PRAKTYKA STUDENCKA W WYDZIAŁACH SĄDU REJONOWEGO Zakopane oferta pracy Sąd Rejonowy w Zakopanem
Stanowisko: PRAKTYKA STUDENCKA W WYDZIAŁACH SĄDU REJONOWEGO
Wynagrodzenie: nieodpłatny
Zakres obowiązków: 1. zapoznanie ze strukturą i organizacją pracy Sądu - w Wydziale: I Cywilnym, II karnym, III Rodzinnym i Nieletnich, V Ksiąg Wieczystych,2. zapoznanie z obiegiem dokumentów i zasadami prowadzenia akt sądowych, 3. pomoc kancelaryjna w sekretariacie wydziału,4. udział w posiedzeniach sądu,
Data publikacji: 2016-11-28
Lokalizacja: Zakopane (małopolskie)
Pracodawca: Sąd Rejonowy w Zakopanem
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:GIMNAZJALNA 13, 34-500 Zakopane, powiat: tatrzański, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
1. zapoznanie ze strukturą i organizacją pracy Sądu - w Wydziale: I Cywilnym, II karnym, III Rodzinnym i Nieletnich, V Ksiąg Wieczystych,2. zapoznanie z obiegiem dokumentów i zasadami prowadzenia akt sądowych, 3. pomoc kancelaryjna w sekretariacie wydziału,4. udział w posiedzeniach sądu,
Forma zatrudnienia: Praktyka studencka
Zmianowość pracy: nie dotyczy
Liczba godzin pracy w tygodniu: 30
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: nieodpłatny
Nazwa stanowiska: PRAKTYKA STUDENCKA W WYDZIAŁACH SĄDU REJONOWEGO
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Zakopane
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: tatrzański
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Zakopane
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: bez zawodu
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: nieodpłatny
Data rozpoczęcia pracy: 01.12.2016
Data zakończenia pracy: 31.12.2016
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: student na kierunku : prawo lub administracja
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: podstawowa wiedza z zakresu prawa
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: dobra znajomość obsługi komputera (Ms Office)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: biegłość w pisaniu pod dyktando na komputerze
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: dobra organizacja pracy
Nazwa pracodawcy: Sąd Rejonowy w Zakopanem
Sposób aplikowania: poprzez uczelnię
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Sąd Rejonowy w Zakopanem
Adres pracodawcy:
GIMNAZJALNA 13, 34-500 Zakopane, powiat: tatrzański, woj: małopolskie
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Nie dotyczy. Oferta praktyki studenckiej.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: • inny: poprzez uczelnię
Typ podmiotu pracodawcy: JAP
Województwo pracodawcy: małopolskie
Powiat pracodawcy: tatrzański
Gmina pracodawcy: Zakopane
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Zakopane
Adres strony pracodawcy: HTTP://WWW.ZAKOPANE.SR.GOV.PL
Ulica pracodawcy: GIMNAZJALNA
Numer budynku pracodawcy: 13
Oferta zgłoszona przez: Sąd Rejonowy w Zakopanem
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 4
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 4
Zawód wykonywany przez pracownika: bez zawodu
Typ oferowanej pracy: (praktyka studencka)
Data dodania oferty pracy: 28.11.2016
Oferta pracy ważna do: 23.12.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 28.11.2016
Typ oferowanej pracy: Praktyka studencka
Podobne oferty pracy
Sprzątanie biur
kontakt przez PUP - 2018-04-18 - Leszno (wielkopolskie)
sprzątanie pomieszczeń szkolnych
Szkoła Podstawowa Nr 39 im. Kornela Makuszyńskiego - 2017-08-07 - Sosnowiec (śląskie)
Zgodnie ze stanowiskiem pracy.
kontakt przez PUP - 2017-06-21 - Rypin (kujawsko-pomorskie)
1. Zapoznanie się z przepisami bhp, Regulaminem organizacyjnym, Regulaminem pracy i zasadami obiegu dokumentacji.2. Zapoznanie się z przepisami regulującymi zakres zadań i uprawnień Inspekcji Ochrony Środowiska.3. Zapoznanie się z zasadami prowadzenia postępowań administracyjnych w zakresie działalności Wydziału Inspekcji.4. Redagowanie pism urzędowych, w tym decyzji administracyjnych.5. Pomoc przy wprowadzaniu informacji do systemów i baz danych funkcjonujących w Wydziale.
