INSPEKTOR DS. OCHRONY ŚRODOWISKA Korzyścienko oferta pracy Miejski Zakład Zieleni, Dróg i Ochrony Środowiska w Kołobrzegu Sp. z o.o.
Stanowisko: INSPEKTOR DS. OCHRONY ŚRODOWISKA
Wynagrodzenie: od 3 400 PLN
Zakres obowiązków: Sporzadzanie sprawozdań, raportów, analiz dot. gospodarki odpadami, prowadzenie ewidencji ilosciowej dostarczanych odpadów, przyjmowanie wpłat gotówkowych od klientów. Znajomość pakietu Office - Excel Praca w godzinach 7-15. Praca w kompostowni - Korzyścienko
Data publikacji: 2019-08-05
Lokalizacja: Korzyścienko (zachodniopomorskie)
Pracodawca: Miejski Zakład Zieleni, Dróg i Ochrony Środowiska w Kołobrzegu Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wspólna 1, 78-100 Korzyścienko, powiat: kołobrzeski, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Sporzadzanie sprawozdań, raportów, analiz dot. gospodarki odpadami, prowadzenie ewidencji ilosciowej dostarczanych odpadów, przyjmowanie wpłat gotówkowych od klientów. Znajomość pakietu Office - Excel Praca w godzinach 7-15. Praca w kompostowni - Korzyścienko
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 400 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR DS. OCHRONY ŚRODOWISKA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Korzyścienko
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kołobrzeski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kołobrzeg
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: inspektor ochrony środowiska
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 400 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.09.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: znajomość przepisów prawnych
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa komputera pakiet Ms Office
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Znajomość przepisów prawnych dot. ochrony środowiska.
Nazwa pracodawcy:
Miejski Zakład Zieleni, Dróg i Ochrony Środowiska w Kołobrzegu Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kołobrzegu
Adres pracodawcy:
VI Dywizji Piechoty 60, 78-100 Kołobrzeg, powiat: kołobrzeski, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
Powiat pracodawcy: kołobrzeski
Gmina pracodawcy: Kołobrzeg
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kołobrzeg
Ulica pracodawcy: VI Dywizji Piechoty
Numer budynku pracodawcy: 60
Profil działalności pracodawcy: wywóz smieci i odpadów
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kołobrzegu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: inspektor ochrony środowiska
Data dodania oferty pracy: 05.08.2019
Oferta pracy ważna do: 05.09.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 05.08.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 05.08.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?1165f8997656df89011e14f70d599f54
Podobne oferty pracy
Prowadzenie sprzedaży produktów z branży technicznej, ciągły kontakt pisemny i ustny w języku angielskim i włoskim z firmami z zagranicy, podróże służbowe na terenie całego kraju (możliwe zagraniczne). Przyjmowanie zleceń od klienta, sprawdzanie rysunków, sporządzenie formularzy, kontrolowanie realizacji zlecenia.
WIEJAK SP. Z O.O. - 2017-04-27 - Litwinki (warmińsko-mazurskie)
Pomoc w przygotowywaniu potraw zgodnie z ustalonym jadłospisem.
SP ZOZ SANATORIUM MSWiA W SOPOCIE - 2017-04-07 - Sopot (pomorskie)
jw.
Biuro Rzecznika Praw Pacjenta - 2018-11-20 - Warszawa (mazowieckie)
Podstawowe obowiązki:1. Kontrola jakości i poprawności wykonanych prac w odniesieniu do dokumentacji projektowej.2. Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych.3. Kontrola postępu w realizacji robót w zakresie zgodności z przyjętym harmonogramem, budżetem.4. Ocena robót w zakresie jakości ich realizacji oraz zastosowanych materiałów, zgodności z przyjętą dokumentacją techniczną, kontraktem oraz obowiązującymi przepisami i normatywami.5. Potwierdzenie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad.6. Przeprowadzenie inwentaryzacji rzeczowej prac, urządzeń, instalacji.7. Przeprowadzenie inwentaryzacji dokumentacji i środków niematerialnych w zakresie danej specjalności.8. Ocena proponowanych zmian oraz weryfikacja kosztorysów.9. Raportowanie.10. Nadzór nad prawidlowością i terminowością usunięcia wad i usterek stwierdzonych w czasie odbiorów jakościowych.11. Weryfikacja dokumentacji projektowej.12. Współpraca z wykonawcami robót budowlanych.13. Rozliczanie przeprowadzonych prac.14. Inne obowiązki związane z powierzonymi zadaniami.15. Udział w posiedzeniach Komisji Oceny Projektów Inwestycyjnych i egzekowowanie od projektantów ewentualnych zamian i poprawek w projektach, kosztorysach inwestorskich i przedmiarach.16. Przygotowanie materiałów i dokumentów formalno - prawnych, celem umożliwienia prac budowlanych.
