INSPEKTOR WOJEWÓDZKI W WYDZIALE INFRASTRUKTURY I ROLNICTWA(NR 6665) Bydgoszcz oferta pracy Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy

Stanowisko: INSPEKTOR WOJEWÓDZKI W WYDZIALE INFRASTRUKTURY I ROLNICTWA(NR 6665)

Wynagrodzenie: od 2 000 PLN

Zakres obowiązków: Główne obowiązki:- prowadzenie postępowań administracyjnych z zakresu gospodarki przestrzennej I instancji dotyczących wydania decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu na terenach zamkniętych o charakterze zastrzeżonym ze względu na obronność i bezpieczeństwo państwa oraz decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji strategicznych o znaczeniu państwowym- rozpatrywanie skarg i wniosków dotyczących gospodarki przestrzennej- przygotowywanie sprawozdań, ocen, analiz i bieżących informacji o realizacji zadań, w tym zadań budżetowych.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na XI piętrze w pokoju biurowym (budynek B, wejście od ul. ks. S. Konarskiego 1-3 posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych, winda, toaleta nie jest odpowiednio dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku A i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.

Data publikacji: 2017-09-14

Lokalizacja: Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

Pracodawca: Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Jagiellońska 3, 85-950 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Główne obowiązki:- prowadzenie postępowań administracyjnych z zakresu gospodarki przestrzennej I instancji dotyczących wydania decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu na terenach zamkniętych o charakterze zastrzeżonym ze względu na obronność i bezpieczeństwo państwa oraz decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji strategicznych o znaczeniu państwowym- rozpatrywanie skarg i wniosków dotyczących gospodarki przestrzennej- przygotowywanie sprawozdań, ocen, analiz i bieżących informacji o realizacji zadań, w tym zadań budżetowych.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na XI piętrze w pokoju biurowym (budynek B, wejście od ul. ks. S. Konarskiego 1-3 posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych, winda, toaleta nie jest odpowiednio dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku A i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
INSPEKTOR WOJEWÓDZKI W WYDZIALE INFRASTRUKTURY I ROLNICTWA(NR 6665)

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bydgoszcz

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Bydgoszcz

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bydgoszcz

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: specjalista administracji publicznej

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 09.10.2017

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:n i e z b ę d n ewykształcenie: wyższepozostałe wymagania niezbędne:- posiadanie aktualnego poświadczenia bezpieczeństwa upoważniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą tajne albo wyrażenie zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego na podstawie ustawy o ochronie informacji niejawnych- znajomość ustaw: Kodeks postępowania administracyjnego, - znajomość ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, o rewitalizacji oraz o przygotowywaniu i realizacji strategicznych inwestycji w zakresie sieci przesyłowych- znajomość ustawy o ochronie informacji niejawnych, - umiejętność podejmowania decyzji, odpowiedzialność, dobra organizacja pracy i nastawienie na osiąganie rezultatów, odporność na stres, efektywna komunikacjawymagania dodatkowe:wykształcenie: wyższe administracyjne lub wyższe prawnicze lub wyższe planowanie przestrzennepozostałe wymagania dodatkowe:- 1 rok doświadczenia zawodowego w administracji publicznej lub w obszarze gospodarka przestrzenna,- znajomość ustawy o służbie cywilnej- znajomość ustawy o wojewodzie i administracji rządowej w województwie- znajomość ustawy o samorządzie gminnym- znajomość ustawy o dostępie do informacji publicznej- znajomość ustawy o finansach publicznych- znajomość ustawy o wspieraniu rozwoju usług i sieci telekomunikacyjnych- znajomość ustawy o inwestycjach w zakresie terminalu regazyfikacyjnego skroplonego gazu ziemnego w Świnoujściu- znajomość ustawy o transporcie kolejowym

