SAMODZIELNA KSIĘGOWA/KSIĘGOWY (NR 2048) Inowrocław oferta pracy CIECH Soda Polska s.a.

Stanowisko: SAMODZIELNA KSIĘGOWA/KSIĘGOWY (NR 2048)

Wynagrodzenie: od 2 000 PLN

Zakres obowiązków: Prowadzenie ewidencji aktywów trwałych Dekretacja i księgowanie dokumentów z zakresu aktywów trwałych i kosztów Współudział przy sporządzaniu sprawozdań finansowych Prowadzenie rozrachunków oraz raportowanie w tym zakresie Przygotowywanie raportów z zakresu płynności oraz realizowanie płatności bankowych Rozliczenie i raportowanie ZFSŚ

Data publikacji: 2017-05-29

Lokalizacja: Inowrocław (kujawsko-pomorskie)

Pracodawca: CIECH Soda Polska s.a.

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Fabryczna 4, 88-101 Inowrocław, powiat: inowrocławski, woj: kujawsko-pomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Prowadzenie ewidencji aktywów trwałych Dekretacja i księgowanie dokumentów z zakresu aktywów trwałych i kosztów Współudział przy sporządzaniu sprawozdań finansowych Prowadzenie rozrachunków oraz raportowanie w tym zakresie Przygotowywanie raportów z zakresu płynności oraz realizowanie płatności bankowych Rozliczenie i raportowanie ZFSŚ

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: SAMODZIELNA KSIĘGOWA/KSIĘGOWY (NR 2048)

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Inowrocław

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: inowrocławski

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Inowrocław

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: księgowy

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.06.2017

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0:
wyższe (w tym licencjat), kierunek: ekonomia, rachunkowść

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
min. 3-letnie doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku,praktyczna znajomość przepisów rachunkowych i podatkowych obowiązujących w Polsce,znajomość systemów księgowych,dobra znajomość pakietu MS Office, samodzielność w wykonywaniu zadań, dobra organizacja pracy własnej, umiejętność pracy pod presją czasu, dyspozycyjność

Nazwa pracodawcy: CIECH Soda Polska s.a.

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Inowrocławiu

Adres pracodawcy:
Fabryczna 4, 88-101 Inowrocław, powiat: inowrocławski, woj: kujawsko-pomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv na e-mail rekrutacja.csp (at) ciechgroup.com

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie

Powiat pracodawcy: inowrocławski

Gmina pracodawcy: Inowrocław

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Inowrocław

Ulica pracodawcy: Fabryczna

Numer budynku pracodawcy: 4

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Inowrocławiu

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy

Data dodania oferty pracy: 29.05.2017

Oferta pracy ważna do: 29.06.2017

Data udostępnienia oferty pracy: 29.05.2017

Data przyjęcia oferty pracy: 29.05.2017

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

SPRZEDAWCA NA TARGOWISKU - do 2 300 PLN

Obsługa klientów, zamawianie towarów, poszukiwanie rynków zbytu, realizacja zamówień.
kontakt przez PUP - 2018-10-15 - Bronisze (mazowieckie)

SZWACZKA - od 2 500 PLN

Szycie damskiej odzieży
SINES Sylwia Zięba - 2019-01-07 - Szadek (łódzkie)

SAMODZIELNY REFERENT - od 2 000 PLN

Ewidencjonowanie dowodów księgowych (faktury, noty, rachunki) dotyczących zakupu towarów, materiałów i usług w systemie SAP. Analiza, uzgodnienie kosztów i przychodów na podstawie kosztorysów. Rozliczanie i bieżąca kontrola dokonanych przelewów i ich refundacji przez Instytucje Finansujące.
UNIWERSYTET MARII CURIE-SKŁODOWSKIEJ - 2016-02-17 - Lublin (lubelskie)

PRACOWNIK DZIAŁU HANDLOWEGO - od 2 800 PLN

OSOBISTY I TELEFONICZNY KONTAKT Z KLIENTAMI
P.H. DOBIS SP. Z O.O. - 2017-11-09 - Trzciana (podkarpackie)

SAMODZIELNY KUCHARZ DO PRACY W RESTAURACJI DZIENNEJ - od 2 775 PLN

- Przygotowywanie śniadań, dań obiadowych, surówek, warzyw,, pieczenie mięs. - Przyjmowanie surowców oraz ich należyta segregacja i przechowywanie.- Utrzymywanie należytej czystości i higieny.- Wynagrodzenie netto 2 000,00 złKontakt: osobisty, telefoniczny 58 531-51-88 lub e-mail: carina (at) hotel.tczew.pl
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE CARINA ADAM ANDRYJENKO - 2019-10-10 - Tczew (pomorskie)

