PODINSPEKTOR DS. OBSŁUGI PROGRAMÓW I EDUKACJI EKOLOGICZNEJ W WYDZIALE OCHRONY ŚRODOWISKA I ROLNICTWA Racibórz oferta pracy Urząd Miasta Racibórz

Stanowisko: PODINSPEKTOR DS. OBSŁUGI PROGRAMÓW I EDUKACJI EKOLOGICZNEJ W WYDZIALE OCHRONY ŚRODOWISKA I ROLNICTWA
Wynagrodzenie: od 1 850 PLN
Zakres obowiązków: 1) niezbędne: a)wykształcenie wyższe: ochrona środowiska, inżynieria środowiska, biologiab)obywatelstwo polskie,c)pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,d)brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, e)nieposzlakowana opinia.2) dodatkowe:a)rok stażu pracy w jednostkach samorządu terytorialnego,b)znajomość: ustawy o samorządzie gminnym, Kodeksu Postępowania Administracyjnego, ustawy Prawo ochrony środowiska, II.Warunki pracy na stanowisku:1)praca biurowa 60%2)praca w terenie 40%3)pełny wymiar czasu pracy.III.Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w miesiącu grudniu 2015 r. tj. miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosił powyżej 6%.IV. Zakres głównych zadań wykonywanych na stanowisku:1.Prowadzenie dofinansowywania zadań polegających na modernizacji źródeł ciepła eksploatowanych przez mieszkańców Miasta2.Prowadzenie dofinansowywania zadań gwarantujących wykorzystanie energii odnawialnej na terenie Miasta3.Bieżące dostosowywanie zasad finansowania do potrzeb mieszkańców i możliwości budżetu pochodzącego z opłat i kar za gospodarcze korzystanie ze środowiska4.Egzekucja obowiązków wynikających z wydanych decyzji z zakresu zieleni ( nasadzenia, opłaty), także we współpracy z Wydziałem Finansowym5.Przygotowywanie zasad i prowadzenie konkursów o tematyce ekologicznej6.Nadzór nad programami ekologicznymi realizowanymi przez inne podmioty i ich finansowe wspieranie7.Przygotowywanie i nadzorowanie akcji i świąt ekologicznych8.Przygotowywanie i wydawanie materiałów edukacyjnych (ulotki, ogłoszenia ,spoty, filmy, foldery książki)
Data publikacji: 2016-01-12
Lokalizacja: Racibórz (śląskie)
Pracodawca: Urząd Miasta Racibórz
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Batorego 6, 47-400 Racibórz, powiat: raciborski, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
1) niezbędne: a)wykształcenie wyższe: ochrona środowiska, inżynieria środowiska, biologiab)obywatelstwo polskie,c)pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,d)brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, e)nieposzlakowana opinia.2) dodatkowe:a)rok stażu pracy w jednostkach samorządu terytorialnego,b)znajomość: ustawy o samorządzie gminnym, Kodeksu Postępowania Administracyjnego, ustawy Prawo ochrony środowiska, II.Warunki pracy na stanowisku:1)praca biurowa 60%2)praca w terenie 40%3)pełny wymiar czasu pracy.III.Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w miesiącu grudniu 2015 r. tj. miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosił powyżej 6%.IV. Zakres głównych zadań wykonywanych na stanowisku:1.Prowadzenie dofinansowywania zadań polegających na modernizacji źródeł ciepła eksploatowanych przez mieszkańców Miasta2.Prowadzenie dofinansowywania zadań gwarantujących wykorzystanie energii odnawialnej na terenie Miasta3.Bieżące dostosowywanie zasad finansowania do potrzeb mieszkańców i możliwości budżetu pochodzącego z opłat i kar za gospodarcze korzystanie ze środowiska4.Egzekucja obowiązków wynikających z wydanych decyzji z zakresu zieleni ( nasadzenia, opłaty), także we współpracy z Wydziałem Finansowym5.Przygotowywanie zasad i prowadzenie konkursów o tematyce ekologicznej6.Nadzór nad programami ekologicznymi realizowanymi przez inne podmioty i ich finansowe wspieranie7.Przygotowywanie i nadzorowanie akcji i świąt ekologicznych8.Przygotowywanie i wydawanie materiałów edukacyjnych (ulotki, ogłoszenia ,spoty, filmy, foldery książki)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
PODINSPEKTOR DS. OBSŁUGI PROGRAMÓW I EDUKACJI EKOLOGICZNEJ W WYDZIALE OCHRONY ŚRODOWISKA I ROLNICTWA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Racibórz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: raciborski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Racibórz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali inżynierowie inżynierii środowiska
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.02.2016
