SPECJALISTA BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY PRACY NA 2/8 ETATU Jaworzno oferta pracy Szkoła Podstawowa nr 8
Stanowisko: SPECJALISTA BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY PRACY NA 2/8 ETATU
Wynagrodzenie: od 492 PLN
Zakres obowiązków: współpraca z dyrektorem w zakresie tworzenia bezpiecznych i higienicznych warunków pracy uczniów i personelu
Data publikacji: 2017-12-14
Lokalizacja: Jaworzno (śląskie)
Pracodawca: Szkoła Podstawowa nr 8
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Spółdzielcza 9, 43-600 Jaworzno, powiat: m. Jaworzno, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
współpraca z dyrektorem w zakresie tworzenia bezpiecznych i higienicznych warunków pracy uczniów i personelu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 0.25
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 10
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 492 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY PRACY NA 2/8 ETATU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Jaworzno
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Jaworzno
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Jaworzno
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista bezpieczeństwa i higieny pracy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 492 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.01.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: uprawnienia zgodne z wymaganiami na stanowisku
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: Szkoła Podstawowa nr 8
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Jaworznie
Adres pracodawcy:
Spółdzielcza 9, 43-600 Jaworzno, powiat: m. Jaworzno, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail, Termin: dorota.dubiel.zs4 (at) interia.pl
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Jaworzno
Gmina pracodawcy: Jaworzno
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Jaworzno
Ulica pracodawcy: Spółdzielcza
Numer budynku pracodawcy: 9
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Jaworznie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista bezpieczeństwa i higieny pracy
Data dodania oferty pracy: 15.12.2017
Oferta pracy ważna do: 30.12.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 15.12.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 14.12.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
dokonywanie weryfikacji stanu jakości wyrobu, określenie głownych cech i wymagań jakościowych wytwarzanych wyrobów, znajomość technologii produkcyjnej drzwi i okien drewnianych, rozwiązywanie bieżących problemów jakościowych
DOORSY KRZYSZTOF SZOSTAK - 2017-05-11 - Bielice (warmińsko-mazurskie)
organizacja szkoleń, obsługa szkoleń, prace administracyjno-biurowe
kontakt przez PUP - 2017-01-24 - Chorzów (śląskie)
kontrola jakości
kontakt przez PUP - 2016-09-07 - Janów Lubelski (lubelskie)
SZLIFIERZ-PRACA SZLIFIERKA PŁASZCZYZNOWA
ZAKŁAD NARZĘDZIOWY "PZL-DĘBICA" SP. Z O.O. - 2018-04-16 - Dębica (podkarpackie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-10-04 - Warszawa (mazowieckie)
analizowanie rynku pracy pod katem potrzeb szkoleniowych, obsługa klientów zainteresowanych szkoleniami, kontakty i współpraca z instytucjami rynku pracy, przygotowywanie dokumentacji szkoleniowej, dokumentacja ISO, , dokumentacja i organizacja działaności placówki, wystawianie faktur za szkolenia, umowy
kontakt przez PUP - 2017-03-14 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Uczestniczenie w pracach związanych z kompleksowym przygotowaniem terenów pod przyszłe realizacje, przygotowanie materiałów do wystąpienia do Wydziału ArchitekturyUMK o WZ, współuczestniczenie przy organizacji i przebiegu przetargów na prace projektowe oraz roboty inwestycyjne, kontrolowanie zgodności wykonanych robót z projektem technicznym, sprawdzanie kompletności przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów, przygotowywanie umów z wykonawcami robót objętych zakresem działania inwestycji. Więcej informacji można uzyskać na stronie internetowej spółdzielni www.sniezka.krakow.pl
ŚNIEŻKA SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA - 2017-04-07 - Kraków (małopolskie)
Obsługa klientów zagranicznych, przygotowywanie ofert handlowych, doradztwo techniczne, współpraca z działem realizacji zamówień
BUGLO PLACE ZABAW SP. Z O.O. SP. K. - 2017-12-12 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Tworzenie pakietów turystycznych, obsługa systemów rezerwacyjnych, obsługa telefoniczna klienta.
