INSPEKTOR DS. WSPÓLNOT MIESZKANIOWYCH Olsztyn oferta pracy Zakład Lokali i Budynków Komunalnych

Stanowisko: INSPEKTOR DS. WSPÓLNOT MIESZKANIOWYCH

Wynagrodzenie: od 3 000 do 3 200 PLN

Zakres obowiązków: Reprezentowanie Gminy Olsztyn we wspólnotach mieszkaniowych, zajmowanie stanowiska w imieniu Gminy w uchwałach wspólnot mieszkaniowych, uczestniczenie w zebraniach wspólnot mieszkaniowych, monitorowanie wydatków Gminy wynikających z zarządu nieruchomością wspólną w budynkach z udziałem Gminy Olsztyn, weryfikowanie zgodności z prawem podejmowanych uchwał wspólnot mieszkaniowych, podejmowanie działań zmierzających do wyznaczenia - wspólnie z pozostałymi współwłaścicielami - zarządcy nieruchomościami w których udział Gminy przekazany został w administrowanie Zakładowi Lokali i Budynków Komunalnych w Olsztynie, prowadzenie spraw związanych z udzielaniem pożyczek właścicielom lokali na remonty części wspólnych w budynkach wspólnot mieszkaniowych, prowadzenie spraw dotyczących interwencji najemców komunalnych lokali mieszkalnych znajdujących się w budynkach wspólnot mieszkaniowych, w zakresie użytkowania części wspólnych budynków, przygotowanie i realizacja wniosku o wszczęcie postępowania w sprawie zamówień publicznych na wykonanie dokumentacji technicznej, przeprowadzanie kontroli zarządców i administratorów budynków wspólnot mieszkaniowych z udziałem Gminy Olsztyn m.in. w zakresie realizacji uchwał, współpraca z Zakładami Budynków Komunalnych I, II, IV Sp. z o. o., Olsztyńskim Towarzystwem Budownictwa Społecznego Sp. z o. o. oraz innymi zarządcami budynków w zakresie zadań wynikających z obowiązków właściciela.Godziny pracy 7:30-15:30

Data publikacji: 2021-03-18

Lokalizacja: Olsztyn (warmińsko-mazurskie)

Pracodawca: Zakład Lokali i Budynków Komunalnych

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Cicha 5, 10-313 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Reprezentowanie Gminy Olsztyn we wspólnotach mieszkaniowych, zajmowanie stanowiska w imieniu Gminy w uchwałach wspólnot mieszkaniowych, uczestniczenie w zebraniach wspólnot mieszkaniowych, monitorowanie wydatków Gminy wynikających z zarządu nieruchomością wspólną w budynkach z udziałem Gminy Olsztyn, weryfikowanie zgodności z prawem podejmowanych uchwał wspólnot mieszkaniowych, podejmowanie działań zmierzających do wyznaczenia - wspólnie z pozostałymi współwłaścicielami - zarządcy nieruchomościami w których udział Gminy przekazany został w administrowanie Zakładowi Lokali i Budynków Komunalnych w Olsztynie, prowadzenie spraw związanych z udzielaniem pożyczek właścicielom lokali na remonty części wspólnych w budynkach wspólnot mieszkaniowych, prowadzenie spraw dotyczących interwencji najemców komunalnych lokali mieszkalnych znajdujących się w budynkach wspólnot mieszkaniowych, w zakresie użytkowania części wspólnych budynków, przygotowanie i realizacja wniosku o wszczęcie postępowania w sprawie zamówień publicznych na wykonanie dokumentacji technicznej, przeprowadzanie kontroli zarządców i administratorów budynków wspólnot mieszkaniowych z udziałem Gminy Olsztyn m.in. w zakresie realizacji uchwał, współpraca z Zakładami Budynków Komunalnych I, II, IV Sp. z o. o., Olsztyńskim Towarzystwem Budownictwa Społecznego Sp. z o. o. oraz innymi zarządcami budynków w zakresie zadań wynikających z obowiązków właściciela.Godziny pracy 7:30-15:30

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 do 3 200 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: Pierwsza umowa na okres próbny

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1

Nazwa stanowiska: INSPEKTOR DS. WSPÓLNOT MIESZKANIOWYCH

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Olsztyn

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie

warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 28

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Olsztyn

warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2862

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Olsztyn

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 do 3 200 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.04.2021

