REFERENT DS. KO Wroc艂aw oferta pracy 4 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA
Stanowisko: REFERENT DS. KO
Wynagrodzenie: od 1聽880 PLN
Zakres obowi膮zk贸w: 1) organizowanie i realizacja dostaw (zakup贸w) w zakresie zaopatrywania pododdzia艂贸w Bazy w wyposa偶enie wspomagaj膮ce szkolenie wojsk i kulturalno-o艣wiatowe oraz materia艂y administracyjno-biurowe, pomocnicze oraz zakupy us艂ug i szkole艅, na podstawie potrzeb zg艂oszonych przez Zesp贸艂 Zabezpieczenia (ZZ) Bazy; 2) opracowywanie plan贸w i zmian do plan贸w rzeczowo-finansowych w zakresie zada艅 o statusie "W"; 3) ewidencjonowanie i rozliczanie faktur z realizacji dostaw i us艂ug o statusie W; 4) uzgadnianie z kierownikiem ZZ termin贸w dostaw wyposa偶enia i materia艂贸w administracyjno-biurowych do magazyn贸w ZZ Bazy; 5) organizowanie i realizacja zakup贸w wyposa偶enia wspomagaj膮cego szkolenie wojsk i kulturalno-o艣wiatowego, materia艂贸w administracyjno-biurowych zgodnie z decyzjami prze艂o偶onych w oparciu o ustaw臋 Prawo zam贸wie艅 publicznych oraz regulaminami wewn臋trznymi bazy, w ramach zakresu kompetencji; 6) wyst臋powanie o udost臋pnienie przez w艂a艣ciwie kom贸rki wewn臋trzne Bazy informacji niezb臋dnych dla terminowej i jako艣ciowej realizacji przydzielonych zada艅; 7) wsp贸艂uczestniczenie w realizacji kontroli i nadzor贸w s艂u偶bowych, zgodnie z zatwierdzonym planem kontroli i nadzoru s艂u偶bowego w Sk艂adzie, gdzie jest przechowywane wy偶ej wymienione wyposa偶enie i materia艂y administracyjno-biurowe; 8) udzia艂 w planowaniu bie偶膮cych i rocznych zamierze艅 Sekcji Wyszkolenia i K-O do planu zasadniczych przedsi臋wzi臋膰 Bazy w zakresie realizacji dostaw wyposa偶enia wspomagaj膮cego szkolenie wojsk i kulturalno-o艣wiatowego oraz materia艂贸w administracyjno-biurowych; 9) zapewnienie przestrzegania przepis贸w bhp, przeciwpo偶arowych, ochrony 艣rodowiska, jak r贸wnie偶 przestrzeganie przepis贸w w zakresie ochrony informacji niejawnych w trakcie realizacji zada艅; 10) pe艂nienie obowi膮zk贸w wynikaj膮cych z mo偶liwo艣ci nadania pracowniczych przydzia艂贸w mobilizacyjnych np.: W wypadku nadania pracowniczego przydzia艂u mobilizacyjnego pracownik jest zobowi膮zany do wykonywania dodatkowych obowi膮zk贸w polegaj膮cych na uczestniczeniu w 膰wiczeniach, szkoleniach i innych przedsi臋wzi臋ciach zwi膮zanych z zadaniami mobilizacyjnymi jednostki; 11) ochrona danych osobowych przetwarzanych na zajmowanym stanowisku s艂u偶bowych. Oferta dost臋pna w sali F, E. KOntakt z pracodawc膮 - tel.: 261 651 055.
Data publikacji: 2016-06-20
Lokalizacja: Wroc艂aw (dolno艣l膮skie)
Pracodawca: 4 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA
Ta oferta pracy mo偶e ju偶 nie by膰 aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urz臋du Pracy.
