SAMODZIELNY REFERENT Trzebinia oferta pracy Zespół Szkół Techniczno - Usługowych w Trzebini

Stanowisko: SAMODZIELNY REFERENT

Wynagrodzenie: od 2 426 PLN

Zakres obowiązków: realizacja zakupów wyposażenia materialnego szkoły, współpraca z księgową w zakresie realizacji zakupów, szczegółowe opisywanie faktur zakupowych, realizacja procedur oraz gromadzenie dokumentacji związanej z realizacją zadań wynikających z prawa zamówień publicznych, przesyłanie i sporządzanie sprawozdań dotyczących zamówień publicznych, sporządzanie umów najmu, dzierżawy i użyczenia, organizowanie okresowych przeglądów placówki oraz sprzętu i urządzeń, bieżąca obsługa sekretariatu szkolnego oraz pomoc w obsłudze sekretariatu uczniowskiego, przygotowywanie i rozliczanie egzaminów zawodowych i maturalnych, wystawianie skierowań na badania do medycyny pracy dla uczniów, wprowadzanie danych i ich aktualizacja w Biuletynie Biuletynie Informacji Publicznej, obsługa poczty elektronicznej

Data publikacji: 2019-04-10

Lokalizacja: Trzebinia (małopolskie)

Pracodawca: Zespół Szkół Techniczno - Usługowych w Trzebini

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Gwarków 3, 32-540 Trzebinia, powiat: chrzanowski, woj: małopolskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
realizacja zakupów wyposażenia materialnego szkoły, współpraca z księgową w zakresie realizacji zakupów, szczegółowe opisywanie faktur zakupowych, realizacja procedur oraz gromadzenie dokumentacji związanej z realizacją zadań wynikających z prawa zamówień publicznych, przesyłanie i sporządzanie sprawozdań dotyczących zamówień publicznych, sporządzanie umów najmu, dzierżawy i użyczenia, organizowanie okresowych przeglądów placówki oraz sprzętu i urządzeń, bieżąca obsługa sekretariatu szkolnego oraz pomoc w obsłudze sekretariatu uczniowskiego, przygotowywanie i rozliczanie egzaminów zawodowych i maturalnych, wystawianie skierowań na badania do medycyny pracy dla uczniów, wprowadzanie danych i ich aktualizacja w Biuletynie Biuletynie Informacji Publicznej, obsługa poczty elektronicznej

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 426 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: jedna zmiana: 7-15

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: SAMODZIELNY REFERENT

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Trzebinia

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: chrzanowski

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Trzebinia

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Czy jest to praca stała?: 1

Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej

Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 426 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 20.05.2019

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: OBSŁUGA URZĄDZEŃ BIUROWYCH

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: OBSŁUGA KOMPUTERA

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: ZNAJOMOŚĆ PROGRAMU MS OFFICE

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
posiadanie wykształcenia wyższego z minimum 2 letnim stażem pracy lub średnie z minimum 4-letnim stażem pracy na podobnym stanowisku (faktyczny staż pracy bez przerwy w świadczeniu pracy, za wyjątkiem okresu pozostawania na urlopie wypoczynkowym)

Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2

Nazwa pracodawcy:
Zespół Szkół Techniczno - Usługowych w Trzebini

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Chrzanowie

Adres pracodawcy:
Gwarków 3, 32-540 Trzebinia, powiat: chrzanowski, woj: małopolskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: małopolskie

Powiat pracodawcy: chrzanowski

Gmina pracodawcy: Trzebinia

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Trzebinia

Ulica pracodawcy: Gwarków

Numer budynku pracodawcy: 3

Profil działalności pracodawcy: Edukacja młodzieży

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Chrzanowie

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej

Data dodania oferty pracy: 10.04.2019

Oferta pracy ważna do: 30.04.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 10.04.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 10.04.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

SPRZEDAWCA NA STANOWISKU MIĘSNYM - od 1 900 PLN

Obsługa klienta
"CARREFOUR POLSKA" Sp. z o.o. - 2016-10-05 - Koło (wielkopolskie)