Nazwa pracodawcy: Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy

Adres pracodawcy:
Jagiellońska 3, 85-950 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty i oświadczenia:- życiorys i list motywacyjny- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie obywatelstwa polskiego lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie- oświadczenie kandydatki/kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych- oświadczenie kandydatki/kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe- oświadczenie kandydatki/kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji- poświadczenie bezpieczeństwa upoważniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą tajne lub wyrażenie zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego na podstawie ustawy o ochronie informacji niejawnych.Kopie innych dokumentów i oświadczenia:- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - dla kandydatek/kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów- kopie świadectw pracy lub kopie zaświadczeń o zatrudnieniu lub innych dokumentów potwierdzających wymagane dodatkowe doświadczenie zawodowe (długość i rodzaj).Termin i miejsce składania dokumentów:Dokumenty należy przesyłać listownie lub składać osobiście w terminie:od 12 września 2017 roku do 22 września 2017 rokuna adres:Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w BydgoszczyKancelaria ogólna, pokój 4ul. ks. S. Konarskiego 1-3, 85-066 Bydgoszczz dopiskiem:inspektor wojewódzki WIR 2 etNasz Urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, religię, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi zasad organizacji naboru w Kujawsko-Pomorskim Urzędzie Wojewódzkim w Bydgoszczy oraz do skorzystania ze wzorów oświadczeń - opublikowanych na stronie BIP K-PUW w zakładce Praca pt. Rekrutacja (...).Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.Kandydatki/kandydaci zakwalifikowani do dalszych etapów naboru zostaną powiadomieni telefonicznie lub e-mailem o ich terminie.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie

Powiat pracodawcy: m. Bydgoszcz

Gmina pracodawcy: Bydgoszcz

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Bydgoszcz

Ulica pracodawcy: Jagiellońska

Numer budynku pracodawcy: 3

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej

Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 14.09.2017

Data dodania oferty pracy: 12.09.2017

Oferta pracy ważna do: 22.09.2017

Data udostępnienia oferty pracy: 12.09.2017

Data przyjęcia oferty pracy: 12.09.2017

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

ROBOTNIK GOSPODARCZY - od 2 000 PLN

CZyszczenie samochodów, prace porządkowe
kontakt przez PUP - 2017-03-03 - Łask (łódzkie)

SPRZEDAWCA PRZEZ INTERNET - od 2 000 PLN

obsługa klienta, wystawianie faktur, wystawianie listów przewozowych, wprowadzanie faktur do systemu
kontakt przez PUP - 2017-04-18 - Nowe (kujawsko-pomorskie)

INSPEKTOR BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY PRACY - od 2 100 PLN

przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, bieżące informowanie pracodawcy o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych, wraz z wnioskami zmierzającymi do usuwania tych zagrożeń, sporządzanie i przedstawianie pracodawcy, co najmniej raz w roku, okresowych analiz stanu bezpieczeństwa i higieny pracy zawierających propozycje przedsięwzięć technicznych i organizacyjnych mających na celu zapobieganie zagrożeniom życia i zdrowia pracowników oraz poprawę warunków pracy itd. zgodnie z Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 2 września 1997 r. w sprawie służby bezpieczeństwa i higieny pracy (Dz. U. Nr 109, poz. 704, z 2004 r. Nr 246, poz. 2468)
OPTIMAL SOLUTIONS Sp. z o. o. - 2017-11-29 - Kłobuck (śląskie)

INSPEKTOR W SEKCJI DS. KADROWO-ORGANIZACYJNYCH - ZASTĘPSTWO CZŁONKA KORPUSU SŁUŻBY CYWILNEJ - od 2 060 PLN

1) prowadzenie kancelarii ogólnej i sekretariatu Komendanta Powiatowego,2) zapewnienie sprawnego obiegu dokumentów, 3) organizowanie odpraw służbowych, narad i konferencji z udziałem Komendanta Powiatowego,4) opracowywanie zarządzeń, decyzji, rozkazów, instrukcji i wytycznych Komendanta Powiatowego w zakresie działania sekcji ds. kadrowo-organizacyjnych oraz prowadzenie ich ewidencji,5) prowadzenie ewidencji i rejestrów dokumentów przychodzących i wychodzących,6) prowadzenie ewidencji druków ścisłego zarachowania,7) prowadzenie rejestru faktur i przestrzeganie terminów zapłaty, 8) wprowadzanie dowodów księgowych do programu finansowo-księgowego,9) sprawdzanie pod względem formalno-rachunkowych dowodów księgowych,10) naliczanie i sporządzanie list płac oraz należności, pochodnych i podatków,11) wydawanie i prowadzenie ewidemcji delegacji służbowych,12) prowadzenie kasy dla środków budżetowych i pozabudżetowych,13) załatwianie bieżących spraw wynikających z zakresu zadań na stanowisku.
Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej - 2016-11-18 - Pisz (warmińsko-mazurskie)

