MŁODSZY SPECJALISTA W DZIALE KSIĘGOWOŚCI Z J. FRANCUSKIM (J. FRANCUSKI, J. ANGIELSKI) Warszawa oferta pracy JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097)
Stanowisko: MŁODSZY SPECJALISTA W DZIALE KSIĘGOWOŚCI Z J. FRANCUSKIM (J. FRANCUSKI, J. ANGIELSKI)
Wynagrodzenie: od 4 000 PLN
Zakres obowiązków: j.w.
Data publikacji: 2016-05-05
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097)
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:00-001 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: j.w.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
MŁODSZY SPECJALISTA W DZIALE KSIĘGOWOŚCI Z J. FRANCUSKIM (J. FRANCUSKI, J. ANGIELSKI)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 23.05.2016
Data zakończenia pracy: 31.08.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
francuski, w mowie - bardzo dobry, w piśmie - bardzo dobry
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1:
angielski, w mowie - bardzo dobry, w piśmie - bardzo dobry
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: doskonałe umiejętności komunikacyjne w języku francuskim (poziom min. B2) warunek konieczny; dobra znajomość języka angielskiego (co najmniej poziom B2, ew. B1+) warunek konieczny; wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów (mile widziane w dziedzinie: ekonomii, finansów, księgowości bądź rachunkowości); doświadczenie zawodowe zdobyte w dziale: finansowym, księgowości lub logistycznym; znajomość zagadnień finansowo-księgowych; znajomość programu SAP; doświadczenie w wystawianiu faktur; bardzo dobra znajomość obsługi programów MS Office (w szczególności MS Excel); dokładność, sumienność, bardzo dobra organizacja pracy; wysokie umiejętności komunikacyjne; umiejętność i chęć szybkiego uczenia się; umiejętność pracy pod presją czasu; zdolności analityczne. Obowiązki: współpraca z oddziałami firmy w Europie, Kanadzie i USA; kompleksowa obsługa procesu księgowego; weryfikacja płatności; tworzenie dokumentów, wprowadzanie i weryfikacja danych w systemie SAP w systemie SAP; dekretacja i kontrola kosztów; księgowanie faktur, rachunków bankowych, wyciągów. Pracodawca oferuje: pracę od poniedziałku do piątku (8 godzin dziennie); pakiet socjalny przy umowie o pracę: karta Multisport + prywatna opieka medyczna dla pracowników i ich rodzin, ubezpieczenie na życie i wypadkowe; wielokulturowe środowisko pracy; udział w tworzeniu nowych struktur firmy; atrakcyjne wynagrodzenie. Etat. Praca w godz: 8-16. Osoby zainteresowane ofertą i spełniające podane przez nas wymagania prosimy o przesłanie cv w języku polskim lub angielskim adres: warszawa (at) jobhouse.pl z podaniem nr ref. ACC/SPEC/JĘZ
Nazwa pracodawcy:
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097)
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Grunwaldzka 31, 80-239 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Gdańsk
Gmina pracodawcy: Gdańsk
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gdańsk
Ulica pracodawcy: Grunwaldzka
Numer budynku pracodawcy: 31
Profil działalności pracodawcy: Agencja zatrudnienia
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
Data dodania oferty pracy: 05.05.2016
Oferta pracy ważna do: 29.05.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 05.05.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 05.05.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Tworzenie ofert handlowych dla nowych i istniejących klentów, wykonywanie zadań mających na celu osiągnięcie założeń biznesu, identyfikowanie i rozwiązywanie problemów związanych z usługą i kontaktami klientów, wyszukiwanie nowych możliwości biznesowych, wsparcie innych współpracowników oraz przełożonego - całość usług świadczona jest na rynki rosyjsko- i ukraińskojęzyczne i polega na obsłudze klienta rosyjsko- i ukraińskojęzycznego i jest pracą związaną z call-center, odpowiedzialność za szkolenie grup również rosyjsko- i ukraińskojęzycznych
