PODINSPEKTOR DS. ARCHITEKTURY I PRZESTRZENI MIASTA W WYDZIALE INWESTYCJI I URBANISTYKI Racibórz oferta pracy Urząd Miasta Racibórz

Stanowisko: PODINSPEKTOR DS. ARCHITEKTURY I PRZESTRZENI MIASTA W WYDZIALE INWESTYCJI I URBANISTYKI

Wynagrodzenie: od 2 250 PLN

Zakres obowiązków: Wymagania: 1) niezbędne: a) wykształcenie wyższe-inżynier architektb) obywatelstwo polskiec) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych d) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo skarbowee) nieposzlakowana opinia.2) dodatkowe: a) 1 rok stażu pracy w obszarze zgodnym z zadaniami na stanowisku lub 4 lata stażu parcy w administarcjib) znajomość przepisów:- ustawy o samorządzie gminnym- ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym - ustawy prawo budowlane- umiejętności obsługi programów do projektowania, np.: AutoCad, 3DMax, ArchiCad Warunki pracy na stanowisku:a) parca biurowa 80%b) praca w terenie 20%c) praca przy komputerze d) pełny wymiar czasu pracye) planowany termin zatrudnienia 16.09.2019 Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w miesiącu lipcu 2019 r.tj. miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosił powyżej 6%. Zakres głównych zadań wykonywanych na stanowisku: 1) Opracowywanie na potrzeby inwestycyjne koncepcji funkcjonalno-przestrzennych dla dróg, terenów zieleni oraz inwestycji kubaturowych;2) Współpraca ze wszystkimi wydziałami urzędu zlecającymi sporządzenie projektów dotyczących inwestycji miejskich m.in. w zakresie uwarunkowań architektonicznych niezbędnych do uwzględnienia na etapie przygotowania specyfikacji istotnych warunków zamówienia, udziału w opiniowaniu rozwiązań przedkładanych przez wykonawcę; 3) Wspólpraca z Wydziałem Gospodarki Nieruchomościami i Wydziałem Rozwoju w zakresie przygotowania dla terenów miejskich ofert inwestycyjnych; 4) Opiniowanie koncepcji i opracowań urbanistycznych i architektonicznych przekładanych Prezydentowi , dotyczących zamierzeń inwestycyjnych o istotnym znaczeniu dla miasta;5) Prowadzenie analiz dotyczących możliwości inwestycyjnych miasta, prowadzenie konsultacji społecznych;6) Inicjowanie i przeprowadzanie konkursów urbanistyczno-architektonicznych dla inwestycji miejskich w celu wyłonienia najlepszych rozwiązań;7 )Prowadzienie spraw w zakresie sytuowania reklam i małej architektury;8) Prowadzenie spraw związanych z estetyką miasta.

Data publikacji: 2019-08-09

Lokalizacja: Racibórz (śląskie)

Pracodawca: Urząd Miasta Racibórz

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Batorego 6, 47-400 Racibórz, powiat: raciborski, woj: śląskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Wymagania: 1) niezbędne: a) wykształcenie wyższe-inżynier architektb) obywatelstwo polskiec) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych d) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo skarbowee) nieposzlakowana opinia.2) dodatkowe: a) 1 rok stażu pracy w obszarze zgodnym z zadaniami na stanowisku lub 4 lata stażu parcy w administarcjib) znajomość przepisów:- ustawy o samorządzie gminnym- ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym - ustawy prawo budowlane- umiejętności obsługi programów do projektowania, np.: AutoCad, 3DMax, ArchiCad Warunki pracy na stanowisku:a) parca biurowa 80%b) praca w terenie 20%c) praca przy komputerze d) pełny wymiar czasu pracye) planowany termin zatrudnienia 16.09.2019 Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w miesiącu lipcu 2019 r.tj. miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosił powyżej 6%. Zakres głównych zadań wykonywanych na stanowisku: 1) Opracowywanie na potrzeby inwestycyjne koncepcji funkcjonalno-przestrzennych dla dróg, terenów zieleni oraz inwestycji kubaturowych;2) Współpraca ze wszystkimi wydziałami urzędu zlecającymi sporządzenie projektów dotyczących inwestycji miejskich m.in. w zakresie uwarunkowań architektonicznych niezbędnych do uwzględnienia na etapie przygotowania specyfikacji istotnych warunków zamówienia, udziału w opiniowaniu rozwiązań przedkładanych przez wykonawcę; 3) Wspólpraca z Wydziałem Gospodarki Nieruchomościami i Wydziałem Rozwoju w zakresie przygotowania dla terenów miejskich ofert inwestycyjnych; 4) Opiniowanie koncepcji i opracowań urbanistycznych i architektonicznych przekładanych Prezydentowi , dotyczących zamierzeń inwestycyjnych o istotnym znaczeniu dla miasta;5) Prowadzenie analiz dotyczących możliwości inwestycyjnych miasta, prowadzenie konsultacji społecznych;6) Inicjowanie i przeprowadzanie konkursów urbanistyczno-architektonicznych dla inwestycji miejskich w celu wyłonienia najlepszych rozwiązań;7 )Prowadzienie spraw w zakresie sytuowania reklam i małej architektury;8) Prowadzenie spraw związanych z estetyką miasta.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: inna