Data zakończenia pracy: 30.06.2021

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące

Wymagane wykształcenie dla kandydatów: wyższe (w tym licencjat)

wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array

wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_1: Array

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie- wyższe lub średnie, Kierunek/Specjalizacja zarządzanie nieruchomościami, prawo, administracja.Doświadczenie zawodowe 1 rok stażu pracy przy wykształceniu wyższym, 3 lata stażu pracy przy wykształceniu średnimMile widziana praca na podobnym stanowisku lub praca w zakładach gospodarki komunalnej, w samorządach. Znajomość przepisów: przepisów prawa dotyczących gospodarki komunalnej, wspólnot mieszkaniowych, finansów publicznych, zamówień publicznych, ochrony praw lokatorów.

Wymagania odnośnie stażu pracy: [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 1

Nazwa pracodawcy: Zakład Lokali i Budynków Komunalnych

danePracodawcy_nip: 7393382811

danePracodawcy_regon: 519583959

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Miejski Urząd Pracy w Olsztynie

Adres pracodawcy:
Cicha 5, 10-313 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty i oświadczenia:1) list motywacyjny,2) życiorys zawodowy curriculum vitae,3) kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe i staż pracy,4) kopie dyplomów lub świadectw potwierdzających wykształcenie,5) kopie zaświadczeń/dokumentów o ukończonych kursach lub szkoleniach,6) kopie referencji (o ile kandydat je posiada),7) inne dokumenty, które kandydat uważa za istotne w jego przyszłej pracy na stanowisku określonym w niniejszym ogłoszeniu o naborze, 8) kwestionariusz dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;9) oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu (w przypadku zatrudnienia kandydat przedkłada zaświadczenie o niekaralności z Centralnego Rejestru Skazanych);10) oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych;11) oświadczenie stwierdzające zdolność do wykonywania pracy na danym stanowisku;12) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a oraz art. 6 ust. 2 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych z związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE. L 119.1 z dnia 04.05.2016 r.).13) oświadczenie potwierdzające posiadanie obywatelstwa polskiego.Dokumenty należy składać lub przesłać w terminie:Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w formie elektronicznej lub pisemnej w Zakładzie Lokali i Budynków Komunalnych z siedzibą przy ul. Cichej 5, do dnia 29.03.2021 r., w przypadku składania ofert drogą pocztową za termin jej złożenia uznaje się dzień otrzymania dokumentów aplikacyjnych przez Zakład Lokali i Budynków Komunalnych. Na kopercie należy umieścić dopisek: Dotyczy naboru na stanowisko inspektora ds. wspólnot mieszkaniowych.Aplikacje, które wpłyną do ZLiBK po wyżej określonym terminie i/lub bez kompletu wymaganych dokumentów nie będą rozpatrywane. Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie www.praca.olsztyn.eu oraz na stronie internetowej Zakładu Lokali i Budynków Komunalnych zlibk.olsztyn.eu

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie

danePracodawcy_kodWojewodztwa: 28

Powiat pracodawcy: m. Olsztyn

danePracodawcy_kodPowiatu: 2862

Gmina pracodawcy: Olsztyn

Kraj pracodawcy: Polska

danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134

Miejscowość pracodawcy: Olsztyn

danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0964465

Ulica pracodawcy: Cicha

Numer budynku pracodawcy: 5

Oferta zgłoszona przez: Miejski Urząd Pracy w Olsztynie

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|441990

Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani

pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211

Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 18.03.2021

Data dodania oferty pracy: 18.03.2021

Oferta pracy ważna do: 31.03.2021

Data udostępnienia oferty pracy: 18.03.2021

Data przyjęcia oferty pracy: 18.03.2021

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

kodJezyka: pl

link:
https://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?625e6c9b31153441c464d790a62cc4ee

Podobne oferty pracy

INSPEKTOR DS. BHP - od 2 000 PLN

obsługa firm w zakresie BHP
kontakt przez PUP - 2016-10-14 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)

INSPEKTOR DO SPRAW BUDOWLANYCH - od 3 500 PLN

Obsługa Wspólnot Mieszkaniowych pod względem technicznym, kosztorysowanie, odbiór prac budowlanych, współpraca z zarządami Wspólnot, realizacja zawartych umów; po okresie próbnym możliwość podjęcia pracy na czas nieokreślony; wysokość wynagrodzenia do uzgodnienia z pracodawcą; godziny pracy 7.00- 15.00
Zespół Zarządców Nieruchomości Sp. Z o. o. - 2017-01-13 - Słupsk (pomorskie)

