REFERENT DS. PŁACOWYCH Tarnowskie Góry oferta pracy ZESPÓŁ OBSŁUGI PLACÓWEK OŚWIATOWYCH W TARNOWSKICH GÓRACH
Stanowisko: REFERENT DS. PŁACOWYCH
Wynagrodzenie: od 2 100 PLN
Zakres obowiązków: prowadzenie wszystkich spraw płacowych dotyczących pracowników szkół, przedszkoli i żłobków dla których organem prowadzącym jest Gmina Tarnowskie Góry w szczególności; naliczanie wynagrodzeń, sporządzanie list płac, deklaracji
Data publikacji: 2016-02-16
Lokalizacja: Tarnowskie Góry (śląskie)
Pracodawca: ZESPÓŁ OBSŁUGI PLACÓWEK OŚWIATOWYCH W TARNOWSKICH GÓRACH
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Janasa Wincentego 11, 42-612 Tarnowskie Góry, powiat: tarnogórski, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
prowadzenie wszystkich spraw płacowych dotyczących pracowników szkół, przedszkoli i żłobków dla których organem prowadzącym jest Gmina Tarnowskie Góry w szczególności; naliczanie wynagrodzeń, sporządzanie list płac, deklaracji
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 100 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: plus wysługa plus premia
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: REFERENT DS. PŁACOWYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Tarnowskie Góry
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: tarnogórski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Tarnowskie Góry
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pracownik obsługi płacowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.03.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe 4-letnie
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
min.2 lata doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku , znajomość regulacji prawnych z zakresu prawa oświatowego, finansów publicznych, ubezpieczeń społecznych, przepisów dotyczących podatku dochodowego od osób fizycznych, obsługa komputera, płatnik, program płacowy Vulcan
Nazwa pracodawcy:
ZESPÓŁ OBSŁUGI PLACÓWEK OŚWIATOWYCH W TARNOWSKICH GÓRACH
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowskich Górach
Adres pracodawcy:
Janasa Wincentego 11, 42-612 Tarnowskie Góry, powiat: tarnogórski, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv;
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: tarnogórski
Gmina pracodawcy: Tarnowskie Góry
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Tarnowskie Góry
Ulica pracodawcy: Janasa Wincentego
Numer budynku pracodawcy: 11
Profil działalności pracodawcy: Działalność rachunkowo-księgowa
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowskich Górach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pracownik obsługi płacowej
Data dodania oferty pracy: 16.02.2016
Oferta pracy ważna do: 19.02.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 16.02.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 16.02.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
- obsługa sekretariatu szkoły- praca przy komputerze- redagowanie pism- prowadzenia księgi uczniów- obsługa interesantów
Zespół Szkół Publicznych Nr 1 - 2017-08-07 - Kobyłka (mazowieckie)
Kontrola procesów produkcyjnych.
LIMATHERM COMPONENTS Sp. z o.o. - 2017-07-27 - Chorzów (śląskie)
zapewnienie efektywnego i optymalnego zopatzrenia w materiały do produkcji, sporzadzanie rocznych i kwartalnych planów zakupów materiałów i komponentów, opracowanie raportów zgodnie z wytycznymi Dyrektora, zapewnienie ciagłości dostaw materiałów, nadzorowanie procesu obiegu dokumentów magazynowych i faktur oraz zatwierdzanie ich pod względem merytorycznym
RADPOL S.A. Zakład w Ciechowie - 2017-10-05 - Ciechów (dolnośląskie)
1. Obsługa specjalistycznych systemów rezerwacyjnych dot. usług turystycznych2. Przygotowywanie ofert turystyki krajowej i zagranicznej indywidualnej oraz grupowej3. Doradztwo i obsługa klientów4. Sprzedaż imprez turystycznych, biletów lotniczych, promowych i autokarowych, miejsc noclegowych, ubezpieczeń turystycznych itp.5. Aktualizacja stron WWW biura6. Przygotowywanie newsletterów
kontakt przez PUP - 2017-04-12 - Kartuzy (pomorskie)
lepienie pierogów
SMACZEK ZAKŁAD PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWY - 2016-06-30 - Wsola (mazowieckie)
jw.
