REFERENT/SPECJALISTA DS. ORGANIZACJI PRODUKCJI I NORMOWANIA Nowe Miasto Lubawskie oferta pracy MAZURSKIE MEBLE SZYNAKA INTERLINE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Stanowisko: REFERENT/SPECJALISTA DS. ORGANIZACJI PRODUKCJI I NORMOWANIA

Wynagrodzenie: od 2 100 PLN

Zakres obowiązków: rejestracja w systemie AXAPTA wydajności kart pracy, ustalanie marszrut prodykcyjnych elementów meblowych, ustalanie norm zdalnych na wykonanie zleceń produkcyjnych

Data publikacji: 2018-07-27

Lokalizacja: Nowe Miasto Lubawskie (warmińsko-mazurskie)

Pracodawca: MAZURSKIE MEBLE SZYNAKA INTERLINE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Kornela Makuszyńskiego 5, 13-300 Nowe Miasto Lubawskie, powiat: nowomiejski, woj: warmińsko-mazurskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
rejestracja w systemie AXAPTA wydajności kart pracy, ustalanie marszrut prodykcyjnych elementów meblowych, ustalanie norm zdalnych na wykonanie zleceń produkcyjnych

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 100 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + premia uznaniowa

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
REFERENT/SPECJALISTA DS. ORGANIZACJI PRODUKCJI I NORMOWANIA

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Nowe Miasto Lubawskie

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: nowomiejski

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Nowe Miasto Lubawskie

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód:
pozostali specjaliści do spraw zarządzania i organizacji

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 100 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 27.07.2018

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące

Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie zawodowe

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: pakiet aplikacji biurowych Microsoft Office

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0:
wyższe (w tym licencjat), kierunek: technologia drewna

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie wyższe (technologia drewnia) mile wiedziane. Dobra znajomość procesów produkcyjnych, umiejętności ustalania zdalnych norm czasu. Bardzo dobra znajomość Microsoft Office. Dobra znajomośc programu AUTO - CAD.Pacodawca zapewnia bogaty pakiet socjalny, dodatki szkoleniowe, dodatki motywacyjne.

Nazwa pracodawcy:
MAZURSKIE MEBLE SZYNAKA INTERLINE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Mieście Lubawskim

Adres pracodawcy:
Kornela Makuszyńskiego 5, 13-300 Nowe Miasto Lubawskie, powiat: nowomiejski, woj: warmińsko-mazurskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV, list motywacyjny

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, Godziny : 7-16

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie

Powiat pracodawcy: nowomiejski

Gmina pracodawcy: Nowe Miasto Lubawskie

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Nowe Miasto Lubawskie

Ulica pracodawcy: Kornela Makuszyńskiego

Numer budynku pracodawcy: 5

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Mieście Lubawskim

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw zarządzania i organizacji

Data dodania oferty pracy: 27.07.2018

Oferta pracy ważna do: 26.08.2018

Data udostępnienia oferty pracy: 27.07.2018

Data przyjęcia oferty pracy: 27.07.2018

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

REFERENT DS. BUDOWNICTWA - od 2 000 PLN

zgodnie ze stanowiskiem pracy
kontakt przez PUP - 2017-08-07 - Sierpc (mazowieckie)

REFERENT DS. TECHNICZNYCH - od 2 200 PLN

Tworzenie kalkulacji, zleceń produkcyjnych i fakturowanie.
Czerniak Kazimierz Karen-Pianki - 2018-06-21 - Czyżowice (śląskie)

MAGAZYNIER - od 1 200 PLN

przyjmowanie towaru, sprawdzanie zgodności rodzaju, ilości i jakości towarów z dowodem nadania otrzymanym od dostawców, przechowywanie towarów, utrzymanie porządku w magazynie
kontakt przez PUP - 2016-11-09 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

REFERENT DS. SPRZEDAZY - od 2 000 PLN

obsługa telefoniczna i mailowa kontrahentów, przyjmowanie do realizacji oraz koordynowanie zamówień
ETI POLAM Sp.z o.o. - 2016-06-22 - Pułtusk (mazowieckie)

