SPECJALISTA DO SPRAW HANDLU ZE ZNAJOMOŚCIĄ J.ANGIELSKIEGO Gołaszyn oferta pracy Niko Stawecki Jerzy
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW HANDLU ZE ZNAJOMOŚCIĄ J.ANGIELSKIEGO
Wynagrodzenie: 2 100 - 3 000 PLN
Zakres obowiązków: Utrzymanie kontaktów z partnerami Anglii, Holandii, Belgi w zakresie sprzedaży domków holenderskich.Poszukiwanie nowych rynków zbytu, korespondencja obcojęzyczna.Delegacje-sporadycznie.Prace montażowe-prezentacje(preferowani mężczyźni ze względu na charakter pracy).
Data publikacji: 2018-03-06
Lokalizacja: Gołaszyn (lubuskie)
Pracodawca: Niko Stawecki Jerzy
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:67-124 Gołaszyn 41 B, powiat: nowosolski, woj: lubuskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Utrzymanie kontaktów z partnerami Anglii, Holandii, Belgi w zakresie sprzedaży domków holenderskich.Poszukiwanie nowych rynków zbytu, korespondencja obcojęzyczna.Delegacje-sporadycznie.Prace montażowe-prezentacje(preferowani mężczyźni ze względu na charakter pracy).
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 100 - 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowo-premiowy ze staw. mies
Czy wymagana jest praca w dni wolne od pracy?: 1
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DO SPRAW HANDLU ZE ZNAJOMOŚCIĄ J.ANGIELSKIEGO
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gołaszyn
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubuskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: nowosolski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Nowe Miasteczko
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw marketingu i handlu
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca w wolne dni
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 100 - 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 06.03.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, inne
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: znajomość pakietu MS Office
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Znajomość j. angielskiego w stopniu komunikatywnym.
Nazwa pracodawcy: Niko Stawecki Jerzy
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Nowej Soli
Adres pracodawcy:
67-124 Gołaszyn 41 B, powiat: nowosolski, woj: lubuskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
cv,wysłać na adres:jerzybis (at) op.pl, skierowanie z PUP(bezrobotni)
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubuskie
Powiat pracodawcy: nowosolski
Gmina pracodawcy: Nowe Miasteczko
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gołaszyn
Numer budynku pracodawcy: 41 B
Profil działalności pracodawcy: sprzedaż m.in. domków holenderskich
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Nowej Soli
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw marketingu i handlu
Data dodania oferty pracy: 06.03.2018
Oferta pracy ważna do: 06.06.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 06.03.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 06.03.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
obsługa sklepu Allegro oraz sklepu internetowego
kontakt przez PUP - 2016-02-02 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
- współpraca w tworzeniu procedur związanych z zarządzaniem zasobami ludzkimi, - zapewnienie prawidłowej obsługi kadrowej pracowników, - prowadzenie całości spraw związanych z zobowiązaniami podatkowymi, ubezpieczeniami i płacami, - prowadzenie dokumentacji pracowniczej związanej ze stosunkiem pracy oraz innych form zatrudnienia, - tworzenie i prowadzenie akt osobowych oraz pozostałej dokumentacji pracowniczej, zgodnie z wymogami prawa, - przygotowywanie zestawień, analiz i raportów dotyczących kwestii kadrowych, - kontrola i rozliczanie czasu pracy, wprowadzanie do systemu urlopów pracowniczych, zwolnień lekarskich, - przygotowywanie dokumentów, w tym m.in. świadectw pracy, zaświadczeń potwierdzających zatrudnienie
TELEKADRA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-04-12 - Kraków (małopolskie)