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: Do ustalenia z pracodawcą.

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
PODINSPEKTOR DS. ARCHITEKTURY I PRZESTRZENI MIASTA W WYDZIALE INWESTYCJI I URBANISTYKI

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Racibórz

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: raciborski

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Racibórz

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: architekt

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 16.09.2019

Nazwa pracodawcy: Urząd Miasta Racibórz

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Raciborzu

Adres pracodawcy:
Batorego 6, 47-400 Racibórz, powiat: raciborski, woj: śląskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
1) Kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie, 2) Kopie dokumentów poświadczających posiadane wykształcenie,3) Kopie świadectw pracy lub w przypadku pozostawiania w zatrudnieniu zaświadczenie dokumentacje staż pracy,4) Zaświadczenie/certyfikat lub oświadczenie kandydata potwierdzające umiejętność obsługi programów do projektowania,5) Oświadczenie kandydata o posiadanym obywatelstwie polskim,6) Oświadczenie kandydata o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,7) Oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych,korzysta z pełni praw publicznych 8) Oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,9) Oświadczenie kandydata o przyjęciu do wiadomości faktu obowiązku publikacji w BIP danych osobowych - zgodnie z wymogami ustawy z 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych 10) Oświadczenie o zapoznaniu się z informacjami dot. przetwrzania danych osobowych. Druk kwestionariusza osobowego wraz z oświadczeniemi dostępne są w Biuletynie Informacji Publicznej (www.bipraciborz.pl) w zakładce " Menu przedmiotowe" - "Praca w Urzędzie" - " Druki do pobrania " lub w wydziale Organizacyjnym Urzędu Miasta Racibórz przy ul. Króla Stefana Batorego 6, pok.213 Kandydaci spełniający wymagania niezbędne uczestniczyć będą w postępowaniu kwalifikacyjnym obejmującym:Etap I test z wiedzy z zakresu przepisów wymienionych w pkt. I ppkt. 2bEtap II rozmowa kwalifikacyjnaO zakwalifikowaniu do uczestnictwa w postępowaniu wszyscy kandydaci zostaną powiadomieni e-mailem lub telefonicznie.Oferty należy składać w zamkniętej kopercie z adnotacją " Nabór na stanowisko podinspektora ds. architektury i przestrzeni miasta w Wydziale Inwestycji i Urbanistyki " z podaniem imienia i nazwiska kandydata w Biurze Obsługi Interesantów Urzedu Miasta Racibórz przy ul. Króla Stefana Batorego 6, w terminie do 23.08.2019 r. lub za pośrednictwem poczty ( decyduje data wpływu oferty do Urzedu ).Dokumenty aplikacyjne pięciu najlepszych kandydatów wyłonionych w toku naboru przez Komisję Rekrutacyjną będą przechowywane przez okres 3 miesięcy. Pozostałe dokumenty aplikacyjne nieodebrane przez kandydatów zostaną zniszczone. Zgodnie z ustawą z 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t. j. Dz.U z 2019 r. poz. 1282) publikacji w BIP i na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu Miasta Racibórz podlegają dane osobowe osoby zatrudnionej w wyniku przeprowadzonego naboru.Szczegółowe informacje można uzyskać telefonicznie pod numerem 32 75 50 663

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: śląskie

Powiat pracodawcy: raciborski

Gmina pracodawcy: Racibórz

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Racibórz

Adres strony pracodawcy: www.bipraciborz.pl

Ulica pracodawcy: Batorego

Numer budynku pracodawcy: 6

Profil działalności pracodawcy:
Kierowanie podstawowymi rodzajami działalności publicznej

