REFERENT DO SPRAW WYDAJNOŚCI PRODUKCJI Bolesławiec oferta pracy BADER Polska Spółka z o.o.
Stanowisko: REFERENT DO SPRAW WYDAJNOŚCI PRODUKCJI
Wynagrodzenie: od 2 800 PLN
Zakres obowiązków: Organizacja rozmieszczania maszyn i stanowisk produkcyjnych, tworzenie layoutów i bieżące projektowanie nowych urządzeń do produkcji,inicjowanie i prowadzenie działań korygujących i doskonalących produkt i proces.
Data publikacji: 2018-01-31
Lokalizacja: Bolesławiec (dolnośląskie)
Pracodawca: BADER Polska Spółka z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Mostowa 1, 59-700 Bolesławiec, powiat: bolesławiecki, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Organizacja rozmieszczania maszyn i stanowisk produkcyjnych, tworzenie layoutów i bieżące projektowanie nowych urządzeń do produkcji,inicjowanie i prowadzenie działań korygujących i doskonalących produkt i proces.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 800 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: REFERENT DO SPRAW WYDAJNOŚCI PRODUKCJI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bolesławiec
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: bolesławiecki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bolesławiec
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: planista produkcyjny
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 31.01.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, techniczne
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Znajomość pakietu MS OFFICE
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Znajomość programu AutoCad
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), techniczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie średnie (techniczne, logistyczne), mile widziane wyższe kierunkowe, znajomość MsOffice, znajomość AutoCAD, zwłaszcza SketchUp warunek konieczny! Znajomość języka angielskiego i/lub niemieckiego na poziomie B2.
Nazwa pracodawcy: BADER Polska Spółka z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bolesławcu
Adres pracodawcy:
Mostowa 1, 59-700 Bolesławiec, powiat: bolesławiecki, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV + list motywacyjny przesłać pocztą na adres pracodawcy: 59-700 Bolesławiec ul. Mostowa 1 lub drogą e-mail praca (at) bader-leather.com
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: bolesławiecki
Gmina pracodawcy: Bolesławiec
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Bolesławiec
Ulica pracodawcy: Mostowa
Numer budynku pracodawcy: 1
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bolesławcu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: planista produkcyjny
Data dodania oferty pracy: 31.01.2018
Oferta pracy ważna do: 01.03.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 31.01.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 31.01.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
obsługa kancelaryjna polegająca na rejestrowaniu korespondencji wpływającej i wychodzącejw systemie informacyjnym,prowadzenie rejestrów w/w zakresie,kompletowanie wniosków ,opracowywanie list, prowadzenie korespondencji i przygotowywaniedo wypłaty świadczeń krótkoterminowych,prowadzenie rejestrów spraw.
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Bydgoszczy - 2015-12-29 - Świecie (dolnośląskie)
prace pomocnika cieśli szalunkowego
kontakt przez PUP - 2017-07-24 - Kraków (małopolskie)
przyjmowanie i wydawanie towarów, przekładanie towarów z palet transportowych na wózek ręczny, wózek transportowy lub do kosza transportowego, przewożenie towaru do miejsca magazynowania, rozmieszczanie towaru na regałach, transportowanie towaru sprzedanego klientowi z magazynu do środka trasportu
kontakt przez PUP - 2018-09-21 - Bielawa (dolnośląskie)
Księgowanie dokumentów, sprawdzanie faktur z rejestrami, sprawdzanie raportów kasowych oraz utargów, sprawozdania do GUS.Proponowane wynagrodzenie to 2100,00 + premia uznaniowa.
