SPECJALISTA DO SPRAW EKONOMICZNYCH Bolesławiec oferta pracy kontakt przez PUP

Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW EKONOMICZNYCH

Wynagrodzenie: od 1 400 PLN

Zakres obowiązków: Zakres wykonywanych zadań na stanowisku: naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie list płac zgodnie z regulaminem, przekazywanie wynagrodzeń pracownikom na konta bankowe ROR, na podstawie zatwierdzonych przez dyrektora i głównego księgowego list płac, obliczanie zasiłków pielęgnacyjnych i chorobowych, dla wszystkich pracowników oraz dokonywanie z tego tytułu terminowych i prawidłowych rozliczeń z ZUS, sporządzanie list wypłat umów zleceń, prawidłowe i terminowe sporządzanie sprawozdań dotyczących płac, prawidłowe i terminowe rozliczanie z ZUS za pomocą programu Płatnik, zgłaszanie i wyrejestrowywanie pracowników do ZUS, powiadamianie ZUS o wysokości osiągniętych zarobków przez emerytów i rencistów po zakończeniu każdego roku, rozliczenie podatkowe pracowników, przygotowanie dokumentów związanych ze zmianami wynagrodzeń pracowników, wystawianie zaświadczeń o zarobkach pracowników, sporządzanie dokumentacji do kapitału początkowego i z tytułu przejścia na emeryturę pracowników, prowadzenie ksiąg inwentarzowych w programie Inwentarz Optivum pozostałych środków trwałych, kompletowanie oświadczeń od osób materialnie odpowiedzialnych za sprzęt szkolny i pomoce naukowe, rozliczanie inwentaryzacji, wykonywanie innych czynności na polecenie dyrektora szkoły i głównego księgowego, przekazywanie informacji do systemu informacji oświatowej, zastępowanie Głównego Księgowego podczas jego nieobecności. Praca w systemie jednozmianowym w wymairze 1/2 etatu. Proponowane wynagrodzenie: 1400 zł płaca zasadnicza + dodatek za wysługę lat (brutto).

Data publikacji: 2019-07-16

Lokalizacja: Bolesławiec (dolnośląskie)

Pracodawca: kontakt przez PUP

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Bolesławiec, powiat: bolesławiecki, woj: dolnośląskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku: naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie list płac zgodnie z regulaminem, przekazywanie wynagrodzeń pracownikom na konta bankowe ROR, na podstawie zatwierdzonych przez dyrektora i głównego księgowego list płac, obliczanie zasiłków pielęgnacyjnych i chorobowych, dla wszystkich pracowników oraz dokonywanie z tego tytułu terminowych i prawidłowych rozliczeń z ZUS, sporządzanie list wypłat umów zleceń, prawidłowe i terminowe sporządzanie sprawozdań dotyczących płac, prawidłowe i terminowe rozliczanie z ZUS za pomocą programu Płatnik, zgłaszanie i wyrejestrowywanie pracowników do ZUS, powiadamianie ZUS o wysokości osiągniętych zarobków przez emerytów i rencistów po zakończeniu każdego roku, rozliczenie podatkowe pracowników, przygotowanie dokumentów związanych ze zmianami wynagrodzeń pracowników, wystawianie zaświadczeń o zarobkach pracowników, sporządzanie dokumentacji do kapitału początkowego i z tytułu przejścia na emeryturę pracowników, prowadzenie ksiąg inwentarzowych w programie Inwentarz Optivum pozostałych środków trwałych, kompletowanie oświadczeń od osób materialnie odpowiedzialnych za sprzęt szkolny i pomoce naukowe, rozliczanie inwentaryzacji, wykonywanie innych czynności na polecenie dyrektora szkoły i głównego księgowego, przekazywanie informacji do systemu informacji oświatowej, zastępowanie Głównego Księgowego podczas jego nieobecności. Praca w systemie jednozmianowym w wymairze 1/2 etatu. Proponowane wynagrodzenie: 1400 zł płaca zasadnicza + dodatek za wysługę lat (brutto).

