REFERENT DS. SPEDYCJI Sokółka oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: REFERENT DS. SPEDYCJI
Wynagrodzenie: 1 850 - 2 500 PLN
Zakres obowiązków: *kontakty z klientami firmy (w języku obcym); *kontakty z przewoźnikami, z innymi działami firmy w ramach realizowanych zadań; *przygotowywanie dokumentacji spedycyjnej i transportowej; *obsługa programu komputerowego służącego do realizacji usług transportu i spedycji.
Data publikacji: 2016-07-07
Lokalizacja: Sokółka (podlaskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Sokółka, powiat: sokólski, woj: podlaskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
*kontakty z klientami firmy (w języku obcym); *kontakty z przewoźnikami, z innymi działami firmy w ramach realizowanych zadań; *przygotowywanie dokumentacji spedycyjnej i transportowej; *obsługa programu komputerowego służącego do realizacji usług transportu i spedycji.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 1 850 - 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: REFERENT DS. SPEDYCJI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Sokółka
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podlaskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: sokólski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: spedytor
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 1 850 - 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.08.2016
Data zakończenia pracy: 31.10.2016
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Spedytor (wymagany staż - lata: 0, miesiące: 3)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: bardzo dobra obsługa komputera
wymagania_wymaganiaPozadane_jezyki_0: niemiecki, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Sokółce
Adres pracodawcy:
Kryńska 40, 16-100 Sokółka, powiat: sokólski, woj: podlaskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie z PUP, CV
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podlaskie
Powiat pracodawcy: sokólski
Gmina pracodawcy: Sokółka
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Sokółka
Ulica pracodawcy: Kryńska
Numer budynku pracodawcy: 40
Profil działalności pracodawcy:
Działalność pozostałych transportowych agencji wodnych
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Sokółce
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: spedytor
Data dodania oferty pracy: 08.07.2016
Oferta pracy ważna do: 31.07.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 08.07.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 07.07.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Przygotowywanie potraw kuchni polskiej, wschodniej, rosyjskiej, ukrainskiej oraz róznego rodzaju diet, obrabianie wstepne surowców (mięs, ryb, warzyw, grzybów), weryfikacja surowców i póproduktów do produkcji kulinarnych, zabezpieczniae przed zepsuciem.Miejsce pracy: Wrocław, ul. Żurawia84 h pracy w miesiącu, dyspzoycyjność 10-18Sala G
kontakt przez PUP - 2017-11-24 - Wrocław (dolnośląskie)
Kierowca aut ciężarowych z naczepą w ruchu międzynarodowym. Zgłoszenia telefoniczne do pracodawcy.
NOWY TRANS SŁAWOMIR NOWICZ - 2017-02-27 - Łódź (łódzkie)
zgodnie z dołaczonym do wniosku programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-02-20 - Żywiec (śląskie)
zakładanie wykrojników, ustawianie prasy i obsługa urządzeń
Z.P.H. "POLMARK" Marek Rzepka - 2017-08-29 - Żabno (małopolskie)
Prowadzenie rozliczeń na kontach płatników składek, wysyłka korespondencji kierowanej do płatników składek, podział korespondencji wpływajacej do wydziału, wystawianie zaświadczeń o niezaleganiu, udzielanie odpowiedzi do prokuratur, sądów, US w sprawach dot. płatników
kontakt przez PUP - 2017-03-14 - Sosnowiec (śląskie)
- Informacja o naborze DS.14000.6.2018 Dyrektor Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Katowicach poszukuje kandydatów na stanowisko urzędnicze: Referent/podinspektor/inspektor ds. obsługi bankowej kart przedpłaconych i obsługi klienta w dziale realizacji świadczeń.- Ogólny zakres obowiązków: 1) wydawanie i wymiana kart przedpłaconych,2) redagowanie pism urzędowych w zakresie kart przedpłaconych,3) przygotowywanie pliku danych do przekazania do banku,4) przygotowywanie pliku do wymiany kart przedpłaconych,5) zatwierdzanie decyzji w odpowiednim systemie,6) sporządzanie list wypłat na podstawie polecenia nieumieszczania na liście wypłat,7) obsługa systemu elektronicznego obiegu dokumentów PROTON.- Wynagrodzenie: Wynagrodzenie: 2150 zł/brutto + dodatek stażowy. Praca na umowę o pracę na czas określony, z możliwością przedłużenia na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.Praca: 7:30-15:30. Wykształcenie: co najmniej średnie i co najmniej roczny staż pracy posiadanie obywatelstwa polskiego,1) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,2) niekaralność za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,3) znajomość przepisów ustawy o pomocy społecznej,4) znajomość KPA,5) znajomość ustawy o dodatkach mieszkaniowych i energetycznych,6) znajomość ustawy o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci,7) znajomość ustawy o świadczeniach rodzinnych,8) znajomość instrukcji kancelaryjnej,9) umiejętność redagowania pism urzędowych,10) umiejętność obsługi komputera na poziomie bardzo dobrym (edytor tekstu, arkusz kalkulacyjny, Internet, poczta elektroniczna),11) samodzielność12) dokładność,13) umiejętność pracy pod presją czasu,14) umiejętność dobrej organizacji pracy,15) umiejętność pracy w zespole,16) kultura osobista.II. Wymagania dodatkowe-pozostałe, pozwalające na optymalne wykonywanie zadań na danym stanowisku:Wykształcenie wyższe, staż pracy w jednostkach organizacyjnych samorządu terytorialnego, działających w obszarze pomocy społecznej.
MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W KATOWICACH - 2018-03-22 - Katowice (śląskie)
- prowadzenie obsługi kancelaryjnej KP PSP,- przyjmowanie i podział korespondencji,- obsługa urządzeń biurowych,- prowadzenie terminarza spraw Komendanta Powiatowego,- prowadzenie obiegu dokumentów i instrukcji kancelaryjnej w komendzie.
kontakt przez PUP - 2017-03-22 - Sulęcin (lubuskie)
referent ds. turystyki
kontakt przez PUP - 2018-01-19 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
.
kontakt przez PUP - 2017-08-18 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:- bieżące prowadzenie oraz aktualizacja teczek akt personalnych żołnierzy,- archiwizacja teczek akt osobowych pracowników resortu obrony narodowej,- współudział w opracowaniu wniosków o nadanie medalu,- prowadzenie kart wyróżnień pracowników resortu obrony narodowej i żołnierzy zawodowych,- bieżące wprowadzanie danych ewidencyjnych do systemów informatycznych,- opracowywanie dokumentów mobilizacyjnych oraz współpraca z WKU w zakresie nadawania/unieważniania pracowniczych przydziałów mobilizacyjnych oraz przydziałów żołnierzy rezerwyumowa na zastępstwo
2.Rejon Wsparcia Teleinformatycznego Sił Powietrznych - 2016-12-20 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
rozliczanie technologiczne piekarni
kontakt przez PUP - 2017-03-10 - Bogatynia (dolnośląskie)
obsługa urzadzeń do wulkanizacji
LYCAON Sp. z o.o. w Warszawie - 2018-08-24 - Ciechanów (mazowieckie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2018-02-21 - Zielona Góra (lubuskie)
-udzielanie pomocy psychologicznej w domu pacjenta-prowadzenie terapii psychologicznej indywidualnej-prowadzenie dokumentacji medycznej (w wersji elektronicznej) zgodnie z obowiązującymi standartami i wymogami NFZ
PALLMED SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-10 - Mogilno (kujawsko-pomorskie)
Obsługa sprzętu biurowego, roznoszenie korespondencji, rejestrowanie pism, archiwizowanie dokumentów, wprowadzanie danych.Wymagania: wykształcenie wyższe.
kontakt przez PUP - 2016-01-22 - Racibórz (śląskie)
czynności opiekuńczo-pielęgnacyjno-wychowawcze nad dziećmi do lat trzech
EWA SZOSTEK ABC ADVENTURE - 2018-01-22 - Skawina (małopolskie)
-13,70 zł brutto/godzinę - pomocnik montera15,00 zł brutto/godzinę - monter
GK PROGRESS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-06-18 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
1. Zapoznanie się z zakresem działalności, zadaniami i organizacją urzedu oraz aktami prawa wewnętrznego.2. Wprowadzanie wpływających dokumentów do systemów informatycznych.3. Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej.4. Przygotowanie akt do archiwum.5. Zakładanie teczek akt podatkowych.6. Przyjmowanie dokumentów wpływających do urzędu.7. Obsługa podatnika w sprawach niezłożonych.
kontakt przez PUP - 2016-08-24 - Łęczyca (łódzkie)
Zapoznanie się z obsługą klientów Obwodowego Urzędu Miar w Gdańsku w zakresie kontrolimetrologicznej przyrządów pomiarowych (legalizacji, wzorcowania, sprawdzenia) z dziedziny:- masy np. wagi nieautomatyczne, odważniki, wzorce masy,- prędkości np. taksometry,- termodynamiki np. zbiorniki pomiarowe, instalacje pomiarowe, odmierzacze gazu.
