SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNO- KSIĘGOWYCH Supraśl oferta pracy Park Krajobrazowy Puszczy Knyszyńskiej w Supraślu
Stanowisko: SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNO- KSIĘGOWYCH
Wynagrodzenie: 2 900 - 3 100 PLN
Zakres obowiązków: wykonywanie zadań określonych w ustawie o finansach publicznych, prowadzenie ewidencji środkow trwałych, pozostałych środków trwałych, wart. niematerialnych i prawnych, wyposażenia PKPK, prowadzenie postepowań zgodnie z ustawą o zamówieniach publicznych
Data publikacji: 2018-03-02
Lokalizacja: Supraśl (podlaskie)
Pracodawca: Park Krajobrazowy Puszczy Knyszyńskiej w Supraślu
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Abp. gen. Mirona Chodakowskiego 6, 16-030 Supraśl, powiat: białostocki, woj: podlaskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
wykonywanie zadań określonych w ustawie o finansach publicznych, prowadzenie ewidencji środkow trwałych, pozostałych środków trwałych, wart. niematerialnych i prawnych, wyposażenia PKPK, prowadzenie postepowań zgodnie z ustawą o zamówieniach publicznych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 900 - 3 100 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNO- KSIĘGOWYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Supraśl
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podlaskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: białostocki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Supraśl
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali pracownicy do spraw rachunkowości i księgowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 900 - 3 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.04.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie wyższe lub średnie ekonomiczne prawnicze, administracyjne, doświadczenie - jeżeli osoba z wykształceniem wyższym to 2 lata a jeśli z wyksztalceniem średnim to 3 lata, znajomość księgowości budżetowej w jednostkach samorządowych, nieposzlakowana opinia, korzystanie z pełni praw publicznych
Nazwa pracodawcy:
Park Krajobrazowy Puszczy Knyszyńskiej w Supraślu
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Białymstoku
Adres pracodawcy:
Abp. gen. Mirona Chodakowskiego 6, 16-030 Supraśl, powiat: białostocki, woj: podlaskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podlaskie
Powiat pracodawcy: białostocki
Gmina pracodawcy: Supraśl
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Supraśl
Ulica pracodawcy: Abp. gen. Mirona Chodakowskiego
Numer budynku pracodawcy: 6
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Białymstoku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy do spraw rachunkowości i księgowości
Data dodania oferty pracy: 02.03.2018
Oferta pracy ważna do: 02.04.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 02.03.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 02.03.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
•profesjonalna i kompetentna obsługa klienta •opracowywanie zleceń •nadzór nad dokumentami związanymi ze świadczonymi usługami•praca na dedykowanych systemach logistycznych•współpraca z różnymi działami firmy•przygotowywanie analiz na potrzeby firmy i klientów
Spedimex Sp. z o.o. - 2017-02-07 - Łódź (łódzkie)
.
PHU "Drwal" BHP i P.POŻ Dariusz Domagalski - 2017-03-09 - Lipno (kujawsko-pomorskie)
Dekretowanie i księgowanie faktur kosztowych, rozliczanie kosztów wg MPK, ,
Analiza zamówień kosztowych i odchyleń kosztów, w tym ich raportowanie,
Rozliczanie rozrachunków handlowych, inwentaryzacji, podatków,
Sporządzanie wg potrzeb cyklicznych raportów księgowych i statystycznych,
Zapewnianie odpowiedniej autoryzacji dokumentów zgodnie z procedurami firmy,
Media Expert - 2015-11-16 - Centrala Złotów (wielkopolskie)
- planowanie i realizacja działań z zakresu Public Relations,- redagowanie tekstów marketingowych i informacji prasowych- zarządzanie treścią witryn internetowych,- kontakt z dziennikarzami, realizacja polityki PR-owej,- monitoring mediów- komunikacje wewnętrzne
Uniwersytet Technologiczno-Przyrodniczy im. J. i J. Śniadeckich w Bydgoszczy - 2018-03-17 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Realizowanie planów sprzedażowych podmiotu gospodarczego poprzez utrzymanie kontaktów ze stałymi klientami i pozyskiwaniu nowych klientów, przygotowywanie ofert handlowych, rozmowy z przedstawicielami innych firm.
kontakt przez PUP - 2017-07-21 - Iwkowa (małopolskie)
prace budowlane
kontakt przez PUP - 2017-11-29 - Jaczów (dolnośląskie)
Tworzenie i wdrażanie kampanii marketingowych, nadzór nad współpracą z firmami partnerskimi, nadzór i wsparcie sprzedaży.
kontakt przez PUP - 2018-03-09 - Tarnów (małopolskie)
przygotowywanie harmonogramu zajęć odbywających się w ramach szkoleń
kontakt przez PUP - 2017-01-27 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)
Przeprowadzanie inwentaryzacji zapasów, środków trwałych, rozliczanie inwentaryzacji.