PAKOWACZ - od 15 PLN

PAKOWANIE MIĘSA ŚWIEŻEGO PRZY TAŚMIE;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE PODSTAWOWE, KSIĄŻECZKA ZDROWIA DO CELÓW SANITARNO- EPIDEMIOLOGICZNYCH;PRACA W SYSTEMIE DWUZAMIANOWYM , GODZ. 06:00- 14:00, 14:00- 22:00;WYMIAR CZASU PRACY: 40H/TYGODNIOWO
kontakt przez PUP - 2018-03-09 - Szczecin (zachodniopomorskie)

SORTOWACZ OBUWIA - od 1 850 PLN

w/g stanowiska
P.U. WAKAT KELM S. J. - 2016-10-20 - Kielce (świętokrzyskie)

REFERENT DS. OBSŁUGI SEKRETARIATU PREZYDENTA I ZASTĘPCÓW PREZYDENTA W BIURZE OBSŁUGI PREZYDENTA (BOP IV) - od 2 100 PLN

I. Wymagania :1) niezbędne: a) Spełnienie jednego z poniższych wymogów:- wykształcenie średnie i 2 letni staż pracy, lub- wykształcenie wyższe b) znajomość języka angielskiego lub niemieckiego w stopniu komunikatywnym,c) obywatelstwo polskied) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznyche) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowef) nieposzlakowana opinia.2) dodatkowe:a) znajomość: - Rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych ( za wyjątkiem Instrukcji Archiwalnej); - ustawy o samorządzie gminnym; II. Warunki pracy na stanowisku:a) praca biurowa 100 %b) praca przy komputerzec) pełny wymiar czasu pracyd) praca w kontakcie z klienteme) planowany termin zatrudnienia 03.09.2018 r.III. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w miesiącu czerwcu 2018 r. tj. miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosił powyżej 6%.IV. Zakres głównych zadań wykonywanych na stanowisku:1) Prowadzenie sekretariatu Zastępców Prezydenta funkcjonującego w ramach Biura Obsługi Prezydenta.2) Udzielanie informacji osobiście bądź telefonicznie osobom kontaktującym się z Biurem.3) Przygotowywanie narad i spotkań organizowanych przez Zastępców Prezydenta i Kierownika Biura.4) Prowadzenie obsługi kancelaryjno-biurowej Biura Obsługi Prezydenta.5) Prowadzenie rejestru dokumentów finansowo-księgowych na potrzeby Biura.6) Obsługa interesantów, w tym przyjmowanych przez Zastępców Prezydenta w dniu przyjęć stron.7) Dbałość o zaopatrzenie Biura w materiały i druki niezbędne do jego funkcjonowania.8) Organizacja wyjazdów służbowych Zastępców Prezydenta.Druki zawierające oświadczenia o których mowa w pkt. 5-10 i kwestionariusza osobowego dostępne są w Biuletynie Informacji Publicznej (www.bipraciborz.pl) w zakładce Praca w Urzędzie Druki do pobrania lub Wydziale Organizacyjnym Urzędu Miasta Racibórz przy ul. Króla Stefana Batorego 6, pok. 213.Oświadczenia winny być własnoręcznie podpisane.Kandydaci spełniający wymagania niezbędne uczestniczyć będą w postępowaniu kwalifikacyjnym obejmującym:Etap I test z wiedzy ogólnej z zakresu aktów prawnych wymienionych w pkt. I ppkt. 2a.Etap II rozmowę kwalifikacyjną ze sprawdzeniem znajomości języka angielskiego lub niemieckiego.O zakwalifikowaniu do uczestnictwa w postępowaniu wszyscy kandydaci zostaną powiadomieni e-mailem lub telefonicznie.Oferty należy składać w zamkniętej kopercie z adnotacją Nabór na stanowisko referenta ds. obsługi Sekretariatu Prezydenta i Zastępców Prezydenta w Biurze Obsługi Prezydenta z podaniem imienia i nazwiska kandydata oraz adresu do korespondencji, w Biurze Obsługi Interesantów Urzędu Miasta Racibórz przy ul. Króla Stefana Batorego 6, w terminie do 31.07.2018 r. lub za pośrednictwem poczty (decyduje data wpływu oferty do Urzędu). Dokumenty aplikacyjne pięciu najlepszych kandydatów wyłonionych w toku naboru przez Komisję Rekrutacyjną będą przechowywane przez okres 3 miesięcy. Pozostałe dokumenty aplikacyjne nieodebrane przez kandydatów zostaną zniszczone.Zgodnie z ustawą z 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych ( t. j. Dz. U z 2018 r. poz. 1260) publikacji w BIP i na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu Miasta Racibórz podlegają dane osobowe osoby zatrudnionej w wyniku przeprowadzonego naboru. Szczegółowe informacje można uzyskać telefonicznie pod numerem 32 75-50-663.
Urząd Miasta Racibórz - 2018-07-19 - Racibórz (śląskie)

