INSPEKTOR W REFERACIE OBSŁUGI INWESTORÓW W WYDZIALE ROZWOJU MIASTA Ostrów Wielkopolski oferta pracy Urząd Miejski Ostrów Wielkopolski
Stanowisko: INSPEKTOR W REFERACIE OBSŁUGI INWESTORÓW W WYDZIALE ROZWOJU MIASTA
Wynagrodzenie: 1 850 - 3 500 PLN
Zakres obowiązków: Wymagania niezbędne:wykształcenie wyższe posiadanie obywatelstwa polskiego lub obywatelstwa UE, 3 lata pracy zawodowej w ramach stosunku pracy, posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, osoba , która nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe., nieposzlakowana opinia.Szczególy oferty umieszczone sa na stronie: www.bip.ostrow-wielkopolski.um.gov.pl w dziale "Oferty pracy - Urząd Miejski" oraz na tablicy informacyjnej znajdującej się w Urzędzie Miejskim na parterze budynku oraz w PUP pok. 2
Data publikacji: 2016-01-08
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Pracodawca: Urząd Miejski Ostrów Wielkopolski
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Powstańców Wielkopolskich 18, 63-400 Ostrów Wielkopolski, powiat: ostrowski, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Wymagania niezbędne:wykształcenie wyższe posiadanie obywatelstwa polskiego lub obywatelstwa UE, 3 lata pracy zawodowej w ramach stosunku pracy, posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, osoba , która nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe., nieposzlakowana opinia.Szczególy oferty umieszczone sa na stronie: www.bip.ostrow-wielkopolski.um.gov.pl w dziale "Oferty pracy - Urząd Miejski" oraz na tablicy informacyjnej znajdującej się w Urzędzie Miejskim na parterze budynku oraz w PUP pok. 2
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 1 850 - 3 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
INSPEKTOR W REFERACIE OBSŁUGI INWESTORÓW W WYDZIALE ROZWOJU MIASTA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Ostrów Wielkopolski
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: ostrowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Ostrów Wielkopolski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 1 850 - 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.02.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, inne
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy: Urząd Miejski Ostrów Wielkopolski
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Ostrowie Wielkopolskim
Adres pracodawcy:
Powstańców Wielkopolskich 18, 63-400 Ostrów Wielkopolski, powiat: ostrowski, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
wypełniony kwestionariusz osobowy, kserokopie świadectw pracy i innych dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy w sytuacji wykształcenia średniego, kserokopie dokumentów potwiedzających wykształcenie, oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, dokument potwierdzający znajomość j. polskiego określany w przepisach o służbie cywilnej- w przypadku kandydata nie posiadającego obywatelstwa polskiego.Szczegółowy wykaz dokumentów znajduje się na stronie : www.bip.ostrow-wielkopolski.um.gov.pl w dziale "Oferty pracy - Urząd Miejski" oraz na tablicy informacyjnej znajdującej się w Urzędzie Miejskim na parterze budynku oraz w PUP pok. 2Dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętej kopercie z napisem "Dotyczy naboru na wolne stanowisko urządnicze Inspektora e Referacie Obsługi Inwestorów w Wydziale Rozwoju Miasta " - osobiście w UM w Ostrowie Wlkp. ,pok. nr 130 lub pocztą w terminie do dnia 19.01.2016 do godz. 16:00 ( w przypadku przesłania aplikacji pocztą liczy się data stempla pocztowego)
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: ostrowski
Gmina pracodawcy: Ostrów Wielkopolski
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Ostrów Wielkopolski
Ulica pracodawcy: Powstańców Wielkopolskich
Numer budynku pracodawcy: 18
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Ostrowie Wielkopolskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Data dodania oferty pracy: 08.01.2016
Oferta pracy ważna do: 19.01.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 08.01.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 08.01.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Produkcja elementów wiat itp
ZYSP-SERWIS SP. Z O.O. - 2017-09-20 - Łódź (łódzkie)
obsługa petentów, proces decyzyjny
kontakt przez PUP - 2016-06-16 - Nakło nad Notecią (kujawsko-pomorskie)
samodzielna księgowa, księgowanie faktur usługopwych i materiałowych, prowadzenie rejestrów kasowych, rejestrów VAT, rejestrów bankowych
Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Bytom Sp. z o. o. - 2018-01-31 - Bytom (śląskie)
prezentowanie oferty i sprzedaż produktów telekomunikacyjnych, pozyskiwanie i kompleksowa obsługa klientówPRACA NA TERENIE BYTOWA
PETRUS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-12-14 - Chojnice (pomorskie)
praca w sklepie spożywczym
kontakt przez PUP - 2017-02-03 - Kamienna Góra (dolnośląskie)
protokołowanie posiedzeń zarządu i rady nadzorczej spółdzielni, organizowanie zebrań komisji i rady nadzorczej spółdzielni, organizowanie zebrań członków spółdzielni na walne zgromadzenie członków spółdzielni, redagowanie uchwał zarządu oraz uchwał rady nadzorczej spółdzielni
kontakt przez PUP - 2019-01-22 - Biała Podlaska (lubelskie)
Utrzymanie czystości w pokojach hotelowych. Praca w Kołobrzegu w godz. 8-16, 14-22.
