PODINSPEKTOR - WIELOOSOBOWE STANOWISKO DS. ADMINISTRACJI ARCHITEKTONICZNO - BUDOWLANEJ Płock oferta pracy Urząd Miasta Płocka

Stanowisko: PODINSPEKTOR - WIELOOSOBOWE STANOWISKO DS. ADMINISTRACJI ARCHITEKTONICZNO - BUDOWLANEJ

Wynagrodzenie: od 2 600 PLN

Zakres obowiązków: 1) udział w przygotowywaniu i opracowywaniu projektów decyzji:a) o zatwierdzeniu projektu budowlanego i udzieleniu pozwolenia na budowę;b) o pozwoleniu na rozbiórkę wraz z zatwierdzeniem projektu rozbiórki;c) o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej, drogi gminnej lub powiatowej;d) o pozwoleniu na zmianę sposobu użytkowania obiektu budowlanego lub jego części objętych obowiązkiem uzyskania pozwolenia na budowę;e) o niezbędności wejścia do sąsiedniego budynku, lokalu lub na teren sąsiedniej nieruchomości, w przypadku konieczności wykonania prac przygotowawczych lub robót budowlanych z określeniem granic niezbędnej potrzeby oraz warunków korzystania z sąsiedniego budynku, lokalu lub nieruchomości;f) o zmianie pozwolenia na budowę/zezwolenia na realizację inwestycji drogowej;g) o przeniesieniu pozwolenia na budowę/zezwolenia na realizację inwestycji drogowej, za zgodą strony, na rzecz której decyzja została wydana, na rzecz innego podmiotu, jeżeli przyjmie on wszystkie warunki zawarte w tej decyzji;h) o uchyleniu pozwolenia na budowę/zezwolenia na realizację inwestycji drogowej, w przypadku stwierdzenia przez właściwy organ nadzoru budowlanego, w drodze decyzji, istotnego odstąpienia od zatwierdzonego projektu budowlanego lub innych warunków pozwolenia na budowę/zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej;i) o uchyleniu pozwolenia na budowę/zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej w innych przypadkach wynikających z art. 145 Kodeksu postępowania administracyjnego, w wyniku wznowienia postępowania administracyjnego na żądanie strony lub z urzędu;j) na żądanie wnoszącego wniosek, odrębnej decyzji o zatwierdzeniu projektu budowlanego, poprzedzającej wydanie decyzji o pozwoleniu na budowę;2) przygotowywanie projektów postanowień dotyczących udzielania odstępstwa lub odmawiania udzielenia odstępstwa od przepisów techniczno-budowlanych;3) sprawdzanie kompletności i zgodności projektu budowlanego z wymaganiami Prawa budowlanego i rozporządzeń wykonawczych;4) przyjmowanie zgłoszeń:a) zamiaru rozbiórki budynków i budowli, także obiektów i urządzeń budowlanych, wnoszenie sprzeciwu, w drodze decyzji, jeżeli zgłoszenie dotyczy obiektów wymagających pozwolenia na rozbiórkę;b) zamiaru budowy, wnoszenie sprzeciwu, w drodze decyzji, jeżeli zgłoszenie dotyczy budowy objętej obowiązkiem uzyskania pozwolenia na budowę;c) zamiaru wykonania robót budowlanych, wnoszenie sprzeciwu, w drodze decyzji, jeżeli zgłoszenie dotyczy wykonywania robót budowlanych objętych obowiązkiem uzyskania pozwolenia na budowę;d) zmiany sposobu użytkowania obiektu budowlanego lub jego części, nie objętych obowiązkiem uzyskania pozwolenia na budowę;5) prowadzenie rejestru wniosków:a) o pozwolenie na budowę (również w formie elektronicznej - RWD);b) o pozwolenie na rozbiórkę (również w formie elektronicznej - RWD);c) o zezwolenie na realizację inwestycji drogowej;6) prowadzenie rejestru decyzji:a) o pozwoleniu na budowę (również w formie elektronicznej - RWD);b) o pozwoleniu na rozbiórkę (również w formie elektronicznej - RWD);c) o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej;7) prowadzenie rejestru zgłoszeń: zamiaru budowy i wykonania robót budowlanych oraz rozbiórki budynków i budowli oraz zmiany sposobu użytkowania;8) przekazywanie uwierzytelnionych kopii rejestrów wniosków o pozwolenie na budowę/o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej oraz kopii rejestrów decyzji o pozwoleniu na budowę/decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej, z wyjątkiem rejestrów dotyczących terenów zamkniętych, do organu wyższego stopnia;9) przekazywanie kopii ostatecznych decyzji o pozwoleniu na budowę wraz z zatwierdzonym projektem budowlanym, kopii ostatecznych odrębnych decyzji o zatwierdzeniu projektu budowlanego wraz z tym projektem i kopii innych decyzji, postanowień i zgłoszeń organom nadzoru budowlanego;10) wizje terenowe przy wykonywaniu obowiązków określonych przepisami prawa budowlanego;11) rejestracja dziennika budowy, rozbiórki, montażu oraz zamiaru budowy instalacji zbiornikowych gazów płynnych z pojedynczym zbiornikiem o pojemności do 7,0 m3;12) wydawanie zaświadczeń:a) o samodzielności lokalu mieszkalnego lub przeznaczonego na cele inne niż mieszkalne;b) potwierdzających powierzchnię użytkową i wyposażenie techniczne domu jednorodzinnego potrzebne do uzyskania dodatku mieszkaniowego;13) udzielanie odpowiedzi na skargi oraz przesyłanie odwołań i zażaleń do organów II instancji wraz z ewentualnym odniesieniem się do ich treści;14) wydawanie opinii w sprawie podziału nieruchomości na podstawie przepisów odrębnych;15) prowadzenie obowiązującej sprawozdawczości statystycznej w obszarze budownictwa.

