KIEROWNIK SKLEPU Siemianowice Śląskie oferta pracy "SPOŁEM" Siemianowicka Spółdzielnia Spożywców w Siemianowicach Śl.
Stanowisko: KIEROWNIK SKLEPU
Wynagrodzenie: od 2 800 PLN
Zakres obowiązków: Sprzedaż towarów, dokumentacja. Nadzór nad pracą pracowników. Organizacja pracy sklepu.
Data publikacji: 2018-07-16
Lokalizacja: Siemianowice Śląskie (śląskie)
Pracodawca: "SPOŁEM" Siemianowicka Spółdzielnia Spożywców w Siemianowicach Śl.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Śląska 5, 41-100 Siemianowice Śląskie, powiat: m. Siemianowice Śląskie, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Sprzedaż towarów, dokumentacja. Nadzór nad pracą pracowników. Organizacja pracy sklepu.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: dwie zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 800 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy wymagana jest praca w dni wolne od pracy?: 1
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK SKLEPU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Siemianowice Śląskie
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Siemianowice Śląskie
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Siemianowice Śląskie
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: kierownik sklepu / supermarketu
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca w wolne dni
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 16.07.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: zasadnicze zawodowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
doświadczenie min 1 rok (wymagany staż - lata: 1)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Osługa kasy fiskalnej.
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: znajomość branży spożywczo-przemysłowej
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_1: znajomość obsługi komputera
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy:
"SPOŁEM" Siemianowicka Spółdzielnia Spożywców w Siemianowicach Śl.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę:
Powiatowy Urząd Pracy w Siemianowicach Śląskich
Adres pracodawcy:
Śląska 5, 41-100 Siemianowice Śląskie, powiat: m. Siemianowice Śląskie, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, Termin: osobiście od pon. do pt. w godz. od 7.00 - 14.00, Godziny : od 7.00 - 14.00
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Siemianowice Śląskie
Gmina pracodawcy: Siemianowice Śląskie
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Siemianowice Śląskie
Ulica pracodawcy: Śląska
Numer budynku pracodawcy: 5
Profil działalności pracodawcy: 0000019806
Oferta zgłoszona przez:
Powiatowy Urząd Pracy w Siemianowicach Śląskich
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: kierownik sklepu / supermarketu
Data dodania oferty pracy: 16.07.2018
Oferta pracy ważna do: 24.08.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 16.07.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 16.07.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Zainteresowane osoby z profilem II powinny zgłosić się do swojego doradcy klienta po skierowanie do pracodawcy. Oferta pracy w ramach refundacji prac interwencyjnych.
kontakt przez PUP - 2017-02-24 - Rybnik (śląskie)
kierowanie i nadzór nad pracownikami na dziale produkcji
kontakt przez PUP - 2016-06-10 - Chorzów (śląskie)
nadzór nad pracownikami , dowożenie
kontakt przez PUP - 2016-10-27 - Chorzele (mazowieckie)
Wykonywanie czynności administratora obiektu w tym: gospodarowanie sprzętem kwaterunkowym, żywnościowym, radiowo- telewizyjnym, przedmiotami umundurowania oraz innym sprzętem stanowiącym wyposażenie pokoi, prowadzenie ewidencji wyposażenia pokoi, prowadzenia ewidencji osób tymczasowo zakwaterowanych w pokojach, kwaterowania nowo przyjmowanych osób, realizowanie obowiązku pobierania opłat klimatycznych, wystawianie faktur za odpłatny pobyt w pokojach gościnnych i internatowych, przypisywanie wpływów z opłat za korzystanie z pokoi gościnnych i internatowych w układzie zadaniowym, tj. na zadania, podzadania, działania, prowadzenie postepowań związanych