SPECJALISTA DO SPRAW ADMINISTRACYJNEJ OBSŁUGI SPRZEDAŻY (NR 0971) Inowrocław oferta pracy REMSOD SP Z O O


Największy wybór odzieży

Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW ADMINISTRACYJNEJ OBSŁUGI SPRZEDAŻY (NR 0971)

Wynagrodzenie: od 3 000 PLN

Zakres obowiązków: prace biurowe związane ze sprzedażą

Data publikacji: 2017-03-27

Lokalizacja: Inowrocław (kujawsko-pomorskie)

Pracodawca: REMSOD SP Z O O

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Fabryczna 4, 88-100 Inowrocław, powiat: inowrocławski, woj: kujawsko-pomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków: prace biurowe związane ze sprzedażą

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1

Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DO SPRAW ADMINISTRACYJNEJ OBSŁUGI SPRZEDAŻY (NR 0971)

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Inowrocław

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: inowrocławski

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Inowrocław

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: specjalista do spraw obsługi posprzedażowej

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.04.2017

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie zawodowe 4-letnie, ekonomiczne

wymagania_wymaganiaPozadane_jezyki_0: angielski, w mowie - dobry, w piśmie - dobry

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, znajomość przepisów dotyczących rozliczania klientów krajowych i zagranicznych

Nazwa pracodawcy: REMSOD SP Z O O

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Inowrocławiu

Adres pracodawcy:
Fabryczna 4, 88-100 Inowrocław, powiat: inowrocławski, woj: kujawsko-pomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
kontakt z pracodawcą na adres e-mail: kadry (at) remsod.pl

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie

Powiat pracodawcy: inowrocławski

Gmina pracodawcy: Inowrocław

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Inowrocław

Ulica pracodawcy: Fabryczna

Numer budynku pracodawcy: 4

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Inowrocławiu

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw obsługi posprzedażowej

Data dodania oferty pracy: 27.03.2017

Oferta pracy ważna do: 27.04.2017

Data udostępnienia oferty pracy: 27.03.2017

Data przyjęcia oferty pracy: 27.03.2017

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA SPRZEDAŻY UBEZPIECZEŃ - od 3 350 PLN

Sprzedaż ubezpieczeń komunikacyjnych, majątkowych, firmowych i na życie oraz bieżąca obsługa klienta w biurze.Praca w godzianch 9:00 do 17:00.
EURO OFFICE KAMILA ZIELIŃSKA - 2018-01-10 - Nowa Dęba (podkarpackie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 3 200 PLN

specjalista do spraw sprzedaży,prowadzenie sprzedaży zgodnie z opracowaną polityką handlową, uzgadnianie z firmami przewozowymi terminów dostaw oraz tras, wystawianie dokumentów sprzedaży klientom i ich ewidencja ilościowo-wartościowa, comiesięczne uzgadnianie ilości sprzedanej pianki, stała współpraca z klientem. wykonywanie zleconych analiz w zakresie sprzedaży
JOONGPOL sp z o.o. - 2017-09-27 - Mielec (podkarpackie)

