SPECJALISTA ADMINISTRACJI PUBLICZNEJ Poznań oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA ADMINISTRACJI PUBLICZNEJ
Wynagrodzenie: 997,4 PLN
Zakres obowiązków: wg. programu stażu
Data publikacji: 2016-02-17
Lokalizacja: Poznań (wielkopolskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań
Zakres obowiązków: wg. programu stażu
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 997,4 PLN
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA ADMINISTRACJI PUBLICZNEJ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Poznań
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Poznań
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista administracji publicznej
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 997,4 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 6
Data rozpoczęcia pracy: 29.02.2016
Data zakończenia pracy: 28.08.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera - Ms Office
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: KOMUNIKATYWNOŚĆ
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: rzetelność
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Adres pracodawcy:
Czarnieckiego 9, 61-538 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV i skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: m. Poznań
Gmina pracodawcy: Poznań
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Poznań
Ulica pracodawcy: Czarnieckiego
Numer budynku pracodawcy: 9
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej
Typ oferowanej pracy: (staż z UP)
Data dodania oferty pracy: 17.02.2016
Oferta pracy ważna do: 16.04.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 17.02.2016
Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy
Podobne oferty pracy
Cel stanowiska: realizacja spraw związanych z gospodarką remontowo-inwestycyjną oraz gospodarowaniem nieruchomościami i zasobami mieszkaniowymi pozostającymi w trwałym zarządzie lub posiadaniu zależnym Centrum Szkolenia Policji. ZADANIA PODSTAWOWE:1) przeprowadzanie przeglądów obiektów budowlanych;2) koordynowanie i inicjowanie przeprowadzanych przez podmioty zewnętrzne przeglądów;3) oraz konserwacji urządzeń i instalacji;4) inicjowanie opracowania planu inwestycji i planu remontowego stosownie do przyznanego limitu;5) inicjowanie prowadzenia gospodarki finansowej w zakresie inwestycji i remontów;6) koordynowanie, inicjowanie, przygotowywanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych na roboty budowlane;7) koordynowanie, inicjowanie i prowadzenie dokumentacji dotyczącej realizowanych zadań inwestycyjnych i remontowych;8) koordynowanie robót budowlanych realizowanych na terenie jednostki;9) koordynowanie, inicjowanie i dokonywanie odbiorów częściowych oraz końcowych robót budowlanych;10) inicjowanie opracowanie planu remontowego zgłoszonych potrzeb realizowanych przez warsztaty jednostki;11) koordynowanie i inicjowanie przeprowadzania konserwacji budynków, budowli i wyposażenia;12) koordynowanie i inicjowanie usuwanie awarii i usterek budynków, budowli i wyposażenia;13) inicjowanie utrzymania w stałej sprawności technicznej urządzeń stacji uzdatniania wody basenowej;14) koordynowanie i inicjowanie prowadzenia przeglądów, konserwacji instalacji i urządzeń zainstalowanych w budynkach i budowlach oraz sieci;15) rozliczanie prac remontowych realizowanych przez rzemieślników;16) inicjowanie i prowadzenie dokumentacji niezbędnej do realizacji zadań związanych z konserwacją, usuwaniem awarii i usterek budynków i budowli na terenie jednostki przekraczających możliwości pracowników;18) sprawowanie nadzoru nad realizacją usług związanych z konserwacją, usuwaniem awarii i usterek budynków i budowli na terenie jednostki przekraczających możliwości pracowników warsztatów.