Nazwa pracodawcy: Urząd Miasta Racibórz
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Raciborzu
Adres pracodawcy:
Batorego 6, 47-400 Racibórz, powiat: raciborski, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
V. Wymagane dokumenty:1.list motywacyjny wraz z numerem telefonu i adresem e-mail w celu powiadomienia o zakwalifikowaniu się do postępowania kwalifikacyjnego2.kwestionariusz osobowy,3.kopie dokumentów poświadczających posiadane wykształcenie oraz kwalifikacje,4.kopie świadectw pracy lub w przypadku pozostawania w zatrudnieniu zaświadczenie dokumentujące staż pracy,5.oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych, korzysta z pełni praw publicznych i nie był prawomocnie skazany za przestępstwo umyślne,6.oświadczenie kandydata o przyjęciu do wiadomości faktu obowiązku publikacji w BIP danych osobowych - zgodnie z wymogami ustawy z 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych ( t.j. Dz. U z 2014 r. poz. 1202)7.oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego,8.oświadczenie kandydata że posiada nieposzlakowaną opinię,9.oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych.Druki oświadczeń i kwestionariusza osobowego dostępne są w Biuletynie Informacji Publicznej (www.bipraciborz.pl) w zakładce Praca w Urzędzie Druki do pobrania lub Wydziale Organizacyjnym Urzędu Miasta Racibórz przy ul. Króla Stefana Batorego 6, pok. 213.Oświadczenia winny być własnoręcznie podpisane.Oferty należy składać w zamkniętej kopercie z adnotacją Nabór na stanowisko podinspektora ds. obsługi programów i edukacji ekologicznej w Wydziale Ochrony Środowiska i Rolnictwa z podaniem imienia i nazwiska kandydata oraz adresu do korespondencji, w Biurze Obsługi Interesantów Urzędu Miasta Racibórz przy ul. Króla Stefana Batorego 6, w terminie do 22.01.2016 r. lub za pośrednictwem poczty (decyduje data wpływu oferty do Urzędu).
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: raciborski
Gmina pracodawcy: Racibórz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Racibórz
Adres strony pracodawcy: www.bipraciborz.pl
Ulica pracodawcy: Batorego
Numer budynku pracodawcy: 6
Profil działalności pracodawcy:
Kierowanie podstawowymi rodzajami działalności publicznej
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Raciborzu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali inżynierowie inżynierii środowiska
Data dodania oferty pracy: 12.01.2016
Oferta pracy ważna do: 22.01.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 12.01.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 12.01.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Obsługa klienta.
kontakt przez PUP - 2016-10-31 - Kalisz (wielkopolskie)
zaopatrzenie magazynów, przyjmowanie towarów
kontakt przez PUP - 2017-07-17 - Strzelin (dolnośląskie)
przygotowanie posiłków
kontakt przez PUP - 2017-05-02 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)
prace przy obsłudze bydła mlecznego, udój mleka, obsługa krów
kontakt przez PUP - 2017-12-04 - Gościejewice (wielkopolskie)
przyjmowanie chorych skierowanych na leczenie, prowadzenie badań i dokumentacji stanu pacjenta przed i po zabiegach, miejsce wykonywania pracy: ZAKŁAD PIELĘGNACYJNO-OPIEKUŃCZY, ODDZIAŁY SZPITALNE
SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ Wolsztyn - 2017-09-11 - Wolsztyn (wielkopolskie)
SPRZEDAŻ, PRZYJMOWANIE TOWARU, WYSTAWIANIE FAKTUR, INWENTARYZACJA, DBANIE O CZYSTOŚĆ
NOWOCZESNE SALONY ROWEROWE DANIEL SZCZEPANIAK - 2017-01-26 - Polkowice (dolnośląskie)
Technik prac biurowych
kontakt przez PUP - 2016-03-02 - Częstochowa (śląskie)
wykonywanie prac zbrojarskich
EM-BUD STUDIO 2000 EMIL MUSIAŁ - 2016-08-03 - Katowice (śląskie)
Praca w sklepie samoobsługowym wielobranżowym (obsługa kasy fiskalnej, obsługa klienta, wykładanie towarów).
FH KAROLINA S.C. JUSTYNA DYDAK, JAROSŁAW DYDAK - 2017-06-06 - Piekary Śląskie (śląskie)
Zgodny ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2017-01-13 - Żółkiewka-Osada (lubelskie)
Rozwóz pizzy na terenie Wadowic i okolic.
Gudowska Olga ,,ALEX" Pizzeria Pepe - 2017-05-30 - Wadowice (małopolskie)
Montaż instalacji i sieci sanitarnych, spawanie i uszczelnianie rur, kontrola szczelności i drożności instalacji, konserwacja instalacji wodno - kanalizacyjnych.
