REFERENT DS. ADMINISTRACYJNO-GOSPODARCZYCH Siedlce oferta pracy Zespół Składnic Lasów Państwowych
Stanowisko: REFERENT DS. ADMINISTRACYJNO-GOSPODARCZYCH
Wynagrodzenie: 2 000 - 2 500 PLN
Zakres obowiązków: Sporządzanie planów remontów; administrowanie budynkami, obiektami i innymi nieruchomościami Zespołu wraz z prowadzeniem całości dokumentacji i spraw w tym zakresie, m.in. przeglądy techniczne, budowlane, konserwacja itp.; praca w systemie SILP; prowadzenie spraw z zakresu ubezpieczeń majątkowych; współpraca z instytucjami i innycmi jadnostkami w sprawach pozwoleń, uzgodnień, opinii itp.; organizacja i prowadzenie sprwa remontowych, sporządzanie sprawozdań z realizacji zadań remontowych; bieżąca analiza kosztów eksploatacji i robót remontowych; utrzymywanie budynków i lokali w należytym stanie, zgodnie z obowiązującymi przepisami; prace gospodarcze w budynku biura i innych obiektach ZSLP.
Data publikacji: 2016-12-22
Lokalizacja: Siedlce (mazowieckie)
Pracodawca: Zespół Składnic Lasów Państwowych
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Kazimierzowska 9, 08-110 Siedlce, powiat: m. Siedlce, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Sporządzanie planów remontów; administrowanie budynkami, obiektami i innymi nieruchomościami Zespołu wraz z prowadzeniem całości dokumentacji i spraw w tym zakresie, m.in. przeglądy techniczne, budowlane, konserwacja itp.; praca w systemie SILP; prowadzenie spraw z zakresu ubezpieczeń majątkowych; współpraca z instytucjami i innycmi jadnostkami w sprawach pozwoleń, uzgodnień, opinii itp.; organizacja i prowadzenie sprwa remontowych, sporządzanie sprawozdań z realizacji zadań remontowych; bieżąca analiza kosztów eksploatacji i robót remontowych; utrzymywanie budynków i lokali w należytym stanie, zgodnie z obowiązującymi przepisami; prace gospodarcze w budynku biura i innych obiektach ZSLP.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 000 - 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: REFERENT DS. ADMINISTRACYJNO-GOSPODARCZYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Siedlce
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Siedlce
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Siedlce
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik administracji*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 000 - 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 16.01.2017
Data zakończenia pracy: 15.04.2017
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Technik administracji* (wymagany staż - lata: 1)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat. B
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Doświadczenie w pracy min. ok. 1 roku, wykształcenie min. średnie, mile widziane wyższe kierunkowe, umiejętność sprawnej obsługi komputera, w tym programy Word i Excel, znajomość ustawy "Prawo budowlane" i przepisów wykonawczych do tej ustawy, umiejętność samodzielnego pisania pism, w tym urzędowych, umiejętność szybkiego uczenia się, komunikatywność.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy: Zespół Składnic Lasów Państwowych
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Siedlcach
Adres pracodawcy:
Kazimierzowska 9, 08-110 Siedlce, powiat: m. Siedlce, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV, list motywacyjny, kserokopie dokumentów potwierdzających: wykształcenie, kwalifikacje, doświadczenie zawodowe oraz świadectwa pracy (oryginały do wglądu podczas rozmowy kwalifikacyjnej) należy złożyć w sekretariacie ZSLP w godz. 10.00-14.00 lub przesłać pocztą tradycyjną do 5.01.2017 r. na adres: Zespół Składnic Lasów Państwowych w Siedlcach, 08-110 Siedlce ul. Kazimierzowska 9
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, poczta, Godziny : 10.00-14.00
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m. Siedlce
Gmina pracodawcy: Siedlce
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Siedlce
Adres strony pracodawcy:
http://www.warszawa.lasy.gov.pl/web/zslp_siedlce/21276
Ulica pracodawcy: Kazimierzowska
Numer budynku pracodawcy: 9
Profil działalności pracodawcy:
Zespół Składnic Lasów Państwowych zakupuje i spediuje surowiec drzewny głownie z Lasów Państwowych, jednak w sporadycznych przypadkach dopuszczalny jest skup drewnaz lasów innej własności.
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Siedlcach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik administracji*
Data dodania oferty pracy: 22.12.2016
Oferta pracy ważna do: 05.01.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 22.12.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 22.12.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
sprzątanie pomieszczeń biurowych
POZIOM Sp. z o.o. - 2017-10-20 - Gubin (lubuskie)
staż
kontakt przez PUP - 2016-07-07 - Wrocław (dolnośląskie)
archiwizacja dokumentacji, wprowadzanie danych, obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2018-07-24 - Katowice (śląskie)
Obsługa dokumentacyjna obrotu handlowego. Praca w zespole.