CENTRUM SZKOLENIA POLICJI W LEGIONOWIE - 2018-03-28 - Legionowo (mazowieckie)
sporządzanie list płac, deklaracji do ZUS, sprawozdania do GUSprtaca w godz. 8-16
WYTWÓRNIA HYDRAULIKI OKRĘTOWEJ Sp. z o.o. - 2016-07-15 - Tarnobrzeg (podkarpackie)
współpraca z obecnymi dostawcami, zakup towarów, analiza zapasów magazynowych, poszukiwanie dostawców, kontrola dostaw;
kontakt przez PUP - 2017-05-19 - Grójec (mazowieckie)
- przygotowywanie danych i sporządzanie bilansów energetycznych w zakresie wytwarzania ciepła oraz wytwarzania i zużycia energii; - podejmowanie działań zmierzających do utrzymania i poprawy efektywności procesów energetycznych; - współudział w planowaniu, nadzorowaniu realizacji oraz odbiorach zadań remontowych i inwestorskich w zakresie urządzeń i instalacji energetycznych; - opracowywanie i weryfikacja instrukcji eksploatacyjnych i stanowiskowych z zakresu swojego działania; - wykonywanie analiz i prowadzenie sprawozdawczości zewnętrznej i wewnętrznej z zakresu swojego działania;- obsługa narzędzi wspomagających zarządzanie instalacjami energetycznymi;- współudział w tworzeniu i aktualizacji planów budżetowych w zakresie swojego działania; - kontrolowanie realizacji wymogów dotyczących wymaganych prawem badań i przeglądów urządzeń technologicznych, prowadzenie ewidencji w tym zakresie;- przygotowywanie i nadzór nad umowami zawartymi w zakresie wykonywanych prac (m.in. dostawy ciepła, przyłączenia nowych odbiorców);- nadzór nad gospodarką energetyczną, planowanie zużycia energii elektrycznej, rozliczeniem, współpraca przy postępowaniu taryfowym, współpraca z URE;- aktywny udział w realizacji polityki bezpieczeństwa Spółki;
VEOLIA WSCHÓD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-06-26 - Świdnik (lubelskie)
WYMAGANIA:- AKTUALNE ORZECZENIE O STOPNIU NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI,- ZDOLNOŚCI MANUALNE,- SZYBKOŚĆ I DOKŁADNOŚĆ W PRACY,- KOMUNIKATYWNOŚĆ,- UMIEJĘTNOŚĆ PRACY W ZESPOLE,- PRAWO JAZDY KAT B.MILE WIDZIANE:- UMIEJĘTNOŚĆ POSŁUGIWANIA SIĘ ELEKTRONARZĘDZIAMI,- DOŚWIADCZENIE W PRACY NA PODOBNYM STANOWISKU,OGÓLNY ZAKRES OBOWIĄZKÓW:OSOBA ZATRUDNIONA NA TYM STANOWISKU ODPOWIEDZIALNA BĘDZIE ZA PROCES PRZYGOTOWANIA SZKŁA DEKORACYJNEGO- DECOBEL. DO JEJ OBOWIĄZKÓW NALEŻAŁO BĘDZIE M.IN. PRZYGOTOWANIE WYDRUKÓW DO APLIKACJI A TAKŻE ODPOWIEDZIALNOŚĆ ZA CAŁY PROCES PRODUKCJI AŻ PO WYDANIE DLA KLIENTA.MILE WIDZIANE DOŚWIADCZENIE W APLIKACJI FOLII NA POWIERZCHNIE PŁASKIE. OFERUJEMY:- UMOWĘ O PRACĘ,- WYNAGRODZENIE – PODSTAWA + PREMIA,- PRACĘ W SZYBKO ROZWIJAJĄCEJ SIĘ FIRMIE,- PRACĘ W MŁODYM ZESPOLE
GRUPA LP Łukasz Pisarek - 2018-08-02 - Rzeszów (podkarpackie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2017-06-22 - Warszawa (mazowieckie)
jw
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2018-12-06 - Warszawa (mazowieckie)
