REFERENT W KSIĘGOWOŚCI Będzin oferta pracy kontakt przez PUP

Stanowisko: REFERENT W KSIĘGOWOŚCI

Wynagrodzenie: 997,4 PLN

Zakres obowiązków: Zapoznanie sie z dowodami ksiegowymi, ksiegowanie dokumentów w programie racmistrz, sprawdzanie wydruków, zapoznanie sie z zagadnieniami płacowymi, sporządzanie listy płac, z zasadami sporządzania deklaracji podatkowych

Data publikacji: 2017-01-25

Lokalizacja: Będzin (śląskie)

Pracodawca: kontakt przez PUP

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy: Będzin, powiat: będziński, woj: śląskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań

Zakres obowiązków:
Zapoznanie sie z dowodami ksiegowymi, ksiegowanie dokumentów w programie racmistrz, sprawdzanie wydruków, zapoznanie sie z zagadnieniami płacowymi, sporządzanie listy płac, z zasadami sporządzania deklaracji podatkowych

Forma zatrudnienia: Nie dotyczy

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: 997,4 PLN

Nazwa stanowiska: REFERENT W KSIĘGOWOŚCI

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Będzin

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: będziński

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: księgowy

Forma zatrudnienia: Inny

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 997,4 PLN

warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 6

Data rozpoczęcia pracy: 10.02.2017

Data zakończenia pracy: 09.08.2017

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące

Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1

Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP

Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Będzinie

Adres pracodawcy:
Ignacego Krasickiego 17A, 42-500 Będzin, powiat: będziński, woj: śląskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: brak

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: śląskie

Powiat pracodawcy: będziński

Gmina pracodawcy: Będzin

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Będzin

Ulica pracodawcy: Ignacego Krasickiego

Numer budynku pracodawcy: 17A

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Będzinie

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1

Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy

Typ oferowanej pracy: (staż z UP)

Data dodania oferty pracy: 03.02.2017

Oferta pracy ważna do: 02.03.2017

Data przyjęcia oferty pracy: 25.01.2017

Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy

Podobne oferty pracy

PRACOWNIK PRODUKCYJNY - od 13,8 PLN

pakowanie i rozbiór drobiu przy taśmie,sumienne i rzetelne wykonywanie powierzonych zadań
IKO Kompania Drobiarska - 2018-04-24 - Augustowo (wielkopolskie)

REFERENT - 997,4 PLN

praca biurowa - prowadzenie sekreteriatu/ kancelarii jednostki administracji publicznej
kontakt przez PUP - 2016-02-01 - Koronowo (kujawsko-pomorskie)

FRYZJER - od 1 750 PLN

wykształcenie zawodowe fryzjerskie, doświadczenie mile widziane
Zakład Fryzjerski JUSTYNA Pluta Justyna - 2015-11-23 - Krotoszyn (wielkopolskie)

PRACOWNIK INWENTARYZACJI(NR 6821) - 18 - 25 PLN

- liczenie towarów w sklepie sieci handlowej, - obsługa urządzeń do skanowania- pełnienie roli tłumacza na wyjeździe
INVENT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-20 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

REFERENT - 997,4 PLN

wg harmonogramu stażu
kontakt przez PUP - 2016-11-24 - Kraków (małopolskie)

REFERENT DO SPRAW BUDOWNICTWA - od 2 200 PLN

Wykonywanie projektów budowlanych budownictwa mieszkaniowego i użyteczności publicznej. Sporządzanie kosztorysów budowlanych i dokumentacji na potrzeby zamówień budowlanych
lOGO - LIFT SC. - 2017-05-27 - Lublin (lubelskie)

DORADCA KLIENTA - 3 000 - 3 500 PLN

Oferowanie produktów bankowych klientom detalicznym, obsługa kasjerska klientów. Wynagrodzenie: 3000-3500 zł brutto + premie kwartalne
Bank Gospodarki Żywnościowej oddział operacyjny w Pyrzycach - 2017-06-27 - Pyrzyce (zachodniopomorskie)

REFERENT - do 2 500 PLN

Wprowadzanie danych do komputera i inne podstawowe prace biurowe. Oferta dostepna w sali E, C. Kontakt z pracodawcą - osobisty lub telefoniczny: 71 382 82 32.
BIKKOPLAST Sp. z o.o. - 2017-03-03 - Wrocław (dolnośląskie)

REFERENT DS. FINANSOWYCH - od 2 200 PLN

Pobieranie i rejestrowanie w systemie wyciągów bankowych, uzgadnianie sald i środków pieniężnych w drodze na koniec miesiąca, uzgadnianie rozrachunków (kojarzenie płatności z fakturami, tworzenie i ujmowanie kompensat, potwierdzenia sald), księgowanie faktoringów, analiza sald kont, współpraca z działem księgowości i działem windykacji. Wymagania: wykształcenie wyższe ( w tym licencjat) - ekonomiczne, rachunkowość, doświadczenie w księgowości i/lub dziale finansowym, znajomośc systemów księgowych (znajomość IFS będzie dodatkowym atutem), dobra znajomość pakietu MS Office (zwłaszcza arkusza kalkulacyjnego Excel), znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym będzie atutem, umiejętność pracy pod presją czasu oraz dobra organizacja pracy własnej, wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne.
PERFECT CONSULTING - 2016-08-18 - Gdynia (pomorskie)

