SPECJALISTA DO SPRAW KADR Wałcz oferta pracy ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ WAŁCZ

kopaczki

Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW KADR

Wynagrodzenie: od 2 500 PLN

Zakres obowiązków: 1.Wykonywanie czynności związanych z zatrudnieniem pracowników, przebiegiem zatrudnienia i zwolnieniem: 1) kompletowanie dokumentacji przyjmowanych pracowników, 2) prowadzenie akt osobowych, 3) przestrzeganie terminów badań lekarskich okresowych i kontrolnych, 4) prowadzenie ewidencji obecności i absencji chorobowych zatrudnionych pracowników, 5) wydawanie świadectw pracy, 6) doręczanie pracownikom wszelkich decyzji w sprawach osobowych, 7) wydawanie zaświadczeń związanych ze stosunkiem pracy, 2. Wykonywanie wszelkich czynności związanych z wypłatami wynagrodzeń: 1) sprawdzanie kart pracy, 2) naliczanie wszelkich wynagrodzeń należnych zatrudnionym pracownikom, 3) prowadzenie dokumentacji zusowskiej i rozliczeń podatkowych, 4) prowadzenie dokumentacji związanej z wynagrodzeniem pracowników. 3. Sporządzanie wykazu pracowników, którym przysługuje dodatkowe wynagrodzenie roczne. Sporządzanie list płac. Dokonywanie potrąceń z wynagrodzenia za pracę świadczeń alimentacyjnych i innych zajęć wynagrodzenia i przekazywanie ich zgodnie ze stosownymi postanowieniami lub wyrokami sądowymi. 4. Prowadzenie rejestru urlopów pracowniczych oraz Zwolnień od pracy. 5. Wystawianie świadectw pracy dla byłych pracowników. 6. Prowadzenie rejestrów aktualnie zatrudnionych i byłych pracowników. 7. Sporządzanie sprawozdań zleconych przez GUS

Data publikacji: 2017-06-01

Lokalizacja: Wałcz (zachodniopomorskie)

Pracodawca: ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ WAŁCZ

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Budowlanych 9, 78-600 Wałcz, powiat: wałecki, woj: zachodniopomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
1.Wykonywanie czynności związanych z zatrudnieniem pracowników, przebiegiem zatrudnienia i zwolnieniem: 1) kompletowanie dokumentacji przyjmowanych pracowników, 2) prowadzenie akt osobowych, 3) przestrzeganie terminów badań lekarskich okresowych i kontrolnych, 4) prowadzenie ewidencji obecności i absencji chorobowych zatrudnionych pracowników, 5) wydawanie świadectw pracy, 6) doręczanie pracownikom wszelkich decyzji w sprawach osobowych, 7) wydawanie zaświadczeń związanych ze stosunkiem pracy, 2. Wykonywanie wszelkich czynności związanych z wypłatami wynagrodzeń: 1) sprawdzanie kart pracy, 2) naliczanie wszelkich wynagrodzeń należnych zatrudnionym pracownikom, 3) prowadzenie dokumentacji zusowskiej i rozliczeń podatkowych, 4) prowadzenie dokumentacji związanej z wynagrodzeniem pracowników. 3. Sporządzanie wykazu pracowników, którym przysługuje dodatkowe wynagrodzenie roczne. Sporządzanie list płac. Dokonywanie potrąceń z wynagrodzenia za pracę świadczeń alimentacyjnych i innych zajęć wynagrodzenia i przekazywanie ich zgodnie ze stosownymi postanowieniami lub wyrokami sądowymi. 4. Prowadzenie rejestru urlopów pracowniczych oraz Zwolnień od pracy. 5. Wystawianie świadectw pracy dla byłych pracowników. 6. Prowadzenie rejestrów aktualnie zatrudnionych i byłych pracowników. 7. Sporządzanie sprawozdań zleconych przez GUS

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + dodatki

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW KADR

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wałcz

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: wałecki

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wałcz

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Czy jest to praca stała?: 1

Zawód: specjalista do spraw kadr

Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 14.06.2017

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe 4-letnie

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Określenie wymagań związanych ze stanowiskiem: 1. Wykształcenie: minimum średnie.2. Obywatelstwo: polskie 3.Doświadczenie zawodowe: pożądane doświadczenie zawodowe w zakresie samodzielnego prowadzenia kadr. 4. Staż pracy: min. 5 lat 5. Nieposzlakowana opinia. 6. Osoba nie może być skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. 7. Osoba ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych. 8. Wymagana wiedza specjalistyczna: znajomość przepisów prawa: Kodeks Pracy, Ustawa o pracownikach samorządowych, Ustawa o systemie ubezpieczeń społecznych, Ustawa o powszechnym ubezpieczeniu zdrowotnym, Ustawa o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa, Ustawa o emeryturach i rentach z Funduszu Ubezpieczeń Społecznych, Ustawa o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, przepisy wynikające z bhp i ppoż., Ustawa o ochronie danych osobowych. 9. Predyspozycje osobowościowe: samodzielność, dokładność, rzetelność, wytrwałość, komunikatywność, kreatywność, odporność na stres.

Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 5

Nazwa pracodawcy: ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ WAŁCZ

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Wałczu

Adres pracodawcy:
Budowlanych 9, 78-600 Wałcz, powiat: wałecki, woj: zachodniopomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
1) list motywacyjny (własnoręcznie podpisany), 2) życiorys zawodowy curriculum vitae (własnoręcznie podpisane), 3) kserokopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy, 4) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje, 5) kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, 6) oryginał kwestionariusza osobowego dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, 7) oświadczenie o niekaralności, pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych (własnoręcznie podpisane), 8) o świadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na stanowisku: specjalista ds. kadr i płac (własnoręcznie podpisane). Wymagane dokumenty: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1458 z późn. zm.). 1. Informacje na temat naboru na stanowisko można uzyskać u Pani Natalii Borowskiej, tel. (67) 258 24 74 wew. 11. 2. Dokumenty należy składać do 9 czerwca 2017 r. włącznie do godz. 10. 00 w sekretariacie Zakładu Gospodarki Komunalnej, pokój Nr 1, w zaklejonych kopertach z umieszczonym na kopercie napisem Oferta zatrudnienia na stanowisko Specjalisty ds. kadr i płac w Zakładzie Gospodarki Komunalnej w Wałczu. W przypadku wysłania oferty drogą pocztową o terminie wpływu decyduje data wpływu do Urzędu. Oferty otrzymane po wyznaczonym terminie nie będą rozpatrywane. 3. Kandydaci, którzy spełnią określone wymagania zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie kolejnego etapu naboru. 4. Postępowanie rekrutacyjne zostanie zakończone w czerwcu 2017 roku.5. Informacja o wyniku naboru zostanie zamieszczona na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Zakładu Gospodarki Komunalnej w Wałczu. 6. Zebrane w wyniku naboru dane osobowe zostaną wykorzystane wyłącznie na potrzeby rekrutacji.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie

Powiat pracodawcy: wałecki

Gmina pracodawcy: Wałcz

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Wałcz

Ulica pracodawcy: Budowlanych

Numer budynku pracodawcy: 9

Profil działalności pracodawcy: ZAKŁAD KOMUNALNY

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Wałczu

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr

Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 01.06.2017

Data dodania oferty pracy: 01.06.2017

Oferta pracy ważna do: 09.06.2017

Data udostępnienia oferty pracy: 01.06.2017

Data przyjęcia oferty pracy: 01.06.2017

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY - 2 500 - 5 000 PLN

sprzedaż maszyn budowlanych i części zamiennych; realizowanie strategii marketingowej firmy i kreowanie jej wizerunku; zwiększenie rozpoznawalności marki oraz lansowanie nowych produktów;monitorowanie wyników sprzedaży własnych produktów oraz analizowaniedanych rynkowych i działań konkurencji;
WIGROPOL Sp. z o. o. - 2017-09-18 - Polkowice (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI - od 2 400 PLN

Prowadzenie bieżącej kancelarii zarządu. Praca na umowę o pracę w godz. 7-15 w Kołobrzegu.
Przedsiębiorstwo Usługowe HOLTUR Sp. z o.o. - 2017-06-06 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DS. SYSTEMU ZARZĄDZANIA JAKOŚCIĄ - od 3 000 PLN

- Opracowywanie i wdrażanie systemu zarządzania jakością.- Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony powyżej 6 miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie średnie lub wyższe. Wymagane doświadczenia w opracowywaniu i wdrażaniu systemu zarządzania jakością. Kontakt e-mailowy: joanna.poplawska (at) tks.katowice.pl w celu przesłania CV lub osobisty WYŁĄCZNIE w poniedziałki w godzinach: 9:00-12:00 (ul. Tadeusza Boya Żeleńskiego 111, 40-750 Katowice) w celu pozostawienia CV.
TKS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-05-16 - Katowice (śląskie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY - od 2 300 PLN

Sprzedaż i promowanie oferty Orange w Salonie Sprzedaży, budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z klientami, obsługę klientów zgodnie ze standardami Orange, edukowanie klientów z zakresu nowych technologii, stałe uaktualnianie wiedzy o ofertach Orange oraz rynku telekomunikacyjnym
Orange Polska S.A. - 2017-09-20 - Wodzisław Śląski (śląskie)