INSPEKTOR W WYDZIALE ROZWOJU GOSPODARCZEGO I PROMOCJI - od 1 850 PLN

Wspieranie przedsiębiorczości i planowania strategicznego, współpraca ze służbami zatrudnienia w zakresie aktywizacji rynku pracy, tworzenie i aktualizacja dokumentów strategicznych Powiatu, podejmowanie działań na rzecz rozwoju i ożywienia gospodarczego Powiatu i regionu, a w szczególności organizowanie prezentacji gospodarczych Powiatu na targach i imprezach wystawienniczych, we współpracy z organami administracji rządowej, samorządowej oraz organizacjami gospodarczymi, przygotowywanie informacji i analiz w zakresie rozwoju gospodarczego, tworzenie baz danych firm powiatu płockiego oraz obiektów do zagospodarowania na terenie powiatu w celu realizacji wspólnych przedsięwzięć gospodarczych.
Starostwo Powiatowe w Płocku - 2016-03-10 - Płock (mazowieckie)

KIEROWCA KAT. B - 2 200 - 4 500 PLN

przewóz towarów, odpowiedzialność za samochód i powierzone mienie, praca w trasach międzynarodowych głównie Litwa, Estonia, Łotwa
Mikołaj Kołacki MIKAN - 2018-10-26 - Stare Oborzyska (wielkopolskie)

SZEF KUCHNI ( CATERING ) - od 2 200 PLN

przyjmowanie towaru, zarządzanie pracownikami, wydawanie posiłków, gotowanie
kontakt przez PUP - 2018-07-10 - Koszalin (zachodniopomorskie)

INSPEKTOR DS. ŁÓDZKIE DLA BIZNESU - od 2 800 PLN

wdrażanie instrumentów promocji gospodarki i przedsiębiorczości regionu łódzkiego
URZĄD MARSZAŁKOWSKI W ŁODZI - 2021-06-24 - Łódź (łódzkie)

INSPEKTOR BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY PRACY - od 620,58 PLN

1. Przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy2. Udział w ustalaniu okoliczności przeczyn wypadków przy pracy oraz w służbie, jak również w opracowywaniu wniosków wynikającycj z badania przyczyn i okoliczności tych wypadków oraz zachorowań na choroby zawodowe, a także kontrola realizacji tych wniosków,3. Przeprowadzanie rejestrów, komplementowanie i przechowywanie dokumentów dotyczących wypadków przy pracy, stwierdzonych chorób zawodowych i podejrzeń o takie choroby, a także przechowywanie wyników badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia i środowiska pracy4. Udział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego, które wiąże się z wykonywaną pracą, służbą5. Bieżące informowanie pracodawcy o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych, wraz z wnioskami zmierzjącymi do usuwania tych zagrożeń6. Sporządzanie i przedstawienie pracodawcy, conajmniej raz w roku, okresowych analiz stanu bezpieczeństwa i higieny pracy zawierających propozycje przedsięwzięć technicznychi organizacyjnych mających na celu zapobieganie zagrożeniom życia i zdrowia funkcjonariuszy i proacowników oraz poprawę warunków pracy7. Opiniowanie szczegółowych instrukcji dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy na poszczególnych stanowiskach służbowych
KOMENDA POWIATOWA POLICJI w Świebodzinie - 2020-11-13 - Świebodzin (lubuskie)

INFORMATYK (OSOBA W TRAKCIE STUDIÓW) - 550 - 770 PLN

Poszukiwani studenci informatyki do pracy przy porządkowaniu baz danych; mile widziana znajomość WordPress; dyspozycyjność; umowa zlecenie; szczegółowe informacje u pracodawcy
PIOTR BARTKIEWICZ IC MEDIA - 2019-10-24 - Gliwice (śląskie)

ŚLUSARZ (EFS RPO) ŻAGAŃ - 1 033,7 PLN

prace ślusarskie
kontakt przez PUP - 2020-03-26 - Żagań (lubuskie)