EKONAFT Bolesławiec Spółka z o.o. - 2015-12-11 - Bolesławiec (dolnośląskie)
wyksz. min. średnie, mile widziane doświadczenie zawodowe, obsługa komputera-arkusz kalkulacyjny, znajomość języka angielskiego, komunikatywność, dokładność, rzetelność;zbieranie,analizowanie i dostarczanie danych, współpraca z pracownikami biura i magazyny;osoba zarejestrowana w PUP na dzień 23.03.2016, poniżej 30 r/ż, profil II
kontakt przez PUP - 2016-04-05 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
- Obsługa Sekretariatu Głównego Spółki. Odbieranie i wysyłanie poczty tradycyjnej, elektronicznej i kurierskiej. Łączenie rozmów. Prowadzenie kalendarza spotkań. - Wynagrodzenie: 2200 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:30 (od poniedziałku do czwartku), 8:00-14:00 (piątek). Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku, ale niekoniecznie ---> istnieje możliwość przyuczenia. Znajomość programów Microsoft Office. Wysoka kultura osobista. Znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie w stopniu podstawowym. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: office (at) breweleasing.pl
"BREWE LEASING" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-07-08 - Katowice (śląskie)
przeszkolenie z zakresu BHP i higieny pracy oraz zapoznanie się ze strukturą organizacyjną i regulaminem pracy; zapoznanie sie z zasadami rachunkowości i obsługi rachunków bankowych;obsługa klienta: otwieranie rachunków bieżących, oszczędnościowo - rozliczeniowych, wydawanie kart płatniczych na podstawie wymaganej dokumentacji, prowadzenie obsługi rachunków bieżących, oszczędnościowych,rachunków oszczędnościowo - rozliczeniowych, depozytów, przyjmowanie bezgotówkowych i gotówkowych dyspozycji posiadaczy rachunków bieżących, ror, książeczek płatnych na każde żądanie oraz lokat terminowych, bieżące wprowadzenie operacji do komputera na podstawie złożonych dyspozycji.
kontakt przez PUP - 2016-11-18 - Gąbin (mazowieckie)
Zgodnie z programem stażu.
kontakt przez PUP - 2018-06-19 - Grajewo (podlaskie)
Obsługa kadrowo-płacowa klientów biura. Oferta dostępna w sali E. Kontakt z pracodawcą - e-mail: praca (at) protegga.pl
Biuro Rachunkowe Protegga Sp. z o.o. - 2016-09-01 - Wrocław (dolnośląskie)
prace biurowe, rachunkowo-ksiegowe
kontakt przez PUP - 2017-03-22 - Nakło nad Notecią (kujawsko-pomorskie)
obsługa klienta
PRZEDSIĘBIORSTWO "ZIELEŃ MIEJSKA" W BYDGOSZCZY - SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-06-29 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
wg wniosku
kontakt przez PUP - 2016-06-03 - Lipowiec Kościelny (mazowieckie)
prowadzenie korespondencji, obsługa telefonów, kserokopiarki, faxu, obsługa sekretariatu, obsługa komputera, prowadzenie terminiarza spotkań Dyrektora, obsługa petentów
Miejski Zarząd Ulic i Mostów - 2018-08-27 - Chorzów (śląskie)
Zapoznanie z zasadami przygotowania i prowadzenia dokumentacji na potrzeby zarządu i inne
kontakt przez PUP - 2017-07-06 - Stoisław (zachodniopomorskie)
Referent biurowy
kontakt przez PUP - 2018-06-29 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
Zgodnie z umową. Praca w Ropczycach ul. Mickiewicza 22
INNEN Sp. z o.o. - 2016-09-20 - Ropczyce (podkarpackie)
Księgowanie wydatków w systemie elektronicznym z: budżetu, ZFŚS, sumy depozytowe PFRON. Prowadzenie obsługi kasowej; Prowadzenie ewidencji środków trwałych; Sporządzanie wymaganych przepisami sprawozdań.