SPECJALISTA DO SPRAW KONTROLI WEWNĘTRZNEJ I ZARZĄDZANIA RYZYKIEM - od 2 000 PLN

Pomorska Wojewódzka Komenda OHP w Gdańsku ogłasza nabór na stanowisko:Specjalista ds. kontroli wewnętrznej i zarządzania ryzykiem Miejsce Pracy: Biuro Pomorskiej Wojewódzkiej Komendy OHP, ul. Uphagena 27, Gdańsk Wymiar etatu: umowa o pracę w wymiarze 1,0 etatu Opis stanowiska: Realizuje zadania z zakresu kontroli jednostek organizacyjnych PWK OHP zgodnie z zatwierdzonym harmonogramem, a także kontroli sprawdzających i doraźnych. Przedkłada protokoły kontroli wraz z wnioskami Wojewódzkiemu Komendantowi. Prowadzi dokumentację kontroli zgodnie z Zarządzeniem Komendanta Głównego OHP. Prowadzi rejestr kontroli zewnętrznych oraz archiwizację protokołów i zaleceń pokontrolnych. Sporządza sprawozdania dotyczące działalności kontrolnej. Prowadzi rejestr skarg i wniosków oraz sporządza roczne sprawozdanie w tym zakresie. Dba o kształtowanie właściwych relacji i zasad współpracy z jednostkami organizacyjnymi PWK OHP. Realizuje inne zadania i polecenia przełożonego wynikające z programu działalności OHP Opracowuje wyniki z przeprowadzonych audytów, identyfikacji ryzyka oraz samooceny, sporządza raporty oraz wskazuje obszary, które wymagają wdrożenia odpowiednich mechanizmów w celu zrealizowania zadań i celów jednostki. Wymagania:Od osób ubiegających się o w/w stanowisko oczekujemy: preferowane wykształcenie wyższe oraz minimum 2 letni ogólny staż pracy, lub wykształcenie średnie oraz minimum 3 letni ogólny staż pracy (mile widziany staż pracy na podobnym stanowisku); bardzo dobra znajomość przepisów z zakresu działalności OHP (w tym struktura organizacyjna); bardzo dobra znajomość obsługi pakietu Office (w tym Excel, Word) i urządzeń biurowych; doskonała organizacja pracy i duża samodzielność; odpowiedzialność, rzetelność; odporność na stres, umiejętność pracy pod presją czasu; Mile widziane osoby z orzeczeniem o niepełnosprawności. Oferujemy: możliwość rozwoju zawodowego zdobycia doświadczenia w pracy w instytucji państwowej Wymagane dokumenty: CV i list motywacyjny, Kopia dokumentów potwierdzających kwalifikacje oraz staż pracy Termin i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:Dokumenty należy składać do 15.05.2017r. w siedzibie Pomorskiej Wojewódzkiej Komendy Ochotniczych Hufców Pracy w Gdańsku, ul. Uphagena 27 w godzinach 7:45 - 15:45 lub przesłać na adres rekrutacja2.pwk (at) ohp.plZłożonych dokumentów nie zwracamy. Zastrzegamy sobie prawo odpowiedzi na wybrane zgłoszenia Prosimy o dopisanie lub zaznaczenie w aplikacji on-line następującej klauzuli:Zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 r. o Ochronie danych osobowych Dz. Ust. z 2014 poz. 1182 z późn.zm wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji i selekcji na stanowisko specjalisty ds. kontroli wewnętrznej i zarzadzania ryzykiem przez Pomorską Wojewódzką Komendę OHP w Gdańsku Administratorem Państwa danych osobowych jest Komendant Pomorskiej Wojewódzkiej Komendy Ochotniczych Hufców Pracy w Gdańsku ul. Uphagena 27. Państwa dane osobowe zbierane są na potrzeby rekrutacji na stanowisko specjalisty ds. kontroli wewnętrznej i zarządzania ryzykiem.Zebrane dane mogą być udostępniane wyłącznie podmiotom wskazanym w przepisach prawa. Przysługuje Państwu prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania na warunkach określonych w ustawie z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych. Podanie przez Państwa danych osobowych jest dobrowolne i niezbędne dla potrzeb rekrutacji. Oferty odrzucone zostaną protokolarnie zniszczone po zakończonej rekrutacji.
POMORSKA WOJEWÓDZKA KOMENDA OCHOTNICZYCH HUFCÓW PRACY W GDAŃSKU - 2017-05-09 - Gdańsk (pomorskie)

PRACOWNIK BIUROWY (POWYŻEJ 30 R.Ż) - 997,4 PLN

ogólne prace biurowe
kontakt przez PUP - 2018-04-17 - Bytom (śląskie)

KASJER SPRZEDAWCA - od 1 850 PLN

Pracownik marketu ( materiały remontowo-budowlane). Zapewnienie sprawnej i zgodnej ze standardami obsługi klienta, przygotowywanie towaru i działu do sprzedaży, prace magazynowe, obsługa kasy fiskalnej. Kontakt z pracodawcą: hr01 (at) stronger.com.pl lub 507893392
Stronger - 2016-06-09 - Wrocław (dolnośląskie)

PRACOWNIK FIZYCZNY - od 2 000 PLN

Zgodnie z umową.
"SPEC-WOOD" Przemysław Boczkaj - 2017-02-08 - Sędziszów Małopolski (podkarpackie)

SPECJALISTA DO SPRAW OBSŁUGI KLIENTA Z J. SŁOWEŃSKIM - WARSZAWA - od 4 000 PLN

bieżąca obsługa klienta, realizacja zamówień; kontakt telefoniczny z klientem indywidualnym; promowanie i sprzedaż produktów; dbanie o relację z klientami; obsługa bazy danych; administracja i praca z wewnętrznym systemem
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-10-13 - Warszawa (mazowieckie)

