REFERENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI Słupsk oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: REFERENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: od 2 800 PLN
Zakres obowiązków: Wykonywanie czynności związanych z porządkowaniem, układaniem dokumentacji księgowej, ewidencją faktur, archiwizacją dokumenów, obsługa programu informatycznego, udzielanie informacji klientom spółki, księgowanie faktur, wyciągów bankowych, rozliczeń, sporządzanie przelewów, analiza kont księgowych.
Data publikacji: 2021-04-21
Lokalizacja: Słupsk (pomorskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Wykonywanie czynności związanych z porządkowaniem, układaniem dokumentacji księgowej, ewidencją faktur, archiwizacją dokumenów, obsługa programu informatycznego, udzielanie informacji klientom spółki, księgowanie faktur, wyciągów bankowych, rozliczeń, sporządzanie przelewów, analiza kont księgowych.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 800 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: REFERENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Słupsk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 22
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Słupsk
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2263
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent do spraw księgowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.05.2021
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, ekonomiczne
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_1: Array
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
danePracodawcy_nip: 8390007964
danePracodawcy_regon: 771285155
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Adres pracodawcy:
Leszczyńskiego 8, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie do pracy
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 22
Powiat pracodawcy: m. Słupsk
danePracodawcy_kodPowiatu: 2263
Gmina pracodawcy: Słupsk
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Słupsk
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0977278
Ulica pracodawcy: Leszczyńskiego
Numer budynku pracodawcy: 8
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|431101
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent do spraw księgowości
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|42A
Data dodania oferty pracy: 21.04.2021
Oferta pracy ważna do: 20.05.2021
Data udostępnienia oferty pracy: 21.04.2021
Data przyjęcia oferty pracy: 21.04.2021
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
https://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?340801182ef3983f5e82993af8cb8274
Podobne oferty pracy
Rozładunek samochodów, prace fizyczne, kierowanie wózkiem widłoymSala D
Katowickie Przedsiębiorstwo Meblowe AGATA S.A. - 2017-09-18 - Wrocław (dolnośląskie)
Przyjmowanie deklaracji podatkowych wpływających do urzędu; sprawdzanie prawidłowości wyliczenia zobowiązań podatkowych; upinanie deklaracjo do akt; wprowadzanie danych z deklaracji do systemu POLTAX, CZM i programu FISKAS; archiwizacja dokumentów; segregowanie, ewidencjonowanie dokumentacji; obsługa komputera oraz urządzeń biurowych.
kontakt przez PUP - 2016-06-17 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
-obsługa urządzeń biurowych; -pomoc w archiwizowaniu dokumentów; -zakładanie teczek aktowych spraw.Oferta skierowana dla osób zamieszkujących tereny wiejskie (finansowana z Rezerwy Ministra 2020)
kontakt przez PUP - 2020-08-27 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
wywrotka
M&D Cargo S.C. - 2016-07-04 - Iława (warmińsko-mazurskie)
Referent ds kadr
kontakt przez PUP - 2020-02-24 - Sierakowo (wielkopolskie)
prace biurowe
kontakt przez PUP - 2018-01-31 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-03-23 - Stęszew (wielkopolskie)
wprowadzanie do systemu danych z zakrsu sprzedaży, prowadzenie rozrachunków
ARIMEX DAMIS Spółka z O.O. - 2017-07-27 - Zduńska Wola (łódzkie)
Praca w charakterze handlowca.
HBU Katolik Sp. z o.o. - 2017-07-06 - Racibórz (śląskie)
weryfikacja dokumentów, skanowanie i opisywanie dokumentów elektronicznych
PT Dystrybucja S.A - 2017-05-11 - Radom (mazowieckie)
Prace podstawowe i pomocnicze w zakresie działania komórki organizacyjnej. Wprowadzanie danych do systemów komputerowych wykorzystywanych w komórce organizacyjnej.
kontakt przez PUP - 2016-10-27 - Puck (pomorskie)
Prowadzenie na podstawie dowodów księgowych ksiąg rachunkowych ujmujących zapisy zdarzeń w porządku chronologicznym i systematycznym przy pomocy programu komputerowego
Biuro Obsługi Szkół Samorządowych w Dąbrowie Biał. - 2020-02-25 - Dąbrowa Białostocka (podlaskie)
Naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie list płac, prowadzenie dokumentacji kadrowej związanej z zawieraniem, kontynuacją i rozwiązaniem stosunku pracy, aktualizacja danych pracowniczych w systemie; obsługa praktyk szkolnych i studenckich; obsługa projektów z Urzędów Pracy (staże, doposażenie stanowisk pracy, prace interwencyjne, itp.)
PREVAC Sp. z o.o. - 2017-03-07 - Rogów (śląskie)
Prowadzenie magazynu spożywczego (2-3 godz. dziennie); Prowadzenie BHP dla pracowników- odzież ochronna; Rozliczenia technologiczne piekarni; Rozliczenia kierowców; Pozostałe prace biurowe. Okres próbny 3 miesiące; godziny pracy: 7.00- 15.00
"Społem" Powszechna Spółdzielnia Spożywców w Słupsku - 2019-05-21 - Słupsk (pomorskie)
sprzątanie biur
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe GRONEX Krystian Gronkowski - 2018-01-05 - Sulechów (lubuskie)
WG. HARMONOGRAMU
kontakt przez PUP - 2018-07-18 - Kraków (małopolskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-08-11 - Kraków (małopolskie)
Bezpośredni kontakt z klientem, wystawianie zleceń produkcyjnych, kontrola stanu magazynowego zamówionego towaru, wystawiane WZ, składanie ofert sprzedażowych
Ecobag-network Sp. z o.o. - 2018-02-08 - Przyprostynia (wielkopolskie)
Sprzedaż mebli, obsługa klienta , sporządzanie umów ratalnych, utrzymanie czystości na salonie.
