INSPEKTOR DS. BUDŻETU Jonkowo oferta pracy Urząd Gminy Jonkowo


Największy wybór odzieży

Stanowisko: INSPEKTOR DS. BUDŻETU

Wynagrodzenie: od 2 250 PLN

Zakres obowiązków: 1.Prowadzenie analityki i syntetyki dochodów jednostki oraz Budżetu Gminy:-sprawozdawczość: -Rb 27S- miesięczne, kwartalne, roczne Rb 50, Rb 27ZZ, Rb Z, Rb N, Rb ZN, Rb UZ, Rb UN, Rb ST, Rb -PDP-uzgadnianie sald (konta zespołu 2),-uzgadnianie wpływów, zwrotów, odpisów, wpisów hipotecznych, opłat z tyt. użytkowania wieczystego, opłat z tyt. czynszów z księgowością podatkową,-uzgadnianie wpływów, zwrotów, odpisów z tyt. opłaty za sprzedaż napoi alkoholowych,-rozliczanie wniesionych wadiów na poczet kupna nieruchomości oraz przeprowadzonych inwestycji,-przestrzeganie terminów rozliczania wpłat z tyt. : funduszu alimentacyjnego, zaliczki alimentacyjnej, opłaty za udostępnienie danych osobowych, karty dużej rodziny.2.Uzgodnienie należności wpływów, zwrotów, odpisów z tytułu opłat planistycznych, adiacenckich i eksploatacyjnych, za zajęcie pasa drogowego, za służebność przesyłu, sprzedaż nieruchomości, za kary z ochrony środowiska i wszelkie inne występujące w toku bieżącej pracy z pracownikiem prowadzącym ewidencję opłat w module opłaty różne.3.Prowadzenie analityki, syntetyki, dokonywanie przelewów z subkonta dochodów Fundusz Pracy Młodociani. 4.Prowadzenie analityki, syntetyki, dokonywanie przelewów z subkonta dochodów DEPOZYTY 5.Sporządzanie i przekazywanie informacji o kwocie dotacji do GOPS-u na dzień 10, 20i koniec każdego miesiąca.6.Sporządzanie bilansu organu i jednostki, rachunku zysków i strat, funduszu jednostki.7.Prowadzenie syntetyki i analityki Funduszu Świadczeń8.Prowadzenie ewidencji wyposażenia i wartości niematerialnych i prawnych w module Środki Trwałe.9.Prowadzenie ewidencji i sprawozdawczości środków trwałych, w systemie ŚRODKI TRWAŁE: wprowadzanie zmian, uzgadnianie sald, naliczanie amortyzacji, umorzenia.10.Sporządzanie rocznego sprawozdania w portalu GUS dot. środków trwałych (Urzędu Gminy, zbiorcze na podstawie sprawozdań poszczególnych jednostek).

Data publikacji: 2019-05-15

Lokalizacja: Jonkowo (warmińsko-mazurskie)