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 0.5

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 20

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 80

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 400 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: Brutto

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW EKONOMICZNYCH

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bolesławiec

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: bolesławiecki

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: technik ekonomista*

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 400 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.09.2019

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne

Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie zawodowe, ekonomiczne

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne: wykształcenie wyższe lub średnie o profilu ekonomicznym, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, obywatelstwo polskie, umiejętność biegłej obsługi komputera w zakresie programów Office, znajomość programów płacowych Płatnik, Vulcan Płace Optivum, znajomość przepisów Karty Nauczyciela, Kodeksu Pracy, ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych i zasadach opodatkowywania osób fizycznych, znajomość ustawy o pracownikach samorządowych łącznie z aktami wykonawczymi.Wymagania dodatkowe: staż pracy na podobnym stanowisku pracy min. 3 lata, samodzielność, dyspozycyjność, komunikatywność, terminowość, umiejętność pracy w zespole.

Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3

Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP

Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bolesławcu

Adres pracodawcy:
Obrońców Helu 10, 59-700 Bolesławiec, powiat: bolesławiecki, woj: dolnośląskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Kontakt osobisty w godzinach od 08:00 do 14:00 - należy dostarczyć CV i podanie.Szczegółowe informacje dotyczące oferty znajdują się na stronie internetowej: http://bip.sucharski.boleslawianie.pl

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: dolnośląskie

Powiat pracodawcy: bolesławiecki

Gmina pracodawcy: Bolesławiec

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Bolesławiec

Ulica pracodawcy: Obrońców Helu

Numer budynku pracodawcy: 10

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bolesławcu

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1

Zawód wykonywany przez pracownika: technik ekonomista*

Data dodania oferty pracy: 16.07.2019

Oferta pracy ważna do: 19.08.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 16.07.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 16.07.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?860310812777f8f7d93365bdf7b09378

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA DS. KONTROLI JAKOŚCI - od 2 000 PLN

•WDRAŻANIE I ROZWIJANIE NORM PN-EN 1090 ORAZ PN-EN ISO 3834•PRZYGOTOWYWANIE DOKUMENTACJI TECHNOLOGICZNEJ•NADZÓR NAD JAKOŚCIĄ PROWADZONYCH PRAC SPAWALNICZYCH•KONTROLA JAKOŚCI W TOKU REALIZACJI ROBÓT •PRZEPROWADZANIE BADAŃ WIZUALNYCH POWIERZCHNI ZŁĄCZY SPAWANYCH
SYNERTE Spółka z ogrniczoną odpowiedzialnością - 2017-03-27 - Rzeszów (podkarpackie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU - 1 017,4 PLN

do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2018-06-06 - Radom (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 2 000 PLN

Praca przy wystawianiu faktur sprzedaży.
Zakład Mięsny MOŚCIBRODY Spółka z o.o. - 2015-12-30 - Mościbrody (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI - od 4 900 PLN

•Księgowanie dokumentów oraz nadzór nad ewidencją księgową zgodnie z zasadami, określonymi w Ustawie o Rachunkowości i przepisach podatkowych, •Prowadzenie ewidencji księgowych, w szczególności ewidencji dla potrzeb VAT, oraz ich uzgadnianie z kontami księgi głównej, •Dekretowanie i księgowanie dokumentów księgowych, głównie kosztowych: krajowych i zagranicznych, •Prowadzenie spraw rachunkowych i bieżącej księgowości klientów, •Pełna obsługa kadrowo – płacowa, •Oferowanie klientom rozwiązań optymalizujących ich kwestie podatkowe i księgowe, •Współpraca z instytucjami zewnętrznymi: urzędy, firmy leasingowe, banki i inne.
SMB Consulting Sebastian Bochyński - 2019-10-07 - Lublin (lubelskie)

SPECJALISTA DS. REJESTRACJI SAMOCHODÓW. - od 3 100 PLN

Rejestracja pojazdów klienta, obsługa floty aut klienta.
kontakt przez PUP - 2017-07-24 - Unin (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY EKSPORTOWEJ - 2 200 - 3 000 PLN

