PODINSPEKTOR WIELOOSOBOWE STANOWISKO DS. REJESTRACJI POJAZDÓW Płock oferta pracy Urząd Miasta Płocka

Stanowisko: PODINSPEKTOR WIELOOSOBOWE STANOWISKO DS. REJESTRACJI POJAZDÓW

Wynagrodzenie: od 2 250 PLN

Zakres obowiązków: Do wykonywanych zadań będzie należało w szczególności:1) rejestracja pojazdów:- przyjęcie i weryfikacja dokumentów oraz wniosku o rejestrację pojazdu, wystawienie dowodu polecenia zapłaty w systemie "Rejestr opłat" i przyjęcie dowodu wpłaty,- wpisanie danych do rejestru wydanych pozwoleń czasowych, nalepek legalizacyjnych, - wprowadzenie danych pojazdu i właściciela do komputerowego systemu "POJAZD"- wydanie karty informacyjnej pojazdu, pozwolenia czasowego oraz decyzji,- wysłanie drogą elektroniczną w systemie POJAZD do poprzedniego organu rejestrującego zawiadomienia o rejestracji pojazdu,- w przypadku pojazdu sprowadzonego z zagranicy wysłanie zapytania do Systemu Informacyjnego Schengen, Krajowej Administracji Skarbowej,- legalizacja tablic rejestracyjnych i spersonalizowanego dowodu rejestracyjnego poprzez naklejenie nalepek legalizacyjnych,- założenie akt pojazdu,- wydanie klientowi zalegalizowanych tablic rejestracyjnych, dowodu rejestracyjnego (pozwolenia czasowego), karty pojazdu oraz decyzji o zarejestrowaniu,- realizacja zadań związanych z otrzymanymi potwierdzeniami danych o pojazdach i ich właścicielach z innych organów rejestrujących;2) prowadzenie obsługi klienta:- udzielanie informacji i wyjaśnień dotyczących rejestracji pojazdu,- przyjmowanie zawiadomień o zbyciu pojazdu przez klienta,- wydawanie, na wniosek właściciela pojazdu, wtórników nalepek kontrolnych i legalizacyjnych, kart pojazdów, dowodów rejestracyjnych, pozwoleń czasowych,- wymiana dowodów rejestracyjnych z uwagi na zniszczenie, zapisanie druku,- dokonywanie wpisów i skreśleń w dowodach rejestracyjnych i kartach pojazdu dotyczących zamontowanej instalacji gazowej, "TAXI", "L","HAK", "VAT","PIT", "CIT", dopisywanie współwłaściciela, uzupełnianie danych technicznych pojazdu,itp.- wydawanie zaświadczeń służących do rejestracji pojazdów z uwagi na utratę dowodu rejestracyjnego lub karty pojazdu,- przyjmowanie wniosków na odtworzenie tablic rejestracyjnych, wydawanie ich po odtworzeniu,- przyjmowanie wniosków na wykonanie tablicy dodatkowej(bagażnik) i wydanie po ich wykonaniu,- wydawanie dowodów rejestracyjnych zatrzymanych przez właściwe organy kontroli lub stacje diagnostyczne (po ustaniu przyczyny zatrzymania) i wprowadzenie informacji do komputerowego systemu POJAZD,- wydawanie skierowań na badania techniczne dodatkowe,- przyjmowanie wniosków o wyrejestrowanie pojazdu,- przyjmowanie wniosków o czasowe wycofanie pojazdu z ruchu;3) realizacja zadań związanych z żądaniem CEPiK ubycia pojazdu;4) przygotowywanie sprawozdawczości, analiz, opracowań z zakresu swojej działalności.