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Raciborzu

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: architekt

Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 09.08.2019

Data dodania oferty pracy: 09.08.2019

Oferta pracy ważna do: 23.08.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 09.08.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 09.08.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?686edc31700c2cedf00357e02d8a818c

Podobne oferty pracy

POZOSTALI PRACOWNICY OBSŁUGI BIUROWEJ - 997,4 PLN

Staż w godzinach 7-15 w Rymaniu. Przygotowywanie dokumentów magazynowych, obsługa urządzeń biurowych.
kontakt przez PUP - 2018-03-29 - Rymań (zachodniopomorskie)

SPRZEDAWCA - 1 017,4 PLN

Zgodnie z programem stażu.
kontakt przez PUP - 2019-02-13 - Świerzawa (dolnośląskie)

SPRZEDAWCA - 997,4 PLN

oferta stazu: utrzymanie czystości w sklepie, obsługa terminala, przyjmowanie towarów przemysłowych,
kontakt przez PUP - 2016-03-03 - Jeziorki Kosztowskie (wielkopolskie)

EKSPEDIENTKA - do 2 300 PLN

Obsługa klientów sklepu, wykładanie towaru, dbanie o czystość w miejscu pracy.
SKLEP SPOŻYWCZY I.Wydra - 2018-04-25 - Gdańsk (pomorskie)

PRACOWNIK OGÓLNOBUDOWLANY- KIEROWCA - od 1 750 PLN

Prace ogólnobudowlane- zaopatrzenie, dostawa materiałów budowlanych na teren budowy
kontakt przez PUP - 2015-07-08 - Koszalin (zachodniopomorskie)

OPERATOR GENERALNY PRODUKCJI W PRZETWÓRSTWIE MIĘSNYM - od 19 874 EUR

Nadzorowanie prawidłowego funkcjonowania taśmy produkcyjnej. Raportowanie bieżących wyników pracy Kierownikowi lub Inspektorowi produkcji. Informowanie serwisantów, zatrudnionych w przedsiębiorstwie o jakichkolwiek nieprawidłowościach w działaniu maszyn. Czuwanie nad jakością, sprawnością i bezpieczeństwem produkcji. Dbanie o wydajność pracy oraz osiąganie dziennych i tygodniowych norm produkcji, utrzymywanie czystości sprzętu oraz porządku w miejscu pracy. Bezwzględne przestrzeganie procedur produkcji i instrukcji w miejscu pracy. Monitorowanie wartości wskazywanych przez urządzenia pomiarowe i weryfikacja ich zgodność z ogólnie przyjętymi normami, a także modyfikacja ustawienia sprzętu celem zapewnienia maksymalnej wydajności i zminimalizowania zużycia części mechanicznych.
kontakt przez WUP - 2019-02-19 - Irlandia (Irlandia)

POKOJOWA - od 2 500 PLN

obsługa gości , nadzór nad innymi pracownikami SPRZĄTAJĄCYMI
kontakt przez PUP - 2018-07-17 - Kraków (małopolskie)

PODINSPEKTOR/ INSPEKTOR - 2 400 - 3 000 PLN

1. Opracowywanie programów, projektów i wniosków w celu pozyskiwania funduszy zewnętrznych na realizację zadań MOPR Koszalin oraz na rzecz mieszkańców Miasta Koszalin. 2.Opiniowanie projektów opracowywanych przez inne komórki organizacyjne MOPR Koszalin pod względem zasadności, racjonalności i gospodarności na etapie ich przygotowywania. 3 Współdziałanie z komórkami organizacyjnymi MOPR Koszalin w przygotowywaniu i monitorowaniu strategii, programów i projektów. 4. Inicjowanie i analizowanie projektów nowych rozwiązań w systemie wsparcia społecznego, sporządzanie opracowań projektów opinii i wniosków w tym zakresie. 5.Animowanie partnerstw służących realizacji zadań MOPR Koszalin. 6.Organizowanie prac społecznie użytecznych na terenie Miasta Koszalin. 7.Aktualizacja diagnozy problemów społecznych występujących w Mieście Koszalin. 8.Realizacja programów i projektów na rzecz mieszkańców Miasta Koszalin.
Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Koszalinie - 2017-11-17 - Koszalin (zachodniopomorskie)

MAGAZYNIER - 997,4 PLN

wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-12-01 - Polanica-Zdrój (dolnośląskie)

OPERATOR MASZYN - od 15,8 PLN

Obsługa maszyn, ręczne pakowanie produktów spożywczych, kontrola jakości produktu, dbałość o porządek na stanowisku pracy.
kontakt przez PUP - 2019-03-04 - Skarbimierz (opolskie)