Fabryka Mebli "BODZIO" Bogdan Szewczyk sp.j. - 2018-03-06 - Gdańsk (pomorskie)
zgodny, praca na terenie Polski
WUNTI Marek Gądek - 2020-07-29 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
-Prace biurowe,-Obsługa klienta,-Obsługa sekretariatu,-Kontakt telefoniczny 58-531-10-09
PORADNIA PSYCHOLOGICZNO PEDAGOGICZNA W TCZEWIE - 2019-02-20 - Tczew (pomorskie)
praca biurowa, obsługa klienta, sprzedaż - kupno odpadów i złomu
kontakt przez PUP - 2016-03-15 - Sokołów Podlaski (mazowieckie)
- udzielanie informacji paszportowej,- układanie paszportów w ciągu alfabetycznym w depozycie,- faksowanie, kserowanie dokumentacji paszportowej,- wykonywanie innych czynności zleconych przez opiekuna,
kontakt przez PUP - 2017-07-18 - Wodzisław Śląski (śląskie)
Zakładanie zleceń (redagowanie zgłoszeń telefonicznych), rozliczanie zleceńw programie, weryfikacja i nadzór nad realizacją zleceń Praca w placówcefirmy Węgry ul. Pustkowska 18. Praca w godzinach: I. 05:00-13:00 II. 07:00-15:00 III. 09:00-17:00
Zakład Rolniczo-Przemysłowy FARMUTIL HS S.A - 2017-03-30 - Węgry (opolskie)
Sprzedaż:• Realizacja założonego planu sprzedaży• Przyjmowanie zamówień podczas kontaktów telefonicznych z klientem• Pozyskiwanie klientów• Analiza rynku oraz monitorowanie działań konkurencji• Umiejętność współpracy w zespole• Stały kontakt i opieka klienta• Samodyscyplina i zaangażowanie w realizację powierzonych zadańOd kandydatów oczekujemy• Wykształcenia Wyższego ( w tym licencjat), kierunki studiów - biotechnologia, chemia, ochrona środowiska, zootechnika• Mile widziane doświadczenie w sprzedaży i obsłudze klienta• Umiejętności negocjacyjnych• Umiejętności budowania biznesowych relacji• Dobrej organizacji pracyZainteresowanych proszę o przesyłanie ofert na maila: biuro (at) genoplast.plSkontaktujemy się z wybranymi ofertami.www.genoplast.pl, www.googlab.pl, www.bio4u.pl
GENOPLAST BIOCHEMICALS Tomasz Schröder - 2018-08-21 - Starogard Gdański (pomorskie)
Nadzór nad pracą maszyn do obróbki skrawaniem
"A.BERGER POLSKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-03-03 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Nabór na stanowisko urzędnicze, szczegóły znajdują się na stronie www.mzuk.plWykształcenie: wyższe (kierunek: administracja, zarządzanie lub ekonomia); znajomość ustawy KPA i innych aktów prawnych; biegła obsługa komputera i pakietu MS Office; zakres obowiązków: obsluga administracyjno-biurowa klientów giełdy; obsługa administracyjno-biurowa, pobór opłat i kontrola poboru opłat targowych; współpraca z radcą prawnym w zakresie spraw bieżących giełdy; prowadzenie innych spraw bieżących giełdy; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice giełda samochodowa
MIEJSKI ZARZĄD USŁUG KOMUNALNYCH - 2018-01-22 - Gliwice (śląskie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2019-07-05 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW:1. PROWADZENIE SZKOLEŃ Z ZAKRESU OCHRONY INFORMACJI NIEJAWNYCH ORAZ BEZPIECZEŃSTWA TELEINFORMATYCZNEGO.2. OPRACOWYWANIE DOKUMENTÓW PLANISTYCZNYCH ORAZ SPRAWOZDAWCZYCH Z OBSZARU OCHRONY INFORMACJI NIEJAWNYCH.3. OPRACOWYWANIE DOKUMENTACJI ZWIĄZENEJ Z PRZEPROWADZENIEM OKRESOWEJ KONTROLI OCHRONY INFORMACJI NIEJAWNYCH.4. PROWADZENIE PROCESU SZACOWANIA RYZYKA DLA BEZPIECZEŃSTWA INFORMACJI NIEJAWNYCH. 5. UCZESTNICZENIE W OPRACOWYWANIU UMÓW I INSTRUKCJI BEZPIECZEŃSTWA PRZEMYSŁOWEGO DOT. ZLECENIA PRZEDSIĘBIORCY WYKONANIA UMÓW LUB ZADAŃ ZWIĄZANYCH Z DOSTĘPEM DO INFORMACJI NIEJAWNYCH.6. SPORZĄDZANIE PISM, ZESTAWIEŃ, ANALIZ NIEZBĘDNYCH W DZIAŁALNOŚCI BIEŻĄCEJ.WYNAGRODZENIE 2680,00 PLUS DODATEK ZA WYSŁUGĘ LAT
11 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY - 2020-02-25 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
pomoc w codziennych czynnościach( sprzątanie, gotowanie, czynności sanitarne)
Małopolski Oddział Okręgowy Polskiego Czerwonego Krzyża - 2018-05-16 - Kocmyrzów (małopolskie)