Miejsce pracy:Pretficza 28, 50-984 Wroc艂aw, powiat: m. Wroc艂aw, woj: dolno艣l膮skie
Rodzaj obowi膮zk贸w na tym stanowisku pracy: Zakres obowi膮zk贸w
Zakres obowi膮zk贸w:
1) organizowanie i realizacja dostaw (zakup贸w) w zakresie zaopatrywania pododdzia艂贸w Bazy w wyposa偶enie wspomagaj膮ce szkolenie wojsk i kulturalno-o艣wiatowe oraz materia艂y administracyjno-biurowe, pomocnicze oraz zakupy us艂ug i szkole艅, na podstawie potrzeb zg艂oszonych przez Zesp贸艂 Zabezpieczenia (ZZ) Bazy; 2) opracowywanie plan贸w i zmian do plan贸w rzeczowo-finansowych w zakresie zada艅 o statusie "W"; 3) ewidencjonowanie i rozliczanie faktur z realizacji dostaw i us艂ug o statusie W; 4) uzgadnianie z kierownikiem ZZ termin贸w dostaw wyposa偶enia i materia艂贸w administracyjno-biurowych do magazyn贸w ZZ Bazy; 5) organizowanie i realizacja zakup贸w wyposa偶enia wspomagaj膮cego szkolenie wojsk i kulturalno-o艣wiatowego, materia艂贸w administracyjno-biurowych zgodnie z decyzjami prze艂o偶onych w oparciu o ustaw臋 Prawo zam贸wie艅 publicznych oraz regulaminami wewn臋trznymi bazy, w ramach zakresu kompetencji; 6) wyst臋powanie o udost臋pnienie przez w艂a艣ciwie kom贸rki wewn臋trzne Bazy informacji niezb臋dnych dla terminowej i jako艣ciowej realizacji przydzielonych zada艅; 7) wsp贸艂uczestniczenie w realizacji kontroli i nadzor贸w s艂u偶bowych, zgodnie z zatwierdzonym planem kontroli i nadzoru s艂u偶bowego w Sk艂adzie, gdzie jest przechowywane wy偶ej wymienione wyposa偶enie i materia艂y administracyjno-biurowe; 8) udzia艂 w planowaniu bie偶膮cych i rocznych zamierze艅 Sekcji Wyszkolenia i K-O do planu zasadniczych przedsi臋wzi臋膰 Bazy w zakresie realizacji dostaw wyposa偶enia wspomagaj膮cego szkolenie wojsk i kulturalno-o艣wiatowego oraz materia艂贸w administracyjno-biurowych; 9) zapewnienie przestrzegania przepis贸w bhp, przeciwpo偶arowych, ochrony 艣rodowiska, jak r贸wnie偶 przestrzeganie przepis贸w w zakresie ochrony informacji niejawnych w trakcie realizacji zada艅; 10) pe艂nienie obowi膮zk贸w wynikaj膮cych z mo偶liwo艣ci nadania pracowniczych przydzia艂贸w mobilizacyjnych np.: W wypadku nadania pracowniczego przydzia艂u mobilizacyjnego pracownik jest zobowi膮zany do wykonywania dodatkowych obowi膮zk贸w polegaj膮cych na uczestniczeniu w 膰wiczeniach, szkoleniach i innych przedsi臋wzi臋ciach zwi膮zanych z zadaniami mobilizacyjnymi jednostki; 11) ochrona danych osobowych przetwarzanych na zajmowanym stanowisku s艂u偶bowych. Oferta dost臋pna w sali F, E. KOntakt z pracodawc膮 - tel.: 261 651 055.