REFERENTAW REFERACIE USŁUG I NADZORU KOMUNALNEGOW WYDZIALE GOSPODARKI KOMUNALNEJ - od 1 850 PLN

Zakres zadań:1. należyte i terminowe załatwianie spraw wnoszonych przez interesantów.2. rozliczanie zadań inwestycyjnych, remontowych i usług komunalnych finansowanych ze środków budżetowychmiasta oraz dotacji rządowej realizowanych przez wydział ,3. przygotowywanie wniosków dotyczących zmian w budżecie miasta oraz zmian w Wieloletniej PrognozieFinansowej,4. prowadzenie rejestru wydatków budżetowych oraz nadzór nad realizacją budżetu wydziału,5. prowadzenie księgi środków trwałych w zakresie urządzeń komunalnych,6. rozliczanie umów do przyłączy kanalizacyjnych,7. współdziałanie w zakresie działalności finansowo-budżetowej miejskich jednostek organizacyjnych (MZDiM)w zakresie zleconym przez Prezydenta Miasta,8. przygotowywanie i uzupełnianie zestawień statystycznych w zakresie spraw prowadzonych przez wydział,9. stwierdzanie rzetelności danych, celowości i legalności wydatków, zgodności wydatków z obowiązującymiprzepisami, zwłaszcza z Ustawą Prawo zamówień publicznych, Ustawą o finansach publicznychoraz merytoryczna kontrola dokonanych operacji gospodarczych.Oferuję:- odpowiedzialne stanowisko,- dobre warunki pracy,- możliwość realizacji ambicji zawodowych, stabilizacji zawodowej.Warunki pracy na danym stanowisku:- praca umysłowa,- praca w systemie jednozmianowym,- praca stacjonarna z uwzględnieniem lokalnych wyjazdów służbowych,- praca biurowa na stanowisku wyposażonym w monitor ekranowy.
Urząd Miejski - 2016-04-29 - Jaworzno (śląskie)

REFERENT DS. ADMINISTRACJI - od 2 000 PLN

do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2017-10-10 - Radom (mazowieckie)

MONTER / SKŁADACZ OKIEN - od 2 100 PLN

Montaż stolarki okiennej, instalacja montaż okien PCV, wykonywanie prac wykończeniowych obróbka ościeży okien, montowanie kołnierzy okien. Praca na terenie kraju.( możliwość delegacji, pracodawca zapewnia zakwaterowanie, dojazd).
EUROBUD MONTAŻE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-06-22 - Bystrowice (podkarpackie)

REFERENT ADMINISTRACJI - 997,4 PLN

zawarty w programie stażu
kontakt przez PUP - 2016-05-11 - Tczew (pomorskie)

REFERENT KSIĘGOWOŚCI - 997,4 PLN

obsługa programów księgowych, obsługa programów płacowych + płatnik ZUS, obsługa urządzeń biurowych, szkolenie z podstaw prawa podatkowego i rachunkowego
kontakt przez PUP - 2016-12-14 - Pszczyna (śląskie)

REFERENT SEKCJI ŚWIADCZEŃ RODZINNYCH - 997,4 PLN

- rejestracja wniosków o świadczenie rodzinne, wychowawcze, z funduszu almientacyjnego- obliczanie dochodów poszczególnych świadczeniobiorców- wprowadzanie danych do programu komputerowego
kontakt przez PUP - 2016-04-14 - Władysławowo (pomorskie)

REFERENT - 997,4 PLN

Wykonywanie prostych czynności biurowych związanych z zagadnieniami dot. pracy organu podatkowego, wprowadzanie danych do systemu komputerowego
kontakt przez PUP - 2016-04-28 - Będzin (śląskie)

PRACOWNIK BUDOWLANY Z UPRAWNIENIAMI DO STAWIANIA RUSZTOWAŃ - od 18 PLN

- Pracownik budowlany z uprawnieniami do stawiania rusztowań. Praca na terenie całego kraju.- Wynagrodzenie: 18,00 zł brutto/godzina (14,00 zł neto/godzinę). Praca na umowę o pracę na początek okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00 + soboty + ewentualne nadgodziny. Wykształcenie BEZ znaczenia. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Wymagane uprawnienia do stawiania rusztowań. Kontakt KONIECZNIE wstępnie telefoniczny (7:00-15:00) (Tel. 533-301-492) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Miedziana 15 m. pok. 14, 40-321 Katowice) lub e-mail: praca (at) polinvestgroup.pl
POL INVEST GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-22 - Katowice (śląskie)

REFERENT DS. ADMINISTRACYJNYCH - 997,4 PLN

Przygotowywanie dokumentów związanych z wjazdem i wyjazdem z PKN Orlen S.A. pracownikoów i samochodów. Tworzenie raportów dot. obec. pracowników. Rejestracja urlopów i zwolnień, kontrola ważności badań lekarskich i szkoleń BHP. Inne prace pomocnicze w administrowaniu o/ Płock
kontakt przez PUP - 2017-11-20 - Płock (mazowieckie)