SPECJALISTA DS.OBSŁUGI ZAMÓWIEŃ-KOORDYNATOR USŁUG - od 3 400 PLN

1. Obsługa zleceń i kompletowanie zleceń w systemach informatycznych2. Analiza i monitorowanie rynków, prowadzenie negocjacji cenowych i zawieranie umów z kontrahentami w zakresie usług realizowanych przez jednostkę organizacyjną3. Przygotowanie niezbędnych ofert zawierających wycenę na realizację usług4. Przygotowywanie postępowań zakupowych na wyłonienie wykonawców usług5. Prowadzenie rejestru zawartych kontraktów 6. Bieżąca analiza realizacji zawartych kontraktów7. Ewidencja danych dotyczących zawartych kontraktów i udzielonych zamówień w systemach informatycznych8. Planowanie realizacji potrzeb klienta wykonawstwem własnym lub podwykonawcą9. Zlecanie i potwierdzanie wykonania usług przez podwykonawców10. Prowadzenie gospodarki magazynowejPraca na okres próbny : 3 lataGodzina zakończenia pracy : 16:00Miejsce pracy: Wrocław, ul. PurkyniegoKontakt kandydatów z pracodawcą: Przemyslaw.Machowczyk2 (at) orange.com, 504 26 11 90sala D
Orange Real Estate Sp. z o.o - 2017-07-18 - Wrocław (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS.ZARZĄDZANIA KONTRAKTEM - od 5 500 PLN

Wspieranie doradców klienta w zapewnianiu wsparcia przedofertowego, ofertowego i zarządzania kontraktami; pomoc w przygotowywaniu i utrzymaniu kontraktów standardowych i niestandardowych zgodnie z wytycznymi zawartymi w Księdze ofert.Czuwanie nad realizacją wymogów prawnych i fiskalnych, współpraca z lokalnymi punktami kontaktowymi ds. prawnych.Bezpośredni kontakt z klientami, gdy zachodzi potrzeba uzupełnienia dokumentacjiDopilnowanie, aby zawieranie i przechowywanie kontraktów odbywało się zgodnie z krajowymi przepisamiOcena poprawności realizacji kontraktów w ramach procesu SCM.
kontakt przez PUP - 2017-04-04 - Kraków (małopolskie)

SPRZEDAWCA - 997,4 PLN

sprzedawca
kontakt przez PUP - 2017-08-10 - Wielgie (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNO- KSIĘGOWYCH - 2 900 - 3 100 PLN

wykonywanie zadań określonych w ustawie o finansach publicznych, prowadzenie ewidencji środkow trwałych, pozostałych środków trwałych, wart. niematerialnych i prawnych, wyposażenia PKPK, prowadzenie postepowań zgodnie z ustawą o zamówieniach publicznych
Park Krajobrazowy Puszczy Knyszyńskiej w Supraślu - 2018-03-02 - Supraśl (podlaskie)

REFERENT - 997,4 PLN

Oferta stażu dla osób w szczególnej sytuacji na rynku pracy- ścieżka dostępu:http://www.pup.gliwice.pl/bezrobotni_poszukujacy_pracy/staze.htmlWykształcenie średnie, pref. adm., ekonomiczne lub wyższe adm., ekonomiczne; obsługa komputera; zakres obowiązków: obsługa sekretariatu m.in. w zakresie obsługi petenta, obsługi urządzeń biurowych, przyjmowanie i wysyłanie poczty, prowadzenie dzienników jawnych korespondencyjnego i podawczego, sporządzanie spisów archiwalnych; jedna zmiana; miejsce odbywania stażu: Gliwice, Knurów, Pyskowice
kontakt przez PUP - 2016-09-27 - Gliwice (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW MIESZANEK KAWY - od 2 500 PLN

kontakt z klientami z krajów afrykańskich w sprawie zakupu kawy zielonej, wyjazdy służbowe do krajów afrykańskich
kontakt przez PUP - 2016-11-23 - Mareza (pomorskie)

MONTAŻYSTA - 2 180 - 2 600 PLN

Obsługa linii produkcyjnej. Montaż podzespołów instalacji. Obsługa maszyn produkcyjnych. Szlifowanie, nitowanie. Pomoc przy spawaniu elementów.
Progres Sp. z o.o. Sp.K. - 2016-12-14 - Pruszcz Gdański (pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU - od 1 850 PLN

planowanie, koordynacja i realizacja działań marketingowych, podejmowanie działań służących zdobywaniu nowych klientów, tworzenie bazy klientów, przygotowywanie ofert
kontakt przez PUP - 2016-09-23 - Tarnobrzeg (podkarpackie)