REFERENT DS. SPRZEDAŻY I MARKETINGU - od 2 100 PLN

obsługa zamówień klientów zgodnie z ustalonymi w umowach warunkami handlowymi, tworzenie i aktualizowanie bazy kontrahentów, prowadzenie działań promocyjnych i marketingowych, tworzenie materiałów informacyjno - reklamowych, organizowanie i rozliczanie promocji narzedziowych
kontakt przez PUP - 2017-02-09 - Kańczuga (podkarpackie)

REFERENT DS BIUROWYCH - od 2 500 PLN

prowadzenie korespondencji, wystawianie faktur i umów z kontrahentami
MARSZAL Logistyka Sp. z. o. o. w Zawrotach - 2018-01-09 - Zawroty (warmińsko-mazurskie)

REFERENT - od 2 000 PLN

W zakresie gospodarki sprzętem kwaterunkowym gospodarczym:- zgłaszanie potrzeb w zakresie zakupów, remontu sprzętu kwaterunkowego,- prowadzenie ewidencji sprzętu kwaterunkowego, gospodarczego w książkach ewidencji mienia wojskowego w rozbiciu na pododdziały,- kontrola stanu sprzętu kwaterunkowego na pododdziałach,- opracowanie i przesłanie do Infrastruktury Białystok należności w zakresie sprzętu kwaterunkowego,- naliczanie należności sprzętu na czas "P",- określenie rocznych potrzeb remontowych sprzętu kwaterunkowego za komórki organizacyjne pracodawcy i przesłanie ich do Infrastruktury,- zabezpieczenie potrzeb jednostek ćwiczących w sprzęt kwaterunkowy,prowadzenie właściwej gospodarki sprzętem kwaterunkowym i gospodarczym,- przygotowanie i przekazanie z pododdziałów do Infrastruktury zbędnego sprzętu kwaterunkowego i gospodarczego celem przekazania do Agencji Mienia Wojskowego,- wykonywanie sprawozdań rocznych w zakresie gospodarki sprzętem kwaterunkowym,- opracowanie potrzeb do planu naprawy i konserwacji sprzętu,- wykonywanie planów i sprawozdań z konserwacji sprzętu kwaterunkowego,- opracowanie wykazu nalezności sprzętu kwaterunkowego,- porównanie ewidencji sprzętu kwaterunkowego z ewidencją główna pracodawcy,- przygotowanie sprzętu kwaterunkowego, gospodarczego do wybrakowaniaW zakresie gospodarki sprzętem pożarniczym:- zapewnienie konserwacji podręcznego sprzętu gasniczego w oparciu o roczny harmonogram przeglądu sprzętu,- zbieranie informacji dotyczących potrzeb w zakresie remontu i konserwacji sprzętu pożarniczego,- prowadzenie ewidencji sprzętu pożarniczego w książkach mienia wojskowego w rozbiciu na pododdziały,- opracowanie i przesyłanie do Infrastruktury należności w zakresie sprzętu pożarniczego, - przestrzeganie obowiązujących norm należności wyposażenia w podręczny sprzęt gaśniczy obiektów i sprzętu technicznego będącego w użytkowaniu jednostek wojskowych
25 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Białymstoku - 2017-01-13 - Białystok (podlaskie)