PRACOWNIK BUDOWLANY - od 2 000 PLN

Prace ogónobudowlane
P.P.U.H. i T. "UNI-MAX" Stanisław Szurlej - 2016-08-03 - Ogrodzieniec (śląskie)

POMOC DOMOWA - od 700 PLN

pomoc dommowa
kontakt przez PUP - 2016-08-04 - Dzierzkowice-Góry (lubelskie)

ASYSTENT RODZINY - od 2 160 PLN

Udzielanie pomocy rodzinom w poprawie ich sytuacji życiowej, w rozwiązywaniu problemów socjalnych, psychologicznych i wychowawczych z dziećmi. Motywowanie członków rodzin do podnoszenia kwalifikacji zawodowych, podejmowanie działań interwencyjnych i zaradczych w sytuacji zagrożenia bezpieczeństwa dzieci i rodzin.
Miejsko - Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Pełczycach - 2018-01-05 - Pełczyce (zachodniopomorskie)

PODINSPEKTOR W BIURZE NADZORU WŁAŚCICIELSKIEGO W UM W JAWORZNIE NR REF. NW/I - od 1 850 PLN

Zakres zadań:1. przygotowywanie projektów i zmian statutów oraz umów spółek prawa handlowego, w których Gminaposiada udziały lub akcje,2. prowadzenie spraw związanych ze sprzedażą (likwidacją lub upadłością) udziałów lub akcji Gminy w spółkachprawa handlowego,3. prowadzenie spraw związanych z obejmowaniem przez Gminę udziałów lub akcji w spółkach prawahandlowego,4. udział w opracowaniu analizy i oceny efektywności działania w zakresie skutecznego i efektywnegozarządzania majątkiem gminy w jednostkach organizacyjnych Gminy oraz spółkach handlowych, w którychGmina posiada udziały i akcje,5. wykonywanie zadań związanych z nadawaniem pełnomocnictw i upoważnień do wykonywania określonychzadań w imieniu Prezydenta Miasta,6. realizacja uprawnień z tytułu posiadanych przez Gminę akcji i udziałów w spółkach handlowych,7. analiza działania fundacji z uczestnictwem Gminy oraz formułowanie wniosków, o których mowaw art. 12 ust. 1 ustawy o fundacjach,8. systematyczna analiza wyników i dokumentacji spółek miejskich,9. opracowywanie projektów korporacyjnych aktów prawnych,10. analiza materiałów przedkładanych przez spółki (w tym przekazywanych na walne zgromadzenialub zgromadzenia wspólników) oraz opracowywanie na ich podstawie opinii i wniosków,11. udzielanie odpowiedzi na interpelacje i wolne wnioski.
Urząd Miejski - 2016-01-15 - Jaworzno (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW ZAKUPÓW I SPRZEDAŻY - od 2 800 PLN

poszukiwanie nowych dostawców, nawiązywanie nowych kontaktów, dbanie o terminowość i jakość dostaw, koordynacja współpracy z dostawcami i klientami
POLPRO sp. z o. o. - 2016-07-29 - Milicz (dolnośląskie)

DORADCA - od 1 900 PLN

obsługa klienta, sprzedaż asortymentu, realizacja założonych celów sprzedażowych, doradztwo w zakresie oferowanych produktów
Meble - Black Red White Sp. z o.o. - 2017-11-24 - Głogów (dolnośląskie)

MANICURZYSTKA/PEDICURZYSTKA - od 2 000 PLN

praca stacjonarna w salonie
FALO Michał Fojt - 2016-04-22 - Poznań (wielkopolskie)

SPRZEDAWCA - od 2 100 PLN

Obsługa kasy fiskalnej, obsługa klienta, udzielanie informacji o asortymencie, zamówienia do dostawców, dbanie o ład i porządek w miejscu pracy
kontakt przez PUP - 2018-04-13 - Bochnia (małopolskie)

PODINSPEKTOR DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH - od 3 000 PLN

Realizacja zadań wymienionych w ogłoszeniu o naborze. Pełna informacja o szczegółach naboru dostępna na stronie internetowej: http://spleczna.bip.e-zeto.eu.
STAROSTWO POWIATOWE w ŁĘCZNEJ - 2019-07-09 - Łęczna (lubelskie)

