REFERENT DS. POŚWIADCZEŃ Łódź oferta pracy ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH II ODDZIAŁ W ŁODZI
Stanowisko: REFERENT DS. POŚWIADCZEŃ
Wynagrodzenie: od 2 300 PLN
Zakres obowiązków: Zapewnienie prawidłowości poświadczeń danych zewidencjonowanych na kontach ubezpieczonych dla celów świadczeń z ubezpieczeń społecznych oraz na wnioski ubezpieczonych i uprawnionych podmiotów.- Termin, do którego należy składać dokumenty: 05 grudnia 2017 r.- Wymagane dokumenty: CV; list motywacyjny (z zaznaczeniem stanowiska, o jakie kandydat się ubiega); odręcznie podpisane oświadczenie zawierające zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji; kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane niezbędne i pożądane wykształcenie, ukończone szkoły oraz doświadczenie zawodowe.- Za datę złożenia dokumentów przyjmuje się datę wpływu korespondencji w godzinach urzędowania ZUS II Oddział w Łodzi- Skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne- Proces rekrutacji obejmować będzie test wiedzy oraz rozmowę kwalifikacyjną- Nadesłanych dokumentów nie zwracamy- Oferty złożone lub nadesłane po terminie nie będą rozpatrywane - Oferty niekompletne oraz bez wymaganego i niepodpisanego oświadczenia nie będą rozpatrywane- Prosimy na kopercie, w której znajduje się oferta pracy umieścić dopisek "OFERTA PRACY".
Data publikacji: 2017-11-28
Lokalizacja: Łódź (łódzkie)
Pracodawca: ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH II ODDZIAŁ W ŁODZI
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Lipiec Reymontowskich 11, 91-120 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zapewnienie prawidłowości poświadczeń danych zewidencjonowanych na kontach ubezpieczonych dla celów świadczeń z ubezpieczeń społecznych oraz na wnioski ubezpieczonych i uprawnionych podmiotów.- Termin, do którego należy składać dokumenty: 05 grudnia 2017 r.- Wymagane dokumenty: CV; list motywacyjny (z zaznaczeniem stanowiska, o jakie kandydat się ubiega); odręcznie podpisane oświadczenie zawierające zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji; kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane niezbędne i pożądane wykształcenie, ukończone szkoły oraz doświadczenie zawodowe.- Za datę złożenia dokumentów przyjmuje się datę wpływu korespondencji w godzinach urzędowania ZUS II Oddział w Łodzi- Skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne- Proces rekrutacji obejmować będzie test wiedzy oraz rozmowę kwalifikacyjną- Nadesłanych dokumentów nie zwracamy- Oferty złożone lub nadesłane po terminie nie będą rozpatrywane - Oferty niekompletne oraz bez wymaganego i niepodpisanego oświadczenia nie będą rozpatrywane- Prosimy na kopercie, w której znajduje się oferta pracy umieścić dopisek "OFERTA PRACY".
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 300 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + nagroda kwartalna
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: REFERENT DS. POŚWIADCZEŃ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łódź
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Łódź
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Łódź
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: urzędnik ubezpieczeń społecznych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 300 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.01.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Umiejętności:- znajomość Ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych- umiejętność obsługi programów: MS Word, MS Excel i MS Outlook- umiejętność rozwiązywania problemów- umiejętność poprawnego przekazywania informacji ustnych i pisemnych- komunikatywność, rzetelność, umiejętność pracy w zespole- umiejętności radzenia sobie w sytuacjach trudnych- umiejętność planowania i organizowania pracy własnej- chęć rozwijania własnej wiedzy i podnoszenia kwalifikacji
Nazwa pracodawcy:
ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH II ODDZIAŁ W ŁODZI
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Adres pracodawcy:
Kilińskiego 7/11, 98-220 Zduńska Wola, powiat: zduńskowolski, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
- Termin, do którego należy składać dokumenty: 05 grudnia 2017r- Wymagane dokumenty: CV; list motywacyjny (z zaznaczeniem stanowiska, o jakie kandydat się ubiega); odręcznie podpisane oświadczenie zawierające zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji; kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane niezbędne i pożądane wykształcenie, ukończone szkoły oraz doświadczenie zawodowe.- Za datę złożenia dokumentów przyjmuje się datę wpływu korespondencji w godzinach urzędowania ZUS II Oddział w Łodzi- Skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne- Proces rekrutacji obejmować będzie test wiedzy oraz rozmowę kwalifikacyjną- Nadesłanych dokumentów nie zwracamy- Oferty złożone lub nadesłane po terminie nie będą rozpatrywane - Oferty niekompletne oraz bez wymaganego i niepodpisanego oświadczenia nie będą rozpatrywane- Prosimy na kopercie, w której znajduje się oferta pracy umieścić dopisek "OFERTA PRACY".