SPECJALISTA DS SPRZEDAŻY ARTYKUŁÓW MOTORYZACYJNYCH - od 2 200 PLN

Sprzedaż artykułów motoryzacyjnych. Praca od pon do pt w godz. 7-15, 12-20, możliwość pracy również w weekendy. Mile widziane osoby niepełnosprawne.
Autodistribution Polska Sp. z o.o. - 2017-04-06 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU - 997,4 PLN

obsługa i pozyskiwanie nowych klientów metodami tradycyjnymi oraz przez marketing internetowy
kontakt przez PUP - 2016-07-28 - Olkusz (małopolskie)

KONTROLER JAKOŚCI WYROBÓW PRZEMYSŁOWYCH (NR 2872) - od 14 PLN

kontrola nad jakością procesu produkcyjnego, prowadzenie dokumentacji, planów kontroli
SILVER WORK Sp. z o.o. - 2018-05-07 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA SERVICE DESK W DZIALE IT - 2 500 - 5 000 PLN

Wsparcie użytkownika 1 poziomu w dziale IT, rejestracja problemów i aktualizacja ich przebiegu w dedykowanej aplikacji IT, Eskalacja problemów do dalszych grup wsparcia, Diagnoza, wymiana i wysyłanie do serwisów zewnętrznych uszkodzonych urzadzeń typu komputer, monitor, drukarka, smartphone, terminal, Podstawowa konfiguracja drukarek, telefonów typu smartphone, Rozwiązywanie problemów użytkownika z komputeramii aplikacjami na bazie istniejącej bazy wiedzy oraz jej aktualizacja, Szkolenie użytkowników z podstaw obsługi komputera i urządzeń peryferyjnych zgodnie z istniejącymi procedurami wewnętrznymi
PEOPLE Sp. z o.o. w Warszawie - 2016-08-11 - Augustów (podlaskie)

SPECJALISTA DO SPRAW OBSŁUGI KLIENTA - od 2 200 PLN

Obsługa klienta bezpośrednia i pośrednia (drogą mailową lub telefoniczną), prace biurowe związane z obsługą zamówień.
Surmiak Mateusz MADE OF WOOD Group - 2016-10-06 - Świnna Poręba (małopolskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA DZIAŁ HYDRAULICZNY - od 2 200 PLN

Obsługa klienta oraz informowanie o towarach i usługach. Praca na umowę o pracę w systemie dwuzmianowym w godz. 7-15, 10-18 w Kołobrzegu. Praca również w soboty w godz. 8-16. Możliwe dźwiganie do 15 kg.
Twoja Alfa Sp. z o.o. - 2018-07-06 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH - od 1 850 PLN

Organizacja szkoleń oraz przygotowywanie ofert przetargowych
Centrum Tłumaczeń, Doradztwa i Edukacji ,,Pragmatic sp zo.o. - 2016-02-01 - Kielce (świętokrzyskie)

POMOC PIEKARZA - 2 000 - 6 000 PLN

pomoc przy wypieku wyrobów piekarniczych
LEKS Spółka z o.o. - 2017-09-13 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)

SPECJALISTA DS.BADAWCZO-ROZWOJOWYCH - od 1 850 PLN

Projektowanie nowych rozwiązań oraz optymalizacja istniejacych układów elektonicznych,tworzenie dokumentacji wykonawczej i testowej prototypów,udział w procesach testów i uruchomiania modułów elektronicznych,poszukiwanie dostawców dla nowych grup produktowych
Zepter International Poland Sp.zo.o - 2016-06-01 - Sochaczew (mazowieckie)

SPECJALISTA STOISKO ŻYWNOŚĆ - od 2 100 PLN

Wsparcie kierownika w koordynowaniu pracy na stoisku żywnosć, praca ze skanerem, obsługa klienta, piekarnia, nabiał, warzywa i owoce, lada.
TESCO Polska Sp. z o.o. - 2016-06-09 - Sulechów (lubuskie)