SAMODZIELNA KSIĘGOWA K/M - od 4 500 PLN

- księgowanie dokumentów- obliczanie podatku dochodowego- VAT- bieżąca współpraca z klientami
Biuro rachunkowe Locatio Renata Dobrowolska - 2019-10-23 - Warszawa (mazowieckie)

SAMODZIELNA/NY KSIĘGOWA/WY (NR 0119) - od 2 250 PLN

Prowadzenie pełnej księgowości sp. z o.o.Rozliczanie roczne sp. z o.o.Sporządzanie bilansów
BETA OMEGA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-01-07 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

SAMODZIELNE STANOWISKO DS. DIALOGU I KOMUNIKACJI SPOŁECZNEJ - 3 000 - 5 000 PLN

Zakres zadań:1) koordynowanie działań związanych z przeprowadzaniem konsultacji społecznych przez poszczególne wydziały i jednostki organizacyjne Miasta oraz ich nadzorowanie pod względem formalno-prawnym,2) koordynacja działań jednostek organizacyjnych w zakresie komunikacji społecznej,3) realizowanie projektów z zakresu komunikacji społecznej skierowanych do mieszkańców,4) współpraca w zakresie komunikacji społecznej z organizacjami pozarządowymi i innymi organizacjami, których celem jest rozwój miasta i społeczeństwa obywatelskiego,5) współpraca z jednostkami w zakresie diagnozowania i rozwiązywania konfliktów społecznych,6) prowadzenie wszelkich spraw związanych z polityką informacyjną Burmistrza i Rady Miasta, w tym: przygotowywanie i prowadzenie konferencji prasowych, przygotowywanie prezentacji i innych materiałów dotyczących pracy samorządu,7) przygotowywanie materiałów z pracy Burmistrza, Rady i Urzędu dla prasy, radiai telewizji oraz innych mediów,8) dbanie o właściwy wizerunek Miasta, władz samorządowych i administracji w krajui zagranicą,9) ścisła współpraca z naczelnikami wydziałów w zakresie informacji zamieszczanych na oficjalnej stronie internetowej Miasta, a dotyczących pracy Urzędu, nadzór redakcyjny nad tymi informacjami,10) współorganizowanie obchodów, rocznic, uroczystości i świąt państwowych,11) organizowanie wizyt osobistości życia publicznego wraz z obsługą tych wizyt,12) prowadzenie kalendarium rocznic i wydarzeń związanych z życiem społeczno-gospodarczym mieszkańców. 4. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:Praca w siedzibie Urzędu Miasta, budynek biurowy bez windy. Ciągi komunikacyjne i drzwi w budynku o odpowiedniej szerokości. Z parteru na piętro jest podjazd dla osób niepełnosprawnych. Praca przy monitorze ekranowym. Zatrudnienie na czas określony, w pełnym wymiarze czasu pracy z możliwością przedłużenia - zgodnie z art. 16 i 19 ustawy o pracownikach samorządowych. Wynagrodzenie od 3000 zł do 5000 zł brutto.
Urząd Miasta Ustka - 2017-10-20 - Ustka (pomorskie)

SAMODZIELNY REFERENT DS. ADMINISTRACYJNYCH - od 2 000 PLN

prowadzenie spraw kancelaryjnychprowadzenie spraw kadrowychobsługa urządzeń biurowych
Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna w Głownie - 2018-10-17 - Głowno (łódzkie)

POMOC KUCHENNA - od 2 100 PLN

mycie naczyń i sprzętów kuchennych, obróbka wstępna surowców służących do przygotowania posiłków, utrzymanie porządku i czystości w pomieszczeniu bloku żywienia
SZKOŁA ASPIRANTÓW PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ - 2018-02-27 - Poznań (wielkopolskie)

LAKIERNIK SAMOCHODOWY - od 1 850 PLN

Wymagane wykształcenie zawodowe oraz doświadczenie. Mile widziane prawo jazdy kat. B. Kontakt osobisty lub telefoniczny z pracodawcą.
FHU Marian Paluch - 2016-09-08 - Rybnik (śląskie)

LAKIERNIK SAMOCHODOWY - 3 000 - 4 000 PLN

lakierowanie samochodów
TOMCARS Blacharstwo-Lakiernictwo Tomasz Kukowski - 2017-03-14 - Toruń (kujawsko-pomorskie)