Data publikacji: 2020-09-11

Lokalizacja: Płock (mazowieckie)

Pracodawca: Urząd Miasta Płocka

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
09-400 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
1) udział w przygotowywaniu i opracowywaniu projektów decyzji:a) o zatwierdzeniu projektu budowlanego i udzieleniu pozwolenia na budowę;b) o pozwoleniu na rozbiórkę wraz z zatwierdzeniem projektu rozbiórki;c) o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej, drogi gminnej lub powiatowej;d) o pozwoleniu na zmianę sposobu użytkowania obiektu budowlanego lub jego części objętych obowiązkiem uzyskania pozwolenia na budowę;e) o niezbędności wejścia do sąsiedniego budynku, lokalu lub na teren sąsiedniej nieruchomości, w przypadku konieczności wykonania prac przygotowawczych lub robót budowlanych z określeniem granic niezbędnej potrzeby oraz warunków korzystania z sąsiedniego budynku, lokalu lub nieruchomości;f) o zmianie pozwolenia na budowę/zezwolenia na realizację inwestycji drogowej;g) o przeniesieniu pozwolenia na budowę/zezwolenia na realizację inwestycji drogowej, za zgodą strony, na rzecz której decyzja została wydana, na rzecz innego podmiotu, jeżeli przyjmie on wszystkie warunki zawarte w tej decyzji;h) o uchyleniu pozwolenia na budowę/zezwolenia na realizację inwestycji drogowej, w przypadku stwierdzenia przez właściwy organ nadzoru budowlanego, w drodze decyzji, istotnego odstąpienia od zatwierdzonego projektu budowlanego lub innych warunków pozwolenia na budowę/zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej;i) o uchyleniu pozwolenia na budowę/zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej w innych przypadkach wynikających z art. 145 Kodeksu postępowania administracyjnego, w wyniku wznowienia postępowania administracyjnego na żądanie strony lub z urzędu;j) na żądanie wnoszącego wniosek, odrębnej decyzji o zatwierdzeniu projektu budowlanego, poprzedzającej wydanie decyzji o pozwoleniu na budowę;2) przygotowywanie projektów postanowień dotyczących udzielania odstępstwa lub odmawiania udzielenia odstępstwa od przepisów techniczno-budowlanych;3) sprawdzanie kompletności i zgodności projektu budowlanego z wymaganiami Prawa budowlanego i rozporządzeń wykonawczych;4) przyjmowanie zgłoszeń:a) zamiaru rozbiórki budynków i budowli, także obiektów i urządzeń budowlanych, wnoszenie sprzeciwu, w drodze decyzji, jeżeli zgłoszenie dotyczy obiektów wymagających pozwolenia na rozbiórkę;b) zamiaru budowy, wnoszenie sprzeciwu, w drodze decyzji, jeżeli zgłoszenie dotyczy budowy objętej obowiązkiem uzyskania pozwolenia na budowę;c) zamiaru wykonania robót budowlanych, wnoszenie sprzeciwu, w drodze decyzji, jeżeli zgłoszenie dotyczy wykonywania robót budowlanych objętych obowiązkiem uzyskania pozwolenia na budowę;d) zmiany sposobu użytkowania obiektu