Zakres obowiązków:- prowadzenie profesjonalnej sprzedaży wyrobów,- fachowe doradztwo w ramach oferowanych produktów,- realizacja założonej polityki sprzedaży firmy,- prawidłowego prowadzenia wszelkiej dokumentacji sprzedaży,- aktywne pozyskiwanie nowych klientów i utrzymanie dobrych relacji ze stałymi klientami,- bieżąca obsługa i budowanie trwałych relacji z klientem,- dbanie o wysoki image firmy.Wymagania:- wykształcenia min. średniego,- znajomości rynku branży budowlanej,- wysoko rozwiniętych umiejętności interpersonalnych,- doświadczenia w pracy na analogicznych stanowiskach,- zorientowania na klienta (umiejętność rozpoznawania i zaspokajania jego potrzeb),- umiejętności wpływania na innych oraz argumentacja własnych decyzji,- wysokiego poziomu energii, dynamizmu w działaniu,- samodzielności, odpowiedzialności, uczciwości,- zaangażowania w wykonywaną pracę, determinacji w działaniu,- mobilności, dyspozycyjności,- swobodnego korzystania z technik IT (poczta elektroniczna, MS Office, bazy danych).Oferujemy:- stabilne zatrudnienie w firmie będącej liderem w swojej branży,- atrakcyjne warunki zatrudnienia (stawka od 2 800 zł brutto plus do 50% premii),- możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia własnych kwalifikacji, szkolenia,- zdobycie, doświadczenia w pracy na odpowiedzialnym stanowisku,- ciekawa praca w dynamicznym zespole.
BRUK-BET Sp. z o. o. - 2017-08-17 - Racibórz (śląskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-07-15 - Głogów (dolnośląskie)
- tworzenie i wystawianie aukcji na portalach aukcyjnych- przetwarzanie zamówień- obsługa klientów
Pyc-Sport - 2016-01-11 - Łódź (łódzkie)
WYSZUKIWANIE PRACOWNIKÓW, WERYFIKACJA KANDYDATÓW, KIEROWANIE DO PRACY WŁĄCZNIE Z WYSZUKIWANIEM I KIEROWANIEM DO PRACY PERSONELU KIEROWNICZEGOWYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE, MIN. 3 LATA NA STANOWISKU, DOBRA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ANGIELSKIEGO I NIEMIECKIEGO W MOWIE I PIŚMIE W ZWIĄZKU ZE WSPÓŁPRACĄ Z HOLANDIĄ I NIEMCAMI, SŁABA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA UKRAIŃSKIEGO W MOWIEPRACA W GODZINACH: 09:00-13:00
kontakt przez PUP - 2019-02-25 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Obsługa procesów księgowych. Kontrola dokumentów finansowych. Obsługa bieżących zapytań i zlecen ze strony klientów wewnętrznych.
Bayer Sp. z o.o. - 2018-06-14 - Gdańsk (pomorskie)
Staż w firmie ROKA.Program stażu do zapoznania w pokoju nr 39.
kontakt przez PUP - 2017-05-26 - Kielce (świętokrzyskie)
Pozyskiwanie i obsługa klientów, przygotowywanie ofert handlowych w oparciu o standardy firmy oraz potrzeby klienta, utrzymywanie trwałych relacji handlowych z dotychczasowymi klientami firmy, aktywny wkład w tworzenie dobrego wizerunku firmy, prowadzenie dokumentacji sprzedażowej.
kontakt przez PUP - 2018-02-10 - Ząbki (mazowieckie)
Realizacja projektów rekrutacyjnych. Wyszukiwanie i identyfikacja kandydatów zgodnie z wymogami stanowiska. Prowadzenie rozmów z kandydatami. Selekcja aplikacji. tworzenie rekomendacji dotyczących kandydatów. Nawiązanie długotrwałych relacji z kandydatami.
kontakt przez PUP - 2017-01-03 - Wrocław (dolnośląskie)
- zapoznanie ze stanowiskiem pracy, programem stazu oraz regulaminem pracy,- zapoznanie z przepisami BHP i ppoż,- przygotowanie ofert handlowych,- prowadzenie negocjacji z klientem- pozyskiwanie nowych klientów,- otrzymywanie dobrych relacji z klientami,- tworzenie i realizacja planów sprzedazowych,- prowadzenie akcji promocyjnych, marketingowych.
