REFERENT W REFERACIE FINANSOWO-KSIĘGOWYM Złotów oferta pracy Powiatowy Urząd Pracy w Złotowie
Stanowisko: REFERENT W REFERACIE FINANSOWO-KSIĘGOWYM
Wynagrodzenie: od 1 850 PLN
Zakres obowiązków: 1)Przygotowanie, opracowanie, dekretowanie i sprawdzanie pod względem formalno-rachunkowym dowodów księgowych oraz innych dokumentów będących podstawą zapisów w księgach rachunkowych.2)Kwalifikowanie wydatków dotyczących projektów współfinansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.3)Współpraca z osobą odpowiedzialną za opracowanie części merytorycznej wniosku o płatność.4)Sporządzanie wniosków beneficjanta o płatność (dot. realizowanych projektów PO WER i WRPO).5)Księgowanie na kontach analitycznych i syntetycznych oraz wprowadzanie danych do programu SYRIUSZ. Prowadzenie kont dochodów i wydatków zgodnie z obowiązującą klasyfikacją budżetową.6)Dokonywanie odpowiednich zmian w planie kont jednostki tj. tworzenie analityki z takimi segmentami kont, które zapewniają prawidłowe wyodrębnienie wydatków dotyczących realizowanych operacji gospodarczych.7)Dokonywanie analizy zgodności wewnętrznej analitycznych i syntetycznych zapisów ksiąg rachunkowych wszystkich (dziennik, księga główna, księgi pomocnicze, zastawienie obrotów i sald księgi głównej oraz ksiąg pomocniczych).8)Rejestrowanie rozrachunków i faktur dotyczących zobowiązań i należności w systemie SYRIUSZ.
Data publikacji: 2016-05-20
Lokalizacja: Złotów (wielkopolskie)
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Złotowie
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Kolejowa 11, 77-400 Złotów, powiat: złotowski, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
1)Przygotowanie, opracowanie, dekretowanie i sprawdzanie pod względem formalno-rachunkowym dowodów księgowych oraz innych dokumentów będących podstawą zapisów w księgach rachunkowych.2)Kwalifikowanie wydatków dotyczących projektów współfinansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.3)Współpraca z osobą odpowiedzialną za opracowanie części merytorycznej wniosku o płatność.4)Sporządzanie wniosków beneficjanta o płatność (dot. realizowanych projektów PO WER i WRPO).5)Księgowanie na kontach analitycznych i syntetycznych oraz wprowadzanie danych do programu SYRIUSZ. Prowadzenie kont dochodów i wydatków zgodnie z obowiązującą klasyfikacją budżetową.6)Dokonywanie odpowiednich zmian w planie kont jednostki tj. tworzenie analityki z takimi segmentami kont, które zapewniają prawidłowe wyodrębnienie wydatków dotyczących realizowanych operacji gospodarczych.7)Dokonywanie analizy zgodności wewnętrznej analitycznych i syntetycznych zapisów ksiąg rachunkowych wszystkich (dziennik, księga główna, księgi pomocnicze, zastawienie obrotów i sald księgi głównej oraz ksiąg pomocniczych).8)Rejestrowanie rozrachunków i faktur dotyczących zobowiązań i należności w systemie SYRIUSZ.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: REFERENT W REFERACIE FINANSOWO-KSIĘGOWYM
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Złotów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: złotowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Złotów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.06.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
I.Wymagania niezbędne:1)posiadanie obywatelstwa polskiego (zgodnie z art. 11 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych osoba nieposiadająca obywatelstwa polskiego może ubiegać się o wolne stanowisko urzędnicze, jeżeli posiada znajomość języka polskiego potwierdzoną dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej)2)posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych3)niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie, ścigane z oskarżenia publicznego i umyślne przestępstwo skarbowe4)posiadanie wykształcenia co najmniej średniego, mile widziana specjalność: finanse i rachunkowośćII.Wymagania dodatkowe:1)znajomość przepisów ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy, 2)znajomość ustawy o rachunkowości, ustawy o finansach publicznych,3)znajomość Kodeksu Postępowania Administracyjnego,4)biegła umiejętność obsługi komputera oraz używania aplikacji biurowych (edytor tekstu, arkusz kalkulacyjny, Internet, poczta elektroniczna),5)zdolności organizacyjne, predyspozycje do pracy zespołowej, wysoka odporność na stres, samodzielność, dyspozycyjność, komunikatywność, odpowiedzialność6)mile widziane doświadczenie zawodowe w księgowości