PHZ SM "LACPOL" Sp. z o.o. Zakład w Gdyni - 2018-07-10 - Gdynia (pomorskie)
.
kontakt przez PUP - 2016-07-27 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Prowadzenie czynności kontrolnych w zakresie zgodności realizacji inwestycji z przepisami prawa budowlanego.Przygotowywanie projektów decyzji i postanowień.
kontakt przez PUP - 2017-04-07 - Mińsk Mazowiecki (mazowieckie)
zgodny ze stanowiskiem
EXPOM SA - 2016-11-18 - Kurzętnik (warmińsko-mazurskie)
Prace gospodarcze na terenie Szkoły Podstawowej, porządkowanie terenu (odśnieżanie, koszenie), przeprowadzanie drobnych napraw i prac konserwacyjnych.
SZKOŁA PODSTAWOWA IM.WOJSKA POLSKIEGO W ZEGRZU - 2017-10-06 - Zegrze (mazowieckie)
Pomoc kuchenna
"SMAKOSZ" Zakład Garmażeryjny Iwona Krupiak - 2016-01-12 - Zembrzyce (małopolskie)
- obsługa korespondencji,- obsługa urządzeń biurowych
kontakt przez PUP - 2016-01-05 - Sulęcin (lubuskie)
- Obsługa maszyn i urządzeń strowanych numerycznie,- Kontakt telefoniczny 601-963-293; - Kontakt e-mail: tczew (at) grupaprogres.pl
"PROGRES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ" SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-06-20 - Tczew (pomorskie)
sprzedaż produktów cukierniczych i piekarniczych
"Piekarnia - Cukiernia" Anna i Grzegorz Baran s. j. - 2018-02-01 - Złotoryja (dolnośląskie)
jw.
Instytut Technologii Materiałów Elektronicznych - 2016-10-05 - Warszawa (mazowieckie)
WARUNKI PRACY- praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera oraz typowych urządzeń biurowych,- stanowisko pracy wyposażone w meble biurowe dostosowane do wymagań określonych dla stanowisk administracyjnobiurowych,- zadania wykonywane są w siedzibie urzędu,- stanowisko pracy znajduje się w budynku niedostosowanym dla potrzeb osób niepełnosprawnych.ZAKRES ZADAŃ- prowadzenie poradnictwa konsumenckiego oraz mediacji,- wykonywanie czynności związanych z obsługą prawną Inspektoratu, w tym: dokonywanie interpretacji przepisów,udzielanie wskazówek w odniesieniu do konkretnych stanów faktycznych, prowadzenie szkoleń, świadczenie pomocywydziałom branżowym w opracowywaniu programów kontroli, sporzadzanie decyzji administracyjnych,,- uczestnictwo w przeprowadzaniu kontroli wewnętrznych, zleconych przez Wojewódzkiego Inspektora oraz wopracowywaniu planów pracy, analiz, ocen, sprawozdań i informacji związanych z działalnością Wydziału, StałegoPolubownego Sądu Konsumenckiego lub Inspektoratu,,,- bieżące ocenianie prawidłowości prowadzenia kontroli i postępowań pokontrolnych realizowane poprzez weryfikacjęakt kontroli,- opiniowanie umów zawieranych w sprawach mających zwiazek z funkcjonowaniem jednostki,- przechowywanie i archiwizowanie dokumentacji Wydziału PK, zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej - 2016-08-08 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Weryfikacja zgodności faktur z zawartymi umowami,uzgadnianie z dostawcami prawidłowości wystawionych faktur,wspieranie kierownika działu w realizacji zamówień publicznych,ewidencjonowanie zużycia paliwa samochodów służbowych. Wymagane dokumenty i oświadczenia:życiorys,list motywacyjny,kwestionariusz kandydata do pracy,kopie dokumentów poświadczających wykształcenie, dodatkowe szkolenia,kopie dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe (świadectwa pracy),oświadczenie o treści :wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2014r. poz.1182 ze zmianami).Termin składania dokumentów: do 11.03.2016r. do godziny 15:05.Miejsce składania dokumentów (osobiście lub listownie):Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna we Wrocławiu, 50-227 Wrocław, ulica Kleczkowska 20, zaklejona koperta z dopiskiem oferta pracy ADM.
Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna we Wrocławiu - 2016-03-01 - Wrocław (dolnośląskie)
analiza cen konkurencji, przeceny produktów, edycje produktów, realizacja zamówień, praca w godz. 8-16
BASKETO TOMCZAK EMILIAN - 2018-01-17 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Archiwizacja dokumentów, wprowadzanie faktur zakupowych, księgowanie faktur sprzedażowych, sprawdzanie poprawności księgowania, układanie dokumentów. wszystkie czynności jako pomoc oraz nauka.Staż odbywać się będzie w dzielnicy: Czyżkówko
kontakt przez PUP - 2017-02-23 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Zgodnie ze stanowiskie, obsługa klientów hurtowych
"KANO" SPÓŁKA JAWNA - KRZYSZTOF KANIEWSKI I ZDZISŁAW KANIEWSKI - 2018-01-17 - Zgierz (łódzkie)
WYPEŁNIANIE DOKUMENTACJI KADROWEJ, WNIOSKÓWDO DUW, PUP, WPROWADZANIE DOKUMENTACJI DO PROGRAMU KADROWEGO R2 PŁATNIK, PRZYGOTOWANIE DANYCH PERSONALNYCH DLA KLIENTA
kontakt przez PUP - 2016-05-30 - Wrocław (dolnośląskie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2016-03-30 - Wałdowo Szlacheckie (kujawsko-pomorskie)
według wniosku
kontakt przez PUP - 2016-08-12 - Świdnica (dolnośląskie)
Sprawdzanie i weryfikacja dokumentów wpływających od klientów, wprowadzanie dokumentów do ewidencji księgowej i podatkowej, sporządzanie wydruków komputerowych, archiwizowanie i wpinanie dokumentów do segregatorów
kontakt przez PUP - 2018-06-14 - Wrocław (dolnośląskie)
praca tłumacza w terenie wraz z delegacjami do krajów wschodnich min. 6 tyg.
DPNORD SP.Z.O.O. - 2016-09-23 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
Prowadzenie spraw dotyczących uczestników i pracowników zakładu
kontakt przez PUP - 2016-06-02 - Częstochowa (śląskie)
SPAWANIE KONSTRUKCJI MASZYN I URZĄDZEŃ WG RYSUNKÓW TECHNICZNYCH, PRACE ŚLUSARSKIE ITP.
AUTOPROCES Bogdan Mazur - 2017-08-07 - Dębica (podkarpackie)
praca biurowa w kancelarii komorniczej
kontakt przez PUP - 2017-09-01 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
obsługa kadrowa pracowników szpitala
SZPITAL WOJEWÓDZKI W POZNANIU - 2018-02-23 - Poznań (wielkopolskie)
W zakresie gospodarki sprzętem kwaterunkowym gospodarczym:- zgłaszanie potrzeb w zakresie zakupów, remontu sprzętu kwaterunkowego,- prowadzenie ewidencji sprzętu kwaterunkowego, gospodarczego w książkach ewidencji mienia wojskowego w rozbiciu na pododdziały,- kontrola stanu sprzętu kwaterunkowego na pododdziałach,- opracowanie i przesłanie do Infrastruktury Białystok należności w zakresie sprzętu kwaterunkowego,- naliczanie należności sprzętu na czas "P",- określenie rocznych potrzeb remontowych sprzętu kwaterunkowego za komórki organizacyjne pracodawcy i przesłanie ich do Infrastruktury,- zabezpieczenie potrzeb jednostek ćwiczących w sprzęt kwaterunkowy,prowadzenie właściwej gospodarki sprzętem kwaterunkowym i gospodarczym,- przygotowanie i przekazanie z pododdziałów do Infrastruktury zbędnego sprzętu kwaterunkowego i gospodarczego celem przekazania do Agencji Mienia Wojskowego,- wykonywanie sprawozdań rocznych w zakresie gospodarki sprzętem kwaterunkowym,- opracowanie potrzeb do planu naprawy i konserwacji sprzętu,- wykonywanie planów i sprawozdań z konserwacji sprzętu kwaterunkowego,- opracowanie wykazu nalezności sprzętu kwaterunkowego,- porównanie ewidencji sprzętu kwaterunkowego z ewidencją główna pracodawcy,- przygotowanie sprzętu kwaterunkowego, gospodarczego do wybrakowaniaW zakresie gospodarki sprzętem pożarniczym:- zapewnienie konserwacji podręcznego sprzętu gasniczego w oparciu o roczny harmonogram przeglądu sprzętu,- zbieranie informacji dotyczących potrzeb w zakresie remontu i konserwacji sprzętu pożarniczego,- prowadzenie ewidencji sprzętu pożarniczego w książkach mienia wojskowego w rozbiciu na pododdziały,- opracowanie i przesyłanie do Infrastruktury należności w zakresie sprzętu pożarniczego, - przestrzeganie obowiązujących norm należności wyposażenia w podręczny sprzęt gaśniczy obiektów i sprzętu technicznego będącego w użytkowaniu jednostek wojskowych
25 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Białymstoku - 2017-01-13 - Białystok (podlaskie)
Obsługa sekretariatu, przyjmowanie i wydawanie korespondencji, redagowabnie pism i inne czynności zgodne z programem stażu.
kontakt przez PUP - 2016-04-20 - Bochnia (małopolskie)
wykonywanie prawidłowego montażu, zabezpieczenie i konserwacja wykonywanych konstrukcji oraz prawidłowa eksploatacja narzędzi i urządzeń
KRISMAR Sp. zo. o. Sp. k. - 2017-08-10 - Stargard (zachodniopomorskie)