Pracodawca: Urząd Gminy Jonkowo

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Klonowa 2, 11-042 Jonkowo, powiat: olsztyński, woj: warmińsko-mazurskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
1.Prowadzenie analityki i syntetyki dochodów jednostki oraz Budżetu Gminy:-sprawozdawczość: -Rb 27S- miesięczne, kwartalne, roczne Rb 50, Rb 27ZZ, Rb Z, Rb N, Rb ZN, Rb UZ, Rb UN, Rb ST, Rb -PDP-uzgadnianie sald (konta zespołu 2),-uzgadnianie wpływów, zwrotów, odpisów, wpisów hipotecznych, opłat z tyt. użytkowania wieczystego, opłat z tyt. czynszów z księgowością podatkową,-uzgadnianie wpływów, zwrotów, odpisów z tyt. opłaty za sprzedaż napoi alkoholowych,-rozliczanie wniesionych wadiów na poczet kupna nieruchomości oraz przeprowadzonych inwestycji,-przestrzeganie terminów rozliczania wpłat z tyt. : funduszu alimentacyjnego, zaliczki alimentacyjnej, opłaty za udostępnienie danych osobowych, karty dużej rodziny.2.Uzgodnienie należności wpływów, zwrotów, odpisów z tytułu opłat planistycznych, adiacenckich i eksploatacyjnych, za zajęcie pasa drogowego, za służebność przesyłu, sprzedaż nieruchomości, za kary z ochrony środowiska i wszelkie inne występujące w toku bieżącej pracy z pracownikiem prowadzącym ewidencję opłat w module opłaty różne.3.Prowadzenie analityki, syntetyki, dokonywanie przelewów z subkonta dochodów Fundusz Pracy Młodociani. 4.Prowadzenie analityki, syntetyki, dokonywanie przelewów z subkonta dochodów DEPOZYTY 5.Sporządzanie i przekazywanie informacji o kwocie dotacji do GOPS-u na dzień 10, 20i koniec każdego miesiąca.6.Sporządzanie bilansu organu i jednostki, rachunku zysków i strat, funduszu jednostki.7.Prowadzenie syntetyki i analityki Funduszu Świadczeń8.Prowadzenie ewidencji wyposażenia i wartości niematerialnych i prawnych w module Środki Trwałe.9.Prowadzenie ewidencji i sprawozdawczości środków trwałych, w systemie ŚRODKI TRWAŁE: wprowadzanie zmian, uzgadnianie sald, naliczanie amortyzacji, umorzenia.10.Sporządzanie rocznego sprawozdania w portalu GUS dot. środków trwałych (Urzędu Gminy, zbiorcze na podstawie sprawozdań poszczególnych jednostek).

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: INSPEKTOR DS. BUDŻETU

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Jonkowo

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: olsztyński

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Jonkowo

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: pozostali ekonomiści

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.06.2019

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania-oczekiwania pracodawcy -szczegóły dostępne na stronie bip.jonkowo.pl

Nazwa pracodawcy: Urząd Gminy Jonkowo

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Powiatu Olsztyńskiego

Adres pracodawcy:
Klonowa 2, 11-042 Jonkowo, powiat: olsztyński, woj: warmińsko-mazurskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
szczegółowe informacje na stronie bip.jonkowo.pl

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie

Powiat pracodawcy: olsztyński

Gmina pracodawcy: Jonkowo

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Jonkowo

Ulica pracodawcy: Klonowa

Numer budynku pracodawcy: 2

Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Powiatu Olsztyńskiego

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali ekonomiści

Data dodania oferty pracy: 15.05.2019

Oferta pracy ważna do: 21.05.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 15.05.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 15.05.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?8b1696ad63c39842e70f2d20ec982b30

Podobne oferty pracy

INSPEKTOR PPOŻ - od 1 800 PLN

Prowadzenie całokształtu spraw związanych z ochroną przeciwpożarową zakładu pracy.
Jednostka Wojskowa nr 1131 - 2019-01-15 - Barcząca (mazowieckie)

INSPEKTOR DS. BHP (0,125 ETATU) - 420 - 500 PLN

1. Przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy.2. Udział w opracowaniu zarządzeń, regulaminów i instrukcji ogólnych dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy oraz w ustalaniu zadań osób kierujących pracownikami w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy.3. Udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy oraz w opracowywaniu wniosków wynikających z badania przyczyn i okoliczności tych wypadków oraz zachorowań na choroby zawodowe, a także kontrola realizacji tych wniosków.4. Prowadzenie rejestrów, kompletowanie i przechowywanie dokumentów dotyczących wypadków przy pracy, stwierdzonych chorób zawodowych i podejrzeń o takie choroby, a także przechowywanie wyników badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia w środowisku pracy.5. Doradztwo w zakresie stosowania przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy.6. Udział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego, które wiąże się z wykonywaną pracą.7. Współpraca z właściwymi komórkami organizacyjnymi lub osobami, w szczególności w zakresie organizowania i zapewnienia odpowiedniego poziomu szkoleń w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy oraz zapewnienia właściwej adaptacji zawodowej nowo zatrudnionych pracowników.8. Współpraca z lekarzem sprawującym profilaktyczną opiekę zdrowotną nad pracownikami, a w szczególności przy organizowaniu okresowych badań lekarskich pracowników.9. Inicjowanie i rozwijanie na terenie zakładu pracy różnych form popularyzacji problematyki bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ergonomii.Praca na umowę o pracę w godz. 7.30-15.30 (0,125 etatu).Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście lub pocztą do dnia 31.05.2017 r. na adres Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kołobrzegu ul. Okopowa 15 z dopiskiem: dotyczy naboru na stanowisko Inspektor ds.BHP.OFERTA KONKURSOWA
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej Kołobrzeg - 2017-05-18 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)