budowlanego lub jego części, nie objętych obowiązkiem uzyskania pozwolenia na budowę;5) prowadzenie rejestru wniosków:a) o pozwolenie na budowę (również w formie elektronicznej - RWD);b) o pozwolenie na rozbiórkę (również w formie elektronicznej - RWD);c) o zezwolenie na realizację inwestycji drogowej;6) prowadzenie rejestru decyzji:a) o pozwoleniu na budowę (również w formie elektronicznej - RWD);b) o pozwoleniu na rozbiórkę (również w formie elektronicznej - RWD);c) o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej;7) prowadzenie rejestru zgłoszeń: zamiaru budowy i wykonania robót budowlanych oraz rozbiórki budynków i budowli oraz zmiany sposobu użytkowania;8) przekazywanie uwierzytelnionych kopii rejestrów wniosków o pozwolenie na budowę/o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej oraz kopii rejestrów decyzji o pozwoleniu na budowę/decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej, z wyjątkiem rejestrów dotyczących terenów zamkniętych, do organu wyższego stopnia;9) przekazywanie kopii ostatecznych decyzji o pozwoleniu na budowę wraz z zatwierdzonym projektem budowlanym, kopii ostatecznych odrębnych decyzji o zatwierdzeniu projektu budowlanego wraz z tym projektem i kopii innych decyzji, postanowień i zgłoszeń organom nadzoru budowlanego;10) wizje terenowe przy wykonywaniu obowiązków określonych przepisami prawa budowlanego;11) rejestracja dziennika budowy, rozbiórki, montażu oraz zamiaru budowy instalacji zbiornikowych gazów płynnych z pojedynczym zbiornikiem o pojemności do 7,0 m3;12) wydawanie zaświadczeń:a) o samodzielności lokalu mieszkalnego lub przeznaczonego na cele inne niż mieszkalne;b) potwierdzających powierzchnię użytkową i wyposażenie techniczne domu jednorodzinnego potrzebne do uzyskania dodatku mieszkaniowego;13) udzielanie odpowiedzi na skargi oraz przesyłanie odwołań i zażaleń do organów II instancji wraz z ewentualnym odniesieniem się do ich treści;14) wydawanie opinii w sprawie podziału nieruchomości na podstawie przepisów odrębnych;15) prowadzenie obowiązującej sprawozdawczości statystycznej w obszarze budownictwa.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce:Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta Płocka, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze jest niższy niż 6 %.Warunki pracy na stanowisku:Praca w budynku Urzędu, pl. Stary Rynek 1 i w terenie. Bezpieczne warunki pracy na stanowisku.Miejsce pracy w budynku z podjazdem dla niepełnosprawnych, stanowisko pracy na III piętrze. Stanowisko pracy w pomieszczeniu niedostosowanym do wózków inwalidzkich. Ciągi komunikacyjne w budynku na III pietrze o odpowiedniej szerokości, drzwi do pomieszczeń uniemożliwiają poruszanie się wózkiem inwalidzkim. W budynku na III pietrze znajdują się toalety o małej powierzchni użytkowej i wąskich drzwiach.