kontakt przez PUP - 2016-06-07 - Kraków (małopolskie)
-obsługa czytelników,-wprowadzanie nowych pozycji do księgozbioru,-konserwacja materiałów bibliotecznych,
kontakt przez PUP - 2016-02-15 - Krzeszyce (lubuskie)
Zadania:- rekrutacja i selekcja personelu opiekuńczego- weryfikacja znajomości języka niemieckiego- pozyskiwanie kandydatów zgodnych z poszukiwanym profilem stanowiskowym - redagowanie i publikacja ogłoszeń w mediach - udział w targach pracy- szukanie alternatywnych rozwiązań w dotarciu do nowych kandydatówOferujemy:- stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę- stała pensja + premia uzależniona od wyników- praca w godzinach 8:00-16:00- nowoczesne biuro w centrum miasta- wykorzystanie języka niemieckiego w codziennej pracy- pakiet medyczny Lux-Med- możliwość rozwoju - profesjonalne wdrożenie i opieka koordynatora
PFLEGE MIT HERZEN 24 SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA WROCŁAW - 2017-03-14 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2017-10-27 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
wg. stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-03-14 - Kosów Lacki (mazowieckie)
- pomoc przy obsłudze Komisji Rady - Rewizyjnej,Edukacji, Spraw Społecznych i Bezpieczeństwa, Rolnictwa i Ochrony Środowiska, doraźnych
kontakt przez PUP - 2016-12-05 - Piła (wielkopolskie)
- pomoc w przygotowywaniu i przeprowadzaniu imprez i uroczystości
kontakt przez PUP - 2016-12-16 - Piła (wielkopolskie)
-
"HOTEL CITY" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-13 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Obsługa linii produkcyjnych podczas rozlewy baz kosmetyków i produktów chemii gospodarczej, dbałość o zabezpieczenie linii w niezbędne do rozlewu opakowania jednostkowe i zbiorcze, zapewnienie właściwego porządku w zakresie stanowiska pracy.
Pollena Przedsiębiorstwo Chemii Gospodarczej sp. z o.o. Sp. k. - 2016-01-07 - Ostrzeszów (wielkopolskie)
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należy:- Wysyłka wyrobów gotowych,- Dystrybucja komponentów elektronicznych,- Pakowanie towaru,- Obsługa komputera- Miejsce pracy Tczew,Kontakt telefoniczny 603-420-028, e-mail: tczew (at) toolip.pl
TOOLIP HR SPÓŁKA Z O.O. - 2017-03-28 - Tczew (pomorskie)
Praktyczna nauka jazdy samochodem osobowym, podstawowa obsługa pojazdu. Praca w ramach umowy zlecenie w Bielsku-Białej (instruktor sam ustala sobie grafik dostosowany do możliwości swoich oraz kursantów). Proponowane wynagrodzenie 13 zł brutto na godzinę.
BABSKA AUTO SZKOŁA Góra Beata - 2016-09-20 - Bielsko-Biała (śląskie)
praca na stanowisku kasjera
SUPERHOBBY MARKET BUDOWLANY Sp. z o.o. - 2018-01-10 - Poznań (wielkopolskie)
1) poradnictwo i terapia dla osób sprawujących rodzinną pieczę zastępczą, ich rodzin i umieszczonych w nich dzieci,2) uczestnictwo w okresowej ocenie sytuacji dziecka umieszczonego w pieczy zastępczej,3) przeprowadzanie badań psychologicznych kandydatów do pełnienia pieczy zastępczej i osób sprawujących tę funkcję,4) sporządzanie opinii,5) prowadzenie szkoleń dla rodzin zastępczych mających na celu podnoszenie ich kwalifikacji,6) prowadzenie grupy wsparcia dla rodzin zastępczych,7) podejmowanie współpracy z instytucjami, jak np. sądem, szkołami w zakresie opieki nad dzieckiem i rodziną,8) prowadzenie dokumentacji podejmowanych działań.
Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie - 2018-07-18 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
Obsługa klienta, przyjmowanie reklamacji i zwrotów, praw negocjajcji, dbanie o porządek w miejscu pracy, nadzór nad zamówieniami towaru, pakowanie produktów zakupionych przez klientów, dbałość o odpowiednią ekspozycję w sklepie, udzielanie informacji o towarach, pomoc w rozwiązywaniu wątpliwości klientom co do dokonywanych zakupów
kontakt przez PUP - 2018-02-01 - Pisz (warmińsko-mazurskie)
Praca w bezpośrednim kontakcie z osobami pozbawionymi wolności, utzrymywanie kontaktu telefonicznego i współpraca z centralą monitorowania SDE, realizacja zadań służbowych zgodnie z ustalonymi i zatwierdzonymi procedurami dotyczącymi systemu dozoru elektronicznego
ARESZT ŚLEDCZY W STAROGARDZIE GDAŃSKIM - 2018-05-02 - Starogard Gdański (pomorskie)
a) opracowanie i bieżąca aktualizacja dokumentacji regulującej wewnętrzne zasady prowadzenia rachunkowości w tym zakładowego planu kont.b) prowadzenie rachunkowości według zasad określonych w ustawie z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (tj.: Dz. U. z 2009 roku Nr 152, poz. 1223, z późn. zm.),c) organizowanie właściwego obiegu dokumentów księgowych badanie projektów umów i porozumień powodujących powstanie zobowiązań, badanie legalności, rzetelności i prawidłowości dokumentów odzwierciedlających wszystkie operacje finansowe,d) prawidłowe i terminowe dokonywanie rozliczeń finansowych, w tym zapewnienie terminowego ściągania należności,e) opracowywanie planów finansowych oraz propozycji zmian w planach w trakcie roku obrotowego,f) dokonywanie analiz ekonomicznych i opracowywanie wniosków dotyczących racjonalizacji kosztów,g) zapewnienie terminowego rozliczenia inwentaryzacji majątku trwałegoi obrotowego,h) sporządzanie obowiązującej sprawozdawczości statystycznej, budżetowej i finansowej OPZiWR,i) prowadzenie spraw związanych z wynagrodzeniem pracowników m. in. sporządzanie list płac, list zasiłków, kart wynagrodzeń,j) prowadzenie spraw związanych z ubezpieczeniem społecznym i zdrowotnym pracowników tj. terminowe zgłaszanie do ubezpieczeń, przekazywanie do ZUS należnych składek, sporządzanie obowiązującej dokumentacji rozliczeniowejk) wykonywanie czynności związanych z administracyjna obsługą Organizatora77,l) terminowe przekazywanie zaliczek na podatek dochodowy od osób fizycznych oraz prowadzenie niezbędnej dokumentacji w zakresie rozliczenia podatku dochodowego. Warunki pracy na stanowisku:zatrudnienie w wymiarze czasu pracy 1/8 etatuwykonywanie czynności biurowych i kontrolnych1. Wymagane dokumenty i oświadczenia:a) życiorys /CV/ z uwzględnieniem dokładnego przebiegu pracy zawodowej,b) list motywacyjny,c) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i staż pracy,d) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,e) zaświadczenie lekarskie o zdolności do pracy,f) podpisane oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,*g) referencje z poprzednich miejsc pracy (jeżeli kandydat takie posiada).h) kopia dokumentu potwierdzającego obywatelstwo polskie
Rodzinny Dom Dla Dzieci - 2018-04-11 - Zamość (lubelskie)
-
USŁUGI GASTRONOMICZNE ŁUKASZ KRUPA - 2016-04-04 - Mrzeżyno (zachodniopomorskie)
-
ZAKŁAD KARNY W BYDGOSZCZY-FORDON - 2016-12-05 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Tworzenie ofert handlowych dla nowych i istniejących klientów, wykonywanie zadań mających na celu osiągnięcie założeń biznesu (nadawanie odpowiednich priorytetów), identyfikowanie i rozwiązywanie problemów związanych z usługą i kontami klientów, wyszukiwanie nowych możliwości biznesowych, wsparcie innych współpracowników oraz przełożonego
