PODINSPEKTOR WIELOOSOBOWE STANOWISKO DS. ORGANIZACJI PRACY POBORCÓW PODATKOWYCH Płock oferta pracy Urząd Miasta Płocka

Stanowisko: PODINSPEKTOR WIELOOSOBOWE STANOWISKO DS. ORGANIZACJI PRACY POBORCÓW PODATKOWYCH

Wynagrodzenie: od 2 100 PLN

Zakres obowiązków: Do wykonywanych zadań będzie należało w szczególności:1)prowadzenie ewidencji tytułów wykonawczych;2)dokonywanie bieżącego przeglądu tytułów wykonawczych i przydzielanie do służby tytułów najstarszych w pierwszej kolejności;3)przydział i odbiór służby od poborców oraz ich rozliczanie;4)sprawdzanie miesięcznych zestawień przygotowanych przez poborców do obliczenia wysokości wynagrodzenia prowizyjnego;5)sprawdzanie półrocznych i rocznych zestawień przygotowanych przez poborców;6)wykonywanie całokształtu zagadnień związanych z dokonywaniem i realizacją zajęć: wynagrodzenia za pracę, świadczeń z zaopatrzenia emerytalnego i ubezpieczenia społecznego oraz renty socjalnej, wierzytelności rachunku bankowego i wkładu oszczędnościowego,innych wierzytelności pieniężnych;7)dokonywanie kontroli dłużników zajętych wierzytelności w zakresie prawidłowości realizacji zastosowanego środka egzekucyjnego;8)występowanie z wnioskami do innych urzędów i instytucji celem uzyskania informacji o zobowiązanych ze zbioru danych osobowych;9)przekazywanie akt sprawy do Komorników Sądowych i Naczelnika Urzędu Skarbowego w związku ze zbiegiem egzekucji;10)ewidencjonowanie należności wyegzekwowanych na podstawie tytułów wykonawczych;11)sporządzenie półrocznych i rocznych informacji z realizacji tytułów wykonawczych;12)sporządzanie informacji na temat ściągalności zaległości objętych tytułami wykonawczymi dla potrzeb przełożonych;13)prowadzenie spisu korespondencji wychodzącej;14)załatwianie wszelkich spraw związanych z likwidacją tytułów wykonawczych;15)przygotowywanie odpowiedzi na składane skargi w zakresie działania Referatu;16)nadzór i kontrola pracy poborców oraz bieżący instruktaż;17)przygotowywanie projektów: pism, procedur, zarządzeń, uchwał, interpelacji, sprawozdań, analiz i innych dokumentów dotyczących powierzonego zakresu czynności;18)bieżąca analiza przepisów prawa dotyczących prowadzonych spraw i proponowanie zmian nimi wprowadzonych;19)realizowanie wytycznych i wniosków pokontrolnych oraz rekomendacji audytu wewnętrznego;20)inicjowanie działań o dokonanie zmian w dokumentacji systemu zarządzania;21)przygotowywanie projektów odpowiedzi na wnioski o udostępnianie informacji publicznej.

Data publikacji: 2018-08-16

Lokalizacja: Płock (mazowieckie)