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
Powiat pracodawcy: zduńskowolski
Gmina pracodawcy: Zduńska Wola
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Zduńska Wola
Ulica pracodawcy: Kilińskiego
Numer budynku pracodawcy: 7
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: urzędnik ubezpieczeń społecznych
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 28.11.2017
Data dodania oferty pracy: 28.11.2017
Oferta pracy ważna do: 05.12.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 28.11.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 28.11.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
- Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za koordynacje wdrożenia nowego systemu kadrowo- płacowego. Główne zadania to kontakt z klientem wewnętrznym w celu uzyskania niezbędnych danych, sprawdzanie baz danych implementowanych do nowego systemu, uczestnictwo w szkoleniach z nowego systemu i szkolenie pracowników z jego obsługi. - Oferujemy: wsparcie kolegów z HR i IT. Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o prace. Korzystne wynagrodzenie i system premiowy. Pakiet benefitów.- Wynagrodzenie: od 3000 zł/brutto do negocjacji. Praca na umowę o pracę na początek na czas określony od zaraz do 30.06.2018r. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00 w systemie zadaniowym. Wymagania: wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów. Bardzo dobra znajomość Excela. Mile widziana podstawowa znajomość spraw kadrowo placowych. Umiejętność szybkiego przyswajanie nowej wiedzy. Znajomość zaawansowana języka angielskigo( komunikacja emaliowa w języku angielskim uczestnictwo w szkoleniach w języku angielskim - online). Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny (32-750-38-48) w godzinach: 8:00-14:00 lub e-mail: inga.rudnicka (at) minovaglobal.com
MINOVA EKOCHEM SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-10-16 - Siemianowice Śląskie (śląskie)
- Szczegóły oferty pracy na stronie: www.kco.katowice.pl w zakładce "Oferty pracy".- Prowadzenie całokształtu spraw kadrowych pracowników KCO, spraw związanych ze szkoleniami pracowników, spraw związanych z organizacją i funkcjonowaniem Centrum.- Wynagrodzenie: 2100 zł/brutto - do uzgodnienia. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe. Zatrudnienie: niezwłocznie po przeprowadzeniu postępowania kwalifikacyjnego i wybraniu odpowiedniej osoby na stanowisko.- Praca: 8:00-15:35. Wymagania: wykształcenie średnie kierunkowe ekonomiczne, administracyjne, zarządzanie lub pokrewne. Wymagane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Wymagana praktyczna znajomość przepisów prawa pracy, bardzo dobra umiejętność obsługi komputera, znajomość programów Windows , MS Office. Dodatkowym atutem będzie posiadanie wykształcenia wyższego kierunkowego lub ukończenie studiów podyplomowych z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń społecznych. Wymagania dodatkowe: dyspozycyjność, odpowiedzialność, sumienność, dokładność, zaangażowanie, komunikatywność.
KATOWICKIE CENTRUM ONKOLOGII - 2018-01-04 - Katowice (śląskie)
dekretacja dokumentów sprzedaży, wprowadzanie wyciagów bankowych, sporządzanie przelewów, potwierdzanie i uzgadnianie sald z kontahentami.