Nazwa pracodawcy: Powiatowy Urząd Pracy w Złotowie
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Złotowie
Adres pracodawcy:
Kolejowa 11, 77-400 Złotów, powiat: złotowski, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętej kopercie osobiście w sekretariacie Powiatowego Urzędu Pracy w Złotowie, pok. 103, lub pocztą na adres: Powiatowy Urząd Pracy w Złotowie, ul. Kolejowa 11, 77-400 ZŁOTÓW z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko Referent w terminie do dnia 25 maja 2016 r. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.Podpisanie umowy o pracę na stanowisko Referent jest uwarunkowane przedłożeniem aktualnego zaświadczenia o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego.Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej /http//pup.zlotow.ibip.pl/ oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: złotowski
Gmina pracodawcy: Złotów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Złotów
Ulica pracodawcy: Kolejowa
Numer budynku pracodawcy: 11
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Złotowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Data dodania oferty pracy: 20.05.2016
Oferta pracy ważna do: 25.05.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 20.05.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 20.05.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
przygotowywanie ofert handlowych, prowadzenie rozmów i wszelkiej korespondencji z kontrahentami, uzgadnianie ze spedycją terminów dostaw do klienta
HAMAR A.M. Benedykcińscy Spółka Jawna - 2016-06-20 - Pocierzyn (kujawsko-pomorskie)
Spawacz MAG 135 upr. UDT-CERT TUV
PHU ENERGO-SERVICE JANUSZ WAWRZYNKIEWICZ - 2016-01-19 - Świerże Górne (mazowieckie)
obsługa urządzeń biurowych, obsługa korespondencji, archiwizacja akt, sporządzanie zestawienia opłat i innych wydatków poniesionych w postępowaniu, wysyłanie zawiadomień do stron o skierowaniu aktu oskarżenia do Sądu,
kontakt przez PUP - 2018-06-21 - Bolesławiec (dolnośląskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2018-01-18 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)
Sprządzanie raportów kasowych miesięcznych oraz organizowanie wyjazdów dla przewoźników (transport drewna).
SHP DREWNO Sp. z o.o. - 2016-05-05 - Różańsko (zachodniopomorskie)
Dekretowanie dokumentów księgowych, wystawianie faktur VAT oraz prowadzenie ich rejestru, prowadzenie ewidencji zakupów i usług NETTO, wykonywanie zadań wynikających z polityki rachunkowości jednostki.
BURSA SZKOLNA Nr 12 - 2016-10-11 - Łódź (łódzkie)
Miejsce stażu Moszna.Kontrola prawidłowości funkcjonowania obiektu, eksploatacji urządzeń i systemów technicznych obiektu oraz ich konserwacja, obsługa usterek i kontrola środków trwałych. Administrowanie obiektem,prowadzenie dokumentacji dotyczącej administrowania.
kontakt przez PUP - 2017-11-29 - Zielina (opolskie)
wykonywanie pracy w dziale księgowości.
kontakt przez PUP - 2018-05-11 - Ostrowiec Świętokrzyski (świętokrzyskie)
Pomoc w sporządzaniu zbiorowych sprawozdań, , sporządzanie poleceń przelewów w zakresie obrotu bezgotówkowego
kontakt przez PUP - 2017-07-24 - Mała Wieś (mazowieckie)
Zbijanie skrzyń mebli tapicerowanych.
Pres Mebel Sp. z .o.o. Sp. komandytowa - 2017-08-03 - Częstochowa (śląskie)
Prowadzenie spraw z zakresu przyznawania świadczeń rodzinnych (zasiłki rodzinne, "becikowe", "500+", świadczenia opiekuńcze)
Ośrodek Pomocy Społecznej w Lubomi - 2016-02-02 - Lubomia (śląskie)
Referent administracyjny (staż)
kontakt przez PUP - 2016-08-11 - Tychy (śląskie)
SPRZEDAŻ LODÓW
Amarena Dariusz Koziński - 2018-03-08 - Dębica (podkarpackie)
prowadzenie dokumentacji księgowej
kontakt przez PUP - 2016-10-21 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
realizacja procedur kontroli jakości, rozwiązywanie problemów jakościowych, poszukiwanie ich źródeł oraz planowanie działań korygujących i zapobiegawczych, sporządzanie i aktualizacja dokumentacji jakościowej, współpraca z pozostałymi działami firmy
KAMET S.A. - 2017-11-21 - Reńska Wieś (opolskie)
Obsługa klientów, sprzedaż części zamiennych, branża AGD, RTV.