SPECJALISTA DO SPRAW ODSZKODOWAŃ - od 2 000 PLN

obsługa klientów i szkód
VLINSS ARLETA KUR - 2016-12-05 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR/HR ADMINISTRATOR - od 3 600 PLN

kontakt z klientami
kontakt przez PUP - 2017-02-02 - Poznań (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS. PRODUKCJI - " REF -30" - do 2 050 PLN

SPECJALISTA DS. PRODUKCJI - PRACA LABORATORYJNA
kontakt przez PUP - 2017-02-13 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)

KONTROLER JAKOŚCI - od 2 000 PLN

w/g potrzeb
KH - KIPPER sp zo.o. - 2016-02-08 - Zagnańsk (świętokrzyskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA Z J. CHORWACKIM - WARSZAWA LUB ZDALNIE - od 3 500 PLN

bieżąca obsługa klienta, realizacja zamówień, kontakt telefoniczny z klientem indywidualnym, promowanie i sprzedaż produktów, dbanie o relację z klientami, obsługa bazy danych, administracja i praca z wewnętrznym systemem
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2018-05-08 - Warszawa (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW HANDLU - od 4 000 PLN

pozyskiwanie klientów, negocjacje i sporządzanie umów, kontrola dostaw, itp.
GOLDEN TILE POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-18 - Skawina (małopolskie)

PAKOWACZ - od 2 300 PLN

Kompletowanie towaru, pakowanie, zabezpieczenie i przygotowanie do transportu
kontakt przez PUP - 2018-02-01 - Nowy Dwór Mazowiecki (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I SPRZEDAŻY - od 2 000 PLN

przygotowywanie ofert, dbanie o odpowiedni wizerunek firmy, kontakt z klientem
JM SOLUTIONS SP. Z O.O. - 2016-07-20 - Chomiąża Szlachecka (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DS. ROZWIĄZAŃ ORANGE - od 2 000 PLN

Prowadzenie telefonicznych rozmów handlowych z klientami indywidualnymi lub biznesowymi sieci Orange
kontakt przez OHP - 2017-03-27 - Toruń (kujawsko-pomorskie)

SPRZĄTACZKA 1/2 ETATU - od 925 PLN

sprzątanie pomieszczeń biurowych
POZIOM Sp. z o.o. - 2016-05-25 - Zielona Góra (lubuskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SZKOLEŃ - 997,4 PLN

Specjalista do spraw szkoleń
kontakt przez PUP - 2016-04-06 - Dąbrowa Tarnowska (małopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 2 000 PLN

Pozyskiwanie i kontakt z klientem zagranicznym oraz jego obsługa
PEGO Paweł Gościniak - 2016-02-29 - Łobżenica (wielkopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KLUCZOWYCH KLIENTÓW (KEY ACCOUNT MANAGER) - od 2 000 PLN

Tworzenie bazy danych klientów firmy, zbieranie zamówień w języku rosyjskim i ukraińskim, tworzenie dokumentacji formy, utrzymywanie kontakórw z ukraińskojęzycznymi i rosyjskojęzycznymi klientami oraz pracownikami firmy.
kontakt przez PUP - 2017-05-25 - Łódź (łódzkie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY Z JĘZ. NIEMIECKIM - do 3 400 PLN

Wykształcenie min. średnie; min. rok doświadczenia zawodowego; biegła znajomość j. niemieckiego; Zakres obowiązków: pozyskiwanie nowych agencji reklamowych do współpracy oraz obsługa dotychczasowych klientów, przygotowywanie mailowych ofert handlowych, przedstawianie warunków współpracy, koordynowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z klientami, współpraca w zespole sprzedażowym i z innymi działami firmy; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice, ul. Pszczyńska
PRO SOLUTION SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-12-06 - Gliwice (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW RACHUNKOWOŚCI PODATKOWEJ - od 1 850 PLN

weryfikowanie i wprowadzanie dokumentów, numerowanie, drukowanie ksiąg i ewidencji, sporządzanie deklaracji podatkowych
kontakt przez PUP - 2016-09-02 - Kłodzko (dolnośląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW LOGISTYKI - od 1 850 PLN

Kontakt z dostawcami, prowadzenie dokumentacji w dziale zaopatrzenia, kontrola nad przesyłkami wysyłanymi i odbieranymi, pakowanie.
" SIM KOŁO" Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2016-10-05 - Koło (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS. ZAOPATRZENIA I PRZYGOTOWANIA PRODUKCJI - od 3 000 PLN

składanie zamówień do dostawców, monitorowanie dostaw, kontrola nad przebiegiem i realizacją zleceń, prowadzenie rozdziału dokumentacji warsztatowej, technicznej i konstrukcyjnej
ZMUW ENGINEERING Spółka Akcyjna - 2018-07-03 - Sosnowiec (śląskie)


Wybierz powiat