PRACOWNIK HALI - od 2 050 PLN

Obsługa i doradztwo dla Klienta, ekspozycja towaru, dbanie o oznaczenie i czystość na dziale, kontrola etykiet cenowych oraz zapobieganie stratom. Praca dwuzmianowa w godz. 6.00-22.00 od poniedziałku do niedzieli według ustalonego grafiku.
"AUCHAN POLSKA" SP. Z O. O. - 2016-06-17 - Bielsko-Biała (śląskie)

SAMODZIELNE STANOWISKO DO SPRAW INFORMACJI OŚWIATOWEJ I FUNDUSZU SOŁECKIEGO W URZĘDZIE GMINY HAŻLACH - OFERTA KONKURSOWA - od 2 100 PLN

realizacja zadań określonych w ogłoszeniu o naborze na stanowisko do spraw informacji oświatowej i funduszu sołeckiego w Urzędzie Gminy Hażlach dostępnego na stronie internetowej urzędu: hazlach.samorzady.pl
Urząd Gminy Hażlach - 2018-04-23 - Hażlach (śląskie)

ŚLUSARZ - 2 400 - 2 800 PLN

Prace ślusarskie przy obróbce kształtowników, blach stalowych oraz metali kolorowych, umiejętność pracy w zespoleOkres zatrudnienia w przypadku pracy na podstawie umowy: Na okres próbny 3 msc.Miejsce wykonywania pracy: MikołówPraca w dniach i godzinach:pn-pt, 6-14
PPUH "ELFORM" Sp. z o.o. - 2017-09-18 - Mikołów (śląskie)

OSOBA SPRZĄTAJĄCA - do 1 850 PLN

Bieżące utrzymanie czystości centrum handlowego, obsługa maszyny czyszczącej
ASPEN Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2016-10-21 - Legnica (dolnośląskie)

SAMODZIELNA KSIĘGOWA - 2 000 - 2 500 PLN

Obsługa księgowa podległych firm (pełna księgowość), uzgadnianie sald, wprowadzanie kosztów sprzedaży, rozliczenia podatkowe,
kontakt przez PUP - 2016-09-20 - Częstochowa (śląskie)

KOORDYNATOR GRUPY SPRZĄTAJĄCEJ - 3 800 - 4 000 PLN

DBANIE O PORZĄDEK I CZYSTOŚĆ W ZAKŁADZIE PRODUKCYJNYM, POPRZEZ EFEKTYWNĄ KOORDYNACJĘ I KONTROLĘ PRACY PODLEGŁEJ GRUPY,ZARZĄDZANIE PODLEGŁYM ZESPOŁEM SPRZĄTAJĄCYM,, DELEGOWANIE ZADAŃ, ROZLICZANIE PRACOWNIKÓW Z WYKONANIA ZADANIA,PLANOWANIE I REALIZACJA ZAMÓWIEŃ CHEMII I INNYCH ŚRODKÓW NIEZBĘDNYCH DO UTRZYMANIA CIĄGŁEJ PRACY ZESPOŁU,WSPARCIE GRUPY SPRZĄTAJĄCEJ W BIEŻĄCYCH PRACACH
kontakt przez OHP - 2018-01-29 - Zbąszynek (lubuskie)

