REFERENT DS. KSIĘGOWOŚCI I KADR Kołobrzeg oferta pracy Zespół Szkół Specjalnych przy Szpitalu Uzdrowiskowym "Słoneczko"
Stanowisko: REFERENT DS. KSIĘGOWOŚCI I KADR
Wynagrodzenie: od 2 300 PLN
Zakres obowiązków: Sporządzanie list płac dla pracowników, dokonywanie rozliczeń z urzędem skarbowym, współpraca z głównym księgowym, prowadzenie akt osobowych pracowników, składania zamówień i prowadzenie ewidencji legitymacji dla nauczycieli, archiwizacja dokumentów, sporządzanie sprawozdań statystycznych oraz informacji dla kierownictwa, prowadzenie ewidencji czasu pracy, przyjmowanie i wysyłanie korespondencji szkolnej, prowadzenie ksiąg uczniów i wychowanków, e-sekretariatu, wprowadzanie danych do Systemu Informacji Oświatowej, wykonywanie innych zadań zleconych przez dyrektora szkoły. Praca w godz. 7.30-15.30 w Kołobrzegu. Więcej informacji znajduje się na stronie internetowej: http://sloneczko.nbip.pl/sloneczko/?id=75
Data publikacji: 2018-02-21
Lokalizacja: Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Pracodawca: Zespół Szkół Specjalnych przy Szpitalu Uzdrowiskowym "Słoneczko"
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Rafińskiego 7, 78-100 Kołobrzeg, powiat: kołobrzeski, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Sporządzanie list płac dla pracowników, dokonywanie rozliczeń z urzędem skarbowym, współpraca z głównym księgowym, prowadzenie akt osobowych pracowników, składania zamówień i prowadzenie ewidencji legitymacji dla nauczycieli, archiwizacja dokumentów, sporządzanie sprawozdań statystycznych oraz informacji dla kierownictwa, prowadzenie ewidencji czasu pracy, przyjmowanie i wysyłanie korespondencji szkolnej, prowadzenie ksiąg uczniów i wychowanków, e-sekretariatu, wprowadzanie danych do Systemu Informacji Oświatowej, wykonywanie innych zadań zleconych przez dyrektora szkoły. Praca w godz. 7.30-15.30 w Kołobrzegu. Więcej informacji znajduje się na stronie internetowej: http://sloneczko.nbip.pl/sloneczko/?id=75
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 300 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: REFERENT DS. KSIĘGOWOŚCI I KADR
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kołobrzeg
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kołobrzeski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kołobrzeg
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: pozostali ekonomiści
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 300 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 14.05.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, ekonomiczne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: niekaralność potwierdzona sądownie
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Więcej informacji znajduje się na stronie internetowej: http://sloneczko.nbip.pl/sloneczko/?id=75
Nazwa pracodawcy:
Zespół Szkół Specjalnych przy Szpitalu Uzdrowiskowym "Słoneczko"
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kołobrzegu
Adres pracodawcy:
Rafińskiego 7, 78-100 Kołobrzeg, powiat: kołobrzeski, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty należy złożyć w terminie do 8 marca 2018 r. do godz. 15.00 w gabinecie dyrektora Zespołu Szkół pecjalnych przy Szpitalu Uzdrowiskowym "Słoneczko" w Kołobrzegu, ul. Rafińskiego 7 w zamkniętej kopercie z dopiskiem "Nabór na stanowisko referent ds. księgowości i kadr". Aplikacje, które wpłyną po okreslonym terminie nie będą rozpatrywane.Więcej informacji znajduje się na stronie internetowej: http://sloneczko.nbip.pl/sloneczko/?id=75
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
Powiat pracodawcy: kołobrzeski
Gmina pracodawcy: Kołobrzeg
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kołobrzeg
Ulica pracodawcy: Rafińskiego
Numer budynku pracodawcy: 7
Profil działalności pracodawcy: działalność wspomagająca edukację
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kołobrzegu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali ekonomiści
Data dodania oferty pracy: 22.02.2018
Oferta pracy ważna do: 08.03.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 22.02.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 21.02.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
oferta stażu dla osób do 30 r.ż - obsługa programów WF-KAPER PŁATNIK, sporządzanie list płac i umów zleceń, wypełnianie dokumentów do urzędu skkarbowego, księgowanie faktur, wprowadzanie danych
kontakt przez PUP - 2018-02-28 - Otwock (mazowieckie)
praca jako referent ds. transportu
kontakt przez PUP - 2017-11-27 - Poznań (wielkopolskie)
organizacja wydarzeń kulturalnych
Polkowickie Centrum Animacji - 2016-04-18 - Polkowice (dolnośląskie)
Pomoc w realizacji zadań z zakresu bezpieczeństwa i ochrony przeciwpożarowej.
