KONSULTANT DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA - JĘZYK SŁOWEŃSKI (WARSZAWA LUB ZDALNIE) K/M Warszawa oferta pracy HR SYSTEMS sp. z o.o.

Stanowisko: KONSULTANT DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA - JĘZYK SŁOWEŃSKI (WARSZAWA LUB ZDALNIE) K/M

Wynagrodzenie: od 4 500 PLN

Zakres obowiązków: jw.

Data publikacji: 2017-02-08

Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)

Pracodawca: HR SYSTEMS sp. z o.o.

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
01-402 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków: jw.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 500 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
KONSULTANT DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA - JĘZYK SŁOWEŃSKI (WARSZAWA LUB ZDALNIE) K/M

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód:
pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 500 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 13.02.2017

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące

wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
słoweński, w mowie - biegły, w piśmie - biegły

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie min. średnie; znajomość języka słoweńskiego na poziomie C1; komunikatywność, poprawność i płynność językowa; profesjonalizm w kontakcie telefonicznym z klientem; swobodne posługiwanie się komputerem; sumienność, odpowiedzialność, poczucie humoru; mile widziane doświadczenie w sprzedaży/obsłudze klienta. Zakres obowiązków: kompleksowa obsługa klientów w języku słoweńskim - przyjmowanie, realizowanie i aktualizacja zamówień; doradzanie klientom w kwestiach dopasowania oferty produktowej do indywidualnych potrzeb; badania potrzeb klientów i dbanie o budowanie pozytywnych relacji; administrowanie logistyczną obsługę zamówień; dbanie o dobry wizerunek firmy. Pracodawca oferuje: atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe oraz bardzo atrakcyjny system premiowy; elastyczne godziny pracy (możliwość pacy w niepełnym wymiarze godzin); możliwość pracy stacjonarnej w biurze w atrakcyjnej lokalizacji w centrum Warszawa lub pracy zdalnej w systemie home office; pakiet szkoleń; ścieżkę rozwoju w strukturach firmy; dodatkowe benefity - opiekę medyczną, kartę Multisport (po 3 miesiącach współpracy). Osoby zainteresowane ofertą i spełniające podane wymagania proszone są o przesłane CV na adres: rekrutacja (at) hrsystems.pl z podaniem w tytule wiadomości nr ref. K/SŁ/2017

Nazwa pracodawcy: HR SYSTEMS sp. z o.o.

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy

Adres pracodawcy:
01-402 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: mazowieckie

Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa

Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Warszawa

Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika:
pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)

Data dodania oferty pracy: 08.02.2017

Oferta pracy ważna do: 15.02.2017

Data udostępnienia oferty pracy: 08.02.2017

Data przyjęcia oferty pracy: 08.02.2017

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

MONTER STOLARKI OTWOROWEJ - od 2 200 PLN

praca przy produkcji stolarki otworowej, obsługa maszyn
CRYSTAL Sp. z o.o. - 2016-03-29 - Pigża (kujawsko-pomorskie)

KONSULTANT INFOLINII PRZYCHODZĄCEJ - od 13 PLN

-udzielanie odpowiedzi na zapytania klientów w zakresie oferty i usług-rozpatrywanie reklamacji-utrzymywanie pozytywnych kontaktów z klientami-zapewnienie najwyższej jakości obsługi klientów oraz ich satysfakcji-ewidencja i rejestracja zgłoszeń prowadzonych w ramach obsługi klientów
kontakt przez OHP - 2017-07-07 - Poznań (wielkopolskie)

KUCHARZ - od 2 250 PLN

PRZYGOTOWYWANIE I WYDAWANIE POSIŁKÓW.
kontakt przez PUP - 2019-05-02 - Opoczno (łódzkie)

TECHNIK PRAC BIUROWYCH - od 2 000 PLN

Obsługa klienta, obsługa komputera , fakturowanie
kontakt przez PUP - 2016-06-30 - Kartuzy (pomorskie)

