INSPEKTOR Łódź oferta pracy Wojewódzkie Biuro Geodezji w Łodzi

Stanowisko: INSPEKTOR

Wynagrodzenie: od 3 100 PLN

Zakres obowiązków: Wystawianie faktur Vat dotyczących sprzedaży usług wszystkich pracowni Biura,Analiza i kontrola poprawności otrzymywanych faktur, rachunków lub innych dokumentów księgowych,Księgowanie faktur w rejestrach,Kontrola terminowości dokonywania wpłat,Sporządzanie poleceń przelewów,Prowadzenie rejestru bankowego dla rachunku bieżącego,Wystawianie not korygujących.

Data publikacji: 2019-10-04

Lokalizacja: Łódź (łódzkie)

Pracodawca: Wojewódzkie Biuro Geodezji w Łodzi

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
SOLNA 14, 91-423 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Wystawianie faktur Vat dotyczących sprzedaży usług wszystkich pracowni Biura,Analiza i kontrola poprawności otrzymywanych faktur, rachunków lub innych dokumentów księgowych,Księgowanie faktur w rejestrach,Kontrola terminowości dokonywania wpłat,Sporządzanie poleceń przelewów,Prowadzenie rejestru bankowego dla rachunku bieżącego,Wystawianie not korygujących.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 100 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: INSPEKTOR

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łódź

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Łódź

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Łódź

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Czy jest to praca stała?: 1

Zawód:
pozostali pracownicy do spraw rachunkowości i księgowości

Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 100 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 04.11.2019

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)

Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2

Nazwa pracodawcy: Wojewódzkie Biuro Geodezji w Łodzi

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi

Adres pracodawcy:
SOLNA 14, 91-423 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: łódzkie

Powiat pracodawcy: m. Łódź

Gmina pracodawcy: Łódź

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Łódź

Ulica pracodawcy: SOLNA

Numer budynku pracodawcy: 14

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy do spraw rachunkowości i księgowości

Data dodania oferty pracy: 04.10.2019

Oferta pracy ważna do: 25.10.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 04.10.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 04.10.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?56da2740dd6a89161962b4da795c818b

Podobne oferty pracy

INSPEKTOR - od 2 300 PLN

1. Przyjmowanie korespondencji wpływającej do sądu i znakowanie jej pieczęcią wpływu. 2. Wprowadzanie danych do programu "Currenda Sawa Biuro Podawcze". 3. Informowanie o strukturze organizacyjnej sądu, jego właściwości i lokalizacji, numerach telefonów, godzinach urzędowania, poczty elektronicznej, a także adresach innych sądów, organów i urzędów centralnych. 4. Informowanie o sposobach wszczęcia postępowania i podstawowych dokumentach, które należy złożyć przy wnoszeniu sprawy do sądu, wysokości opłat i kosztów sądowych, sposobów ich wnoszenia. 5. Udzielanie informacji o stanie postępowania i czynnościach podejmowanych w sprawie na podstawie danych z systemów informatycznych.
Sąd Rejonowy - 2016-11-30 - Ostrołęka (mazowieckie)

INSPEKTOR DS.TECHNICZNYCH - 3 500 - 4 000 PLN

Wymagania: wykształcenie wyższe, prawo jazdy kat.B, znajomość ustawy Prawo budowlane i innych aktów prawnych (szczegóły na stronie www.mzuk.pl), biegła obsługa komputera i pakietu MS Office; zakres obowiązków: nadzór nad real.robót inwestycyjnych i remontowych, opiniowanie i uzgadnianie dokumentacji projektowo-wykonawczych, prow.rejestru inwestycji i remontów oraz przeglądów gwarancyjnych, przygotowywanie specyfikacji robót do postępowań przetargowych, przygotowywanie zapytań ofertowych, zleceń pism, odpowiedzi na korespondecję wpływającą, skargi i wnioski, obsługa wniosków z Budżetu Obywatelskiego, prowadzenie spraw związanych z dof.unijnych inwestycji; miejsce pracy Gliwice
MIEJSKI ZARZĄD USŁUG KOMUNALNYCH - 2019-06-21 - Gliwice (śląskie)

KONSERWATOR UTRZYMANIA ZIELENI - 997,4 PLN

Porządkowanie terenów zielonych, prace pielęgnacyjne drzew i krzewów w parku. Oferta stażu w ramach programu RPOWM skierowana dla osób powyżej 50 roku życia lub osób. niepełnosprawnych powyżej 30 roku życia.
kontakt przez PUP - 2018-05-18 - Gnojnik (małopolskie)

