INSPEKTOR TECHNICZNEGO UTRZYMANIA NIERUCHOMOŚCI Krosno Odrzańskie oferta pracy 44 Wojskowy Oddział Gospodarczy


Największy wybór odzieży

Stanowisko: INSPEKTOR TECHNICZNEGO UTRZYMANIA NIERUCHOMOŚCI

Wynagrodzenie: od 4 230 PLN

Zakres obowiązków: a.Opracowywanie przedmiarów i kosztorysów oraz specyfikacji na zadania remontu nieruchomości w przypadku braku dokumentacji technicznej.b.Opracowywanie opinii i ocen stanu technicznego obiektów budowlanychc.Nadzór nad właściwym przeprowadzeniem zadań remontowychd.Udział w odbiorze robót budowlanych i przeglądów pogwarancyjnyche.Udział w przeglądach technicznych budynków i budowli g.Nadzór nad stanem ilościowym i jakościowym zapasów w magazynie.

Data publikacji: 2021-03-03

Lokalizacja: Krosno Odrzańskie (lubuskie)

Pracodawca: 44 Wojskowy Oddział Gospodarczy

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Słubicka 10, 66-600 Krosno Odrzańskie, powiat: krośnieński, woj: lubuskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
a.Opracowywanie przedmiarów i kosztorysów oraz specyfikacji na zadania remontu nieruchomości w przypadku braku dokumentacji technicznej.b.Opracowywanie opinii i ocen stanu technicznego obiektów budowlanychc.Nadzór nad właściwym przeprowadzeniem zadań remontowychd.Udział w odbiorze robót budowlanych i przeglądów pogwarancyjnyche.Udział w przeglądach technicznych budynków i budowli g.Nadzór nad stanem ilościowym i jakościowym zapasów w magazynie.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie

warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|22

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 230 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1

Czy wymagana jest praca w dni wolne od pracy?: 1

Nazwa stanowiska: INSPEKTOR TECHNICZNEGO UTRZYMANIA NIERUCHOMOŚCI

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Krosno Odrzańskie

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubuskie

warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 08

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: krośnieński

warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0802

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Krosno Odrzańskie

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Czy jest to praca stała?: 1

Zawód: inspektor dozoru technicznego

Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała, praca w wolne dni

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 230 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.04.2021

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)

wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: budowlane

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: dobra obsługa komputera

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Obsługa programu do kosztorysowania Norma PRO

wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array

wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_1: Array

wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_2: Array

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
[Inne] : Przyjęcie obowiązku wynikającego z art. 59a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 1967r. o powszechnym obowiązku obrony Rzeczpospolitej (t.j. Dz.U. 2017.1430 ) tj. pracownik będzie zobowiązany do przyjęcia pracowniczego przydziału mobilizacyjnego. Poddanie się procedurze sprawdzającej. Pracodawca wypłaca dodatek za staż pracy. Wymagane dokumenty : określone na stronie www.44wog (at) wp.mil.pl.

Wymagania odnośnie stażu pracy: [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 1