Data publikacji: 2019-09-12

Lokalizacja: Płock (mazowieckie)

Pracodawca: Urząd Miasta Płocka

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
09-400 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Do wykonywanych zadań będzie należało w szczególności:1) rejestracja pojazdów:- przyjęcie i weryfikacja dokumentów oraz wniosku o rejestrację pojazdu, wystawienie dowodu polecenia zapłaty w systemie "Rejestr opłat" i przyjęcie dowodu wpłaty,- wpisanie danych do rejestru wydanych pozwoleń czasowych, nalepek legalizacyjnych, - wprowadzenie danych pojazdu i właściciela do komputerowego systemu "POJAZD"- wydanie karty informacyjnej pojazdu, pozwolenia czasowego oraz decyzji,- wysłanie drogą elektroniczną w systemie POJAZD do poprzedniego organu rejestrującego zawiadomienia o rejestracji pojazdu,- w przypadku pojazdu sprowadzonego z zagranicy wysłanie zapytania do Systemu Informacyjnego Schengen, Krajowej Administracji Skarbowej,- legalizacja tablic rejestracyjnych i spersonalizowanego dowodu rejestracyjnego poprzez naklejenie nalepek legalizacyjnych,- założenie akt pojazdu,- wydanie klientowi zalegalizowanych tablic rejestracyjnych, dowodu rejestracyjnego (pozwolenia czasowego), karty pojazdu oraz decyzji o zarejestrowaniu,- realizacja zadań związanych z otrzymanymi potwierdzeniami danych o pojazdach i ich właścicielach z innych organów rejestrujących;2) prowadzenie obsługi klienta:- udzielanie informacji i wyjaśnień dotyczących rejestracji pojazdu,- przyjmowanie zawiadomień o zbyciu pojazdu przez klienta,- wydawanie, na wniosek właściciela pojazdu, wtórników nalepek kontrolnych i legalizacyjnych, kart pojazdów, dowodów rejestracyjnych, pozwoleń czasowych,- wymiana dowodów rejestracyjnych z uwagi na zniszczenie, zapisanie druku,- dokonywanie wpisów i skreśleń w dowodach rejestracyjnych i kartach pojazdu dotyczących zamontowanej instalacji gazowej, "TAXI", "L","HAK", "VAT","PIT", "CIT", dopisywanie współwłaściciela, uzupełnianie danych technicznych pojazdu,itp.- wydawanie zaświadczeń służących do rejestracji pojazdów z uwagi na utratę dowodu rejestracyjnego lub karty pojazdu,- przyjmowanie wniosków na odtworzenie tablic rejestracyjnych, wydawanie ich po odtworzeniu,- przyjmowanie wniosków na wykonanie tablicy dodatkowej(bagażnik) i wydanie po ich wykonaniu,- wydawanie dowodów rejestracyjnych zatrzymanych przez właściwe organy kontroli lub stacje diagnostyczne (po ustaniu przyczyny zatrzymania) i wprowadzenie informacji do komputerowego systemu POJAZD,- wydawanie skierowań na badania techniczne dodatkowe,- przyjmowanie wniosków o wyrejestrowanie pojazdu,- przyjmowanie wniosków o czasowe wycofanie pojazdu z ruchu;3) realizacja zadań związanych z żądaniem CEPiK ubycia pojazdu;4) przygotowywanie sprawozdawczości, analiz, opracowań z zakresu swojej działalności.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce:Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta Płocka, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze jest niższy niż 6 %.Warunki pracy na stanowisku:Praca w budynku Urzędu, al. marsz. Józefa Piłsudskiego oraz w Punkcie Obsługi Mieszkańca Miodowa (POM) , ul. Miodowa 8. Bezpieczne warunki pracy na stanowisku.Miejsce pracy w budynkach z podjazdem dla niepełnosprawnych, stanowisko pracy na parterze oraz na I piętrze. W budynku przy al. marsz. Józefa Piłsudskiego stanowisko pracy w pomieszczeniu dostosowanym do wózków inwalidzkich, natomiast w pomieszczeniu przy ul. Miodowej 8 niedostosowanym do wózków inwalidzkich. Ciągi komunikacyjne w budynkach o odpowiedniej szerokości, drzwi do pomieszczeń umożliwiają poruszanie się wózkiem inwalidzkim. W budynku przy al. marsz. Józefa Piłsudskiego znajduje się toaleta spełniająca warunki dla osób niepełnosprawnych, natomiast w POM przy ul. Miodowej 8 znajdują się toalety o małej powierzchni użytkowej i wąskich drzwiach.

