PODINSPEKTOR WIELOOSOBOWE STANOWISKO DS. REMONTÓW I INWESTYCJI Płock oferta pracy Urząd Miasta Płocka

Stanowisko: PODINSPEKTOR WIELOOSOBOWE STANOWISKO DS. REMONTÓW I INWESTYCJI

Wynagrodzenie: od 2 000 PLN

Zakres obowiązków: Zakres wykonywanych zadań, a w szczególności:1)pełnienie funkcji inspektora nadzoru w zakresie zadań remontowych i inwestycyjnych, w tym:a) sprawdzanie pod względem merytorycznym dokumentacji technicznychb) bezpośredni nadzór nad robotami budowlanymi (uzgodnienia z projektantami, uczestnictwo w odbiorach, podejmowanie decyzji technicznych na budowach, kontrola jakości wykonywanych robót z dokumentacją projektową i zawartą umową)c) rozliczenie rzeczowo- finansowe robót (odbiór przedmiotu umowy, ujawnienie na majątku wybudowanych środków trwałych);2)przygotowanie przedmiarów i obmiarów robót, sprawdzanie oraz opracowywanie kosztorysów, przygotowywanie umów z wykonawcami, wniosków o wszczęcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, opracowywanie Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia;3)ocena stanu technicznego obiektów w celu podjęcia decyzji o zakresie robót koniecznych do wykonania;4)przygotowywanie kompletu materiałów do opracowania dokumentacji technicznych przez projektantów, oraz materiałów niezbędnych do rozpoczęcia realizacji zadań;5)uczestnictwo w komisjach przetargowych;6)przygotowywanie projektów Uchwał Rady Miasta, materiałów sesyjnych, odpowiedzi na wnioski Komisji Rady Miasta, interpelacje radnych, posłów, senatorów, skargi i interwencje mieszkańców;7)opracowywanie sprawozdań dla innych komórek organizacyjnych urzędu oraz projektów planów remontowych i inwestycyjnych;8)prowadzenie spraw związanych z wykorzystaniem środków pozabudżetowych, np. dotacje itp.;9)uczestnictwo w szkoleniach wewnętrznych i zewnętrznych;10)sprawdzanie rzeczowo-finansowe wniosków o dotacje do zabytków w ramach procesu rewitalizacji.

Data publikacji: 2017-04-27

Lokalizacja: Płock (mazowieckie)

Pracodawca: Urząd Miasta Płocka

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
09-400 Płock 1, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Zakres wykonywanych zadań, a w szczególności:1)pełnienie funkcji inspektora nadzoru w zakresie zadań remontowych i inwestycyjnych, w tym:a) sprawdzanie pod względem merytorycznym dokumentacji technicznychb) bezpośredni nadzór nad robotami budowlanymi (uzgodnienia z projektantami, uczestnictwo w odbiorach, podejmowanie decyzji technicznych na budowach, kontrola jakości wykonywanych robót z dokumentacją projektową i zawartą umową)c) rozliczenie rzeczowo- finansowe robót (odbiór przedmiotu umowy, ujawnienie na majątku wybudowanych środków trwałych);2)przygotowanie przedmiarów i obmiarów robót, sprawdzanie oraz opracowywanie kosztorysów, przygotowywanie umów z wykonawcami, wniosków o wszczęcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, opracowywanie Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia;3)ocena stanu technicznego obiektów w celu podjęcia decyzji o zakresie robót koniecznych do wykonania;4)przygotowywanie kompletu materiałów do opracowania dokumentacji technicznych przez projektantów, oraz materiałów niezbędnych do rozpoczęcia realizacji zadań;5)uczestnictwo w komisjach przetargowych;6)przygotowywanie projektów Uchwał Rady Miasta, materiałów sesyjnych, odpowiedzi na wnioski Komisji Rady Miasta, interpelacje radnych, posłów, senatorów, skargi i interwencje mieszkańców;7)opracowywanie sprawozdań dla innych komórek organizacyjnych urzędu oraz projektów planów remontowych i inwestycyjnych;8)prowadzenie spraw związanych z wykorzystaniem środków pozabudżetowych, np. dotacje itp.;9)uczestnictwo w szkoleniach wewnętrznych i zewnętrznych;10)sprawdzanie rzeczowo-finansowe wniosków o dotacje do zabytków w ramach procesu rewitalizacji.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: do uzg.