sprzedaż bezpośrednia, pozyskiwanie klientów
P.H.U. "MONTEX" Cedzidło Grzegorz - 2018-01-04 - Świebodzice (dolnośląskie)
pełnienie funkcji inspektora nadzoru na budowach (w sensie samodzielnej funkcji technicznej), rozliczanie wykonywanych robót budowlanych, sprawdzanie dokumentacji technicznej, kosztorysowanie przygotowywanych do realizacji zadań inwestycyjnych i remontowych, udział w komisjach przetargowych, w przygotowywaniu planów inwestycyjnych i remontowych oraz w przeglądach technicznych obiektów
Nadbużański Oddział Straży Granicznej w Chełmie - 2017-02-13 - Chełm (lubelskie)
opieka medyczna nad wychowankami, kontakt: Grabalska Ewa 41 38 18 321
Niepubliczny Młodzieżowy Ośrodek Wychowawczy w Węgrzynowie - 2017-08-09 - Stary Węgrzynów (świętokrzyskie)
Uczenie i rozwiązywanie umiejętności niezbędnych do samodzielnego życia. Pielęgnacja jako wspieranie procesu leczenia. Wykształcenie wyższe , pedagog, logopeda, terapeuta zajęciowy, pracownik socjalny, pielęgniarka, opiekunka środowiskowa. Półroczny staż pracy z dziećmi z zaburzeniami. Kształtowanie nawyków celowej aktywności, prowadzenie treningu zachowań społecznych, kształtowanie motywacji do akceptowanych przez otoczenie zachowań. Umiejętność skutecznego komunikowania się. 21,69 zł / h
Ośrodek Pomocy Społecznej w Harasiukach - 2018-04-10 - Harasiuki (podkarpackie)
- Obsługa klienta w sklepie stacjonarnym. Zarządzanie portfolio produktów. Dbanie o wygląd prezentowanej oferty na wystawie sklepowej. Obsługa zamówień, rozwiązywanie pojawiających się problemów, utrzymywanie dobrych relacji z klientami oraz dbałość o pozytywny wizerunek firmy. Wystawianie faktur/rachunków. Tworzenie ofert handlowych. Negocjowanie umów i warunków handlowych. Analizowanie rynku i ofert konkurencji. Organizowanie stanowiska pracy zgodnie z przepisami i zasadami BHP, ochrony ppoż., ergonomii i ochrony środowiska. - Wynagrodzenie: 2500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo umowa na czas nieokreslony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 8:00-16:00. Wymagania: wykształcenie średnie (dowolne). Mile widziane doświadczenie w sprzedaży w branży technicznej, ale nie koniecznie. Znajomość Ms Office, łatwość nawiązywania kontaktów, prawo jazdy kat. B. Mile widziana: znajomość programu Subiekt, branży technicznej. Znajomość j. angielskiego w mowie i piśmie w stopniu komunikatywnym. Kontakt osobisty w godzinach: 9:00-16:00.
Hurtownia CARINET Janusz Wydrzyńsk - 2017-11-10 - Katowice (śląskie)
- obsługa telefoniczna i bezpośrednia pacjentów- praca z lekarzem w poradni w charakterze asystentki medycznej- przyjmowanie wpłat od pacjentów- wpisywanie do systemu komputerowego informacji medycznych- praca z wykorzystaniem wewnętrznego systemu komputerowego
Klinika Chirurgii Endoskopowej Sp. z o.o. - 2017-06-14 - Żory (śląskie)
- dysponowanie materiałami hutniczymi- planowanie zakupów materiałów- optymalizacja zapasów dostępnych na magazynie- kontakt z dostawcami i pozyskiwanie ofert
Kuźnia "GLINIK" Sp. z o.o. - 2017-05-10 - Gorlice (małopolskie)
sprzedaż oraz profesjonalna obsługa klientów zgodnie z przyjętymi standardami firmy, dbałośc o estetyczny wygląd i prawidłową ekspozycję asortymentu, podtrzymywanie dobrego wizerunku firmy
P.P.H.U. " BATIS" Spółka z o. o. - 2017-02-07 - Bełchatów (łódzkie)
kontakty handlowe z ukraińskimi kontrahentami, prowadzenie dokumentacji, kontrola rozliczeń;
kontakt przez PUP - 2016-07-19 - Pabianice (łódzkie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-05-20 - Warszawa (mazowieckie)
- monitoring realizacji projektów
PRYWATNE CENTRUM EDUKACJI MARMOŁOWSKI S.C - 2016-05-24 - Kościerzyna (pomorskie)
- obsługa biura; - kontakt z Klientami; - prowadzenie dokumentacji biurowej i technicznej; - pozyskiwanie dokumentacji technicznej; - opracowywanie kart zadaniowych; - prowadzenie dokumentacji personelu; - udział w Audytach Jakościowych; - zamawianie części i wyposażenia; - prowadzenie i inwentaryzacja magazynów.