Nazwa pracodawcy: 44 Wojskowy Oddział Gospodarczy

danePracodawcy_nip: 9261665418

danePracodawcy_regon: 080519145

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Krośnie Odrzańskim

Adres pracodawcy:
Słubicka 10, 66-600 Krosno Odrzańskie, powiat: krośnieński, woj: lubuskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
a.List motywacyjny + CVa.Kwestionariusz osobowy ( wzór na stronie internetowej 44 WOG)b.Dokumenty potwierdzające wykształcenie, staż pracy, uprawnienia do wglądu w trakcie rozmowy rekrutacyjnej1.Miejsce wykonywania pracy Krosno Odrzańskie2.Informacje dodatkowe pełny etat Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w siedzibie 44 WOG ( ul. Słubicka 10, Krosno Odrzańskie, Tel. 261672406, 261672421) lub przesłać na adres jednostki z dopiskiem na kopercie: Nabór na stanowisko INSPEKTOR TUN w terminie do dnia 19 marca 2021r. godz. 1300 lub na adres: 44wog.kadry (at) ron.mil.pl Aplikacje, które wpłyną po wyżej określonym terminie oraz z niepełną dokumentacją nie będą rozpatrywane. CV opatrzone klauzulą zgody: Zgodnie z art.6 ust.1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb aktualnej rekrutacji. Wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu. W każdym razie możesz wycofać zgodę kontaktując się z nami. Twoje dane osobowe wskazane w Kodeksie pracy lub innych ustawach szczegółowych (według wymogów ogłoszenia), przetwarzamy w oparciu o przepisy prawa i ich podanie jest konieczne do wzięcia udziału w rekrutacji. Pozostałe dane osobowe (np. wizerunek) przetwarzamy na podstawie Twojej zgody, którą wyraziłaś/eś wysyłając nam swoje zgłoszenie rekrutacyjne i ich podanie nie ma wpływu na możliwość udziału w rekrutacji. KLAUZULA INFORMACYJNA Część informacyjnaZgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) informuję, iż:1)administratorem Pani/Pana danych osobowych jest 44 Wojskowy Oddział Gospodarczy z siedzibą w Krośnie Odrzańskim, ul. Słubicka 10 , reprezentowany przez Komendanta 44 WOG2)kontakt z Inspektorem Ochrony Danych 44wog.iod (at) ron.mil.pl 3)Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą dla potrzeb aktualnej i przyszłych rekrutacji - na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. oraz Kodeksu Pracy z dnia 26 czerwca 1974 r.4) Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres tej rekrutacji 3 miesiące, w przypadku wyrażenia dodatkowej zgody przez okres 1 roku. 5)odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa oraz podmioty współpracujące w procesie rekrutacji6)posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie 7) ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego8)podanie danych osobowych jest obligatoryjne w oparciu o przepisy prawa a w pozostałym zakresie jest dobrowolne9)informuję, że Administrator Danych nie podejmuje decyzji w sposób zautomatyzowany i dane Pana/Pani nie są profilowane.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail, poczta

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: lubuskie

danePracodawcy_kodWojewodztwa: 08

Powiat pracodawcy: krośnieński

danePracodawcy_kodPowiatu: 0802

Gmina pracodawcy: Krosno Odrzańskie

Kraj pracodawcy: Polska

danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134

Miejscowość pracodawcy: Krosno Odrzańskie

danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0988460

Ulica pracodawcy: Słubicka

Numer budynku pracodawcy: 10

Profil działalności pracodawcy: JW

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Krośnie Odrzańskim

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|214902

Zawód wykonywany przez pracownika: inspektor dozoru technicznego

pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211

Data dodania oferty pracy: 03.03.2021

Oferta pracy ważna do: 19.03.2021

Data udostępnienia oferty pracy: 03.03.2021

Data przyjęcia oferty pracy: 03.03.2021

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

kodJezyka: pl

link:
https://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?a7266ec08c40d94dd7aee01d958c1579

Podobne oferty pracy

TECHNIK PRAC BIUROWYCH - 1 017,4 PLN

Obsługa komputera, kserokopiarki, drukarki, skanera.Obsługa programów biurowych tj. Word, Excel.Przygotowywanie wzorów dokumentów szkolnych.Odbieranie i segregowanie korespondencji i pism przychodzących.Wysyłanie korespondencji.Przygotowywanie danych statystycznych.Stosowanie instrukcji kancelaryjnej, segregowanie dokumentacji zgodnie z instrukcją.
kontakt przez PUP - 2019-04-01 - Chlewo (łódzkie)

PRACOWNIK PRODUKCJI PASZ - od 2 600 PLN

pracownik produkcji pasz
AGRO-MATT Sp. z o.o. Sp. K. - 2019-12-20 - Dłutów (łódzkie)

KIEROWCA C - 3 400,9 - 3 400,92 PLN

Wykonywanie pracy kierowcy, czynności załadunkowe, rozładunkowe, zabezpieczenie towaru, planowanie trasy przejazdu.Jedna zmiana, umowa na czas określony. Praca na terenie Wrocławia i okolic.
kontakt przez PUP - 2016-09-27 - Wrocław (dolnośląskie)

POMOCNIK MONTERA STOLARKI OTOWOROWEJ - od 2 000 PLN

pomocnik montera stolarki otoworowej
ITC SIMEX RAWICZ - 2017-10-19 - Rawicz (wielkopolskie)

INSPEKTOR JAKOŚCI PRODUKCJI - od 3 375 PLN

- kontrola wyrobów i nadzór nad prawidłowością kontroli wyjścia i w procesie- nadzór nad prawidłowością dtanów wyrobów niezgodnych w SAP- nadzór nad szkoleniami z węwnętrznej dokumentacji jakościowej- ocena miesięczna prac kontrolerek jakości na swoich zmianach- szkolenia z katalogów wad wg.potrzeb- zarządzanie postępowania z błędami seryjnymi- używanie narzędzi pomiarowychpraca w przedziale czasowym 06:00-14:00; 14:00-22:00; 22:00-06:00
kontakt przez PUP - 2020-05-07 - Łódź (łódzkie)