KONSULTANT TELEFONICZNY (INFOLINIA WYCHODZĄCA) K/M - od 2 688 PLN

Kontakt telefoniczny w celu wysłania darmowej paczki powitalnej z produktem. Przestrzeganie procedur i osiąganie założonych celów. Dbanie o wizerunek firmy i wysoką jakość świadczonych usług.Praca zmianowa w godzinach: 9:00-20:00.
LEVEL WORK SP. Z O.O - 2019-05-07 - Warszawa (mazowieckie)

HYDRAULIK - od 2 500 PLN

kontrola pracy instalacji wodociągowych, kanalizacyjnych, centralnego ogrzewania i gazowego, kontrola szczelności i wymiana przewodów wodociągowych, gazowych, C.O. i kanalizacyjnych, wymiana zaworów, montowanie wodomierzy. Praca na pełny etat od poniedziałku do piątku w godzinach :poniedziałek 8-18; wtorek-czwartek 8-16; piątek 8-14. CV można przesyłać poprzez e-mail , pocztą na adres Spółdzielni lub składać osobiście. Umowa na czas próbny z możliwością ewentualnego przedłużenia.
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA W PIASTOWIE - 2017-02-09 - Piastów (mazowieckie)

KONSULTANT/KA INFOLINII - KLIENT INDYWIDUALNY - 11 - 15 PLN

udzielanie informacji odnośnie faktur, płatności, salda konta, promocji przygotowanych dla klienta
TELEINVENTION SP. Z.O.O. - 2016-01-14 - Kraków (małopolskie)

KONSULTANT DS. OBSŁUGI KLIENTA - 1 900 - 3 500 PLN

- podpisywanie umów z klientami- udzielanie informacji klientów- obsługa komputera- realizacja planów sprzedażowych
JP INWEST Sp. z o.o. - 2016-03-17 - Starogard Gdański (pomorskie)

SPRZEDAWCA PRZYJMUJĄCY ZAKŁADY BUKMACHERSKIE. - od 1 400 PLN

Czynności biurowe, przyjmowanie zakładów wzajemnych, wypłacanie wygranych.
"TOTOLOTEK" S. A. - 2016-01-21 - Olesno (opolskie)

KUCHARZ - od 2 100 PLN

kucharz
kontakt przez PUP - 2018-08-16 - Słubice (lubuskie)

KONSULTANT SAP (ZARZĄDZANIE AUTORYZACJAMI SAP) - do 11 500 PLN

Praca w programie SAP (BW, PI, SolMan, Portal), w szczególności: zarządzanie i konfiguracja produktów w SAP, rozwiązywanie problemów pojawiających się w systemie SAP
THYSSENKRUPP GROUP SERVICES GDAŃSK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-08-24 - Gdańsk (pomorskie)

KONSULTANT DO SPRAW SYSTEMÓW TELEINFORMATYCZNYCH - 2 250 - 4 000 PLN

- przyjmowanie i rejestracja zgłoszeń użytkowników,- udzielania wsparcia użytkownikom systemów informatycznych w codziennej pracy realizowanejz wykorzystaniem oprogramowania komputerowego, - diagnozowanie i rozwiązywanie problemów dotyczących komputerów oraz urządzeń peryferyjnych,- administrowanie infrastrukturą sieciową Urzędu Miasta Tychy,- zabezpieczenie styku z Internetem,- konfiguracja urządzeń sieciowych,- regularne i bieżące tworzenie kopii zapasowych z urządzeń sieciowych,- tworzenie dokumentacji technicznej dotyczącej sieci LAN Urzędu Miasta Tychy,- przydzielanie użytkownikom identyfikatorów, haseł oraz uprawnień do sieci,- współpraca z producentami oprogramowania i dostawcami sprzętu sieciowego użytkowanego w Urzędzie,- realizacja zadań wynikających z ustawy o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne i innych odnoszących się do funkcjonowania systemów informatycznych w administracji publicznej.
Centrum Usług Wspólnych Miasta Tychy - 2019-02-12 - Tychy (śląskie)