FIRMA BUJAK AGD S.C. TADEUSZ BUJAK, JADWIGA BUJAK, PATRYK BUJAK, JOANNA BUJAK-DZIEWOŃSKA - 2017-01-24 - Kraków (małopolskie)
sporządzanie zestawień i rozliczeń finansowych
kontakt przez PUP - 2017-03-03 - Starogard Gdański (pomorskie)
rejestracja wniosków, przyjmowanie poczty, segregowanie zwrotnych poświadczeń, archiwizacja dokumentów
kontakt przez PUP - 2017-10-05 - Chrzanów (małopolskie)
Referat Gospodarki Przestrzennej, Geodezji i Mienia: zapoznanie się z pracą w Referatach, wykonywanie podstawowych prac biurowych, między innymi obsługa komputera, kserokopiearki, internetu, przygotowywanie i wysyłanie pism na zewnątrz, wykonywanie prac zleconych w obszarze Referatu, udział w realizowanych w referacie zadaniach
kontakt przez PUP - 2017-07-05 - Pawłowice (śląskie)
jw.
PROSERVICE AGENT TRANSFEROWY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-04-07 - Warszawa (mazowieckie)
Murowanie domów jednorodzinnych w zespole
Adam Borowski BOROWSKI - BUD Usługi Ogólnobudowlane - 2018-07-04 - Russocice (wielkopolskie)
wsparcie Kierownika Projektu w prowadzeniu i wdrażaniu projektów produkcyjnych, tworzeniu dokumentacji, kontroli, zamawianiu komponentów i raportowaniu;
RENA POLSKA SP. Z O.O. - 2016-12-14 - Wykroty (dolnośląskie)
ZGODNY Z PROGRAMEM STAŻU
kontakt przez PUP - 2016-03-14 - Opoczno (łódzkie)
Pomoc w kuchni
Liceum Plastyczne im.. Józefa Chełmońskiego w Nałęczowie - 2018-07-18 - Nałęczów (lubelskie)
sporządzanie list płac pracowników, naliczanie wynagrodzeń, składek na ubezpieczenie społeczne, prowadzenie dokumentacji w zakresie zasiłków chorobowych, macierzyńskich, wychowawczych. wyliczanie kapitału początkowego RP-7, sporządzenie deklaracji ZUS, Urzędu karbowego, PFRON oraz sprawozdań do GUS. wykonywanie czynności z zakresu obsługi kasowo- bankowej, dekretowanie i ewidencja dokumentów księgowych, wykonywanie innych , niewymienionych wyżej zadań związanych z zajmowanym stanowiskiem.
ZESPÓŁ SZKÓŁ W STRASZYNIE - 2016-10-21 - Straszyn (pomorskie)
-
kontakt przez PUP - 2017-08-11 - Stara Kamienica (dolnośląskie)
Przechowywanie i aktualizowanie teczek kontraktów handlowych, umów najmu i dzierżawy, sporządzanie pism do kontrahentów, dekretacja, przechowywanie, segregowanie i archiwizacja dokumentacji aneksów, umów i innych dokumentów dotyczących kontraktów, prowadzenie rejestru zleceń jednorazowych, kontakt z kontrahentami, analiza dokumentacji przychodzącej.
kontakt przez PUP - 2016-03-03 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
- obsługa klienta- przygotowanie ofert- sprzedaż ofert turystycznych na dany sezon
kontakt przez PUP - 2016-07-01 - Rzeszów (podkarpackie)
1.Kierowanie i koordynacja bieżącej działalności Centrum Edukacji i Pracy Młodzieży. 2. Koordynowanie i merytoryczne wsparcie działalności wszystkich jednostek, zespołów i stanowisk funkcjonujących w ramach CEiPM.3. Prowadzenie działalności informacyjnej i promocyjnej w zakresie Elektronicznego Centrum Aktywizacji Młodzieży (ECAM). 4. Prowadzenie dokumentacji organizacyjnej i merytorycznej dotyczącej funkcjonowania CEiPM oraz działalności podległych mu jednostek. Realizacja zadań związanych z refundacją wynagrodzeń wypłacanych młodocianym pracownikom w zakresie wynikającym z obowiązujących przepisów. Koordynowanie zadań związanych z utrzymaniem rezultatów projektu OHP jako realizator usług rynku pracy pod względem: zakresu i jakości świadczonych usług Centrum Edukacji i Pracy Młodzieży, funkcjonowania logistycznego i rozliczania jednostek utworzonych w ramach projektu, monitorowania dokumentacji w tym zakresie.
Ochotnicze Hufce Pracy Wielkopolska Wojewódzka Komenda - 2017-06-01 - Leszno (wielkopolskie)
Przygotowywanie i wprowadzanie dokumentów do systemu księgowego.
Wojciech Jagodziński Firma Handlowo-Usługowa "CONTROLING" - 2018-01-02 - Chodzież (wielkopolskie)