INSPEKTOR DS. INWESTYCJI I FUNDUSZY ZEWNĘTRZNYCH Łęczna oferta pracy STAROSTWO POWIATOWE w ŁĘCZNEJ
Stanowisko: INSPEKTOR DS. INWESTYCJI I FUNDUSZY ZEWNĘTRZNYCH
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: - współpraca z wydziałami Starostwa, jednostkami organizacyjnymi powiatu i innymi samorządami na płaszczyźnie opracowywania i realizacji inwestycji współfinansowanych ze środków zewnętrznych- przygotowywanie dokumentacji niezbędnej do złożenia wniosku aplikacyjnego- realizacja i rozliczanie projektów współfinansowanych ze środków zewnętrznych, w szczególności ze środków UE- prowadzenie zadań inwestycyjnych Starostwa Powiatowgo w Łęcznej i jednostek organizacyjnych Powiatu- współorganizacja imprez i uroczystości powiatowych- archiwizacja dokumentówPełna informacja dot. wymagań, wymaganych dokumentów, warunków prac znajduje się na stronie BIP Starostwa oraz tablicy ogłoszeń Urzędu Pracy.
Data publikacji: 2017-12-07
Lokalizacja: Łęczna (lubelskie)
Pracodawca: STAROSTWO POWIATOWE w ŁĘCZNEJ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Jana Pawła II 95A, 21-010 Łęczna, powiat: łęczyński, woj: lubelskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- współpraca z wydziałami Starostwa, jednostkami organizacyjnymi powiatu i innymi samorządami na płaszczyźnie opracowywania i realizacji inwestycji współfinansowanych ze środków zewnętrznych- przygotowywanie dokumentacji niezbędnej do złożenia wniosku aplikacyjnego- realizacja i rozliczanie projektów współfinansowanych ze środków zewnętrznych, w szczególności ze środków UE- prowadzenie zadań inwestycyjnych Starostwa Powiatowgo w Łęcznej i jednostek organizacyjnych Powiatu- współorganizacja imprez i uroczystości powiatowych- archiwizacja dokumentówPełna informacja dot. wymagań, wymaganych dokumentów, warunków prac znajduje się na stronie BIP Starostwa oraz tablicy ogłoszeń Urzędu Pracy.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR DS. INWESTYCJI I FUNDUSZY ZEWNĘTRZNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łęczna
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: łęczyński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Łęczna
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
specjalista do spraw pozyskiwania funduszy (fundraiser)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.01.2018
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Koordynator projektów unijnych (wymagany staż - lata: 5)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
obsługa komputera - MS Windows, Word, Excel, Access, Internet, poczta elektroniczna
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
minimum 5 letnie doświadczenie w realizacji projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej,
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 5
Nazwa pracodawcy: STAROSTWO POWIATOWE w ŁĘCZNEJ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Łęcznej
Adres pracodawcy:
Jana Pawła II 95A, 21-010 Łęczna, powiat: łęczyński, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
zgodnie z wymaganymi dokumentami zamieszczonymi w ogłoszeniu o naborze- pełna informacja dot. wymaga, dokumentów, warunków pracy znajduje się na stronie internetowej BIP Starostwa oraz tablicy ogłoszeń Urzędu Pracy
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
Powiat pracodawcy: łęczyński
Gmina pracodawcy: Łęczna
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Łęczna
Ulica pracodawcy: Jana Pawła II
Numer budynku pracodawcy: 95A
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łęcznej
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
specjalista do spraw pozyskiwania funduszy (fundraiser)
Data dodania oferty pracy: 08.12.2017
Oferta pracy ważna do: 22.12.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 08.12.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 07.12.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Nadzorowanie robót kontrukcyjno-budowlanych
"I.B.R." SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-04 - Zgierz (łódzkie)
•Wykonywanie czynności związanych z przygotowywaniem i zawieraniem umów z dostawcami materiałów i usług oraz umów dotyczących robót budowlanych;•Weryfikowanie i przedstawianie do zatwierdzenia wniosków o wdrożenie postępowań w sprawach udzielanych zamówień publicznych, proponowanie trybu udzielenia zamówienia i składu komisji przetargowych;•Sporządzanie dokumentów koniecznych do przygotowania, przeprowadzenia i zakończenia powierzonych do realizacji postępowań o udzielenie zamówienia publicznego;•Prowadzenie ewidencji postępowań i umów, dla których nie stosujemy przepisów ustawy;•Współpraca z komórkami organizacyjnymi odpowiedzialnymi merytorycznie przy prowadzeniu spraw związanych z udzieleniem zamówień publicznych.
