INSPEKTOR DS KADR, PŁAC I OBSŁUGI ADMINISTRACYJNO-FINANSOWEJ Szamotuły oferta pracy POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE SZAMOTUŁY

Stanowisko: INSPEKTOR DS KADR, PŁAC I OBSŁUGI ADMINISTRACYJNO-FINANSOWEJ

Wynagrodzenie: od 3 000 PLN

Zakres obowiązków: Prowadzenie akt pracowniczych; przygotowanie dokumentacji związanej z zatrudnianiem i zwalnianiem, ewidencja czasu pracy i urlopów oraz badaniami okresowymi i L-4; naliczanie i sporządzanie list płac; obsługa programu kadrowo-płacowego; współpraca z urzędami (U.S., ZUS); ewidencja zobowiązań finansowych; dokonywanie rozliczeń finansowych; prowadzenie ewidencji księgowej komputerowo; analiza wydatków i monitorowanie realizacji planów finansowych; rozliczanie kart drogowych z użytkowania samochodu służbowego; sporządzanie i przekazywanie przelewów bankowych; przygotowywanie miesięcznych informacji dot. wynagrodzeń dla zawodowych rodzin zastępczych w celu ustalenia odpłatności przez gminy

Data publikacji: 2017-04-04

Lokalizacja: Szamotuły (wielkopolskie)

Pracodawca: POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE SZAMOTUŁY

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
WOJSKA POLSKIEGO 1, 64-500 Szamotuły, powiat: szamotulski, woj: wielkopolskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Prowadzenie akt pracowniczych; przygotowanie dokumentacji związanej z zatrudnianiem i zwalnianiem, ewidencja czasu pracy i urlopów oraz badaniami okresowymi i L-4; naliczanie i sporządzanie list płac; obsługa programu kadrowo-płacowego; współpraca z urzędami (U.S., ZUS); ewidencja zobowiązań finansowych; dokonywanie rozliczeń finansowych; prowadzenie ewidencji księgowej komputerowo; analiza wydatków i monitorowanie realizacji planów finansowych; rozliczanie kart drogowych z użytkowania samochodu służbowego; sporządzanie i przekazywanie przelewów bankowych; przygotowywanie miesięcznych informacji dot. wynagrodzeń dla zawodowych rodzin zastępczych w celu ustalenia odpłatności przez gminy

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1

Nazwa stanowiska:
INSPEKTOR DS KADR, PŁAC I OBSŁUGI ADMINISTRACYJNO-FINANSOWEJ

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Szamotuły

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: szamotulski

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Szamotuły

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: księgowy

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 05.04.2017

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne

Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie zawodowe, ekonomiczne

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: bardzo dobra obsługa komputera

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: osoba komunikatywna

Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
znajomość programu Płatnik, programów Wolters Kluwer: Kadry, Płace, Zlecone i Finanse DDJ

Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
orientacja w zagadnieniach rachunkowości budżetowej

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: kreatywność,dyspozycyjność

Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
znajomość przepisów finansowych na potrzeby w dziale księgowości

Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
znajomość zagadnień z prawa pracy, ustawy o pomocy społecznej, ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej, ustawy o samorzadzie powiatowym, ustawy o pracownikach samorząd. ustawy o rehabilitacji społecznej i zawodowej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych

Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
wykształcenie wyższe-ekonomiczne i 2 letni staż pracy

Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
wykształcenie średnie-ekonomiczne i 4 letni staż pracy

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: rzetelność

Nazwa pracodawcy: POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE SZAMOTUŁY

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Szamotułach

Adres pracodawcy:
WOJSKA POLSKIEGO 1, 64-500 Szamotuły, powiat: szamotulski, woj: wielkopolskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Preferowany kontakt z pracodawcą: telefoniczny.Wymagane dokumenty:-kwestionariusz osobowy-kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy, wykształcenie, kwalifikacje-kserokopie dokumentów potwierdzających odbycie służby przygotowawczej oraz zaświadczenie o zdanym egzaminie-oświadczenie o stanie zdrowia-oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych-oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub za przestępstwo skarbowe oraz cieszę się nieposzlakowana opinią-oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz, że korzysta z pełni praw publicznych-CV i list motywacyjnyDokumenty należy składać w sekratariacie Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Szamotułach lub pocztą na adres: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie 64-500 Szamotuły ul. Wojska Polskiego 1 w zaklejonej kopercie z adresem zwrotnym z dopiskiem na kopercie "Nabór na stanowisko inspektora".Termin składania dokumentów upływa w dniu 14.04.2017r.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: wielkopolskie