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Elgrunt Marian Mielewczyk - 2017-09-06 - Gdynia (pomorskie)
sprzątanie pokoi w pensjonacie
Firma Usługowo-Handlowa "MAX" Maria Jolanta Markowska - 2018-08-24 - Mielno (zachodniopomorskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2016-02-02 - Radom (mazowieckie)
Mechanik pojazdów samochodowych
kontakt przez PUP - 2017-11-28 - Mrągowo (warmińsko-mazurskie)
zmywanie naczyń po posiłkachporcjowanie produktów żywnościowychwykonywanie czynności kelnerskichwykonywanie czynności porządkowych na terenie stołówki
kontakt przez OHP - 2018-07-05 - Katowice (śląskie)
1. Analiza i ocena zjawisk rodzących zapotrzebowanie na świadczenia z pomocy społecznej;2. Sporządzanie bilansu potrzeb gminy w zakresie zadań własnych i zleconych gminie, dotyczących pomocy społecznej, objętych zakresem obowiązków;3. Prowadzenie postępowań administracyjnych w zakresie realizowanych zadań,4. Prowadzenie spraw w zakresie zadań własnych gminy dotyczących:a) przygotowywania decyzji i dokumentów dotyczących płatności zasiłków okresowych,b) przygotowywania decyzji i dokumentów dotyczących płatności zasiłków stałych,c) zgłaszania do ZUS do ubezpieczeń emerytalnego, rentowego i zdrowotnego osób pobierających zasiłki stałe oraz świadczenia pielęgnacyjne,d) opłacania składek na ubezpieczenie zdrowotne określonych w przepisach o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych osób,e) podejmowania innych zadań z zakresu pomocy społecznej wynikających z rozeznanych potrzeb gminy, w tym tworzenia i realizacji programów osłonowych;5. Prowadzenie spraw dotyczących zadań zleconych z zakresu administracji rządowej w zakresie wypłacania wynagrodzenia za sprawowanie opieki6. Współpraca w zakresie prowadzonych spraw z pracownikami Ośrodka, organizacjami, instytucjami i innymi jednostkami działającymi w zakresie pomocy społecznej,7. Sporządzanie sprawozdawczości, przekazywanie jej wojewodzie oraz organom gminy, w tym również w formie dokumentu elektronicznego, z zastosowaniem systemu teleinformatycznego.
OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ KROSNO ODRZ. - 2017-07-24 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
pakowanie wyrobów gotowych
kontakt przez PUP - 2016-04-04 - Wągrowiec (wielkopolskie)
wydawanie towarow wg zamówień kontrahentów; rozkładanie towarów na półkach magazynowych
Hurtownia Motoryzacyjna " GORDON" Sp. z o.o. - 2015-12-21 - Zamość (kujawsko-pomorskie)
a) organizacja biura projektub) zapewnienie sprawnej komunikacji pomiędzy zespołem projektowym,c) sprawdzanie zgodności dokumentów z wytycznymi dotyczącymi realizacji projektu w oparciuo Regionalny Program Operacyjny Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020 w zakresieEuropejskiego Funduszu Społecznego;d) przygotowanie i przeprowadzenie procedur zamówień publicznych zgodnie z Ustawą PrawoZamówień Publicznych,e) przygotowanie dokumentacji dotyczącej budżetu projektu niezbędnej do sporządzaniawniosków o płatność, umów, sprawozdań finansowych,f) przestrzeganie terminów i harmonogramu realizacji zadań, budżetu projektu wynikającychz zapisów umowy oraz terminów wyznaczanych przez Instytucję Wdrażającą i Pośredniczącąw projekcie,g) kontrola i monitoring projektu zgodna z zapisami we wniosku o dofinansowanie, m.in. systematyczna weryfikacja postępu i harmonogramu projektu,h) poprawne rozliczanie i nadzór nad finansami projektu w tym sporządzanie wniosków o płatność w systemie teleinformatycznym SL2014 na podstawie samodzielnie realizowanych zadań oraz danych przygotowywanych przez koordynatorów merytorycznych szkół prowadzonych przez Powiat Opolski,i) przygotowywanie innej dokumentacji związanej z projektem, promocja projektu m.in. niezbędnych dokumentów wskazanych w umowie o dofinansowanie projektu lub pismach z Urzędu Marszałkowskiego,j) bieżące studiowanie przepisów prawnych niezbędnych do realizacji projektu, informowanie zespołu projektowego o wszelkich zmianach,k) sporządzanie projektów pism urzędowych zgodnie z zasadami Instrukcji kancelaryjnej i przepisami Kodeksu postępowania administracyjnego.