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋 w zast臋pstwie
Wymiar etatu: 1
Zmianowo艣膰 pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysoko艣膰 wynagrodzenia brutto: od 1聽880 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracuj膮cych na tym stanowisku: + 10% premii regulaminowej
System wynagradzania pracownik贸w na tym stanowisku: Czasowy ze stawk膮 miesi臋czn膮
Czy pracodawca szuka pracownik贸w gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: REFERENT DS. KO
Miejscow艣膰, w kt贸rej pracownik b臋dzie pracowa艂: Wroc艂aw
Wojew贸dztwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: dolno艣l膮skie
Powiat, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: m. Wroc艂aw
Gmina, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Wroc艂aw
Pa艅stwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Polska
Zaw贸d:
pozostali pracownicy obs艂ugi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋
Wysoko艣膰 wynagrodzenia i typ stawki: od 1聽880 PLN
Data rozpocz臋cia pracy: 01.07.2016
Wymagany zawody dla kandydat贸w na to stanowisko pracy:
Pozostali pracownicy obs艂ugi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
Wymagane wykszta艂cenie dla kandydat贸w na to stanowisko: 艣rednie og贸lnokszta艂c膮ce
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: 艣rednie zawodowe
Dodatkowe informacje odno艣nie wymaga艅 dla kandydat贸w na to stanowisko:
wykszta艂cenie min. 艣rednie, sta偶 pracy: 3 lata, obs艂uga program贸w WORD, EXCEL
Wymagania odno艣nie sta偶u pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy: 4 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA
Spos贸b aplikowania: bezpo艣rednio do pracodawcy
Nazwa urz臋du publikuj膮cego og艂oszenie o prac臋: Powiatowy Urz膮d Pracy we Wroc艂awiu
Adres pracodawcy:
Pretficza 28, 50-984 Wroc艂aw, powiat: m. Wroc艂aw, woj: dolno艣l膮skie
J臋zyk aplikacji o prac臋: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Spos贸b przekazania dokument贸w aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Wojew贸dztwo pracodawcy: dolno艣l膮skie
Powiat pracodawcy: m. Wroc艂aw
Gmina pracodawcy: Wroc艂aw
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowo艣膰 pracodawcy: Wroc艂aw
Ulica pracodawcy: Pretficza
Numer budynku pracodawcy: 28
Oferta zg艂oszona przez: Powiatowy Urz膮d Pracy we Wroc艂awiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla os贸b niepe艂nosprawnych: 0
Zaw贸d wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy obs艂ugi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
Data dodania oferty pracy: 21.06.2016
Oferta pracy wa偶na do: 15.07.2016
Data udost臋pnienia oferty pracy: 21.06.2016
Data przyj臋cia oferty pracy: 20.06.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
- obs艂uga pocztowo kurierska,- zak艂adanie teczek,- pomoc przy archiwizacji dokument贸w,- obs艂uga urz膮dze艅 biurowych
kontakt przez PUP - 2018-05-08 - Sul臋cin (lubuskie)
Prowadzenie spraw administracyjnych z zakresu zarz膮dzania maj膮tkiem b臋d膮cym w trwa艂ym zarz膮dzie DPS w Huwnikach, prowadzenie ewidencji 艣rodk贸w trwa艂ych, prowadzenie i nadzorowanie spraw administracyjnych wynikaj膮cych z ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.
Dom Pomocy Spo艂ecznej w Huwnikach - 2016-01-25 - Huwniki (podkarpackie)
Zapewnienie prawid艂owo艣ci po艣wiadcze艅 danych zewidencjonowanych na kontach ubezpieczonych dla cel贸w 艣wiadcze艅 z ubezpiecze艅 spo艂ecznych oraz na wnioski ubezpieczonych i uprawnionych podmiot贸w.- Termin, do kt贸rego nale偶y sk艂ada膰 dokumenty: 05 grudnia 2017 r.- Wymagane dokumenty: CV; list motywacyjny (z zaznaczeniem stanowiska, o jakie kandydat si臋 ubiega); odr臋cznie podpisane o艣wiadczenie zawieraj膮ce zgod臋 na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji; kserokopie dokument贸w potwierdzaj膮cych posiadane niezb臋dne i po偶膮dane wykszta艂cenie, uko艅czone szko艂y oraz do艣wiadczenie zawodowe.- Za dat臋 z艂o偶enia dokument贸w przyjmuje si臋 dat臋 wp艂ywu korespondencji w godzinach urz臋dowania ZUS II Oddzia艂 w 艁odzi- Skontaktujemy si臋 tylko z kandydatami spe艂niaj膮cymi wymagania formalne- Proces rekrutacji obejmowa膰 b臋dzie test wiedzy oraz rozmow臋 kwalifikacyjn膮- Nades艂anych dokument贸w nie zwracamy- Oferty z艂o偶one lub nades艂ane po terminie nie b臋d膮 rozpatrywane - Oferty niekompletne oraz bez wymaganego i niepodpisanego o艣wiadczenia nie b臋d膮 rozpatrywane- Prosimy na kopercie, w kt贸rej znajduje si臋 oferta pracy umie艣ci膰 dopisek "OFERTA PRACY".
