INSPEKTOR NADZORU INWESTORSKIEGO Słupsk oferta pracy Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku

Stanowisko: INSPEKTOR NADZORU INWESTORSKIEGO

Wynagrodzenie: od 3 900 PLN

Zakres obowiązków: Umowa na 6 miesięcy, z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony; godziny pracy: 7.30- 15.30; szczegółowo w BIP ofert pracy na stronie www.zimslupsk.com

Data publikacji: 2018-04-10

Lokalizacja: Słupsk (pomorskie)

Pracodawca: Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Przemysłowa 73, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Umowa na 6 miesięcy, z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony; godziny pracy: 7.30- 15.30; szczegółowo w BIP ofert pracy na stronie www.zimslupsk.com

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 900 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: INSPEKTOR NADZORU INWESTORSKIEGO

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Słupsk

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Słupsk

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Słupsk

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: inspektor nadzoru budowlanego

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 900 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.05.2018

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
szczegółowo w BIP ofert pracy na stronie www.zimslupsk.com

Nazwa pracodawcy: Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku

Adres pracodawcy:
Przemysłowa 73, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: pomorskie

Powiat pracodawcy: m. Słupsk

Gmina pracodawcy: Słupsk

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Słupsk

Ulica pracodawcy: Przemysłowa

Numer budynku pracodawcy: 73

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: inspektor nadzoru budowlanego

Data dodania oferty pracy: 10.04.2018

Oferta pracy ważna do: 17.04.2018

Data udostępnienia oferty pracy: 10.04.2018

Data przyjęcia oferty pracy: 10.04.2018

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

REFERENT-STAŻ - 997,4 PLN

Prace biurowe
kontakt przez PUP - 2016-02-22 - Busko-Zdrój (świętokrzyskie)

OPERATOR PNEUMATYCZNEGO ŚCISKU STOŁOWEGO - od 2 100 PLN

klejenie szuflad, stołów, fornirów meblowych
kontakt przez PUP - 2018-05-10 - Słupno (mazowieckie)

INSPEKTOR- STAŻ URZĘDNICZY - 2 400 - 2 600 PLN

- wprowadzanie dowodów księgowych do ewidencji i księgowanie dowodów dot. dochodów i wydatków budżetowych,- uzgadnianie prowadzonych kartotek wydatków i sald kont systematycznych,- przygotowywnie danych do sprawozdań budżetowych i finansowych- rozliczanie delegacji służbowych.
Prokuratura Regionalna w Gdańsku - 2017-03-13 - Gdańsk (pomorskie)

INSPEKTOR/KONTROLER SPP - do 2 300 PLN

obsługa klientów, dbanie o prawidłowe funkcjonowanie SPP, kontrola opłat wnoszonych w SPP
P.P.U.H. "DEJW" DAWID BIERNAT - 2018-08-08 - Stargard (zachodniopomorskie)

BRUKARZ - od 2 100 PLN

układanie kostki brukowej
Globin Sławomir Siejo - 2016-07-13 - Chełm (lubelskie)

MAGAZYNIER - od 2 000 PLN

sporządzanie dokumentacji wysyłkowej,sprawdzabnie jakości produkowanego/wysyłanego/dostarczanego produktu,przygotowywanie zestawień dotyczących wysyłek oraz dostaw,wykonywanie poleceń służbowych
kontakt przez PUP - 2017-12-15 - Będzin (śląskie)

INSPEKTOR DS.SPRZEDAŻY - od 2 000 PLN

pozyskiwanie i profesjonalna obsługa klientów w zakresie świadczonych usług finansowych,przeprowadzanie operacji gotówkowych i bezgotówkowych,aktywana sprzedaż produktów finansowych,udział w akcjach marketingowych,kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy
Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo-Kredytowa SKOK - 2016-12-01 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)

MONTER OGRODZEŃ - od 1 860 PLN

prace budowlane, murarskie, montaz ogrodzeń
P.H.U. M-R-B Therm inż. Mateusz Budziński - 2016-07-01 - Wilczyn (dolnośląskie)

SPRZĄTACZKA - 997,4 PLN

- szkolenie BHP i p.poż.- utrzymanie czystości w gabinetach stomatologicznych- utrzymanie czystości na terenie zakładu pracy
kontakt przez PUP - 2018-05-08 - Świebodzin (lubuskie)