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
PODINSPEKTOR WIELOOSOBOWE STANOWISKO DS. REJESTRACJI POJAZDÓW

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Płock

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Płock

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Płock

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód:
pozostali specjaliści do spraw zarządzania i organizacji

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.11.2019

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne (formalne):1. obywatelstwo polskie ;2. nieposzlakowana opinia;3. pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych;4. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;5. wykształcenie - studia minimum pierwszego stopnia.Wymagania dodatkowe:I. znajomość ustaw:- z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1282);- z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2019 r. poz. 506 ze zm.);- z dnia 20 czerwca 1997 roku Prawo o ruchu drogowym(Dz. U. z 2018 r. poz. 1990 ze zm.);- z dnia 14 czerwca 1960 roku Kodeks postępowania administracyjnego(Dz. U. z 2018 r. poz. 2096 ze zm.).

Nazwa pracodawcy: Urząd Miasta Płocka

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Miejski Urząd Pracy w Płocku

Adres pracodawcy:
09-400 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Aplikacja powinna zawierać następujące dokumenty:1. życiorys (CV) zawierający m.in. oświadczenie w brzmieniu: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych innych, niż określone w art. 221 Kodeksu pracy oraz w ustawie o pracownikach samorządowych do celów naboru na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miasta Płocka; - dodany jako załącznik do formularza aplikacyjnego,2. list motywacyjny - dodany jako załącznik do formularza aplikacyjnego;3. dokumenty potwierdzające wykształcenie - dodane jako załącznik do formularza aplikacyjnego (skan);4. oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w aplikacji innych niż określone w art. 221 Kodeksu pracy oraz w ustawie o pracownikach samorządowych do celów naboru na wolne stanowiska urzędnicze w Urzędzie Miasta Płocka - poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym;5. oświadczenie o posiadanym obywatelstwie polskim - poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym;6. oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych - poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym;7. oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe - poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym;8. oświadczenie o nieposzlakowanej opinii - poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym;9. dokument potwierdzający niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust.2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r. poz.1282) załączony do elektronicznego formularza aplikacyjnego (skan).Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być załączone przez kandydata wraz z tłumaczeniem na język polski przez tłumacza przysięgłego skan dokumentu załączony w elektronicznym formularzu aplikacyjnym.Składanie aplikacji:Aplikacje składa się poprzez wypełnienie i przesłanie drogą elektroniczną formularza aplikacyjnego upowszechnionego na stronie portalu rekrutacyjnego Urzędu Miasta Płocka (https://e-rekrutacja.plock.eu) w terminie do dnia 23 września 2019 roku.* Z osobami, które spełnią wymagania formalne, może być przeprowadzona rozmowa, test kwalifikacyjny lub sprawdzenie umiejętności, o czym kandydaci zostaną poinformowani drogą mailową (elektroniczną).* Kandydaci zaproszeni na rozmowę kwalifikacyjną, przed przystąpieniem do udziału w rozmowie, mogą być zobowiązani do przedstawienia oryginałów dokumentów potwierdzających dane zawarte w aplikacji.* Osoba wybrana do zatrudnienia będzie zobowiązana do przedstawienia oryginału aktualnego Zapytania o udzielenie informacji o osobie z Krajowego Rejestru Karnego.* Osobom, które nie posiadają dostępu do internetu, a są zainteresowane złożeniem APLIKACJI, zagwarantowano dostęp do bezpłatnego stanowiska komputerowego, w celu jej złożenia, w godzinach pracy Urzędu w następujących lokalizacjach:pl. Stary Rynek 1;al. marsz. Józefa Piłsudskiego 6.ul. Miodowa 8.

