SAMODZIELNA KSIĘGOWA Kraków oferta pracy kontakt przez PUP

Stanowisko: SAMODZIELNA KSIĘGOWA

Wynagrodzenie: od 2 000 PLN

Zakres obowiązków: prowadzenie ksiąg rachunkowych,rejestry VAT

Data publikacji: 2017-03-22

Lokalizacja: Kraków (małopolskie)

Pracodawca: kontakt przez PUP

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy: Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków: prowadzenie ksiąg rachunkowych,rejestry VAT

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: nie dotyczy

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: SAMODZIELNA KSIĘGOWA

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kraków

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Kraków

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: księgowy

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.04.2017

Data zakończenia pracy: 31.12.2017

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe

Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP

Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Wieliczce

Adres pracodawcy:
Sienkiewicza 13a, 32-020 Wieliczka, powiat: wielicki, woj: małopolskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: małopolskie

Powiat pracodawcy: wielicki

Gmina pracodawcy: Wieliczka

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Wieliczka

Ulica pracodawcy: Sienkiewicza

Numer budynku pracodawcy: 13a

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Wieliczce

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1

Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy

Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 22.03.2017

Data dodania oferty pracy: 22.03.2017

Oferta pracy ważna do: 21.04.2017

Data udostępnienia oferty pracy: 22.03.2017

Data przyjęcia oferty pracy: 08.03.2017

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

SAMODZIELNY KSIĘGOWY - od 3 500 PLN

- wystawianie dokumentów finansowo-księgowych, fakturowanie,- księgowanie i sprawdzanie poprawności dokonanych księgowań,- rozliczanie faktur sprzedażowych i zakupowych, - przygotowywanie deklaracji podatkowych oraz sprawozdań i raportów na potrzeby wewnętrzne oraz dla instytucji zewnętrznych,- współpraca z instytucjami zewnętrznymi (US, ZUS, GUS, NBP),-przygotowywanie przelewów bankowych i księgowanie wyciągów bankowych,- potwierdzanie i uzgadnianie sald z kontrahentami,- przygotowywanie dokumentów do banków,- współpraca z działem IT w ramach poprawiania efektywności pracy działu i doskonalenia procesów przesyłu danych księgowych,- szkolenie nowych pracowników działu.
CYFROWA FOTO - 2017-09-14 - Zaczernie (podkarpackie)

ANALITYK BAZ DANYCH - 997,4 PLN

zgodny ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2016-03-03 - Kraków (małopolskie)

SAMODZIELNY REFERENT - od 3 300 PLN

Administrowanie sprzętm i sieciami teleinformatycznymi
79 Rejonowe Przedstawicielstwo Wojskowe - 2018-08-08 - Kraków (małopolskie)

PRACOWNIK SKLEPU - do 17 PLN

Obsługa klientów, dbanie o ład i porządek w miejscu pracy, wykładanie towaru, obsługa kasy fiskalnej. 160-210 godzin pracy miesięcznie, dyspozycyjność w godz.: 6:00-22:00. Proponowany okres wykonywania pracy: 2 lata. Umowa zlecenie - praca tymczasowa.
kontakt przez PUP - 2019-05-27 - Wrocław (dolnośląskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - od 1 850 PLN

Prowadzenie ewidencji księgowej.
kontakt przez PUP - 2016-08-24 - Somonino (pomorskie)

SAMODZIELNY KSIĘGOWY - 2 500 - 3 500 PLN

- weryfikacja i księgowanie dokumentów z różnych obszarów zgodnie z wewnętrznymi standardami i obowiązującymi przepisami podatkowymi,- czynny udział w miesięcznych / rocznych zamknięciach i uzgodnieniach kont ,- sporządzanie sprawozdań GUS- rozliczanie podatku VAT- rozliczanie faktur zakupu,- kontakt z klientem i wewnętrznymi działami firmy,- przygotowywanie raportów.
P.U. JAREXS Sp. z o.o. - 2017-07-11 - Legnica (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS OFERTOWANIA - 2 000 - 3 000 PLN

kosztorysowanie, weryfikacja zamówień, przygotowywanie ofert Sala D
KAN-REM sp. z o.o. - 2017-09-07 - Wrocław (dolnośląskie)

SZWACZKA MASZYNOWA - od 2 250 PLN

Szycie rożnymi technikami szwalniczymi pokrowców, elementów na meble, poszew itp.
GBJ Spółka z o.o. - 2019-03-26 - Śliwice (kujawsko-pomorskie)

