SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC Poznań oferta pracy "SAN-EKO" ZAKŁAD USŁUG KOMUNALNYCH KRZYSZTOF SKOCZYLAS
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC
Wynagrodzenie: od 3 500 PLN
Zakres obowiązków: kompleksowa obsługa kadrowo- płacowa pracowników
Data publikacji: 2017-04-12
Lokalizacja: Poznań (wielkopolskie)
Pracodawca: "SAN-EKO" ZAKŁAD USŁUG KOMUNALNYCH KRZYSZTOF SKOCZYLAS
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:GOŁĘŻYCKA 132, 61-357 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
kompleksowa obsługa kadrowo- płacowa pracowników
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Poznań
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Poznań
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Poznań
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw kadr
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 08.05.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: doświadczenie - 3 lata
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wymagane wykształcenie wyższe kierunkowe, znajomość programu Płatnik( ZUS), Symfonia kadry i płace, dodatkowe oczekiwania- dyspozycyjność, dokładność, sumienność
Nazwa pracodawcy:
"SAN-EKO" ZAKŁAD USŁUG KOMUNALNYCH KRZYSZTOF SKOCZYLAS
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Adres pracodawcy:
GOŁĘŻYCKA 132, 61-357 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: telefon, Termin: kontakt telefoniczny
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: m. Poznań
Gmina pracodawcy: Poznań
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Poznań
Ulica pracodawcy: GOŁĘŻYCKA
Numer budynku pracodawcy: 132
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
Data dodania oferty pracy: 12.04.2017
Oferta pracy ważna do: 28.04.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 12.04.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 12.04.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
wyksz. min.średnie, osoba nie karana , osoba zarejestrowana w PUP, profil II
kontakt przez PUP - 2015-12-10 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
j.w
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-04-04 - Warszawa (mazowieckie)
rejestrowanie spraw w repertorium, wprowadzanie danych do systemu, obsługa programu komornik sql,archiwizacja dokumentów, wykonywanie innych czynności związanych z fnkcjonowaniem kancelarii
kontakt przez PUP - 2017-01-20 - Słupsk (pomorskie)
Obsługa klientów, pozyskiwanie nowych kontahentów, sporządzanie wycen i kalkulacji.
kontakt przez PUP - 2016-07-28 - Nowy Sącz (małopolskie)
Sporządzanie dokumentacji kadrowych, naliczanie listy płac, sporządzanie deklracji ZUS, PIT,PFRON, GUS, obsługa programu płatnik.
Fehling Polska Wydawnictwo Sp. z o.o. - 2016-02-19 - Gniezno (wielkopolskie)
Ewidencja operacji gospodarczych w księgach rachunkowych, analiza, weryfikacja i uzgadnianie zapisów na kontach księgowych, uczestnictwo w procesach zamknięcia miesiąca/roku, sporządzanie dodatkowych raportów księgowych.
ENERGOMONTAŻ- PÓŁNOC BEŁCHATÓW Sp z o.o. - 2018-06-27 - Rogowiec (łódzkie)
prawidłowe wykonywanie i dokumentowanie badań w zakresie chromatografii, spektrometrii, opracowanie procedur badawczych oraz instrukcji czynnościowych, odpowiedzialność za stan techniczny wyposażenia wchodzącego w skład zestawu przyrządów do wykonywania analiz, planowanie harmonogramów wzorcowań i sprawdzeń, walidacja i szacowanie niepewności metod badawczych.Miejsce wykonywania pracy Bytom.
Ośrodek Badawczo-Rozwojowy RCC Spółka z o.o. - 2018-03-01 - Bytom (śląskie)
SPRZEDAŻ UBEZPIECZEŃ, OBSŁUGA BEZPOŚEDNIA KLIENTA.
SYNERGICO TOMASZ GRĘDA - 2018-04-17 - Skierniewice (łódzkie)
1. Organizacja i koordynacja krajowej oraz międzynarodowej spedycji drogowej i morskiej;2. Realizacja zleceń złożonych przez kontrahentów;3. Aktywne poszukiwanie firm logistycznych i spedytorów;4. Budowanie oraz utrzymywanie relacji z przewoźnikami oraz partnerami biznesowymi;5. Współpraca z działem handlowym i technicznym w zakresie realizacji pozyskiwanych zleceń;6. Minimalizacja kosztów transportów;7. Współpraca z agencjami celnymi.