INSPEKTOR DS. FINANSOWYCH - od 2 100 PLN

Sporządzanie pełnej dokumentacji rachunkowo - księgowej dotyczącej wydatków osobowych funkcjonariuszy PSPi pracowników w oparciu o imienne angaże, umowy oraz decyzje przy zastosowaniu programu komputerowegoużytkowanego w Komendzie Miejskiej PSP w Słupsku ze szczególnym uwzględnieniem aktualnych przepisów prawadotyczących podatku dochodowego od osób fizycznych, ubezpieczenia zdrowotnego, składek na ubezpieczenia społeczne.Przygotowywanie przelewów bankowych, Uzgadnianie wzajemnej zgodności między kontami kosztów, wydatków,zobowiązań i zaangażowania, Wystawianie zaświadczeń i dokumentów związanych z wynagrodzeniami oraz innychdokumentów rozliczeniowych, Obsługiwanie programu Płatnik w zakresie rozliczeń z ZUS, Sporządzanie deklaracjipodatkowych oraz deklaracji ZUS. Godz. pracy 7.30-15.30. Umowa o pracę na czas określony - służba cywilna. Przewidywany okres zatrudnienia 28.08.2018-28.08.2019.
Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Słupsku - 2018-04-20 - Słupsk (pomorskie)

HYDRAULIK - od 1 850 PLN

wg zakresu czynności
kontakt przez PUP - 2016-02-29 - Lednogóra (wielkopolskie)

PRACOWNIK PRODUKCJI (Z) - od 2 000 PLN

pracownik produkcji
kontakt przez PUP - 2017-07-12 - Tarnów (małopolskie)

PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY - od 2 750 PLN

Oferowanie ubezpieczeń majątkowych.
"TUZ"Towarzystwo Ubezpieczeń Wzajemnych - 2016-02-25 - Kraków (małopolskie)

KIEROWCA SAMOCHODU DOSTAWCZEGO (KAT. B) - od 3 062 PLN

- Transport towaru samochodem dostawczym na terenie kraju,Kontakt: telefon 667-235-333; e-mail: marcinfreitag (at) wp.pl
GOŚKA MARCIN FREITAG - 2016-10-20 - Tczew (pomorskie)

PRACOWNIK LICZĄCY TOWAR - od 1 850 PLN

skanowanie towaru,
kontakt przez PUP - 2016-03-29 - Niemcy (Niemcy)

KONSERWATOR - 997,4 PLN

wg.programu
kontakt przez PUP - 2016-04-14 - Gołdap (warmińsko-mazurskie)

KIEROWCA C - od 4 930 PLN

przewóz towarów samochodem ciężarowym na terenie całego kraju
TRANSPORT CIĘŻAROWY PIOTR KOZIOŁ - 2016-10-07 - Strzelce Opolskie (opolskie)

INSPEKTOR DS. UTRZYMANIA CZYSTOŚCI I PORZĄDKU - do 2 400 PLN

1) zlecanie, nadzór i rozliczanie prac związanych z utrzymaniem porządku i czystości na drogach gminnych, ścieżkach rowerowych, wiatach i przystankach znajdujących się na terenie miasta,2) zlecanie, nadzór i rozliczanie prac związanych z zimowym utrzymaniem chodników, ścieżek rowerowych, wiat i przystanków znajdujących się na terenie miasta,3) przygotowywanie danych niezbędnych do przeprowadzenia przetargów i prowadzeniepostępowań o udzielenie zamówień publicznych nie objętych ustawą prawo zamówień publicznych w ramach realizacji swoich zadań,4) przygotowywanie danych do projektu budżetu w ramach realizacji swoich zadań.
Urząd Miasta - 2017-12-01 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)

INSPEKTOR W WYDZIALE BUDOWNICTWA - od 1 850 PLN

1. Rozpatrywanie wniosków i przygotowywanie pozwoleń na budowę lub rozbiórkę oraz decyzji zezwalających na realizację inwestycji drogowych2. przyjmowanie zgłoszeń na budowę i wykonywanie robót budowlanych nie objętych obowiązkiem uzyskania pozwolenia na budowę lub rozbiórkę3. zgłaszanie sprzeciwu w sprawie budowy i wykonywania robót oraz nakładanie obowiązku uzyskania pozwolenia na budowę lub rozbiórkę4. przygotowywanie decyzji o zmianie pozwolenia na budowę lub rozbiórkę5. rozpatrywanie wniosków i przygotowywanie decyzji o przeniesieniu pozwolenia na budowę6. prowadzenie spraw związanych z udziałem zgody na odstępstwo od przepisów techniczno - budowlanych7. rejestrowanie i wydawanie dzienników budów8. stwierdzanie wygaśnięcia decyzji o pozwolenie na budowęPraca w budynku przy ul. Gryfitów 4-6 Więcej informacji nt. oferty pracy i wymaganych dokumentów znajduje się na stronie internetowej www.spkolobrzeg.finn.pl. Wymagane dokumenty należy składać osobiście w kancelarii ogólnej (pokój nr 3) lub pocztą na adres Starostwa Powiatowego w terminie do dnia 02.12.2016r. z dopiskiem: "Dotyczy naboru na stanowisko inspektora w Wydziale Budownictwa".
Starostwo Powiatowe w Kołobrzegu - 2016-11-21 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)

