SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC (O) Pilzno oferta pracy OMEGA PILZNO INTERNATIONAL TRANSPORT & SPEDITION GODAWSKI & GODAWSKI Sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC (O)
Wynagrodzenie: do 2 500 PLN
Zakres obowiązków: Prowadzenie dokumentacji płatniczej, sporządzanie list płac, deklaracji ZUS, ewidencja czasu pracy, wypłata wynagrodzeń
Data publikacji: 2016-04-14
Lokalizacja: Pilzno (podkarpackie)
Pracodawca: OMEGA PILZNO INTERNATIONAL TRANSPORT & SPEDITION GODAWSKI & GODAWSKI Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Kraszewskiego 44, 39-220 Pilzno, powiat: dębicki, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Prowadzenie dokumentacji płatniczej, sporządzanie list płac, deklaracji ZUS, ewidencja czasu pracy, wypłata wynagrodzeń
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 2 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: Pilzno
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC (O)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Pilzno
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: dębicki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Pilzno
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw kadr
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.05.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie wyższe (ekonomia/ prawo), min 2 lata, znajomość przepisów prawa pracy, znajomość programu Gratyfikant, Płatnik. Praca w Pilźnie na jedną zmianę w godz. 8.00-16.00. Zakres obowiązków: prowadzenie dokumentacji płatniczej, sporządzanie list płac, deklaracji ZUS, ewidencja czasu pracy, wypłata wynagrodzeń; wynagrodzenie 2500zł brutto. Kontakt: OMEGA Pilzno ITIS Godawski & Godawski Sp. z o.o. tel. 14 646 71 24, CV na e-mail: kinga.krzeszowska (at) omega-pilzno.com.pl
Nazwa pracodawcy:
OMEGA PILZNO INTERNATIONAL TRANSPORT & SPEDITION GODAWSKI & GODAWSKI Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowie
Adres pracodawcy:
Kraszewskiego 44, 39-220 Pilzno, powiat: dębicki, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
skierowanie lub bezpośrednio do pracodawcy, CV na e-mail
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: dębicki
Gmina pracodawcy: Pilzno
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Pilzno
Adres strony pracodawcy: www.omega-pilzno.com.pl
Ulica pracodawcy: Kraszewskiego
Numer budynku pracodawcy: 44
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 14.04.2016
Data dodania oferty pracy: 14.04.2016
Oferta pracy ważna do: 29.04.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 14.04.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 13.04.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Administracja dokumentów związanych z operacjami finansowymi Sprawdzanie kompletności poprawności dokumentówWprowadzanie danych do systemów informatycznych
kontakt przez OHP - 2017-05-15 - Szczecin (zachodniopomorskie)
1. Wykonywanie prac budowlanych i instalacyjnych.2. Obsługa maszyn budowlanych i prowadzenie pojazdów w ramach posiadanych uprawnień.3. Przyjmowanie materiałów, sprawdzanie zgodności dostawy i przgotowanie dokumentacji magazynowej.
kontakt przez OHP - 2018-03-29 - Warszawa (mazowieckie)
wykształcenie wyższe znajomość przepisów z zakresu PSP, ochrony p. poż., Służby cywilnej, postępowania admin., KP, ochrony danych osobowych, samorządu terytorialnego...rok stażu w administracji publicznej lub dwa w biurowejbiegła obsługa komputerazdolność analitycznego myśleniaprawo jazdy kat. B
Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej - 2017-10-30 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Segregowanie, rejestracja, kompletowanie i gromadzenie korespondencji, dokumentów urzędowych (również w jęz. angielskim), wysyłka korespondencji firmowej, zapewnienie prawdiłowego przepływu informacji zgodnie z obowiązującymi procedurami/insrukcjami, obsługa urządzeń telekomunikacyjnych, współudział przy opracowywaniu tekstów i inne zadanie zlecone, organizacja wizyt w firmie kontrahentów i innych osób zaproszonych, gospodarowanie materiałami biurowymi, zbieranie zapotrzebowania na mat. biurowe od kierowników działów, zamawianie mat. biurowych, zapewnienie mat. biurowych niezbędnych do funkcjonowania sekretariatu, prowadzenie spraw związanych z prenumeratą czasopism w firmie oraz zlecanie w prasie płatnych ogłoszeń, organizowanie imprez okazjonalnych i sympozjów, i inne zlecone przez przełożonych
LFC Spółka z o.o. - 2016-08-19 - Czerwieńsk (lubuskie)
Opis stanowiska:Aktywna sprzedaż powierzchni reklamowych,Odpowiedzialność za realizację planu sprzedaży,Pozyskiwanie nowych Klientów i budowanie relacji biznesowych,Oferujemy:Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełen etat,Dobre warunki wynagrodzenia oraz atrakcyjny system premiowy,Pracę w stabilnej, rozwijającej się firmie,Niezbędne narzędzia pracy (telefon komórkowy, laptop). Wymagania:Doświadczenie na samodzielnym stanowisku związanym z pozyskiwaniem Klientów w branży reklamowej min. 2 lata,Wysokie umiejętności komunikacyjne oraz prezentacyjne,Nastawienie na skuteczną realizację celów,Umiejętność nawiązywania kontaktów biznesowych i prowadzenia negocjacji.Miejsce pracy: Wrocław Kontaktv kandydatów z pracodawcą: 790 703 500Oferta w sali: C
tuWroclaw.com Sp. z o.o. - 2016-09-26 - Wrocław (dolnośląskie)
Prowadzenie dokumentacji sprzedażowej: wystawianie faktur sprzedaży, korekt sprzedaży, tworzenie zestawień sprzedaży oraz udzielanie odpowiedzi na żądania korekt faktur kontrahentom, telefoniczna obsługa klienta.
