REFERENT SPRZEDAŻY (PRACOWNIK BIUROWY) Sucha Beskidzka oferta pracy "Sużyw" Firma Wielobranżowa Sp z o.o.

Stanowisko: REFERENT SPRZEDAŻY (PRACOWNIK BIUROWY)
Wynagrodzenie: od 1 950 PLN
Zakres obowiązków: wystawianie faktur, kart drogowych, rozliczanie kierowców
Data publikacji: 2016-06-09
Lokalizacja: Sucha Beskidzka (małopolskie)
Pracodawca: "Sużyw" Firma Wielobranżowa Sp z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Nad Skawą 4, 34-200 Sucha Beskidzka, powiat: suski, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
wystawianie faktur, kart drogowych, rozliczanie kierowców
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 950 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + premia
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: REFERENT SPRZEDAŻY (PRACOWNIK BIUROWY)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Sucha Beskidzka
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: suski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Sucha Beskidzka
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 950 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 20.09.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie zawodowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera
wymagania_wymaganiaDodatkowe_uprawnienia_0: prawo jazdy kat. B
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: Doświadczenie zawodowe mile widziane.
Nazwa pracodawcy: "Sużyw" Firma Wielobranżowa Sp z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Suchej Beskidzkiej
Adres pracodawcy:
Nad Skawą 4, 34-200 Sucha Beskidzka, powiat: suski, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
Powiat pracodawcy: suski
Gmina pracodawcy: Sucha Beskidzka
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Sucha Beskidzka
Ulica pracodawcy: Nad Skawą
Numer budynku pracodawcy: 4
Profil działalności pracodawcy: sprzedaż hurtowa
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Suchej Beskidzkiej
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 10.06.2016
Oferta pracy ważna do: 24.06.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 10.06.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 09.06.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Miejsce stażu Krapkowice
kontakt przez PUP - 2017-01-04 - Krapkowice (opolskie)
Referent do spraw świadczenia wychowawczego i stypendium szkolnego.
kontakt przez PUP - 2017-03-10 - Gorzów Śląski (opolskie)
Weryfikacja oprogramowania, opracowywanie przypadków testowych, dokumentowanie wyników testów, analiza błędów, programowanie język C.
Software Test Group - 2018-03-05 - Częstochowa (śląskie)
rozwożenie węgla i drewna, załadunek węgla
Skład Opału KOMINEX Sylwia Zimniewicz - 2016-04-29 - Leszno (wielkopolskie)
kompleksowa obsługa klienta - kasowo-skarbowa w placówkach banku;
BANK SPÓŁDZIELCZY w Połczynie-Zdroju - 2017-01-04 - Połczyn-Zdrój (zachodniopomorskie)
Samodzielne prowadzenie księgowości firmy
KENSKI SHIPING Sp. z o.o. - 2018-02-06 - Bytów (pomorskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-08-02 - Pielgrzymka (dolnośląskie)
achiwizowanie dokumentów, odbieranie i wysyłanie korespondencji, obsługa sekretariaku, organizowanie zebran i spotkań
kontakt przez PUP - 2017-06-29 - Świdnik (lubelskie)
Nauka: obsługi pojazdów w dziale realizacji usług, napraw pojazdów, efektywnego wykorzystywania czasu pracy. Zapoznanie się z dokumentacją i jej obiegiem w dziale.
kontakt przez PUP - 2017-02-10 - Stare Miasto (wielkopolskie)
Oferta stażu dla osób młodych (do 30 roku życia) pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy, zakwalifikowanych do II profilu pomocy (Projekt POWER) Wykształcenie średnie; umiejętność obsługi komputera, w tym MS Office; komunikatywna znajomość jęz. angielskiego; prawo jazdy kat. B mile widziane; zakres obowiązków: codzienna obsługa biura, przyjmowanie petentów, obsługa poczty elektronicnzej, sporządzanie zestawień, pozyskiwanie ofert itp.; jedna zmiana; miejsce odbywania stażu: Gliwice
kontakt przez PUP - 2017-08-14 - Gliwice (śląskie)
Obsługa biura firmy, współpraca z biurem rachunkowym
"MAR-BUD" Bożena Franczak - 2017-12-01 - Rzgów (łódzkie)
Telefoniczny kontakt z kontrahentami, wprowadzanie danych do systemu, obsługa sekretariatu.