kontakt przez PUP - 2016-01-20 - Głowno (łódzkie)
terminowe rozpatrywanie reklamacji sklepów internetowych
przestrzeganie standardów i procedur
współpraca ze sklepami stacjonarnymi w zakresie reklamacji, zwrotów odstąpień
rozliczanie zwrotów zamówień internetowych i nadanie atrybutów wg przyjętych kryteriów zwrotu
współpraca z serwisami zewnętrznymi w zakresie obsługi reklamacyjnej towaru- ustalenie statusu zgłoszenia, zamówienie braku/części lub wizyty serwisowej do Klienta
uzupełnienie dokumentacji dla Klienta- karty gwarancyjne, faktury sprzedaży, instrukcje obsługi
Media Expert - 2017-01-17 - Centrala Złotów (wielkopolskie)
1. Sporządzanie dokumentów kadrowych (umowy o pracę, umowy zlecenia, świadectwa pracy, zaświadczenia, itp.2. Rozliczanie wynagrodzeń.3. Sporządzanie deklaracji PIT-11.4. Zgłaszanie do ubezpieczeń społecznych.5. Sporządzanie deklaracji do ZUS, US, PFRON.6. Sporządzanie sprawozdań do GUS.
Wytwórnia Elementów Kominowych "TARNAWA"Spółka Jawna L. Wajda, W. Wajda, R. Nazimek - 2019-08-22 - Tarnów (małopolskie)
Doradztwo techniczne dla klientów, weryfikacja zgłoszeń reklamacyjych, naprawa u klienta, bieżąca współpraca z działem prawnym, przyjmowanie i wydawanie pojazdów reklamacyjnych. Kontakt telefoniczny w celu umówienia się na spotkanie. Możliwa praca w delegacjach. Praca w godz. 8:00-16:00. Wynagrodzenie 2400,00 zł brutto + premie
ZASŁAW TSS Sp. z o.o. Sp.k. - 2016-12-21 - Andrychów (małopolskie)
Tworzenie, prowadzenie i archiwizacja dokumentów dotyczących produktu, doradztwo techniczne, udział w reklamacjach, prowadzenie szkoleń.
"TARKETT POLSKA" Sp. z o.o. ODDZIAŁ w JAŚLE - 2017-07-21 - Jasło (podkarpackie)
sprzedaż podzespołów maszyn i urządzeń przemysłowych, nawiązywanie kontaktów handlowych z potencjalnymi Klientami, negocjacja lepszych warunków współpracy z kontrahentami
HUZAP Sp. z o.o. - 2016-08-17 - Bytom (śląskie)
Obowiązki 1.Dobór i wybór produktów do zakupu na podstawieprzedstawionych potrzeb i zasad. 2.Znajdywanie odpowiednich dostawców.3.Negocjacja cen. 4.Upewnianie się co do terminowości dostaw, kontrolaterminów. 5.Pomoc w interpretacji tendencji na rynku i przewidywanieprzyszłej sprzedaży 6.Podtrzymywanie relacji ze sprzedawcami I poszukiwanie(gdy to wskazane) nowych dostawców. 7.Nabywanie odpowiednichmateriałów w najniższej możliwej cenie i w odpowiednich ilościach.8.Przygotowywanie zamówień i określanie zapotrzebowania na towar.9.Monitorowanie przewozu w celu zapewnienia terminowych dostaw Irozwiązywanie ewentualnych problemów związanych z brakiem terminowości. Praca w godz.8-16
SMART RECYCLING PLASTICS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-03 - Opole (opolskie)
Oferta stażu dla osób młodych (do 30 roku życia) pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy, zakwalifikowanych do II profilu pomocy (Projekt POWER)Wykształcenie wyższe; min. 2 lata doświadczenia zawodowego; prawo jazdy kat. B; podstawowa znajomość języka angielskiego; bardzo dobra organizacja pracy; kreatywność; komunikatywność; znajomość pakietu MS Office; Zakres obowiązków: przygotowywanie dokumentów firmowych dla biura księgowego; wystawianie faktur; administracja kursów i szkoleń; przygotowywanie ofert przetargowych i handlowych; pozyskiwanie podwykonawców usług; zamawianie materiałów biurowych i eksploatacyjnych; obsługa urządzeń biurowych; jedna zmiana; miejsce odbywania stażu: Gliwice
kontakt przez PUP - 2017-02-08 - Gliwice (śląskie)
w/g potrzeb
ESKA GROUP Okna - 2015-12-18 - Morawica (świętokrzyskie)
Praca w ogrodzie - kopanie, sprzątanie, karczowanie.