KONSULTANT DZIAŁU SPRZEDAŻY - do 2 300 PLN

Aktywne pozyskiwanie oraz obsługa klientów zgodnie z zasadami nowoczesnej techniki sprzedaży bezpośredniej.Przygotowywanie ofert handlowych. Wystawianie faktur sprzedaży, paragonów. Sporządzanie zestawień. Obsługa terminala płatniczego. Prowadzenie dokumentacji sprzedaży.
Joanna Sado Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe "COLO" Nazwa skrócona PHU "COLO" - 2018-07-02 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)

OSOBA SPRZATAJĄCA (NR 0218) - od 13,7 PLN

sprzątanie pomieszczeń biurowych i socjalnych, sprzątanie hali, praca w Kruszwicy praca w godz. 6-14,14-22,22-6
SANPRO CONSULTING BPO SP.Z O.O. SP. KOMANDYTOWA - 2018-01-24 - Kruszwica (kujawsko-pomorskie)

KONSULTANT TELEFONICZNY - od 11 PLN

telefoniczna obsługa klientów
kontakt przez OHP - 2016-11-22 - Wałbrzych (dolnośląskie)

KONSULTANT DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 2 100 PLN

Kontakt z klientem telefoniczny i e-mailowy.
MYRLAND Myrlak Szymon - 2018-03-20 - Brzeźnica (małopolskie)

KONSULTANT SPRZEDAŻY - SPRZEDAWCA STACJONARNY - od 2 600 PLN

Wykształcenie: brak wymagań; wymagana podstawowa znajomość motoryzacji; sprzedaż produktów i usług; bezpośredni kontakt z klientem; dwie zmiany; miejsce pracy: Gliwice;
NORAUTO POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-08-21 - Gliwice (śląskie)

ŚLUSARZ - od 2 100 PLN

P{race ślusarskie
kontakt przez PUP - 2018-10-08 - Malbork (pomorskie)

ANIMATOR KULTURY - 1 017,4 PLN

zgodnie z programem
kontakt przez PUP - 2019-05-13 - Wąwolnica (lubelskie)

KONSULTANT DS. REKRUTACJI - od 2 100 PLN

konsultacje, rekrutacja oraz selekcja
PPT Sp. z o.o. - 2016-05-25 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)

KONSERWATOR POWIERZCHNI PŁASKICH - do 1 850 PLN

sprzątanie wewnątrz i na zewnątrz budynków ,utrzymywanie ternów zielonych
kontakt przez PUP - 2016-05-11 - Przasnysz (mazowieckie)

KIEROWCA C+E - od 4 000 PLN

Kierowca w transporcie krajowym i międzynarodowym Wynagrodzenie do ustalenia indywidualnie z pracodawcą
Ryszard Nowak FIRMA "NOWAK" - 2018-06-27 - Nakło nad Notecią (kujawsko-pomorskie)

KONSULTANT DS. OBSŁUGI KLIENTA INTERNETOWEGO - 2 100 - 2 400 PLN

obsługa klienta, obsługa komputera i sprzętów biurowych, obsługa lektorów (w tym native speakerów), przygotowywanie dokumentów do księgowości, praca z Excelem, kontrola przelewów, raportów
kontakt przez PUP - 2018-04-24 - Tychy (śląskie)

POSADZKARZ (849J) - 2 500 - 4 500 PLN

Przygotowanie podłoża, wylewanie mas samopoziomujących , układanie wykładzin dywanowych, PCV, żywice epoksydowe.Praca na terenie Polski. Dojazd zapewnia pracodawca.
DEKORATOR S.C. BOGUCCY - 2016-09-23 - Rzakta (mazowieckie)

KIEROWCA - UCZESTNIK CEREMONII POGRZEBOWEJ - od 3 000 PLN

uczestnictwo w ceremonii pogrzebowej,
FIRMA LEONARDO IRENEUSZ STASIK - 2019-04-09 - Lubin (dolnośląskie)


Wybierz powiat