Z PIECA RODEM SP. Z O.O. - 2017-07-07 - Łódź (łódzkie)
przygotowanie ofert techniczno-cenowych. Sporządzanie kosztorysów ofertowych, kompletowanie dokumentacji. Wystawianie protokołłów odbioru robót oraz faktur VAT
TERMOKOR KAEFER Sp. z o.o. - 2016-05-16 - Rogowiec (łódzkie)
Sporządzanie list uposażeń żołnierzy zawodowych, współpraca z ZUS, Urzędem Skarbowym, znajomość ustawy o rachunkowości, wystawianie informacji o dochodach PIT-11, PIT-40. Znajomość programu SAP.
Wojskowe Centrum Kształcenia Medycznego Łódź (31 Wojskowy Oddział Gospodarczy) - 2018-04-27 - Zgierz (łódzkie)
Wymagania: wykształcenie bez znaczenia, praktyka w piekarniZakres obowiązków: wypiek pieczywa
Piekarnia WIECZOREK - 2018-04-06 - Sulmierzyce (wielkopolskie)
I. Wymagania :1) niezbędne: a)wykształcenie wyższe: ekonomia, administracja, prawo lub wykształcenie średnie: ekonomiczne lub administracyjne i 2 letni staż pracyb)obywatelstwo polskie,c)pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,d)brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, e)nieposzlakowana opinia.2) dodatkowe:a) znajomość: ustawy o samorządzie gminnym; Rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych wraz z załącznikiem nr 1 pn. Instrukcja Kancelaryjna; Kodeksu Postępowania Administracyjnego Dział I i Dział VIII.II.Warunki pracy na stanowisku:1)praca biurowa 100%2)praca w kontakcie z klientem3)praca przy komputerze4)pełny wymiar czasu pracy5)zatrudnienie od 01.05.2017 r.III.Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w miesiącu styczniu 2017 r. tj. miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosił powyżej 6%IV. Zakres głównych zadań wykonywanych na stanowisku:1)przyjmowanie i rejestrowanie korespondencji wpływającej do wydziału, przedkładanie Naczelnikowi, po czym przekazywanie na poszczególne stanowiska pracy według dyspozycji Naczelnika. 2)przekazywanie do BOI w odpowiedniej formie i czasie korespondencji podlegającej wysyłce, a także dokumentów wymagających podpisu Prezydenta, 3)rejestracja faktur i umów oraz przekazywanie ich do Wydziału Finansowego. 4)obsługa interesantów. 5)prowadzenie ewidencji środków trwałych wytworzonych w pasie drogowym dróg gminnych. 6)dbałość o aktualność kart usług załatwianych w Wydziale. 7)pełnienie funkcji doradczych dla pracowników Wydziału w zakresie stosowania instrukcji kancelaryjnej i obowiązujących procedur wewnętrznych. 8)zamawianie materiałów biurowych, zgłaszanie usterek, rezerwacja oraz przygotowywanie sal na spotkania.
Urząd Miasta Racibórz - 2017-02-17 - Racibórz (śląskie)
Wystawianie aukcji internetowych Sprawdzanieproduktów przed wystawieniem - stan(nowy,poekspozycyjny,używany) Sprawdzeniekompletności wg. instrukcji Szykowanie towaru przedwystawieniem (towar magazynowy).