ELEKTRO-SERVICE MAREK DZIDA - 2017-10-04 - Lublin (lubelskie)
produkcja i montaż mebli
kontakt przez PUP - 2017-11-24 - Nysa (opolskie)
Zakres obowiązków:- obsługa sklepu internetowego, - nadzór nad realizacją zamówień,- dbałość o ekspozycję asortymentu w sklepie internetowym - aktualizacja treści oraz grafiki, - wprowadzanie nowych produktów do sklepuRodzaj umowy:Umowa o pracę na pełny etat
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "PRYMUS" ZYGMUNT GRYGORCZUK - 2017-05-31 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
wykorzystywanie opisu stanowisk jako podstawy określania procedury rekrutacji i wyboru instrumentów oceny kandydatów,stosowanie właściwych technik oraz procedur wyboru oraz doboru pracownikow. Osoba zatrudnione będzie rekrutowala pracowników z Ukrainy. Miejsce wykonywania pracy:teren całej Polski
Belvedere eu Sp. z o.o. - 2016-11-25 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Wymagania: wykształcenie średnie ogólnokształcące; znajomość języka litewskiego - C1; w przypadku braku znajomość języka polskiego wymagana znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2; mile widziane doświadczenie na stanowisku związanym z obsługą klienta lub sprzedażą; wysokie zdolności komunikacyjne, interpersonalne i negocjacyjne; doskonała organizacja czasu własnej pracy; samodzielność i nastawienie na realizację wyznaczonych celów; motywacja i zaangażowanie w powierzone zadania. Zakres obowiązków: Sprawne i skuteczne odpowiadanie na mailowe zapytania klientów, jednocześnie zapewniając wysoki standard i jakość obsługi; dostarczanie informacji o usługach i możliwych rozwiązaniach w przypadku problemów, które mogą napotkać Klienci; zapewnienie pomocy i wsparcia w trakcie procesu składania zamówień, zwrotów lub wymian; identyfikowanie potrzeb klienta.Firma oferuje: Atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe oraz bardzo atrakcyjny system premiowy; Pakiet benefitów (karta Multisport, prywatna opieka medyczna Medicover); System szkoleń pod okiem doświadczonych trenerów sprzedaży; Nowoczesny sprzęt niezbędny do wykonywania zleconych zadań; Możliwość wykorzystywania na co dzień języka obcego, który dobrze znasz; Elastyczne godziny pracy; Praca stacjonarna w biurze w Warszawie; Możliwość wsparcia przy relokacji. Osoby zainteresowane ofertą i spełniające wymagania powinny przesłać CV na adres: rekrutacja (at) hrsystems.pl z podaniem w tytule wiadomości nr ref. SBO/HU/2019.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2019-03-04 - Warszawa (mazowieckie)
planowanie, monitorowanie, kontrola oraz bieżąca obsługa realizacji kampanii internetowych związanych z rynkiem wietnamskim, nawiązywanie oraz obsługa bieżących kontaktów z partnerami wietnamskimi
kontakt przez PUP - 2016-07-21 - Wólka Kosowska (mazowieckie)