PRACOWNIK BIUROWY - do 2 100 PLN

dbanie o utrzymanie porządku w biurze, obsługa urzadzeń biurowych, nadzór nad dokumentami, dbanie o wizerunek firmy
kontakt przez PUP - 2018-04-30 - Przodkowo (pomorskie)

PLACOWY - do 925 PLN

Sprzątanie terenu zewnętrznego wokół Sądu w Mińsku Mazowieckim.Wymagane orzeczenie o niepełnosprawności oraz doświadczenie.
KMORDER Sp. z o.o. - 2016-09-16 - Mińsk Mazowiecki (mazowieckie)

KONTROLER JAKOŚCI - od 16 PLN

kontrola jakości zgodnie z instrukcją i standardami, raportowanie do przełożonego
"FORMEL D POLSKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-17 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)

KRAWCOWA - od 2 000 PLN

obsługa maszyn szwalniczych
kontakt przez PUP - 2017-03-28 - Góra Kalwaria (mazowieckie)

SPRZEDAWCA W BRANŻY MOTORYZACYJNEJ - od 2 250 PLN

sprzedaż artykułów motoryzacyjnych
Auto-Części Zagól s.c. B. Zagól , K. Zagól - 2019-08-29 - Gdów (małopolskie)

KIEROWCA - od 1 850 PLN

zgodny
kontakt przez PUP - 2016-07-19 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)

KIEROWCA SAMOCHODU CIĘŻAROWEGO- KURIER - 2 000 - 4 000 PLN

przewóz rzeczy, udział w załadunku i rozładunku towaru. Przewóz towaru na terenie kraju , głównie woj. Dolnośląskie.
"KOLIBER" ANDRZEJ SIERPOWSKI - 2017-06-01 - Trzebnica (dolnośląskie)

SAMODZIELNY KSIĘGOWY - 3 000 - 4 000 PLN

prowadzenie księgowości (dekretowanie, księgowanie dokumentów), rozliczanie podatków VAT, CITGodziny pracy: 7.00-15.00
"ZAKŁAD BUDOWLANO - INSTALACYJNY JARMAKOWICZ ZAPOLSKI" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-09-12 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)

SAMODZIELNY KSIĘGOWY - od 3 500 PLN

Prowadzenie ksiąg rachunkowych, JPK, płac, ZUS, obsługa programów komputerowych,sprawozdania, rozliczenia
Gminna Spółdzielnia "SCh" - 2017-10-19 - Żywiec (śląskie)

SAMODZIELNA KSIĘGOWA/Y - od 2 000 PLN

Samodzielne księgowanie dokumentów (KH i KPiR). Praca w godz. 8-14.
Biuro Rachunkowe EM-fin Bożena Chojnacka - 2018-01-02 - Wyszogród (mazowieckie)

RZEŹNIK-MASARNIK - od 2 300 PLN

Rozbiór półtusz na elemnty,produkcja wyrobów wędliniarskich,obsługa wędzarni elektrycznej.
Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowe BIMEX Jerzy Bitel - 2018-07-24 - Barlinek (zachodniopomorskie)

DORADCA KLIENTA BIZNESOWEGO - od 2 000 PLN

Obsługa telefoniczna klienta
KT-TECH Tomasz Formański w Ciechanowie - 2017-05-23 - Ciechanów (mazowieckie)

FRYZJER - 2 100 - 2 500 PLN

obslua klienta
MONIKA KOLKA SALON FRYZJERSKI - 2016-10-06 - Bukowina (pomorskie)