SAMODZIELNY REFERENT W BIURZE LOGISTYKI (OGŁOSZENIE NR 19/MLO/2019) - od 2 300 PLN

- Zakres obowiązków:1. Obsługa procesu realizacji faktur zakupowych wpływających do biura w terminie pozwalającym na ich terminową zapłatę:- przeprowadzanie wstępnej kontroli formalnej i merytorycznej, - wpisywanie kosztów wynikających z faktur do prowadzonych zestawień z podziałem na źródłofinansowania i miejsce ich powstania, - wprowadzanie danych wynikających z faktury do prowadzonego rejestru zamówień publicznych, - wprowadzanie danych wynikających z faktury do Zintegrowanego Systemu Informatycznego SIMPLE.ERP z podziałem na rodzaje kosztów i źródła finansowania, - przekazywanie faktury do płatności zgodnie z ustalonym obiegiem dokumentów, 2. Prowadzenie rejestru zamówień publicznych biura,3. Prowadzenie rejestrów umów opiniowanych przez i zawieranych z inicjatywy biura (dostawy, dzierżawy), 4. Obsługa procesu realizacji umów i zamówień zlecanych przez biuro zgodnie z instrukcją udzielania zamówień publicznych,5. Sporządzanie projektów umów, pism, zleceń, zamówień, zapytań ofertowych, protokołów, wniosków itp. wynikających z działalności biura,6. Opracowywanie założeń do projektów planów rzeczowo finansowych oraz planów zamówień publicznych, 7. Przygotowywanie analiz i zestawień na potrzeby kierownika biura i kierowników innych jednostek, 8. Przygotowywanie i redagowanie pism, projektów umów oraz prowadzenie archiwizacji dokumentacji, 9. Nadzór nad zamawianiem oraz stanem magazynowym materiałów promocyjnych,10. Przygotowanie i aktualizowanie informacji do umieszczenia na stronie internetowej Uczelni związanych zfunkcjonowaniem jednostki organizacyjnej, 11. Udział w pracach Komisji ds. oceny przydatności oraz wyceny mienia, nieprzydatnego w pracy jednostek organizacyjnych Uczelni, opracowywanie protokołów i korespondencji zgodnie z ustaleniami podjętymi wtrakcie prac komisji, wykonywanie czynności związanych z upłynnieniami sprzętów i urządzeń,12. Przygotowywanie i realizacja usług w zakresie naprawy sprzętu wspomagającego prace biurowe, dydaktyczne, techniczne,13. Gospodarowanie opakowaniami zwrotnymi i odpadami podlegającymi utylizacji,14. Organizacja i nadzór nad magazynami odpadów,15. Wykonywanie, w razie potrzeby, czynności transportowych będących w zakresie obowiązków Biura Logistyki w tym: bezpieczny transport ludzi, załadunek i rozładunek towarów zabezpieczenie przed kradzieżą izniszczeniem, a także odpowiednie rozmieszczenie i umocowanie w czasie transportu zakupionych towarów i środków technicznych, wykonywanie zlecanych przez poszczególne jednostki organizacyjne przewozów, w tym dostarczanie i odbiór korespondencji wewnętrznej zgodnie z przyjętym schematem.- Wynagrodzenie: 2300 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe oraz możliwość rozwoju zawodowego. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:30-15:30. Niezbędne wymagania:1. Wykształcenie co najmniej średnie (preferowane z zakresu logistyki, ekonomii lub administracji), 2. W przypadku wykształcenia średniego staż pracy na podobnym stanowisku przynajmniej 4 lata,3. Umiejętność obsługi narzędzi pakietu MS Office,4. Biegła znajomość języka polskiego w mowie i piśmie (w przypadku obcokrajowców),5. Kompetencje komunikacyjne, kultura osobista i umiejętność współpracy z ludźmi,6. Dobra organizacja pracy,7. Umiejętność interpretacji przepisów i analitycznego myślenia,8. Prawo jazdy kategorii B oraz doświadczenie w zakresie prowadzenia samochodu osobowego,9. Umiejętność nawiązywania kontaktów i współpracy z interesantami (wewnętrznymi izewnętrznymi),10. Samodzielność, w tym umiejętność podejmowania szybkich i trafnych decyzji zakupowych.Wymagania dodatkowe:1. Podstawowa znajomość przepisów prawa ze szczególnym uwzględnieniem: kodeksu cywilnego, kodeksu handlowego, ustawy o finansach publicznych, ustawy prawo zamówień publicznych, 2. Znajomość hurtowej i detalicznej sieci handlowej Katowic i okolic,3. Charakter pracy może wymagać korzystania z samochodu służbowego, przemieszczania się wewnątrz wielokondygnacyjnego budynku wyposażonego w windy oraz wysiłku fizycznego (załadunek i wyładunek towarów, korespondencji).
UNIWERSYTET EKONOMICZNY W KATOWICACH - 2019-04-05 - Katowice (śląskie)