ZAK艁AD UBEZPIECZE艃 SPO艁ECZNYCH II ODDZIA艁 W 艁ODZI - 2017-11-28 - 艁贸d藕 (艂贸dzkie)
.
TRANSPREMIUM Bartosz Przygoda - 2015-11-27 - Paw艂贸w (艣wi臋tokrzyskie)
aktywna, telefoniczna sprzeda偶 produkt贸w wietnamskich, telefoniczne udzielanie klientom wietnamskim informacji o produktach, obs艂uga firmowej poczty elektronicznej w j臋zyku wietnamskim
kontakt przez PUP - 2017-03-24 - W贸lka Kosowska (mazowieckie)
przycinanie p艂yt
KASTIOM SERVICE SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2017-03-23 - Ruda 艢l膮ska (艣l膮skie)
Pomoc w obs艂udze biura na Terminalu prze艂adunkowym. Pomoc w przygotowaniu i segregowaniu dokumentacji, obs艂uga urz膮dze艅 biurowych.
kontakt przez PUP - 2018-04-27 - Braniewo (warmi艅sko-mazurskie)
wykszta艂cenie 艣rednie ekonomiczne, mile widziane do艣wiadczenie w ksi臋gowo艣ci, obs艂uga komputera, prawo jazdy kat B, 艂atwo艣膰 nawi膮zywania kontakt贸w, dyspozycyjno艣膰.Zakres obowi膮zk贸w: ksi臋gowanie faktur, nadz贸r nad sklepami.Praca: ca艂a Polska
SMAK Dystrybucja Grzegorz Dorosz - 2016-04-19 - Cieszk贸w (dolno艣l膮skie)
I. Wymagania :1) niezb臋dne: a) Spe艂nienie jednego z poni偶szych wymog贸w:- wykszta艂cenie 艣rednie i 2 letni sta偶 pracy, lub- wykszta艂cenie wy偶sze b) znajomo艣膰 j臋zyka angielskiego lub niemieckiego w stopniu komunikatywnym,c) obywatelstwo polskied) pe艂na zdolno艣膰 do czynno艣ci prawnych oraz korzystanie z pe艂ni praw publicznyche) brak skazania prawomocnym wyrokiem s膮du za umy艣lne przest臋pstwo 艣cigane z oskar偶enia publicznego lub umy艣lne przest臋pstwo skarbowef) nieposzlakowana opinia.2) dodatkowe:a) znajomo艣膰: - Rozporz膮dzenia Rady Ministr贸w w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykaz贸w akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu dzia艂ania archiw贸w zak艂adowych ( za wyj膮tkiem Instrukcji Archiwalnej); - ustawy o samorz膮dzie gminnym; II. Warunki pracy na stanowisku:a) praca biurowa 100 %b) praca przy komputerzec) pe艂ny wymiar czasu pracyd) praca w kontakcie z klienteme) planowany termin zatrudnienia 03.09.2018 r.III. Wska藕nik zatrudnienia os贸b niepe艂nosprawnych w Urz臋dzie w miesi膮cu czerwcu 2018 r. tj. miesi膮cu poprzedzaj膮cym dat臋 upublicznienia og艂oszenia wynosi艂 powy偶ej 6%.IV. Zakres g艂贸wnych zada艅 wykonywanych na stanowisku:1) Prowadzenie sekretariatu Zast臋pc贸w Prezydenta funkcjonuj膮cego w ramach Biura Obs艂ugi Prezydenta.2) Udzielanie informacji osobi艣cie b膮d藕 telefonicznie osobom kontaktuj膮cym si臋 z Biurem.3) Przygotowywanie narad i spotka艅 organizowanych przez Zast臋pc贸w Prezydenta i Kierownika Biura.4) Prowadzenie obs艂ugi kancelaryjno-biurowej Biura Obs艂ugi Prezydenta.5) Prowadzenie rejestru dokument贸w finansowo-ksi臋gowych na potrzeby Biura.6) Obs艂uga interesant贸w, w tym przyjmowanych