kontakt przez PUP - 2017-10-27 - Bieżuń (mazowieckie)
Obsługa wielopiły, praca w zakładzie drzewnym
Wlaź Franciszek - 2017-09-21 - Skierbieszów (lubelskie)
ZAPOZNANIE SIĘ Z REGULAMINEM ORGANIZACYJNYM, ZAPOZNANIE SIĘ Z REGULAMINEM PRACY, ZAPOZNANIE SIĘ Z INSTRUKCJĄ OBIEGU DOKUMENTÓW, ZAPOZNANIE SIĘ Z REGULACJAMI OBOWIĄZUJĄCYMI W BANKU DOTYCZACYCH OBSŁUGI KLIENTA, ZAPOZANIE SIĘ Z BANKOWYM SYSTEMEM OPERACYJNYM, ZAPOZNANIE SIĘ Z PRACĄ NA SALI OPERACYJNEJ PRZY OBSŁUDZE KLIENTÓW BANKU.
kontakt przez PUP - 2018-09-18 - Sławno (łódzkie)
Nauka/wpsółuczestniczenie:- w przyjmowaniu korespondencji, przesyłek, sprawdzaniu ich prawidlowości pod wzgledem adresu, zawartosci oraz uszkodzeń, wykonywanie wstępnej selekcji zgodnie z procedurą, umieszczanie na niej identyfikatora oraz przekazanie do dekretacji;-w prowadzeniu ewidencji korespondencji wpływajacej i wysyłanej w systemie elektronicznym lub tradycyjnie;-w rozdzielaniu korespondencji zgodnie z dekretacjąi doręczanie do właściwych komórek organizacyjbych, monitorowaniu prawidlowego obiegu dokumentów;-w wysyłaniu korespondencji oraz przesyłek, sprawdzaniu ich kompletności pod wzgledem podpisu i ilosci załączników, sprawdzanie poprawności dat i znaku pisma, odciskaniu niezbędnych pieczęci i adresowniu;-udzielaniu informacji interesantom, kierowaniu do właściwych komórek organizacyjnych,-w porządkowaniu akt zgodnie z wymogami instrukcji kancelaryjnej,w wspomaganiu prowadzenia spraw administracyjno-biurowych i techniczno-usługowtch sekretariatu, odbieraniu telefonów i łączeniu rozmów.Obsługa urządzeń biurowych.
kontakt przez PUP - 2018-02-07 - Gdynia (pomorskie)
Praca wykonywana na terenie Warszawy, przeprowadzanie dużych remontów w takich miejscach jak spółdzielnie mieszkaniowe, wspólnoty, urzędy. Praca w godz. 08.00-16.00, od poniedziałku do piątku. Pracodawca zapewnia zakwaterowanie (hotel), pełne BHP, odzież, środki czystości.Osoby zainteresowane ofertą pracy proszone są o kontakt telefoniczny 501 272 000 w godz. 08.00-20.00 lub o wysyłanie CV na adres e-mail:iwmark (at) vp.pl
PPU IWBUD Marian Kur - 2017-08-02 - Warszawa (mazowieckie)
organizacja spotkań członków stowarzyszenia, organizacja działań promocyjnych, w tym prowadzenie strony internetowej, redagowanie pism i artykułów, obsługa sekretariatu, rejestrowanie (fotografowanie, wideofilmowanie wydarzeń), obsługa urządzeń biurowych, wysyłka faxu, pism.
kontakt przez PUP - 2016-05-11 - Turek (wielkopolskie)
Obsługa maszyn czyszczących, utrzymanie czystości w markecie jak i na zewnątrz
kontakt przez OHP - 2016-12-27 - Bielany Wrocławskie (dolnośląskie)
przyjmowanie towarów , wypisywanie faktur
1. P.P.H.U. "Centrum" w Barcinie 2. Hotel-Restauracja, Pałac Młodocin w Młodocinie - 2018-07-24 - Barcin (kujawsko-pomorskie)
Dział Spraw Wierzycielskich, Dział Egzekucji Administracyjnej
kontakt przez PUP - 2016-04-20 - Bielsko-Biała (śląskie)
obsługa i archiwizacja poczty elektronicznej; prowadzenie dokumentacji; prowadzenie bazy danych; obsługa klienta, zamawianie części
kontakt przez PUP - 2018-02-14 - Tczew (pomorskie)
prowadzenie dokumentacji kadrowej
CW EMIR Zakład Pracy Chronionej spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2016-04-26 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
wprowadzeanie do syetemu dokumentów kadrowo-księgowych
kontakt przez PUP - 2016-12-14 - Lubin (dolnośląskie)
Czynności biurowe
kontakt przez PUP - 2016-03-03 - Koszalin (zachodniopomorskie)
- praca w pozycji siedzącej, - obsługa komputera powyżej 4 godzin dizennie. Oferta dostępna w sali E, C. Kontakt z pracodawcą - tel.: 71 311 84 79.