INSPEKTOR BRANŻY ELEKTRYCZNEJ(NR 0114) - od 5 000 PLN

1. Ustalanie zakresu remontów i inwestycji budowlanych.2. Kontrola zastosowanych rozwiązań, jakości i poprawności wykonanych prac w odniesieniu do dokumentacji projektowej.3. Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych.4. Kontrola postępu w realizacji robót w zakresie zgodności z przyjętym harmonogramem, budżetem zadaniowym.5. Ocena robót w zakresie jakości ich realizacji oraz zastosowanych materiałów, zgodności z przyjętą dokumentacją techniczną, kontraktem oraz obowiązującymi przepisami i normatywami.6. Potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad.7. Przeprowadzenie inwentaryzacji rzeczowej prac, urządzeń, instalacji.8. Przeprowadzenie inwentaryzacji dokumentacji i środków niematerialnych w zakresie danej specjalności.9. Ocena proponowanych zmian oraz weryfikacja kosztorysów10. Raportowanie.11. Nadzór nad prawidłowością i terminowością usunięcia wad i usterek stwierdzonych w czasie odbiorów jakościowych. 12. Weryfikacja dokumentacji projektowej.13. Współpraca z wykonawcami robót budowlanych.14. Rozliczanie przeprowadzonych prac.15. Inne obowiązki związane z powierzonymi zadaniami.16. Udział w posiedzeniach Komisji Oceny Projektów Inwestycyjnych i egzekwowanie od projektantów ewentualnych zamian i poprawek w projektach, kosztorysach inwestorskich i przedmiarach.17. Przygotowanie materiałów i dokumentów formalno - prawnych, celem umożliwienia prac budowlanych,
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2017-01-09 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

ROBOTNIK GOSPODARCZY - od 1 650 PLN

Utrzymanie czystości w wyznaczonych budynkach i terenach.
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWE "CLEAN-BUD" SPÓŁKA JAWNA JAROSŁAW ROMANOWSKI, HANNA ROMANOWSKA - 2016-11-04 - Gdynia (pomorskie)

INSPEKTOR DS. PRZYGOTOWANIA PRODUKCJI - od 3 000 PLN

Kosztorysowanie, fakturowanie
TERMOKOR KAEFER Sp. z o.o. - 2017-10-04 - Rogowiec (łódzkie)

INSPEKTOR DS.KADROWO-PŁACOWYCH - od 2 400 PLN

Sporządzanie list płac,rozliczanie składek ZUS(obsługa płatnika) i podatku dochodowego od osób fizycznych,prowadzenie dokumentacji kadrowej,prowadzenie akt personalnych,sporządzanie umów,wystawianie świadectw pracy,rozliczanie PFRON
SZPITAL MRĄGOWSKI IM. MICHAŁA KAJKI Spółka z o.o. - 2016-03-24 - Mrągowo (warmińsko-mazurskie)

INSPEKTOR NADZORU BUDOWLANEGO - 3 000 - 3 500 PLN

Nadzór inwestorski robót inwestycyjnych; remontowychWystawianie zleceń na remonty w branży elektrycznejSporządzanie kosztorysów inwestorskichNadzór nad zleconą konserwacją i drobnymi robotami remontów
Zakład Gospodarki Mieszkaniowej - 2017-05-18 - Toruń (kujawsko-pomorskie)

INSPEKTOR DS.BHPI PPOŻ - od 1 800 PLN

szkolenie osób w zakresie BHP oraz PPOŻ
Orlen Eko Sp. z o.o. - 2015-12-11 - Trzebinia (małopolskie)

POMOCNICZY ROBOTNIK W GOSPODARSTWIE SADOWNICZYM - od 13 PLN

PRACA FIZYCZNA PRZY ROŚLINACH,
FRUCTOPLANT SP.ZO.O. - 2017-10-03 - Ozorków (łódzkie)