INSPEKTOR DS. TERENOWO PRAWNYCH - od 3 200 PLN

sporzadzanie pism, odpowiedzi na skargi,przygotowanie uchwał
kontakt przez PUP - 2018-02-14 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA DS. ROZWOJU NA RYNKACH WSCHODNICH - od 2 000 PLN

pozyskiwanie partnerów na rynkach wschodnich do współpracy, przygotowanie wersji językowcyh, moderowanie portalu, zarządzanie użytkownikami z rynków wschodnich
kontakt przez PUP - 2016-12-22 - Poznań (wielkopolskie)

SPRZEDAWCA W SKLEPIE ZOOLOGICZNYM - od 1 900 PLN

profesjonalna obsługa klientów, dbanie o właściwą ekspozycję towaru, obsługa kasy fiskalnej, raportowanie do przełożonego o wynikach sprzedaży
kontakt przez OHP - 2016-11-04 - Kraków (małopolskie)

SAMODZIELNY REFERENT - od 2 100 PLN

Wykonywanie prac administracyjno-biurowych zabezpieczających działalność biura. Przedstawienie codziennie bieżącej korespondencji. Prowadzenie ewidencji i wydawanie dyplomów hydrografów. Utrzymywanie aktualnej bazy kontaktów. Realizowanie zleconych zakupów okolicznościowych oraz przygotowanie sali do potraw, konferencji itp. Prowadzenie kalendarza Szefa oraz uaktualnianie strony internetowej BHMW.
kontakt przez PUP - 2017-02-09 - Gdynia (pomorskie)

ZBIERACZ PIECZAREK - od 1 850 PLN

Zbiór pieczarek
UPRAWA PIECZAREK MAREK PRZYCHODKO - 2016-11-10 - Pużary (warmińsko-mazurskie)

INSPEKTOR W WYDZIALE DZIAŁAŃ SPOŁECZNYCH I ŚRODOWISKOWYCH ORAZ PŁATNOŚCI BEZPOŚREDNICH W KĘTRZYŃSKIM BIURZE POWIATOWYM WARMIŃSKO-MAZURSKIEGO ODDZIAŁU REGIONALNEGO STANOWISKO PRACY DS. OBSŁUGI WNIOSKÓW PROW I PB-2 - od 2 000 PLN

Główne obowiązki: -obsługa spraw związanych z przyznaniem pomocy finansowej w ramach płatności bezpośrednich oraz działań PROW,-weryfikacja wniosków o przyznanie płatności w ramach systemów wsparcia bezpośredniego, PROW 2007-2013 oraz PROW 2014-2020,-sporządzanie list płatności oraz dokumentów płatniczych,-przygotowywanie raportów na potrzeby monitoringu rzeczowego i sprawozdawczości w zakresie płatności w ramach systemów wsparcia bezpośredniego oraz pozostałych płatności realizowanych przez wydział,-udzielanie informacji dotyczących uwarunkowań prawnych i formalnych wniosków PROW i płatności bezpośrednich
Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa - 2016-04-01 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)

PRACOWNIK GOSPODARCZY - 997,4 PLN

- prace związane z utrzymaniem ładu i porządku
kontakt przez PUP - 2017-03-22 - Szubin (kujawsko-pomorskie)