WOJEWÓDZKI INSPEKTORAT OCHRONY ŚRODOWISKA W RZESZOWIE - 2015-10-22 - Rzeszów (podkarpackie)
zgodnie ze stanowiskiem; praca w godz.7.00-19.00
Dom Pomocy Społecznej w LUBUCZEWIE - 2017-08-07 - Słupsk (pomorskie)
nadzór nad podległą placówką, realizacja planów sprzedażowych
Firma Usługowa "Snodam" Damian Snopek - 2017-02-16 - Głubczyce (opolskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-05-19 - Wolsztyn (wielkopolskie)
wg potrzeb
M. R. INTERIOR s.c. - 2016-03-29 - Kielce (świętokrzyskie)
wg stanowiska ( kontakt z pracodawcą tel: 693144504 )
Firma "U KOŁODZIEJA" Aneta Krupka - 2016-01-26 - Mojęcice (dolnośląskie)
-Wynagrodzenie zgodnie z kartą nauczyciela,-21 godzin tygodniowo,-Osoby zainteresowane prosimy o kontakt tel. 58 682-85-24.-Kontakt e-mail: zslego (at) wp.pl
ZESPÓŁ SZKÓŁ W ŁĘGOWIE - 2017-08-24 - Łęgowo (pomorskie)
zapoznanie praktykanta ze strukturą organizacyjną instytucji;zapoznanie praktykanta z przepisami BHP i ppoż;zapoznanie praktykanta z zadaniami realizowanymi przez Wydział;pomoc przy podziale korespondencji wpływającej do Oddziału ;przekazywanie korespondencji do wysyłki;dołaczanie dokumentów do akt sprawy.
ODDZIAŁ ZUS W BIAŁYMSTOKU - 2015-11-30 - Białystok (podlaskie)
- POZNANIE STRUKTURY ORGANIZACYJNEJ ODDZIAŁU- ZAPOZNANIE SIĘ Z ZASADAMI I PROCEDURAMI OBOWIĄZUJĄCYMI W WYDZIALE OBSŁUGI PRAWNEJ- PRZYGOTOWYWANIE PROJEKTÓW PISM I ROZSTRZYGNIĘĆ W RAMACH POSTĘPOWAŃ Z ZAKRESU UBEZPIECZEŃ- ZAPOZNANIE SIĘ ZE SPECYFIKĄ CZYNNOŚCI PODEJMOWANYCH W RAMACH TOCZĄCYCH SIĘ POSTĘPOWAŃ- ZAPOZNANIE SIĘ Z AKTAMI SPRAW ORGANU RENTOWEGO- UCZESTNICTWO W ROZPRAWACH SĄDOWYCH
ODDZIAŁ ZUS W SZCZECINIE - 2015-10-27 - Szczecin (zachodniopomorskie)
j.w.
Zaklady Usługowe "Centrum-Usługa" Sp. z o. o. - 2016-04-28 - Warszawa (mazowieckie)
- POZNANIE STRUKTURY ORGANIZACYJNEJ ODDZIAŁU ZUS,- ZAPOZNANIE SIĘ Z ZADANIAMI I PROCESAMI REALIZOWANYMI W WYDZIALE OBSŁUGI DOKUMENTACJI,- PRACE ZWIĄZANE Z OBIEGIEM DOKUMENTÓW,- POMOC PRZY WERYFIKACJI AKT EMERYTALNO-RENTOWYCH.
ODDZIAŁ ZUS W JAŚLE - 2016-03-17 - Jasło (podkarpackie)
- poznanie struktury organizacyjnej Oddziału- zapoznanie się z zadaniami i procesami realizowanymi w Wydziale Ubezpieczeń i Składek 1- uczestniczenie i wsparcie realizacji bieżących działań Wydziału tj. zakładanie akt, przekazywanie dokumentów do akt, - obsługa urządzeń biurowych
I ODDZIAŁ ZUS W ŁODZI - 2015-10-23 - Łódź (łódzkie)
zamawianie z Chinach produktów do restauracji, podpisywanie umów z dostawcami produktów, sprawdzanie dostaw pod względem terminów, zgodności nadesłanych towarów, składanie reklamacji, wykonywanie zleceń Zarządu Spółki
kontakt przez PUP - 2017-06-14 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
ulotkowanie i działania promocyjne na terenie miasta Sieradz
kontakt przez OHP - 2016-05-18 - Sieradz (łódzkie)
praca w UDSK
NAPRZÓD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-02 - Białystok (podlaskie)
Szalowanie stropów, słupów, ścian i tarcz żelbetowych. Miejsce pracy: woj. pomorskie.
