SPECJALISTA D/S SPRZEDAŻY I TRANSPORU Siedlce oferta pracy Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe PAP-TRANS Sp.J.

Stanowisko: SPECJALISTA D/S SPRZEDAŻY I TRANSPORU

Wynagrodzenie: od 2 500 PLN

Zakres obowiązków: Przyjmowanie i wprowadzanie dokumentów od dostawców zgodnie z procedurami firmy, wystawianie dokumentów sprzedaży, kompleksowa obsługa zamówień klientów, monitorowanie stanu zapasów magazynowych, organizowanie transportów na podstawie wpływających zleceń.

Data publikacji: 2018-04-13

Lokalizacja: Siedlce (mazowieckie)

Pracodawca: Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe PAP-TRANS Sp.J.

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Karowa 38a, 08-110 Siedlce, powiat: m. Siedlce, woj: mazowieckie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Przyjmowanie i wprowadzanie dokumentów od dostawców zgodnie z procedurami firmy, wystawianie dokumentów sprzedaży, kompleksowa obsługa zamówień klientów, monitorowanie stanu zapasów magazynowych, organizowanie transportów na podstawie wpływających zleceń.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: SPECJALISTA D/S SPRZEDAŻY I TRANSPORU

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Siedlce

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Siedlce

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Siedlce

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód:
specjalista do spraw organizacji i rozwoju transportu

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 15.04.2018

Data zakończenia pracy: 14.07.2018

Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Specjalista do spraw organizacji i rozwoju transportu

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat. B

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa programu WF-MAG

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa pakietu biurowego MS OFFICE

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: Umiejętności organizacyjne, dokładność.

Nazwa pracodawcy:
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe PAP-TRANS Sp.J.

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Siedlcach

Adres pracodawcy:
Karowa 38a, 08-110 Siedlce, powiat: m. Siedlce, woj: mazowieckie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, Godziny : 09.00-15.00

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: mazowieckie

Powiat pracodawcy: m. Siedlce

Gmina pracodawcy: Siedlce

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Siedlce

Adres strony pracodawcy: http://www.paptrans.pl/

Ulica pracodawcy: Karowa

Numer budynku pracodawcy: 38a

Profil działalności pracodawcy:
Firma zajmuje się produkcją artykułów higienicznych takich jak: + papier toaletowy + ręczniki + papiery przemysłowe z makulatury i celulozy

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Siedlcach

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika:
specjalista do spraw organizacji i rozwoju transportu

Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 13.04.2018

Data dodania oferty pracy: 12.04.2018

Oferta pracy ważna do: 11.05.2018

Data udostępnienia oferty pracy: 12.04.2018

Data przyjęcia oferty pracy: 12.04.2018

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA DS KONTROLI JAKOŚCI (NR 0157) - 3 000 - 5 000 PLN

ustalanie metod kontroli i pomiarów w całym ciągu technologicznym i produkcyjnym zgodnie z projektem technicznym, obowiązującymi normami i wymaganiami klienta; wybór odpowiednich urządzeń kontrolno-pomiarowych służących do określania zgodności surowca lub wyrobu z założeniami technologicznymi, zebranymi informacjami i możliwościami przedsiębiorstwa oraz możliwościami ich wykorzystania w przyszłości; współpraca z kierownikami działów produkcyjnych i technologami; opracowywanie i nadzorowanie procedur reklamacyjnych w firmie; prowadzenie dokumentacji dotyczącej przeprowadzonych kontroli urządzeń kontrolno-pomiarowych; sporządzanie orzeczeń o jakości i przydatności dostarczanych surowców i produktów gotowych; obserwacja jakości powstającego produktu w całym procesie technologicznym od surowca do wyrobu gotowego- kontrola prawidłowości procesów montażu i spawania; sprawne posługiwanie się informacjami uzyskanymi w trakcie obserwacji procesu wytwarzania wyrobu podlegającego ocenie jakości; obsługa komputera w zakresie arkusza kalkulacyjnego oraz baz danych; tworzenie planu badania jakości w całym ciągu technologicznym oraz magazynowo logistycznym wytwarzanego wyrobu; uczestniczenie w opracowaniu budżetu organizacji w części dotyczącej funkcjonowania systemów zapewniania jakości; wyznaczanie wielkości próbek przeznaczonych do badania jakości; analizowanie i monitorowanie wyników jakościowych tworzonych produktów i usług oraz dbałość o zgodność procesów ze standardami określonymi w systemach jakości; reprezentowanie organizacji podczas audytów zewnętrznych i kontroli administracyjnych; tworzenie raportów, analiz oraz sprawozdań na temat zapewniania jakości dla zarządu organizacji; budowanie pozytywnego wizerunku pracodawcy
REMSOD SP Z O O - 2018-01-18 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 1 914,06 PLN

poszukiwanie nowych klientówprzygotowanie ofertnegocjowanie warunków sprzedażyutrzymywanie reklam z istniejącymi klientami
kontakt przez PUP - 2016-02-23 - Pobiedziska (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS. LOGISTYKI PRODUKCJI - 3 500 - 4 000 PLN