INSPEKTOR W DZIALE ORGANIZACYJNYM - od 2 000 PLN

Nadzór nad przestrzeganiem zasad przetwarzania danych osobowych z przepisami o ochronie danych ososbowych w Centrum Usług Wspólnych Powiatu Płockiego i jednostkach obsługiwanych. Opracowanie i aktualizowanie dokumentacji Polityki Bzpieczeństwa i Instrukcji Zarządzania Systemem Informatycznym zapewniających ochronę przetwarzanych danych ososbowych odpowiednią do zagrożeń oraz kategorii danych objętych ochroną oraz przestrzegania zasad w niej określonych w Centrum Usług Wspólnych Powiatu Płockiego i jednostkach obsługiwanych. Zapoznawanie osób upoważnionych do przetwarzania danych ososbowych z przepisami o ochronie danych ososbowych, w tym z dokumentacją obowiązującą w Centrum Usług Wspólnych Powiatu Płockiego. Podejmowanie działań w przypadku naruszenia lub podejrzenia naruszenia obowiązujących zasad i procedur ochrony danych ososbowych w Centrum Usług Wspólnych Powiatu Płockiego orza nadzorowanie działań ich przygotowania w jednostkach obsługiwanych. Nadzorowanie przygotowania wniosków zgłoszeń rejestracyjnych i aktualizacyjnych do Generalnego Inspektora Danych Osobowych zbiorów danych ososbowych w Centrum Nadzór nad przestrzeganiem zasad przetwarzania danych osobowych z przepisami o ochronie danych ososbowych w Centrum Usług Wspólnych Powiatu Płockiego i jednostkach obsługiwanych. Opracowanie i aktualizowanie dokumentacji Polityki Bzpieczeństwa i Instrukcji Zarządzania Systemem Informatycznym zapewniających ochronę przetwarzanych danych ososbowych odpowiednią do zagrożeń oraz kategorii danych objętych ochroną oraz przestrzegania zasad w niej określonych w Centrum Usług Wspólnych Powiatu Płockiego i jednostkach obsługiwanych. Zapoznawanie osób upoważnionych do przetwarzania danych ososbowych z przepisami o ochronie danych ososbowych, w tym z dokumentacją obowiązującą w Centrum Usług Wspólnych Powiatu Płockiego. Podejmowanie działań w przypadku naruszenia lub podejrzenia naruszenia obowiązujących zasad i procedur ochrony danych ososbowych w Centrum Usług Wspólnych Powiatu Płockiego orza nadzorowanie działan ich przuygotowania w jednostkach obsługiwanych. Nadzorowanie przygotowania wniosków zgłoszeń rejestracyjnych i aktualizacyjnych do Generalnego Inspektora Danych Osobowych zbiorów danych ososbowych w Centrum Nadzór nad przestrzeganiem zasad przetwarzania danych osobowych z przepisami o ochronie danych ososbowych w Centrum Usług Wspólnych Powiatu Płockiego i jednostkach obsługiwanych. Opracowanie i aktualizowanie dokumentacji Polityki Bzpieczeństwa i Instrukcji Zarządzania Systemem Informatycznym zapewniających ochronę przetwarzanych danych ososbowych odpowiednią do zagrożeń oraz kategorii danych objętych ochroną oraz przestrzegania zasad w niej określonych w Centrum Usług Wspólnych Powiatu Płockiego i jednostkach obsługiwanych. Zapoznawanie osób upoważnionych do przetwarzania danych ososbowych z przepisami o ochronie danych ososbowych, w tym z dokumentacją obowiązującą w Centrum Usług Wspólnych Powiatu Płockiego. Podejmowanie działań w przypadku naruszenia lub podejrzenia naruszenia obowiązujących zasad i procedur ochrony danych ososbowych w Centrum Usług Wspólnych Powiatu Płockiego orza nadzorowanie działan ich przuygotowania w jednostkach obsługiwanych. Nadzorowanie przygotowania wniosków zgłoszeń rejestracyjnych i aktualizacyjnych do Generalnego Inspektora Danych Osobowych zbiorów danych ososbowych w Centrum Usług Wspólnych Powiatu Płockiego oraz konsultowanie ich przygotowania w jednostkach obsługiwanych. Przygotowanie do podpisu przez Administratora Danych upoważnień do prztewarzania danych ososbowych w Centrum Usług Wspólnych Powiatu Płockiego i w jednostkach obsługiwanych oraz konsultowanie ich przygotowania. Opracowanie wykazu budynków, pomieszczeń lub części pomieszczeń, tworzących obszar, w którym przetwarzane są dane ososbowe oraz jego aktualizacja w Centrum Usług Wspólnych Powiatu Płockiego. Opracowanie wykazu zbiorów danych ososbowych wraz ze wskazaniem programów służących do ich przetwarzania oraz jego aktualizacja w Centrum Usług Wspólnych Powiatu Płockiego. Nadzorowanie przygotowania opisu struktur zbiorów danych ososbowych wskazujący zawartość poszczególnych pól informacyjnych i powiązań między nimi w obrębie zbioru danych oraz jego aktualizacja w Centrum Usług Wsolnych Powiatu Płockiego oraz sprawdzenie w/w opisów w jednostkach obsługiwanych. Świadczenie konsultacji w zakresie przepisów o ochronie danych osobowych w jednostkach obsługiwnych. Sprawdzenie stanu ochrony danych osobowych oraz przedstawienie uwag dla Administratorów Danych Osobowych w jednostkach obsługiwanych. Wykonywanie innych zadań wynikających z przepisów ustawy o ochronie danych osobowych i aktów wykonawczych.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH POWIATU PŁOCKIEGO - 2017-06-08 - Płock (mazowieckie)