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1

Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1

Nazwa stanowiska:
PODINSPEKTOR - WIELOOSOBOWE STANOWISKO DS. ADMINISTRACJI ARCHITEKTONICZNO - BUDOWLANEJ

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Płock

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie

warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 14

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Płock

warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1462

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Płock

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: inżynier budownictwa - budownictwo ogólne

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.10.2020

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), inne

wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne (formalne):1. obywatelstwo polskie;2. nieposzlakowana opinia;3. pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych;4. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;5. wykształcenie - studia minimum pierwszego stopnia w zakresie budownictwa, architektury, urbanistyki, gospodarki przestrzennej, planowania przestrzennego lub inżynierii środowiska;6. umiejętność czytania rysunków technicznych.Wymagania dodatkowe:I. znajomość ustaw:- z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1282);- z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2020 r. poz. 713);- z dnia 14 czerwca 1960 roku Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2020 r. poz. 256 ze zm.);- z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (Dz. U. z 2020 r. poz. 1333).

Nazwa pracodawcy: Urząd Miasta Płocka

danePracodawcy_nip: 7741004905

danePracodawcy_regon: 000592868

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Miejski Urząd Pracy w Płocku

Adres pracodawcy:
09-400 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Aplikacja powinna zawierać następujące dokumenty:1. życiorys (CV) zawierający m.in. oświadczenie w brzmieniu: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych innych, niż określone w art. 221 Kodeksu pracy oraz w ustawie o pracownikach samorządowych do celów naboru na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miasta Płocka; - dodany jako załącznik do formularza aplikacyjnego,2. dokumenty potwierdzające wykształcenie - dodane jako załącznik do formularza aplikacyjnego (skan);3. oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w aplikacji innych niż określone w art. 221 Kodeksu pracy oraz w ustawie o pracownikach samorządowych do celów naboru na wolne stanowiska urzędnicze w Urzędzie Miasta Płocka - poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym;4. oświadczenie o posiadanym obywatelstwie polskim - poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym;5. oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych - poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym;6. oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe - poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym;7. oświadczenie o nieposzlakowanej opinii - poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym;8. oświadczenie o posiadaniu umiejętności czytania rysunków technicznych poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym;9. dokument potwierdzający niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust.2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r. poz.1282) załączony do elektronicznego formularza aplikacyjnego (skan).Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być załączone przez kandydata wraz z tłumaczeniem na język polski przez tłumacza przysięgłego skan dokumentu załączony w elektronicznym formularzu aplikacyjnym.Składanie aplikacji:Aplikacje składa się poprzez wypełnienie i przesłanie drogą elektroniczną formularza aplikacyjnego upowszechnionego na stronie portalu rekrutacyjnego Urzędu Miasta Płocka (https://e-rekrutacja.plock.eu) w terminie do dnia 22 września 2020 roku.* Z osobami, które spełnią wymagania formalne, może być przeprowadzona rozmowa, test kwalifikacyjny lub sprawdzenie umiejętności, o czym kandydaci zostaną poinformowani drogą mailową (elektroniczną).* Kandydaci zaproszeni na rozmowę kwalifikacyjną, przed przystąpieniem do udziału w rozmowie, mogą być zobowiązani do przedstawienia oryginałów dokumentów potwierdzających dane zawarte w aplikacji.* Osoba wybrana do zatrudnienia będzie zobowiązana do przedstawienia oryginału aktualnego Zapytania o udzielenie informacji o osobie z Krajowego Rejestru Karnego.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: inny