INSPEKTOR W STRAŻY GRANICZNEJ - od 2 000 PLN

osoba na stanowisku inspektora Kancelarii Ogólnej Zespołu ds. Obsługi Placówki Straży Granicznej w Poznaniu - Ławicy będzie odpowiedzialna m. in. za: prowadzenie trwałych i pomocniczych urządzeń ewidencyjnych oraz innej dokumentacji związanej z działalnością kancelarii ogólnej; przyjmowanie, ewidencjonowanie, przechowywanie, przekazywanie, wysyłanie i udostępnianie dokumentów; sprawowanie nadzoru nad stanem, obiegiem i ochroną dokumnetów w kancelarii ogólnej; kompletowanie i przygotowywanie dokumentacji zakończonych spraw przed przekazaniem ich do wlaściwego archiwum w celu uporządkowania dokumentacji; ewidencjonowanie i sprawowanie nadzoru nad stanem, obiegiem i ochroną elektronicznych nośników informacji w Placówce w celu ich prawidłowego wykorzystania; prowadzenie ewidencji pieczęci i stempli w Placówce oraz sprawuje nadzór nad ich wykorzystywaniem; udzielanie interesantom informacji w zakresie problematyki leżącej w kompetencji kancelarii, a także kierowanie ich do właściwej jednostki lub komórki organizacyjnej w celu usprawnienia pracy Placówki
Nadodrzański Oddział Starży Granicznej - 2017-04-03 - Poznań (wielkopolskie)

INSPEKTOR BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY PRACY - od 1 250 PLN

Wymagane wykształcenie wyższe (np. specjalność "bezpieczeństwo i higiena pracy") oraz uprawnienia w zakresie BHP, prawo jazdy kat. B. Pracownik powinien posiadać też wiedzę z zakresu ochrony przeciwpożarowej, znajomość przepisów z zakresu ochrony środowiska, umiejętność pracy w systemie ISO, umiejętność opracowywania dokumentacji BHP, znajomość przepisów prawa pracy i BHP. Powinien również cechować się m.in.: rozwiniętymi umiejętnościami przywódczymi i negocjacyjnymi, odpowiedzialnością, sumiennością, samodzielnością oraz umiejętnością przekonywania, argumentowania i prowadzenia dyskusji, a także szybkim refleksem, podzielnością uwagi, zdolnością koncentrowania się i łatwością publicznego zabierania głosu, bardzo dobrą organizacją pracy i umiejętnością zarządzania zespołem pracowników. Charakterystyka pracy: Inspektor BHP to osoba, która koordynuje i nadzoruje z upoważnienia pracodawcy, całokształt poczynań związanych ze stanem bezpieczeństwa i higieny pracy w zakładzie. Do głównych obowiązków tego pracownika należy: prowadzenie analiz ryzyka i oceny ryzyka na stanowiskach pracy, prowadzenie postępowań powypadkowych, kontrola oraz archiwizowanie dokumentacji BHP, przeprowadzanie szkoleń z zakresu BHP, czuwanie nad przestrzeganiem przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, współdziałanie w zakresie profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami, podnoszenie poziomu bezpieczeństwa pracy w firmie. Praca na 1/2 etatu z możliwością na cały etat. Kontakt z pracodawcą telefoniczny oraz e-mailowy: ergo-tech-sc (at) wp.pl
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWE ERGO-TECH SC - 2017-11-16 - Rybnik (śląskie)

POMOC KUCHENNA - od 2 350 PLN

Pprzygotowywanie posiłków, pomoc w planowaniu menu i zakupie produktów, wydawanie posiłków, zapewnienie czystości urządzeń i maszyn, współpraca z klientami, dbanie o najwyższe standardy obsługi
Royal Greenland Seafood Sp. z o.o. - 2016-09-22 - Koszalin (zachodniopomorskie)

INSPEKTOR W REFERACIE OŚRODKA DOKUMENTACJI GEODEZYJNEJ I KARTOGHRAFICZNEJ W WYDZIALE GEODEZJI KARTOGRAFII I KASTRATU OFERTA KONKURSOWA - od 1 000 PLN

weryfikacja zbiorów danych lub innych materiałów stanowiących wyniki prac geodezyjnych pod względem zgodności z obowiązującymi przepisami
Starostwo Powiatowe w Cieszynie - 2017-09-12 - Cieszyn (śląskie)