INSPEKTOR/ SPECJALISTA DS. INWESTYCJI I REMONTÓW - 2 500 - 3 200 PLN

wykonywanie zadań związanych z całością realizacji procesów inwestycyjno-remontowych społki poprzez przygotowanie danych wyjściowych do postępowań przetargowych, nadzór, koordynacja oraz rozliczanie zadań inwestycyjnych/remontowych branży budowlanej i instalacyjnej tj. wodno- kanalizacyjnej, c.o., gazowej, wentylacji oraz klimatyzacji, w tym przygot. projektów technologii, protokołów typowania robót w zakresie ww. zadań/ przygotowywanie specyfikacji prac/robót, przedmiarów oraz kosztorysów/, nadzór nad eksploatowanymi przez społkę budynkami oraz sieciami i urządzeniami branży instalacyjnej tj. wodno- kanalizac., c.o., gazowej, wentylacji oraz klimatyzacji, koordynowanie pozostałych prac instalacyjnych /przekazanie placu budowy, odbiory, rozliczenia/
MIEDZIOWE CENTRUM ZDROWIA S.A. - 2017-09-12 - Lubin (dolnośląskie)

INSPEKTOR (1/2 ETATU ODDZIAŁ ADMINISTRACYJNY, 1/2 ETATU ODDZIAŁ FINANSOWY) - od 2 600 PLN

Ogłoszenie o konkursie Adm. 111-21/19 na stanowisko urzędnicze Inspektor w Sądzie Rejonowym w ZawierciuZakres obowiązków:weryfikacja dokumentów finansowo-księgowych, prowadzenie i ewidencja czasu pracy, tworzenie harmonogramów, prowadzenie i ewidencja korespondencji Dyrektora sądu, prowadzenie rejestrów i terminarza w kategoriach wskazanych przez bezpośrednich przełożonychPełna treść ogłoszenia dostępna jest na stronie internetowej Sądu Rejonowego w Zawierciu www.zawiercie.sr.gov.pl-dokumenty oznaczenie konkursu: Adm. 111-21/19
Sąd Rejonowy w Zawierciu - 2019-07-29 - Zawiercie (śląskie)

SPRZĄTACZKA - od 2 250 PLN

Sprzątanie jednostek obsługiwanych przez Powiatowe Centrum Usług Wspólnych w Polkowicach na terenie powiatu polkowickiego.
Powiatowe Centrum Usług Wspólnych - 2019-07-08 - Polkowice (dolnośląskie)

KIEROWCA W TRANSPORCIE MIĘDZYNARODOWYM - od 6 000 PLN

Przewóz towarów w transporcie międzynarodowym - naczepa (firanka).
Transport Międzynarodowy i Krajowy TERETRANS s.c. - 2016-11-19 - Płock (mazowieckie)

INSPEKTOR NADZORU INWESTORSKIEGO - od 3 900 PLN

- nadzór nad prawidłową realizacją robót budowlanych;- kontrolowanie rozliczeń budowy;- udział w odbiorach robót budowlanych i dokumentacji projektowych;- przygotowanie dokumentów do uzyskania niezbędnych decyzji administracyjnych i dokonywanie innych uzgodnień;- dokonywanie przeglądów budynków;- przygotowywanie danych do postępowań przetargowych na wykonywanie robótbudowlanych i dokumentacji projektowych,- sporządzanie kosztorysów;- dokonywanie rozliczeń inwestycji;- wsółpraca przy sporządzaniu planów inwestycji i remontów;- praca na wysokości powyżej 3 metrów;- praca przy komputerze.
Politechnika Białostocka - 2019-08-23 - Białystok (podlaskie)

INSPEKTOR DS. ADMINISTRACYJNYCH - od 2 100 PLN

wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2018-03-05 - Ostrołęka (mazowieckie)

INSPEKTOR DS CDD UTILITY - od 4 500 PLN

Analiza wstępnych bądź istniejących ocen ryzyka,Zapewnienie właściwej kontroli due diligence,Przegląd baz danych, Weryfikacja i analiza dokumentacji.
kontakt przez PUP - 2016-07-08 - Kraków (małopolskie)