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
PODINSPEKTOR WIELOOSOBOWE STANOWISKO DS. REMONTÓW I INWESTYCJI

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Płock

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Płock

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Płock

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: kierownik budowy

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 15.05.2017

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne (formalne):1. obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nie posiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 902);2. nieposzlakowana opinia;3. pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych;4. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;5. wykształcenie minimum średnie techniczne;6. staż pracy minimum 3 lata;7. udokumentowany co najmniej 1 rok doświadczenia na stanowisku kierownika budowy, kierownika robót lub inspektora nadzoru wynikający ze świadectw pracy załączonych w elektronicznym formularzu aplikacyjnym;8. uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych;9. przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa;10. prawo jazdy kat. B;11. znajomość kosztorysowania;12. umiejętność tworzenia harmonogramów i zarządzania procesem inwestycyjnym.Wymagania dodatkowe:znajomość ustaw:- z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 902)- z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2016 r. poz. 446 ze zm.)- z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (Dz. U. z 2016 r. poz. 290 ze zm.)- z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 ze zm.)- z dnia 14 czerwca 1960 roku Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2016 r. poz. 23 ze zm.)

Nazwa pracodawcy: Urząd Miasta Płocka

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Miejski Urząd Pracy w Płocku

Adres pracodawcy:
09-400 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Aplikacja powinna zawierać następujące dokumenty:1.życiorys (CV) dodany jako załącznik do formularza aplikacyjnego (skan);2.list motywacyjny - dodany jako załącznik do formularza aplikacyjnego (skan);3.dokumenty potwierdzające wykształcenie - dodane jako załącznik do formularza aplikacyjnego (skan);4.dokumenty potwierdzające staż pracy (świadectwa pracy / zaświadczenie o zatrudnieniu) - dodane jako załącznik do formularza aplikacyjnego (skany);5.oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych. Zgodnie z treścią art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r., poz. 922) - Urząd Miasta Płocka z siedzibą w Płocku, pl. Stary Rynek 1, jest administratorem danych osobowych osób ubiegających się o zatrudnienie w Urzędzie. Dane osobowe w zakresie określonym w art. 221 Kodeksu pracy oraz przepisach wykonawczych do Kodeksu pracy będą przetwarzane w celu związanym z procesem rekrutacji nowych pracowników Urzędu. Każda osoba, której dane są przetwarzane, ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania - poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym;6.oświadczenie o posiadanym obywatelstwie polskim (o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nie posiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 902) - poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym;7.oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych - poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym;8.oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe - poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym;9.oświadczenie o nieposzlakowanej opinii - poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym;10.oświadczenie o posiadaniu uprawnień budowlanych w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym;11.oświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym;12.oświadczenie o posiadaniu prawa jazdy kat. B poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym;13.oświadczenie o znajomości kosztorysowania poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym;14.oświadczenie o posiadaniu umiejętności tworzenia harmonogramów i zarządzania procesem inwestycyjnym poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym;15.dokument potwierdzający niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust.2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 902) załączony do elektronicznego formularza aplikacyjnego (skan).Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być załączone przez kandydata wraz z tłumaczeniem na język polski przez tłumacza przysięgłego skan dokumentu załączony w elektronicznym formularzu aplikacyjnym.Składanie aplikacji:Aplikacje składa się wyłącznie poprzez wypełnienie i przesłanie drogą elektroniczną formularza aplikacyjnego upowszechnionego na stronie portalu rekrutacyjnego Urzędu Miasta Płocka (https://e-rekrutacja.plock.eu) w terminie do dnia 8 maja 2017 roku. Aplikacje złożone w formie papierowej nie będą rozpatrywane.* Z osobami, które spełnią wymagania formalne, może być przeprowadzona rozmowa, test kwalifikacyjny lub sprawdzenie umiejętności, o czym kandydaci zostaną poinformowani drogą mailową (elektroniczną).* Kandydaci zaproszeni na rozmowę kwalifikacyjną, przed przystąpieniem do udziału w rozmowie, mogą być zobowiązani do przedstawienia oryginałów dokumentów potwierdzających dane zawarte w aplikacji.* Osoba wybrana do zatrudnienia będzie zobowiązana do przedstawienia oryginału aktualnego Zapytania o udzielenie informacji o osobie z Krajowego Rejestru Karnego.* Osobom, które nie posiadają dostępu do internetu, a są zainteresowane złożeniem APLIKACJI, zagwarantowano dostęp do bezpłatnego stanowiska komputerowego, w celu jej złożenia, w godzinach pracy Urzędu w następujących lokalizacjach:pl. Stary Rynek 1;Al. J. Piłsudskiego 6;ul. Miodowa 8.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: inny

