INSPEKTOR DS. TECHNICZNYCH Wrocław oferta pracy Spółdzielnia Mieszkaniowa METALOWIEC

Stanowisko: INSPEKTOR DS. TECHNICZNYCH

Wynagrodzenie: od 3 600 PLN

Zakres obowiązków: praca biurowa oraz w terenie osiedla, związana z czynnościami typowymi dla zarządzania zasobami mieszkaniowymi, głównie gospodarka remontowa, kontrole techniczne zasobów, przeglądypraca na umowę na czas nieokreślony, praca jednozmianowaoferta dostępna w sali D

Data publikacji: 2018-04-27

Lokalizacja: Wrocław (dolnośląskie)

Pracodawca: Spółdzielnia Mieszkaniowa METALOWIEC

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Szkocka 99A, 54-402 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
praca biurowa oraz w terenie osiedla, związana z czynnościami typowymi dla zarządzania zasobami mieszkaniowymi, głównie gospodarka remontowa, kontrole techniczne zasobów, przeglądypraca na umowę na czas nieokreślony, praca jednozmianowaoferta dostępna w sali D

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 600 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + 15% premii + dodatek za uprawnienia

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: INSPEKTOR DS. TECHNICZNYCH

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wrocław

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Wrocław

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wrocław

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Czy jest to praca stała?: 1

Zawód: technik budownictwa*

Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 600 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.05.2018

Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Technik budownictwa* (wymagany staż - lata: 5)

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, budowlane

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: dopuszczenie do prac na wysokości

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: OBSŁUGA KOMPUTERA

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie średnie budowlane, minimum 5 lat stażu pracy, posiadanie uprawnień budowlanych, przynależność do Izby zawodowej, umiejętność obsługi komputera, dopuszczenie do pracy na wysokości powyżej 3 metrów

Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 5

Nazwa pracodawcy: Spółdzielnia Mieszkaniowa METALOWIEC

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu

Adres pracodawcy:
Inżynierska 17, 53-227 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: -

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: dolnośląskie

Powiat pracodawcy: m. Wrocław

Gmina pracodawcy: Wrocław

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Wrocław

Ulica pracodawcy: Inżynierska

Numer budynku pracodawcy: 17

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1

Zawód wykonywany przez pracownika: technik budownictwa*

Data dodania oferty pracy: 27.04.2018

Oferta pracy ważna do: 30.06.2018

Data udostępnienia oferty pracy: 27.04.2018

Data przyjęcia oferty pracy: 27.04.2018

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

SPRZEDAWCA - 997,4 PLN

sprzedawca
kontakt przez PUP - 2018-05-16 - Brzozów (podkarpackie)

POMOCNIK BUDOWLANY - od 2 000 PLN

Pomocnik ogólnobudowlany
kontakt przez PUP - 2016-11-10 - Kraków (małopolskie)

KIEROWCA - HANDLOWIEC - 997,4 PLN

1. Dostarczanie posiłków do klientów indywidualnych i firm.2. Dbanie o klientów i wizerunek firmy.3. Utrzymywanie narzędzi pracy w nienagannym stanie, dbanie o porządek w miejscu pracy.
kontakt przez PUP - 2016-08-25 - Łęczyca (łódzkie)

SPRZĄTACZKA BIUROWA - od 700 PLN

sprzątanie pomieszczeń biurowych
"SKAREM" SP. Z O.O ODDZIAŁ RZESZÓW - 2017-02-10 - Ustrzyki Dolne (podkarpackie)

SPRZEDAWCA- KASJER - od 2 100 PLN

obsługa klienta, kasy fiskalnej
DELIKATESY "MAXIM" sp. j. - 2018-04-18 - Lubin (dolnośląskie)

PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY - 1 850 - 2 500 PLN

Pozyskiwanie klientów na usługi telekomunikacyjne, telewizja, internet, telefon.
Strzyżowski.Net Janusz Gomółka - 2015-12-31 - Żarnowa (podkarpackie)

PRACOWNIK PRODUKCJI - od 13 PLN

Pracownik produkcji
kontakt przez OHP - 2016-03-16 - Rawicz (wielkopolskie)

MONTER MEBLI - od 2 700 PLN

Cięcie tkaniny, klejenie elementów tkaniny, dekorowanie za pomocą pasmaterii, pikowanie, wykańczanie detali
kontakt przez PUP - 2017-05-15 - Słupca (wielkopolskie)