Yabimo Sp. z o.o. - 2018-04-24 - Kraków (małopolskie)
Praca w Dziale Rozliczeń PodatkuNiemieckiego. Przygotowywanie, kompletowanie dokumentów do rozliczeń podatkowych w Niemczech. Kontakt z klientem:telefoniczny i/lub mailowy celem uzupełnienia brakujących dokumentów 3.Obsługi bazy CRM i uzupełnianie kartoteki klienta. Kontakt z PunktamiObsługi Klienta, praca w godz. 8-16
TIMETAX sp. z o.o. - 2016-06-17 - Opole (opolskie)
prowadzenie ksiąg podatkowych, ewidencje VAT
Kancelaria Doradztwa Podatkowego Bogusława Piasecka - 2018-03-08 - Chrzanów (małopolskie)
Prace na budowie jako pomocnik lub chętny do zdobycia praktyki.
FIRMA REMONTOWO-BUDOWLANA SCHEPPER ANDRZEJ - 2016-09-28 - Olesno (opolskie)
- GK FARMACOL to jeden z największych dystrybutorów farmaceutycznych w Polsce, łączący doświadczenie i najlepsze tradycje polskiego biznesu z nowoczesnym sposobem zarządzania. Atutem naszej firmy są wysoko wykwalifikowani eksperci ściśle współpracujący na każdym stanowisku pracy. Jeśli cenisz sobie profesjonalizm, chcesz wyznaczać nowe kierunki rozwoju, lubisz podejmować nowe wyzwania i chcesz uczestniczyć w naszym sukcesie, a do każdego zadania podchodzisz indywidualnie. Dołącz do grupy fachowców, którzy zmieniają oblicze biznesu- zostań współtwórcą sukcesu Grupy Kapitałowej FARMACOL. Obecnie poszukujemy kandydata na stanowisko: Specjalista ds. Kadr i Płac. Miejsce pracy : Katowice.- Opis stanowiska: realizacja procesów personalnych w zakresie nawiązywania i rozwiązywania umów cywilnoprawnych, naliczanie wynagrodzeń, zasiłków, sporządzanie list płac, przygotowywanie deklaracji podatkowych, sporządzanie dokumentów zgłoszeniowych i rozliczeniowych do ZUS, przygotowywanie raportów, statystyk i zestawień dotyczących spraw kadrowo- płacowych, sporządzanie, prowadzenie i aktualizowanie dokumentacji osobowej pracowników, przygotowywanie dokumentów kadrowych pracowników.- Firma oferuje oferuje: zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, pracę w stabilnej i rozwijającej się firmie, przyjazną atmosferę pracy.- Wynagrodzenie: 2500 zł/brutto wynagrodzenie zasadnicze + 500 zł premia uznaniowa. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Następna umowa na czas określony 2 lata. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Wymagane dwuletnie doświadczenie w obsłudze kadrowo płacowej dla min. 250 osób. Wymagana biegła obsługa MS Office (w szczególności Excel). Wymagana bardzo dobra znajomość programu Płatnik. Wymagane rozwinięte zdolności analityczne. Wymagana znajomość zagadnień z zakresu kadr. Dobra organizacja czasu pracy i umiejętność pracy pod presją czasu, samodzielność, sumienność, dokładność. Kontakt telefoniczny (8:00-16:00) (Tel. 32-253-15-62) lub e-mail: hr (at) farmacol.com.pl
FARMACOL ITB SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-24 - Katowice (śląskie)
wykonywanie instalacji wodno-kanalizacyjnych, teren całego kraju
kontakt przez PUP - 2018-07-20 - Kraków (małopolskie)
OFERTA PRACY Z PROGRAMU ZATRUDNIENIE OSÓB DO 30 ROKU ŻYCIA. Organizowanie stanowiska pracy zgodnie z BHP itp, analizowanie rynku i ofert konkurencji, pozyskiwanie nowych klientów, analizowanie wyników sprzedaży, tworzenie ofert handlowych, negocjowanie umów i warunków handlowych, utrzymywanie kontaktów z partnerami zagranicznymi, reprezentowanie firmy w wydarzeniach branżowych, sporządzanie dokumentacji. Wymagania: wykształcenie wyższe, biegła znajomośc j. angielskiego, prawo jazdy kat. B.