Pracodawca: Urząd Miasta Płocka

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Pl. Stary Rynek 1, 09-400 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Do wykonywanych zadań będzie należało w szczególności:1)prowadzenie ewidencji tytułów wykonawczych;2)dokonywanie bieżącego przeglądu tytułów wykonawczych i przydzielanie do służby tytułów najstarszych w pierwszej kolejności;3)przydział i odbiór służby od poborców oraz ich rozliczanie;4)sprawdzanie miesięcznych zestawień przygotowanych przez poborców do obliczenia wysokości wynagrodzenia prowizyjnego;5)sprawdzanie półrocznych i rocznych zestawień przygotowanych przez poborców;6)wykonywanie całokształtu zagadnień związanych z dokonywaniem i realizacją zajęć: wynagrodzenia za pracę, świadczeń z zaopatrzenia emerytalnego i ubezpieczenia społecznego oraz renty socjalnej, wierzytelności rachunku bankowego i wkładu oszczędnościowego,innych wierzytelności pieniężnych;7)dokonywanie kontroli dłużników zajętych wierzytelności w zakresie prawidłowości realizacji zastosowanego środka egzekucyjnego;8)występowanie z wnioskami do innych urzędów i instytucji celem uzyskania informacji o zobowiązanych ze zbioru danych osobowych;9)przekazywanie akt sprawy do Komorników Sądowych i Naczelnika Urzędu Skarbowego w związku ze zbiegiem egzekucji;10)ewidencjonowanie należności wyegzekwowanych na podstawie tytułów wykonawczych;11)sporządzenie półrocznych i rocznych informacji z realizacji tytułów wykonawczych;12)sporządzanie informacji na temat ściągalności zaległości objętych tytułami wykonawczymi dla potrzeb przełożonych;13)prowadzenie spisu korespondencji wychodzącej;14)załatwianie wszelkich spraw związanych z likwidacją tytułów wykonawczych;15)przygotowywanie odpowiedzi na składane skargi w zakresie działania Referatu;16)nadzór i kontrola pracy poborców oraz bieżący instruktaż;17)przygotowywanie projektów: pism, procedur, zarządzeń, uchwał, interpelacji, sprawozdań, analiz i innych dokumentów dotyczących powierzonego zakresu czynności;18)bieżąca analiza przepisów prawa dotyczących prowadzonych spraw i proponowanie zmian nimi wprowadzonych;19)realizowanie wytycznych i wniosków pokontrolnych oraz rekomendacji audytu wewnętrznego;20)inicjowanie działań o dokonanie zmian w dokumentacji systemu zarządzania;21)przygotowywanie projektów odpowiedzi na wnioski o udostępnianie informacji publicznej.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 100 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: do uzgodnienia

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
PODINSPEKTOR WIELOOSOBOWE STANOWISKO DS. ORGANIZACJI PRACY POBORCÓW PODATKOWYCH

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Płock

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Płock

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Płock

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód:
pozostali specjaliści do spraw zarządzania i organizacji

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 100 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.09.2018

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne (formalne):1. obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nie posiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1260);2. nieposzlakowana opinia;3. pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych;4. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;5. wykształcenie wyższe minimum pierwszego stopnia w zakresie ekonomii lub administracji.Wymagania dodatkowe:I. znajomość ustaw:- z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1260);- z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2018 r. poz. 994ze zm.);- z dnia 12 stycznia 1991 roku o podatkach i opłatach lokalnych(Dz. U. z 2018 r. poz. 1445);- z dnia 17 czerwca 1966 roku o postępowaniu egzekucyjnym w administracji(Dz. U. z 2018 r. poz. 1314 ze zm.);- z dnia 29 września 1994 roku o rachunkowości (Dz. U. z 2018 r. poz. 395 ze zm.).

Nazwa pracodawcy: Urząd Miasta Płocka

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Miejski Urząd Pracy w Płocku