Air Modlin Sp. z o.o. - 2017-08-03 - Nowy Dwór Mazowiecki (mazowieckie)
świadczenie usług pielęgnacyjnych na rzecz mieszkańców, udzielanie pomocy w podstawowych czynnościach życiowych, pielęgnacji mieszkańców
DOM POMOCY SPOŁECZNEJ - 2016-09-14 - Poznań (wielkopolskie)
Sporządzanie i kontrolowanie realizacji dostaw i montaży. Kompletowanie i przygotowanie dokumentacji niezbędnej do realizacji prac montażowych.
kontakt przez PUP - 2017-07-24 - Lubartów (lubelskie)
AKTYWNE POZYSKIWANIE KLIENTÓW DLA KANCELARII, KOMPLETOWANIE DOKUMENTÓW NIEZBĘDNYCH DO ZGŁOSZENIA SZKODY, OBSŁUGA KLIENTÓW, DBANIE O WIZERUNEK FIRMY
KANCELARIA PRAWNA LEGATIS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-05-24 - Rzeszów (podkarpackie)
dobór i sprzedaż części i akcesoriów do samochodów ciężarowych i autobusów, pozyskiwanie nowych klientów, umiejętność pracy w zespole, rok w sprzedaży i obsłudze klienta (preferowana branża motoryzacyjna)
Suder Plus Sp. z o.o. - 2015-12-31 - Gniezno (wielkopolskie)
aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych, realizowanie założonych planów sprzedażowych, pozyskiwanie nowych członków Kasy, współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnym
SPÓŁDZIELCZA KASA OSZCZĘDNOŚCIOWO-KREDYTOWA PIAST - 2017-08-18 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
komunikacja z klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi z Białorusi oraz krajów UE, tworzenie i prezentacja prototypów stron internetowych i aplikacji klientom, praca z oprogramowaniem w języku angielskim
iStudio Sp. z o.o. - 2018-08-14 - Piaseczno (mazowieckie)
Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2017-04-21 - Zabrze (śląskie)
obsługa urządzeń kserograficznych , relkamowych, montaż i produkcja relkam, odbiór i dostawa
kontakt przez PUP - 2016-12-19 - Wałcz (zachodniopomorskie)
Rejestracja faktur kosztowych,wprowadzanie wyciągów bankowych, rozliczanie faktur kosztowych. Uzgadnianie sald, wstępna kontrola dokumentów księgowych, dekretowanie dokumentów. Wysyłka elektroniczna deklaracji. Kontrola rozrachunków. Sporządzanie raportów kasowych. Bieżąca obsługa kadrowa pracowników, sporządzanie ewidencji czasu pracy.
kontakt przez PUP - 2018-03-21 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2016-02-24 - Warszawa (mazowieckie)
-Pozyskiwanie kontrahentów-delegacje na terenie Ukrainy-tłumaczenie ofert handlowychwymagania pracodawcy: wykształcenie wyższe ekonomiczne, umiejętność tłumaczenia dokumentów, wypełnianie oświadczeń, ofertowanie, prawo jazdy kat. B, min. roczne doświadczenie w pracy w agencji pracy na Ukrainie, znajomość języków ukraińskiego i rosyjskiego- biegła, angielski- podstawowa.
kontakt przez PUP - 2016-04-15 - Lublin (lubelskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-09-29 - Warszawa (mazowieckie)
Wykonywanie obowiązków związanych z pracą na stanowisku nauczyciela, praca w godz. 7.30-16.00; kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 8-16
Zespół Szkół Społecznych Ponadgimnazjalnych w Słupsku - 2016-07-06 - Słupsk (pomorskie)
praca w godzinach od 07:30 do 15:30; doradztwo z dziedziny ekonomiki rolnictwa: wypełnianie wniosków i innych dokumentów niezbędnych do ubiegania się o pomoc finansową lub współfinansowanie ze środków pochodzących z funduszy UE, sporządzanie kalkulacji i innych opracowań analitycznych, doradztwo w zakresie podatków i ubezpieczeń w rolnictwie, organizacja i prowadzenie szkoleń dla rolników
Zachodniopomorski Ośrodek Doradztwa Rolniczego Barzkowice - 2017-08-17 - Barzkowice (zachodniopomorskie)
obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2017-05-26 - Wiaderno (łódzkie)
aktywne poszukiwanie klientów, umiejętności w zakresie mediacji i negocjacji, utrzymanie pozytywnych relacji z klientami, redagowanie korespondencji handlowej, kompleksowa obsługa klienta
kontakt przez OHP - 2017-05-15 - Stargard (zachodniopomorskie)