POWIATOWY URZĄD PRACY W KROŚNIE ODRZAŃSKIM - 2017-10-18 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
referent ds. wychowanków w internacie
kontakt przez PUP - 2017-09-04 - Nisko (podkarpackie)
wykonywanie prac biurowych w dziale gospodarki mieszkaniowej
kontakt przez PUP - 2016-05-10 - Złotoryja (dolnośląskie)
referent
kontakt przez PUP - 2016-07-04 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
NAUKA: OBSŁUGI SPRZĘTU BIUROWEGO, PROGRAMU KOMPUTEROWEGO; SPORZĄDZANIA POLIS; OBSŁUGI KLIENTA
kontakt przez PUP - 2017-05-04 - Konin (wielkopolskie)
Sprzedaż produktów ubezpieczeniowych w siedzibie firmy.Obsługa klienta przez telefon Obsługa klienta "zza biurka"Prowadzenie korespondencji mailowej i tradycyjnejprzygotowywanie i prezentacja ofert
ABC Broker Rafał Gardocki - 2017-10-11 - Białystok (podlaskie)
Pomoc w wykonywaniu prac administracyjnych
kontakt przez PUP - 2016-01-29 - Lubaczów (podkarpackie)
Szlifowanie odlewów,ręczna obróbka wykańczająca odlewy.
Odlewnia Kutno Sp. z o.o. - 2017-03-22 - Kutno (łódzkie)
praca przy montażu elementów obudowy lamp, przy maszynie CNC, Planowany rozwój firmy na rynki wschodnie
kontakt przez PUP - 2017-03-14 - Warszawa (mazowieckie)
Pomoc głównemu specjaliście w sporządzaniu dokumentów, umów, aneksów, podań, prowadzeniu dokuimentacji z imprez (zestawień, scenariuszy imprez, negocjacji z kontrahentami). Obsługa klienta, dokonywanie zamówień, ustalanie terminów spotkań.
kontakt przez PUP - 2017-04-27 - Szczurowa (małopolskie)
do uzgodnienia
HUTA SZKŁA TOPGLASS Sp. Jawna - 2016-09-05 - Rajec Szlachecki (mazowieckie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Sprawdzanie dokumentów księgowych pod względem rachunkowym , formalnym, dekretowanie , księgowanie w programie VulcanWYMAGANIA:Wykształcenie min. średnie - ksiegowość, finanse itp, mile widziane doświadzenie zawodowe, umiejetność obsługi komputera
Centrum Usług Wspólnych - 2018-10-02 - Lubliniec (śląskie)
1)Przygotowanie, opracowanie, dekretowanie i sprawdzanie pod względem formalno-rachunkowym dowodów księgowych oraz innych dokumentów będących podstawą zapisów w księgach rachunkowych.2)Kwalifikowanie wydatków dotyczących projektów współfinansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.3)Współpraca z osobą odpowiedzialną za opracowanie części merytorycznej wniosku o płatność.4)Sporządzanie wniosków beneficjanta o płatność (dot. realizowanych projektów PO WER i WRPO).5)Księgowanie na kontach analitycznych i syntetycznych oraz wprowadzanie danych do programu SYRIUSZ. Prowadzenie kont dochodów i wydatków zgodnie z obowiązującą klasyfikacją budżetową.6)Dokonywanie odpowiednich zmian w planie kont jednostki tj. tworzenie analityki z takimi segmentami kont, które zapewniają prawidłowe wyodrębnienie wydatków dotyczących realizowanych operacji gospodarczych.7)Dokonywanie analizy zgodności wewnętrznej analitycznych i syntetycznych zapisów ksiąg rachunkowych wszystkich (dziennik, księga główna, księgi pomocnicze, zastawienie obrotów i sald księgi głównej oraz ksiąg pomocniczych).8)Rejestrowanie rozrachunków i faktur dotyczących zobowiązań i należności w systemie SYRIUSZ.
Powiatowy Urząd Pracy w Złotowie - 2016-05-20 - Złotów (wielkopolskie)
prowadzenie handlu międzynarodowego, utrzymywanie kontaktu z kontrahentami, prowadzenie dokumentacji, pozyskiwanie nowych klientów
NORIS Sp. z o.o. Sp. komandytowa - 2017-12-04 - Rogoźno (wielkopolskie)