Firma Zyguła Sp. z o.o. Sp. K - 2016-11-09 - Zbąszynek (lubuskie)
rozliczanie podatków obsługowanych przez kancelarię
kontakt przez PUP - 2016-02-01 - Złotów (wielkopolskie)
- Bieżąca współpraca z obecnymi klientami,- Aktywne poszukiwanie i wybór nowych klientów- Negocjowanie warunków handlowych oraz nadzór nad przebiegiem transakcji- Prowadzenie dokumentacji handlowej,- Monitorowanie rynku oraz działań konkurencji- Prowadzenie działań zmierzających do wzrostu sprzedaży- Umacnianie wizerunku firmy na rynku europejskim i światowym
ALUMAST SA - 2018-02-02 - Wodzisław Śląski (śląskie)
- Szczegółowe informacje o konkursie, sygn. PO V WO 1111.1.2018 znajdują się na stronie internetowej Prokuratury Okręgowej w Katowicach: www.katowice.po.gov.pl - Osoba zatrudniona na stanowisku specjalisty do spraw inwestycji i remontów wykonuje zadania polegające, w szczególności na: - koordynacji i nadzorze nad realizacją programów inwestycyjnych i zadań remontowych: przygotowaniu programu inwestycji i zadań remontowych, uczestniczeniu w opracowywaniu rocznych i wieloletnich planów inwestycyjnych i remontów, przygotowaniu i kontroli budżetu zadań inwestycyjnych i remontowych,uzyskaniu niezbędnych w procesie inwestycyjnym lub remontowym uzgodnień i pozwoleń, ocenie kompletności, spójności i poprawności rozwiązań projektowych, przedmiarów, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót, kosztorysów i dokumentacji projektowej zgodnie z obowiązującymi przepisami, udziale w przygotowaniu harmonogramu rzeczowo-finansowego inwestycji, rozliczaniu zadań inwestycyjnych i remontowych pod względem finansowym, technicznym i merytorycznym, monitorowaniu i kontroli pracy wykonawców zgodnie z zawartymi umowami, rozliczaniu wykonawców z wykonanych zadań i postępu prac budowlanych, także poprzez organizowanie i branie udziału w naradach koordynacyjnych na budowie, nadzorze nad dokumentacją podwykonawczą sporządzaną przez wykonawcę.- współpracy przy pozyskiwaniu nowych nieruchomości w celu zabezpieczenia powierzchni biurowych i magazynowych na potrzeby prokuratur okręgu katowickiego, - współpracy przy przygotowywaniu wniosków i realizacji projektów współfinansowanych ze środków zewnętrznych, - współpracy przy przygotowywaniu wniosków do jednostek nadrzędnych w sprawie pozyskania środków finansowych na realizację inwestycji i zadań remontowych, - uczestniczeniu w przygotowaniu i realizacji postępowań w trybie zamówień publicznych dla zadań inwestycyjnych i remontowych oraz związanych z utrzymaniem nieruchomości, - udziale w opracowywaniu projektów planów wydatków jednostki w zakresie inwestycji i remontów oraz utrzymania nieruchomości, jak też sporządzeniu kwartalnych analiz i sprawozdań w tym zakresie, - sporządzaniu okresowych przeglądów budynków będących w dyspozycji prokuratur okręgu katowickiego, - bieżącym administrowaniu nieruchomościami użytkowanymi przez Prokuraturę Okręgową w Katowicach i prokuratury rejonowe okręgu katowickiego.- Wynagrodzenie: 4000-5000 zl brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Praca: 7:30-15:30. - Wymagania konieczne: - wykształcenie wyższe drugiego stopnia,- pełna zdolność do czynności prawnych,- niekaralność za przestępstwo lub przestępstwo skarbowe,- nie prowadzenie przeciwko kandydatowi postępowania o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe, - stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku objętym konkursem, - wykształcenie wyższe techniczne drugiego stopnia, - minimum 3-letnie doświadczenie w koordynowaniu prac budowlanych,- nieposzlakowana opinia, Wymagania dodatkowe: - posiadanie uprawnień do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie określonych w art. 12 ust. 1 Prawa budowlanego (Dz. U. z 2017 roku, poz. 1332 - tekst jednolity ze zm.) - doświadczenie przy budowie, rozbudowie, remontach lub administrowaniu obiektów będących w dyspozycji jednostek sektora finansów publicznych, - doświadczenie przy realizacji projektów współfinansowanych ze środków zewnętrznych (środki unijne, WFOŚiGW, NFOŚiGW, itp.), - umiejętności wykorzystywania specjalistycznych narzędzi informatycznych, np. AutoCAD, NormaPro, MS Project, itp., - znajomość przepisów prawa z zakresu prawa budowlanego, zamówień publicznych oraz ustawy o finansach publicznych, - znajomość obsługi komputera, w tym korzystanie z aplikacji biurowych.