Powiatowy Zespół Szkół Nr 1 w Krzyżowicach - 2016-06-29 - Krzyżowice (dolnośląskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2016-03-21 - Warszawa (mazowieckie)
Planowanie i rozliczanie z zadań produkcyjnychpraca w godz. 7-15
Innowacja Sp. z o.o. - 2018-03-07 - Nowa Dęba (podkarpackie)
Rozwóz kwiatów do kwiaciarni, pozyskiwanie klientów, dbanie o samochód.
HURTOWNIA KWIATÓW CIĘTYCH "POL-KRZYŚ" Marian Politański - 2017-02-21 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
wykonywanie czynności związanych z obsługą prawną Delegaturywydawanie opinii, wyjaśnień w zakresie stosowania prawasporządzanie informacji i sprawozdań z wyników działalności Delegaturyweryfikacja akt kontroliudzielanie porad konsumenckichsporządzanie projektów aktów administaracyjnych
Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej w Bydgoszczy - 2018-09-18 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
•AKTYWNE POSZUKIWANIE KLIENTÓW•NAWIĄZYWANIE NOWYCH ORAZ PODTRZYMYWANIE ISTNIEJĄCYCH RELACJI HANDLOWYCH Z PARTNERAMI ZAGRANICZNYMI•REALIZACJA ZADAŃ SPRZEDAŻOWYCH I DYSTRYBUCYJNYCH•PRZYGOTOWYWANIE OFERT, PRZYJMOWANIE ZAMÓWIEŃ I KONTROLA NAD ICH REALIZACJĄ•ANALIZA POTRZEB KLIENTÓW, KONTROLA PŁATNOŚCI, SPORZĄDZANIE OKRESOWYCH STATYSTYK I RAPORTÓW•ANALIZA RYNKU ORAZ DZIAŁAŃ KONKURENCJI•UCZESTNICTWO W TARGACH ORAZ WYSTAWACH MIĘDZYNARODOWYCH•UCZESTNICTWO W SPOTKANIACH Z KLIENTAMI
Zakład Produkcji Folii "Efekt Plus" Sp. z o.o. - 2016-05-11 - Głogów Małopolski (podkarpackie)
-
kontakt przez PUP - 2016-03-16 - Kleosin (podlaskie)
przyjmowanie wniosków od mieszkańców;udzielanie informacji o uprawnieniach w zakresie świadczeń; rejestracja wniosków w programie; przygotowywanie decyzji i list wypłat; obsługa elektroniczna wniosków
kontakt przez PUP - 2016-03-02 - Brwinów (mazowieckie)
Obsługa klienta.
FABRYKA MEBLI "BODZIO" - 2016-11-10 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
prace administracyjno-biurowe w Powiatowym Zespole ds. Orzekania o Niepełnosprawności; obsługa interesantów, obsługa urządzeń biurowych,
kontakt przez PUP - 2016-10-19 - Siedlce (mazowieckie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2017-06-13 - Zielona Góra (lubuskie)
Archiwizacja dokumentów, wprowadzanie faktur zakupowych i sprzedażowych, wykonywanie przelewów bankowych - pomoc
kontakt przez PUP - 2016-07-19 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Pomoc w prowadzeniu dokumentacji m. in. akta osobowe. Pomoc w naliczaniu wynagrodzeń. Prowadzenie ewidencji czasu pracy, zwolnień, urlopów.
kontakt przez PUP - 2017-03-13 - Płock (mazowieckie)
sprzedaż na stoisku PLAYrealizacja planów sprzedażowych i obowiązków konsultantapraca w godz. 8-16, 10-18
Mariusz Tylutki Firma Handlowo - Usługowa „PLAYMAX” - 2017-04-27 - Nowa Dęba (podkarpackie)
Wymagane wykształcenie średnie.
Gminna Spółdzielnia Pietrowice Wielkie - 2018-03-16 - Pietrowice Wielkie (śląskie)