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: mazowieckie

Powiat pracodawcy: m. Płock

Gmina pracodawcy: Płock

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Płock

Profil działalności pracodawcy: działalność publiczna

Oferta zgłoszona przez: Miejski Urząd Pracy w Płocku

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: kierownik budowy

Data dodania oferty pracy: 27.04.2017

Oferta pracy ważna do: 08.05.2017

Data udostępnienia oferty pracy: 27.04.2017

Data przyjęcia oferty pracy: 27.04.2017

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

GÓRNIK STRZAŁOWY - od 3 200 PLN

Praca w przodku przy przebudowie na dole. Miejsce pracy: KWK POKÓJ lub KWK SOŚNICA.
Górnicze Przedsiębiorstwo Robót Specjalistycznych HYDROKOP Sp. z o.o. - 2017-06-21 - Ruda Śląska (śląskie)

KIEROWCA CIĄGNIKA SIODŁOWEGO - od 2 400 PLN

Kierowanie ciągnikiem siodłowym, prace pomocnicze przy rampie załadunkowej
kontakt przez PUP - 2016-01-15 - Rożnowo Nowogardzkie (zachodniopomorskie)

KUCHARZ - 997,4 PLN

gotowaniezgodnie z poleceniami szefa kuchni, przygotowywanie potraw, zup, sałatek, dań głównych, pomoc w wydawaniu potraw
kontakt przez PUP - 2016-06-07 - Mielec (podkarpackie)

PODINSPEKTOR W WYDZIALE ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH URZĘDU MIASTA KNURÓW - od 2 000 PLN

KONKURS; Szczegóły na stronie: www.knurow.bip.info.plWykształcenie wyższe; min.3 letni staż pracy w tym doświadczenie w pracy związanej z udzielaniem zamówień publicznych; umiejętność biegłej obsługi komputera; jedna zmiana; miejsce pracy: UM Knurów
Urząd Miasta Knurów - 2017-06-28 - Knurów (śląskie)

PRACOWNIK POMOCNICZY OBSŁUGI HOTELOWEJ - 997,4 PLN

zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-05-26 - Dobczyce (małopolskie)

KUCHARZ KUCHNII WIETNAMSKIEJ - do 2 200 PLN

Przygotowanie potraw kuchni wietnamskiej z mięs, drobiu, ryb, owoców morza, warzyw i innych.
Bar "THANG LONG" Van Minh Duong - 2016-09-06 - Legnica (dolnośląskie)

PODINSPEKTOR - 997,4 PLN

Przygotowanie dokumentacji projektowej aktu zadań inwestycyjnych z zakresu melioracji i ochrony przeciwpowodziowej.
kontakt przez PUP - 2016-01-21 - Płock (mazowieckie)

REFERENT DS. ADMINISTRACYJNO-BIUROWYCH - 997,4 PLN

prace biurowe, administracyjne, odbieranie i wysyłanie korespondencji, tworzenie zamówień, ofert, pism, koordynacja prawidłowego obiegu dokumnetów w firmie
kontakt przez PUP - 2016-07-04 - Jankowice (śląskie)

PODINSPEKTOR W WYDZIALE GOSPODARKI KOMUNALNEJ, RESTRUKTURYZACJI I OCHRONY ŚRODOWISKA - od 1 850 PLN

KONKURS szczegóły oferty na www.knurow.bip.info.pl
Urząd Miasta Knurów - 2016-08-16 - Knurów (śląskie)