KIEROWNIK STOISKA MIĘSO-WĘDLINY-SER - od 2 000 PLN

Nadzór nad zamówieniami towarów, zapewnienie właściwej organizacji pracy podległego działu, zarządzanie podległym zespołem, realizowanie planowanego poziomu sprzedaży, obsługa klientów sklepu zgodnie ze standardami
F.H "HABURA' s.c - 2017-04-25 - Drwinia (małopolskie)

INSPEKTOR BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY PRACY - od 4 000 PLN

Wymagane wykształcenie wyższe (np. specjalność "bezpieczeństwo i higiena pracy") oraz uprawnienia w zakresie BHP, prawo jazdy kat. B. Pracownik powinien posiadać też wiedzę z zakresu ochrony przeciwpożarowej, znajomość przepisów z zakresu ochrony środowiska, umiejętność pracy w systemie ISO, umiejętność opracowywania dokumentacji BHP, znajomość przepisów prawa pracy i BHP. Powinien również cechować się m.in.: rozwiniętymi umiejętnościami przywódczymi i negocjacyjnymi, odpowiedzialnością, sumiennością, samodzielnością oraz umiejętnością przekonywania, argumentowania i prowadzenia dyskusji, a także szybkim refleksem, podzielnością uwagi, zdolnością koncentrowania się i łatwością publicznego zabierania głosu, bardzo dobrą organizacją pracy i umiejętnością zarządzania zespołem pracowników. Charakterystyka pracy: Inspektor BHP to osoba, która koordynuje i nadzoruje z upoważnienia pracodawcy, całokształt poczynań związanych ze stanem bezpieczeństwa i higieny pracy w zakładzie. Do głównych obowiązków tego pracownika należy: prowadzenie analiz ryzyka i oceny ryzyka na stanowiskach pracy, prowadzenie postępowań powypadkowych, kontrola oraz archiwizowanie dokumentacji BHP, przeprowadzanie szkoleń z zakresu BHP, czuwanie nad przestrzeganiem przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, współdziałanie w zakresie profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami, podnoszenie poziomu bezpieczeństwa pracy w firmie. Praca w Brzegu k. Opola. Kontakt z pracodawcą telefoniczny oraz e-mailowy: ergo-tech-sc (at) wp.pl
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWE ERGO-TECH SC - 2018-03-19 - Brzeg (opolskie)

ROBOTNIK GOSPODARCZY- OFERTA ROBÓT PUBLICZNYCH DLA BEZROBOTNYCH. - od 2 100 PLN

Prace porządkwe na terenie gminy Wieliszew.
kontakt przez PUP - 2018-04-23 - Wieliszew (mazowieckie)

KIEROWCA KAT. C Z HDS - od 2 100 PLN

Pomoc przy załadunku, przewóz materiału do klienta, transport ładunków na samochodzie, obsługa żurawia HDS.
Usługi stolarskie Tartak Zygmunt Kleba - 2018-08-31 - Luzino (pomorskie)

ROBOTNIK GOSPODARCZY - od 2 000 PLN

- prace porządkowe i remontowe, wycinka zakrzaczeń na placach, drogach, stadionach, konserwacja urządzeń na placach zabaw, pomoc przy organizacji imprez gminnych.
kontakt przez PUP - 2018-04-20 - Wieleń (wielkopolskie)

KOMINIARZ - od 6 000 PLN

Kominiarz-czyszczenie przewodów kominowych w domkach jednorodzinnych. W przypadku gdy kominiarz posiada tytuł mistrza także wykonywanie: odbiorów, opiniowanie, przeglądy roczne. Wymagane wykształcenie zasadnicze zawodowe, min. 3 miesięczne doświadczenie w zawodzie, wymagane udokumentowane uprawnienia mistrza lub czeladnika kominiarskiego. Tel.794 393 906 Robert Bandurski. Praca- Sulęcin i okolice.
TWÓJ KOMINIARZ ROBERT BANDURSKI - 2017-10-18 - Sulęcin (lubuskie)

INSPEKTORW REFERACIE DS. FUNKCJONARIUSZYSEKCJI SPRAW OSOBOWYCH WYDZIAŁU KADR I SZKOLENIA - od 2 370 PLN

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy: -bieżące prowadzenie i aktualizacja komputerowej kadrowej bazy danych funkcjonariuszy Straży Granicznej, niezbędnych do comiesięcznej transmisji i naliczania przez pion finansowy uposażeń oraz innych należności finansowych;-zakładanie, prowadzenie i bieżące uzupełnianie teczek akt osobowych funkcjonariuszy poprzez włączanie oraz wpisywanie wytworzonych dokumentów związanych ze stosunkiem służbowym poszczególnych funkcjonariuszy celem czytelnego i chronologicznego dokumentowania służby;-bieżące sporządzanie rozkazów personalnych mających formę decyzji administracyjnych na okoliczność mianowania funkcjonariuszy do służby stałej oraz przyznania nagrody jubileuszowej;-wydawanie dokumentacji służbowej oraz wszelkiej korespondencji dotyczącej stosunku służbowego funkcjonariuszy celem doręczenia zainteresowanym, a także udzielania informacji niezbędnych do sporządzania dokumentacji służbowej osobom upoważnionym.
Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej w Kętrzynie - 2018-02-14 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)