Przyjmowanie zamówień, korekta terminów zleceń i ilości artykułów, dysponowanie artykułami.
PHOENIX CONTACT "WIELKOPOLSKA" SP. Z O.O. - 2016-04-08 - Nowy Tomyśl (wielkopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 2 200 PLN

nawiązywanie kontaktów i podtrzymywanie kontaktów handlowych.Dostawy towarów do klienta
"PENNY-DOBROSZYCE" Sp. z o.o. - 2016-05-23 - Dobroszyce (dolnośląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW UBEZPIECZEŃ -DORADCA KLIENTA - 1 716 - 3 000 PLN

wykonywanie połączeń do stałych klientów w celu sprzedaży usług ubezpieczeniowych
Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o. - 2017-02-09 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)

SPECJALISTA - do 2 700 PLN

a) przyjmowanie, kompletowanie i weryfikacja wniosków wraz z niezbędnymi załącznikami doustalenia prawa do świadczeń rodzinnych oraz świadczenia wychowawczego,b) wprowadzanie danych do programu komputerowego,c) prowadzenie rejestrów (decyzji, zasiłków, świadczeniobiorców),d) przygotowywanie pism do wnioskodawców o uzupełnienie stwierdzonych w toku analizy ewentualnych braków dokumentacyjnych,e) współpraca z wnioskodawcami, instytucjami i organizacjami w zakresie pozyskiwania i sprawdzania dokumentacji niezbędnej dla przyznania prawa do świadczeń rodzinnych oraz świadczeniawychowawczego,f) przygotowywanie projektów decyzji przyznających prawo do świadczeń rodzinnych oraz świadczenia wychowawczego lub o odmowie ich przyznania zgodnie z wymogami ustawyo świadczeniach rodzinnych oraz ustawy o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci,g) sporządzanie sprawozdań,h) tworzenie, bieżące prowadzenie i aktualizacja wykazów, informacji i rejestrów przyznanych świadczeń rodzinnych oraz świadczenia wychowawczego,i) prowadzenie pełnej dokumentacji związanej z wypłatą świadczeń, sporządzanie list wypłat.
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim - 2017-05-08 - Pruszcz Gdański (pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW LOGISTYKI - 2 500 - 3 000 PLN

Prowadzenie korespondencji firmy, współpraca ze spedytorami, organizowanie transportu, fakturowanie, prowadzenie dokumentacji zakupów i wysyłek.
P.P.U.H. "STATECH" Molenda Stanisław - 2017-05-22 - Klucze (małopolskie)

SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC - od 2 100 PLN

Zakres obowiązków obejmuje:sporządzanie dokumentów w zakresie zatrudniania i zwalniania pracownikówprowadzenie pełnej dokumentacji kadrowo-płacowej (akta osobowe, sporządzanie dokumentów kadrowych: zaświadczenia, umowy, świadectwa pracy, ewidencja czasu pracy, karty zasiłkowe, rozliczenie nadgodzin, praca zmianowa, zadaniowy czas pracy, )przygotowanie list płac dla naszych pracowników (umowy o pracę, cywilnoprawne, sporządzanie deklaracji: ZUS, PIT, PFRON, GUStworzenie raportów oraz zestawień na potrzeby zakładu
"VICTORIA CYMES" SP. Z O. O. WAŁCZ - 2018-07-24 - Wałcz (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI ZAMÓWIEŃ ZAGRANICZNYCH - od 2 500 PLN

przyjmowanie i przygotowywanie zamówień w języku rosyjskim, ukraińskim, białoruskim, kontakt z klientami rosyjskojęzycznymi, nadzór nad produkcją i procesami z tym związanymi
kontakt przez PUP - 2017-09-21 - Runów (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI MAGAZYNU [ DZIAŁSAMOCHODÓW ] - od 3 000 PLN

Uruchomienie działu sprzedaży. Budowa stoku oferty, pozyskiwanienowych partnerów biznesowych b2c,b2b, kontakty zagraniczne,rozbudowa portfela dostawców/odbiorców, monitoring rynkubranżowego, bieżące sporządzanie ofert negocjacje, analizazapotrzebowania rynkowego oraz zarzadzanie stokiem pojazdów. Praca od 9-17
MSX INTERNATIONAL-NOX GROUP Sp z o.o. - 2017-12-07 - Opole (opolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 4 800 PLN

Optymalizacja kont klientów Google Adwards
kontakt przez PUP - 2018-01-31 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA ADMINISTRACJI PUBLICZNEJ - 997,4 PLN

wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-01-17 - Poznań (wielkopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 1 850 PLN

Obsługa klienta i realizacja zamówień składanych przez klienta.
kontakt przez PUP - 2016-09-12 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA DS. OBSLUGI I SZKOLENIA KONI POLO - od 2 000 PLN

wyk.średnie, 3 lata doświadczenia na stanowisku szkoleniowca koni rasy polo, uk. kurs jeździectwa, szkoleniowiec koni rasy polo, znajomość j . angielskiego w stopniu średnim, j. hiszpański w stopniu zaawansowanym.Zakres obowiązków: Opieka oraz pielęgnacja koni polo.Prowadzenie szkoleń dla koni polo. Współpraca z trenerem gry w polo. Przygotowywanie koni do udziału w turniejach. Miejsce pracy ŚLIWNIKI gmina Nowe Skalmierzyce, powiat ostrowski.
kontakt przez PUP - 2017-02-24 - Śliwniki (wielkopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW UBEZPIECZEŃ MAJĄTKOWYCH I OSOBOWYCH - od 2 000 PLN

