SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC Katowice oferta pracy FARMACOL ITB SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: - GK FARMACOL to jeden z największych dystrybutorów farmaceutycznych w Polsce, łączący doświadczenie i najlepsze tradycje polskiego biznesu z nowoczesnym sposobem zarządzania. Atutem naszej firmy są wysoko wykwalifikowani eksperci ściśle współpracujący na każdym stanowisku pracy. Jeśli cenisz sobie profesjonalizm, chcesz wyznaczać nowe kierunki rozwoju, lubisz podejmować nowe wyzwania i chcesz uczestniczyć w naszym sukcesie, a do każdego zadania podchodzisz indywidualnie. Dołącz do grupy fachowców, którzy zmieniają oblicze biznesu- zostań współtwórcą sukcesu Grupy Kapitałowej FARMACOL. Obecnie poszukujemy kandydata na stanowisko: Specjalista ds. Kadr i Płac. Miejsce pracy : Katowice.- Opis stanowiska: realizacja procesów personalnych w zakresie nawiązywania i rozwiązywania umów cywilnoprawnych, naliczanie wynagrodzeń, zasiłków, sporządzanie list płac, przygotowywanie deklaracji podatkowych, sporządzanie dokumentów zgłoszeniowych i rozliczeniowych do ZUS, przygotowywanie raportów, statystyk i zestawień dotyczących spraw kadrowo- płacowych, sporządzanie, prowadzenie i aktualizowanie dokumentacji osobowej pracowników, przygotowywanie dokumentów kadrowych pracowników.- Firma oferuje oferuje: zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, pracę w stabilnej i rozwijającej się firmie, przyjazną atmosferę pracy.- Wynagrodzenie: 2500 zł/brutto wynagrodzenie zasadnicze + 500 zł premia uznaniowa. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Następna umowa na czas określony 2 lata. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Wymagane dwuletnie doświadczenie w obsłudze kadrowo płacowej dla min. 250 osób. Wymagana biegła obsługa MS Office (w szczególności Excel). Wymagana bardzo dobra znajomość programu Płatnik. Wymagane rozwinięte zdolności analityczne. Wymagana znajomość zagadnień z zakresu kadr. Dobra organizacja czasu pracy i umiejętność pracy pod presją czasu, samodzielność, sumienność, dokładność. Kontakt telefoniczny (8:00-16:00) (Tel. 32-253-15-62) lub e-mail: hr (at) farmacol.com.pl
Data publikacji: 2016-06-24
Lokalizacja: Katowice (śląskie)
Pracodawca: FARMACOL ITB SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Ligocka 103, 40-568 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- GK FARMACOL to jeden z największych dystrybutorów farmaceutycznych w Polsce, łączący doświadczenie i najlepsze tradycje polskiego biznesu z nowoczesnym sposobem zarządzania. Atutem naszej firmy są wysoko wykwalifikowani eksperci ściśle współpracujący na każdym stanowisku pracy. Jeśli cenisz sobie profesjonalizm, chcesz wyznaczać nowe kierunki rozwoju, lubisz podejmować nowe wyzwania i chcesz uczestniczyć w naszym sukcesie, a do każdego zadania podchodzisz indywidualnie. Dołącz do grupy fachowców, którzy zmieniają oblicze biznesu- zostań współtwórcą sukcesu Grupy Kapitałowej FARMACOL. Obecnie poszukujemy kandydata na stanowisko: Specjalista ds. Kadr i Płac. Miejsce pracy : Katowice.- Opis stanowiska: realizacja procesów personalnych w zakresie nawiązywania i rozwiązywania umów cywilnoprawnych, naliczanie wynagrodzeń, zasiłków, sporządzanie list płac, przygotowywanie deklaracji podatkowych, sporządzanie dokumentów zgłoszeniowych i rozliczeniowych do ZUS, przygotowywanie raportów, statystyk i zestawień dotyczących spraw kadrowo- płacowych, sporządzanie, prowadzenie i aktualizowanie dokumentacji osobowej pracowników, przygotowywanie dokumentów kadrowych pracowników.- Firma oferuje oferuje: zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, pracę w stabilnej i rozwijającej się firmie, przyjazną atmosferę pracy.- Wynagrodzenie: 2500 zł/brutto wynagrodzenie zasadnicze + 500 zł premia uznaniowa. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Następna umowa na czas określony 2 lata. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Wymagane dwuletnie doświadczenie w obsłudze kadrowo płacowej dla min. 250 osób. Wymagana biegła obsługa MS Office (w szczególności Excel). Wymagana bardzo dobra znajomość programu Płatnik. Wymagane rozwinięte zdolności analityczne. Wymagana znajomość zagadnień z zakresu kadr. Dobra organizacja czasu pracy i umiejętność pracy pod presją czasu, samodzielność, sumienność, dokładność. Kontakt telefoniczny (8:00-16:00) (Tel. 32-253-15-62) lub e-mail: hr (at) farmacol.com.pl
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Wynagrodzenie: 2500 zł/brutto wynagrodzenie zasadnicze + 500 zł premia uznaniowa. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Następna umowa na czas określony 2 lata. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowo-premiowy ze staw. mies