Adres pracodawcy:
Pl. Stary Rynek 1, 09-400 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Aplikacja powinna zawierać następujące dokumenty:1. życiorys (CV) zawierający m.in. oświadczenie w brzmieniu: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych innych, niż określone w art. 221 Kodeksu pracy oraz w ustawie o pracownikach samorządowych do celów naboru na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miasta Płocka; - dodany jako załącznik do formularza aplikacyjnego,2. list motywacyjny - dodany jako załącznik do formularza aplikacyjnego;3. dokumenty potwierdzające wykształcenie - dodane jako załącznik do formularza aplikacyjnego (skan);4. oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w aplikacji innych niż określone w art. 221 Kodeksu pracy oraz w ustawie o pracownikach samorządowych do celów naboru na wolne stanowiska urzędnicze w Urzędzie Miasta Płocka - poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym;5. oświadczenie o posiadanym obywatelstwie polskim (o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nie posiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1260) - poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym;6. oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych - poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym;7. oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe - poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym;8. oświadczenie o nieposzlakowanej opinii - poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym;9. dokument potwierdzający niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust.2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2018 r. poz.1260) załączony do elektronicznego formularza aplikacyjnego (skan).Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być załączone przez kandydata wraz z tłumaczeniem na język polski przez tłumacza przysięgłego skan dokumentu załączony w elektronicznym formularzu aplikacyjnym.Składanie aplikacji:Aplikacje składa się poprzez wypełnienie i przesłanie drogą elektroniczną formularza aplikacyjnego upowszechnionego na stronie portalu rekrutacyjnego Urzędu Miasta Płocka (https://e-rekrutacja.plock.eu) w terminie do dnia 27 sierpnia 2018 roku.* Z osobami, które spełnią wymagania formalne, może być przeprowadzona rozmowa, test kwalifikacyjny lub sprawdzenie umiejętności, o czym kandydaci zostaną poinformowani drogą mailową (elektroniczną).* Kandydaci zaproszeni na rozmowę kwalifikacyjną, przed przystąpieniem do udziału w rozmowie, mogą być zobowiązani do przedstawienia oryginałów dokumentów potwierdzających dane zawarte w aplikacji.* Osoba wybrana do zatrudnienia będzie zobowiązana do przedstawienia oryginału aktualnego Zapytania o udzielenie informacji o osobie z Krajowego Rejestru Karnego.* Osobom, które nie posiadają dostępu do internetu, a są zainteresowane złożeniem APLIKACJI, zagwarantowano dostęp do bezpłatnego stanowiska komputerowego, w celu jej złożenia, w godzinach pracy Urzędu w następujących lokalizacjach:pl. Stary Rynek 1;al. marsz. Józefa Piłsudskiego 6.

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: mazowieckie

Powiat pracodawcy: m. Płock

Gmina pracodawcy: Płock

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Płock

Ulica pracodawcy: Pl. Stary Rynek

Numer budynku pracodawcy: 1

Profil działalności pracodawcy: działalność publiczna

Oferta zgłoszona przez: Miejski Urząd Pracy w Płocku

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw zarządzania i organizacji

Data dodania oferty pracy: 16.08.2018

Oferta pracy ważna do: 27.08.2018

Data udostępnienia oferty pracy: 16.08.2018

Data przyjęcia oferty pracy: 16.08.2018

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

MECHANIK SAMOCHODOWY ( ELEKTROMECHANIK ) - 2 500 - 3 000 PLN

do uzgodnienia z pracodawcą
F.H.P.U. PIOTR KASZOWSKI - 2016-12-14 - Rzeszów (podkarpackie)

KONSERWATOR - od 2 000 PLN

Konserwacje, remonty pomieszczeń i pokoi w hotelu, wsparcie obsługi konferencji i szkoleń na terenie hotelu, reagowanie na sytuacje awaryjne.Praca na umowę o pracę w godz.6-14, 12-20 w Ustroniu Morskim.
Ewa Laskoska Lambert Travel - 2017-02-24 - Ustronie Morskie (zachodniopomorskie)

PRACOWNIK BIUROWY - STAŻ - 997,4 PLN

obsługa urządzeń biurowych,pomoc przy prowadzeniu kadr i płac,przyjmowanie poczty
kontakt przez PUP - 2016-09-29 - Myślachowice (małopolskie)

POMOCNIK W PRODUKCJI DRZEWNEJ - od 1 850 PLN

Sztaplowanie tarcicy, pakietyzacja tarcicy, rozpoznawanie wad drewna.
kontakt przez PUP - 2016-08-10 - Drawsko Pomorskie (zachodniopomorskie)

MŁODSZY INSTRUKTOR DZIAŁU PENITENCJARNEGO - od 2 651 PLN

Praca w dziale penitencjarnym w bezpośrednim kontakcie z osadzonymi
ZAKŁAD KARNY WE WRONKACH - 2016-04-13 - Wronki (wielkopolskie)

TYNKARZ - od 15,5 PLN

jw
kontakt przez PUP - 2017-01-18 - Warszawa (mazowieckie)

KASJER SPRZEDAWCA - od 2 200 PLN

Obsluga klienta, wsparcie oraz nawiązywanie pozytywnej relacji z klientami, dbanie o porządek na sali sprzedaży.
DINO POLSKA S.A. - 2018-06-07 - Kalisz (wielkopolskie)