ASYSTENT ADMINISTRATORA - 997,4 PLN

pomoc w nadzorze nad administrowanymi budynkami
kontakt przez PUP - 2016-02-17 - Pruszków (mazowieckie)

OPERATOR PIŁY - od 2 000 PLN

Branża budowalna.Operator piły diamentowej/ cięcie piłą diamentową ścienną typ HUSQVARNA WS482
kontakt przez PUP - 2017-05-29 - Łódź (łódzkie)

PODINSPEKTOR W WYDZIALE EDUKACJI, KULTURY I SPORTU - OFERTA KONKURSOWA - od 2 500 PLN

prowadzenie bieżących spraw dotyczących dotowania szkół i placówek niepublicznych prowadzonych przez osoby prawne i fizyczne; przygotowywanie wniosków do MEN w sprawie pozyskiwania środków z rezerwy oświatowej; prowadzenie spraw dotyczących subwencjonowania zadań oświatowych,szczegółowe informacje: www.bip.tarnogorski.pl, zakładka praca.
STAROSTWO POWIATOWE W TARNOWSKICH GÓRACH - 2018-09-11 - Tarnowskie Góry (śląskie)

KELNERKA/ KELNER - od 2 200 PLN

Obsługa gości hotelowych.
PHU Agnieszka Żurakowska Dębowe Wzgórze - 2018-04-24 - Pokrzywna (opolskie)

KIEROWNIK ROBÓT BITUMICZNYCH - 3 500 - 6 000 PLN

Prace przy wykonywaniu nawierzchni bitumicznychprowadzenie robót przy budowie dróg i mostów,nadzór na podległymi pracownikamirozwiązywanie problemów technicznych na budowie,współpraca z przedstawicielem Inwestora i laboratoriumPraca w Grupie Robót w Nidzicy ul. Rozdroże 5B
Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów Sp. z o.o. - 2017-01-26 - Nidzica (warmińsko-mazurskie)

PODINSPEKTOR - 997,4 PLN

przyjmowanie i załatwianie wniosków dotyczących świadczeń rodzinnych, funduszu alimentacyjnego, 500+; wprowadzanie danych do komputera, rejestracja decyzji.
kontakt przez PUP - 2017-06-27 - Pruszków (mazowieckie)

PODINSPEKTOR W WYDZIALE GEODEZJI - od 3 500 PLN

udostępnianie danych wykonawcy baz GESUT i BDOT500 w ramach Projektu " Platforma Elektronicznych Usług Geodezyjnych-PEUG" itp.
Starostwo Powiatowe - 2017-09-27 - Kamienna Góra (dolnośląskie)

KONTROLER JAKOŚCI - od 15 PLN

sortowanie wyrobów, odseparowanie wadliwych detali
kontakt przez OHP - 2017-10-19 - Gliwice (śląskie)

PODINSPEKTOR DS. FUNDUSZU ALIMENTACYJNEGO - od 2 300 PLN

1.Przyjmowanie i analiza wniosków o przyznanie świadczeń z funduszu alimentacyjnego.2. Prowadzenie postępowań w sprawach o przyznanie funduszu alimentacyjnego.3.Opracowywanie decyzji administracyjnych.4.Prowadzenie dokumentacji prowadzonych spraw. 5.Podejmowanie działań wobec dłużników alimentacyjnych. 6.Przeprowadzanie wywiadów z dłużnikami alimentacyjnymi.7.Współpraca z komornikami sądowymi.8.Ustalanie należności dłużników alimentacyjnych z tytułu wypłaconych świadczeń.9.Rozliczanie należności z tytułu świadczeń z funduszu alimentacyjnego wyegzekwowanych od dłużników. 10.Przekazywanie do biura informacji gospodarczej informacji gospodarczej o zobowiązaniach dłużników alimentacyjnych.11.Prowadzenie postępowań w sprawie nienależnie pobranych świadczeń.12.Obsługa systemu informatycznego FA13. Terminowe sporządzanie sprawozdań rzeczowo-finansowych.
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Dywitach - 2018-01-04 - Tuławki (warmińsko-mazurskie)

STAŻ - KOSMETYCZKA - 997,4 PLN

pon.-pt. od 10.00-18.00, sobota od 10.00-14.00
kontakt przez PUP - 2018-04-17 - Opole (opolskie)

MONTER OKIEN I DRZWI - do 2 300 PLN

montaż okien, wykonywanie obmiarów, wypełnianie dokumentów z obmiarów i montaży
kontakt przez PUP - 2016-05-17 - Zgorzelec (dolnośląskie)