MARKETING - SERVICE spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2017-07-17 - Bochnia (małopolskie)
obsługa klienta
KONIŃSKA WYTWÓRNIA PREFABRYKATÓW KON-BET SP z o.o. - 2018-08-23 - Koło (wielkopolskie)
BIEŻĄCA OBSŁUGA KLIENTÓW FIRMY, KOMUNIKACJA Z KLIENTAMI, ROZWIĄZYWANIE PROBLEMÓW POPRZEZ DOSTĘPNE KANAŁY: chat, emails, tickets , RAPORTOWANIE O SWOICH WYNIKACH PRACY, WYJAZDY SŁUŻBOWE, BRANIE UDZIAŁU W SZKOLENIACH, UTRZYMANIE PORZADKU W MIEJSCU PRACY
kontakt przez PUP - 2016-06-03 - Wrocław (dolnośląskie)
WSPÓŁPRACA Z FIRMAMI ZAJMUJĄCYMI SIĘ MONTAŻEM SYSTEMÓW OCHRONY TECHNICZNEJ - TELEWIZJI DOZOROWEJ, SYSTEMÓW ALARMOWYCH. POMOC W DOBORZE I KONFIGURACJI URZĄDZEŃ.SPORZĄDZANIE OFERT I POMOC TECHNICZNA DLA INSTALATORÓW.PRACA NA SYSTEMIE XL COMARCH.
SAWEL Sp.z o.o. Spółka Komandytowa - 2017-01-05 - Rzeszów (podkarpackie)
Zadania:1) wstępne księgowanie faktur,2) uzgadnianie rozrachunków z kontrahentami,3) potwierdzanie sald z kontrahentami,4) znajomość obrotu gotówkowego (raporty kasowe - dokumenty KP i KW),5) rozliczanie wyciągów bankowych,6) sprawozdawczość do GUS,7) generowanie raportów do celów księgowych i zarządczych (Excel).
Virtu-Services sp. zo.o - 2016-04-14 - Zawiercie (śląskie)
naliczanie płac, prowadzenie spraw osobowych
GLOB-INVEST MOBILNE USŁUGI FINANSOWE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-03 - Lubin (dolnośląskie)
Kompleksowe prowadzenie akt osobowych pracowników. Przygotowywanie dokumentów; obsługa procesów związanych z zatrudnieniem. Sporządzenie sprawozdań, deklaracji PERON, przygotowywanie umów. Tworzenie regulaminów organizacyjnych. Współpraca przy opracowywaniu budżetu finansowego szkoły.
Zespół Szkół Nr 3 w Legionowie - 2016-08-10 - Legionowo (mazowieckie)
utrzymanie porządku i czystości w pomieszczeniach Domu na wyznaczonym odcinku oraz przedmiotów znajdujących się w tych pomieszczeniach, utrzymanie czystości szyb i drzwi szklanych na wyznaczonym odcinku pracy, sumienne, rzetelne i efektywne wykonywanie powierzonych zadańpraca na umowę na czas określony, praca na dwie zmiany w godzinach 6:00-14:00 i 11:30-19:30Kontakt z pacodawcą: 71 345 79 57w.156oferta dostępna w sali B
Dom Pomocy Społecznej dla Dorosłych - 2018-03-27 - Wrocław (dolnośląskie)
Zgodnie z ogłoszeniem o naborze sygn. Nr K-110-4/17 zamieszczonym na stronie www.koszalin.so.gov.pl
Sąd Okręgowy w Koszalinie - 2017-04-07 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Pzrygotowywanie ofert przetargowych, obsługa postępowania przetargowego, współpraca z działem handlowym
Evres Finance Sp. z o.o. - 2017-09-27 - Łódź (łódzkie)
1) przygotowywanie i przeprowadzanie zamówień publicznych oraz sporządzanie umów zawieranych przez Centrum oraz współpraca z komórkami organizacyjnymi Centrum w tym zakresie;2) opracowywanie informacji niezbędnych do sporządzania planów zamówień publicznych/planów postępowań i sprawozdań z zakresu zamówień publicznych;3) prowadzenie postępowań o udzielanie zamówień publicznych w szczególności zamówień, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro;4) udział w wykonywaniu zadań i czynności w zakresie formalno prawnego przygotowania i przeprowadzania postępowań o udzielanie zamówień publicznych w szczególności zamówień, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro;5) udział w pracach komisji przetargowej - sporadycznie,6) prowadzenie korespondencji (odpowiedzi na zapytania, zamówienia, pisma itp.),7) ocena formalno-prawna składanych ofert (weryfikacja prawidłowości i kompletności dokumentacji sporządzonej w postępowaniach o zamówienia publiczne) - dotyczy w szczególności zamówień, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro;8) koordynowanie i kontrolowanie czynności związanych z zawarciem umowy z wybranym oferentem poprzez dokonywanie wstępnej kontroli projektów umów.Forma i termin składania ofert :1. Wymagane dokumenty należy złożyć osobiście lub przesłać do sekretariatu Wrocławskiego Centrum Integracji przy ul. Strzegomskiej 49 we Wrocławiu. 2. Dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie z podanym adresem i numerem telefonu kontaktowego wraz z dopiskiem: Nabór na stanowisko: Specjalista w zespole ds. organizacji i monitoringu we Wrocławskim Centrum Integracji, w terminie do dnia 19.02.2018r. do godziny 15:00 3. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego Wrocławia www.wroclaw.pl oraz na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Wrocławskiego Centrum Integracji. 4. Aplikacje, które wpłyną do WCI po terminie lub będą niekompletne, nie będą rozpatrywane.Wybrane osoby spełniające kryteria formalne naboru, zostaną powiadomione o terminie rozmowy kwalifikacyjnej telefonicznie. Dodatkowych informacji udziela: Zastępca Dyrektora Wrocławskiego Centrum Integracji p. Ewa Żmuda, tel. 71 782 35 18 w godz. 9.00:14.00.Oferta dostępna w sali E, A. Oferta skierowana także dla osób z orzeczeniem o niepełnosprawności.
Wrocławskie Centrum Integracji - 2018-01-19 - Wrocław (dolnośląskie)
Zgodnie ze stanowiskiem.
Przedsiębiorstwo Usług Technicznych "POLMIX-AST" - 2016-08-03 - Gdańsk (pomorskie)
OBSŁUGA KLIENTA, ZAMAWIANIE TOWARU,KOTAKTY Z DOSTAWCAMI, DOSTAWA TOWARÓW DO PUNKTU
kontakt przez PUP - 2016-02-23 - Aleksandrów Kujawski (kujawsko-pomorskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2018-06-22 - Warszawa (mazowieckie)
specjalista do spraw marketingu i handlu
kontakt przez PUP - 2016-07-22 - Mielec (podkarpackie)
sporządzanie list płac, deklaracji ZUS, deklaracji PIT-11, PIT-4R. Praca na umowę o pracę lub umowę cywilnoprawną.
kontakt przez PUP - 2016-03-30 - Zabrze (śląskie)
Gromadzenie informacji na temat produktu/usługi na rynku międzynarodowym oraz strategia marketingowa, opracowywanie haseł/sloganów reklamowych, przedstawienie koncepcji reklamowej, kontakt z klientami bezpośrednimi, współpraca z drukarniami (foldery reklamowe), aktywne pozyskiwanie i obsługa klientów
kontakt przez PUP - 2017-06-06 - Łęczeszyce (mazowieckie)
spżądzanie dokumentacji ISO, oraz kontrola weqwntżna ISO
kontakt przez PUP - 2018-04-24 - Kraśnik (lubelskie)
Stworzenie poradnika rosyjskojęzycznego dla klientów z Europy Wschodniej zakładających startup, mający na celu usprawnienie funkcjonowania wydzielonej części przedsiębiorstwa na pierwszym etapie jego istnienia. Przygotowanie programu szkoleń wprowadzających dla klientów zakładających startup.
kontakt przez PUP - 2017-11-15 - Łódź (łódzkie)
Przygotowanie ofert handlowych dla klientów polsko- i obcojęzycznych (rosyjski, angielski)). Stworzenie kompleksowej strategii marketingowej oraz strategii sprzedażowej dla firmy. Opracowanie mechanizmów działań promocyjnych. Przeprowadzanie badań rynkowych na potrzeby wewnętrznych działań firmy. Proponowany okres wykonywania pracy: 3 lata.
kontakt przez PUP - 2018-01-22 - Wrocław (dolnośląskie)
obsługa klientów UE i innych krajów
MIKO PAC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-05-27 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Zakres obowiązków:• dobór i sprzedaż części do samochodów ciężarowych,• dobór i sprzedaż akcesoriów,• pozyskiwanie nowych klientów.
SUDER & SUDER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-01-19 - Zielonka (kujawsko-pomorskie)