BELL - DOM USŁUGI BUDOWLANE BELGRAU PIOTR - 2017-06-14 - Borowiec (pomorskie)
- Przygotowywanie dokumentów do biura rachunkowego. Gospodarka magazynowo - rachunkowa w komputerze.- Wynagrodzenie: od 2000 zł/brutto na okresie próbnym. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe (min. licencjackie). Wymagane doświadczenie zawodowe min. 5 lata na podobnym stanowisku. Bardzo dobra znajomość komputera. Mile widziana znajomość programu SUBIEKT GT. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: intermirex (at) interia.pl
"INTER-MIREX" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-02-17 - Katowice (śląskie)
praca biurowa
Zakłady Wytwórcze "AGRO-CHEMAT" Sp zoo - 2018-07-25 - Wiązowna (mazowieckie)
Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za uruchomienia, przeglądy i remonty bieżące maszyn i urządzeń.
MRGARDEN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-07-06 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
prowadzenie procesu montażu zbrojeń prefabrykatów żelbetowych
Focus Group Tomasz Ziemba - 2016-10-26 - Bytom (śląskie)
1. ZAPOZNANIE SIĘ Z ZADANIAMI REALIZOWANYMI PRZEZ URZĄD STATYSTYCZNY W POZNANIU - ODDZIAŁ W PILE 2. POZNANIE METODOLOGII I PRAKTYCZNEJ REALIZACJI BADAŃ Z ZAKRESU STATYSTYKI KRÓTKOOKRESOWEJ 3. ZAPOZNANIE SIĘ Z PROWADZENIEM REJESTRU REGON ORAZ TERYT PRZEZ SŁUŻBY STATYSTYKI PUBLCZNEJ 4. POZNANIE PRAKTYKI UDZIELANIA INFORMACII STATYSTYCZNEJ ORAZ ARCHIWUM ZAKŁADOWEGO
URZĄD STATYSTYCZNY W POZNANIU - 2016-05-10 - Piła (wielkopolskie)
kontrola płynności bieżącej działalności produkcyjnej przedsiębiorstwa, nadzór nad zasobami technicznymi zakładu, zapewnienie zgodności procesów produkcyjnych z wymaganiami BHP, jakościowymi oraz procedurami wewnętrznymi, zarządzanie podległym zepołem, kontrola i optymalizacja kosztów produkcji, planowanie i budżetowanie produkcji, rozwiązywanie problemów technicznych i organizacyjnych, przygotowywanie harmonogramów produkcyjnych, weryfikacja wykonywanych prac pod względem jakości i terminowości, prowadzenie wymaganych zapisów dotyczących produkcji, kontrola i ewidencja czasu pracy, współpraca z pozostałymi działami firmy
Maniak Bogusław Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe BODMAN Bogusław Maniak - 2017-04-18 - Tuchów (małopolskie)
Przewóz towarów na terenie Polski i UE
I&A Aleksander Chwałek - 2015-12-16 - Białogard (zachodniopomorskie)
1. Zapoznanie się z przepisami BHP i ppoż oraz przepisami dot. ochrony danych osobowych. 2. Zapoznanie się ze strukturą i funkcjonowaniem OHP oraz przepisami w zakresie praktycznej nauki zawodu oraz refundacji wynagrodzeń młodocianych pracowników. 3. Przyjmowanie i weryfikacja wniosków pracodawców o zawarcie umowy oraz wniosków o dokonanie refundacji wynagrodzeń młodocianych pracowników. 4. Prowadzenie i archiwizacja dokumentacji zgodnie z instrukcją kancelaryjną.
POMORSKA WOJEWÓDZKA KOMENDA OCHOTNICZYCH HUFCÓW PRACY - 2016-01-26 - Gdańsk (pomorskie)
1) Zapoznanie z przepisami prawnymi stosowanymi przez komórkę organizacyjną.2) Zapoznanie z zadaniami/zakresem działalności komórki organizacyjnej.3) Obserwacja i pomoc w czynnościach należących do bieżących zadań komórki organizacyjnej.4) Zapoznanie z zasadami obiegu dokumentów.5) Obsługa kancelaryjna komórki organizacyjnej.6) Pomoc przy przygotowywaniu/opracowywaniu dokumentacji.7) Asystowanie przy: obchodach portu, inspekcjach budowli hydrotechnicznych, inspekcjach jednostek pływających
URZĄD MORSKI W SZCZECINIE - 2016-06-21 - Trzebież (zachodniopomorskie)
obsługa maszyn budowlanych, pomoc przy wykonywaniu prac tynkarskich
Jacek Ziółkowski Firma Remontowo-Budowlana "FREMING" - 2018-04-04 - Rypin (kujawsko-pomorskie)
planowanie i organizowanie transportu (lądowego i lotniczego), organizacja pobytu artystów zagranicznych w Polsce, w tym między innymi koordynacja realizacji wymogów rider-owych, przygotowanie sprawozdań po- koncertowych, wykształcenie min. średnie, znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym ( w mowie i piśmie),
PRESTIGE MJM Sp.z o.o. Sp. Komandytowa - 2016-06-16 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)