KONSULTANT DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA (JĘZYK HOLENDERSKI), K/M Warszawa oferta pracy HR SYSTEMS sp. z o.o.

Najatrakcyjniejsze wyposażenie łazienki.

Stanowisko: KONSULTANT DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA (JĘZYK HOLENDERSKI), K/M

Wynagrodzenie: od 5 500 PLN

Zakres obowiązków: jw.

Data publikacji: 2018-04-23

Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)

Pracodawca: HR SYSTEMS sp. z o.o.

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
01-402 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków: jw.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 5 500 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + premia 1500-2500 netto

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
KONSULTANT DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA (JĘZYK HOLENDERSKI), K/M

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód:
pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 5 500 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 07.05.2018

Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące

wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
holenderski, w mowie - bardzo dobry, w piśmie - bardzo dobry

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie średnie ogólnokształcące. Znajomość języka holenderskiego na poziomie C1 - warunek konieczny; w przypadku braku znajomości języka polskiego wymagana znajomość j. angielskiego na poziomie min. B2. Mile widziane doświadczenie na stanowisku związanym z obsługą klienta lub sprzedażą. Gotowość do przyjazdu na 1-miesięczne szkolenie w przypadku pracy zdalnej. Wysokie zdolności komunikacyjne, interpersonalne i negocjacyjne. Doskonała organizacja czasu pracy własnej. Samodzielność i nastawienie na realizację wyznaczonych celów. Motywacja i zaangażowanie w powierzone zadania. Zakres obowiązków: bieżąca obsługa klientów z rynku słowackiego - kontakt z klientami oraz sprzedaż produktów; promowanie produktów. Dbanie o relacje z klientami; kształtowanie dobrego wizerunku firmy; pełnienie funkcji doradczej w kwestii dopasowania produktów do indywidualnych potrzeb; administracja i praca z wewnętrznym systemem. Oferowane: system premiowy, pakiet benefitów (karta Multisport, prywatna opieka medyczna Medicover); system szkoleń pod okiem doświadczonych trenerów sprzedaży; nowoczesny sprzęt niezbędny do wykonywania zleconych zadań. Możliwość wsparcia przy relokacji. Praca stacjonarna w biurze w Warszawie lub praca zdalna. Zgłoszenia: CV na adres: rekrutacja (at) hrsystems.pl z podaniem w tytule wiadomości: Nr ref. SP/NL/2018

Nazwa pracodawcy: HR SYSTEMS sp. z o.o.

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy

Adres pracodawcy:
Ciołka 12/317A, 01-402 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: mazowieckie

Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa

Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Warszawa

Ulica pracodawcy: Ciołka

Numer budynku pracodawcy: 12

Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika:
pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)

Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 23.04.2018

Data dodania oferty pracy: 23.04.2018

Oferta pracy ważna do: 07.05.2018

Data udostępnienia oferty pracy: 23.04.2018

Data przyjęcia oferty pracy: 23.04.2018

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

PRACOWNIK DZIAŁU TECHNICZNEGO - od 1 850 PLN

w/g stanowiska
Długosz Auto -Center - 2016-03-09 - Daleszyce (świętokrzyskie)

KONSULTANT CONTACT CENTER - od 1 500 PLN

kontakt telefoniczny oraz mailowy z klientami, budowanie i rozwój relacji z klientami, udzielanie informacji na temat oferowanych produktów, wprowadzanie i aktualizacja danych w systemie, umawianie spotkań z ekspertami kredytowymi, dbanie o profesjonalny wizerunek firmy.
Świętokrzyski Dom Finansowy Krzysztof Molenda - 2018-02-28 - Starachowice (świętokrzyskie)

KONSULTANT DS. OBSŁUGI KLIENTA - BRANŻA OŚWIATOWA - do 2 000 PLN

• Udzielanie Klientom informacji nt. aktualnej oferty handlowej• Obsługa stałych Klientów (na podstawie bazy danych w systemie CRM)• Przyjmowanie i pozyskiwanie zamówień poprzez kontakt telefoniczny i mailowy• Prowadzenie badań ankietowych dotyczących zapotrzebowania na produkty firmy• Organizowanie spotkań potencjalnych Klientów
Progres Sp. z o.o. Sp. K. - 2016-03-21 - Straszyn (pomorskie)

REFERENT DS GOSPODARKI MAGAZYNOWEJ - od 2 550 PLN

Sporządzanie dokumentacji magazynowej oraz jej archiwizacja, kontrola zgodności dostarczanych materiałów z zamówieniami i specyfikacjami, współpraca z działem logistyki. Wymagania: wykształcenie średnie - logistyka lub pokrewne, doświadczenie w prowadzeniu gospodarki magazynowej, badania do celów sanitarno-epidemiologicznych, znajomość procedur i zasad funkcjonowania magazynów, biegła obsługa komputera w tym oprogramowania magazynowego. Miejsce pracy KARTOSZYNO - Zakład Produkcyjny POLINORD.
GRAAL SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-04-12 - Kartoszyno (pomorskie)