PROKURATURA OKRĘGOWA W KATOWICACH - 2018-01-18 - Katowice (śląskie)
Pozyskiwanie kontaktów międzynarodowych (kraje- republiki byłego ZSRR) w zakresie działalności firmy, nawiązywanie współpracy, negocjowanie warunków współpracy, podtrzymywanie relacji z partnerami i klientami zagranicznymi. Praca 30 godzin/tyg.; od poniedziałku do piątku w godzinach 10-16.
kontakt przez PUP - 2017-04-07 - Raszyn (mazowieckie)
- wykonywanie prac budowlanych i instalacyjnych,- obsługa maszyn budowlanych i prowadzenie pojazdów w ramach posiadanych uprawnień,- przyjmowanie materiałów , sprawdzanie zgodności dostawy i przygotowywanie dokumentacji magazynowej
kontakt przez OHP - 2018-04-23 - Warszawa (mazowieckie)
do uzgodnienia
PRZEDSIĘBIORSTWO OCHRONY MIENIA I USŁUG DETEKTYWISTYCZNYCH "SECURITY OFFICE" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-08 - Rzeszów (podkarpackie)
Pełna obsługa dokumentacji pracowniczej i nalicznie wynagrodzeń. Praca w biurze firmy w Bielsku-Białej od pn do pt.
Joanna Kwiatkowska - Firma Handlowo - Usługowa "OMEGA" - 2016-04-11 - Bielsko-Biała (śląskie)
Roboty budowlane zwiazane ze wznoszeniem budynków mieszkalnych i niemieszkalnych na terenie kraju.
kontakt przez PUP - 2017-12-11 - Marklowice (śląskie)
zbieranie i realizacja zamówień, nadzór nad procesem produkcji, kontakt z klientami
kontakt przez PUP - 2016-09-29 - Runów (mazowieckie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-10-28 - Warszawa (mazowieckie)
KONKURS, szczegóły na www.bip.toszek.pl/2330/406/nabory.htmlWykształcenie: średnie lub wyższe; doświadczenie: 5 lat; znajomość przepisów i ustaw z zakresu rachunkowości, finansów publicznych, o pracownikach samorządowych; jedna zmiana; miejsce pracy: Toszek
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH GMINY TOSZEK - 2017-03-09 - Toszek (śląskie)
pozyskiwanie klientów indywidualnych i grupowych, obsługa posprzedażowa
FHU Hoffmann Jurgen - 2015-11-26 - Poznań (wielkopolskie)
Wykształcenie wyższe z zakresu ochrony środowiska, inżynierii środowiska, gospodarki wodnej, hydrologii, rolnictwa, geografii, chemii, informatyki; co najmniej 3 lata doświadczenia na stanowisku związanym z ochroną środowiska lub gospodarką wodną; udział w realizacja min. 3 prac/ projektów związanych z powyższą tematyką lub z zakresu wdrażania Ramowej Dyrektywy Wodnej, w ramach których wykorzystywano narzędzia GIS do analiz przestrzennych opisywanych zjawisk; znajomość j. angielskiego w stopniu co najmniej podstawowym; znajomość pakietu MS Office oraz oprogramowania GIS, np. ArcGIS, QGIS; Zakres obowiązków: udział w projekcie: "Opracowanie i przetestowanie wielowymiarowego, dynamicznego modelu obliczania ładunków zanieczyszczeń odprowadzanych rzekami do Morza Bałtyckiego" realizowanego na zlecenie Krajowego Zarządu Gospodarki Wodnej w Warszawie; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice; oferta także dla osób z orzeczonym stopniem niepełnosprawności
kontakt przez PUP - 2016-07-29 - Gliwice (śląskie)
wg harmonogramu
kontakt przez PUP - 2016-03-09 - Kraków (małopolskie)
gormadzenie informacji rynkowych, wdrożenie strategii i metod promocji, analiza potrzeb klientów , przygotowanie ofert handlowych, sprzedaż usług i kontakt z klientami
PCKK JOLANTA RATYŃSKA - 2017-06-01 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
handel zasobnikami do drukarek
kontakt przez PUP - 2016-08-25 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2016-04-14 - Krzywopłoty (małopolskie)
koordynowanie procesu sprzedaży produktu, realizacja założonych planów sprzedażowych, podejmowanie działań marketingowych w celu zwiększenia sprzedaży produktu
kontakt przez PUP - 2017-11-16 - Żyrardów (mazowieckie)
udział w kreowaniu i prowadzeniu polityki personalnej zgodnie ze strategią Spółki, proces doboru i selekcji pracowników w celu optymalizacji zatrudnienia pod potrzeby spółki, prowadzenie rozmów rekrutacyjnych na stanowiska produkcyjne i nieprodukcyjne, raportowanie wyników i aktywności do przełożonego
"Anatol" Sp. z o.o. - 2018-06-12 - Bielsk Podlaski (podlaskie)
jw
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2018-08-23 - Warszawa (mazowieckie)
Składanie /odbiór ofert pracy oraz oświadczeń o zamiarze powierzenia pracy, opieka nad pracownikami tymczasowymi w zakresie uzgodnienia czasu oraz miejsca pracy, pilnowanie daty ważności zezwoleń n apracę oraz dokumentów pobytowych (wizy).Miejsce pracy: Wrocław, praca zdalna3/4 etatu, dyspozycyjność 7:30-17:00sala C
kontakt przez PUP - 2017-11-28 - Wrocław (dolnośląskie)