Okręgowy Urząd Miar w Gdańsku – Oliwie - 2016-08-08 - Gdańsk (pomorskie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2016-03-15 - Zielona Góra (lubuskie)
bieżące sprawdzanie stanów magazynowych, sporządzanie niezbędnej dokumentacji magazynowej, przyjmowanie i wydawanie towarów oraz produktów znajdujacych się na terenie magazynu, kontrola i weryfikacja niezgodności z przyjmowanych dostaw, rozpatrywanie reklamacji, utrzymanie porządku na magazynie, czynny udział w inwentaryzacjach i procesach magazynowych, obsługa wózka jezdniowego
Sebcar- Usługi Logistyczne Paweł Koper - 2018-02-09 - Komorniki (wielkopolskie)
nawiązywanie kontaktów handlowych z klientami, negocjowanie kontraktów, nadzór nad prowadzonymi projektami, obserwacja rynku
UNILUX SYSTEM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-23 - Opole (opolskie)
Wykształcenie: wyższe, preferowane administracyjne, prawnicze lub ekonomiczne; min. 3 lata doświadczenia w samodzielnym prowadzeniu postępowań o udzielanie zamówień publicznych w podmiotach leczniczych (praca w szpitalu), biegła znajomość przepisów ustawy: Prawo zamówień publicznych oraz przepisów wykonawczych wydanych na jej podstawie oraz umiejętność interpretacji przepisów dotyczących zamówień publicznych praktyczna znajomość pakietu MS Office, obsługa urządzeń biurowych, dobra organizacja pracy, samodzielność w podejmowaniu decyzji, umiejętność pracy w zespole, odpowiedzialność, systematyczność, komunikatywność, dyspozycyjność, wysoka kultura osobista; zakres obowiązków: min. udział w wykonywaniu zadań i czynności w zakresie formalno-prawnego przygotowania i przeprowadzenia postępowań o udzielanie zamówień publicznych, udział w pracach komisji przetargowych, prowadzenie korespondencji (odpowiedzi na zapytania, zawiadomienia, pisma wynikające z procedur odwoławczych itp.), ocena formalno-prawna składanych ofert (weryfikacji prawidłowości i kompletności dokumentacji przetargowej sporządzonej w postępowaniach o zamówienia publiczne); jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
Centrum Onkologii- Instytut im. M.Skłodowskiej- Curie Oddział - 2016-02-11 - Gliwice (śląskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-10-25 - Warszawa (mazowieckie)
Zakres obowiązków:1. bieżące prace administracyjno-biurowe2. skanowanie i archiwizowanie dokumentów3. łączenie rozmów telefonicznych4. wprowadzanie faktur i obsługa systemu RAKS5. wsparcie innych działów w bieżącej pracy.Co oferujemy:pracę w młodym zespole w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,terminowo wypłacane wynagrodzenie kwota ustalana indywidualnie,możliwość wzięcia udziału w ciekawych projektach.wynagrodzenie będzie ustalane indywidualnie powyżej 2000 brutto
"MODUS" PRZEDSIĘBIORSTWO ODZIEŻOWE SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-10-13 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
praca
Przedsiębiorstwo Produkcyjno - Handlowe "ALTA" ZPCHR Alicja Niedzielska - 2017-01-13 - Rzeszów (podkarpackie)
Opieka nad dziećmi, animacja zabaw, gier. Organizowanie imprez okolicznościowych.
kontakt przez PUP - 2017-03-07 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
prowadzenie rejastrów, sporzadzanie decyzji, obsługa interesantów
kontakt przez PUP - 2017-03-03 - Lubań (dolnośląskie)
ustalenie dekadówek, zaopatrzenie w produkty żywieniowe, pobieranie opłat za wyżywienie
PRZEDSZKOLE W SIEDLCU - 2018-06-26 - Siedlec (wielkopolskie)
- obsługa kancelaryjna Placówki,- obsługa urządzeń biurowych,- przygotowywanie projektów pism urzędowych,- przygotowywanie dokumentacji do archiwizowaniaoraz spisów zdawczo-odbiorczych,- sporządzanie dokumentacji z zakresu gospodarki materiałowej,
KRUS OR BIAŁYSTOK - 2015-10-12 - Augustów (podlaskie)