SAMODZIELNY REFERENT DS. IT - od 2 100 PLN

Do podstawowych obowiązków na stanowisku samodzielnego referenta ds. IT należy w szczególności realizacja zadań w obszarze informatycznym Związku Gmin Regionu Płockiego, w tym w szczególności administrowanie i realizacja całokształtu zadań wynikających z eksploatacji sprzętu komputerowego i systemów informatycznych, zadań związanych z systemami informatycznymi funkcjonującymi w biurze, w tym realizacja całokształtu zadań związanych z systemem identyfikacji pojemników za pomocą kodów kreskowych oraz: 1) realizacja całokształtu zadań wynikających z eksploatacji sprzętu komputerowego i systemów informatycznych w tym w szczególności:a) aktualizacja sterowników i oprogramowania,b) czyszczenie, konserwacja, drobne naprawy sprzętu komputerowego,c) diagnozowanie i usuwanie uszkodzeń oprogramowania,d) sporządzanie ewidencji sprzętu informatycznego Biura Związku Gmin Regionu Płockiego oraz okresowej weryfikacji stanu sprzętu w Biurze Związku Gmin Regionu Płockiego.e) zgłaszanie problemów, propozycji modyfikacji i udoskonaleń systemów;f) przygotowywaniu planów zakupu sprzętu biurowego i informatycznego oraz przygotowywaniu przedmiotu zamówienia oraz wszelkich niezbędnych dokumentów do realizacji zamówienia na sprzęt biurowy i informatyczny zgodnie z wymogami Ustawy Prawo zamówień publicznych oraz zgodnie z art. 4 ust.8 ustawy Prawo zamówień publicznych; 2) rejestrowanie raportów nieruchomości otrzymanych od Wykonawców zawierających informację o nieodebraniu odpadów z nieruchomości lub odebraniu odpadów z kodem awaryjnym; 3) okresowa weryfikacja uprawnień użytkowników systemów teleinformatycznych ZGRP na podstawie informacji przekazywanych przez Zespół ds. organizacyjno - kadrowych;4) okresowa weryfikacja uprawnień ZGRP jako użytkownika systemów teleinformatycznych;5) wsparcie przy nadzorze nad funkcjonowaniem systemu i oprogramowania do zarządzania systemem gospodarki odpadami, systemem identyfikacji pojemników i worków, programem TEMIDA oraz innych systemów i programów wykorzystywanych przez Biuro ZGRP w zakresie niezbędnym do prawidłowego funkcjonowania, w tym w szczególności:a) udostępnianie firmom świadczącym usługę odbioru i zagospodarowania odpadów, mobilnych czytników kodów kreskowych b) raportowanie i eksportowanie danych;c) nadzór nad eksploatacją i bieżącym rozwiązywaniem problemów związanych z rozwiązaniami technologiczno-informatycznymi, w tym obsłudze serwerów ftp, czytników i systemu identyfikacji pojemników i worków za pomocą kodów kreskowych, systemu GPS;d) eksport danych z systemu identyfikacji pojemników i worków przekazanie odpowiednim Działom/Zespołom, w tym współpraca przy wydruku i rozdysponowywaniu kodów kreskowych;6) współpraca z Działem Gospodarki Odpadami w zakresie przygotowywania tabeli i analiz niezbędnych przy rozliczaniu i kontroli Wykonawcy, w tym weryfikacja tras pozyskanych z systemu GPS;7) współpraca przy wydruku i rozdysponowywaniu kodów kreskowych;8) prowadzenie analiz tras wywozowych na podstawie systemu GPS firm wywozowych;9) generowanie raportów od/dla wykonawców;10) bieżącej pomocy technicznej oraz merytorycznej przy obsłudze systemów i programów informatycznych; 11) aktualizowanie rejestru nieruchomości objętych systemem gospodarki odpadami oraz przesyłanie aktualizacji Wykonawcom;12) administrowanie środowiskiem sieciowym i serwerowym użytkowanym przez ZGRP;13) administrowanie stronami internetowymi Związku, domeną ZGRP.PL oraz serwerem ZGRP, w tym uaktualnianiu oraz modernizowaniu stron internetowych Związku, nadzór techniczny nad rozbudową i tworzeniem stron, zarządzanie treścią;14) opracowywanie graficzne materiałów na zlecenie komórek organizacyjnych materiałów promocyjnych itp.;15) zabezpieczenie medialne spotkań, konferencji, szkoleń itp. organizowanych przez Związek Gmin Regionu Płockiego;16) realizacja polityki bezpieczeństwa systemów informatycznych, zapobieganie naruszeniom oraz nadzór nad archiwizowaniem i bezpieczeństwem gromadzonych i przesyłanych danych;17) nadzór nad oprogramowaniem antywirusowym, analiza incydentów;18) kopie zapasowe systemów informatycznych i baz danych funkcjonujących w ZGRP;19) dokumentowanie zaistniałych incydentów w środowisku sieciowym w czasie codziennej pracy;20) wsparcie przy administracji systemem elektronicznego obiegu dokumentów.
Związek Gmin Regionu Płockiego - 2017-12-14 - Płock (mazowieckie)