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: mazowieckie

danePracodawcy_kodWojewodztwa: 14

Powiat pracodawcy: m. Płock

danePracodawcy_kodPowiatu: 1462

Gmina pracodawcy: Płock

Kraj pracodawcy: Polska

danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134

Miejscowość pracodawcy: Płock

danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0968687

Profil działalności pracodawcy: działalność publiczna

Oferta zgłoszona przez: Miejski Urząd Pracy w Płocku

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|214202

Zawód wykonywany przez pracownika: inżynier budownictwa - budownictwo ogólne

pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211

Data dodania oferty pracy: 14.09.2020

Oferta pracy ważna do: 22.09.2020

Data udostępnienia oferty pracy: 14.09.2020

Data przyjęcia oferty pracy: 11.09.2020

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

kodJezyka: pl

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?01d178a33dc27de84371f14e7b25e345

Podobne oferty pracy

POZOSTALI INŻYNIEROWIE INŻYNIERII ŚRODOWISKA - 997,4 PLN

STAŻ ORGANIZOWANY PRZEZ PUP W GDAŃSKU. KONTAKT OSOBISTY W SIEDZIBIE URZĘDU W POK. 28, 122, 123.
kontakt przez PUP - 2016-08-05 - Pruszcz Gdański (pomorskie)

KIEROWCA KAT. C/ MAGAZYNIER - od 2 600 PLN

Praca na magazynie (przenoszenie worków 20-25 kg); przewozenie towarów. Praca na umowę o pracę w godz. 7-15 lub 9-17 w Kołobrzegu. Praca również w soboty.
Firma Handlowo-Usługowa - Adam Prajwocki EURO GIPS - 2015-12-11 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)

SAMODZIELNY KUCHARZ - od 18 PLN

Gotowanie wydawanie i przygotowywanie posiłków.Prowadzenie kuchni.
"TER - JAN" Edmund Kalbarczyk - 2020-08-18 - Karpacz (dolnośląskie)

PRACOWNIK BIUROWY - 1 017,4 PLN

.
kontakt przez PUP - 2018-11-23 - Ełk (warmińsko-mazurskie)

MONTER INSTALACJI I URZĄDZEŃ SANITARNYCH - do 3 500 PLN

Wykonywanie prac związanych z montażem instalacji i urządzeń sanitarnych oraz prostych prac budowlanych. Mile widziane prawo jazdy kat. B, prawo jazdy na ciągnik, uprawnienia do obsługi koparko-ładowarek.
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWO-PRODUKCYJNA "ARIS" ROLBIECKI ZBIGNIEW - 2020-07-02 - Chełmża (kujawsko-pomorskie)

POMOCNIK DEKARZA - od 15 PLN

Pomoc w wykonywaniu prac dekarskich
Grzegorz Walkowiak ZAKŁAD USŁUGOWY - 2019-03-19 - Budzyń (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS. ADMINISTROWANIA SILP - od 4 500 PLN

Specjalista ds. administrowania SILP: Administracja wewnętrznym systemem informatycznym Lasów Państwowych (SILP), administracja siecią lokalną Nadleśnictwa, administracja komputerami i systemem Windows oraz Linux. Zarządzanie i konfiguracja urządzeń mobilnych opartych na systemie android oraz Windows Mobile (telefony i rejestratory), administracja serwerem Windows 2012R2:- ACTIVE DIRECTORY zarządzanie użytkownikami oraz urządzeniami,- serwer wydruku oraz pomoc techniczna oraz informatyczna dla użytkowników systemu. Wymagane: Wykształcenie wyższe informatyczne. Administrowanie: siecią, serwerami WINDOWS, stacjami roboczymi, urządzeniami mobilnymi WINDOWS MOBILE i ANDROID. Mile widziana znajomość oprogramowania do wirtualnej firmy VMWARE lub inne. Wymagane 2 letnie doświadczenie zawodowe w zawodzie informatyka oraz preferowany język angielski techniczny na poziomie podstawowym. Kon. Tel. 95 755 8400 Anna Błotniak
NADLEŚNICTWO LUBNIEWICE - 2018-12-05 - Lubniewice (lubuskie)

REFERENT ADMINISTRACYJNO-BIUROWY - od 3 000 PLN

Prace administracyjno-biurowe
MENADŻER ZDZISŁAW SADOWSKI - 2019-12-11 - Łazy (śląskie)