KOORDYNATOR DS. DOSTAW I ZAMÓWIEŃ - od 2 200 PLN

przyjmowanie zamówień, koordynowanie dostaw i zamówień
ML LONDON GROUP Sp. z o. o. - 2018-09-10 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

PRACOWNIK GOSPODARCZY - do 13 PLN

Wykształcenie techniczne; wymagane doświadczenie w branży cukierniczej i piekarniczej; książeczka sanepidowska; prawo jazdy kat. B; dyspozycyjność do pracy w weekendy; zakres obowiązków: obsługa maszyn piekarniczo-cukierniczych, czyszczenie, konserwacja, drobne naprawy, dbanie o czystość w punktach handlowych, drobne prace naprawcze; praca w punkatch handlowych w Pyskowicach, Gliwicach, Toszku i Zabrzu; umowa zlecenie
kontakt przez PUP - 2017-06-29 - Pyskowice (śląskie)

ROZNOSICIEL GAZET REKLAMOWYCH - 200 - 250 PLN

roznoszenie gazet reklamowych
Kaufland Polska Markety Sp. z o.o. Sp.k. - 2018-02-05 - Głogów (dolnośląskie)

KUCHARZ - od 10 PLN

przygotowanie i wydywanie posiłków
Las Cafe - 2015-12-14 - Karpacz (dolnośląskie)

TECHNIK FIZJOTERAPII - do 2 000 PLN

Technik fizjoterapii - praca w Domu Pomocy Społecznej
kontakt przez PUP - 2017-12-05 - Lelów (śląskie)

PRACOWNIK FIZYCZNY W HANDLU OBWOŹNYM - od 1 400 PLN

Rozładunek + załadunek towaru około 2,5 tony,Praca w środy ,soboty i niedziele na 1/4 etatu.Wynagrodzenie 1400 dowóż do miejsca pracy po drodze np szubin,rynarzewo. Praca w promieniu 40 km od Wąsosza.
Betyna Jerzy Handel Obwoźny - 2018-02-01 - Wąsosz (kujawsko-pomorskie)

PODINSPEKTOR DS. PRZYGOTOWANIA DOKUMENTACJI I ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH - do 2 400 PLN

3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku będącym przedmiotempostępowania:1) prowadzenie spraw związanych z przygotowaniem inwestycji do realizacji, 2) przeprowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego na prace geodezyjne,geologiczne, koncepcyjne w zakresie działania wydziału,3) przygotowywanie materiałów do wszczęcia postępowania w trybie zamówień publicznych,4) negocjowanie warunków umów na prace jak wyżej,5) przygotowywanie umów na udzielenie zamówienia publicznego, 6) wydatkowanie środków budżetowych w celu realizacji zadań wykonywanych w zakresiefunkcjonowania wydziału, zgodnie z zasadami określonymi w przepisach prawa, w szczególności ustawy o finansach publicznych i prawa zamówień publicznych;rozliczanie pod względem formalnym i finansowym umów na prace jak wyżej, 7) opracowanie sprawozdań z wykonania budżetu w zakresie objętym zadaniami wydziału, 8) analiza otrzymanej dokumentacji technicznej pod względem formalnym,9) przygotowanie materiałów umożliwiających uzyskanie decyzji pozwolenia na budowę,zgłoszenia robót niewymagających pozwolenia na budowę i do zgłoszenia rozbiórki obiektów budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę,10) przygotowanie materiałów umożliwiających uzyskanie decyzji zezwolenia na realizację inwestycji drogowej w trybie ustawy o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych,11) współudział w opracowaniu planów rzeczowo-finansowych wydziału w ramach proceduryopracowania budżetu miasta i planu finansowego do niego.
Urząd Miasta - 2018-02-23 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)

SOKOLNIK-OPIEKUN PTAKÓW - od 2 000 PLN

opieka nad ptakami, karmienie, czyszczenie klatek, wypuszczanie sokołów w celu odstraszania ptaków na obiektach chronionych np. lotniskach
Falcon Domański Krzysztof - 2017-02-14 - Bełchatów (łódzkie)

PRACOWNIK BUDOWLANY - od 2 100 PLN

szpachlowanie, mieszanie, wylewka, prace tynkarskie, elewacje, praca przy tremomodernizacji budynków
kontakt przez PUP - 2018-07-20 - Bodzów (lubuskie)