Powiat pracodawcy: szamotulski

Gmina pracodawcy: Szamotuły

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Szamotuły

Ulica pracodawcy: WOJSKA POLSKIEGO

Numer budynku pracodawcy: 1

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Szamotułach

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy

Data dodania oferty pracy: 04.04.2017

Oferta pracy ważna do: 13.04.2017

Data udostępnienia oferty pracy: 04.04.2017

Data przyjęcia oferty pracy: 04.04.2017

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

OPIEKUNKA DZIECI W DRODZE DO SZKOŁY - od 1 850 PLN

Opiekunka dzieci w drodze do szkoły
kontakt przez PUP - 2016-03-02 - Lubiana (zachodniopomorskie)

INSPEKTOR DS. CDD UTILITY - od 4 500 PLN

Analiza wstępnych bądź istniejących ocen ryzyka, zapewnienie właściwej kontroli due diligance, przegląd baz danych, weryfikacja i analiza dokumentacji.
kontakt przez PUP - 2017-01-24 - Kraków (małopolskie)

ZBROJARZ - od 2 500 PLN

j.w.
kontakt przez PUP - 2016-03-14 - Warszawa (mazowieckie)

PRACOWNIK MAGAZYNU, SORTOWACZ - do 14 PLN

praca przy sortowaniu przesyłek , praca na magazynie
kontakt przez OHP - 2016-04-04 - Wrocław (dolnośląskie)

MECHANIK MASZYN ROLNICZYCH(500J) - 3 500 - 4 000 PLN

Montaż nowych urządzeń , naprawy warsztatowe,uruchomienia w terenie.
łukomet krzysztof łuszczyk - 2016-06-21 - Całowanie (mazowieckie)

FRYZJER DAMSKO - MĘSKI - od 2 000 PLN

wykonywanie zabiegów fryzjerskich
kontakt przez PUP - 2017-09-27 - Radzyń Podlaski (lubelskie)

DORADCA KLIENTA - od 2 100 PLN

Wymagane wykształcenie zawodowe, prawo jazdy kat. B, kultura osobista, komunikatywność i budowanie relacji z klientem, obsługa komputera i urządzeń biurowych. Charakterystyka pracy: kompleksowa obsługa klientów w oddziale, monitoring spłacalności, sprzedaż usług/produktów oferowanych przez firmę,wpłaty/wypłaty gotówki klietom. Aplikacje przesyłać e-mailem na adres kadry (at) capitalservice.pl.
Capital Service S.A. - 2016-02-03 - Rybnik (śląskie)

POMOC KUCHENNA - do 2 000 PLN

Prace porządkowe, obróbka wstępna.
Farma Smaków Agnieszka Biernacka - 2017-09-01 - Straszyn (pomorskie)

KOSMETYCZKA - od 1 850 PLN

Zabiegi kosmetyczne, manicure, pedicure.
kontakt przez PUP - 2016-10-17 - Kęty (małopolskie)

OPERATOR PRASY KRAWĘDZIOWEJ - 2 000 - 2 400 PLN

Obsługa prasy krawędziowej, gięcie wg rysunku konstrukcyjnego- technicznego
JOB ON TIME Sp. z o.o. - 2017-08-18 - Koszalin (zachodniopomorskie)

INSPEKTOR DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH (O) - od 2 200 PLN

Inspektor ds. zamówień publicznych
Specjalistyczny Szpital im. E. Szczeklika w Tarnowie - 2017-02-06 - Tarnów (małopolskie)

PRACOWNIK PRODUKCJI - od 12 PLN

praca przy linii produkcyjnej - części samochodowe
kontakt przez OHP - 2016-04-01 - Częstochowa (śląskie)

INSPEKTOR DS. TERENOWO- PRAWNYCH - od 2 500 PLN

- Udział w koordynacji dokumentacji projektowych. Prowadzenie spraw w zakresie uzgodnień terenowo - prawnych zgód oraz decyzji dla prowadzonych zadań. Weryfikacja i koordynacja spraw własnościowych dla prowadzonych zadań. - Wynagrodzenie od 2500 zł brutto. Praca na umowę o pracę na poczatek okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęca pracy - marzec-kwiecień 2018 r. - Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie wyższe. Wymagane doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok w firmie realizującej procesy inwestycyjne. Wymagana znajomość ustawy Prawo Budowlane, znajomość procesów inwestycyjnyc, zadań wykonawczych oraz projektowych, znajomość przepisów z zakresu KPiA. Kontakt wyłącznie e-mail: j.nowak (at) gpw.katowice.pl
GÓRNOŚLĄSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO WODOCIĄGÓW SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-03-13 - Katowice (śląskie)