SPRZEDAWCA - od 2 100 PLN

sprzedaż biżuterii srebrnej w sklepie firmowym- Salon Glamour w CH Jantar w Słupsku; praca sezonowa lipiec-sierpień) w godz. 10-21; równoważny system czasu pracy; kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 9-21 po wcześniejszym umówieniu telefonicznym
"TAURUS" Sp.J. Wiesław Sząszor Marietta Sząszor - 2017-06-21 - Słupsk (pomorskie)

INSPEKTOR NADZORU INWESTORSKIEGO - od 3 900 PLN

szczegółowo w BIP ofert pracy na stronie www.zimslupsk.com
Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku - 2018-05-14 - Słupsk (pomorskie)

INSPEKTOR NADZORU - od 3 300 PLN

- Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Katowicach poszukuje kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze: inspektora nadzoru w Dziale Dokumentacji i Inwestycji (1 pełny etat). - Do osoby zatrudnionej na ww. stanowisku w szczególności będzie należało: prowadzenie nadzoru inwestorskiego w zakresie robót inwestycyjnych, remontowych, rozbiórkowych; reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z warunkami umowy, projektem technicznym, pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej; sprawdzanie jakości wykonanych robót i wbudowywanych wyrobów budowlanych; sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych; potwierdzanie obmiarów robót, ilości faktycznie wykonanych robót, kontrolowanie rozliczeń budowy, potwierdzanie kosztorysów powykonawczych; przygotowanie i udział w czynnościach odbioru końcowego gotowych obiektów i przekazywanie ich do użytkowania; koordynowanie czynności na obiekcie, dla którego ustanowiono inspektorów nadzoru w zakresie różnych specjalności; w okresie gwarancji nadzór nad usuwaniem zgłaszanych lub zauważonych usterek po realizacji nadzorowanych przez siebie zadań; sporządzanie zakresów robót, przedmiarów robót, kosztorysów inwestorskich, specyfikacji technicznych; sporządzanie specyfikacji technicznych określających zakres i formę dokumentacji technicznej, tj. projektu budowlanego, projektu wykonawczego, przedmiaru robót, kosztorysu inwestorskiego, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót; sporządzanie programów funkcjonalno- użytkowych dla planowanych inwestycji; sporządzanie opinii technicznych i zakresów robót budowlanych w celu wykonania remontów i inwestycji dla budynków mieszkalnych wielorodzinnych, użyteczności publicznej; sporządzanie wycen zlecanej dokumentacji technicznej i szacunków kosztów wykonania robót budowlanych; sporządzanie umów na wykonanie dokumentacji technicznej i nadzór nad ich realizacją; monitorowanie i koordynowanie procesu sporządzania dokumentacji technicznej; prowadzenie narad koordynacyjnych z wykonawcami dokumentacji technicznej i innymi stronami postępowania; prowadzenie korespondencji z wykonawcami dokumentacji technicznych, instytucjami, urzędami i zainteresowanymi stronami; sprawdzanie pod względem technicznym, merytorycznym i formalnym projektów technicznych, przedmiarów robót, kosztorysów inwestorskich, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, dokonywanie ich odbiorów i rozliczanie kosztów; przygotowywanie wniosków i kompletowanie dokumentów koniecznych dla uzyskiwania pozwoleń na budowę/rozbiórkę; udział w wizjach organizowanych przez komórki wewnętrzne i jednostki zewnętrzne, nadzór nad prowadzeniem spraw i korespondencją z tym związaną; udzielanie odpowiedzi na pisma, skargi i interwencje dotyczące prowadzonych spraw; udział w posiedzeniach i pracach Zakładowej Komisji Przetargowej.- Warunki pracy: pełny wymiar czasu pracy, miejsce pracy Katowice, ul. Mieszka I 2, 40-887 Katowice, praca: przy stanowisku komputerowym i w terenie, wymagająca wysokiego stopnia samodzielności, odpowiedzialności i umiejętności pracy w zespole oraz bezpośredniego i telefonicznego kontaktu z klientami.- Wskaźnik zatrudnienia: W lutym 2017r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Komunalnym Zakładzie Gospodarki Mieszkaniowej w Katowicach, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił mniej niż 6%.- Wynagrodzenie: 3300 zł/brutto zgodnie z Regulaminem wynagradzania KZGM. Praca na umowę o pracę na czas określony do 6 miesięcy - 1 umowa. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy zostanie ustalona po przeprowadzonym naborze (ok. 10.04.2017).- Praca: 7:00-15:00.
KOMUNALNY ZAKŁAD GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ W KATOWICACH - 2017-03-07 - Katowice (śląskie)