HOTEL MANAGEMENT SERVICES Sp. z o.o. (Hotel Seaside Park w Kołobrzegu) - 2019-04-25 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Wykształcenie min. zawodowe elektryczne; uprawnienia SEP; umiejętność czytania schematów elektrycznych; praca przy montażu złącz kablowych; dwie zmiany; miejsce pracy: Gliwice
ZPUE SILESIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-10 - Gliwice (śląskie)
Obsługa klienta, wydawanie posiłków, sprzątanie
kontakt przez PUP - 2016-11-04 - Władysławowo (pomorskie)
ADMINISTROWANIE I OBSŁUGA NIERUCHOMOŚCI, W SZCZEGÓLNOŚCI: OBSŁUGA KLIENTÓW W RAMACH ZASOBÓW TBS I ZARZĄDZANYCH WSPÓLNOT MIESZKANIOWYCH, PROWADZENIE DOKUMENTACJI ADMINISTRACYJNEJ I EKSPLOATACYJNEJ NIERUCHOMOŚCI, PRZYGOTOWYWANIE WNIOSKÓW I UMÓW NA DOSTAWY, USŁUGI (ZGODNIE ZOBOWIĄZUJĄCYMI PRZEPISAMI I WEWNĘTRZNYMI REGULACJAMI SPÓŁKI), ŚCISŁA WSPÓŁPRACA Z PRACOWNIKAMI DS. TECHNICZNYCH I INSPEKTORAMI NADZORU, EWIDENCJA ZLECEŃ ZGŁOSZONYCH SPRAW NAJEMCÓW I WŁAŚCICIELI WSPÓLNOT MIESZKANIOWYC, WSPÓŁPRACA Z BROKEREM UBEZPIECZENIOWYM W ZAKRESIE SZKÓD
Polkowickie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. - 2018-06-08 - Polkowice (dolnośląskie)
Organizacja i nadzór prac brygad sieci wodno-kanalizacyjnej, opracowywanie dokumentów technicznych, uczestnictwo w odbiorach technicznych, prowadzenie bieżącej dokumentacji związanej z siecią wodno-kanalizacyjną.
Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. - 2019-07-18 - Pułtusk (mazowieckie)
Przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad bhp, prowadzenie rejestrów, kompletowanie i przechowywanie dokumentów dotyczących wypadków przy pracy, stwierdzonych chorób zawodowych i podejrzeń o takie choroby, a także przechowywanie wyników badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia w środowisku pracy. Wykształcenie min. średnie (technik bhp), preferowane wyższe o kierunku bhp, znajomość rozporządzenia ministra pracy i polityki socjalnej w sprawie ogólnych przepisów bhp oraz rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie służby bhp, doświadczenie zawodowe w zakresie bhp. Tel.: 261 676 252 Małgorzata Kaczmarek.
45 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Wędrzynie - 2018-03-14 - Wędrzyn (lubuskie)
w/g potrzeb
Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej w Kielcach, - 2018-01-10 - Kielce (świętokrzyskie)
Praca w Dziale Kadr-rekrutacja, rozliczanie czasu prcay grupy pracowników, prowadzenie magazynu odzieży roboczej
WYTWÓRNIA SPRZĘTU KOMUNIKACYJNEGO Sp.z o.o. - 2016-03-03 - Poznań (wielkopolskie)
bieżąca obsługa nieruchomości
Zespół Zarządców Nieruchomości sp.z.o.o Oddział Toruń - 2018-11-09 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Rola jest czescia globalnego zespolu zajmując sieraportowaniem i księgowością nagrod pracowniczych na poziomie holidingu HSBC. Jest to stanowisko eksperckie wymagajace wiedzy w zakresie miedzynarodowych standardów raportowania, w szczególności MSSR 2 i MSSR 9. Częśc obowiązków dotyczy zrozumienia wymogów brytyjskiego Nadzorcy Rynku Finansowego (Prudential Regualtory Authority) w zakresie raportowania nagród i zmiennych składników kosztów pracowniczych. Ze wzgledu na cele grupy HSBC dotyczące w efektywnosci procesów, od osoby zajmującej tą pozycje jest wymagana jest znajomość narzedzi do automatyzacji i ich aplikacji w obrębie wykonywanych zadań. Pracownik jest, również zaangażowany w statutowy audyt HSBC PLC, w zakresie dotyczącym ujawnień w sprawozdaniu finansoym informacji dotyczacym kosztów pracowniczych.