INSPEKTOR NADZORU INWESTORSKIEGO - do 3 770 PLN

Sprawowanie nadzoru inwestorskiego na przydzielonych zadaniach inwestycyjnych i remontowych realizowanych zgodnie z przepisami prawa budowlanego. Dokonywanie odbiorów częściowych i końcowychrealizowanych zadań (robót) oraz udział w przeglądach gwarancyjnych. Wykonywanie rozliczeń rzeczowo-finansowych na nadzorowanych zadaniach oraz rozliczeń końcowych. Wykonywanie elaboratów powykonawczych realizowanych zadań. Weryfikacja przyjmowanej do realizacji dok. technicznej(dokumentacji projektowo-kosztorysowej).
17 Terenowy Oddział Lotniskowy - 2017-04-13 - Gdańsk (pomorskie)

INSPEKTOR JAKOŚCI - 2 200 - 2 500 PLN

Kontrola jakościowa w trakcie procesu. Wykonywanie pomiarów oraz badań detali. Wykonywanie kontroli wejściowej materiału.
COSMA CASTING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-06 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)

SPRZEDAWCA - od 2 100 PLN

sprzedaż detaliczna art. spożywczo przemysłowych
kontakt przez PUP - 2018-07-24 - Opoczno (łódzkie)

INSPEKTOR DS. ZAOPATRZENIA K/M - od 3 400 PLN

- realizacja bieżących zakupów- przygotowywanie zamówień/zleceń- prowadzenie rejestrów zakupów- monitorowanie realizacji dostaw i reklamacji- zapewnienie ciągłości i terminowości dostaw
SAMODZIELNY PUBLICZNY ZESPÓŁ ZAKŁADÓW LECZNICTWA OTWARTEGO WARSZAWA-ŻOLIBORZ - 2020-01-23 - Warszawa (mazowieckie)

PRACOWNIK PRODUKCJI SZKLARNIOWEJ 5 - do 1 850 PLN

Oferta dla osób spełniających warunki Regulaminu Refundacji Wyposażenia/Doposażenia,ścieżka dostępu: http://www.pup.gliwice.pl/firma/oferty_pracy_subs_wyposazenie.html i jednocześnie zakwalifikowanych bądź kwalifikujących się do II profilu pomocy, po 30 r.ż.Wykształcenie: podstawowe lub zawodowe; doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku mile widziane; zakres obowiązków: prace porządkowe, pielęgnacja roślin, zbiór pomidora; jedna zmiana; miejsce pracy: Paczyna
kontakt przez PUP - 2016-08-16 - Paczyna (śląskie)

INSPEKTORA DS. INWESTYCJI W WYDZIALE ROZWOJU POWIATU I INWESTYCJI - od 3 200 PLN

a)przygotowywanie i koordynacja realizacji zadań inwestycyjnych i remontowych powiatu, w tym inwestycje i remonty prowadzone w budynkach Starostwa Powiatowego,b)analizowanie wniosków inwestycyjnych, opiniowanie celowości ich realizacji oraz przygotowywanie propozycji realizacji inwestycji, uwzględniając Wieloletni Plan Inwestycyjny, Wieloletnią Prognozę Finansową,c)współpraca z Zarządem Dróg Powiatowych w Słupsku,d)sporządzanie sprawozdania z wykonania inwestycji ujętych w Planie Inwestycyjnym wraz z Wieloletnim Planem Inwestycyjnym,e)przygotowywanie koncepcji architektoniczno-budowlanych planowanych zadań inwestycyjnych oraz sprawdzanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej, wykonanej w oparciu o zaakceptowane koncepcje,f)przygotowywanie wniosków aplikacyjnych wraz z niezbędnymi załącznikami o dofinansowanie zadań z zakresu budowy i modernizacji dróg powiatowych.Nabór dotyczy zatrudnienia: - w wymiarze - pełnym- na czas nieokreślony, z jednoczesnym zastrzeżeniem, że umowa na czas nieokreślony jest poprzedzona umowami na czas określony.W miesiącu październiku 2017 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Starostwie Powiatowym w Słupsku, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił powyżej 6 %.Warunki pracy:a)większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej,b)stanowisko pracy w pomieszczeniu trzyosobowym,c)praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie przy naturalnym i sztucznym oświetleniu,d)wyjazdy w teren,e)wysiłek głównie umysłowy.Szczegóły w ogłoszeniu o naborze na inspektora ds. inwestycji w Wydziale Rozwoju Powiatu i Inwestycji na stronie: bip.powiat.slupsk.pl
Starostwo Powiatowe Słupsk - 2017-11-22 - Słupsk (pomorskie)

