REFERENT W KSIĘGOWOŚCI Będzin oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: REFERENT W KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: 997,4 PLN
Zakres obowiązków: Zapoznanie sie z dowodami ksiegowymi, ksiegowanie dokumentów w programie racmistrz, sprawdzanie wydruków, zapoznanie sie z zagadnieniami płacowymi, sporządzanie listy płac, z zasadami sporządzania deklaracji podatkowych
Data publikacji: 2017-01-25
Lokalizacja: Będzin (śląskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Będzin, powiat: będziński, woj: śląskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań
Zakres obowiązków:
Zapoznanie sie z dowodami ksiegowymi, ksiegowanie dokumentów w programie racmistrz, sprawdzanie wydruków, zapoznanie sie z zagadnieniami płacowymi, sporządzanie listy płac, z zasadami sporządzania deklaracji podatkowych
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 997,4 PLN
Nazwa stanowiska: REFERENT W KSIĘGOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Będzin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: będziński
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: księgowy
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 997,4 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 6
Data rozpoczęcia pracy: 10.02.2017
Data zakończenia pracy: 09.08.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Będzinie
Adres pracodawcy:
Ignacego Krasickiego 17A, 42-500 Będzin, powiat: będziński, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: brak
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: będziński
Gmina pracodawcy: Będzin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Będzin
Ulica pracodawcy: Ignacego Krasickiego
Numer budynku pracodawcy: 17A
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Będzinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
Typ oferowanej pracy: (staż z UP)
Data dodania oferty pracy: 03.02.2017
Oferta pracy ważna do: 02.03.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 25.01.2017
Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy
Podobne oferty pracy
-
kontakt przez PUP - 2015-12-02 - Białystok (podlaskie)
pakowanie i rozbiór drobiu przy taśmie,sumienne i rzetelne wykonywanie powierzonych zadań
IKO Kompania Drobiarska - 2018-04-24 - Augustowo (wielkopolskie)
praca biurowa - prowadzenie sekreteriatu/ kancelarii jednostki administracji publicznej
kontakt przez PUP - 2016-02-01 - Koronowo (kujawsko-pomorskie)
wykształcenie zawodowe fryzjerskie, doświadczenie mile widziane
Zakład Fryzjerski JUSTYNA Pluta Justyna - 2015-11-23 - Krotoszyn (wielkopolskie)
- liczenie towarów w sklepie sieci handlowej, - obsługa urządzeń do skanowania- pełnienie roli tłumacza na wyjeździe
INVENT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-20 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
wg harmonogramu stażu
kontakt przez PUP - 2016-11-24 - Kraków (małopolskie)
.
kontakt przez PUP - 2017-09-26 - Pocierzyn (kujawsko-pomorskie)
Wykonywanie projektów budowlanych budownictwa mieszkaniowego i użyteczności publicznej. Sporządzanie kosztorysów budowlanych i dokumentacji na potrzeby zamówień budowlanych
lOGO - LIFT SC. - 2017-05-27 - Lublin (lubelskie)
Oferowanie produktów bankowych klientom detalicznym, obsługa kasjerska klientów. Wynagrodzenie: 3000-3500 zł brutto + premie kwartalne
Bank Gospodarki Żywnościowej oddział operacyjny w Pyrzycach - 2017-06-27 - Pyrzyce (zachodniopomorskie)
Wprowadzanie danych do komputera i inne podstawowe prace biurowe. Oferta dostepna w sali E, C. Kontakt z pracodawcą - osobisty lub telefoniczny: 71 382 82 32.
BIKKOPLAST Sp. z o.o. - 2017-03-03 - Wrocław (dolnośląskie)
Pobieranie i rejestrowanie w systemie wyciągów bankowych, uzgadnianie sald i środków pieniężnych w drodze na koniec miesiąca, uzgadnianie rozrachunków (kojarzenie płatności z fakturami, tworzenie i ujmowanie kompensat, potwierdzenia sald), księgowanie faktoringów, analiza sald kont, współpraca z działem księgowości i działem windykacji. Wymagania: wykształcenie wyższe ( w tym licencjat) - ekonomiczne, rachunkowość, doświadczenie w księgowości i/lub dziale finansowym, znajomośc systemów księgowych (znajomość IFS będzie dodatkowym atutem), dobra znajomość pakietu MS Office (zwłaszcza arkusza kalkulacyjnego Excel), znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym będzie atutem, umiejętność pracy pod presją czasu oraz dobra organizacja pracy własnej, wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne.