REFERENT - 925 - 1 500 PLN

a)współpraca z organami administracji samorządowej, państwowej, organizacjamispołecznymi i jednostkami gospodarczymi działającymi na obszarze Parku wzakresie realizacji zadań statutowych ZOPK, b)realizacja zadań w zakresieochrony przyrody oraz rozwoju turystyki na terenie PK Góra św. Anny,c)monitoring i inwentaryzacja fauny i flory, d)monitoring przyrody nieożywionej,e)rejestracja stanowisk chronionych gatunków oraz zgłaszanie projektówutworzenia nowych lub weryfikacji istniejących form ochrony przyrody na terenieParku, f)gromadzenie eksponatów związanych z ochroną przyrody, krajobrazu,historią i kulturą, g)popularyzowanie idei ochrony przyrody, krajobrazu i historiiobszarów chronionych, h)prowadzenie działalności edukacyjnej, i)prowadzeniestrony internetowej, j)współpraca z placówkami naukowo-badawczymi, praca w godz. 7-15
Zespół Opolskich Parków Krajobrazowych - 2016-05-30 - Pokój (opolskie)

REFERENT DS. KSIĘGOWOŚCI - do 1 800 PLN

- codziennie obowiązki księgowe,księgowanie dokumentów, sporządzanie raportów ZUS - sporządzanie miesięcznych sprawozdań finansowych przedsiębiorstwa- nadzór nad prawidłowością rozliczeń podatkowych rozliczanie kasy
AUTOCONSULT S.A. - 2016-05-13 - Pruszcz Gdański (pomorskie)

REFERENT DZIAŁU KWATERMISTRZOWSKIEGO - 997,4 PLN

referent działu kwatermistrzowskiego
kontakt przez PUP - 2016-02-18 - Śrem (wielkopolskie)

REFERENT DS. ŚWIADCZEŃ RODZINNYCH I ŚW. Z FA - 997,4 PLN

prowadzenie dziennika korespondencji przyjmowanie i sprawdzenie kompletności wniosków, prowadzenie rejestrów, redagowanie pism, wydawanie zaświadczeń
kontakt przez PUP - 2016-03-22 - Puck (pomorskie)

OPERATOR ŁADOWARKI TELESKOPOWEJ (MANITOU) - od 3 000 PLN

Obsługa ładowarki teleskopowej (MANITOU)
P.P.U.H COMSTAL - 2017-09-08 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)

KASJER SPRZEDAWCA - od 2 100 PLN

Dbanie o ekspozycje towarówObsługa klienta Wsparcie oraz nawiązywanie pozytywnej relacji z klientamiDbanie o porządek na sali sprzedaży
DINO POLSKA S.A. - 2017-11-15 - Krośnice (dolnośląskie)

REFERENT DS. OBSŁUGI KLIENTA - od 2 200 PLN

Obsługa klienta w zakresie usług sprzedaży w Parku Wodnym, obsługa klientów SPA z wykorzystaniem urządzenia do wykonywania masaży- kapsuła SPA
kontakt przez PUP - 2016-08-16 - Koszalin (zachodniopomorskie)

REFERENT - SAMODZIELNY REFERAT OBSŁUGI KLIENTÓW I KORESPONDENCJI - 1 017,4 PLN

ZAPOZNANIE SIĘ ZE STRUKTURĄ ORGANIZACYJNĄ ZAKŁADU UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH, ZAPOZNANIE SIĘ Z REGULAMINEM ORGANIZACYJNYM I ZASADAMI FUNKCJONOWANIA ZAKŁADU UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH ODDZIAŁU W OPOLU, ZAPOZNANIE SIĘ Z REGULAMINEM PRACY ZAKŁADU UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH ODDZIAŁU W OPOLU, SZKOLENIE W ZAKRESIE BHP I P.POŻ., ZAPOZNANIE SIĘ Z TREŚCIĄ USTAWY O OCHRONIE INFORMACJI NIEJAWNYCH ORAZ O OCHRONIE DANYCH OSOBOWYCH, ZAPOZNANIE SIĘ Z ORGANIZACJĄ I ZAKRESEM OBOWIĄZKÓW PRACOWNIKA W SAMODZIELNYM REFERACIE OBSŁUGI KLIENTÓW I KORESPONDENCJI, ZAPOZNANIE Z WYBRANYMI ZAGADNIENIAMI USTAWY O SYSTEMIE UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH, PRZEPISAMI Z ZAKRESU UBEZPIECZENIA ZDROWOTNEGO, PRZYJMOWANIE, REJESTRACJA I PODZIAŁ KORESPONDENCJI, PRZYGOTOWYWANIE DO WYSYŁKI BIEŻĄCEJ KORESPONDENCJI, PRZYGOTOWYWANIE DOKUMENTACJI DO ARCHIWIZACJI, ZASADY PRZECHOWYWANIA AKT, DOŁOŻENIE SZCZEGÓLNEJ STARANNOŚCI W CELU OCHRONY INTERESU OSÓB, KTÓRYCH DANE OSOBOWE SĄ PRZETWARZANE, W SZCZEGÓLNOŚCI OCHRONA DANYCH PRZED NIEPOWOŁANYM DOSTĘPEM, NIEUZASADNIONĄ MODYFIKACJĄ, ZNISZCZENIEM, NIELEGALNYM UJAWNIENIEM LUB POZYSKANIEM, PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH W CELACH WPROWADZENIA DANYCH DO SYSTEMU KSI W ZAKRESIE UBEZPIECZONYCH OBJĘTYCH DZIAŁANIEM INSPEKTORATU
kontakt przez PUP - 2018-07-11 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)