Powiatowe Centrum Zdrowia Sp. z o. o. w Kartuzach - 2018-01-24 - Kartuzy (pomorskie)
Przygotowanie elementów do produkcji: cięcie, szlifowanie,piłowanie,wiercenie,zaczyszczanie.
kontakt przez PUP - 2018-06-20 - Feliksów (mazowieckie)
Po okresie próbnym, umowa na czas określony. Godziny pracy: 9.00- 17.00. Kontakt z pracodawcą osobisty w czwartki w godz. 10.00- 12.00
Stefczyk Finanse - Towarzystwo Zarządzajace SKOK - 2017-04-25 - Słupsk (pomorskie)
przyjmowanie i wydawanie towarów w hurtowni BHP, dostraczanie towarów do odbiorców na terenie województwa kujawsko-pomorskiego
F.H.U." FART-CHEM"- TOMASZ SZMAŃDA - 2018-03-30 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Zakres głównych obowiązków w szczególności:sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad wykonawstwem robót remontowych w zakresie wykonania robót zgodnie z projektem budowlanym, kosztorysem ofertowym, warunkami technicznymi, Polskimi Normami, przepisami bhp, przeciwpożarowymi oraz sztuką budowlaną oraz finansowego rozliczania robót remontowych.uczestnictwo w zarządzaniu nieruchomościami, proponowanie przedsięwzięć i inwestycji, uczestnictwo w przygotowaniach postępowań udzielania zamówień publicznych, pomoc w organizowaniu postępowań o udzielenie zamówień publicznych, nadzorowanie bieżące, odbiór końcowy i rozliczanie robót budowlanych,nadzór nad organizacją i realizacją okresowych kontroli stanu technicznego obiektów budowlanych,nadzór nad prowadzeniem zgodnie z obowiązującymi przepisami niezbędnej dokumentacji dla poszczególnych obiektów i nieruchomości RZI w Bydgoszczy oraz zainstalowanych w obiektach urządzeń,Analizowanie i opiniowanie:a) protokołów z kontroli stanu technicznego obiektów budowlanych zgodnie z uregulowaniami Ustawy Prawo budowlaneb) kosztorysów inwestorskich (programów robót);c) rocznych planów remontów i konserwacji sporządzonych przez terenowe organa infrastruktury;d) programów organizacyjno - użytkowych;e) opiniowanie potrzeb opracowania projektów budowlanych.Kontrolowanie:stosownie do przepisów wynikającycha) stanu technicznego obiektów z Ustawy Prawo budowlane;b) przestrzegania przez użytkownika (administratora) zasad właściwej eksploatacji obiektów stosownie do wymogów Prawa budowlanego", instrukcji i przepisów resortowych;c) właściwego, zgodnego z przeznaczeniem wykorzystania obiektów; prowadzenia dokumentacji obiektów i stałych urządzeń technicznych.d) prowadzenia dokumentacji obiektów i stałych urządzeń technicznych.
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2018-04-23 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
przyjmowanie, pakowanie towaru, kompletowanie zamówień, rozkładanie towaru
ADECCO Poland Sp. z o. o. - 2017-10-31 - Bielany Wrocławskie (dolnośląskie)
rozbiórka samochodów, układanie części
AUTO-CZĘŚCI ZBIGNIEW KORKUĆ - 2017-11-29 - Dywity (warmińsko-mazurskie)
Obsługa i konserwacja sprężarek i instalacji sprężonego powietrzaObsługa i konserwacja sprężarek i instalacji amoniaku. Obsługa i konserwacja węzłów cieplnych. Obsługa i konserwacja urządzeń i instalacji klimatyzacji i wentylacji. Obsługa i konserwacja instalacji i urządzeń parowych i wodnych. Obsługa i konserwacja AKPiA. Identyfikowanie, analizowanie, rozwiązywanie bieżących problemów produkcyjnych. Przyczynianie się do realizacji celów i zadań firmy poprzez dbałość o jakość i bezpieczeństwo produktów
NESTLE POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-07-21 - Kalisz (wielkopolskie)
Kierowanie taksówkami, jazda na aplikacji UBER i TAXIFY na terenie Warszawy. Pracownik otrzymuje od firmy auto. Praca od poniedziałku do piątku od godziny 16, sobota i niedziela cały dzień.
WEBERG Wojciech Misiaszek - 2018-10-19 - Chotomów (mazowieckie)
Bieżące utrzymanie sprawności technicznej budynków i obiektów budowlanych, prowadzenie dokumentacji technicznej, obsługa zasobów mieszkalnych, przygotowanie zleceń przetargów. Praca w pon. w godz. 7-15, wt. w godz. 7-18, śr., czw.,pt w godz. 7-14.