POMOCNIK MAGAZYNIERA - od 2 000 PLN

Metkowanie towaru, sprzątanie, układanie, pomoc Klientom. Praca na umowę zlecenie w godz. 8-17 w Kołobrzegu.
GAWINEX Sp. z o.o. - 2016-07-01 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)

SPRZEDAWCA - od 1 850 PLN

pozyskiwanie klientów
P.H.U. Anna Jabłońska - 2016-06-06 - Jabłonka Kościelna (podlaskie)

OPERATOR URZĄDZEŃ PRZYGOTOWANIA DANYCH - 1 033,7 PLN

przygotowanie dokumentacji do archiwumsporządzanie spisów zdawczo-odbiorczych przy przekazywaniu akt do archiwumporządkowanie i segregowanie dokumentacjiobsługa urządzeń biurowychredagowanie prostych pismwykonywanie czynności kancelaryjnychsprawdzanie przyjętych formularzyzakładanie teczek akt podatnikówStaż odbywać się będzie na Okolu
kontakt przez PUP - 2020-02-13 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

SALOWA - od 2 250 PLN

Salowa
kontakt przez PUP - 2019-03-26 - Międzyrzecz (lubuskie)

BRUKARZ - od 2 000 PLN

utwardzanie terenu, układanie kostki oraz krawężników, ukladanie kostki betonowej praca przy korytowaniu
kontakt przez PUP - 2017-06-30 - Bobrowniki Wielkie (małopolskie)

KIEROWCA KAT. C+E - 2 500 - 5 500 PLN

Kierowca ciągnika siodłowego z naczepą do przewozu kontenerów.
Cargo Fracht Sp. z o.o. - 2018-03-06 - Gdynia (pomorskie)

PODINSPEKTOR DS. WYMIARU PODATKÓW W REFERACIE PODATKÓW I OPŁAT LOKALNYCH - 2 250 - 3 500 PLN

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy: 1. Prowadzenie spraw związanych z wymiarem podatku od nieruchomości od osób prawnych polegających na: a) egzekwowanie deklaracji prowadzenie postępowania podatkowego w tym zakresie, b) sprawdzanie deklaracji pod względem rachunkowym i zgodności ze stanem faktycznym, c) księgowanie deklaracji. 2. Dokonywanie wymiaru podatku od nieruchomości i podatku rolnego od osób fizycznych dla następujących miejscowości: Stegna, Drewnica, Junoszyno.3. Bieżące dokonywanie zmian w wymiarze podatku prowadzenie postępowania podatkowego w tym zakresie.4. Bieżące prowadzenie spraw w zakresie stosowania ulg i zwolnień w podatku od nieruchomości od osób fizycznych i prawnych oraz podatku rolnego od osób fizycznych.5. Wydawanie zaświadczeń dla rolników potwierdzających stan posiadania gospodarstwa, dochody z gospodarstwa zgodnie z zakresem czynności.6. Wydawanie zaświadczeń o pomocy publicznej dla miejscowości objętych zakresem czynności.7. Księgowanie decyzji wymiarowych oraz zmian tych decyzji.8. Dokonywanie wymiaru podatku od środków transportowych.9. Prowadzenie postępowania podatkowego należności nieprzypisanych.10. Segregowanie dokumentacji i bieżące upinanie akt wraz ze zwrotnymi poświadczeniami odbioru wysłanych decyzji i innych pism dotyczących prowadzonego postępowania.11. Przeprowadzenie kontroli w zakresie powszechności i prawidłowości opodatkowania.12. Przygotowanie materiałów na posiedzenia Komisji Rady i sesje Rady Gminy w sprawach objętych zakresem czynności.13. Terminowe sporządzanie sprawozdań i informacji z zadań objętych zakresem czynności.14. Gromadzenie przepisów prawnych na zajmowanym stanowisku. 15. Stała obsługa elektronicznego obiegu dokumentów PROTON zgodnie z instrukcją.16. Dokonywanie wstępnej oceny celowości operacji gospodarczych powodujących powstania zobowiązań związanych ze sprawami prowadzonymi na zajmowanym stanowisku pracy.17. Kontrola pod względem merytorycznym, legalności i zgodności z ustawą o zamówieniach publicznych spraw związanych z zajmowanym stanowiskiem.18. Inne polecenia zlecone przez Wójta Gminy, Skarbnika Gminy, Sekretarza Gminy i Kierownika referatu podatków i opłat lokalnych.
Urząd Gminy Stegna - 2018-12-28 - Stegna (pomorskie)