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2016-12-08 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
koordynowanie spraw związanych z organizacją, funkcjonowaniem i współpracą z jednostkami pomocniczymi gminy* Szczegóły oferty: www.bip.oborniki.pl, zakładka Oferty pracy
Urząd Miejski Oborniki - 2019-07-22 - Oborniki (wielkopolskie)
Obsługa sklepu internetowego; sprzedaż artykułów bhp i ppoż; prowadzenie szkoleń bhp; tworzenie wymaganej dokumentacji wynikającej z przepisów bhp i prawa pracy; wykonywanie audytów bhp; tworzenie programów szkoleń, dokumentacji powypadkowej; usuwanie uwag pokontrolnych PIP; prowadzenie rejestrów bhp;
BHPEX Wielgus Spółka Jawna - 2018-08-10 - Zielona Góra (lubuskie)
nauczanie języka angielskiego w szkole podstawowej.
Szkoła Podstawowa nr 8 - 2018-03-13 - Jaworzno (śląskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-03-21 - Lubsko (lubuskie)
Sporządzanie raportów i rozliczeń końcowych, przygotowywanie raportów finansowych dla Zarządu. Analiza procesów biznesowych, współpraca z innymi działami.
Tankpol B.i R. Mosio Spółka Jawna - 2018-01-22 - Szczucin (małopolskie)
- adektwanie do stanowiska
ZAKŁAD ŚLUSARSKI KONIŃSKI MIECZYSŁAW - 2017-06-01 - Koluszki (łódzkie)
- wysokość wynagrodzenie + dodatek na staż- pracodawca wypłaca dodatkowe wynagrodzenie roczne oraz nagrody jubileuszowe
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2019-07-08 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
praca biurowa, zadania związane z realizacją przedsięwzięć zapewniających utrzymanie i obsługę techniczną obiektów 14 WOG
14 Wojskowy Oddział Gospodarczy/ Centrum Szkolenia Wojsk Lądowych - 2016-07-18 - Poznań (wielkopolskie)
Szycie cholewek.
MATEO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ OPDOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-20 - Wysoka (małopolskie)
Główne obowiązki:- kontrolowanie i ocenianie przestrzegania standardu wychowania i opieki oraz usług w placówkach opiekuńczo-wychowawczych, regionalnych placówkach opiekuńczo-terapeutycznych i interwencyjnych ośrodkach preadopcyjnych, - kontrolowanie i ocenianie realizacji zadań z zakresu wspierania rodziny realizowanych przez gminę,- kontrolowanie i ocenianie realizacji zadań z zakresu organizowanej przez powiat pieczy zastępczej,- kontrolowanie i ocenianie zgodności zatrudniania pracowników w jednostkach samorządu terytorialnego realizujących zadania z zakresu wspierania rodziny i systemu pieczy zastępczej z wymaganymi kwalifikacjami,- kontrolowanie i ocenianie realizacji zadań samorządu województwa w zakresie realizacji zadania zleconego tj. organizowania i prowadzenia ośrodków adopcyjnych, a także zadań własnych tj. opracowywania programów dotyczących wspierania rodziny i systemu pieczy zastępczej, promowania nowych rozwiązań oraz prowadzonych szkoleń i doskonalenia zawodowego kadr jednostek organizacyjnych samorządu gminnego i powiatowego,- prowadzenie postępowań, przygotowywanie dokumentacji związanej z wydawaniem i cofaniem zezwoleń na prowadzenie placówek i ośrodków, sporządzanie projektów decyzji administracyjnych celem zapewnienia merytorycznej poprawności,- dokonywanie oceny merytorycznej i współdziałanie w realizacji programów resortowych ogłaszanych przez ministra właściwego do spraw rodziny,- prowadzenie rejestru placówek opiekuńczo-wychowawczych, regionalnych placówek opiekuńczo-terapeutycznych i interwencyjnych ośrodków preadopcyjnych oraz rejestru wolnych miejsc w tych placówkach.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposoby wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej; obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, praca w terenie, krajowe wyjazdy służbowe, czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:Stanowisko pracy zlokalizowane na I piętrze w pokoju biurowym (budynek C, wejście od ul. Ks. S. Konarskiego 1-3, podjazd dla osób niepełnosprawnych, winda, toaleta dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech wielokondygnacyjnych budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. Ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2016-10-20 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Zakres podstawowych zadań: 1) prowadzenie spraw:- związanych ze zbyciem mienia komunalnego,- związanych z wykonaniem prawa pierwokupu,- związanych z przekształcaniem prawa użytkowania wieczystego w prawo własności,2) współpraca z zarządcami wspólnot mieszkaniowych z udziałem gminy,3) prowadzenie archiwum wydziałowego,4) przygotowywanie projektów zarządzeń i uchwał w zakresie przydzielonych zadań,5) prowadzenie spraw lokalowych na czas zastępstwa,6) prowadzenie wymaganych rejestrów oraz sprawozdawczości.Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku: Praca w siedzibie Urzędu Miasta, na II piętrze, budynek bez windy, z parteru na piętro podjazd dla osób niepełnosprawnych. Zatrudnienie na czas określony 6 miesięcy z możliwością przedłużenia, w pełnym wymiarze czasu pracy, zgodnie z art. 16 i 19 ustawy o pracownikach samorządowych, w Wydziale GN.. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych:wskaźnik zatrudnienia osóbniepełnosprawnych w miesiącu sierpniu 2018r w Urzędzie MiastaUstka przekroczył 6%. Wynagrodzenie co najmniej 3300 zł brutto miesięcznie oraz dodatek za staż pracy.