PERFECT CONSULTING - 2016-08-18 - Gdynia (pomorskie)
Zakres zadań:1. należyte i terminowe załatwianie spraw wnoszonych przez interesantów.2. rozliczanie zadań inwestycyjnych, remontowych i usług komunalnych finansowanych ze środków budżetowychmiasta oraz dotacji rządowej realizowanych przez wydział ,3. przygotowywanie wniosków dotyczących zmian w budżecie miasta oraz zmian w Wieloletniej PrognozieFinansowej,4. prowadzenie rejestru wydatków budżetowych oraz nadzór nad realizacją budżetu wydziału,5. prowadzenie księgi środków trwałych w zakresie urządzeń komunalnych,6. rozliczanie umów do przyłączy kanalizacyjnych,7. współdziałanie w zakresie działalności finansowo-budżetowej miejskich jednostek organizacyjnych (MZDiM)w zakresie zleconym przez Prezydenta Miasta,8. przygotowywanie i uzupełnianie zestawień statystycznych w zakresie spraw prowadzonych przez wydział,9. stwierdzanie rzetelności danych, celowości i legalności wydatków, zgodności wydatków z obowiązującymiprzepisami, zwłaszcza z Ustawą Prawo zamówień publicznych, Ustawą o finansach publicznychoraz merytoryczna kontrola dokonanych operacji gospodarczych.Oferuję:- odpowiedzialne stanowisko,- dobre warunki pracy,- możliwość realizacji ambicji zawodowych, stabilizacji zawodowej.Warunki pracy na danym stanowisku:- praca umysłowa,- praca w systemie jednozmianowym,- praca stacjonarna z uwzględnieniem lokalnych wyjazdów służbowych,- praca biurowa na stanowisku wyposażonym w monitor ekranowy.
Urząd Miejski - 2016-04-29 - Jaworzno (śląskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2017-10-10 - Radom (mazowieckie)
Montaż stolarki okiennej, instalacja montaż okien PCV, wykonywanie prac wykończeniowych obróbka ościeży okien, montowanie kołnierzy okien. Praca na terenie kraju.( możliwość delegacji, pracodawca zapewnia zakwaterowanie, dojazd).
EUROBUD MONTAŻE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-06-22 - Bystrowice (podkarpackie)
zawarty w programie stażu
kontakt przez PUP - 2016-05-11 - Tczew (pomorskie)
obsługa programów księgowych, obsługa programów płacowych + płatnik ZUS, obsługa urządzeń biurowych, szkolenie z podstaw prawa podatkowego i rachunkowego
kontakt przez PUP - 2016-12-14 - Pszczyna (śląskie)
- rejestracja wniosków o świadczenie rodzinne, wychowawcze, z funduszu almientacyjnego- obliczanie dochodów poszczególnych świadczeniobiorców- wprowadzanie danych do programu komputerowego
kontakt przez PUP - 2016-04-14 - Władysławowo (pomorskie)
Wykonywanie prostych czynności biurowych związanych z zagadnieniami dot. pracy organu podatkowego, wprowadzanie danych do systemu komputerowego
kontakt przez PUP - 2016-04-28 - Będzin (śląskie)
- Pracownik budowlany z uprawnieniami do stawiania rusztowań. Praca na terenie całego kraju.- Wynagrodzenie: 18,00 zł brutto/godzina (14,00 zł neto/godzinę). Praca na umowę o pracę na początek okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00 + soboty + ewentualne nadgodziny. Wykształcenie BEZ znaczenia. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Wymagane uprawnienia do stawiania rusztowań. Kontakt KONIECZNIE wstępnie telefoniczny (7:00-15:00) (Tel. 533-301-492) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Miedziana 15 m. pok. 14, 40-321 Katowice) lub e-mail: praca (at) polinvestgroup.pl
POL INVEST GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-22 - Katowice (śląskie)
Przygotowywanie dokumentów związanych z wjazdem i wyjazdem z PKN Orlen S.A. pracownikoów i samochodów. Tworzenie raportów dot. obec. pracowników. Rejestracja urlopów i zwolnień, kontrola ważności badań lekarskich i szkoleń BHP. Inne prace pomocnicze w administrowaniu o/ Płock
kontakt przez PUP - 2017-11-20 - Płock (mazowieckie)
Wypisywanie dokumentów, (fakturowanie, paragony i przyjmowanie płatności)
PPH Kam Sp.z o.o. - 2018-08-09 - Nowa (dolnośląskie)
Pomoc biurowa.