PRACOWNIK ADMINISTRACYJNY - 997,4 PLN

zgodnie z programem stażu,godz. pracy 7.15-15.15
kontakt przez PUP - 2017-02-13 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)

REFERENT - 997,4 PLN

1. Sprawdzanie pod względem formalnym i rachunkowym dokumentów wymiarowych wprowadzonych do systemu POLTAX2. Kompletowanie dokumentów i przekazywanie ich do innych komórek organizacyjnych urzędu w celu dalszego prowadzenia postępowań3. Przygotowywanie akt do archiwizacji oraz sporządzanie spisów archiwalnych4. Prowadzenie ewidencji z zakresu zadań komórki organizacyjnej5. Segregowanie zwrotnych potwierdzeń odbioru6. Przygotowywanie oraz wysyłanie korespondencji do podatników.
kontakt przez PUP - 2018-03-09 - Kartuzy (pomorskie)

SPRZEDAWCA-STAŻ - 997,4 PLN

Obsługa kasy w sklepie samoobsługowym
kontakt przez PUP - 2016-01-21 - Stopnica (świętokrzyskie)

REFERENT DS. KADROWO - KSIĘGOWYCH - 997,4 PLN

- zapoznanie się z przepisami i regulaminami,- obsługa biura,- obsługa centrali telefonicznej,- pomoc księgowej oraz kadrowej
kontakt przez PUP - 2017-10-31 - Nakło nad Notecią (kujawsko-pomorskie)

REFERENT ADMINISTRACYJNO-BIUROWY - 997,4 PLN

zapoznanie się z pracą w Referatach Urzędu Gminy Pawłowice, wykonywanie podstawowych prac biurowych, między innymi obsługa komputera, kserokopiarki, internetu, przygotowywanie i wysyłanie pism na zewnątrz urzędu, wykonywanie prac zleconych w obszarze danego referatu, udział w realizowanych w referacie zadaniach (Referat Promocji i Integracji Europejskiej)
kontakt przez PUP - 2016-02-22 - Pawłowice (śląskie)

REFERENT DS. TECHNICZNYCH - od 2 800 PLN

rejestrowanie protokołów z badań, zarządzanie dokumentacją oraz archiwizjacja, wprowadzanie wyników badań, nadzór nad sprzętem
Centrum Technologiczna BETOTECH Sp. z o.o. - 2016-05-20 - Dąbrowa (wielkopolskie)

ŚLUSARZ - od 2 500 PLN

wyksz. zawodowe,min. rok doświadczenia w zawodzie,umiejętność odczytywania rysunku technicznego,
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO USŁUGOWO HANDLOWE METAL-ZAP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-16 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)

REFERENT ADMINISTRACYJNO I BIUROWY - 997,4 PLN

wykonywanie prac w zakresie administracyjno - biurowym
kontakt przez PUP - 2017-03-29 - Nowy Tomyśl (wielkopolskie)

PIECOWY/A - od 2 700 PLN

przygotowanie do wypieku i wypiek pieczywa
Piekarnia - Ciastkarnia Andrzej Zygmunt - 2015-12-01 - Końskie (świętokrzyskie)


Wybierz powiat