POMOCNICZY ROBOTNIK BUDOWLANY - od 2 250 PLN

pomoc na budowie, prace porządkowe
SYLWESTER CHAŁUPKA ZAKŁAD OGÓLNOBUDOWLANY - 2019-10-11 - Nowa Biała (małopolskie)

OSOBA SPRZĄTAJĄCA - od 2 000 PLN

utrzymanie czystości na placówce
CLAR SYSTEM S.A. - 2017-06-30 - Jasionka (podkarpackie)

INSPEKTOR DS. KADR - 2 800 - 3 000 PLN

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: prowadzenie dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz akt osobowych pracowników placówek oświatowych zgodnie z wymogami prawa; ustalanie uprawnień do nagród jubileuszowych, dodatków za staż pracy, odpraw itp.; ustalanie prawa do urlopów wypoczynkowych oraz wymiarów urlopów wypoczynkowych; wprowadzanie danych do bazy Systemu Informacji Oświatowej; zgłaszanie i wyrejestrowywanie pracowników oraz członków rodzin do ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych; składanie miesięcznych, kwartalnych i rocznych informacji GUS i/lub PFRON; kompletowanie i przygotowywanie wniosków o wypłatę świadczeń emerytalno-rentowych do ZUS oraz dokumentacji ubezpieczonych do ustalania kapitału początkowego i o świadczenia kompensacyjne; obsługa spraw socjalnych i prowadzenie kartotek zadłużeń pożyczek mieszkaniowych pracowników; wydawanie zaświadczeń o zatrudnieniu; sporządzanie list wypłat z ZFŚS dla rencistów i emerytów; obsługa archiwum zwolnionych pracowników; przygotowywanie materiałów planistycznych do sporządzenia planu finansowego szkół i przedszkoli, tj. kalkulacje wynagrodzeń, wypłaty nagród jubileuszowych, odpraw itp.; archiwizacja dokumentów. Miejsce pracy: w siedzibie Miejskiego Zespołu Ekonomiczno Administracyjnego w Bolesławcu: biurowiec, pl. Marszałka J. Piłsudskiego 1, VI piętro. Środowisko pracy oraz stanowisko pracy jest przystosowane dla potrzeb pracownika administracyjno - biurowego. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych:W miesiącu maj 2019 roku wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Miejskim Zespole Ekonomiczno-Administracyjnym w Bolesławcu, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, był niższy niż 6%.
Miejski Zespół Ekonomiczno Administracyjny w Bolesławcu - 2019-06-04 - Bolesławiec (dolnośląskie)

KOSMETYCZKA - od 2 000 PLN

farbowanie brwi i rzęs,wykonywanie zabiegów upiększających twarz,stylizacja rzęs,zabiegi pielęgnacyjne dłoni stóp i paznokci,zdobienie paznokci
kontakt przez PUP - 2017-09-15 - Wieliczka (małopolskie)

RWACZ PIECZAREK - od 2 500 PLN

rwanie grzybów, płaca zasadnicza + premia
MONIKA NAPIERALSKA GOSPODARSTWO ROLNE AMC - 2019-04-04 - Nowa Wieś (wielkopolskie)

INSPEKTOR DS. TECHNICZNYCH - od 2 600 PLN

-sprawowanie kontroli nad obiektami budowlanymi,-uczestnictwo w opracowywaniu planów remontowych w zakresie rzeczowo-finansowym,-kontrola kalkulacji wstępnych i powykonawczych na roboty realizowane przez wykonawców zewnętrznych,-sporządzanie kalkulacji, kosztorysów, przedmiotu robót, rozliczenia materiałowe na realizowane roboty remontowe i inwestycyjne,-sprawowanie nadzoru nad jakością i prawidłowością robót budowlanych,-dbałość o wizerunek spółdzielni
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA "NASZA CHATA" - 2020-06-19 - Lubin (dolnośląskie)

INSPEKTOR W REFERACIE OBSŁUGI INWESTORÓW W WYDZIALE ROZWOJU MIASTA - 1 850 - 3 500 PLN

Wymagania niezbędne:wykształcenie wyższe posiadanie obywatelstwa polskiego lub obywatelstwa UE, 3 lata pracy zawodowej w ramach stosunku pracy, posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, osoba , która nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe., nieposzlakowana opinia.Szczególy oferty umieszczone sa na stronie: www.bip.ostrow-wielkopolski.um.gov.pl w dziale "Oferty pracy - Urząd Miejski" oraz na tablicy informacyjnej znajdującej się w Urzędzie Miejskim na parterze budynku oraz w PUP pok. 2
Urząd Miejski Ostrów Wielkopolski - 2016-01-08 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)