ELEKTRYK 1KV - od 12 PLN

Prace przyłączeniowe. Kontakt tel. 785 735 500
kontakt przez PUP - 2016-04-01 - Kielce (świętokrzyskie)

SAMODZIELNY REFERENT - 3 500 - 4 000 PLN

- Organizowanie uroczystości ogólnouczelnianych i wydziałowych oraz imprez promujących Uczelnię. Prowadzenie działań mających na celu promocję oferty edukacyjnej. - Wynagrodzenie: 3500 - 4000 zł brutto. Praca na umowę o pracę na początek okres próbny 3 miesiące. Następna umowa na czas określony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:30-15:30. Wymagane wykształcenie wyższe magisterskie lub licencjackie, bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie, umiejętność podejmowania decyzji oraz radzenia sobie w trudnych, często awaryjnych sytuacjach. Kontakt e-mail: edrzezdzon (at) sum.edu.pl lub dokumenty aplikacyjne przesłać pocztą na adres: ul. Księcia Józefa Poniatowskiego 15, 40-055 Katowice
ŚLĄSKI UNIWERSYTET MEDYCZNY W KATOWICACH - 2019-02-13 - Katowice (śląskie)

SAMODZIELNA KSIĘGOWA - od 3 000 PLN

Prowadzenie ewidencji przychodów i kosztów podatkowych, wypełnianie i wysyłanie deklaracji podatkowych i informacji podatkowych przedsiębiorcy, rozliczanie VAT, wystawianie i księgowanie faktury VAT, ewidencjonowanie zdarzeń gospodarczych, wyliczanie składki ubezpieczeniowej za przedsiębiorcę i zatrudnianych przez niego pracowników. Okres zatrudnienia 1 rok. Godz. pracy 7-15. Kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 7-15.
~HANKA~-KANCELARIA DORADCY PODATKOWEGO MGR WIESŁAW TOMASZ SERAFIN - 2019-01-24 - Ustka (pomorskie)

SAMODZIELNY REFERENT - od 2 100 PLN

-przygotowywanie decyzji administracyjnych w sprawach dot. uposażenia-sporzadzanie wykazu dodtyczacych naleznosci finansowych, kadry-sporzadzanie i wyliczanie gratyfikacji urlopowych-realizowanie wniosków "tanie wczasy"
44 Wojskowy Oddział Gospodarczy - 2018-01-10 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)

SAMODZIELNY KSIĘGOWY - od 2 000 PLN

Pełna księgowość Sp.z.o.o. wykształcenie min. średnie, min. 1 rok doświadczenia, znajomość j.angielskiego, 1/2 etatu, wynagrodzenie: 2000 zł,
TSL INVEST Sp.z.o.o. - 2016-06-22 - Karski (wielkopolskie)

MAGAZYNIER K/M - od 2 500 PLN

Prace magazynowe, rozładunek, przygotowanie, układanie, wydawanie towaru.
kontakt przez PUP - 2019-03-14 - Warszawa (mazowieckie)

PRACOWNIK OCHRONY -DOZORCA - od 1 850 PLN

-dozór i ochrona obiektów-prace porządkowe wokół obiektów
Eko Folwark S.A. - 2015-11-27 - Stare Drawsko (zachodniopomorskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - od 1 850 PLN

asystent do spraw księgowości
kontakt przez PUP - 2016-06-17 - Karczewice (śląskie)