POMOC KUCHENNA - 997,4 PLN

wydawanie posiłków,przygotowywanie posiłków,obieranie warzyw,utrzymienie porządku na stanowisku pracy
kontakt przez PUP - 2018-05-11 - Augustów (podlaskie)

FRYZJER - od 2 000 PLN

- Strzyżenie damskie i męskie, koloryzaja, balejage, trwała, upięcia,- Kontakt telefoniczny 781-398-740,- Praca dwuzmianowa w godzinach 8-19.
CENTRUM URODY "KOSMETIKA" SPÓŁKA JAWNA LUCYNA KISIEL, KRZYSZTOF KISIEL - 2017-08-11 - Tczew (pomorskie)

LICZARZ - od 13,7 PLN

do uzgodnienia
SOLID MCG SP Z O. O. - 2018-03-27 - Rzeszów (podkarpackie)

INSPEKTOR - 2 000 - 3 000 PLN

Nabór dotyczy zatrudnienia na stanowisku: inspektor od 01.09.2017 r , w pełnym wymiarze czasu pracy z jednoczesnym zastrzeżeniem, że umowa na czas nieokreślony może być poprzedzona umowa na czas próbny / określony.Zakres zadań podstawowych wykonywanych na stanowisku:1. wykonywanie zadań i czynności w zakresie formalno-prawnego przygotowywania i przeprowadzania postępowań o udzielanie zamówień publicznych zgodnie z zasadamii trybami określonymi w ustawie Prawo zamówień publicznych oraz w wewnętrznych regulaminach udzielania zamówień, które obowiązują w Domu Pomocy Społecznej MORS,2. prowadzenie i sporządzanie pełnej dokumentacji dotyczącej prowadzonych postępowań przetargowych ( sporządzanie specyfikacji, umów, protokołów ),3. udział w pracach komisji przetargowej,4. udział w opracowywaniu rocznego planu zamówień publicznychprzewidzianych do realizacji przez jednostkę,5. sporządzanie wniosków dotyczących udzielania zamówień, których wartość nie przekracza 30000 euro organizowanie zakupów, towarów, usług i materiałów zgodnie z ustawą prawo zamówień publicznych,6. przygotowywanie zleceń i umów w zakresie bieżących napraw, remontów i konserwacji,7. udział w pracach związanych z przeprowadzeniem kasacji sprzętu będącego na wyposażeniu jednostki,8. udział w pracach komisji do przyjmowania darowizn pieniężnych i niepieniężnych, sporządzanie protokołów,9. wystawianie i prowadzenie ewidencji kart drogowych i rozliczenie zużycia paliwa pojazdów służbowych DPS MORS w Stegnie,10. udział w opracowywaniu wewnętrznych zarządzeń, regulaminów i instrukcji ogólnych dotyczących DPS MORS w Stegnie,11. przygotowanie i umów cywilno-prawnych w zakresie dzierżawy terenów i pomieszczeń Domu Pomocy Społecznej MORS w Stegnie.Wymagania dokumenty:1) kserokopię dowodu osobistego,2) wypełniony kwestionariusz dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,3) życiorys (CV ) i list motywacyjny,4) kserokopię dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe,5) kserokopię świadectw pracy,6) oświadczenia własnoręcznie podpisane:a) o stanie zdrowia pozwalającemu na prace na ww. stanowisku b) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych,c) oświadczenie o nie poszlakowanej opinii,d) oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych ( t.j. Dz. U z 2002 r. Nr 101, poz.926 z późn. zm. ).Dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie z dopiskiem : Nabór na wolne stanowisko inspektora w Domu Pomocy Społecznej MORS w Stegnie w terminie do dnia 30 .06.2017 r. w kadrach Domu Pomocy Społecznej MORS w Stegnie ul. Morska 11, 82-103 Stegna do godz. 14:00.Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej / www.nowydworgdanski.pl/ oraz na stronie internetowej Domu Pomocy Społecznej MORS w Stegnie.Dokumenty nie wykorzystane w procesie rekrutacji nie będą odsyłane.
Dom Pomocy Społecznej MORS w Stegnie - 2017-06-14 - Stegna (pomorskie)