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Katowice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Katowice
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Katowice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw kadr
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 24.06.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagane wykształcenie min. średnie. Wymagane dwuletnie doświadczenie w obsłudze kadrowo płacowej dla min. 250 osób. Wymagana biegła obsługa MS Office (w szczególności Excel). Wymagana bardzo dobra znajomość programu Płatnik. Wymagane rozwinięte zdolności analityczne. Wymagana znajomość zagadnień z zakresu kadr. Dobra organizacja czasu pracy i umiejętność pracy pod presją czasu, samodzielność, sumienność, dokładność.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy:
FARMACOL ITB SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Adres pracodawcy:
40-541 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV - Kontakt telefoniczny (8:00-16:00) (Tel. 32-253-15-62) lub e-mail: hr (at) farmacol.com.pl- Firma zastrzega sobie prawo do kontaktu z wybranymi kandydatami. Administratorem danych jest Farmacol S.A. Dane zbierane są dla potrzeb obecnego jak i przyszłych procesów rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym postanowieniami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 1998 r. Nr 21, poz. 94 z późn. zm.) oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne i następuje na podstawie zgody umieszczonej poniżej. Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Farmacol S.A. moich dodatkowych danych osobowych dla potrzeb obecnego jak i przyszłych procesów rekrutacji. W razie rezygnacji z dalszego udziału w procesie rekrutacji ma Pani/Pan prawo złożyć żądanie usunięcia Pani/Pana danych osobowych, które spowoduje niezwłoczne ich usunięcie.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail, Termin: Kontakt telefoniczny lub e-mail, Godziny : 8:00-16:00
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Katowice
Gmina pracodawcy: Katowice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Katowice
Adres strony pracodawcy: www.farmacol.com.pl
Profil działalności pracodawcy:
POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z UDOSTĘPNIANIEM PRACOWNIKÓW.
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
Data dodania oferty pracy: 24.06.2016
Oferta pracy ważna do: 24.07.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 24.06.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 24.06.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Zgodnie z załączonym do wniosku Programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-04-15 - Żywiec (śląskie)
Organizacja pracy agencji zatrudnienia
Izba Międzynarodowej Współpracy Gospodarczej i Naukowej - 2017-01-02 - Łódź (łódzkie)
- Wystawianie faktur sprzedażowych. Prowadzenie rejestrów. Rejestracja dokumentów w systemie. Sporządzanie zestawień MS Excel. Analiza powierzonych dokumentów. Bieżąca współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi. Pomoc w innych obszarach działalności, zgodnie z zaleceniami przełożonego.- Wynagrodzenie: od 2000 do 2500 (wynagrodzenie ustalane indywidualnie podczas rozmowy kwalifikacyjnej). Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Następnie umowa na czas określony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie wyższe (min. licencjat), kierunek ekonomia lub pokrewne. Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku. Mile widziany język angielski w stopniu komunikatywnym / biegłym. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: anna.klos (at) ezw.pl
ENERGOMONTAŻ ZACHÓD WROCŁAW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-10 - Katowice (śląskie)
udzielanie informacji beneficjentom o możliwości pozyskiwania środków w ramach realizacji LSR oraz merytoryczna obsługa beneficjentów BLGD w szczególności doradztwo i udzielanie konsultacji potencjalnym wnioskodawcom;współpraca z bezpośrednim przełożonym w sprawach związanych z realizacją zadań bieżących, a także realizacja zadań w zakresie przypisanym do danego stanowiska; wykonywanie powierzonych obowiązków w sposób zapewniający prawidłową realizację zadań; prowadzenie dokumentacji członkowskiej; przygotowywanie sprawozdań ze szkoleń, konferencji i imprez niezwłocznie po ich zakończeniu; organizowanie szkoleń podnoszących kwalifikacje pracowników Biura, Rady i Zarządu; przyjmowanie, nadawanie i rejestrowanie korespondencji i przesyłek; podejmowanie działań na rzecz rozwoju Stowarzyszenia oraz udział w działaniach promocyjnych BLGD; realizowanie innych zadań zleconych przez Prezesa, Kierownika Biura oraz Zarząd BLGD;Przestrzeganie ustalonego w biurze czasu pracy, porządku oraz przepisów BHP i ppoż.; należyta dbałość o mienie BLGD tj. powierzony sprzęt, narzędzia pracy, materiały itp.