MECHANIK MASZYN - 2 500 - 3 500 PLN

rozpoznawanie i usuwanie awarii urządzeń produkcyjnych, modernizację i przebudowę maszyn i urządzeń, wykonywanie przeglądów okresowych i konserwacji, zapobieganie awariom poprzez działania prewencyjne, obsługę urządzeń amoniakalnychwykształcenie min. zawodowe - mile widziane elektrycznewymagany staż pracyzmysł techniczny
Zamrażalnia Owoców I Warzyw Wiktor Tyc Sp. z o.o. - 2016-11-24 - Kościuszków (wielkopolskie)

PRACOWNIK GASTRONOMII - DONER KEBAP - od 1 850 PLN

przygotowywanie i sprzedaż posiłków typu fast food - kebab
"MARKON" S.C. Konrad Sadowski, Mariusz Senderecki - 2016-08-18 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)

SPRZEDAWCA - 997,4 PLN

Obsługa kasy, obsługa klienta, przyjęcie towaru.
kontakt przez PUP - 2017-04-24 - Zamość (lubelskie)

PRACOWNIK DO SPRAW REKLAMY - 997,4 PLN

nauka programów komputerowych do obróbki i montażu tekst, dzwięków, obrazu, pozyskiwaniei i opracowywanie materiałów radiowych
kontakt przez PUP - 2018-03-16 - Suwałki (podlaskie)

SPRZEDAWCA NA TELEFON - od 2 300 PLN

sprzedaż produktów wietnamskich przez telefon, telefoniczne dostarczanie klientom wietnamskim informacji o produktach firmy, obsługa firmowej poczty elektronicznej w języku wietnamskim
kontakt przez PUP - 2019-02-14 - Jabłonowo (mazowieckie)

KASJER-SPRZEDAWCA - 997,4 PLN

.
kontakt przez PUP - 2017-08-04 - Janów (mazowieckie)

OPERATOR POLERKI - do 2 100 PLN

Obsługa polerki
REMAX Robert Stroyk - 2017-07-24 - Gdańsk (pomorskie)

POMOC KUCHENNA (420J) - od 2 500 PLN

Pomoc w przyrządzeniu posiłków, prace porządkowe w kuchni, zmywanie. Soboty i niedziele wolne.Dowóz z Miedzeszyna zapewnia pracodawca.
Usługi Gastronomiczne J&M - 2016-05-27 - Warszawa (mazowieckie)

SAMODZIELNA KSIĘGOWA - od 4 000 PLN

- organizacja oraz prowadzenie pełnej księgowości spółki- samodzielne prowadzenie ksiąg rachunkowych w pełnym zakresie zgodnie z ustawą o rachunkowości- nadzorowanie dokumentów księgowych pod względem formalnym i merytorycznym- sporządzanie deklaracji VAT,CIT, PIT oraz sprawozdań GUS- dekretowanie i księgowanie dokumentów kosztowych- przygotowanie przelewów banków i księgowanie wyciągów bankowych- odpowiedzialność za procedurę potwierdzenia sald z kontrahentami, rozliczenie inwentaryzacji- odpowiedzialność za rozrachunki z dostawcami- przygotowywanie sprawozdań i raportów na potrzeby zarządu, banków oraz instytucji zewnętrznych- przygotowywanie list płac
Gminny Zakład Komunalny Wijewo Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2018-05-11 - Brenno (wielkopolskie)

KONSERWATOR - od 1 850 PLN

prace konserwatorskie i naprawcze w szkole, obsługa kotłowni gazowej
II Liceum Ogólnokształcące im. J. Kasprowicza Kutno - 2015-11-30 - Kutno (łódzkie)

BROKER INFORMACJI - od 2 100 PLN

pozyskiwanie danych ze źródeł informacji, sporządzanie raportów i baz danych klientów wietnamskich, obsługa relacji z obecnymi i potencjalnymi klientami wietnamskimi, obsługa poczty elektronicznej w języku wietnamskim
kontakt przez PUP - 2018-10-16 - Jabłonowo (mazowieckie)

MONTER STOLARKI BUDOWLANEJ - od 2 000 PLN

w/g stanowiska
PHU TOM-BUD - 2017-01-18 - Kielce (świętokrzyskie)


Wybierz powiat