SPECJALISTA DS. DOKUMENTACJI B+R - od 3 200 PLN

Aktywne poszukiwanie innowacji i rozpoznanie inżynieryjne dla nowych technologii. Analiza rynku pod kątem innowacji technologicznych. Audyt wewnętrzny przedsiębiorstw. Opracowywanie merytoryczne opinii o innowacyjności i dokumentacji B+ R. Odpowiedzialność za terminowość i finalny kształt opinii o innowacyjności i dokumentacji B+ R. Udział w budowaniu pomysłu na inwestycję (generowanie rozwiązań i podejmowanie działań zmierzających do spełnienia wymogów legislacji krajowej oraz unijnej). Wspieranie realizacji technologicznych projektów inwestycyjnych. Ścisła współpraca z innymi działami firmy w ramach prowadzonych projektów. Współpraca z lokalnymi uczelniami i jednostkami B+ R.
SMB CONSULTING BOCHYŃSKI SEBASTIAN - 2016-10-10 - Lublin (lubelskie)

SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNO - KADROWYCH - od 2 000 PLN

- Przygotowywanie dokumentów do biura rachunkowego. Gospodarka magazynowo - rachunkowa w komputerze.- Wynagrodzenie: od 2000 zł/brutto na okresie próbnym. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe (min. licencjackie). Wymagane doświadczenie zawodowe min. 5 lata na podobnym stanowisku. Bardzo dobra znajomość komputera. Mile widziana znajomość programu SUBIEKT GT. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: intermirex (at) interia.pl
"INTER-MIREX" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-01-12 - Katowice (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU - do 100 PLN

Opracowywanie propozycji i nadzorowanie realizacji strategii i planów marketingowych; sporządzanie raportów i sprawozdań z zakresu działalności marketingowej oraz statystyk sprzedażowych, nawiązywanie bezpośrednich kontaktów i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami biznesowymi głównie z Rosji i Ukrainy; przygotowywanie ofert handlowych w języku poskim, ukraińskim oraz rosyjskim; budowanie pozytywnego wizerunku firmy poprzez udział w wydarzeniach branżowych, tj.konferencje, targi itp. Praca na umowę zlecenie. 5 godzin pracy miesięcznie. wynagrodzenie miesięczne ze stawka godzinową. Miejsce pracy; Wrocław-praca zdalna w domu lub w póżniejszym czasie w wynajętym lokalu. Oferta dostępna w sali C
kontakt przez PUP - 2016-01-26 - Wrocław (dolnośląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 1 850 PLN

sprzedaż na stoisku PLAYrealizacja planów sprzedażowych i obowiązków konsultantapraca w godz. 8-16, 10-18
Mariusz Tylutki Firma Handlowo - Usługowa „PLAYMAX” - 2016-02-11 - Nowa Dęba (podkarpackie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA - 2 100 - 3 000 PLN

kompleksowa obsługa klientów przez telefon/ email w zakresie sprzedażypoprzez dostarczenie klientowi pełnej informacji o sprzedawanych produktachdoradzanie klientowi w wyborze produktu nawiązywanie i utrzymywaniekontaktów z klientami biznesowymi i detalicznymi; wysyłanie ofert potencjalnymsklepom detalicznych i hurtowniom; pomoc przy realizacji zamówień pakowanie i wysyłka sprzedanych produktów; zamawianie przesyłek kurierskichrealizowanie wyznaczanych celów sprzedażowych; tworzenie baz danych orazobsługa systemu CRM; sporządzanie raportów posprzedażowych Dodatkowemożliwe zadania: współuczestniczenie w opracowywaniu oferty sprzedaży,działań marketingowych. Udział w degustacjach, sprzedaż bezpośrednia podczastargów i wystaw, obsługa sklepu internetowego
PRONPAL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-04 - Jabłonna (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA - od 4 495 PLN

Obsługa zamówień. Obsługa wierzytelności. Rozwiązywanie sporów. Obsługa skarg klientów. Lubricant service. Zarządzanie elementami procesu DFOA. Wsparcie automatyzacji procesów.
kontakt przez PUP - 2018-02-01 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU - od 15 PLN

kreowanie wizerunku firmy dla rynku indyjskiego, wspieranie działu sprzedaży, ocena szans rynkowych związanych ze sprzedażą indyjskich towarów lub usług
kontakt przez PUP - 2017-12-10 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW OBSŁUGI POSPRZEDAŻOWEJ - od 2 100 PLN

udział w ustalaniu kryteriów realizacji i optymalizacji procesów, przygotowywanie zamówień, pakowanie towaru
kontakt przez PUP - 2018-03-15 - Żabno (kujawsko-pomorskie)


Wybierz powiat