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA PIASKI NOWE W KRAKOWIE - 2018-01-05 - Kraków (małopolskie)
- Zapewnianie aktualności i dostępności systemów informatycznych. Zapewnianie funkcjonowania urządzeń informatycznych. Wykonywanie i konserwowanie sieci informatycznych. Koordynowanie technicznego wsparcia przy utrzymaniu strony internetowej i intranetowej. Prowadzenie magazynu działu łączności i informatyki.Inicjowanie potrzeb w działach łączności i informatyki. Koordynowanie aktualizowania informacji na stronie intranetowej.- Wynagrodzenie: 2350 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny trzy miesiące (od 19.11.2018 r. do 18.03.2019 r.), z możliwością kontynuowania. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 7:30-15:30. Wymagania: wykształcenie średnie i co najmniej 4 lata stażu pracy. Umiejętności: projektowanie stron internetowych, znajomość programów do obróbki grafiki komputerowej. Kontakt osobisty lub telefoniczny (32-606-92-32) w godzinach: 8:00-14:30.
SZKOŁA POLICJI W KATOWICACH - 2018-10-18 - Katowice (śląskie)
odbiór detali z wtryskarki, wstępna kontrola detalu, sprawdzanie jakości i zgodności wyrobu, pakowanie detali
Zakład Produkcji Form Narzędzi Specjalnych GRAFORM - 2016-10-26 - Kruszyn (kujawsko-pomorskie)
jw.
ZPR MEDIA S.A. - 2017-09-28 - Warszawa (mazowieckie)
Zdobycie i rozwijanie wiedzy na temat procedur CDD Utility,Sprawdzanie początkowego bądź istniejącego oceny ryzyka klienta i upewnienie się, że prawidłowe procedury due diligence są przeprowadzone,Upewnienie się, że wszystkie dokumenty, potwierdzone przez CDD są w zgodzie z obowiązującymi procedurami,Przeprowadzenie przeglądu struktur podmiotu prawnego,Dokonywanie przeglądów rozszerzonego CDD,Odpowiedzialność za czasowe eskalacje dowolnych spraw operacyjnych,Działania zmierzające ku doskonaleniu obowiązujących procesów,Aktywna eskalacja każdych problemów, które mogłyby negatywnie wpłynąć na stosunki z klientami i przyczynić się do ewentualnych strat dla banku,Odpowiedzialność za czasową identyfikację ryzyka operacyjnego.
kontakt przez PUP - 2018-05-04 - Kraków (małopolskie)
Układanie kebabu, wykrawanie mięsa, przyuczanie innych pracowników ze wschodu.
kontakt przez PUP - 2016-04-08 - Opalenica (wielkopolskie)
Prace związane z utrzymaniem ciągłosci produkcji (załadunek, rozładunek)
JA INVEST SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-12-20 - Białe Błota (kujawsko-pomorskie)
Kontrolowanie przestrzegania przepisów ochrony środowiska przez podmioty gospodarcze i organy administracji w zakresie ochrony powietrza przed zanieczyszczeniem, uwalniania do środowiska organizmów genetycznie zmodyfikowanych, substancji zubażających warstwę ozonową, preparatów biobójczych oraz handlu uprawnieniami do emisji do powietrza gazów cieplarnianych, rejestrowanie wyników kontroli, kontrolowanie procesów inwestycyjnych w zakresie ochrony środowiska w celu sprawdzenia dotrzymywania obowiązków wynikających z mocy prawa i decyzji administracyjnych. Nadzorowanie przestrzegania właściwych metod prowadzenia pomiarów emisji i imisji pod kątem zgodności z obowiązującymi przepisami w tym zakresie w celu otrzymania wiarygodnego wyniku pomiaru umożliwiającego przeprowadzenie postępowania egzekucyjnego w sprawie dotrzymywania warunków określonych w przepisach prawa i w pozwoleniach. Opracowywanie projektów zarządzeń pokontrolnych, wystąpień pokontrolnych, decyzji administracyjnych do organów Prokuratury i Sądów Rejonowych, w tym interpretacja wyników pomiarów emisji i imisji, współpraca z organami samorządowymi i rządowymi w zakresie ochrony powietrza w celu oceny prawidłowości stosowania przepisów ochrony środowiska. Sprawdzanie poprawności decyzji udzielających pozwolenia na wprowadzanie gazów lub pyłów do powietrza i pozwoleń zintegrowanych w ramach kontroli podmiotów gospodarczych w celu wyeliminowania niezgodności z przepisami prawa. Kierowanie wniosków do sądów rejonowych oraz organów prokuratury w zakresie ochrony powietrza i przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych w tym: projektów decyzji nakładających kary pieniężne za nieprzestrzeganie warunków korzystania ze środowiska oraz decyzji dotyczących kosztów kontroli, prowadzenie postępowań odwoławczych od decyzji administracyjnych w celu prowadzenia egzekucji należności przez służby finansowe WIOŚ. Weryfikowanie rocznych raportów uwalniania i transferu zanieczyszczeń (PRTR) oraz prowadzenie postępowania administracyjnego w tym zakresie nałożonego na WIOŚ, administrowanie bazą PRTR w celu weryfikacji ich poprawności. Przygotowywanie danych do sporządzania sprawozdawczości z wykonania zadań, podzadań oraz mierników dla układu zadaniowego budżetu, planów kontroli Wydziału Inspekcji w celu realizacji wytycznych określonych przez GIOŚ, realizacji zadań z zakresu kontroli przestrzegania prawa ochrony środowiska.https://bipwios.e-wojewoda.pl/pl/c/inspektor-ds-kontroli-w-zakresie-ochrony-powietrza-przed-zanieczyszczeniem-w-wydziale-inspekcji-Kedzierzyn.html
WYDZIAŁ WOJEWÓDZKIEGO INSPEKTORATU OCHRONY ŚRODOWISKA W OPOLU - 2018-10-02 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
montaż i demontaż elementów deskowań, elementów żelbetowych
kontakt przez PUP - 2018-10-02 - Morawsko (podkarpackie)
Pomoc przy produkcji wędlin Sprzedaż wędlin Dbanie o powierzonytowar, praca w godz.7-15
Zagroda Opolska Sp.z o.o. - 2016-02-24 - Gościejowice (opolskie)
Wymagane min. wykształcenie średnie techniczne, preferowane wyższe (inżynier budowlany) oraz uprawnienia budowlane w specjalności: instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych/elektroenergetycznych - bez ograniczeń, które uprawniają do projektowania obiektu budowlanego, kierowania robotami budowlanymi i ich nadzorowania. Wynagrodzenie do uzgodnienia.
kontakt przez PUP - 2017-10-27 - Rybnik (śląskie)
Przygotowanie inwestycji do realizacji, opracowanie dokumentacji projektowych, koordynacja inwestycji i sporządzanie sprawozdań
kontakt przez PUP - 2017-02-27 - Męcinka (dolnośląskie)
przyjmowanie, kompletowanie i rozliczanie korespondencji wysyłanej oraz wpływającej do OR,segregowanie, rejestrowanie i przekazywanie korespondencji poszczególnym komórkom organizacyjnym,obsługa urządzeń biurowych,wykonywanie prac związanych z cięciem przekazów emerytalno-rentowych, praca w systemach informatycznych KRUS, pomoc w zakresie gospodarowania materiałami biurowymi oraz opisywania otrzymywanych rachunków, sporządzanie niezbędnych sprawozdań.
kontakt przez PUP - 2017-09-07 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
1.Pomoc w archiwizowaniu dokumentacji,2.Pomoc w prowadzeniu ewidencji przejętej dokumentacji,3.Pomoc przy porządkowaniu materiałów archiwalnych,4.Pomoc w przeprowadzaniu brakowania dokumentacji niearchiwalnej.
KURATORIUM OŚWIATY W GDAŃSKU - 2015-12-09 - Gdańsk (pomorskie)
Inspektor ds organizacyjnych
kontakt przez PUP - 2016-10-25 - Śmigiel (wielkopolskie)
Dostawy towarów do klientów indywidualnych i instytucjonalnych. Praca na terenie powiatu siedleckiego i okolic.
AMA Andrzej Małycha - 2017-10-14 - Siedlce (mazowieckie)
Wymagane wykształcenie zawodowe kierunkowe, minimum 5-letni staż prac. Praca na terenie Rybnika. Wynagrodzenie + premia uznaniowa. Kontakt z pracodawcą telefoniczny.
CREA SC ANDRZEJ GOLUCH, ARIEL SMYL - 2017-10-16 - Rybnik (śląskie)
obsługa klientów na Stacji Obsługi samochodów, wystawianie faktur, rozliczenia
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe "DEMEX" Jerzy Demiańczuk - 2017-03-15 - Augustów (podlaskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2018-05-07 - Radom (mazowieckie)
- nadzór techniczny i współpraca z organem założycielskim w sprawach związanych z prowadzonymi przez Zakład inwestycjami- rozliczanie inwestycji pod względem finansowym i merytorycznym- fakturowanie usług prowadzonych przez Zakład- obsługa korespondencji
SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ MINISTERSTWA SPRAW WEWNĘTRZNYCH I ADMINISTRACJI W RZESZOWIE - 2018-03-20 - Rzeszów (podkarpackie)