przez Zast臋pc贸w Prezydenta w dniu przyj臋膰 stron.7) Dba艂o艣膰 o zaopatrzenie Biura w materia艂y i druki niezb臋dne do jego funkcjonowania.8) Organizacja wyjazd贸w s艂u偶bowych Zast臋pc贸w Prezydenta.Druki zawieraj膮ce o艣wiadczenia o kt贸rych mowa w pkt. 5-10 i kwestionariusza osobowego dost臋pne s膮 w Biuletynie Informacji Publicznej (www.bipraciborz.pl) w zak艂adce Praca w Urz臋dzie Druki do pobrania lub Wydziale Organizacyjnym Urz臋du Miasta Racib贸rz przy ul. Kr贸la Stefana Batorego 6, pok. 213.O艣wiadczenia winny by膰 w艂asnor臋cznie podpisane.Kandydaci spe艂niaj膮cy wymagania niezb臋dne uczestniczy膰 b臋d膮 w post臋powaniu kwalifikacyjnym obejmuj膮cym:Etap I test z wiedzy og贸lnej z zakresu akt贸w prawnych wymienionych w pkt. I ppkt. 2a.Etap II rozmow臋 kwalifikacyjn膮 ze sprawdzeniem znajomo艣ci j臋zyka angielskiego lub niemieckiego.O zakwalifikowaniu do uczestnictwa w post臋powaniu wszyscy kandydaci zostan膮 powiadomieni e-mailem lub telefonicznie.Oferty nale偶y sk艂ada膰 w zamkni臋tej kopercie z adnotacj膮 Nab贸r na stanowisko referenta ds. obs艂ugi Sekretariatu Prezydenta i Zast臋pc贸w Prezydenta w Biurze Obs艂ugi Prezydenta z podaniem imienia i nazwiska kandydata oraz adresu do korespondencji, w Biurze Obs艂ugi Interesant贸w Urz臋du Miasta Racib贸rz przy ul. Kr贸la Stefana Batorego 6, w terminie do 31.07.2018 r. lub za po艣rednictwem poczty (decyduje data wp艂ywu oferty do Urz臋du). Dokumenty aplikacyjne pi臋ciu najlepszych kandydat贸w wy艂onionych w toku naboru przez Komisj臋 Rekrutacyjn膮 b臋d膮 przechowywane przez okres 3 miesi臋cy. Pozosta艂e dokumenty aplikacyjne nieodebrane przez kandydat贸w zostan膮 zniszczone.Zgodnie z ustaw膮 z 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorz膮dowych ( t. j. Dz. U z 2018 r. poz. 1260) publikacji w BIP i na tablicy og艂osze艅 w siedzibie Urz臋du Miasta Racib贸rz podlegaj膮 dane osobowe osoby zatrudnionej w wyniku przeprowadzonego naboru. Szczeg贸艂owe informacje mo偶na uzyska膰 telefonicznie pod numerem 32 75-50-663.
Urz膮d Miasta Racib贸rz - 2018-07-19 - Racib贸rz (艣l膮skie)
bie偶膮ca obs艂uga oddzia艂u w zakresie administracyjnym
kontakt przez PUP - 2017-06-14 - Mi臋dzyrzec Podlaski (lubelskie)
wg programu sta偶u
kontakt przez PUP - 2016-08-16 - Wo艂omin (mazowieckie)
prace do艂owe na zak艂adach g贸rniczych
"GEO-艢L膭SK" Sp. z o.o. - 2017-03-03 - Brzeszcze (ma艂opolskie)
zg z programem sta偶u
kontakt przez PUP - 2017-06-07 - G艂og贸w (dolno艣l膮skie)
praca w godzinach od 07:30 do 15:30; wsp贸艂praca z kontrahentami, sprzeda偶
ZBIGNIEW BARTCZAK PRZEDSI臉BIORSTWO TECHNICZNO-HANDLOWE "CHEMLAND" - 2018-05-14 - Stargard (zachodniopomorskie)
Terminowe pobieranie pr贸bek MPS, ich ewidencjonowanie oraz wysy艂anie do laboratorium IWspSZ zgodnie z przepisami s艂u偶b MPS.