MAGNUS-SBT Krzysztof Brzeziński - 2017-11-07 - Legnica (dolnośląskie)
Sporządzanie okresowych raportów i sprawozdań, przygotowywanie kalkulacji cen, przygotowywanie planów techniczno-ekonomicznych, analiz finansowo-ekonomicznych, przygotowywanie informacji zarządczej z różnych zakresów działalności spółki, bieżące monitorowanie kosztów, aktywne uczestnictwo w procesie taryfikacji
ŁĘCZYŃSKA ENERGETYKA Sp. z o. o. - 2018-02-14 - Bogdanka (lubelskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-10-25 - Warszawa (mazowieckie)
prowadzenie ewidencji odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami; przygotowywanie sprawozdań z zakresu ochrony srodowiska - kwartalne, półroczne i roczne; przygotowywanie wniosków z zakresu transportu i zbierania odpadów, śledzenie i przedstawianie zmian w przepisach z zakresu ochrony środowiska
kontakt przez PUP - 2016-08-04 - Stanowice (dolnośląskie)
prace biurowe
kontakt przez PUP - 2018-02-27 - Bytom (śląskie)
Referent
kontakt przez PUP - 2017-03-10 - Środa Wielkopolska (wielkopolskie)
Przyjmowanie, rejestrowanie i wysyłanie poczty, przygotowywanie zebrań i konferencji Oferta stażu przeznaczona dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w PUP Puck
kontakt przez PUP - 2018-02-22 - Władysławowo (pomorskie)
według wniosku
kontakt przez PUP - 2017-02-01 - Świdnica (dolnośląskie)
prace biurowe, obsługa klientów, oferta stażu dla osób bezrobotnych do 30 roku życia, II profil pomocy, CV do pracodawcy
kontakt przez PUP - 2016-03-14 - Stegna (pomorskie)
zapoznanie sę z pracą działu księgowości i pionu finansów,zapoznanie się z dokumentami MŚ i ich obiegiem,zapoznanie sie z przepisami o rachunkowosci i podatkach,sprawdzanie poprawności dekretacji i opisów na dokumentach,skanowanie i walidowanie dokumentów księgowych,sprawdzanie danych podstawowych dostawców i odbiorców,księgowanie faktur zakupowych materiałów i usług oraz rozliczanie z dokumentami dostaw,poznanie zasad tworzenia rezerw i zamknięcia miesiąca w MS,archiwizowanie dokumentacji,sporządzanie raportów w SAP
kontakt przez PUP - 2018-02-22 - Świecie (kujawsko-pomorskie)
Sporządzanie planów remontów, przeglądów oraz inwestycji w podległym zakresie infrastruktury, nadzór nad terminowością przeglądów technicznych, realizacja zadań związanych z utrzymaniem technicznym budynków, w tym głównie instalacji elektrycznej, sanitarnej, wod-kan, teletechnicznej, automatyki, wcelu zapewnienia najlepszego stanu technicznego obiektów wraz z jednoczesnym naciskiem na prawidłowe funkcjonowanie ich wyposażenia, dokonywanie wizji lokalnych i inspekcji na terenie obiektów pod kątem realizacji niezbędnych usprawnień, usuwania usterek budynków, instalacji oraz urządzeń, rozliczenie bieżące mediów i usług dla obiektów(energia, woda, odpady, ścieki), realizacja zamówień na materiały eksploatacyjne związane z utrzymaniem infrastruktury, sporadycznie praca na wysokośc do 3 mnp podczas kontroli wykonanych zadań
Muzeum Narodowe w Gdańsku - 2016-08-30 - Gdańsk (pomorskie)
referent
kontakt przez PUP - 2016-07-04 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
wykonywanieprac admin.opisywanie akt przekazywanych do archiwumkompletowanie i chronologivzczne porzadkowanie dok. rejestracyjnych podatnikówanaliza i kontrola pod względem formalnym i rachunkowym deklaracji podatkowych i zeznańzakładanier akt wymiarowychwprowadzanie danych do systemu infor.
kontakt przez PUP - 2016-02-04 - Łódź (łódzkie)
rejestracja w systemie AXAPTA wydajności kart pracy, ustalanie marszrut prodykcyjnych elementów meblowych, ustalanie norm zdalnych na wykonanie zleceń produkcyjnych
MAZURSKIE MEBLE SZYNAKA INTERLINE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-27 - Nowe Miasto Lubawskie (warmińsko-mazurskie)