MONTER INSTALACJI TELETECHNICZNEJ - od 2 000 PLN

Wykonywanie instalacji teletechnicznych, spawanie światłowodów
Kois Antoni Zakład Teleradiotechniki Telefon Serwis - 2017-04-14 - Jasło (podkarpackie)

MAGAZYNIER (O) - od 2 500 PLN

Wydawanie produktów z magazynu, przyjmowanie i układanie dostaw, kontrola stanu magazynowego.
Sękpol Jan Kowal Spółka Jawna - 2019-10-07 - Tarnów (małopolskie)

INSPEKTOR W POWIATOWYM OŚRODKU DOKUMENTACJI GEODEZYJNEJ I KARTOGRAFICZNEJ - od 2 500 PLN

praca w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej, dokumenty skłądać do 29.06.2018 do godz. 15.30, więcej informacji zanjduję się na stronie: www.bip.powiatwolsztyn.pl
STAROSTWO POWIATOWE W WOLSZTYNIE - 2018-06-14 - Wolsztyn (wielkopolskie)

MONTER MASZYN ROLNICZYCH - od 2 000 PLN

montaż maszyn rolniczych oraz serwis na terenie kraju
kontakt przez PUP - 2017-10-04 - Rutki-Kossaki (podlaskie)

INSPEKTOR NADZORU INWESTORSKIEGO W DZIALE REMONTÓW - 3 620 - 4 300 PLN

- Bliższe informacje na cuwkatowice.bip.gov.pl- Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie: nadzorowała i odbierała roboty remontowe i inwestycyjne, weryfikowała obmiary i kosztorysy wykonawców, dokonywała rozliczeń finansowych z wykonawcami robót,dokonywała typowania robót, przedmiarowania i wykonywania kosztorysówprzygotowywała założenia do zamówień dokumentacji technicznej.Miejsce wykonywania pracy: CUW Katowice, uL Wita Stwosza 7 40-040 Katowice i obsługiwane jednostki oświatowe.- Wynagrodzenie: 3620 do 4300 zł/brutto (płaca zasadnicza + dodatek funkcyjny + wysługa lat). Praca na umowę o pracę na początek na czas określony do sześciu miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy: po rozstrzygnięciu naboru pod koniec kwietnia 2018r.- Praca: 7:30-15:30. Wymagane wykształcenie średnie techniczne lub wyższe techniczne o kierunku: budownictwo ogólne, uprawnienia budowlane w specjalności: konstrukcyjno-budowlanej.Doświadczenie zawodowe: przy średnim - 6 lat pracy w nadzorze lub wykonawstwie, przy wyższym - 4 lata pracy w wykonawstwie lub nadzorze. Umiejętność kosztorysowania robót budowlanych, dobra znajomość obsługi komputera w zakresie MS WORD, EXCEL, znajomość ustawy prawo-budowlane, ustawa zamówień publicznych, kodeks cywilny w zakresie robót budowlanych.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH - 2018-04-30 - Katowice (śląskie)

INSPEKTOR W KANCELARII OGÓLNEJ - od 2 702 PLN

PEŁNA OFERTA,OGŁOSZENIE NR 46575- (informacja na temat wymaganych dokumentów i oświadczeń oraz wymagań niezbędnych i dodatkowych) znajduje się na stronie internetowej: bip.nadwislanski.strazgraniczna.plw zakładce: WOLNE STANOWISKA PRACY/WOLNE STANOWISKA PRACY W KORPUSIE SŁUŻBY CYWILNEJwymagania niezbędne:posiadanie obywatelstwa polskiego,korzystanie z pełni praw publicznych,nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
NADWIŚLAŃSKI ODDZIAŁ STRAŻY GRANICZNEJ - 2019-04-25 - Łódź (łódzkie)

INSPEKTOR DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 2 000 PLN

- pozyskiwanie i obsługa klientów w zakresie świadczonych usług finansowych,- przeprowadzanie operacji gotówkowych i bezgotówkowych,- aktywna sprzedaż produktów finansowych,- udział w akcjach marketingowych,- kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy
Regionalna Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo- Kredytowa im. Św. Brata Alberta - 2016-08-19 - Białystok (podlaskie)