kontakt przez PUP - 2018-04-05 - Złocieniec (zachodniopomorskie)
referent księgowości
KSIĘGA Kancelaria Doradztwa Podatkowego Małgorzata Gancarska - 2017-06-29 - Tarnów (małopolskie)
zarządzanie stronami internetowymi firmy i prowadzenie firmowych serwisów internetowych; przygotowanie prostych materiałów graficznych; współpraca z zewnętrznymi dostawcami usług marketingowych; analiza ofert dostawców zewnętrznych usług marketingowych; wsparcie w tworzeniu i realizacji działań marketingowych; udział w wydarzeniach marketingowych firmy; raportowanie w zakresie wykonywanych zadań; analiza rynku w różnych przekrojach.
kontakt przez PUP - 2016-08-09 - Lewickie (podlaskie)
Obsługa klientów, wystawianie dokumentów WZ, faktur VAT, kompletowanie i przygotowywanie do odbioru systemów kominowych, rozładuneki i załadunek materiałów, zapewnienie prawidłowego przepływu materiałów i dokumentów w magazynie, dbanie o stan i wizerunek magazynu.
LEIER POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-04-23 - Zakroczym (mazowieckie)
Wprowadzanie danych rejestrowów, zakładanie, udostępnianie i porządkowanie akt, rejestrowanie, wysyłka, pakowanie korespondencji, przekazywanie akt na wydzialy, przyjmowanie dokumnetacji do archiwum zakładowego, obsługa administracji
kontakt przez PUP - 2016-03-31 - Sosnowiec (śląskie)
Praca na 1/2 etatu. Szycie torebek.
Firma Handlowo-Produkcyjna GAWOR Piotr - 2017-10-20 - Łęki (małopolskie)
Usługi kosmetyczne
kontakt przez PUP - 2017-11-07 - Sieradz (łódzkie)
wykonywanie prac biurowych
kontakt przez PUP - 2016-03-17 - Kuczbork-Osada (mazowieckie)
I. Wymagania :1) niezbędne: a) Spełnienie jednego z poniższych wymogów:- wykształcenie średnie ekonomiczne lub administracyjne i 2 letni staż pracy, lub- wykształcenie wyższe b) obywatelstwo polskiec) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznychd) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowee) nieposzlakowana opinia.2) dodatkowe:a) znajomość języka angielskiego lub niemieckiego w stopniu komunikatywnym,b) znajomość: - Rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych ( za wyjątkiem Instrukcji Archiwalnej); - ustawy o samorządzie gminnym; - Podręcznika wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności 2014-2020 w zakresie informacji i promocji z 21 lipca 2017 r. ( w załączeniu).II. Warunki pracy na stanowisku:a) praca biurowa 100 %b) praca przy komputerzec) pełny wymiar czasu pracyd) praca w kontakcie z klienteme) planowany termin zatrudnienia 16.08.2018 r.III. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w miesiącu czerwcu 2018 r. tj. miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosił powyżej 6%.IV. Zakres głównych zadań wykonywanych na stanowisku:1) Przyjmowanie korespondencji wpływającej do Wydziału oraz jej rejestracja w systemie informatycznym.2) Prowadzenie działań promocyjno - informacyjnych z zakresu pozyskanych środków unijnych. 3) Koordynowanie spraw związanych z budżetem Wydziału Rozwoju. 4) Przedkładanie korespondencji Naczelnikowi, a po zadekretowaniu przekazywanie na odpowiednie stanowiska pracy według dyspozycji Naczelnika. 5) Przekazywanie do BOI w odpowiedniej formie i czasie korespondencji podlegającej wysyłce, a także dokumentów wymagających podpisu Prezydenta. 6) Przekazywanie projektów Zarządzeń Prezydenta i projektów Uchwał Rady Miasta zgodnie z ustaloną procedurą. 7) Obsługa interesantów Wydziału. 8) Pełnienie funkcji doradczych dla pracowników Wydziału w zakresie systemu obiegu dokumentów, stosowania instrukcji kancelaryjnej i obowiązujących procedur wewnętrznych.
Urząd Miasta Racibórz - 2018-07-17 - Racibórz (śląskie)