SAMODZIELNY MURARZ - od 2 600 PLN

prace budowlane
kontakt przez PUP - 2017-02-27 - Dzierzgowo (mazowieckie)

SAMODZIELNY SERWISANT MASZYN LEŚNYCH - od 2 500 PLN

Naprawa i konserwacja maszyn, rozwiązywanie problemów technicznych w miejscu zamieszkania klienta, prowadzenie dokumentacji serwisowej, praca na terenie woj. lubelskiego i podkarpackiego.
KOMPANIA LEŚNA CHODKIEWICZ, MAZURKIEWICZ, PETRYKOWSKI SPÓŁKA JAWNA - 2018-09-26 - Zamość (lubelskie)

SAMODZIELNY PRACOWNIK DO SPRAW GOSPODARKI MAGAZYNOWEJ [NA ZASTĘPSTWO] [1/2 ETATU] - od 1 750 PLN

-Przyjmowanie, wydawanie towaru,-Obsługa programu informatycznego zarządzającego towarem,-Osoby zainteresowane proszone sa o przesyłanie CV na adres e-mail:pkryza (at) iturri.com-Praca na 1/2 etatu, na umowę na zastępstwo, godziny pracy do ustalenia, praca w poniedziałek, środę i piątek.
ITURRI POLAND SP. Z O.O. - 2017-06-13 - Tczew (pomorskie)

POMOC BIUROWA - od 2 100 PLN

Prowadzenie biura/ rejestracji, prowadzenie kalendarza, prace administracyjne, przygotowanie dokumentów dla księgowej i rozliczanie z innymi instytucjami
kontakt przez PUP - 2018-01-04 - Bochnia (małopolskie)

SAMODZIELNA KSIĘGOWA / SAMODZIELNY KSIĘGOWY - od 4 150 PLN

ZADANIA•Nadzór nad obiegiem dokumentów księgowych, dekretowanie i wprowadzanie dokumentów księgowych do programu finansowo – księgowego (faktury, wyciągi bankowe etc.) •Pilnowanie terminów płatności należności i zobowiązań, analiza i uzgadnianie rozrachunków•Prowadzenie ewidencji księgowych (uproszczona księgowość) i nadzorowanie procesów księgowych w zakresie zgodności z procedurami i zasadami księgowości•Rzetelne i terminowe przygotowanie deklaracji oraz ich weryfikacja pod względem zgodności z ustawą o rachunkowości i ustawami podatkowymi•Prowadzenie ewidencji środków trwałych•Prowadzenie obsługi kadrowej i płacowej - rozliczanie płac i prowadzenie spraw kadrowych•Współpraca z instytucjami zewnętrznymi (m.in. US, ZUS, GUS, NBP)•Realizacja innych zadań zleconych przez prz
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWE "KROMET" STANISŁAW KROWICKI - 2018-10-08 - Szczekociny (śląskie)

KIEROWCA DOSTAWCA PIZZY - od 13,7 PLN

Dostawca pizzy, realizacja zamówień na adres klienta
ROMAN FEDOROWICZ PHU BUD-ROM - 2018-02-27 - Oława (dolnośląskie)

SAMODZIELNY REFERENT DS. OSOBOWYCH - 2 500 - 3 000 PLN

Prowadzenie spraw kadrowych, akt osobowych pracowników, prace biurowe.
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT CZERPALNYCH I PODWODNYCH SP.Z O. O. - 2018-01-10 - Gdańsk (pomorskie)

PRACOWNIK KANCELARYJNY - 1 017,4 PLN

Opis i zakres zadań stażysty:- radagowanie pism- korespondencji do inwestorów/ zamawiajacych/ Wykonawców i innych instytucji;- przepisywanie protokołów z narad koordynacyjnych/technicznych, z rady budowy itp.;- prowadzenie i porządkowanie dokumentacji dotyczącej poszczególnych zada inwestycyjnych;- porządkowanie akt i dokumentacji budowy;- organizowanie prawidłowego obiegu dokumentów;- sporzadzanie, weryfikowanie, uzgadnianie i kontrolowanie rozliczeń poszczególnych zadańinwestycyjnych;- weryfikowanie i kontrolowanie hormonogramów rzeczowo - finansowych wykonawców robót;- dopilnowanie terminowej realizacji zawartych umów i obowiązków z nich wynikających, a także terminowości wykonywania obowiązków określonych w innych dokumentach m. in. w protokołach z narad, bieżacej korespondencji itp.;- dopilnowanie gromadzenia w trakcie realizacji robót dokumentów odbiorowych przez wszystkich uczestników procesu inwestycyjnego;- sporządzanie wniosków, raportów, rozliczeń i sprawozdań z przebiegu realizacji inwestycji ramach usług inżyniera kontraktu, wg zasad i przepisów, RPO, PROW, POIS;- organizowanie stanowiska pracy zgodnie z sasadami BHP, ochrony ppoż., ochrony srodowiska i wymaganiami ergonomii.
kontakt przez PUP - 2019-03-06 - Człuchów (pomorskie)