MECHANIK SAMOCHODÓW OSOBOWYCH I DOSTAWCZYCH - od 2 000 PLN

- Naprawa samochodów osobowych i dostawczych. - Wynagrodzenie: 2000 zł/brutto (okres próbny) + premia za przerób. Praca na umowę o pracę na poczatek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wykształcenie min. zawodowe - mechaniczne. Mile widziane doświadczenie na stanowisku mechanika samochodowego, ale niekoniecznie ---> pracodawca zapewnia przyuczenie. Umiejętność naprawy samochodów. Kontakt WYLĄCZNIE telefoniczny (9:00-18:00) (Tel. 601-288-447) lub e-mail: jarkor (at) poczta.onet.pl
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA JARKOR JAROSŁAW KORYCZAN - 2017-02-28 - Katowice (śląskie)

SERWISANT AUTOMATÓW SAMOSPRZEDAJĄCYCH - 2 700 - 3 500 PLN

Kompleksowa obsługa automatów vendingowych - samosprzedających z produktami spożywczymi. Mozliwość przyuczenia.
EXPRESSO s.c. - 2016-12-02 - Gdynia (pomorskie)

POMOC KUCHENNA - 997,4 PLN

Szkolenie BHPSzkolenie okresowe na stanowisku robotniczymDobra praktyka produkcyjna i higieniczna GMP/GHP/HACCPPraca w kuchni: przygotowanie stanowiska pracyPrawidłowe mycie naczyńObróbka wstępna warzyw Sporządzanie surówek Przyrządzanie posiłków celem dalszej obróbki Obsługa kasy fiskalnej
kontakt przez PUP - 2017-06-22 - Szczecin (zachodniopomorskie)

KELNER - od 1 750 PLN

obsługa dości na sali restauracyjnej, utrzymanie czystośći na sali
F.H.U. ART GRAF Jowik-Kurzeja Beata - 2015-11-25 - Bąków (śląskie)

POMOC ADMINISTRACYJNA - od 2 000 PLN

WYKONYWANIE PRAC BIUROWYCH
kontakt przez PUP - 2017-05-02 - Białaczów (łódzkie)