LEKARZ - od 4 713 PLN

badanie pacjentów podmiotowe i przedmiotowe, zapoznanie się z organizacją pracy szpitala, kierowanie chorych na badania, kierowanie materiałów biologicznych na badania, interpretacja i ocena wyników
Zespół Opieki Zdrowotnej w Kłodzku - 2020-11-17 - Kłodzko (dolnośląskie)

INSPEKTOR NADZORU INWESTORSKIEGO DS. ELEKTRYCZNYCH (NR REF. 81/ZGN/21) - od 6 000 PLN

- wykonywanie czynności inspektora ds. elektrycznych na terenie zarządzanym przez DOM Madalińskiego- odpowiadanie za ustalenie potrzeb technicznych do wykonania- zajmowanie się sprawami dotyczącymi instalacji elektrycznych , domofonami, sygnalizacją p. poż. oraz wszelkiego rodzaju antenami w budynkach administrowanych przez DOM Madalińskiego.- typowanie robót instalacyjnych w ramach zagrożeń, w lokalach po zmarłych lub zdawanych przez najemców- dokonywanie przeglądów technicznych budynków i lokali zgodnie z Prawem Budowlanym- umawianie komisji dotyczących oceny stanu technicznego instalacji, kwalifikowanie robót do wykonania, wspólnie z pozostałymi inspektorami dokonywanie oceny ich pilności wykonania- kierowanie robót do realizacji w sposób uzgodniony z kierownikiem DOM- prowadzenie na bieżąco kontroli wpisów do książek obiektów zgodnie z umową konserwatora § 1 ust. 10- sporządzanie protokołów typowania robót remontowych- wprowadzanie wykonawcy na roboty, nadzór nad realizacją, dokonywanie odbioru robót dotyczących instalacji elektrycznych zgodnie z Prawem Budowlanym i Ustawą o zamówieniach Publicznych- sprawdzanie i korygowanie całej dokumentacji kosztorysowo- płacowej- nadzorowanie wszystkich prac konserwacyjno instalacyjnych w zakresie terminów realizacji przez konserwatora , jakości ich wykonania oraz dokonywanie rozliczeń finansowych- prowadzenie wspólnie z inspektorem nadzoru robót budowlanych, kompletowania dokumentów wykonywanych robót konserwacyjnych i remontowych w poszczególnych miesiącach- przygotowywanie kosztorysów inwestorskich dla planowanych robót- kompletowanie wszystkich materiałów przetargowych, kosztorysów inwestorskich, specyfikacji technicznych, uczestniczenie w komisjach przetargowych i w konkursach ofert odnośnie robót elektrycznych- odpowiadanie w terminie na pisma dekretowane przez Kierownika DOM a dotyczące spraw elektrycznych zgodnie z KPA- informowanie poprzez Dział Zgłoszeń, administratorki o wszystkich awariach instalacji elektrycznej oraz w razie potrzeby współpraca z Zakładem Energetycznym- współpraca z pracownikiem Działu Zgłoszeń odnośnie informacji o awariach instalacji, terminach ich usuwania, na bieżąco uzgadnianie ich realizacjiInformowanie Kierownika o głównych awariach lub przerwach w dostawach energii elektrycznej - uczestniczenie w komisjach zdawczo odbiorczych lokali m. st. Warszawy przy udziale przedstawiciela WZL, typowanie zakresu robót, sporządzanie kosztorysów inwestorskich, przygotowywanie dokumentacji do konkursu ofert- wykonywanie decyzji wydanych przez Nadzór Budowlany, SANEPID, Inspekcję Pracy, Straż Pożarną i inne organy uprawnione do wydania decyzji mających związek z zadaniami statutowymi ZGN Mokotów- nadanie dalszego biegu sprawom, przekazanie do wykonania, nadzór i rozliczenie wykonania
ZGN w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy - 2021-05-07 - Warszawa (mazowieckie)

MONTER/KA WIĄZEK ELEKTRYCZNYCH - od 2 000 PLN

1. Montaż elementów wiązek elektrycznych2. Wykonywanie prostych prac manualnychPraca od poniedziałku do piątku III zmiany 6:00-14:00, 14:00-22:00, 22:00-06:00. Umowa na czas określony na 1 m-c.
kontakt przez PUP - 2017-03-17 - Mikołów (śląskie)