PRACOWNIK PRODUKCJI - od 1 750 PLN

prace związane z sortowaniem oraz produkcją artykułów
Nordstaff Sp. z o.o. - 2015-12-01 - Biedrusko (wielkopolskie)

PODINSPEKTOR DS. INFORMATYKI I SPOŁECZEŃSTWA INFORMACYJNEGO - od 3 000 PLN

link do strony internetowej: www.komancza.pl
Urząd Gminy w Komańczy - 2019-05-30 - Komańcza (podkarpackie)

PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY - od 2 500 PLN

pozyskiwanie nowych klientów oraz kontrahentów (Wietnamczyków), negocjacje handlowe z Wietnamczykami, realizacja zamówień, dostawa towaru, dbanie o budowanie i utrzymywanie więzi z klientami firmy, utrzymywanie dobrych relacji z klientami i kontrahentami
ST-SB Sp. z o.o. - 2019-04-30 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

OGRODNIK - 997,4 PLN

Zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-02-02 - Bielsko-Biała (śląskie)

KASJER HANDLOWY - od 2 250 PLN

obsługa klientów, dbałość o powierzony towar, czynności związane z przyjmowaniem, przechowywaniem i odprowadzaniem przyjętych pieniędzy
kontakt przez PUP - 2019-06-21 - Kraków (małopolskie)

NAUCZYCIEL PRZEDSZKOLA - 2 500 - 2 700 PLN

Opieka nad dziećmi , organizowanie zabaw i zajęć dla dzieci, wykonani obowiązków nauczyciela
Niepubliczne Przedszkole CALINECZKA - 2018-07-19 - Rotmanka (pomorskie)

PRACOWNIK OBSŁUGI KLIENTA - od 2 000 PLN

Obsługa klientów stacji paliw
kontakt przez PUP - 2017-03-14 - Nowa Sól (lubuskie)

KOSMETYCZKA-POMOC - 1 017,4 PLN

Wg programu stażuPOWER
kontakt przez PUP - 2019-05-23 - Drezdenko (lubuskie)

MAGAZYNIER - od 2 000 PLN

Segregacja części zamiennych, pakowanie, czyszczenie części
kontakt przez PUP - 2017-09-01 - Gołdap (warmińsko-mazurskie)

EKSPEDIENT - 14,7 - 15 PLN

Obsługa klientów, przygotowanie stanowiska, wykładanie towaru, dbanie o czystość
JEW WEJ sp. z o.o. - 2019-03-07 - Gdańsk (pomorskie)

OSOBA DO WYKONYWANIA CZYNNOŚCI SPRZĄTAJĄCYCH - od 14,7 PLN

Wykonywanie czynności sprzątających np. zamiatanie podłóg, opróżnianie pojemników na śmieci.
kontakt przez PUP - 2019-05-30 - Poznań (wielkopolskie)

KIEROWNIK SKLEPU/ Z-CA SUPERMARKETU - od 1 850 PLN

- planowanie organizacyjne działaności sklepu, - zarządzanie zespołem pracowników, - sprzedaż określonych artykułów
SPS HANDEL S.A. - 2016-10-04 - Dąbrówka (mazowieckie)

POMOC KUCHENNA (12/12) - od 2 200 PLN

osoby zarejestrowane do 30 roku życia z ustalonym II profilem
kontakt przez PUP - 2017-08-08 - Gliwice (śląskie)

OPERATOR CYRKULARKI - od 2 000 PLN

obsługa pił tarczowych, cyrkularki
D&J -G Kamieniarstwo Gromiec Józef - 2017-04-11 - Rogoźnica (dolnośląskie)


Wybierz powiat