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: mazowieckie

Powiat pracodawcy: m. Płock

Gmina pracodawcy: Płock

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Płock

Profil działalności pracodawcy: działalność publiczna

Oferta zgłoszona przez: Miejski Urząd Pracy w Płocku

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw zarządzania i organizacji

Data dodania oferty pracy: 12.09.2019

Oferta pracy ważna do: 23.09.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 12.09.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 12.09.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?843a2fce5fd6928678b99edcd6869e5d

Podobne oferty pracy

PRACOWNIK STOLARNI - 997,4 PLN

- obsługa gilotyny do okleiny,- pomocnik palacza - nauka obsługi pieca,- obsługa pras,- obsługa maszyn m.in. skrawarek.Staż odbywać się będzie w dzielnicy: Brdyujście
kontakt przez PUP - 2018-01-30 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

PODINSPEKTOR (ŻAGAŃ) - od 2 200 PLN

Prowadzenie zajęć z seniorami w DOP. Sprawowanie kontroli usług opiekuńczych, pomoc przy pracach biurowych, kontrola kart prowadzonych przez siostry PCK.
OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W ŻAGANIU - 2018-04-18 - Żagań (lubuskie)

PRACOWNIK BIUROWY - 997,4 PLN

Sporządzanie dokumentacji, postanowień, projektów, pism, decyzji, raportów. Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej. Przygotowywanie dokumentacji przetargowej. Obsługa urządzeń biurowych. Tworzenie i korygowanie bazy danych. Promocja gminy.
kontakt przez PUP - 2017-04-25 - Baranów (mazowieckie)

PODINSPEKTOR - 1 033,7 PLN

wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2019-10-24 - Białystok (podlaskie)

OPERATOR KOPARKI - od 3 000 PLN

wykształcenie zawodowe1 rok doświadczenia w pracy na ww stanowiskuuprawnienia operatora koparki lub koparko-ładowarkiPraca związana z zakładaniem sieci wodno-kanalizacyjnej zewnętrznej.1 zmianawynagrodzenie: od 3000 zł brutto (do uzgodnienia)
EKO-KAN-GAZ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-08-26 - Karski (wielkopolskie)

ELEKTROMONTER INSTALACJI ELEKTRYCZNYCH - 18 - 22 PLN

- Prace elektryczne związane z utrzymaniem ruchu parku maszynowego. - Wynagrodzenie: 18 do 22 zł/brutto/godzina + premia (wynagrodzenie uzależnione od posiadanych kwalifikacji i doświadczenia zawodowego). Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na umowę o pracę na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 6:00-14:00. Wymagane wykształcenie min. zawodowe. Mile widziane wykształcenie o kierunku: Elektryk lub Elektromonter. Wymagane doświadczenie zawodowe na stanowisku elektryka lub elektromontera. Kontakt KONIECZNIE wstępnie telefoniczny (8:00-14:00) (Tel. 32-735-00-00 w. 432) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Modelarska 11, 40-142 Katowice) lub e-mail: kadry (at) fasing.com.pl
FABRYKI SPRZĘTU I NARZĘDZI GÓRNICZYCH GRUPA KAPITAŁOWA FASING SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-07-20 - Katowice (śląskie)

PRACOWNIK BUDOWLANY - od 2 000 PLN

wykonywanie prac remontowo-budowlanych tj.: tynkowanie, klejenie styropianu, szpachlowanie, malowanie. Utrzymywanie porządku w miejscu pracy
kontakt przez PUP - 2017-06-01 - Legnica (dolnośląskie)

KOWAL - od 13,5 PLN

średnie zwodowe, 3 lata doświadczenia w zawodzie, posługiwanie się dokumentacją techniczną oraz rozpoznawanie podstawowych materiałów kowalskich i stopów technicznych. Trasowanie i cięcie.
kontakt przez PUP - 2016-09-02 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)