INSPEKTOR D/S ADMINISTRACYJNO-REMONTOWYCH - od 3 000 PLN

Uczestnictwo w analizie dostaw medii oraz w procesie remontów, sporządzanie wniosków pokontrolnych, przygotowywanie planu remontów .
"Gwarek"sp. z o.o. - 2019-06-11 - Trzebinia (małopolskie)

INSPEKTOR BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY PRACY - od 2 000 PLN

Przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad bhp i ppż. Udział w ustalaniu okoliczności przyczyn wypadków przy pracy oraz opracowywanie wniosków z nich wynikających, udział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego, sporządzanie sprawozdań ze stanu bhp i ppż.
"PARTNER"KRAJOWY OŚRODEK USŁUGOWO-DYDAKTYCZNY BHP, OCHRONY PRZECIWPOŻAROWEJ I OBRONY CYWILNEJ EDWARD WRÓBLEWSKI SP.JAWNA - 2017-04-24 - Lublin (lubelskie)

INSPEKTOR DS. PŁAC 1/2 ETATU (NR 2090) - od 1 400 PLN

naliczanie wynagrodzeń, zasiłków, prowadzenie miesięcznych kart pracy
KUJAWSKO POMORSKI TRANSPORT SAMOCHODOWY S.A. - 2020-09-29 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)

KIEROWCA - do 2 000 PLN

- przewóz towaru do klienta
kontakt przez PUP - 2017-10-12 - Sławków (śląskie)

OPERATOR PRAS - od 2 000 PLN

Praca przy linii produkcyjnej, kontrola i pakowanie komponentów.Praca dwuzmianowa
MAXPOWER Sp. z o.o. - 2017-03-13 - Oława (dolnośląskie)

INSPEKTOR DS. OBSŁUGI ZARZĄDU - od 3 300 PLN

Obsługa Biura Zarządu Spółki oraz sekretariatu. Dbanie o prawidłowy obieg dokumentacji przychodzącej i wychodzącej. Prowadzenie rejestru uchwał, pełnomocnictw, protokołów. Organizowanie i przygotowanie na potrzeby członków Zarządu narad, odpraw, posiedzeń i spotkań. Koordynowanie współpracy członków Zarządu z partnerami społecznymi Spółki. Prowadzenie ewidencji kontroli zewnętrznych Spółki. Obsługa telefoniczna i mailowa interesantów. Prowadzenie strony internetowej Spółki poprzez publikację ogłoszeń artykułów i wpisów. Tworzenie i modyfikacja grafiki do celów promocji i reklamy Spółki. Wykonywanie innych poleceń przełożonego.
kontakt przez PUP - 2020-09-07 - Płock (mazowieckie)

INSPEKTOR WOJEWÓDZKI W BIURZE WOJEWODY(NR 5523) - od 2 250 PLN

Główne obowiązki:- przygotowywanie projektów aktów prawa miejscowego wydawanych przez Wojewodę, o których mowa w ustawie Prawo wodne, w szczególności w zakresie: ustalania strefy ochrony bezpośredniej i pośredniej ujęć wody, ustanawianie obszarów ochronnych, przyjmowania planów utrzymania wód, określanie rozmiaru korzystania z wód w sytuacjach nadzwyczajnych, wprowadzanie czasowego ograniczenia w korzystaniu z wód i zmiany sposobu gospodarowania wodą w zbiornikach retencyjnych w przypadku wprowadzenia stanu klęski żywiołowej, - analizowanie, sprawdzanie i potwierdzanie protokołów indywidualnych rolników, w celu umożliwienia im uzyskania pomocy z tytułu strat powstałych w wyniku klęsk żywiołowych w rolnictwie,- rozpatrywanie skarg i wniosków skierowanych do Wojewody w sprawie rolnictwa, w celu udzielenia pomocy i wyjaśnień poszkodowanym w wyniku klęsk żywiołowych,- prowadzenie spraw wieloosobowego stanowiska pracy, w celu zapewnienia prawidłowej realizacji zadań.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej, wyjazdy służbowe.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na I piętrze w pokoju biurowym (budynek ul. Brzeska 8 podjazd dla osób niepełnosprawnych, toaleta dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2019-10-15 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)