KIEROWCA SAMOCHODU CIĘŻAROWEGO POW.3,5 TONY - od 2 600 PLN

kierowanie samochodem ciężarowym pow.3,5 tony z przyczepą w transporcie międzynarodowym .Sala F
kontakt przez PUP - 2017-10-18 - Pietrzykowice (dolnośląskie)

PRACOWNIK ZAPLECZA TECHNICZNEGO - od 1 850 PLN

Koszenie trawy, prace przy wykończeniach, spawanie.
ANTUM ANTONI FILIPOWICZ - 2016-06-13 - Jarocin (wielkopolskie)

DORADCA KLIENTA - od 2 000 PLN

pozyskiwanie klientów, opieka nad klientem, tworzenie ofert handlowych
kontakt przez PUP - 2017-03-02 - Kowalewo Pomorskie (kujawsko-pomorskie)

RECEPCJONISTA - od 2 100 PLN

wdrażanie najwyższych standardów obsługi klienta, kompleksowa obsługa gości hotelowych, obsługa telefoniczna i rezerwacje, prezentowanie oferty hotelu, rozliczanie pobytu,
"PAŁAC MORTĘGI" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-05-10 - Mortęgi (warmińsko-mazurskie)

PRASOWACZKA - od 2 000 PLN

do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2017-07-27 - Radom (mazowieckie)

POMOCNIK MAGAZYNIERA - 997,4 PLN

Prace związane z pakowaniem i magazynowaniem detali przy pomocy owijarek automatycznych, spinanie szaf i przygotowanie do załadunku, paczkowanie detali zgodnie ze standardami, obsługa urządzeń: owijarka, ręczny wózek paletowy, udział w inwentaryzacji - nauka, sprawdzanie i pakowanie towaru, dbałość o porządek w miejscu załadunku (rampa).Staż odbywać się będzie w dzielnicy: Łęgnowo I
kontakt przez PUP - 2018-03-01 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

INSPEKTOR NADZORU ROBÓT SANITARNYCH - od 250 PLN

Nadzorowanie robót sanitarnych. Praca jeden dzień w tygodniu.
I.B.R Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2018-01-26 - Głuchołazy (opolskie)

INSPEKTOR NADZORU BUDOWNICTWA NA POWIERZCHNI - do 3 500 PLN

Wykształcenie: średnie lub wyższe; mile widziane doświadczenie zawodowe; zakres obowiązków: przygotowywanie wniosków dot. inwestycji budowlanych do właściwego nadzoru górniczego, kontrola stanu obiektów budowlanych, nadzór i opracowywanie planów rocznych i wieloletnich w branży budowlanej, bieżąca kontrola wykonawców robót budowlanych, sprawdzanie oraz akceptacja kosztorysów powykonawczych; po zakończonym okresie umowy zlecenie możliwość zawarcia umowy o pracę; miejsce pracy: KWK Sośnica
POLSKA GRUPA GÓRNICZA SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-02-07 - Gliwice (śląskie)

INSPEKTOR WOJEWÓDZKI W WYDZIALE INFRASTRUKTURY I ROLNICTWA(NR 6665) - od 2 000 PLN

Główne obowiązki:- prowadzenie postępowań administracyjnych z zakresu gospodarki przestrzennej I instancji dotyczących wydania decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu na terenach zamkniętych o charakterze zastrzeżonym ze względu na obronność i bezpieczeństwo państwa oraz decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji strategicznych o znaczeniu państwowym- rozpatrywanie skarg i wniosków dotyczących gospodarki przestrzennej- przygotowywanie sprawozdań, ocen, analiz i bieżących informacji o realizacji zadań, w tym zadań budżetowych.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na XI piętrze w pokoju biurowym (budynek B, wejście od ul. ks. S. Konarskiego 1-3 posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych, winda, toaleta nie jest odpowiednio dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku A i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2017-09-14 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

SPRZEDAWCA SAMOCHODÓW - od 1 850 PLN

auto komis, sprzedaż samochodów używanych, wystawianie samochodów na aukcjach internetowych, zamawianie części do samochodów, dbanie o stronę internetową firmy, znajomość marek samochodów, rozpoznanie usterek samochodów
Janusz Gryszka - 2016-04-06 - Leszno (wielkopolskie)


Wybierz powiat