BIALSKOPODLASKA LOKALNA GRUPA DZIAŁANIA - 2017-05-25 - Biała Podlaska (lubelskie)
Diagnozowanie usterek i awarii /obsługa incydentów serwisowych, pierwsza linia wsparcia/. Wsparcie techniczne uzytkowników. Instalacja i konfiguracja oprogramowania.
DGT Sp. z o.o. - 2018-03-30 - Straszyn (pomorskie)
koordynacja działań sklepu internetowego, wdrażanie strategii działań marketingowych, wprowadzanie produktów do sklepu internetowego, bieżąca obsługa systemu zamówień internetowych, uprzejma i fachowa obsługa klientów mailowo oraz telefonicznie, inne zadania związane z funkcjonowaniem firmy i biura.
JUST-MEBLE Spółka Cywilna - 2016-10-26 - Namysłów (opolskie)
aktywne pozyskiwanie nowych klientów na rynkach arabskich (Algieria, Tunezja, Egipt), administracja zamówień klientów, monitorowanie potrzeb klientów, sporządzanie ofert i kalkulacji
kontakt przez PUP - 2016-03-21 - Poręba (śląskie)
praca biurowa zgodna ze specyfikacją danego stanowiska pracy i zawodu tworzenie i realizacja strategii SEO/SEM, tworzenie i realizacja strategii SOCIAL MEDIA, projektowanie modułów funkcjonalnych stron www, ANALITYKA internetowa
kontakt przez PUP - 2016-08-10 - Zgierz (łódzkie)
1. Sprzedaż produktów firmy.2. Poszukiwanie potencjalnych klientów.3. Reklama i promocja firmy.4. Praca telemarketera.5. Obsługa komputera i urządzeń biurowych.6. Praca kierowcy pojazdu służbowego.7. Usługi serwisowe na terenie klientów.
kontakt przez PUP - 2016-04-13 - Łęczyca (łódzkie)
obsługa kadrowo płacowa pracowników, wystawianie deklaracji PIT, obsługa programu Płatnik,Ferrodo, sprawozdania GUS
AGENCJA PROMOCYJNO-HANDLOWA "MINI-MAX" SPÓŁKA JAWNA W.M.D.J. EKIERT - 2017-07-05 - Piła (wielkopolskie)
Wprowadzanie danych do systemu.
MULTIMEDIA POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-03-31 - Kalisz (wielkopolskie)
Zgodny, praca od wczesnych godzin rannych.
Przedsiębiorstwo Handlowo-Produkcyjne "WENA" Tadeusz Przeorski - 2017-06-22 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2017-04-28 - Ostrołęka (mazowieckie)
Specjalista ds. Marketingu- Kadyny Folwark Hotel &SPA . Wynagrodzenie od 2500 netto
Kadyny Folwark Hotel & SPA Marian Kaczmarek - 2018-01-11 - Kadyny (warmińsko-mazurskie)
Konserwacja konstrukcji i budynków drewnianych.Rozkładanie i załadunek w magazynie.
"DOMBAL" Adam Jan Ziółek - 2017-11-06 - Przykory (mazowieckie)
jw.