INSPEKTOR BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY PRACY - od 2 100 PLN

Przeprowadzanie stanu kontroli BHP w zakładzie pod względem przestrzegania zasad i przepisów bhp, sporządzanie analiz bhp, informowanie zwierzchnika o zagrożeniach w zakładzie, udział w opracowywaniu planów modernizacji w zakładzie, prowadzenie rejestrów oraz kompletowanie dokumentacji.
Przedsiębiorstwo Robót Drogowo-Mostowych Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2018-06-14 - Tomaszów Lubelski (lubelskie)

POMOCNICZY ROBOTNIK SZKLARNIOWY - od 13 PLN

praca w szklarni przy pielęgnacji roślin, zbiorze i sortowaniu pomidorów, wykonywanie pracy w zespole ludzi posługującymi się jez. ukraińskim i rosyjskim
kontakt przez PUP - 2017-10-13 - Wolica-Kolonia (lubelskie)

HANDLOWIEC - do 2 100 PLN

znajomosć procedur logistycznych i prawnych w eksporcie do Rosji, Ukrainy, Białorusi, Kazachstanu, Uzbekistanu,
kontakt przez PUP - 2016-12-05 - Chorzów (śląskie)

INSPEKTOR NADZORU BUDOWLANEGO - od 3 300 PLN

- udział w opracowywaniu programów i planówremontowych, - sporządzanie/weryfikacja kosztorysów robótremontowo-budowlanych, - nadzór nad realizacją prowadzonych pracremontowo-budowlanych, - dbanie o właściwy stan techniczny budynkówSpółdzielni, - prowadzenie książek obiektów budowlanych, - organizowanie i nadzór nad kontrolami i przeglądami technicznymi obiektów budowlanych, -prowadzenie korespondencji w sprawach technicznych, - inne, niezbędne do wykonywania powierzonych zadań.
Spółdzielnia Mieszkaniowa Lokatorsko-Własnościowa "PRZYJAŹŃ" w Krzeszowicach - 2016-11-07 - Krzeszowice (małopolskie)

INSPEKTOR NADZORU INWESTORSKIEGO BRANŻY BUDOWLANEJ - od 3 080 PLN

nadzór inwestorski nad robotami budowlano-montażowymi,rozliczenia rzeczowo-finansowe zadań,wyjazdy w teren
Rejonowy Zarząd Infrastruktury - 2016-03-03 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)

TOKARZ - od 15 PLN

Obsługa tokarki uniwersalnej ogólnego przeznaczenia. Praca na terenie woj. wielkopolskiego, dolnośląskiego i łódzkiego.
kontakt przez PUP - 2018-01-30 - Kępno (wielkopolskie)

KOORDYNATOR DS. OBSŁUGI KLIENTA - od 2 600 PLN

zgodnie ze stanowiskiem
TESCO POLSKA SP. Z O.O. - 2016-09-02 - Starogard Gdański (pomorskie)

PRACOWNIK BIUROWY - od 2 100 PLN

Obsługa klienta, programu kasowego, obsługa komputera, dystrybucja ulotek itp. Oferta skierowana do osób bezrobotnych z ustalonym II profilem pomocy, które nie ukończyły 30 roku życia.
kontakt przez PUP - 2018-07-05 - Bielsko-Biała (śląskie)

INSPEKTOR / SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNO - BIUROWYCH - 2 500 - 3 000 PLN

Wykształcenia min. średnie (administracja, ekonomia);doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku - dodatkowy atut; znajomość jęz. angielskiego - dodatkowy atut; biegła znajomość obsługi komputera, w tym MS Office i urządzeń biurowych, dobra organizacja pracy; zakres obowiązków: prowadzenie sekretariatu, sporządzanie pism, prowadzenie ewidencji korespondencji wychodzącej i przychodzącej, prowadzenie dokumentacji związanej z fakturami zakupu, prowadzenie dokumentacji kadrowej dotyczącej pracowników, prowadzenie ewidencji umów, zarządzeń, instrukcji; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
PCC INTERMODAL SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-12-08 - Gliwice (śląskie)


Wybierz powiat