kontakt przez PUP - 2020-02-21 - Kraków (małopolskie)
prowadzenie spraw związanych z wypełnianiem zapisów umowy dotyczącej realizacji zadań własnych gminy polegających w szczególności na świadczeniu przez Komunikację Miejską sp z o.o. na rzecz Miasta Szczecinek usług transportu zbiorowego.Szczegóły na stronie BIP Urzędu Miasta w Szczecinku
Urząd Miasta Szczecinek - 2019-05-15 - Szczecinek (zachodniopomorskie)
Mistrz produkcji
FIRMA PRODUKCYJNO-USŁUGOWO-HANDLOWA "TAR-STAL" J. I H. KAWA SPÓŁKA JAWNA - 2017-06-20 - Sieradza (małopolskie)
transport towarów, uczciwość, rzetelność, dyspozycyjność, komunikatywność
D&M TRANS DAWID HOMSKI - 2017-08-30 - Kościan (wielkopolskie)
1.całościowe przygotowywanie i prowadzenie dokumentacji w zakresie spraw pracowniczych2.obsługa pracowników w zakresie ubezpieczeń społecznych 3.przygotowywanie wszelkich, wymaganych przepisami prawa pism w zakresie prowadzonych spraw pracowniczych4.obsługa programu kadrowo – płacowego, wprowadzanie i generowanie danych do i z systemu5.prowadzenie ewidencji czasu pracy w zleconym zakresie, absencji chorobowych, urlopów i innych nieobecności; 6.rozliczanie harmonogramów czasu pracy; kontrola ważności badań lekarskich7.obsługa praktyk zawodowych i studenckich prowadzonych w Szpitalu8.współpraca w przygotowywaniu raportów i analiz dotyczących zatrudnienia
Szpital Specjalistyczny w Kościerzynie Sp. z o.o. - 2016-01-14 - Kościerzyna (pomorskie)
Zarządzanie ruchem na drogach gminnych i powiatowych. Zatwierdzanie stałych i czasowych projektów organizacji ruchu.
Starostwo Powiatowe w Płocku - 2017-12-22 - Płock (mazowieckie)
Rozwożenie towaru z hurtowni na sklepy detaliczne. Praca na terenie Małopolski w godzinach 6:00-14:00.
Krzysztof Pławecki F.H.U. "Major" - 2018-04-20 - Sufczyn (małopolskie)
rozwijanie sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów chińskich, kontakt z kontrahentami i klientami z Chin
kontakt przez PUP - 2018-03-27 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
przedstawiciel mobilny, sprzedaż ciągników i maszyn rolniczych
ROL-MECH GRAŻYNA I JAN GRZEŚKO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-06-12 - Rzeszów (podkarpackie)
Ref Skł ZUSpracownik biurowy - archiwizacja dokumentów, wykonywanie prac biurowych, obsługa interesantów, obsługa sekretariatu, pomocnicze prace administracyjne, wysyłka korespondencji
Zakład Gospodarki Komunalnej Sp.zo.o - 2019-07-25 - Góra Kalwaria (mazowieckie)
- Rozładunek przesyłek - Rozmieszczanie towaru na magazynie- Przygotowanie przesyłek zgodnie z otrzymanymi dokumentami - Wydawanie i załadunek towaru z magazynu- Wykonywanie prac porządkowych
Probet Sp. z o.o. - 2017-11-23 - Czeladź (śląskie)
Ręczna i maszynowa produkcja basenów z żywic wielowarstwowych, obsługa maszyn i urządzeń do przetwórstwa z tworzyw sztucznych
kontakt przez PUP - 2016-07-21 - Mostki (lubuskie)
Szczegółowe informacje dotyczące oferty pracy są dostępne na stronie internetowej: www.krus.gov.pl/bip/ w zakładce: Praca w KRUS
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Poznaniu - 2018-04-04 - Leszno (wielkopolskie)
NADZÓR DOKUMENTACJI TECHNICZNEJ NAD PRODUKCJĄ ORAZ NA WYPALARKI CNC;WYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE TECHNICZNE, OBSŁUGA PAKIETU OFFICE, CAD, DOŚWIADCZENIE W FIRMIE PRODUKCYJNEJ, DOBRA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ANGIELSKIEGO,
LEGOSTAL SP. Z O.O. - 2016-04-05 - Szczecin (zachodniopomorskie)
- Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Katowicach poszukuje kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze: inspektora nadzoru inwestorskiego w Dziale Dokumentacji i Inwestycji (1 pełny etat). - Prowadzenie nadzoru inwestorskiego w zakresie robót inwestycyjnych, remontowych, rozbiórkowych. Reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z warunkami umowy, projektem technicznym, pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej. Sprawdzanie jakości wykonanych robót i wbudowywanych wyrobów budowlanych. Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczeniew próbach i odbiorach technicznych. Potwierdzanie obmiarów robót, ilości faktycznie wykonanych robót, kontrolowanie rozliczeń budowy, potwierdzanie kosztorysów powykonawczych. Przygotowanie i udział w czynnościach odbioru końcowego gotowych obiektów i przekazywanie ich do użytkowania. Koordynowanie czynności na obiekcie, dla którego ustanowiono inspektorów nadzoru w zakresie różnych specjalności. W okresie gwarancji nadzór nad usuwaniem zgłaszanych lub zauważonych usterek po realizacji nadzorowanych przez siebie zadań. Sporządzanie zakresów robót, przedmiarów robót, kosztorysów inwestorskich, specyfikacji technicznych. Sporządzanie specyfikacji technicznych określających zakres i formę dokumentacji technicznej, tj. projektu budowlanego, projektu wykonawczego, przedmiaru robót, kosztorysu inwestorskiego, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Sporządzanie programów funkcjonalno- użytkowych dla planowanych inwestycji. Sporządzanie opinii technicznych i zakresów robót budowlanych w celu wykonania remontów i inwestycji dla budynków mieszkalnych wielorodzinnych, użyteczności publicznej. Sporządzanie wycen zlecanej dokumentacji technicznej i szacunków kosztów wykonania robót budowlanych. Sporządzanie umów na wykonanie dokumentacji technicznej i nadzór nad ich realizacją. Monitorowanie i koordynowanie procesu sporządzania dokumentacji technicznej. Prowadzenie narad koordynacyjnych z wykonawcami dokumentacji technicznej i innymi stronami postępowania. Prowadzenie korespondencji z wykonawcami dokumentacji technicznych, instytucjami, urzędami zainteresowanymi stronami. Sprawdzanie pod względem technicznym, merytorycznym i formalnym projektów technicznych, przedmiarów robót, kosztorysów inwestorskich, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, dokonywanie ich odbiorów i rozliczanie kosztów. Przygotowywanie wniosków i kompletowanie dokumentów koniecznych dla uzyskiwania pozwoleń na budowę/rozbiórkę. Udział w wizjach organizowanych przez komórki wewnętrzne i jednostki zewnętrzne, nadzór nad prowadzeniem spraw i korespondencją z tym związaną. Udzielanie odpowiedzi na pisma, skargi i interwencje dotyczące prowadzonych spraw. Udział w posiedzeniach i pracach Zakładowej Komisji Przetargowej.- Warunki pracy: pełny wymiar czasu pracy, miejsce pracy Katowice, ul. Mieszka I 2, 40-887 Katowice, praca: przy stanowisku komputerowym i w terenie, wymagająca wysokiego stopnia samodzielności, odpowiedzialności i umiejętności pracy w zespole oraz bezpośredniego i telefonicznego kontaktu z klientami.- Wskaźnik zatrudnienia: W maju 2017r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Komunalnym Zakładzie Gospodarki Mieszkaniowej w Katowicach, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił mniej niż 6%.- Wynagrodzenie: 3650 zł/brutto zgodnie z Regulaminem wynagradzania KZGM. Praca na umowę o pracę na czas określony do 6 miesięcy - 1 umowa. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy zostanie ustalona po przeprowadzonym naborze (ok. 11.08.2017).- Praca: 7:00-15:00.
KOMUNALNY ZAKŁAD GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ W KATOWICACH - 2017-06-30 - Katowice (śląskie)