INSPEKTOR DS. TECHNICZNYCH - od 5 400 PLN

Kierowanie i nadzorowanie pracy podległych pracowników, zabezpieczenie sprawnego działania instalacji i urządzeń domowych, przyjmowanie i wykonywanie zleceń mieszkańców, rozliczenia finansowe i materiałowe usług dla ludności wykonywanych przez konserwatora.
NAUCZYCIELSKA SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA SOPOT DOLNY - 2020-01-21 - Sopot (pomorskie)

CONTROLLING EXPERT - od 9 000 PLN

Wsparcie działa controllingu. Raportowanie, budżetowanie, kontakt z klientem w j. angielskim.
kontakt przez PUP - 2017-02-16 - Łódź (łódzkie)

INSPEKTOR DS CDD UTILITY - od 4 500 PLN

Analiza wstępnych bądź istniejących ocen ryzyka,Zapewnienie właściwej kontroli due diligence,Przegląd baz danych, Weryfikacja i analiza dokumentacji.
kontakt przez PUP - 2016-07-08 - Kraków (małopolskie)

KUCHARZ - od 2 250 PLN

Ocena surowców, półproduktów i wyrobów gotowych i właściwe gospodarowanie nimi, wykonywanie różnymi technikami i metodami, zgodnie z normami surowcowymi - różnych asortymentów potraw z warzyw, owoców i grzybów, mleka i przetworów, jaj, mięsa zwierząt rzeźnych i przetworów mięsnych, utrzymywanie na bieżąco czystości na stanowisku pracy, obsługa kasy fiskalnej.I zmiana: 09.00 17.00 pn-pt
kontakt przez PUP - 2019-04-29 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)

POZOSTALI PRACOWNICY OBSŁUGI BIUROWEJ - od 2 250 PLN

Obsługa biura organizacyjnie i administracyjnie, transport dokumentacji, wystawianie faktur, obsługa programów oraz urządzeń biurowych, sporządzanie oraz prowadzenie korespondencji biura. Współpraca z PODGiK, Nadzorem Budowlanym, klientem indywidualnym i firmami.
kontakt przez PUP - 2019-09-25 - Jarosław (podkarpackie)

INSPEKTOR DS. TRANSPORTU - od 1 400 PLN

ZNAJOMOŚĆ ZAGADNIEŃ ZWIĄZANYCH Z TRANSPORTEM WEWNĘTRZNYM FIRMY. SPRAWOZDAWCZOŚĆ BDO, KOBiZE I INNE.
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG KOMUNALNYCH USKOM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2021-05-11 - Szczecin (zachodniopomorskie)

INSPEKTOR TECHNICZNEGO UTRZYMANIA NIERUCHOMOŚCI - od 2 564 PLN

Prowadzenie gospodarki nieruchomościami w zakresie planowania konserwacji i napraw, rozliczanie robót remontowo - budowlanych wykonywanych systemem zleconym, planowanie potrzeb materiałowych w zakresie robót remontowo - budowlanych, wykonywanie kosztorysów na roboty zgodnie z normami.
43 Wojskowy Oddział Gospodarczy Świętoszów - 2017-02-02 - Bolesławiec (dolnośląskie)

INSPEKTOR NADZORU INWESTORSKIEGO W DZIALE REMONTÓW - od 3 900 PLN

- Bliższe informacje na zojokatowice.bip.gov.pl- Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie: nadzorowała i odbierała roboty remontowe i inwestycyjne, weryfikowała obmiary i kosztorysy wykonawców, dokonywała rozliczeń finansowych z wykonawcami robót, dokonywała typowania robót, przedmiarowania i wykonywania kosztorysów, przygotowywała założenia do zamówień dokumentacji technicznej.- Wynagrodzenie: 3900 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na czas określony trzy miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:30-15:30. Poziom wykształcenia: średnie techniczne lub wyższe techniczne o kierunku budownictwo ogólne. Wymagane uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej. Doświadczenie zawodowe: przy średnim wykształceniu: 6 lat pracy w nadzorze lub wykonawstwie, przy wyższym wykształceniu: 4 lata pracy w wykonawstwie lub nadzorze. Umiejętności: umiejętność kosztorysowania robót budowlanych, dobra znajomość obsługi komputera w zakresie MS WORD, EXCEL.
ZESPÓŁ OBSŁUGI JEDNOSTEK OŚWIATOWYCH - 2015-11-18 - Katowice (śląskie)