MARZENA RZEPIŃSKA, F.H. 'AS BHP' - 2016-09-15 - Gdynia (pomorskie)
planowanie zakupów, współpraca z dostawcami usług transportowych, terminowa realizacja zamówień
BASKETO TOMCZAK EMILIAN - 2018-03-27 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2017-02-10 - Radom (mazowieckie)
bezpośredni kontakt z klientami i kontrahentami z Syrii, wyjazdy służbowe, negocjowanie warunków umów (j.arabski)
kontakt przez PUP - 2016-05-23 - Łódź (łódzkie)
obsluga klienta,sprzedaż wyrobów, wystawianie zamówień, dowodów dostaw, przyjmowanie dostaw wyrobów i surowców do produkcji
WIENERBERGER CERAMIKA BUDOWLANA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-11 - Lębork (pomorskie)
Organizacja i koordynacja wyjazdu oraz pobytu personelu opiekuńczego za granicą, codzienny kontakt z klientem niemieckojęzycznym.
Promedica Care Team DE Sp. z o.o. Sp.k. - 2016-09-06 - Nowy Sącz (małopolskie)
Wykształcenie wyższe (ekonomiczne, transport i logistyka); min. 7 lat doświadczenia w dziale transportu w firmie koreańskiej; obsługa komputera, w tym pakietu MS Office, znajomość programów informatycznych wspierających planowanie i logistykę transportu; prawo jazdy kat. B; biegła znajomość języka koreańskiego oraz języka angielskiego; umiejętność nawiązywania i utrzymywania kontaktów z klientami, umiejętności negocjacyjne, kreatywność, zdolności organizacyjne; zakres obowiązków: organizowanie i nadzorowanie działalności dystrybucyjno-logistycznej na podległym terenie; kontrola kosztów zbytu i eksportu; odpowiedzialność za stan floty transportowej; nadzorowanie gospodarki magazynowej, koordynowanie przepływu towarów na podległym terenie; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
kontakt przez PUP - 2017-11-24 - Gliwice (śląskie)
pozyskiwanie klientów, obsługa zleceń/transportu, nadzorowanie ładunków, rozmowy telefoniczne z zagranicznymi klientami
Transport Spedycja BAZYLEWICZ Sp. z o.o. - 2016-05-09 - Zielona Góra (lubuskie)
- Muzeum Historii Katowic zatrudni specjalistę ds. informacji turystycznej1) Zatrudnienie od dnia 1 lutego 2016 r.2) Pełny wymiar czasu pracy3) Miejsce pracy: Katowice, Rymarska 4- Obowiązki na stanowisku specjalisty ds. informacji turystycznej1. Gromadzenie i przekazywanie turystom indywidualnym i grupom zorganizowanym informacji dotyczących oferty turystycznej i rekreacyjnej z terenu Katowic, informacji noclegach, restauracjach, kinach, teatrach, jednostkach kulturalnych, połączeniach komunikacyjnych oraz odbywających się w mieście imprezach kulturalnych2. Współpraca z mediami regionalnymi, Działem Promocji Urzędu Miasta Katowice oraz podmiotami tworzącymi Śląski System Informacji Turystycznej.3. Działanie na rzecz turystycznego wizerunku Katowic poprzez udział w targach i wystawach turystycznych,4. Systematyczne przekazywanie informacji dotyczących pracy Punktu Informacji Turystycznej celem zamieszczenia ich na stronie internetowej Muzeum Historii Katowic,5. Obsługa stoiska Informacji Turystycznej podczas imprez kulturalnych,6. Sporządzanie sprawozdań, analiz i informacji w zakresie prowadzonych przez siebie spraw,7. Obsługa kasy fiskalnej,8. Prowadzenie ewidencji sprzedaży na kasie fiskalnej, miesięczne rozliczanie przychodu z Działem Księgowości i rozliczanie gotówki,9. Prowadzenie kartotek i sprzedaży wydawnictw muzealnych,10. Udzielanie pomocy przewodnikowi w trakcie oprowadzania wycieczek.- Oferujemy: wysokie standardy pracy, udział w ciekawych projektach, pracę w prestiżowej instytucji kultury.- Wynagrodzenie: 1850 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 10:00-18:00 + soboty, niedziele. - Wymagania: posiadanie pełniej zdolności do czynności prawnych, brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, wykształcenie wyższe, bardzo dobra znajomość języka angielskiego na poziomie swobodnego porozumiewają się, znajomość oferty kulturalnej i turystycznej Katowic, znajomość Szlaku Zabytków Techniki województwa śląskiego, obsługa komputera, doświadczenie na podobnym stanowisku, umiejętność pracy w zespole lub kierowania zespołem, komunikatywność, otwartość i kreatywność, nieposzlakowana opinia, etyka zawodowa i profesjonalizm w podejmowanych działaniach, planowanie i efektywna organizacja własnego czasu pracy, dokładność, sumienność, samodzielność w wykonywaniu zadań, kreatywność i dyspozycyjność, umiejętność pracy pod presją czasu.- Wymagania pożądane: kurs obsługi kasy fiskalnej, znajomość innego języka obcego.