Spasbud Sp.zo.o. - 2016-08-19 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa sekretariatu w Okregowym Inspektoracie Służby Więziennej we Wrocławiu.Praca na umowę na okres próbny, nastepnie na czas nieokreslony.Praca jednozmianowaSala E
Okręgowy Inspektorat Służby Więziennej - 2018-07-27 - Wrocław (dolnośląskie)
praca biurowa, analizowanie zawartych umów z jednostkami zewnetrznymi, wystawianie fv, tworzenie i analizowanie cenników
kontakt przez PUP - 2018-02-26 - Poznań (wielkopolskie)
- Rozliczanie taboru z zużycia środków eksploatacyjnych, współdziałanie w tworzeniu specyfikacji technicznych pojazdów, rozlicznie godzin pracy kierowców, lokowanie zleceń na naprawy pojazdów, rozliczanie szkód komunikacyjnych.- Wynagrodzenie od 2500 zł brutto. Praca na umowę o pracę na poczatek okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie wyższe techniczne o kierunku inżynieria środowiskowa. Doświadczenie zawodowe nie jest wymagane. Znajomość zagadnień mechaniki płynów. Znajomość zasad funkcjonowania systemu zaopatrzenia w wodę. Praktyczna znajomość systemów do modelowania, co najmniej EPANET 2. Znajomość zasad matematyki i statystyki. Znajomość aplikacji GIS (np. ArcGIS lub QGIS). Kontakt wyłącznie e-mail: j.nowak (at) gpw.katowice.pl
GÓRNOŚLĄSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO WODOCIĄGÓW SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-03-07 - Katowice (śląskie)
.
kontakt przez PUP - 2017-09-26 - Pocierzyn (kujawsko-pomorskie)
Brak danych
Górażdże Kruszywa sp. z o.o. - 2016-06-30 - Stoszyce (dolnośląskie)
prace adm biur
kontakt przez PUP - 2016-06-28 - Chełm (lubelskie)
-prowadzenie spraw związanych z ustawą prawo zamówień publicznych, -prowadzenie spraw związanych z naliczaniem i pobieraniem odpłatności,-realizacja zadań związanych z ochroną danych osobowych i bezpieczeństwem informacji,-prowadzenie obowiązującej w jednostce dokumentacji ewidencyjnej,-prowadzenie spraw zawiązanych z administrowaniem, zarzadzaniem technicznym, obsługą gospodarczą nieruchomości administrowanych przez Dzienny Dom, terminowa realizacja przeglądów,-prowadzenie spraw związanych z organizacją i funkcjonowaniem jednostki,-sporządzanie planów i sprawozdań, -prowadzenie ewidencji środków trwałych i pozostałych środków trwałych,-sporządzanie projektów wewnętrznych aktów normatywnych (zarządzeń, instrukcji, regulaminów),-redagowanie strony internetowej i bieżąca aktualizacja,promowanie działań jednostki,-obsługa urządzeń biurowych,-wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonego według zaistniałych potrzeb.
DZIENNY DOM "SENIOR-WIGOR" W DĄBROWIE GÓRNICZEJ - 2017-03-01 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
Rozliczanie produkcji i zleceń produkcyjnych, zakładanie zleceń produkcyjnych, prowadzenie wszelkiej dokumentacji związanej z administracją produkcji
VTO-DEKOR SP.Z.O.O. - 2016-06-20 - Głogówek (opolskie)
odbieranie i układanie opakowań z tworzyw sztucznych na paletach
PLAST SERVICE PACK Sp. z o.o. - 2018-06-06 - Kolonia Warszawska (mazowieckie)
-
kontakt przez PUP - 2016-04-21 - Białystok (podlaskie)
prace biurowe
kontakt przez PUP - 2015-12-11 - Żary (lubuskie)
Bieżąca obsługa Działu Zarządu. Rejestracja umów, poczta. Korespondencja obiegu dokumentów. Właściwy przepływ informacji.