Urząd Miasta Ustka - 2018-09-10 - Ustka (pomorskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-07-22 - Laskowiec (mazowieckie)
zgodnie z dołaczonym do wniosku programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-03-22 - Żywiec (śląskie)
- obsługa kserokopiarki oraz obsługa maszyny frankującej przesyłki listowe;- gospodarka drukami : ulotkami i drukami firmowymi, wydawanie i zamawianie potrzebnej ilości druków na podstawie składanych zamówień przez poszczególne komórki organizacyjne;- przyjmowanie i kompletowanie korespondencji wysyłanej do Placówek Terenowych;- przyjmowanie korespondencji wpływającej do OR KRUS;- opisywanie otrzymanych rachunków obciążeniowych zgodnie z zawartymi umowami;- wykonywanie planów Funduszu Administracyjnego w zakresie działania Wydziału Administracyjno-Gospodarczego;- otwieranie, segregowanie, rejestrowanie i przekazywanie korespondencji poszczególnym komórkom organizacyjnym oraz znakowanie korespondencji;- wykonywanie prac związanych z cięciem przekazów emerytalno-rentowych.Godziny pracy: 7.15-15.15
kontakt przez PUP - 2018-11-19 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
wg zgłoszenia
FPHU BELGIA Aleksander Pydych - 2017-04-07 - Dalęcino (zachodniopomorskie)
- Prowadzenie okresowych kontroli obiektów budowlanych. Sporządzaniee planów potrzeb remontowych. Inspekcja obiektów.- Wynagrodzenie: 2850 zł/brutto + wysług lat. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie średnie techniczne lub wyższe techniczne. Min. 3 lata doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku. Uprawnienia budowalne w branży konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń. Umiejętność obsługi komputera (Ms Office, Norma PRO, Sekocenbud). Kontakt wstępnie telefoniczny (7:00-15:00) (Tel. 261-124-320, 694-477-375) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Francuska 30, 40-028 Katowice).
4 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY - 2017-03-09 - Katowice (śląskie)
Utrzymywanie czystości powierzchni handlowych;
kontakt przez OHP - 2018-04-06 - Mielec (podkarpackie)
- Pomoc przy budowie sieci światłowodowych,- Wykonywanie montaży abonenckich,- Usuwanie powstałych awarii.
Telekomunikacja Wschód Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2018-06-20 - Włodawa (lubelskie)
Nakładanie jajek do inkubatorów,świetlenie, wybieranie piskląt.
ZAKŁAD WYLĘGU DROBIU W STAREJ WSI ŁUKASZ MIKODA - 2016-04-20 - Stara Wieś (śląskie)
sporządzanie dokumentacji związanej z nawiązywaniem, przebiegiem irozwiązywaniem stosunku pracy; prowadzenie i archiwizowanie aktosobowych zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami; ewidencjonowanie danych pracowniczych i zleceniobiorców w systemiekadrowo-placowym; sporządzanie zaświadczeń i innych dokumentówdotyczących zatrudnienia, do których pracodawca zobowiązany jestprzepisami prawa; prowadzenie ewidencji w zakresie nieobecnościpracowników; sporządzanie materiałów do sprawozdawczości statystycznej, praca w godz. 7-15
MIEJSKI ZAKŁAD KOMUNIKACYJNY W OPOLU - 2017-08-29 - Opole (opolskie)
praca przy produkcji elementów z tworzyw sztucznych
LUXIMEX sp. z o.o. - 2016-06-03 - Niedomice (małopolskie)
Kompletowanie towarów, skanowanie, operowanie wózkiem.Praca w Skierniewicach-pracodawca zapewnia darmowy transport z Kutna do Skierniewic i powrót,dotatek +30% za pracę w godzinach nocnych,praca w magazynie chłodnym-pracodawca zapewnia przerwy na posilek regeneracyjny i ciepłe ubrania
Fenix Poland S.A. - 2017-09-29 - Skierniewice (łódzkie)
dekretowanie i księgowanie faktur w systemie programu finansowo księgowego;
Spółdzielnia Mieszkaniowa "Kolejarz" - 2017-04-18 - Słupsk (pomorskie)
przyjmowanie towaru, rozładowywanie, ustawianie na regały, przygotowywanie zamówień dla klienta, obsługa klienta
LEROY MERLIN POLSKA SPÓŁKA Z O.O. - 2017-08-28 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Przygotowanie elementów do spawania zgodnie z dokumentacją techniczną(instrukcjami technologicznymi spawania). Stosowanie narzędzi będących na wyposażeniu dodatkowym i specjalnym robota spawalniczego. Nadzorowanie pracy robota spawalniczego podczas spawania. Wykonywanie cięcia metali z użyciem robota spawalniczego oraz sprawdzanie poprawności wykonanych operacji.
kontakt przez PUP - 2017-07-11 - Zabrze (śląskie)
-
MERAMONT SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-01-18 - Września (wielkopolskie)