z windykacją należności za nie dokonanie terminowych opłat za pokoje gościnne i internatowe, podejmowanie przedsięwzięć mających na celu zapobieganie powstawaniu szkód w mieniu, sprawowanie nadzoru nad stanem użytkowo technicznym i sanitarno-higienicznym obiektów, urządzeń i pomieszczeń oraz sprzętem w budynkach i terenie przyległym, właściwe i racjonalne planowanie wykorzystania pomieszczeń mieszkalnych w przypadku kwaterowania słuchaczy kursów oraz uczestników szkoleń specjalistycznych realizowanych w Ośrodku, składanie zapotrzebowań na zakup sprzętu, materiałów i pojazdów niezbędnych do funkcjonowania obiektu, realizowanie zaopatrzenia obiektu w środki czystości, wymianę pościeli itp., prowadzenie pojazdów służbowych, prowadzenie korespondencji w zakresie działalności pokoi gościnnych i internatowych, sporządzanie danych do sprawozdań, meldunków w zakresie funkcjonowania pokoi gościnnych i internatowych w Mielnie, odbieranie i wydawanie osobom korzystającym z zakwaterowania przepustek, ręczników, kluczy do pokoi oraz innych pomieszczeń w obiekcie,odbieranie pokoi od wyjeżdżających osób wraz ze sprawdzeniem stanu ilościowego i jakościowego pozostawionego sprzętu (porównanie stanu ewidencyjnego sprzętu ze stanem faktycznym), prowadzenie dokumentacji wymaganej na recepcji w tym: dokumentów wymaganych do zakwaterowania słuchaczy, książek ewidencji, list, książek dotyczących zgłaszanych usterek, odnotowywanie pobytu osób korzystających z zakwaterowania na dokumentach wydanych przez stosowne komórki organizacyjne (delegacja, rozkaz wyjazdu itp.), czuwanie nad przestrzeganiem przez osób korzystających z zakwaterowania regulaminu i obowiązującego porządku, dbanie o racjonalne korzystanie z energii prowadzeniu dokumentacji związanej z utrzymaniem obiektu w należytym stanie technicznym, prowadzenie dokumentacji związanej z utrzymaniem obiektu w należytym stanie technicznym
Centralny Ośrodek Szkolenia Straży Granicznej im. Marszałka Polski Józefa Piłsudskiego - 2017-03-13 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Planowanie, kierowanie i nadzorowanie wykonania robót budowlanych, nadzór i koordynacja robót podwykonawców, udział w procesie oferowania, weryfikacja dokumentacji projektowej i zastosowanych rozwiązań, sporządzanie dokumentacji powykonawczej, nadzór nad przestrzeganiem zasad BHP.
Skanska S.A w Kielcach - 2015-11-19 - Kielce (świętokrzyskie)
Przygotowywanie harmonogramu projektów oraz planowanie budżetu, monitorowanie statusu prpjektu, kontrola jakości, wybórczłonkówzespołu projektowego (p[odwykonawców),kontrolarealizaji ich zadań,motywowanie.
kontakt przez PUP - 2016-07-20 - Wrocław (dolnośląskie)
zgodny ze stanowiskiem
A.S.O. - Transport Wiesław Moczulski - 2018-03-05 - Sławoszowice (dolnośląskie)
Organizacja bieżących spraw biurowych i administracyjnych, fakturowanie, prowadzenie korespondencji. Praca jednozmianowa w godz. 8.00-16.00 od poniedziałku do piątku w Bielsku-Białej (istnieje możliwość pracy w niepełnym wymiarze czasu pracy).
MARTRUCK Sp. z o.o. - 2016-04-07 - Bielsko-Biała (śląskie)
nadzór nad kierowcami, wydawanie i odbieranie towaru
kontakt przez PUP - 2016-09-13 - Kraków (małopolskie)
Koordynacja i nadzór nad funkcjonowaniem bazy zabiegowej ośrodka. Praca na umowę o pracę w godz. 7-15 w Kołobrzegu.
Andrzejczuk Sp. z o.o. - Apartamenty "Nad Parsętą" - 2016-12-06 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
prace ogólnobudowlane
kontakt przez PUP - 2017-05-10 - Brzana (małopolskie)
Nadzór nad pracami budowlanymi, prowadzenie dokumentacji budowlanej.
EKOPREMIUM SP. Z O.O. - 2018-05-04 - Turza Śląska (śląskie)
Kierowanie zespołem, zarządzanie sklepem
P.H.U. Michał Jakubowski Opatów - 2017-05-18 - Kietrz (opolskie)
-monitorowanie systemów-zarządzanie konfiguracją-przetwarzanie żądań użytkowników końcowych-bierze udział w zmianie kodu,opracowywaniu skryptów i Hotfix,tworzeniu wydań
kontakt przez PUP - 2016-07-14 - Zabierzów (małopolskie)
Naprawy malowanie, gipsowanie, tapetowanie, kładzenie płytek, paneli, prace naprawcze.Praca w delegacji.