INSPEKTOR DS. REALIZACJI INWESTYCJI W WYDZIALE INWESTYCJI, INFRASTRUKTURY KOMUNALNEJ I OCHRONY ŚRODOWISKA - od 4 000 PLN

Zakres podstawowych zadań: 1) wydawanie decyzji administracyjnych;2) uzgadnianie projektów budowlanych inwestycji realizowanych na terenach zarządzanych przez Gminę Miasto Ustka;3) przygotowanie inwestycji do realizacji, w tym inwestycji finansowanych z funduszy europejskich;4) przygotowanie opisu inwestycji oraz treści i ustaleń uzyskanych decyzji administracyjnych co jest znaczącym wkładem w stworzenie każdego wniosku o dofinansowanie na działania inwestycyjne;5) realizacja zaplanowanych inwestycji, w tym inwestycji finansowanych z funduszy europejskich gdzie rozliczenie finansowe inwestycji wymusza stworzenie znacznie większej ilości dokumentów niż przy inwestycjach realizowanych tylko ze środków budżetu Miasta;6) bieżące analizy potrzeb inwestycyjnych miasta jak i przygotowywanie wstępnych założeń projektowych;7) analizy kosztowe planowanych do wykonania przyszłych inwestycji wraz z bieżącymi korektami kosztów inwestycji planowanych do współfinansowania w ramach funduszy UE (częste korekty przed złożeniem wniosku w celu dostosowania się do wymogów instytucji dofinansowującej);8) tworzenie dokumentacji przetargowej wraz z bieżącą analizą ryzyka przy jej tworzeniu dla każdej z inwestycji;9) nadzór nad realizację zlecanych inwestycji;10) dbanie o właściwe zorganizowanie procesu budowlanego inwestycji dla obiektów stanowiących własność Gminy, w szczególności przez:a) zapewnienie opracowania projektów oraz wykonania i odbiorów robót budowlanych przez osoby o odpowiednich kwalifikacjach;b) pozyskiwanie od innych organów, w procesach budowlanych, stosownych uzgodnień, pozwoleń lub opinii, zgodnie z obowiązującymi przepisami;c) zawiadamianie właściwych organów o zamierzonym terminie rozpoczęcia robót remontowo budowlanych oraz o zmianie kierownika budowy, inspektora nadzoru lub projektanta sprawującego nadzór;d) w przypadku braku obowiązku ustanawiania kierownika budowy przechowywanie dokumentów, stanowiących podstawę wykonania robót remontowo budowlanych, w tym certyfikatów, deklaracji zgodności i oświadczeń;e) w przypadku, jeżeli do wykonania prac przygotowawczych lub robót remontowo budowlanych niezbędne jest wejście na teren sąsiedniej nieruchomości, koordynowanie uzyskanej przez Wydział Gospodarki Nieruchomości w imieniu inwestora zgody właściciela na prowadzenie robót oraz ustalenie sposób, zakresu i terminu korzystania z nieruchomości oraz przedstawienie propozycji ewentualnych rekompensat z tego tytułu;f) sprawowanie w imieniu inwestora nadzoru nad właściwym, zgodnym z zawartymi umowami, wypełnianiem obowiązków przez pozostałych uczestników procesu remontowo-budowlanego;g) przygotowanie projektów umów oraz dokumentacji przetargowych w zakresie inwestycji, remontów a w przypadku zaistnienia takiej konieczności przygotowywanie projektów aneksów do zawartych umów, protokołów i uzgodnień;h) zawiadamianie właściwych organów o zakończeniu remontu, a w przypadku nałożenia takiego obowiązku występowanie z wnioskiem o uzyskanie pozwolenia na użytkowanie obiektu budowlanego;i) dokonywanie w imieniu inwestora odbioru do użytkowania obiektu budowlanego wraz z dokumentacją budowy i dokumentacją powykonawczą, a także wszystkich innych dokumentów i decyzji dotyczących obiektu, a w razie potrzeby instrukcji obsługi i eksploatacji obiektu: instalacji i urządzeń związanych z nim;j) przekazywanie w imieniu inwestora dokumentacji, o której mowa w pkt i) zarządcy obiektu, określając szczegółowo zakres obowiązków spoczywających na zarządcy, a dotyczących utrzymania przekazanego obiektu budowlanego;k) zlecanie kosztorysów inwestorskich związanych z realizacją zadań remontowych i innych nie wymagających pozwolenia na budowę;l) nadzorowanie i realizacja prac remontowych zawartych w planach;m) przygotowanie propozycji w zakresie wydatków budżetowych dotyczących zadań remontowych i inwestycyjnych Gminy;n) współpraca z projektantami w czasie realizacji inwestycji;o) udział w czynnościach odbiorowych zadań inwestycyjnych;p) ocena merytoryczna przy rozliczaniu finansowym zadań, w tym sprawdzanie prawidłowości wystawiania faktur z punktu widzenia podpisanych umów oraz ich zgodności z posiadanym budżetem;q) organizowanie i uczestnictwo w przeglądach gwarancyjnych. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku: Praca w siedzibie Urzędu Miasta, na II piętrze, budynek bez windy, z parteru na piętro podjazd dla osób niepełnosprawnych. Zatrudnienie na czas określony 6 m-cy z możliwością przedłużenia, w pełnym wymiarze czasu pracy, zgodnie z art. 16 i 19 ustawy o pracownikach samorządowych, w Referacie Inwestycji. Wysokość wynagrodzenia brutto miesięcznie: 4000 zł - wynagrodzenie zasadnicze oraz dodatek za staż pracy.
Urząd Miasta Ustka - 2018-10-03 - Ustka (pomorskie)

INSPEKTOR (DS. OCHRONY ŚRODOWISKA) - do 1 150 PLN

- nadzorowanie i przestrzeganie przepisów ochrony środowiska w jednostce wojskowej oraz właściwej eksploatacji użytkowanych nieruchomości i infrastruktury technicznej, - opracowywanie informacji o stanie środowiska,- opracowywanie planów zadań ochronnych i planów ochrony w odniesieniu do użytkowanych terenów, - przeprowadzanie badań poziomów pół elektromagnetycznych w środowisku, - prowadzenie szkoleń z zakresu ochrony środowiska. Umowa na okres próbny - 3 miesiące.Pół etatu. Praca w systemie jednozmianowym w godzinach : 7:00 - 15:30. Kontakt kandydatów z pracodawcą: tel. 261 669 811, e-mail: m.jurkanis (at) ron.mil.pl
JEDNOSTKA WOJSKOWA 2644- 3 BRYGADA RADIOTECHNICZNA - 2019-08-09 - Wrocław (dolnośląskie)