4 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA - 2017-10-31 - Pora偶yn (wielkopolskie)
- wsp贸艂udzia艂 w prawid艂owej organizacji i przebiegu procesu rozliczania zakupu byd艂a,- wystawianie faktur, dokument贸w PZ i innych dokument贸w rozliczeniowych,
OSI POLAND FOODWORKS sp. z o.o. - 2016-07-12 - Chr贸艣cina (dolno艣l膮skie)
Ewidencja zdarze艅 gospodarczych w programach finansowo-ksi臋gowych.
kontakt przez PUP - 2017-07-14 - Nowy Tomy艣l (wielkopolskie)
referent do spraw udost臋pniania zasobu
kontakt przez PUP - 2017-10-27 - S艂ubice (lubuskie)
obs艂uga klienta, obs艂uga kasy fiskalnej, wyk艂adanie i metkowanie towar贸w, porz膮dkowanie sal sprzeda偶y i magazyn贸w
kontakt przez PUP - 2017-03-02 - Kuleje (艣l膮skie)
Projektowanie i utrzymywanie baz danych oraz ich nadzorowanie, uruchamianie i obs艂ugiwanie urz膮dze艅 peryferyjnych systemu komputerowego.
kontakt przez PUP - 2016-11-03 - Busko-Zdr贸j (艣wi臋tokrzyskie)
Oferta z programu zatrudnienie os贸b do 30 r.偶. Pomoc przy budowie dom贸w szkieletowych drewnianych polegaj膮ca na: precyzyjnym przycinaniu na wymiar desek konstrukcyjnych, gruntowanie i malowanie desek obiciowych budynku, pomoc w monta偶u izolacji termicznej budynku, przygotowanie placu pod budow臋, utrzymywanie porz膮dku na placu budowy. Wymagania: umiej臋tno艣膰 obs艂ugi maszyn stolarskich, elektronarz臋dzi, sumienno艣膰 i dok艂adno艣膰 w wykonywaniu powierzonych zada艅.
DREW-BAR Piotr Barg艂owski - 2017-05-04 - Wejherowo (pomorskie)
referent do spraw wprowadzania danych
kontakt przez PUP - 2017-02-01 - S艂ubice (lubuskie)
wg harmonogramu sta偶u
kontakt przez PUP - 2016-06-22 - Krak贸w (ma艂opolskie)
pomoc w archiwizacji dokument贸w zgodnie z RWA, obs艂uga sprz臋tu biurowego, obs艂uga program贸w MS Office, pomoc w wysy艂aniu korespondencji, pomoc w przygotowaniu i obs艂udze wniosk贸w
kontakt przez PUP - 2017-06-28 - Starogard Gda艅ski (pomorskie)
obs艂uga klient贸w
kontakt przez PUP - 2016-12-14 - Lubin (dolno艣l膮skie)
1.Opracowywanie dokumentacji w zakresie prowadzonych spraw i dzia艂a艅2. Wsp贸艂tworzenie kalendarza imprez kulturalnych dla instytucji3. pomoc przy organizacji imprez kulturalno-o艣wiatowych realizowanych przez instytucj臋4. wsp贸艂praca w zakresie rozwoju kultury z instytucjami kultury, plac贸wkami o艣wiatowymi, sportowymi, zespo艂ami amatorskimi, stowarzyszeniami, artystami i tw贸rcami, organami Gminy 艁臋czyce oraz z mieszka艅cami Gminy 艁臋czyce5. prowadzenie i organizacja zaj臋膰 z zakresu animacji spo艂eczno-kulturalnej.
Gminna Instytucja Kultury i Biblioteka w 艁臋czycach z siedzib膮 w Strzebielinie - 2017-12-04 - Strzebielino (pomorskie)
w/g stanowiska
OMEGA Pilzno ITiS Godawski&Godawski Sp. z o . o. - 2015-12-08 - Pilzno (podkarpackie)
jw.
Szpital Dzieci臋cy im. prof. dr. med. J. Bogdanowicza SP ZOZ - 2017-04-13 - Warszawa (mazowieckie)
Zgodnie z programem sta偶u
kontakt przez PUP - 2016-08-17 - Katowice (艣l膮skie)
przew贸z pieczywa
Piotr, Katarzyna Lipowicz Piekarnia Cukiernia Sp.C. - 2018-08-13 - Wonie艣膰 (wielkopolskie)