- Kreowanie polityki sprzedażowej na terenie Europy, poszukiwanie nowych możliwości w zakresie dystrybucji. Realizowanie planów sprzedażowych, budowanie relacji z klientami. Negocjacje handlowe, przygotowywanie ofert. Ścisła współpraca z działem marketingu, logistyki, controllingu. Monitorowanie działań rynku i konkurencji. Udział w targach, zaangażowanie w promocję produktów na rynku.- Nasz klient oferuje: pracę w prężnie rozwijającej się firmie z branży HVAC, możliwość rozwoju zawodowego. - Wynagrodzenie: 2200 do 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe (mile widziane ekonomiczne, zarządzanie, marketing). Wymagane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, najlepiej w branży technicznej. Biegła znajomość języka angielskiego WARUNEK KONIECZNY. Znajomość drugiego języka będzie dodatkowym atutem. Umiejętność planowania i organizowania. Wysokie zdolności negocjacyjne. Gotowość do podróży służbowych. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: pierzga (at) thermosilesia.pl
THERMOSILESIA PIOTR PIERZGA - 2017-01-05 - Katowice (śląskie)

SPECJALISTA DS MONITORINGU, KONTROLI I BIEŻĄCEJ OBSŁUGI UCZESTNIKÓW PROJEKTU - od 2 470 PLN

Wykonywanie zadań związanych z procesem monitoringu i ewaluacji, przygotowanie niezbędnej dokumentacji.
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Busku-Zdroju - 2018-03-12 - Busko-Zdrój (świętokrzyskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR - STAŻ RPO III - 1 033,7 PLN

zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2019-09-25 - Warszawa (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA KLUCZOWEGO - od 2 717,63 PLN

obsługa klienta, sprzedaż mebli
kontakt przez PUP - 2016-05-11 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - 997,4 PLN

wsparcie działu sprzedaży, przygotowywanie ofert handlowych, aktywne poszukiwanie nowych klientów, kontakt telefoniczny, mailowy z obecnymi oraz potencjalnymi klientami, umawianie spotkań z klientami
kontakt przez PUP - 2016-11-22 - Pianowo (wielkopolskie)

SPECJALISTA OZSS - od 1 600 PLN

Zgodnie z ogłoszeniem o naborze sygn. NR K-110 - 11/18 zamieszczonym na stronie www. koszalin.so.gov.pl
Sąd Okręgowy w Koszalinie - 2018-08-23 - Koszalin (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU - 997,4 PLN

w zakresie marketingu i handlu
kontakt przez PUP - 2016-06-21 - Człuchów (pomorskie)

SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI I KADR - 371 - od 4 200 PLN

naliczanie płac i zasiłków, prowadzenie akt osobowych, inne prace w księgowości
ZAKŁAD USŁUG KOMUNALNYCH "HADLUX" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-03-22 - Sobótka (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA - 2 000 - 2 500 PLN

Główne obowiązki:Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowychRealizowanie założonych planów sprzedażowychPozyskiwanie nowych członków KasyWspółudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnymOferujemy:-Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy,-Liczne szkolenia podnoszące kwalifikacje-Samodzielne i odpowiedzialne zadania
Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo - Kredytowa PIAST - 2017-06-08 - Legnica (dolnośląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW PUBLIC RELATIONS - 997,4 PLN

Specjalista do spraw public relations
kontakt przez PUP - 2017-03-29 - Częstochowa (śląskie)

SPECJALISTA DS. WERYFIKACJI TOWAROWEJ - od 2 950 PLN

- sortowanie i kontrola jakości produktów,- wprowadzanie towaru na stan magazynowy- redagowanie poczty elektronicznej,- procesowanie towarów luksusowych,- procesowanie artykułów bez kodu,- obsługa programu Return Client i/lub Zalos
kontakt przez PUP - 2019-09-10 - Świebodzin (lubuskie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA (JĘZYK SŁOWACKI) (NR REF. SP/SK/2019) (MOŻLIWOŚĆ PRACY ZDALNEJ) K/M - od 5 000 PLN

Bieżąca obsługa klientów, promowanie produktów, dbanie o relację z klientami, kształtowanie dobrego wizerunku firmy, pełnienie funkcji doradczej w kwestii dopasowania produktów do indywidualnych potrzeb, administracja i praca z wewnętrznym systemem.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2019-05-02 - Warszawa (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW LOGISTYKI - od 2 100 PLN

zaopatrzenie produkcji,kontrola przepływu materiałów,prowadzenie dokumentacji dz.logistyki,gospodarka odpadami.
POLIFLOR Spółka z o.o. - 2018-10-29 - Skwierzyna (lubuskie)