MURARZ - od 15 PLN

Prace remontowe. Pracodawca zapewnia dowóz z Tomisławia do miejsca pracy. Praca jednozmianowa w godzinach od 07:00 do 15:00. Proponowane wynagrodzenie 15,00 zł na godzinę na okresie próbnym. Istnieje możliwość przyuczenia.
Zakład Robót Budowlanych INSMUR M.Borzyszkowski - 2018-06-11 - Tomisław (dolnośląskie)

FRYZJER - od 1 850 PLN

strzyżenie damskie i męskie
kontakt przez PUP - 2016-04-21 - Będzin (śląskie)

POMOCNIK KOMENDANTA OCHRONY (SEKCJA OCHRONY OBIEKTÓW) - od 2 580 PLN

ZAKRES WYKONYWANYCH ZADAŃ:- wykonywanie kopi zapasowych oprogramowania systemu alarmowego oraz bazy danych SKD;- prowadzenie ewidencji wniosków o wydanie elektronicznych kart dostępu oraz przepustek samochodowych;- prowadzenie ewidencji i wydawanie (programowanie) elektronicznych kart dostępu SKD oraz przepustek samochodowych na rzecz jednostek i instytucji dyslokowanych na terenie kompleksu wojskowego;- sporządzanie dla potrzeb biura przepustek wykazów osób oraz pojazdów firm zewnętrznych realizujących prace (usługi) na rzecz jednostek dyslokowanych na terenie kompleksu wojskowego oraz bieżąca ich aktualizacja.
25 Wojskowy Oddział Gospodarczy - 2019-03-14 - Białystok (podlaskie)

ELEKTROMONTER - od 16 PLN

- Praca przy budowie oświetlenia ulicznego, wykopy pod kable, stawianie słupów. Praca na terenie woj. śląskiego.- Wynagrodzenie: 16 zł/brutto/godzina + premie uznaniowe. Praca na umowę o pracę na okres próbny do trzech miesięcy z możliwością przedłużenia. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 6:00-14:00. Wymagane wykształcenie min. zawodowe. Wymagane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Wymagane osoby bez nałogów. Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny (Tel. 32-314-11-96) w godzinach: 7:00-15:00.
FIRMA PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWA "COMPLEXUS" BAL, MAJCHER, POMPA SPÓŁKA JAWNA - 2015-12-01 - Katowice (śląskie)

INSPEKTOR DS. KSIĘGOWO-PODATKOWYCH - 3 000 - 4 000 PLN

1. Księgowanie wpłat w zakresie opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi2. Wystawianie upomnień3. Wystawianie tytułów wykonawczych4. Sporządzanie sprawozdań budżetowych i finansowych w zakresie księgowości obejmującej opłatę za gospodarowanie odpadami komunalnymi5. Prowadzenie postępowań administracyjnych zgodnie z Ustawą o utrzymaniu czystości i porządku w gminach oraz Ustawy Ordynacja podatkowa6. Prowadzenie postępowań w zakresie udzielania ulg w spłacie zobowiązań z tytułu opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi
MIEJSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO WODOCIĄGÓW I KANALIZACJI sp. z o.o. - 2019-05-10 - Lubin (dolnośląskie)

ELEKTRYK - 4 000 - 5 000 PLN

zgodnie ze stanowiskiem
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCJI HANDLU I USŁUG "PIRAMIDA" SP. Z O.O. - 2019-08-23 - Kostrza (dolnośląskie)

INSPEKTOR DS.KADR - 2 350 - 3 060 PLN

sporządzanie dokumentacji związanej z nawiązywaniem, przebiegiem irozwiązywaniem stosunku pracy; prowadzenie i archiwizowanie aktosobowych zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami; ewidencjonowanie danych pracowniczych i zleceniobiorców w systemiekadrowo-placowym; sporządzanie zaświadczeń i innych dokumentówdotyczących zatrudnienia, do których pracodawca zobowiązany jestprzepisami prawa; prowadzenie ewidencji w zakresie nieobecnościpracowników; sporządzanie materiałów do sprawozdawczości statystycznej, praca w godz. 7-15
MIEJSKI ZAKŁAD KOMUNIKACYJNY W OPOLU - 2017-08-29 - Opole (opolskie)

INSPEKTOR W REFERACIE USTANAWIANIA PRAW DO NIERUCHOMOŚCI W WYDZIALE GOSPODARKI MIENIEM W URZĘDZIE MIASTA KATOWICE - od 2 900 PLN