FOCUS RESEARCH SP.Z O.O. - 2017-07-18 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa klientów strategicznych, budowanie relacji handlowych.
kontakt przez PUP - 2016-03-22 - Tomaszów Lubelski (lubelskie)
Pracownik będzie odpowiedzialny za opracowywanie i realizację strategii w zakresie wizerunku rynkowego przedsiębiorstwa, w tym analizowane skuteczności podejmowanych działań PR, przygotowywanie materiałów promocyjnych. Wymagana jest bardzo dobra znajomość języka angielskiego oraz Hindi. Praca w godz.: 9:00-17:00.
kontakt przez PUP - 2017-11-28 - Wrocław (dolnośląskie)
Praca związana z obsługą klientów firmy dokonujących zakupówwyrobów poprzez portale sprzedażowe.
Staff Service Sp. z o.o. - 2018-01-25 - Bielsko-Biała (śląskie)
odbieranie telefonów od klientów w języku arabskim. Rozwiązywanie problemów klienta w języku arabskim. Administracja danymi, dotrzymywanie terminów zleconych przez klienta, uzupełnianie bazy danych. Reprezentowanie firmy na zewnątrz.
kontakt przez PUP - 2017-05-22 - Łódź (łódzkie)
Wykonywanie pełnej obsługi płacowej w zakładzie pracy,naliczanie wynagrodzeń , ZUS , sprawozdawczość, dodatkowo realizowanie zadań z zakresu księgowości, obsługa programu Płatnik.
KPRD Spółka z o.o.w Lublinie - 2017-03-29 - Lublin (lubelskie)
- zawieranie i przedłużanie umów na usługi Netia Internet, Telewizja,Telefon - doradztwo w zakresie oferowanych usług, - budowanie iutrzymywanie relacji z Klientem - udział w akcjach marketingowych -obsługa klientów.
Calipso.pl Haber Robert - 2017-05-09 - Opole (opolskie)
- Prowadzenie i organizacja biura oddziału. Zapewnienie poprawnego przepływu informacji między oddziałem a centralą firmy. Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej.- Wynagrodzenie: 2100 zł/brutto + 400 zł brutto premii. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 7:00-15:00. Wymagania: wykształcenie minimum średnie. Wymagane 1 rok w administracji. Dyspozycyjność, rzetelność i zaangazowanie. Orzeczenie o stopniu niepełnosprawności. Kontakt telefoniczny (32-201-15-14) w godzinach: 8:00-15:00 lub e-mail: katowice.kadry (at) dozorbud.pl
SEBAN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-03 - Katowice (śląskie)
obługa samochodu, obsługa zwyżkipraca na terenie Śląska
Usługi Sprzętowe Artur Całka - 2015-12-23 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
Zgodny, praca w Grudziądzu.
"AUCHAN POLSKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-08 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
Zgodny
kontakt przez PUP - 2017-06-07 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
Generowanie zamówień w systemie i koordynowanie dostaw krajowych i zagranizcnych, weryfikacja terminów dostaw z planem produkcyjnym, utrzymywanie ciągłego kontaktu z dostawcami i podwykonawcami, kontrola cen i ilości zamówionych komponentów, opisywanie faktur, optymalizacja kosztów w obszarze zakupów i logistyki, dobra współpraca z innymi działami.
Promeco S.A. - 2017-08-21 - Gościcino (pomorskie)
budowanie relacji ze stałymi klientami, poszukiwanie nowych rynków zbytu, obsługa klienta, sporządzanie ofert, przeprowadzanie rozmów handlowych z klientem zagranicznym itp.
Fabryka Taśm Transporterowych Wolbrom S.A. - 2017-04-12 - Wolbrom (małopolskie)
- prowadzenie zamówień/kontraktów handlowych (odpowiedzialność za wszystkie aspekty związane z ich prawidłową i terminową realizacją)- opracowanie i negocjacja umów sprzedaży- przygotowywanie dokumentów eksportowych- prowadzenie korespondencji handlowej oraz tłumaczenia w języku rosyjskim i angielskim
FIRMA USŁUGOWO-HANDLOWA EXPORT-IMPORT JÓZEF WILK - 2018-04-19 - Lidzbark Warmiński (warmińsko-mazurskie)
jw.
GREENIE POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-09-29 - Warszawa (mazowieckie)