REFERENT BIUROWY - od 3 000 PLN

Wypisywanie dokumentów, (fakturowanie, paragony i przyjmowanie płatności)
PPH Kam Sp.z o.o. - 2018-08-09 - Nowa (dolnośląskie)

REFERENT BIURA - 997,4 PLN

Pomoc biurowa.
kontakt przez PUP - 2018-04-05 - Złocieniec (zachodniopomorskie)

REFERENT DS. MARKETINGU - 1 850 - 2 300 PLN

zarządzanie stronami internetowymi firmy i prowadzenie firmowych serwisów internetowych; przygotowanie prostych materiałów graficznych; współpraca z zewnętrznymi dostawcami usług marketingowych; analiza ofert dostawców zewnętrznych usług marketingowych; wsparcie w tworzeniu i realizacji działań marketingowych; udział w wydarzeniach marketingowych firmy; raportowanie w zakresie wykonywanych zadań; analiza rynku w różnych przekrojach.
kontakt przez PUP - 2016-08-09 - Lewickie (podlaskie)

REFERENT DO SPRAW SPRZEDAŻY - MAGAZYNIER - od 3 600 PLN

Obsługa klientów, wystawianie dokumentów WZ, faktur VAT, kompletowanie i przygotowywanie do odbioru systemów kominowych, rozładuneki i załadunek materiałów, zapewnienie prawidłowego przepływu materiałów i dokumentów w magazynie, dbanie o stan i wizerunek magazynu.
LEIER POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-04-23 - Zakroczym (mazowieckie)

REFERENT - 997,4 PLN

Wprowadzanie danych rejestrowów, zakładanie, udostępnianie i porządkowanie akt, rejestrowanie, wysyłka, pakowanie korespondencji, przekazywanie akt na wydzialy, przyjmowanie dokumnetacji do archiwum zakładowego, obsługa administracji
kontakt przez PUP - 2016-03-31 - Sosnowiec (śląskie)

KRAWIEC - od 1 000 PLN

Praca na 1/2 etatu. Szycie torebek.
Firma Handlowo-Produkcyjna GAWOR Piotr - 2017-10-20 - Łęki (małopolskie)

WIZAŻYSTKA / STYLISTKA - 997,4 PLN

Usługi kosmetyczne
kontakt przez PUP - 2017-11-07 - Sieradz (łódzkie)

REFERENT - od 1 850 PLN

wykonywanie prac biurowych
kontakt przez PUP - 2016-03-17 - Kuczbork-Osada (mazowieckie)

REFERENT DS. OBSŁUGI KANCELARYJNO - BIUROWEJ W WYDZIALE ROZWOJU - od 2 100 PLN

I. Wymagania :1) niezbędne: a) Spełnienie jednego z poniższych wymogów:- wykształcenie średnie ekonomiczne lub administracyjne i 2 letni staż pracy, lub- wykształcenie wyższe b) obywatelstwo polskiec) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznychd) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowee) nieposzlakowana opinia.2) dodatkowe:a) znajomość języka angielskiego lub niemieckiego w stopniu komunikatywnym,b) znajomość: - Rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych ( za wyjątkiem Instrukcji Archiwalnej); - ustawy o samorządzie gminnym; - Podręcznika wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności 2014-2020 w zakresie informacji i promocji z 21 lipca 2017 r. ( w załączeniu).II. Warunki pracy na stanowisku:a) praca biurowa 100 %b) praca przy komputerzec) pełny wymiar czasu pracyd) praca w kontakcie z klienteme) planowany termin zatrudnienia 16.08.2018 r.III. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w miesiącu czerwcu 2018 r. tj. miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosił powyżej 6%.IV. Zakres głównych zadań wykonywanych na stanowisku:1) Przyjmowanie korespondencji wpływającej do Wydziału oraz jej rejestracja w systemie informatycznym.2) Prowadzenie działań promocyjno - informacyjnych z zakresu pozyskanych środków unijnych. 3) Koordynowanie spraw związanych z budżetem Wydziału Rozwoju. 4) Przedkładanie korespondencji Naczelnikowi, a po zadekretowaniu przekazywanie na odpowiednie stanowiska pracy według dyspozycji Naczelnika. 5) Przekazywanie do BOI w odpowiedniej formie i czasie korespondencji podlegającej wysyłce, a także dokumentów wymagających podpisu Prezydenta. 6) Przekazywanie projektów Zarządzeń Prezydenta i projektów Uchwał Rady Miasta zgodnie z ustaloną procedurą. 7) Obsługa interesantów Wydziału. 8) Pełnienie funkcji doradczych dla pracowników Wydziału w zakresie systemu obiegu dokumentów, stosowania instrukcji kancelaryjnej i obowiązujących procedur wewnętrznych.
Urząd Miasta Racibórz - 2018-07-17 - Racibórz (śląskie)