SAMODZIELNY AUTOMATYK (AUTOMATYKA PRZEMYSŁOWA) - od 3 000 PLN

- Prefabrykacja linii produkcyjnych w zakładach przemysłowych, modernizacja maszyn i urządzeń dla branży Automotive, tworzyw sztucznych i innych, modernizacja linii produkcyjny u klientów, naprawa i konserwacja maszyn i urządzeń. Znajomość branży robotyki, automatyzacji stanowisk montażowych i ich naprawy. Wdrażanie nowych technologii u klienta. Pozyskiwanie nowych klientów (budowa efektywnej bazy klientów dla nowo powstałego działu firmy serwis, prefabrykacja). Spotkania z klientami doradztwo techniczne. Tworzenie ofert, zamówień. Dbanie o dobre kontakty z klientami. Dbanie o dobry wizerunek firmy.- Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto + premia uznaniowa. Praca na umowę o pracę na okres próbny 3 miesiące, po okresie próbnym umowa o pracę na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe kierunkowe: automatyka lub robotyka lub budowa maszyn. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 2 lata w branży (automatyka lub hydraulika lub pneumatyka). Wymagane umiejętności: Nadzorowanie i prowadzenie bieżących napraw i konserwacji urządzeń elektrycznych, automatyki i AKPiA. Aktywny udział w remontach i rozbudowach linii technologicznych. Przeprowadzanie prac modernizacyjnych i rozbudowy układów sterowania, oprogramowania sterowników PLC, systemów SCADA i DCS, paneli operatorskich. Obsługę i kalibrację urządzeń pomiarowych i sygnalizacyjnych, dobór nowych i zamiennych urządzeń pomiarowych. Diagnostykę inteligentnych układów sterowania, organizację napraw i regeneracji aparatury AKPiA, zarządzanie serwisami, programowanie sterowników Siemens, PLC itp. samodzielność, umiejętność myślenia analitycznego, innowacyjność w rozwiązywaniu problemów, otwartość na pracę zespołową, możliwość kierowania projektami, znajomość rysunku technicznego i doświadczenie w tworzeniu dokumentacji technicznej, umiejętność podejmowania decyzji i rozwiązywania problemów oraz kreatywność, umiejętność pracy w zespole. Wymagana dobra znajomość języka angielskiego (w mowie i piśmie). Pasjonat dążący do osiągnięcia wyznaczonego przez siebie celu. Mile widziana znajomość budowy maszyn oraz linii produkcyjnych w praktyce. Mile widziana umiejętność diagnozowania - robotów np. ABB oraz pras w systemie Siemens. Kontakt telefoniczny (8:00-16:00 - Pn-Pt) (Tel. 509-840-812) lub e-mail: biuro (at) proautomatic.pl
PRO AUTOMATIC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W ORGANIZACJI - 2017-03-29 - Katowice (śląskie)

PRACOWNIK FIZYCZNY - od 13,7 PLN

Segregacja, rozwijanie i belowanie makulatury, praca fizyczna
kontakt przez PUP - 2018-05-10 - Kraków (małopolskie)

SAMODZIELNY REFERENT - od 2 600 PLN

1) Do szczegółowych obowiązków pracownika należy:a. bieżąca obsługa klientów placówki i pracowników;b. przeprowadzanie elektronicznego naboru dl klas1 w ZSZWO;c. obsługa programów: SIO zmodernizowany, SIO, ZSZWO moduł - System Zarządzania Uczniem, HERMES przekazywanie danych uczniów biorących udział w egzaminie ósmoklasisty;d. sporządzanie kopii dokumentów szkolnych;e. prowadzenie księgi uczniów;f. sporządzanie wykazów uczniów: obcokrajowców; biorących udział w bezpłatnych lekcjach języka polskiego2g. rejestr i przygotowywanie dokumentacji związanej z przyjmowaniem i przekazywaniem do innych szkół uczniów;h. rejestr upoważnień;i. rejestr skarg i wniosków;j. sporządzanie pism dot.:i. odroczeni spełniania obowiązku szkolnego;ii. zwalniających z zajęć edukacyjnych;iii. nauczania indywidualnego i specjalnego.k. współpraca z pielęgniarką, stomatologiem, pracownikiem biblioteki szkolnej, Poradnią Badania Wzroku i Słuchu w zakresie przekazywania danych o uczniachl. prowadzenie list uczniów kontrola liczebności klas;m. wydawanie zaświadczeń;n. samodzielne redagowanie pism;o. zaopatrzenie sekretariatu w druki i materiały biurowep. wykonywanie innych poleceń dyrektora placówki i sekretarzem szkoły oraz prac związanych z działalnością sekretariatu,q. bieżąca obserwacja zmian w prawie oświatowym.2) Pracownik odpowiada przed dyrektorem za:a. rzetelne i terminowe wykonywanie zadań,b. sprawną i uprzejmą obsługę interesantów,c. estetyczny wygląd sekretariatu,d. oszczędne gospodarowanie powierzonymi materiałami,e. wykonywanie innych poleceń dyrektora szkoły,f. przestrzeganie ustalonego czasu pracy.IV. WymaganeSzczegółowy zakres obowiązków oraz dokumenty, które kandydat do pracy powinien złożyć znajdują się na stronie internetowej placówki: www.sp17.net.pl.Praca w godz. 7:30-15:30Kontak z pracodawcą: sekretariat.sp17 (at) op.pl lub 71-7986923
Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 17 we Wrocławiu - 2018-11-21 - Wrocław (dolnośląskie)


Wybierz powiat