MUZEUM HISTORII KATOWIC - 2016-01-08 - Katowice (śląskie)
Opracowywanie propozycji i nadzorowanie realizacji strategii planów marketinfowych, prognozowanie pobytu rynkowego przygotowywanie budżetu promocji konsumenckich i handlowych, organizowanie procesu sprzedażowego.
kontakt przez PUP - 2018-07-20 - Kraków (małopolskie)
- Kreowanie polityki sprzedażowej na terenie Europy, poszukiwanie nowych możliwości w zakresie dystrybucji. Realizowanie planów sprzedażowych, budowanie relacji z klientami. Negocjacje handlowe, przygotowywanie ofert. Ścisła współpraca z działem marketingu, logistyki, controllingu. Monitorowanie działań rynku i konkurencji. Udział w targach, zaangażowanie w promocję produktów na rynku.- Nasz klient oferuje: pracę w prężnie rozwijającej się firmie z branży HVAC, możliwość rozwoju zawodowego. - Wynagrodzenie: 2200 do 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe (mile widziane ekonomiczne, zarządzanie, marketing). Wymagane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, najlepiej w branży technicznej. Biegła znajomość języka angielskiego WARUNEK KONIECZNY. Znajomość drugiego języka będzie dodatkowym atutem. Umiejętność planowania i organizowania. Wysokie zdolności negocjacyjne. Gotowość do podróży służbowych. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: pierzga (at) thermosilesia.pl
THERMOSILESIA PIOTR PIERZGA - 2016-02-16 - Katowice (śląskie)
Przygotowywanie potraw na przyjęcia okolicznościowe, wykańczanie, porcjowanie, dekorowanie, wydawanie wyrobów kulinarnych, obróbka wstępna surowców, zabezpieczanie przed zepsuciem surowców, półproduktów, wyrobów gotowych, utrzymywanie czystości na stanowisku pracy, przestrzeganie przepisów bhp i ppoż.
kontakt przez PUP - 2017-04-13 - Tomaszów Lubelski (lubelskie)
planowanie i realizacja zakupów zgodnie ze strategią firmy, optymalizacja procesów zakupowych
kontakt przez PUP - 2016-01-18 - Będzin (śląskie)
wsparcie pracowników działu w bieżących zadaniach z obszaru płac i kadr, praca na jedna zmianę w godzinach 7-15. Na stanowisko mogą ubiegać sie również osoby niepełnosprawne
"KONTAKT-SIMON" S. A. - 2016-07-22 - Czechowice-Dziedzice (śląskie)
- Obsługa techniczna imprez (m.in. nagłośnienie, oświetlenie),- Współudział w organizacji imprez- Wykonywanie konserwacji i naprawy sprzętu
Chocianowski Ośrodek Kultury - 2016-12-27 - Chocianów (dolnośląskie)
pełen zakres prac związanych z zatrudnianiem i zwalnianiem pracowników, deklaracje ZUS, PFRON, podatek dochodowy, znajomość przepisów w kwestii zatrudnienia cudzoziemców, naliczanie wynagrodzeń, sporządzanie i rozliczanie umów zleceń, umów o dzieło
Bel-Pol Sp. Z o.o .Świdnica - 2017-11-30 - Świdnica (dolnośląskie)