- Więcej informacji na stronie: https://bip.katowice.eu/Ogloszenia/OfertyPracy/ogloszenie.aspx?idr=1755&menu=729- Ogłoszenie Nr OZ/116/2019 Prezydent Miasta Katowice, ul. Młyńska 4, Katowice Urząd Miasta Katowice poszukuje kandydata na wolne stanowisko urzędnicze - inspektor - w Referacie Ustanawiania Praw do Nieruchomości w Wydziale Gospodarki Mieniem.Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie:- prowadziła postępowania w zakresie znoszenia współwłasności nieruchomości,- prowadziła postępowania w zakresie uwłaszczania na nieruchomościach, m.in. w trybie art. 211 ustawy o gospodarce nieruchomościami oraz art. 35 ustawy o spółdzielniach mieszkaniowych,- prowadziła postępowania w zakresie wydawania zgód użytkownikom wieczystym na podział wieczystoksięgowy,- współuczestniczyła w prowadzeniu postępowań związanych z pozyskiwaniem nieruchomości do zasobu w drodze spadkobrania,- prowadziła postępowania związane z przekazywaniem nieruchomości na cele publiczne w drodze darowizny,- współuczestniczyła w prowadzeniu sprawozdawczości i planowaniu w Referacie Ustanawiania Praw do Nieruchomości w Wydziale Gospodarki Mieniem.Warunki pracy na danym stanowisku: - pełny wymiar czasu pracy,- miejsce pracy - Katowice, ul. Młyńska 4 /budynek wyposażony w windę/,- praca przy stanowisku komputerowym, wymagająca wysokiego stopnia samodzielności oraz współpracy z innymi jednostkami i komórkami Urzędu Miasta Katowice, zlokalizowanymi w różnych budynkach, a także bezpośredniego kontaktu z klientem zewnętrznym, - na ofertę mogą aplikować również osoby z orzeczonym stopniem niepełnosprawności.Naszym pracownikom oferujemy:- stabilne zatrudnienie,- kwartalne uznaniowe premie motywacyjne,- dodatkowe wynagrodzenie roczne - tzw. trzynastka,- nagrody jubileuszowe,- ruchomy czas pracy,- lokalizację z dogodnymi połączeniami komunikacji publicznej,- dofinansowanie wypoczynku, biletów do kina, teatru oraz zajęć sportowych,- możliwość uczestnictwa w Pracowniczej Kasie Zapomogowo-Pożyczkowej, pozwalającej na uzyskanie dodatkowych środków pieniężnych na nieprzewidziane lub zaplanowane wydatki, sfinansowanie inwestycji lub zmian,- możliwość skorzystania z grupowego ubezpieczenia na życie i zdrowie,- możliwość uczestnictwa w realizacji zaawansowanych projektów,- rozwój umiejętności poprzez udział w szkoleniach i kursach.- Praca: poniedziałku - środy w godz.: 7:30-15:30, w czwartek: 7:30-17:00, w piątek: 7:30-14:00.
URZĄD MIASTA KATOWICE - 2019-09-25 - Katowice (śląskie)

MAGAZYNIER - od 3 500 PLN

wszystkie zadania związane z gospodarką magazynową, przygotowanie i kompletowanie zamówień, przygotowanie towaru do wysyłek kurierskich
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO - HANDLOWE "SYZAR" SP. Z O.O. - 2017-08-30 - Kusowo (pomorskie)

PRACOWNIK OCHRONY - od 2 250 PLN

ochrona obiektów biurowych i przemysłowych ( Pleszów, Bronowice, ul.Lea)
Usługowa Spółdzielnia Inwalidów - 2019-05-09 - Kraków (małopolskie)

INSPEKTOR KONTROLI JAKOŚCI - od 2 200 PLN

-weryfikacja jakości produktów zgodnie z kartami kontrolnymi,-wypełnianie dziennych zapisów kontrolnych w obrębie pionów działu,-wykonywanie pomiarów, przeprowadzanie testów,-przeprowadzanie dziennych audytów linii,-tworzenie reklamacji wewnętrznych w przypadku znalezienia produktu lub półproduktu niezgodnego, błędu w procesie produkcji lub niewłaściwego składowania
Ace Rico Poland Sp. z o.o. - 2017-08-18 - Bielawa (dolnośląskie)