kontakt przez PUP - 2018-04-24 - Płock (mazowieckie)
Prace murarskie na budowie
Przedsiębiorstwo Remontowo Budowlane Ar-Bud Arkadiusz Lewandowski - 2016-08-24 - Gąbin (mazowieckie)
wystawianie dokumentacji księgowej, obsługa programu Subiekt GT
kontakt przez PUP - 2016-09-26 - Składowice (dolnośląskie)
kierowca-żałobnik
kontakt przez PUP - 2016-05-10 - Kraków (małopolskie)
Ustalanie prawa ds. świadczenia wychowawczego
GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ w Kamieniu - 2018-03-06 - Kamień (lubelskie)
Wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-02-08 - Polanica-Zdrój (dolnośląskie)
- Gromadzenie oraz przechowywanie dokumentacji dotyczącej stanu prawnego i technicznego muzeum- Sporządzanie projektów zarządzeń Dyrektora MSP dotyczących funkcjonowania i utrzymania obiektów infrastruktury- Prowadzenie pomocniczej ewidencji wydatków rzeczowych- Rozliczaniekierowców pojazdu służbowego oraz użytkowników maszyn i urządzeń gospodarczych ze zużytego paliwa- Prowadzenie dokumentacji gospodarki paliwami
kontakt przez PUP - 2017-09-27 - Dęblin (lubelskie)
Obsługa interesantów w kancelarii: przyjmowanie dokumentów, udzielanie podstawowych informacji związanych z funkcjonowaniem PUP. Ewidencjonowanie korespondencji wpłwającej i wysylanej. Poznanie procedur wydawania decyzji związanych z niestawiennictwem osób bezrobotnych.
kontakt przez PUP - 2016-11-10 - Gdynia (pomorskie)
/ Szczegółowe informacje na stronie BIP pracodawcy: www.biuletyn.abip.pl/dpzacisze / Ogłoszenie nr DK/1/2017 Katowice, dnia 20.02.2017r. Dyrektor Domu Pomocy SpołecznejZacisze w Katowicach 40-695 Katowice ul. Traktorzystów 42 ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze: Referent ds. księgowości. - Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: 1. Prowadzenie księgowości materiałowej w systemie komputerowym.2. Księgowanie przychodów na podstawie dowodów " PZ ".3. Księgowanie rozchodów magazynowych na podstawie: zleceń wydania żywności, dowodów WZ.4. Uzgadnianie stanów ilościowych i wartościowych magazynów ze stanem kont księgowości finansowej (syntetyki) oraz z kartoteką magazynową jeden raz w miesiącu na ostatni dzień miesiąca.5. Kompletowanie, segregowania dowodów księgowych.6. Prowadzenie ksiąg inwentarzowych środków trwałych, pozostałych środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych oraz kartotek środków niskocennych w systemie komputerowym.7. Prowadzenie kartotek do środków trwałych.8. Uzgadnianie stanów ksiąg inwentarzowych ze stanem kont księgowości finansowej na ostatni dzień miesiąca.9. Opisywanie składników majątkowych numerami inwentarzowymi.10. Sporządzania sprawozdań z korzystania składnikami majątkowymi.11. Zastępstwo kasjera.- Stanowisko Pracy: w pomieszczeniach biurowych ulokowanych na parterze, wyposażonych w komputer, drukarkę.- Wynagrodzenie: 2000-2200 zł/brutto (w tym dodatek stażowy oraz premia regulaminowa). Praca na umowę o pracę na zastępstwo na min. 1 rok. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca od poniedziałku do piątku: 7:00-15:00.
DOM POMOCY SPOŁECZNEJ "ZACISZE" - 2017-02-21 - Katowice (śląskie)
prace biurowe
kontakt przez PUP - 2015-12-30 - Tarnów (małopolskie)
- prowadzenie ewidencji zatrudnionych pracowników, akt osobowych,- prowadzenie spraw urlopów,- kompletowanie dokumentów do ZUS
kontakt przez PUP - 2017-02-07 - Torzym (lubuskie)
zbieranie zamówień na podłoże, fakturowanie, rozliczanie czasu pracy
AGRO-TEAM Przeds. Spółdzielcze - 2016-01-07 - Goździn (wielkopolskie)
Bieżąca obsługa klienta.
kontakt przez PUP - 2017-05-05 - Zamość (lubelskie)