INTROLIGATOR - do 2 500

obsługa maszyn introligatorskich
Drukarnia KorelGraf - 2018-08-01 - Malbork (pomorskie)

SPRZEDAWCA W SALONIE ORANGE(NR 5825) - od 2 380 PLN

- obsługa klientów w salonie Orange - sprzedaż uslług telekomunikacyjnych
AMC MOBILE WOJCIECH MIGDAŁ - 2018-09-08 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

KIEROWNIK ODDZIAŁU - od 13 830 PLN

Kontrola działań operacyjnych, okresowa kontrola wykonania bieżących celó, analiza raportów firmy, reprezentowanie firmy, kontakt z klientami firmy.
kontakt przez PUP - 2018-04-06 - Kraków (małopolskie)

SPRZĄTACZKA BIUROWA - od 13 PLN

Codzienne odkurzanie podłóg, mycie parapetów, okien, drzwi, codzienne usuwanie śmieci z koszy.
kontakt przez OHP - 2017-12-13 - Czeladź (śląskie)

MECHANIK POJAZDÓW CIĘŻAROWYCH I NACZEP - 8 000 - 14 000 PLN

WYMAGANIA PRACODAWCY WYKSZTAŁCENIE ZAWODOWE, UMIEJĘTNOŚCI MECHANICZNE, SPAWALNICZE LUB ŚLUSARSKIE, MILE WIDZIANA KOMUNIKATYWNA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ANGIELSKIEGO LUB NIEMIECKIEGOPRACODAWCA ZAPEWNIA DARMOWY TYGODNIOWY KURS NA MECHANIKA NACZEP W CELU UZYSKANIA PRAKTYCZNEJ I TEORETYCZNEJ WIEDZY Z MECHANIKI NACZEP, PO UKOŃCZENIU KURSU ISTNIEJE MOŻLIWOŚĆ PODJĘCIA PRACY ZA GRANICĄ W WARSZTATACH NAPRAWCZYCH W SZWECJI DANII ORAZ NIEMCZECHMOŻLIWOŚĆ ZAKWATEROWANIA, PRACA W WOLNE DNI
RAMSDAL PLUSJOB TRAINING CENTER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-27 - Szczecin (zachodniopomorskie)

SAMODZIELNY REFERENT - 3 500 - 4 000 PLN

- Organizowanie uroczystości ogólnouczelnianych i wydziałowych oraz imprez promujących Uczelnię. Prowadzenie działań mających na celu promocję oferty edukacyjnej. - Wynagrodzenie: 3500 - 4000 zł brutto. Praca na umowę o pracę na początek okres próbny 3 miesiące. Następna umowa na czas określony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:30-15:30. Wymagane wykształcenie wyższe magisterskie lub licencjackie, bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie, umiejętność podejmowania decyzji oraz radzenia sobie w trudnych, często awaryjnych sytuacjach. Kontakt e-mail: edrzezdzon (at) sum.edu.pl lub dokumenty aplikacyjne przesłać pocztą na adres: ul. Księcia Józefa Poniatowskiego 15, 40-055 Katowice
ŚLĄSKI UNIWERSYTET MEDYCZNY W KATOWICACH - 2019-02-13 - Katowice (śląskie)

SAMODZIELNA KSIĘGOWA - od 2 000 PLN

prowadzenie pełnej księgowości firmy oraz kadr
Firma Produkcyjno-Usługowo-Handlowa "BATPOL" S.C. Łukasz Batog, Janina Batog, Michał Batog - 2017-09-13 - Sosnowiec (śląskie)

SAMODZIELNY KSIĘGOWY (O) - od 2 500 PLN

Samodzielny księgowy
Biuro Rachunkowe "ALFA" Anna Wasztyl - 2018-07-30 - Tarnów (małopolskie)

POMOC KSIĘGOWEJ - 2 000 - 2 500 PLN

księgowanie faktur zakupu, wystawianie faktur sprzedaży, rozliczanie produkcji
PERFEKT LUBELSKA FABRYKA OKIEN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-12-07 - Lublin (lubelskie)

MECHANIK SAMOCHODOWY - od 1 850 PLN

według stanowiska
BARTŁOMIEJ SZCZERBAK CAR-SERWIS - 2016-05-24 - Rudawa (małopolskie)