KONSULTANT DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 2 000 PLN

Podpisywanie umów abonenckich w imieniu P4, obsługa posprzedażowa, obsługa klienta prywatnego i biznesowego
kontakt przez PUP - 2017-04-03 - Przasnysz (mazowieckie)

INSTALATOR - HYDRAULIK - od 1 850 PLN

wykształcenie bez znaczenia, doświadczenie, mile widziane uprawnienia spawalnicze lub elektryczne, prawo jazdy kat. B. Praca: powiat krotoszyński
Zakład Usługowy ALMAD Aleksander Majnert Krotoszyn - 2016-04-20 - Krotoszyn (wielkopolskie)

KONSULTANT DZIAŁU TELEFONICZNEJ OBSŁUGI KLIENTA - od 2 436 PLN

telefoniczna obsługa klientów, telefoniczne przyjmowanie reklamacji, kontakt mailowy z klientem
Vectra Serwis Sp. z o.o. - 2018-06-29 - Siemianowice Śląskie (śląskie)

SPECJALISTA/KA DS. SPRAWOZDAWCZOŚCI - od 2 000 PLN

sporządzanie raportów dziennych, tygodniowych i miesięcznych, przygotowywanie do spotkań, narad, pisanie sprawozdań z narad
EUROCONSULT Sp. z o.o. - 2016-10-13 - Leszno (wielkopolskie)

KONSULTANT DS. FUNDUSZY UNIJNYCH , DZIAŁ PRZYGOTOWANIA PROJEKTÓW - od 3 200 PLN

1.Samodzielne przygotowywanie dokumentacji aplikacyjnych dla projektów inwestycyjnych w ramach funduszy UE ( RPO , POIiŚ itp.) oraz innych źródeł zewnętrznego finansowania projektów.2.Opracowywanie biznes planów i studiów wykonalności,3.Przygotowywanie analiz i prognoz finansowych,4.Kontakt z klientem w celu pozyskiwania niezbędnych danych do projektu5.Współpraca w zespołem projektowym , partnerami , podwykonawcami w fazie przygotowania aplikacji.
EUROGRANT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-09 - Rzeszów (podkarpackie)

SPECJALISTA - 2 400 - 3 000 PLN

przyjmowanie zgłoszeń o wypadkach przy pracy rolniczej, prowadzenie postepowania dowodowego w sprawach okoliczności i przyczyn wypadków, współpraca z instsytucjami, organizacjami i związkami zawodowymi, propagowanie stosowania maszyn i urządzeń zwiększających bezpieczeństwo pracy oraz sprzetu i odzieży ochronnej, spełniających wymogi bhp
KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO - 2016-08-26 - Poznań (wielkopolskie)

HANDLOWIEC - od 2 500 PLN

-
kontakt przez PUP - 2018-06-06 - Białystok (podlaskie)

KONSULTANT INFOLINII - od 1 600 PLN

odbieranie połączeń przychodzących,rozwiązywanie problemów klientów,udzielanie informacji na temat oferty,usług,faktur,promacji
Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o. - 2016-09-22 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)

NAUCZYCIEL MATEMATYKI I INFORMATYKI - od 2 000 PLN

Nauczanie matematyki i informatyki w szkole podstawowej w klasach od IV do VI
PUBLICZNA SZKOŁA POSTAWOWA W GOŁOSZACH - 2016-07-07 - Gołosze (mazowieckie)

ASYSTENT DS. MARKETINGU - od 1 100 PLN

wspóltworzenie wizerunku firmy, kontakt telefoniczny z kontrahentami,wsparcie dla prawidłowego funkcjonowania firmy
kontakt przez PUP - 2016-02-15 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

MONTER STOLARKI BUDOWLANEJ - od 2 000 PLN

Montaż stolarki okiennej, obróbka, montaż bram, rolet
"MAR-MIR" Mariola Choińska - 2017-12-13 - Pisz (warmińsko-mazurskie)

KONSULTANT HANDLOWY - od 4 000 PLN

Handel Ukraina - Polska
kontakt przez PUP - 2018-07-13 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)

PRACOWNIK BIUROWY - od 3 000 PLN

Zakres zadań:- Udział w spotkaniach, szkoleniach oraz targach branżowych- Budowanie pozytywnego wizerunku firmy na rynku.- Stałe podnoszenie wiedzy i kwalifikacji- Obsługa urządzeń biurowych- Przygotowywanie dokumentów do fakturowania usług
Salva Południe Sp. z o.o. - 2016-12-07 - Lubin (dolnośląskie)

ROBOTNIK BUDOWLANY - od 13 PLN

Praca przy tynkach
NTI Śląsk Michał Rosół - 2016-10-07 - Myszkowice (śląskie)