Doradztwo klienta sporządzanie ofert ubezp.
kontakt przez PUP - 2017-04-10 - Kielce (świętokrzyskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA - od 3 800 PLN

Odbieranie telefonów od klientów w języku arabskim. Rozwiązywanie problemów klienta w języku arabskim. Administowanie danymi, dotrzymywanie terminów zleconych przze klienta, uzupełanianie bazy danych. Reprezentowanie firmy na zewnątrz.
kontakt przez PUP - 2017-04-12 - Łódź (łódzkie)

SAMODZIELNY REFERENT TECHNICZNY W CENTRUM INFORMATYCZNYM - od 3 000 PLN

Szczegółowe informacje na stronie www.polsl.pl w zakładce "oferty pracy"Administrowanie systemem ZSI/ ERP - MS Dynamics AX i Systemem Obiegu Dokumentów - IntraDok/, zgłaszanie błędów, doskonalenie i optymalizacja wymienionych systemów; udział w projektach rozwojowych systemów ZSI; miejsce pracy: Gliwice
POLITECHNIKA ŚLĄSKA - 2017-03-31 - Gliwice (śląskie)

SPECJALISTA DS. UTRZYMANIA RUCHU - od 2 300 PLN

SPECJALISTA DS. UTRZYMANIA RUCHU ODPOWIEDZIALNY BĘDZIE ZA ZAPEWNIENIE SPRAWNOŚCI INSTALACJI I URZĄDZEŃ KONIECZNYCH DLA NIEZAKŁÓCONEGO FUNKCJONOWANIA PRZEDSIĘBIORSTWA BATEKO W POLKOWICACH. W SZCZEGÓLNOŚCI OSOBA ZATRUDNIONA NA TYM STANOWISKU REALIZOWAĆ BĘDZIE WYKONYWANIE PODSTAWOWYCH NAPRAW I KONSERWACJI URZĄDZEŃ ORAZ INSTALACJI -WENTYLACYJNYCH, ELEKTRYCZNYCH, PRZEMYSŁOWYCH ORAZ TRANSPORTOWYCH. STANOWISKO PODLEGA BEZPOŚREDNIO KIEROWNIKOWI ZAKŁADU.
BatEko Sp. z o.o. - 2017-12-18 - Polkowice (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS ZARZĄDZANIA MAJĄTKIEM - od 2 500 PLN

-administrowanie budynkami-realizacja remontów, zgłoszeń awarii i napraw-obsługa najemców-przygotowywanie umów dot. dzierżawy oraz najmu majątku-stała kontrola kosztów, dokonywanie analiz ekonomicznych-poszukiwanie konkurencyjnych dostawców mediów i usług, negocjowanie umów-prowadzenie rejestrów i ewidencji w zakresie spraw związanych z zarządzaniem majątkiem trwałym-sporządzanie raportów i analiz, usprawnienie procesu raportowania-współpraca z firmami zewnetrznymi- prowadzenie księgi inwentarzowej, w szczególności prawidłowe ewidencjonowanie środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych.
Zakłady Mechaniczne WIROMET Spółka Akcyjna - 2016-03-24 - Mikołów (śląskie)

SPECJALISTA DS. PERSONALNYCH - 3 200 - 5 000 PLN

-prowadzenie i koordynacja procesów rekrutacji i selekcji pracowników,-współpraca i wsparcie dla pracowników we wszystkich sprawach personalnych,- realizacja procesów HR-owych-udział w projektowaniu oraz realizacji programów szkoleniowych i rozwoju pracowników,-współpraca przy tworzeniu biuletynu informacyjnego,-przygotowywanie niezbędnych raportów, analiza, sprawozdań,-organizację spotkań i imprez dla pracowników i ich rodzin,-udział w innych projektach realizowanych przez Dział Personalny,-współpraca z innymi działami Spółki
Jastrzębskie Zakłady Remontowe Spółka z o.o. - 2018-02-22 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW REKLAMY I MARKETINGU - od 2 000 PLN

Aktywne pozyskiwanie klientów. Dbanie o dobry wizerunek firmy. Prowadzenie prezentacji/spotkań. Praca na terenie powiatu jarosławskiego. Wymagany własny samochód - pracodawca zapewnia zwrot kosztów utrzymania samochodu za kilometry przejechane w ramach pracy. Wymagana dbałość o wysoką jakość obsługi klienta, samodzielność w działaniu, łatwość w nawiązywaniu kontaktów. Wykształcenie minimum średnie, prawo jazdy kat. B, obsługa komputera.KONTAKT Z PRACODAWCĄ: 16 623 49 86 / edukacjacv (at) gmail.com
Centrum Kształcenia "TORUS" Ewa Piechowska - 2016-06-13 - Jarosław (podkarpackie)


Wybierz powiat