PODINSPEKTOR WIELOOSOBOWE STANOWISKO DS. OCHRONY PRZYRODY, LEŚNICTWA I ŁOWIECTWA - od 2 250 PLN

Do wykonywanych zadań będzie należało w szczególności:1)współpraca z wieloosobowym stanowiskiem ds. zieleni miejskiej między innymi w zakresie urządzania i kształtowania terenów zieleni miejskiej, w tym wykonywanie wycen brakarskich usuwanych drzew (wycena wartości pozyskanego drewna);2)przygotowywanie projektów zezwoleń i przyjmowanie zgłoszeń na usuwanie drzew i krzewów z terenu nieruchomości;3)przygotowywanie projektów zezwoleń na posiadanie i hodowanie lub utrzymywanie chartów rasowych i ich mieszańców;4)opiniowanie rocznych planów łowieckich;5)czynności związane z wydzierżawianiem obwodów łowieckich polnych;6)czynności związane z ustalaniem wysokości czynszu dzierżawnego i udziałem w kosztach ochrony lasu przed zwierzyną w przypadku nieusprawiedliwionego niezrealizowania rocznego planu łowieckiego i rozliczaniem otrzymanego czynszu dzierżawnego między nadleśnictwami i gminami;7)zabezpieczanie lasów i zadrzewień komunalnych przed zanieczyszczeniem i pożarami oraz realizacja obowiązku trwałego utrzymywania lasów komunalnych i zapewnienia ciągłości ich użytkowania na zasadach określonych w ustawie o lasach;8)sprawowanie nadzoru nad gospodarką leśną w lasach niestanowiących własności Skarbu Państwa;9)przygotowywanie projektów decyzji zadań właścicieli lasów, w przypadku niewykonania obowiązków powszechnej ochrony lasów, w lasach niestanowiących własności Skarbu Państwa;10)ocena udatności upraw leśnych;11)cechowanie drewna pozyskanego w lasach niestanowiących własności Skarbu Państwa;12)zlecanie sporządzenia i zatwierdzanie uproszczonych planów urządzenia i inwentaryzacji stanu lasu dla lasów niestanowiących własności Skarbu Państwa, w tym lasów komunalnych;13)przygotowywanie projektów decyzji określających zadania z zakresu gospodarki leśnej dla lasów rozdrobnionych o powierzchni do 10 ha, niestanowiących własności Skarbu Państwa, na podstawie inwentaryzacyjnej stanu lasu;14)przygotowywanie projektów decyzji na pozyskanie drewna w lasach niestanowiących własności Skarbu Państwa, niezgodnie z uproszczonym planem urządzenia lasu lub decyzją określającą zadania z zakresu gospodarki leśnej dla lasów rozdrobnionych o powierzchni do 10 ha, niestanowiących własności Skarbu Państwa;15)przygotowywanie projektów nakazywania wykonywania obowiązków określonych w art. 13 ustawy o lasach albo zadań zawartych w uproszczonym planie urządzenia lasu lub decyzji określającej zadania z zakresu gospodarki leśnej dla lasów rozdrobnionych o powierzchni do 10 ha, niestanowiących własności Skarbu Państwa;16)przygotowywanie zaświadczeń czy dana nieruchomość objęta jest uproszczonym planem urządzenia lasu lub inwentaryzacją stanu lasu;17)opracowywanie planów rzeczowo - finansowych rocznych i wieloletnich w zakresie konserwacji i rozwoju lasów stanowiących własność komunalną;18)protokolarne przejęcia we władanie nieruchomości niezabudowanych będących w posiadaniu Miasta bądź przez niego nabytych w zakresie utrzymania lasów komunalnych na terenie miasta Płocka;19)prowadzenie spraw związanych z czasowym zajęciem przejętych we władanie lasów komunalnych;20)współpraca z instytucjami i organizacjami w zakresie utrzymania i rozwoju terenów lasów komunalnych na terenie miasta Płocka;21)opiniowanie i uzgadnianie projektów decyzji o warunkach zabudowy, celu publicznego, projektów budowlanych oraz miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego w zakresie lasów niestanowiących własności Skarbu Państwa, w tym komunalnych oraz planów zalesiania w zakresie zakładania i modernizacji lasów komunalnych;22)wykonywanie obowiązków nadzoru wobec wykonawców realizujących roboty na terenach lasów komunalnych;23)podejmowanie działań na rzecz pozyskiwania środków zewnętrznych w zakresie utrzymania i kształtowania terenów lasów niestanowiących własności Skarbu Państwa.
Urząd Miasta Płocka - 2019-03-06 - Płock (mazowieckie)

TECHNOLOG DO ZAKŁADU PRODUKCJI TEKTURY FALISTEJ - od 2 500 PLN

obsługa maszyn do produkcji opakowań z tektury
COMBINATH SPÓŁKA JAWNA M. I E. NATH - 2016-02-12 - Toruń (kujawsko-pomorskie)

SPRZĄTACZKA - 1 033,7 PLN

sprzątanie powierzchni sklepowej
kontakt przez PUP - 2019-06-27 - Piła (wielkopolskie)