kontakt przez PUP - 2016-02-15 - Bolków (dolnośląskie)
Odbieranie telefonów od klientów w jęz. albańskim rozwiazywanie problemów przesłanych przez klienta w jęz albańskim
kontakt przez PUP - 2016-02-10 - Łódź (łódzkie)
Obsługa klientów niemieckojęzycznych;Opieka handlowa i techniczna nad klientami: obsługa klientów przez telefon oraz Internet – odpowiadanie na zapytania, przyjmowanie zamówień;Tworzenie i wysyłanie zapytań ofertowych oraz dokumentów wg. zaleceń przełożonego;Stała i bieżąca aktualizacja bazy danych w systemie CRM w zakresie wszelkich informacji związanych z kontaktami z klientami i partnerami biznesowymi firmy;Koordynacja zamówień – kompletowanie wymagań klientów, rejestracja zgłoszeń, sprawdzanie prawidłowości i kompletności przekazanych danych, potwierdzanie możliwości realizacji, wysyłanie potwierdzeń do klienta, informowanie przełożonego o zgłoszonych wymaganiach;Stałe raportowanie z postępu prowadzonych prac wg. ustaleń z przełożonym.Praca w godz. 8/9-17Praca na czas określony 3 latasala C
kontakt przez PUP - 2018-12-12 - Wrocław (dolnośląskie)
Osoba ta będzie odpowiedzialna za: Realizację obowiązków z obszaru BHP zgodnie z wymogami prawnymi. Monitorowanie i prewencję zagrożeń zawodowych. Prowadzenie szkoleń z zakresu BHP. Ciągłe podnoszenie świadomości i budowanie kultury BHP wśród pracowników. Nadzór nad prowadzeniem postępowań powypadkowych. Przeprowadzanie oraz aktualizację ocen ryzyka zawodowego. Opracowywanie instrukcji BHP dla stanowisk pracy. Współpracę z jednostkami wewnętrznymi oraz zewnętrznymi w obszarze BHP. Prowadzenie dokumentacji oraz przygotowywanie raportów i statystykPraca BHP w budownictwie to 70% prace biurowe i 30 % obchody budowy.
Milimex S.A. - 2017-07-18 - Siemianowice Śląskie (śląskie)
praca przy komputerze
OKNO-POL SP. Z O.O. - 2018-04-18 - Mników (małopolskie)
-
WOST S.A. - 2018-02-19 - Ostrowiec Świętokrzyski (świętokrzyskie)
1. Pozyskiwanie nowych i obsługa obecnych klientów firmy2. Przygotowywanie ofert handlowych.3. Uzgadnianie zamówień4. Obsługa posprzedażowa.Miejsce wykonywania pracy: Lublin
"ELEKTROMONTAŻ- LUBLIN" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-31 - Lublin (lubelskie)
dbanie o relacje z klientami z Indii, wspomaganie pracy indyjskich przedstawicieli handlowych, odpowiedzialność za utrzymanie porządku w dokumentach indyjskich dostawców
kontakt przez PUP - 2017-06-07 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Zgodnie ze stanowiskiem.
Nadleśnictwo Rytel - 2018-07-26 - Rytel (pomorskie)
- koordynowanie pracy w warsztacie,- kontakt z dostawcami i klientami, - nadzór nad narzedziami specjalistycznymi, - koordynowanie zamowień - zaopatrzenie,- prowadzenie dokumentacji ewidencji magazynowej.Wymagane min. 3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku, znajomość rysunku technicznego, odporoność na stres, dyspozycyjność, mile widziana znajomość branży, aktywność i dobra organizacja pracy.