INSPEKTOR W DZIALE TECHNICZNO-EKSPLOATACYJNYM SEKCJA INFORMATYKI I ŁĄCZNOŚCI - od 2 000 PLN

znajomość konfiguracji i zarządzania sieciami komputerowymi LAN i WAN, znajomość na poziomie administracyjnym systemu operacyjnego Microsoft Windows 7
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Rejonowe Pogotowie Ratunkowe w Sosnowcu - 2017-07-03 - Sosnowiec (śląskie)

PILARZ - od 1 850 PLN

Prace leśne
Zakład Usług Leśnych Robert Rzepka - 2016-02-18 - Borek Wielkopolski (wielkopolskie)

SPRZEDAWCA-FLORYSTA - 997,4 PLN

sprzedaż i układanie kwiatów
kontakt przez PUP - 2016-03-30 - Jaczów (dolnośląskie)

ASYSTENT SPECJALISTY DS. BHP - od 925 PLN

kompleksowa obsługa firm z zakresu BHP i ochrony przeciwpożarowej
kontakt przez PUP - 2016-07-12 - Chrzanów (małopolskie)

KONSERWATOR - 1 850 - 2 500 PLN

utrzymanie obiektu w ciągłym ruchu
kontakt przez PUP - 2016-03-25 - Jarosławiec (zachodniopomorskie)

PRACOWNIK RESTAURACJI - 10 - 12 PLN

Obsługa Gości na najwyższym poziomie- Przygotowywanie produktów KFC zgodnie ze standardami oraz dbanie o ich jak najwyższą jakość- Utrzymywanie czystości w miejscu pracy- Współpraca w zespole i wsparcie w realizacji celów restauracji
AmRest Holding SE - 2016-01-07 - Szczecin (zachodniopomorskie)

INSPEKTOR W DZIALE KSIĘGOWOŚCI WSPÓLNOT MIESZKANIOWYCH - od 2 400 PLN

obsługa klienta Wspólnot Mieszkaniowych, ksiegowych rozliczeń, prowadzenie księgowości Współnot Mieszkaniowych
kontakt przez PUP - 2017-09-29 - Sosnowiec (śląskie)

INSPEKTOR DS. CDD UTILITY - od 4 500 PLN

Zdobycie i rozwijanie wiedzy na temat procedur CDD Utility,Sprawdzanie początkowego bądź istniejącego oceny ryzyka klienta i upewnienie się, że prawidłowe procedury due diligence są przeprowadzone,Upewnienie się, że wszystkie dokumenty, potwierdzone przez CDD są w zgodzie z obowiązującymi procedurami,Przeprowadzenie przeglądu struktur podmiotu prawnego,Dokonywanie przeglądów rozszerzonego CDD,Odpowiedzialność za czasowe eskalacje dowolnych spraw operacyjnych,Działania zmierzające ku doskonaleniu obowiązujących procesów,Aktywna eskalacja każdych problemów, które mogłyby negatywnie wpłynąć na stosunki z klientami i przyczynić się do ewentualnych strat dla banku,Odpowiedzialność za czasową identyfikację ryzyka operacyjnego.
kontakt przez PUP - 2017-08-14 - Kraków (małopolskie)

INSPEKTOR NADZORU INWESTORSKIEGO W DZIALE REMONTÓW - 3 620 - 4 300 PLN

- Bliższe informacje na cuwkatowice.bip.gov.pl- Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie: nadzorowała i odbierała roboty remontowe i inwestycyjne, weryfikowała obmiary i kosztorysy wykonawców,dokonywała rozliczeń finansowych z wykonawcami robót,dokonywała typowania robót, przedmiarowania i wykonywania kosztorysów przygotowywała założenia do zamówień dokumentacji technicznej. Miejsce wykonywania pracy: CUW Katowice, uL Wita Stwosza 7 40-040 Katowice i obsługiwane jednostki oświatowe.- Wynagrodzenie: 3620 do 4300 zł/brutto (płaca zasadnicza + dodatek funkcyjny + wysługa lat). Praca na umowę o pracę na początek na czas określony do sześciu miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy: po rozstrzygnięciu naboru pod koniec kwietnia 2018r.- Praca: 7:30-15:30. Wymagane wykształcenie średnie techniczne lub wyższe techniczne o kierunku budownictwo ogólne, uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych. Przy średnim wykształceniu - 6 lat pracy w nadzorze lub wykonawstwie, przy wyższym - 4 lata pracy w wykonawstwie lub nadzorze. Umiejętność kosztorysowania robót budowlanych, dobra znajomość obsługi komputera w zakresie MS WORD, EXCEL znajomość ustawy prawo-budowlane, ustawa zamówień publicznych, kodeks cywilny w zakresie robót budowlanych.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH - 2018-04-05 - Katowice (śląskie)