SPECJALISTA DO SPRAW PROMOCJI - od 2 800 PLN

Pozyskiwanie i rozliczanie funduszy zewnętrznych z programów strukturalnych, pozyskiwanie nowych klientów, sponsorów, organizacja zajęć, zawodów itp.Oferta konursowa, szczegółowe informacje: http://jo.gorzyce.bip.gmina.pl/upload/specjalista%20ds.%20promocji.pdf
Gminny Ośrodek Turystyki, Sportu i Rekreacji "NAUTICA" - 2017-08-03 - Gorzyce (śląskie)

SPECJALISTA W DZIALE ROZWOJU - od 2 100 PLN

Pozyskiwanie klientów, prowadzenie aktywnej sprzedaży oferty deweloperskiej, opracowywanie biznes planów, wyszukiwanie funduszy unijnych, rozliczanie środków unijnych, poszukiwanie i analiza różnych form pozyskiwania gotówki, kredyty, fundusze inwestycyjne, private equlity, venture capital, inwestorzy prywatni.
Dorbud S.A. - 2017-01-10 - Kielce (świętokrzyskie)

SPECJALISTA DS. ROZWOJU (BUSINESS DEVELOPMENT SPECIALIST) - od 3 500 PLN

uczestnictwa w targach, konferencjach branżowych i szkoleniach, tworzenie oferty produktowej, budowanie sieci nowych klientów
kontakt przez PUP - 2019-11-06 - Zielona Góra (lubuskie)

SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI I OBSŁUGI KLIENTA - od 3 500 PLN

chemiczna dystrybucja- zarządzanie biurem i administracja- telefoniczna i mailowa obsługa kontrahentów, przyjmowanie wszelkich zapytań, zgłoszeń dotyczacych terminów dostaw wysyłek i reklamacji- sporządzanie ofert handlowych, wystawianie faktur oraz innych dokumentów - obsługa CRM i Sage- sprawdzanie zgodności dostaw oraz wysyłek z magazynu- współpraca z firmami przewozowymi i kurierskimi w zakresie realizacji zadańOferujemy:- pracę stacjonarną w stabilnej firmie na podstawie umowy o pracę- interesującą pracę w miedzynarodowym środowisku biznesowym- atrakcyjne wynagrodzenie- wsparcie w rozwoju oraz kompleksowe szkolenia wdrażające do roli Wynagrodzenie brutto to 3500 zł, w zależności od doświadczenia.
ELLSWORTH ADHESIVES POLAND SP. Z O.O. - 2019-03-08 - Łódź (łódzkie)

POKOJOWA - od 1 605 PLN

sprzątanie pokoi i części wspólnych hotelupraca: po 8 h co 2 dzień
kontakt przez PUP - 2018-03-23 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)

SPECJALISTA DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH - od 3 295 PLN

Opracowywanie SIWZ oraz innej dokumentacji przetargowej, zamieszczanie ogłoszeń o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych (BZP) lub przekazanie ogłoszenia Urzędowi Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich celem opublikowania w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej, przesyłanie zaproszeń do składania ofert lub do udziału w negocjacjach, zamieszczanie ogłoszeń o zamówieniach w siedzibie Zamawiającego (na tablicy ogłoszeń) oraz na stronie internetowej, opracowywanie i zamieszczanie odpowiedzi na zapytania oraz modyfikacja SWIZ na stronie internetowej Zamawiającego, udział w pracach komisji przetargowej, przestrzeganie terminów ustawowych wynikających z obowiązujących przepisów, prowadzenie dokumentacji postępowania w sposób chronologiczny i gwarantujący nienaruszalność dokumentów. Oferta dostępna w sali E. Kontakt z pracodawcą - tel.: 261 651 055.
4 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA - 2019-10-02 - Wrocław (dolnośląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU - od 2 500 PLN

przygotowywanie ofert, odbieranie telefonów, obsługa korespondencji
DOMINIC NIEHOFF CONSULTING & MARKETING - 2018-01-24 - Kielce (świętokrzyskie)

PRACOWNIK OBSŁUGI BIUROWEJ - od 2 250 PLN

Pracownik obsługi biurowej
kontakt przez PUP - 2018-12-31 - Choszczno (zachodniopomorskie)


Wybierz powiat