PIELĘGNIARKA - od 2 500 PLN

opieka medyczna, wykonywanie zabiegów medycznych
Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej - 2018-01-04 - Hrubieszów (lubelskie)

OPERATOR KOPARKI - od 15 PLN

obsługa kopark.i Kontakt tel 503075662
Przedsiębiorstwo Budowlane WI-BUD - 2017-10-11 - Bławatków (świętokrzyskie)

PODINSPEKTOR - 997,4 PLN

Prace biurowe
kontakt przez PUP - 2017-01-27 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)

HANDLOWIEC - od 4 000 PLN

j.w
kontakt przez PUP - 2015-12-22 - Warszawa (mazowieckie)

PRACOWNIK PRZYGOTOWUJĄCY POSIŁKI TYPU FAST FOOD( DOPOSAŻENIE - PFRON) - od 2 100 PLN

PRZYGOTOW.POSIŁKÓW TYPU FAST FOOD, DBAŁOŚĆ O CZYSTOŚĆ NA STANOWISKU PRACY, DROBNE PRACE PORZĄDKOWE
kontakt przez PUP - 2018-06-28 - Jelenia Góra (dolnośląskie)

OPERATOR MASZYN LAMPOWYCH - od 1 000 PLN

- Obsługa maszyn, wykonywanie czynności związanych ze składaniem żarówek , praca przy palnikach gazowych zatapiających poszczególne komponenty w żarówkach.- Wynagrodzenie: nie mniej niż 1000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony 2 lata. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (50%).- Praca od 4 do 8 godzin dziennie w godzinach: 6:00-14:00, 14:00-22:00. Wykształcenie min. średnie techniczne. Wymagany 1 rok doświadczenia w pracy na linii produkcyjnej. Wymagana znajomość obsługi maszyn przemysłu produkcji żarówek. Wymagane zdolności manualne, dobry wzrok.
kontakt przez PUP - 2017-09-27 - Katowice (śląskie)

PRACOWNIK SPRZĄTAJĄCY (7:00-15:00) - od 2 100 PLN

odkurzanie, wycieranie kurzy, mycie podłóg, wynoszenie śmieci
APT TIME Sp. z o.o. - 2018-03-26 - Warszawa (mazowieckie)

PODINSPEKTOR NA STANOWISKU DS. EWIDENCJI I ROZLICZANIA PODATKU VAT - od 2 300 PLN

Ewidencja i rozliczanie podatku VAT. Wystawianie faktur VAT, windykacja należności wynikających z umów cywilnoprawnych, kontrola dokumentów pod względem prawa do odliczania podatku VAT, obliczanie podatku VAT naliczonego i należnego, prowadzenie rejestrów zakupu i sprzedaży VAT oraz sporządzanie deklaracji, prowadzenie rozliczeń z Urzędem Skarbowym z tytułu podatku VAT, prowadzenie ewidencji zakupów i sporządzanie korekt deklaracji VAT za lata ubiegłe, wdrożenie przyjętych procedur podatkowych w zakresie scentralizowanych zasad rozliczeń podatku VAT w Gminie i jej jednostkach organizacyjnych, analiza deklaracji składanych przez jednostki organizacyjne, sporządzanie wniosków o interpretację prawa podatkowego, sporządzanie sprawozdawczości w zakresie realizowanych zadań, przygotowywanie projektów pism, projektów uchwał oraz zarządzeń dotyczących zadań wykonywanych na zajmowanym stanowisku
Urząd Gminy w Żurawicy - 2016-06-21 - Żurawica (podkarpackie)

POMOCNIK MURARZA - od 1 850 PLN

Pomocnik murarza
kontakt przez PUP - 2016-07-29 - Morownica (wielkopolskie)

SPRZĄTACZKA - od 1 850 PLN

sPRZĄTANIE TOALET
F.U. M.A.D. SERVICE Mirosław Droń Siedlce - 2016-04-25 - Puławy (lubelskie)

MURARZ - od 9 000 PLN

jw.
Muratori BIS Sp. z o.o. - 2017-07-14 - Warszawa (mazowieckie)


Wybierz powiat