PUPH ALMET Alojzy Michalski - 2015-12-09 - Nowy Konik (mazowieckie)
przyjmowanie zamówień telefonicznych oraz mailowych od klientów; telefoniczne wsparcie techniczne; bieżące monitorowanie stanów magazynowych; składanie zamówień u dostawców zagranicznych; rozliczanie zwrotów towaru od kontrahentów; wsparcie magazynu w przygotowaniu zamówień wychodzących; monitorowanie stanów magazynowych u klientów drogą mailową lub telefoniczną; wprowadzenie i aktualizowanie produktów w sklepie internetowym; przygotowywanie i pakowanie materiałów i produktów na szkolenia i warsztaty; dostarczanie produktów do klientów na terenie Aglomeracji Śląskiej
3Z SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-11-21 - Piekary Śląskie (śląskie)
Wykształcenie średnie/ wyższe; mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku; obsługa komputera, w tym MS Office; zaawansowana znajomość jęz. angielskiego; zakres obowiązków: archiwizacja dokumentów posprzedażowych, przyg. ofert handlowych oraz wzorów umów, współpraca z partnerami zagranicznymi, raportowanie; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
IBS POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-06-22 - Gliwice (śląskie)
Realizacja bieżących napraw, usuwanie usterek, rozwiązywanie problemów technicznych, zapewnienie ciągłości pracy maszyn, dokonywanie przezbrojeń i ustawień, zapobieganie przyczynom powstawania awarii, koordynowanie nowych uruchomień
Hangsen Sp. z o.o. - 2016-08-19 - Bytom (śląskie)
Rozmowy z zagranicznymi kontrahentami (Niemcy),planowanie dostaw
Zakład Przetwórstwa Mięsnego "PARMA" Sp. z o. o - 2016-10-04 - Łukta (warmińsko-mazurskie)
Prace montażowe przy montażu konstrukcji stalowych, maszyn i urządzeń
PKiMSA CARBOAUTOMATYKA S.A. - 2018-05-10 - Tychy (śląskie)
udział w tworzeniu i wdrażaniu strategii marketingowych firmy, opracowywanie i wdrażanie projektów marketingowych, projektowanie i aktualizowanie materiałów marketingowych, prowadzenie firmowych serwisów internetowych, współpraca z partnerami zagranicznymi firmy, prowadzenie badań marketingowych-analiza rynku i konkurencji
"East - West" Elena Janina - 2016-09-08 - Poznań (wielkopolskie)
Zarządzanie zespołem oraz obsługa maszyny czyszczącej na obiekcie.
AMLUX SP. Z O.O. - 2018-06-21 - Łomianki (mazowieckie)
Sodowanie karoserii i podzespołów mechanicznych.Oczyszczanie karoserii metodą sodowania tj. ekologiczna metoda nie niszcząca metalu stosowana w renowacji pojazdów zabytkowych przy demontażach, konserwacja i obsługa techniczna samochodów, prace demontazowo-montażowe w zakresie sodowania karoserii i podzespołów mechanicznych, konserwacja podwozia i nadwozia pojazdu.
kontakt przez PUP - 2016-11-15 - Łęgowo (lubuskie)
obsługa klientów krajowych i zagranicznych (ofertowanie, przyjmowanie, ewidencja i rozpisywanie zamówień, fakturowanie). odpowiadanie na bieżące potrzeby odbiorców, windykacja należności, nadzór nad prawidłowym obiegiem reklamacji. mile widziane zainteresowanie tematyką mody i wzornictwa, pracodawca oferuje stabilne zatrudnienie w firmie z kilkunastoletnią tradycją oraz możliwość realizacji własnych ambicji. wynagrodzenie 2500 zł brutto, 2200 + premia od 0,00 do 300 zł brutto; kontakt telefoniczny z pracodawcą w godz. 7-15
TRIO SKORPION Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowe - 2016-03-25 - Słupsk (pomorskie)
Przyjmowanie dostaw samochodów, rozliczanie szkód transportowych, koordynowanie procesu sprzedaży, obsługa programu administracji sprzedaży, obsługa urządzeń techniki biurowej.
kontakt przez PUP - 2016-01-22 - Płock (mazowieckie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-10-31 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa systemu handlowego, rejestracja dokumentacji, redagowanie pism,organizacja spotkań handlowych, działania administracyjno-urzędowe, praca w godz.9-17
NOX GROUP Sp. z.o.o - 2016-05-06 - Opole (opolskie)
bieżąca obsługa kancelaryjna, obsługa posiedzeń rady i zarządu, prowadzenie doradztwa w sprawie możliwości otrzymania dofinansowania, redagowanie notatek prasowyvh
STOWARZYSZENIE - Lokalna Grupa Działania - 2018-01-02 - Andrespol (łódzkie)
- obsługa programu magazynowego WF- MAG (wz, Faktury) - obsługa sklepu internetowego - obsługa poczty elektronicznej - sprzedaż telefoniczna - przygotowanie ofert handlowych (power point) - mila znajomość branży rolno-spożywczej
AGRO SYNTEZA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-12-06 - Lubawa (warmińsko-mazurskie)
•wsparcie w realizacji zadań dot. zamówień publicznych•pozyskiwanie ofert cenowych i pomoc w ich realizacji•kompletowanie i redagowanie dokumentów związanych z zamówieniami publicznymi•prowadzenie rozeznania rynku dla drobnych zakupów towarów i usług•przygotowywanie analiz i sprawozdań transportowych
AGENCJA REZERW MATERIAŁOWYCH - 2015-10-01 - Ostrów Mazowiecka (mazowieckie)