STAROSTWO POWIATOWE W OPOLU LUBELSKIM - 2017-06-05 - Opole Lubelskie (lubelskie)
tłumaczenie rozmów z klientami z Indii, obsługa poczty firmowej w języku angielskim i hindi
kontakt przez PUP - 2016-12-19 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
wspomaganie pracy rosyjskich przedstawicieli handlowych, kontakt z klientami i kontrahentami rosyjskimi, przygotowywanie ofert handlowych
kontakt przez PUP - 2017-10-14 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
praca jako pracownik gospodarczy
RABIT Zenon Kaczmarek - 2016-09-02 - Skórzewo (wielkopolskie)
realizowanie planów sprzedażowych podmiotu gospodarczego poprzez utrzymywanie kontaktów ze stałymi partnerami handlowymi oraz pozyskiwanie nowych klientów.
kontakt przez PUP - 2017-07-12 - Staszów (świętokrzyskie)
wykonywanie prac cukierniczych
Zakład Cukierniczy Kazimierz Jarek - 2016-02-08 - Wieluń (łódzkie)
do uzgodnienia
GRUPA SOLID SECURITY SP. Z O. O. - 2016-10-17 - Rzeszów (podkarpackie)
Sadzenie roślin do doniczek, podlewanie, rozstawianie roślin, zrywanie pomidorów, ogórków, pęczkowanie rzodkiewki, pielenie chwastów w polu
Gospodarstwo Rolne Halina Chabzda - 2017-11-16 - Brójce (lubuskie)
Praca bezpośrednio z dziećmi oraz prowadzenie dokumentacji szkolnej.
SZKOŁA PODSTAWOWA W KRAMARZEWIE - 2017-07-27 - Kramarzewo (podlaskie)
sprzedaż artykułów
JASAM Sp. z o.o. Olsztyn - 2016-08-22 - Morąg (warmińsko-mazurskie)
1) organizowanie działań PR i kampanii społecznych skierowanych do mieszkańców, upowszechnianie wśród nich informacji o Płocku, historii, tradycji, kulturze oraz bieżącej działalności Urzędu;2) organizowanie spotkań z udziałem Prezydenta, jego Zastępców, Radnych Rady Miasta Płocka z mieszkańcami oraz Radami Mieszkańców Osiedli (RMO);3) przygotowywanie i oprawa organizacyjna eventów, wystaw skierowanych do mieszkańców itp.;4) przygotowywanie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego;5) współpraca przy redagowaniu tekstów promocyjnych;6) gromadzenie informacji i koordynowanie badań dotyczących opinii i potrzeb społeczności lokalnej oraz satysfakcji klienta;7) ewidencja środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych, będących w posiadaniu Oddziału Informacji Miejskiej;8) prowadzenie spraw związanych z budżetem Zespołu Komunikacji Społecznej i wydatkowaniem środków finansowych, obsługa systemu Dysponent;9) prowadzenie rejestru patronatów honorowych;10) redagowanie i wysyłanie do pracowników informacji dotyczących pracy Urzędu;11) przygotowywanie projektów i rejestrowanie umów, zleceń, zamówień, rachunków i faktur oraz ich archiwizowanie w ramach prowadzonych kampanii i akcji;12) prowadzenie spraw związanych z konsultacjami społecznymi, zgodnie z odrębnymi przepisami;13) prowadzenie ewidencji przeprowadzonych przez Wydział badań i konsultacji społecznych;14) prowadzenie i aktualizowanie biblioteki Oddziału Informacji Miejskiej;15) nawiązywanie współpracy z instytucjami w celu pozyskiwania nagród, zaproszeń itp. w ramach organizowanych konkursów;16) koordynacja działań w rozwiązywaniu problemów rad mieszkańców osiedli;17) organizowanie na wniosek RMO, spotkań RMO lub mieszkańców z przedstawicielami Urzędu, miejskich jednostek organizacyjnych lub spółek w celu rozwiązywania problemów osiedlowych;18) udział w posiedzeniach zarządów i RMO zgodnie ze statutami RMO;19) uczestnictwo w sesjach Rady Miasta Płocka;20) integracja RMO przez wskazywanie wspólnych zadań z zakresu bezpieczeństwa, infrastruktury, kultury, sportu i rekreacji;21) przygotowywanie Prezydentowi Miasta Płocka informacji wynikających z funkcjonowania RMO;22) organizowanie wspólnych spotkań RMO w celu wymiany doświadczeń;23) pomoc w realizacji inicjatyw zgłaszanych przez RMO;24) współpraca w ustaleniu potrzeb lokalowych, zapotrzebowania w sprzęt i wyposażenie, niezbędnych do właściwego funkcjonowania RMO;25) nadzór nad prawidłowym utrzymaniem lokali RMO i ich wyposażeniem, przekazanym przez urząd.
Urząd Miasta Płocka - 2018-01-12 - Płock (mazowieckie)