kontakt przez PUP - 2016-02-22 - Gorzów Śląski (opolskie)
Oferta stażu dla osób młodych (do 30 roku życia) pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy, zakwalifikowanych do II profilu pomocy (Projekt POWER).Wykształcenie : średnie administracyjne, ekonomiczne lub wyższe; obsługa komputera; zakres obowiązków: obsługa sekretariatu m.in. w zakresie obsługi petenta; obsługa urządzeń biurowych; przyjmowanie i wysyłanie poczty; prowadzenie dziennika jawnego korespondencyjnego; sporządzanie spisów archiwalnych; miejsce odbywania stażu: Gliwice
kontakt przez PUP - 2018-03-07 - Gliwice (śląskie)
Opieka nad pracownikami tymczasowymi, poszukiwanie pracowników, współpraca z klientami, obsługa administracyjna pracowników tymczasowych
kontakt przez PUP - 2016-09-27 - Białośliwie (wielkopolskie)
Analiza ofert handlowych, przygotowanie cenników, analiza struktury sprzedaży
"Społem" Lubelska Spółdzielnia Spożywców w Lublinie - 2018-03-14 - Lublin (lubelskie)
współpraca z kontrahentami zagranicznymi
Przedsiębiorstwo Techniczno-Handlowe "Chemland" Zbigniew Bartczak - 2017-03-09 - Stargard (zachodniopomorskie)
Kontrola jakości wyrobów, wdrażanie procesów ISO
LIMATHERM COMPONENTS sp. z o.o. - 2016-06-24 - Chorzów (śląskie)
prace biurowe
kontakt przez PUP - 2016-04-22 - Bogurzyn (mazowieckie)
prowadzenie obsługi finansowo-księgowej i administracyjnej placówek oświatowych, sprawdzanie faktur, dokumnetów księgowych, ewidencjonowanie oraz dekretowanie dokumnetów księgowych, bieżące wsparcie działu administracyjno-księgowego, wsytawianie not księgowych, księgowanie faktur, wyciągów bankowych
kontakt przez PUP - 2017-09-14 - Wola (śląskie)
-obsługa korespondencji (prowadzenie rejestru korespondencji wychodzącej i przychodzącej Ośrodka, prowadzenie książki nadawczej, kopertowanie pism urzędowych)-obsługa urządzeń biurowych-gromadzenie i przetwarzanie danych osobowych świadczeniobiorców w programie komputerowym-roznoszenie korespondencji na terenie miasta
kontakt przez PUP - 2016-07-21 - Świebodzin (lubuskie)
- Bliższe informacje na cuwkatowice.bip.gov.pl- Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie: pieczętowała , opisywała dokumenty, przeprowadzała kontrolę formalno-rachunkową dowodów księgowych, dekretowała dokumenty księgowe, wprowadzała dokumenty księgowe do programu FK, uzgadniała dane do sprawozdań, księgowała wyciągi bankowe, raporty kasowe, rozliczała podatek VAT naliczony i należny.- Wynagrodzenie: 2650-3180 zł/brutto (płaca zasadnicza + wysługa lat). Praca o pracę na na czas określony do 6 miesięcy, docelowo na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Praca po rozstrzygnięciu naboru od września 2018.- Praca: 7:30-15:30. Wymagania: wykształcenie średnie lub wyższe o profilu ekonomicznym (rachunkowość, finanse, księgowość) lub inne umożliwiające wykonywanie zadań na tym stanowisku. Wymagane doświadczenie zawodowe - 1 rok pracy zawodowej w tym minimum 6 miesięcy w pionie finansowym. Wymagana znajomość zasad księgowości i programów księgowych, znajomość klasyfikacji budżetowej, znajomość programów Word i Excel w zakresie podstawowym, umiejętność obsługi urządzeń biurowych. Umiejętności dodatkowe: doświadczenie w jednostce sektora finansów publicznych
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH - 2018-07-18 - Katowice (śląskie)
obsługa sali
F. H. U. DUKA Szymon Karbownik - 2018-01-09 - Końskie (świętokrzyskie)
obsługa kancelaryjna Wydziału - kopertowanie pism, wypisywanie zwrotnych potwierdzeń odbioruobsługa klientów wydziału ubiegających się o świadczenia rodzinne, świadczenia z funduszu alimentacyjnego(pomoc przy wypełnianiu wniosków), świadczenia wychowawcze
kontakt przez PUP - 2018-04-20 - Gdynia (pomorskie)
- Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie: prowadziła rejestr upoważnień i pełnomocnictw, sporządzała projekty takich dokumentów; prowadziła zagadnienia związane z rozliczaniem czasu pracy pracowników CUW Katowice; sporządzała listy obecności; prowadziła rejestr wniosków o udostępnienie informacji publicznej.- Wynagrodzenie: od 2550 do 3060 zł/brutto, płaca zasadnicza + wysługa lat. Praca na umowę na zastępstwo. Data rozpoczęcia pracy: po rozstrzygnięciu od zaraz od stycznia 2018.- Praca: 7:30-15:30. Wymagane wykształcenie średnie lub wyższe o profilu humanistycznym, prawniczym, ekonomicznym lub inne umożliwiające wykonywanie zadań. Wymagane doświadczenie zawodowe w pracy w komórce kadrowej (umowa o pracę). Wymagane umiejętności: znajomość ustawy Kodeks Pracy i przepisów wykonawczych, zagadnień związanych z udostępnianiem informacji publicznej, ustawy o ochronie danych osobowych; znajomość programów Word i Excel; obsługa urządzeń biurowych.- Bliższe informacje na cuwkatowice.bip.gov.pl
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH - 2017-12-19 - Katowice (śląskie)
transport międzynarodowy, prowadzenie dokumentacji
WolspedTrans S.C. MACIEJ BRZOZA, KAROL FRIBEL - 2016-07-20 - Wolsztyn (wielkopolskie)
praca w dziale zaopatrzenia - rozmowy z kontrachentami, prowadzenie spraw związanych z zakupami, zaopatrzeniem firmy w produkty do produkcji, poszukiwanie nowych dostawców
LIMATHERM COMPONENTS sp. z o.o. - 2017-03-23 - Chorzów (śląskie)
- Praca w programie COMARCH ERP XL- ewidencja faktur sprzedaży i zakupów- obsługa urządzeń biurowych- inne prace zlecone
kontakt przez PUP - 2017-10-27 - Syców (dolnośląskie)
w/g programu
kontakt przez PUP - 2018-02-09 - Sejny (podlaskie)
1. Zapoznanie się z przepisami BHP, PPOŻ.2. Zapoznanie się ze strukturą organizacyjną ARiMR.3. Zapoznanie się z zasadami funkcjonowania WDSŚPB.4. Obsługa sprzetu biurowego.5. Zapoznanie się z zasadami działania ZSZiK, IACS.6. Pomoc przy obsłudze beneficjentów.7. Pomoc przy obsłudze wniosków.8. Wykonywanie zadań zleconch przez kierownika BP zgodnie z posiadanymi kwalifikacjami.
kontakt przez PUP - 2017-09-27 - Łęczyca (łódzkie)
prowadzenie kadr i płac pracowników
Beskidzki Zespół Leczniczo-Rehabilitacyjny - 2017-04-19 - Jaworze (śląskie)
1) Zapoznanie się z przepisami stosowanymi przez jednostkę organizacyjną, 2) Zapoznanie się z zakresem działalnościkomórki organizacyjnej, 3) Obserwacja i pomoc w czynnościach należących do bieżących zadań komórki organizacyjnej,4) obsługa urządzeń biurowych.
Urząd Morski w Szczecinie - 2018-07-13 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
Praca biurowa, obsługa dokumentów, programów kadrowych, praca z dokumentami w j. ukraińskim.
RANDSTAD Sp. z o.o. Agencja Pracy Tymczasowej - 2016-11-22 - Komorniki (dolnośląskie)
Obsługa klientów w zakresie rozliczeń finansowych
Bank Spółdzielczy w Wąsewie - 2016-04-20 - Wąsewo (mazowieckie)
Obsługa klientów, sporządzanie pism, organizowanie pracy biura, obsługa korespondencji, inne czynności zlecone przez pracodawcę
kontakt przez PUP - 2018-08-02 - Starogard Gdański (pomorskie)
Wykonywanie prac biurowych, prowadzenie archiwum, wystawianie faktur.
Zespół Szkół Specjalnych Nr 23 - 2017-04-10 - Częstochowa (śląskie)
Zapoznanie z planem kont.
kontakt przez PUP - 2018-04-24 - Koszalin (zachodniopomorskie)
- zapoznanie ze stanowiskiem pracy, programem stazu oraz regulaminem pracy,- zapoznanie z przepisami BHP i ppoż.,- obsługa poczty przychodzącej i wychodzącej,- wystawianie faktur,- sporządzanie pism oraz ofert,- bieżąca obsługa biura,- bieżące przygotowywanie dokumentów do księgowości,- czuwanie nad prawidłowym obiegiem dokumentów.
kontakt przez PUP - 2016-01-15 - Zgierz (łódzkie)
sprawdzanie dokumentów ksiegowych, wpinanie dokumentów kasowych, dekretacja raportów kasowych, wprowadzanie faktur kosztowych
kontakt przez PUP - 2016-07-13 - Bolesławiec (dolnośląskie)