SPRZEDAWCA - od 1 850 PLN

obsługa kasy fiskalnej, obsługa klienta, prtace porządkowe, przyjęcie towaru
kontakt przez PUP - 2016-11-28 - Sosnowiec (śląskie)

POKOJOWA - od 13 PLN

Hotelarstwo-gastronomia. Utrzymanie czystości w obiekcie (sale konferencyjne, hole, pokoje), zmywanie po imprezach okolicznościowych.Praca w przedziale czasowym 6-21.
WĘDLINKA sp.jawna Teresa i Jan Kordus - 2017-08-21 - Łódź (łódzkie)

ROBOTNIK DROGOWY - od 1 850 PLN

prace drogowe
kontakt przez PUP - 2016-08-23 - Karniowice (małopolskie)

MAGAZYNIER R117/1810-724/19 - od 2 500 PLN

prace magazynowe w markecie budowlanym "Mrówka"
ARTEKS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-05-30 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)

PRACOWNIK FIZYCZNY MYJNI I WULKANIZACJI - 997,4 PLN

zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2016-03-16 - Pasłęk (warmińsko-mazurskie)

PRACOWNIK GOSPODARCZY GOSPODARCZY - od 1 850 PLN

wykonywanie prac porządkowych i gospodarczych
kontakt przez PUP - 2016-11-29 - Gąsawa (kujawsko-pomorskie)

PRACOWNIK PRODUKCJI DRZWI DREWNIANYCH - od 11,9 PLN

prace na produkcji
kontakt przez OHP - 2016-07-05 - Bieszkowice (pomorskie)

PRACOWNIK BIUROWY ( 164 S EFS POWER) - 1 017,4 PLN

oferta stażu dla osób do 30 r.ż - porządkowanie korespondencji zewnętrznej, wewętrznej, potwierdzeń odbioru, doręczanie korespondencji do urzędów i instytucji, porządkowanie akt
kontakt przez PUP - 2018-09-13 - Otwock (mazowieckie)

PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY - od 1 300 PLN

Przedstawianie ofert firmy, podpisywanie wstępnych umów z klientami zagranicznymi, wyjazdy Liban, Irak. Dbałość o wizerunek firmy
kontakt przez PUP - 2018-01-08 - Białobrzegi (mazowieckie)

KIEROWCA SAMOCHODU CIĘŻAROWEGO C+E - 3 600 - 3 800 PLN

załądunek i rozładunek towaru (materiały budowlane, konstrukcjie stalowe), transport na terenie kraju
P.W. VITROBUDOWA SP. Z O.O. - 2018-01-16 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)

PRACOWNIK BIUROWY - 997,4 PLN

Zgodnie z załączonym programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-07-17 - Żywiec (śląskie)

POMOC KUCHENNA - do 2 250 PLN

pomoc w przygotowanie posiłków
"Maxbut"Iwona Rak, Patryk Rak Spółka Jawna - 2019-08-27 - Sandomierz (świętokrzyskie)

BRUKARZ - od 2 000 PLN

brak
kontakt przez PUP - 2017-11-27 - Pisanica (warmińsko-mazurskie)

DORADCA KLIENTA RTV - AGD - od 2 000 PLN

aktywna sprzedaż, obsługa klienta, fachowe doradztwo
NEONET S.A. - 2017-04-28 - Pszczyna (śląskie)

SPAWACZ - od 3 000 PLN

spawanie
RADPOL S.A. - 2016-08-02 - Prawiedniki-Kolonia (lubelskie)

1259U - PRACOWNIK PRODUKCYJNO-MAGAZYNOWY - od 1 850 PLN

do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2016-06-16 - Radom (mazowieckie)

PRAKTYKANT W REF. POLITYCZNO-EKONOMICZNYM W AMBASADZIE W BOGOCIE - nieodpłatny

1) Przygotowywanie notatek.2) Śledzenie mediów pod kątem obecności informacji o Polsce.3) Pomoc w bieżącej pracy Referatu.
MINISTERSTWO SPRAW ZAGRANICZNYCH - 2015-10-22 - Warszawa (mazowieckie)


Wybierz powiat