kontakt przez PUP - 2017-08-18 - Kraków (małopolskie)
• Przygotowywanie codziennych, tygodniowych oraz miesięcznych raportów (wymagana znajomość programu SAP oraz zaawansowana wiedza w MS Excel)• Wsparcie administracyjne w odniesieniu do zapisów HR i danych osobowych pracowników klientów• Zarządzanie danymi osobowymi pracowników w systemie • Akturalizacja informacji i danych w systemie• Kontakt z klientem (głównie pocztą mailową)
kontakt przez PUP - 2016-01-12 - Kraków (małopolskie)
do uzgodnienia
GRETA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-14 - Rzeszów (podkarpackie)
zgodny ze stanowiskiem pracy
kontakt przez PUP - 2018-03-14 - Danowo (zachodniopomorskie)
Stała aktualizacja bazy danych rejestru ZGRP wszystkich właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych objętych systemem gospodarki odpadami komunalnymi. Prowadzenie ewidencji opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi w tym: a) bieżące księgowanie wpływów z tytułu opłaty za gospodarowanie odpadami, b)prowadzenie na poszczególnych kontach podatników prawidłowej ewidencji przypisów, odpisów, wpłat, zwrotów i zaliczeń nadpłat z tytułu opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi. Prowadzenie kart kontowych osób fizycznych i osób prawnych z tytułu opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi. Bieżąca kontrola terminowości dokonywania wpłat przez podatników. Bieżąca analiza kart podatników pod kątem istniejących wpłat i zaległości z tytułu opłaty za gospodarowanie odpadami. Dokonywanie analizy stanu zaległości w opłacie. Przygotowywanie informacji dla Zespołu finansowo księgowego w zakresie zwrotów nadpłat oraz zaksięgowaniu kosztów egzekucyjnych potrąconych przez urząd skarbowy. Zaliczanie nadpłat w całości lub części na poczet przyszłych należności w opłatach za gospodarowanie odpadami komunalnymi wg procedur wewnętrznych. Przygotowywanie postanowień o sposobie zarachowania wpłaty oraz postanowień w sprawie zwrotu nadpłaconej opłaty. Sporządzanie raportów dziennych dotyczących wpłat bankowych. Miesięczne sporządzanie zestawień i ich uzgodnień w zakresie zadań realizowanych przez zespół. Przygotowywanie danych do sprawozdań. Przygotowywanie zaświadczeń o dokonaniu wpłaty w przypadku zagubienia lub zniszczenia przez podatnika wydanego mu dowodu wpłaty na jego wniosek.
Związek Gmin Regionu Płockiego - 2017-12-01 - Płock (mazowieckie)
Przyjmowanie dzieci na zajęcia w żłobku, wykonywanie codziennych zabiegów pielęgnacyjnych i higienicznych u dzieci, przygotowywanie rozkładu dnia i planu zajęć w swojej grupie, prowadzenie zajęć wychowawczych i edukacyjnych z dziećmi na podstawie planu zajęć.
kontakt przez PUP - 2015-12-01 - Gdańsk (pomorskie)
Ochrona mienia na terenie zakładu
Przedsiębiorstwo Usługowe "JAREXS" sp zo.o - 2018-06-20 - Bochnia (małopolskie)
obsługa stanowisk pracy w zakresie powielania dokumentów, obsługa faksu, przygotowywanie korespondencji do wysyłkiwydział oświatygodz. 7.30-15.30
kontakt przez PUP - 2017-01-27 - Piła (wielkopolskie)
zbieranie ogórka
kontakt przez OHP - 2018-06-27 - Lipno (kujawsko-pomorskie)
wg harmonogramu
kontakt przez PUP - 2016-04-29 - Makowiec (mazowieckie)
wg. stanowiska
NORDHUS S.A. - 2016-06-22 - Bielsk Podlaski (podlaskie)
weryfikacja i księgowanie faktur od dostawców krajowych zagranicznych, monitorowanie spływu należności, sporządzanie wezwań do zapłaty, kontakt z odbiorcami w sprawach przeterminowanych
DBI "PLASTICS" Sp. z o.o. - 2017-06-14 - Świdnica (dolnośląskie)