INSPEKTOR POWIATOWY W DZIALE FINANSOWYM - 2 000 - 2 200 PLN

1. Ewidencjonowanie operacji finansowych z zakresu realizowanych przez Powiatowy Urząd Pracy w Bolesławcu projektów współfinansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. 2. Ewidencjonowanie operacji finansowych z zakresu Funduszu Pracy.3. Sporządzanie dziennych list wypłat gotówkowych świadczeń dla bezrobotnych.4. Przygotowywanie przelewów bankowych w celu wypłat świadczeń bezrobotnym oraz środków należnych kontrahentom Powiatowego Urzędu Pracy w Bolesławcu zgodnie z zawartymi umowami cywilnoprawnymi.5. Sporządzanie miesięcznych zestawień niezbędnych do rozliczenia składek na ubezpieczenie społeczne, zdrowotne oraz zaliczki na podatek dochodowy od wypłacanych świadczeń.6. Sporządzanie sprawozdawczości finansowej dotyczącej zrealizowanych wydatków FP.7. Sporządzanie planów, prognoz, harmonogramów i sprawozdań finansowych dotyczących środków EFS i współfinansowania krajowego.8. Rozliczanie realizowanych przez Powiatowy Urząd Pracy w Bolesławcu projektów EFS, sporządzanie dla nich wniosków o płatność, bilansów rocznych, korekt i innych niezbędnych rozliczeń.9. Sporządzanie wniosków o dofinansowanie projektów EFS, niezbędnych dokumentów projektowych, prowadzenie rekrutacji uczestników oraz promocja realizowanych przez Powiatowy Urząd Pracy w Bolesławcu programów. 10. Wyliczanie planów zobowiązań wynikających z realizacji zawartych umów o dofinansowanie projektu EFS.11. Współpraca z innymi komórkami w Powiatowym Urzędzie Pracy w Bolesławcu oraz partnerami zewnętrznymi.Informacja o warunkach pracy na stanowisku:1. Praca w pozycji siedzącej.2. Obsługa komputera i urządzeń biurowych powyżej 4 godzin dziennie.3. Częstotliwość wyjazdów służbowych mała.4. Szkodliwe warunki pracy nie występują.
Powiatowy Urząd Pracy w Bolesławcu - 2016-05-13 - Bolesławiec (dolnośląskie)

INSPEKTOR DS. FINANSOWYCH - 997,4 PLN

- Zapoznanie z przepisami i regulaminami obowiązującymi w KM PSP,- Przestrzeganie przepisów o ochronie danych osobowych oraz informacji stanowiących tajemnice prawnie chroniona,- Zapoznanie z polityka rachunkowości,- Sprawdzenie faktur pod względem formalnym,- Wystawianie not księgowych,- Wystawianie faktur sprzedaży.Staż w godzinach 7.30-15.30POWER
kontakt przez PUP - 2018-03-13 - Płock (mazowieckie)

INSPEKTOR DO SPRAW BHP/SPECJALISTA - od 2 100 PLN

wykonywanie obowiązków pracownika bhp
"Ochrona Pracy" Sp. z o. o. - 2018-04-25 - Wadowice (małopolskie)

INSPEKTOR W ODDZIALE GOSPODARCZYM - od 2 100 PLN

SZCZEGÓŁY W OGŁOSZENIU O KONKURSIE ZAMIESZCZONYM NA STRONIE WWW.RZESZOW.SA.GOV.PL W ZAKŁADCE OFERTY PRACY
SĄD APELACYJNY W RZESZOWIE - 2018-02-27 - Rzeszów (podkarpackie)


Wybierz powiat