HANDLOWIEC Sp. z o.o. SP.K. - 2018-07-06 - Nowy Sącz (małopolskie)
Sprzedaż leków
SŁONECZKO Sp. z o.o. - 2017-05-05 - Medyka (podkarpackie)
ORGANIZOWANIE PRACY PODLEGŁYM PRACOWNIKOM
ZAKŁAD PRZETWÓRSTWA MIĘSNEGO "ZACZYK" ZACZYK JACEK - 2018-04-11 - Dębica (podkarpackie)
Mycie samochodów ciężarowych, silosów spożywczych, dezynfekcja przestrzeni załadunkowej.
OLIMAT KAMIL PASTUSZEK - 2018-02-06 - Rusocin (pomorskie)
zarządzanie salonem RTV, AGD, IT/MM, zarządzanie zespołem pracowników, realizacja planów sprzedażowych, utrzymanie wysokiego standardu obsługi klienta, organizacja i planowanie czasu pracy zespołu
"TERG" Spółka Akcyjna - 2016-02-16 - Sandomierz (świętokrzyskie)
Kierownik utrzymania ruchu maszyn do drewna /dbanie o maszyny,kierowanie zespołem mechaników/
"DREWPOL" sp. z oo, sp. komandytowa - 2016-10-27 - Jordanów (małopolskie)
planowanie, organizowanie i nadzór przebiegu procesów produkcji w przemyśle przetwórczym. Określanie, realizowanie i monitorowanie strategii produkcji z uwzględnieniem zapotrzebowania na produkty. Zarządzanie procesami produkcji, analizowanie wydajności oraz organizacja pracy personelu.
kontakt przez PUP - 2017-09-22 - Okonek (wielkopolskie)
henna brwi i rzęs, depilacja ciała, zabiegi pielęgnacyjne twarzy i ciała
Salon Fryzjerski Kleopatra - 2018-05-10 - Proszowice (małopolskie)
-KOORDYNOWANIE BUDOWAMI DROGOWYMI PAPIEROWO I MERYTORYCZNIE I ZARZĄDZANIE LUDŹMI.
JKM MIREX SP. Z O.O. - 2018-03-06 - Skierniewice (łódzkie)
j.w
Społem-Wola WSS - 2016-01-27 - Warszawa (mazowieckie)
zarządzanie salonem RTV, AGD, IT/MM, zarządzanie zespołem pracowników, realizacja planów sprzedażowych, utrzymanie wysokiego standardu obsługi klienta, motywowanie i ocena pracowników, organizacja i planowanie czasu pracy podłegłego zespołu, coaching pracowników
TERG SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-02-19 - Złotów (wielkopolskie)
Prace porządkowe w pomieszczeniach biurowych i socjalnych.
kontakt przez PUP - 2018-08-24 - Warszawa (mazowieckie)
organizowanie pracy i prowadzenie sekretariatu firmyprzygotowywanie i organizowanie narady, zebrania konferencjiporządkowanie, prowadzenie i archiwizowanie powierzonej dokumentacji i akt spraw firmysporządzanie protokołów i notatek służbowych
kontakt przez PUP - 2018-04-13 - Katowice (śląskie)
Obsługa komputera, wyszukiwanie zleceń transportowych na giełdzie internetowej, utrzymywanie dobrych relacji z klientami.
kontakt przez PUP - 2017-12-18 - Żagań (lubuskie)
Kierownik sklepu - sprzedawcaPraca w godzinach:-poniedziałek - dzień wolny-wtorek - piątek 06.30-16.00-sobota - 07.00-13.00
Gminna Spółdzielnia Samopomoc Chłopska Gromadka - 2016-06-30 - Gromadka (dolnośląskie)
planowanie pracy opiekuńczej, pielęgnacyjnej i wychowawczej w zależności od wieku dziecka, prowadzenie zabaw i zajęć stymulujących rozwój dziecka,prowadzenie dziennika zajęć oraz obecności,kształtowanie aktywności i samodzielności dziecka oraz pożądanych przyzwyczajeń i nawykówdziecka,wykonywanie codziennych czynności związanych z opieką nad dziećmi z zakresu: karmienia, mycia, układania do snu, przewijania
kontakt przez OHP - 2017-06-20 - Ruda Śląska (śląskie)