MAGAZYNIER - 997,4 PLN

- przyjmowanie towaru od dostawców;- udział w inwentaryzacjach towarów;- wydawanie towarów zgodnie z dokumentami;- utrzymanie czystości i porządku w miejscu pracy;- prowadzenie dokumentacji magazynowej;
kontakt przez PUP - 2018-02-14 - Starogard Gdański (pomorskie)

PACOWNIK BIUROWYCH - 997,4 PLN

Obsługa klienta,przygotowywanie dokumentacji,obsługa biura
kontakt przez PUP - 2018-02-08 - Sadki (kujawsko-pomorskie)

POWER REFERENT - 997,4 PLN

Staż Power ( dla osób do 30 r.ż.)szkolenie z zakresu BHP, szkolenie z ochrony przeciwpożarowej, szkolenie z ochrony informacji niejawnych, zapoznanie się z organizacja działalnosci urzedu, zapoznanie się z zakresem obowiazków na zajmowanym stanowisku, współuczestniczenie w prowadzeniu spraw kadrowych żołniezy zawodowych i pracownikow cywilnych, przygotowanie planów zatrudnienia i funduszu płac, prowadzenie dokumentacji urlopowej
kontakt przez PUP - 2018-01-09 - Toruń (kujawsko-pomorskie)

MURARZ-TYNKARZ - 997,4 PLN

przygotowywanie powierzchni do murowanie, wykonywania tynków na zewnątrz i wewnatrz budynków, przygotowywanie zapraw murarskich
kontakt przez PUP - 2016-06-27 - Łosice (mazowieckie)

POMOCNIK KUCHARZA KUCHNI WIETNAMSKICH - od 1 100 PLN

pomoc w przygotowywaniu potraw i napojów w barze wietnamskim, przyrządzanie potraw wietnamskich i azjatyckich
kontakt przez PUP - 2016-11-02 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

SPAWACZ METODĄ 135 - od 14 PLN

w/g stanowiska
Gervasi Polska Sp. z o. o. - 2017-02-13 - Kielce (świętokrzyskie)

POMOC KUCHENNA/ SPRZĄTACZKA - od 2 000 PLN

Pomoc na zmywaku, sprzątanie sal. Wymagania: doświadczenie zawodowe, książeczka sanepidowska. Praca w godz: 7:30-15:30
FHU Andrzej Motyl - 2017-04-04 - Mysłowice (śląskie)

PRACOWNIK FIZYCZNY - MERCHANDISER - 500 - 1 800 PLN

Wykładanie towaru, budowa ekspozycji dodatkowych, ustawianie produktów i dbanie o estetykę ekspozycji. Wypełnianie raportów i przesyłanie ich do centrali.
kontakt przez OHP - 2016-10-17 - Lubartów (lubelskie)

PRACOWNIK ADMINISTRACYJNO-BIUROWY (30-) - od 2 195 PLN

Prace biurowe, obsługa sklepu internetowego - serwisu Allegro, obsługa telefoniczna odbiorców detalicznych i hurtowych
kontakt przez PUP - 2016-08-31 - Tarnów (małopolskie)

MAGAZYNIER - HANDLOWIEC - od 1 850 PLN

Kontakt z klinetami zagranicznymi z Ukrainy i Rosji, przygotowywanie i wysyłka zamówień.
kontakt przez PUP - 2016-07-05 - Godziesze Małe (wielkopolskie)

PRACOWNIK BIUROWY - od 2 000 PLN

-SPRAWY HANDLOWE,-EWIDENCJA STANÓW MATERIAŁOWYCH,- OBSŁUGA KOMPUTERA
PPH MITCHELL - 2017-05-25 - Skierniewice (łódzkie)

SPRZEDAWCA - 997,4 PLN

wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-06-24 - Legionowo (mazowieckie)

ROBOTNIK GOSPODARCZY - od 1 850 PLN

obsługa maszyny czyszczącej, znajomość technik sprzątania.
Agencja Ochrony Osób i mienia "JUSTUS" Sp. z o. o. - 2016-05-12 - Opole (opolskie)