MECHANIK POJAZDÓW SAMOCHODOWYCH - od 12,37 PLN

wykonywanie napraw pogwarancyjnych aut wszystkich marek;umowa o pracę tymczasową
GP PEOPLE Sp. z o.o. Sp. k. - 2016-01-29 - Toruń (kujawsko-pomorskie)

KUCHARZ - od 2 000 PLN

Przygotowywanie potraw, ustalanie dań, nadzór nad zamawianiem żywności.
kontakt przez PUP - 2017-12-10 - Kąty (małopolskie)

KONSULTANT BIURA OBSŁUGI KLIENTAFIRMY ORANGE - od 13 PLN

Konsultant Biura Obsługi Klienta firmy Orange obsługuje Klientów przez telefon odpowiadając kompleksowo na ich pytania dotyczące oferty, promocji czy rozliczeń finansowych. Wprowadza do systemu dane, zamówienia i zlecenia. Odpowiada za dobry wizerunek i pozytywne relacje z Klientami.mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta, umiejetność obsługi przeglądarki
WADWICZ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-24 - Toruń (kujawsko-pomorskie)

KONSULTANT - RECEPCJONISTA - do 2 000 PLN

Obsługa klientów, aktywna sprzedaż kosmetyków pielęgnacyjnych i zapachów, sprzedaż usług kosmetycvznych i fryzjerskich, umawianie klientów, prowadzenie grafiku. Praca w godz.: 10-21, system 1/1.
kontakt przez PUP - 2017-06-30 - Wrocław (dolnośląskie)

WYKŁADANIE TOWARU K/M - od 2 100 PLN

j.w
MIGRANT.HOW Sp. z o.o. - 2017-11-16 - Warszawa (mazowieckie)

KONSULTANT/TŁUMACZ JEZYKA NIEMIECKIEGO - od 1 850 PLN

WSPÓŁPRACA Z KLIENTEM, OBSŁUGA TELEFONICZNA, MAILOWA, IBSŁUGA KORESPONDENCJI, PRZYGOTOWYWANIE DEKLARACJI PODATKOWYCH , KORESPONDENCJA Z URZĘDAMI ZAGRANICZNYMI, WYMAGANIAWYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE, PREFEROWANE WYŻSZE,
Euro Podatki Ewa Tomikowska - 2016-09-09 - Szczecin (zachodniopomorskie)

KONSULTANT DS. OBSŁUGI KLIENTA - od 11 PLN

Odpowiadanie na pisemne zgłoszenia reklamacyjne, kontakt telefoniczny i mailowy z klientem
Administration Personnel Services Sp. z o. o. - 2015-12-02 - Płock (mazowieckie)

SPRZĄTACZKA - OFPR 553/18 - od 2 100 PLN

sprzątanie budynków aportowych i inkasowych oraz terenów przyległych
ZAKŁAD ADMINISTRACJI NIERUCHOMOŚCI "ZAN" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-10 - Namysłów (opolskie)

STANOWISKO DS. OBSŁUGI SEKRETARIATU(NR 2625) - od 2 000 PLN

Zapewnienie sprawnej organizacji i obsługi sekretarsko-biurowej Dyrekcji Oddziału
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy - 2017-04-06 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

INSPEKTOR WOJEWÓDZKI W WYDZIALE POLITYKI SPOŁECZNEJ(NR 7292) - od 2 000 PLN

Główne obowiązki:- kontrola domów pomocy społecznej, środowiskowych domów samopomocy oraz placówek zapewniających całodobową opiekę osobom niepełnosprawnym, przewlekle chorym lub osobom w podeszłym wieku, w tym prowadzonych na podstawie przepisów o działalności gospodarczej, prowadzenie postępowań i przygotowywanie dokumentacji dla Wojewody,- udzielanie nadzorowanym przez Wojewodę jednostkom pomocy merytorycznej w rozwiązywaniu problemów wynikających z ich statutowej działalności,- rozpatrywanie skarg, zażaleń i wniosków dotyczących działalności domów pomocy społecznej i środowiskowych domów samopomocy oraz placówek zapewniających całodobową opiekę osobom niepełnosprawnym, przewlekle chorym lub osobom w podeszłym wieku, w tym prowadzonych na podstawie przepisów o działalności gospodarczej,- analiza składanych do Wojewody wniosków samorządu gminnego i powiatowego dotyczących rozwoju pomocy instytucjonalnej.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposoby wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej; obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, praca w terenie, krajowe wyjazdy służbowe, czas pracy zgodnie z przepisami o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:Stanowisko pracy zlokalizowane na I piętrze w pokoju biurowym (budynek C, wejście od ul. Ks. S. Konarskiego 1-3, podjazd dla osób niepełnosprawnych, winda, toaleta dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW, budynek zajmuje kompleks trzech wielokondygnacyjnych budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. Ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2017-10-05 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)


Wybierz powiat