SEKRETARKA - od 2 000 PLN

Prowadzenie terminarza spotkań, przyjęć i narad Wojewódzkiego Lekarza Weterynarii i jego Zastępcy, obsługa połączeń telefonicznych, łączenie rozmów, obsługa spotkań firmowych, sporządzanie pism, notatek, analiz i zestawień, rejestracja korespondencji wpływającej w systemie Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją, wypisywanie i prowadzenie ewidencji delegacji służbowych, w celu zaewidencjonowania zlecenia służbowego, zamawianie literatury, prasy fachowej, dzienników oraz czasopism;budowanie pozytywnego wizerunku inspektoratu w kontaktach z podmiotami zewnętrznymi.
Wojewódzki Inspektorat Weterynarii z siedzibą w Siedlcach - 2017-04-03 - Siedlce (mazowieckie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - 997,4 PLN

- segregowanie dokumentów pod względem ich rodzaju- sprawdzanie dokumentów pod względem formalno - rachunkowym - wprowadzenie dokumentów do systemów finansowo - księgowego, wprowadzenie formularzy podatkowych, sprawdzanie poprawności wydruków ewidencji VAT- numeracja dokumentów księgowych- podstawowe czynności kadrowo -płacowe
kontakt przez PUP - 2016-10-25 - Mielec (podkarpackie)

STOLARZ GALANTERII DRZEWNEJ - od 1 850 PLN

obsługa i praca na maszynach stolarskich, posługiwanie się elektronarzędziami, montaż w terenie, budowanie z elementów konstrukcji drewnianych
INTER-DREW WALDEMAR ROSIAK - 2016-04-05 - Stryków (łódzkie)

POMOCNIK STOLARZA - od 2 000 PLN

wykształcenie bez znaczenia, doświadczenie bez znaczenia, chęć do pracy
P.W. Bajanex Piotr Kalak - 2016-05-23 - Krotoszyn (wielkopolskie)

PODINSPEKTOR DS. OBSŁUGI INFORMACJI EUROPEJSKIEJW WYDZIALE EDUKACJI - od 2 300 PLN

Ogólna charakterystyka:Podinspektor ds. obsługi punktu informacji europejskiej odpowiada za prawidłowe funkcjonowanie biura Punktu Informacji Europejskiej Europe Direct Słupsk mieszczącego się w Urzędzie Miejskim w Słupsku. Zadania wynikają z realizacji umów szczegółowych zawieranych corocznie między Miastem Słupska a Komisją Europejską od 2013 do 2017 roku oraz wytycznych Przedstawicielstwa Komisji Europejskiej w Polsce. Przewidywane wynagrodzenie ok. 2300 zł brutto. Szczegóły oferty na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Słupsku.
Urząd Miejski w Słupsku - 2016-05-25 - Słupsk (pomorskie)

PODINSPEKTOR DS. GOSPODARKI GRUNTAMI, ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO I INWESTYCJI GMINNYCH - 1 850 - 3 000 PLN

prowadzenie spraw zw. z tworzeniem gminnego zasobu nieruchomości, ewidencjonowanie nieruchomości, opracowywanie projektów planów, przygotowywanie opracowań geodezyjno-prawnych i projektowych, wyceny nieruchomości; wykonywanie zadań określonych w ustawie o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym; inne zadania wynikające z zakresu obowiązków stanowiska i zlecone przez przełożonego;
kontakt przez PUP - 2016-10-27 - Kołaki Kościelne (podlaskie)

STAZ/POZOSTALI PRACOWNICY OBSŁUGI BIUROWEJ - 997,4 PLN

- kompletowanie i archiwizowanie dokumentów- opisywanie faktur zakupu- prowadzenie rejestru korespondencji- wypisywanie duplikatów świadectw- wykonywanie legitymacji szkolnych- redagowanie pism- prowadzenie rejestru zamówień publicznych- kontrola aktów prawnych
kontakt przez PUP - 2016-09-27 - Nowa Sól (lubuskie)


Wybierz powiat