INSPEKTOR BHP I PPOŻ - od 231,25 PLN

Osoba na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za: kontrolę stanu bhp i ochrony przeciwpożarowej w podległych jednostkach firmy, sporządzanie raportów z kontroli, przeprowadzanie szkoleń, wykonywanie dokumentacji powypadkowej, opracowanie/aktualizacja Instrukcji Bezpieczeństwa Pożarowego jednostki, przeprowadzanie pomiarów środowiska pracy.(Wysokość proponowanego wynagrodzenia do ustalenia bezpośrednio z pracodawcą)
kontakt przez PUP - 2016-04-06 - Racibórz (śląskie)

SPRZEDAWCA - od 2 000 PLN

Sprzedaż kwiatów
kontakt przez PUP - 2017-04-04 - Żukowo (pomorskie)

INSPEKTOR BRANŻY ELEKTRYCZNEJ(NR 8569) - od 2 100 PLN

Podstawowe obowiązki:1. Kontrola jakości i poprawności wykonanych prac w odniesieniu do dokumentacji projektowej.2. Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych.3. Kontrola postępu w realizacji robót w zakresie zgodności z przyjętym harmonogramem, budżetem.4. Ocena robót w zakresie jakości ich realizacji oraz zastosowanych materiałów, zgodności z przyjętą dokumentacją techniczną, kontraktem oraz obowiązującymi przepisami i normatywami.5. Potwierdzenie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad.6. Przeprowadzenie inwentaryzacji rzeczowej prac, urządzeń, instalacji.7. Przeprowadzenie inwentaryzacji dokumentacji i środków niematerialnych w zakresie danej specjalności.8. Ocena proponowanych zmian oraz weryfikacja kosztorysów.9. Raportowanie.10. Nadzór nad prawidlowością i terminowością usunięcia wad i usterek stwierdzonych w czasie odbiorów jakościowych.11. Weryfikacja dokumentacji projektowej.12. Współpraca z wykonawcami robót budowlanych.13. Rozliczanie przeprowadzonych prac.14. Inne obowiązki związane z powierzonymi zadaniami.15. Udział w posiedzeniach Komisji Oceny Projektów Inwestycyjnych i egzekowowanie od projektantów ewentualnych zamian i poprawek w projektach, kosztorysach inwestorskich i przedmiarach.16. Przygotowanie materiałów i dokumentów formalno - prawnych, celem umożliwienia prac budowlanych.
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2016-12-08 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

INSPEKTOR DS. REMONTOWYCH - od 2 500 PLN

Zawieranie umów, ocena konieczności wykonania remontów, sporządzanie planów remontów, wybory ofert, praca w biurze i w terenie
kontakt przez PUP - 2017-11-10 - Jaworzno (śląskie)

REFERENT - 997,4 PLN

Prace biurowe w Wydziale Prewencji
kontakt przez PUP - 2018-03-23 - Żary (lubuskie)

INSPEKTOR W PLACÓWCE TERENOWEJ KRUS W TORUNIU(NR 1765) - od 2 200 PLN

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:obsługa interesantów,przyjmowanie i kompletowanie wniosków o świadczenia pieniężne z ubezpieczenia społecznego,ustalanie prawa i opracowywanie decyzji w sprawach zasiłków: chorobowych, macierzyńskich i pogrzebowych,prowadzenie rejestrów wniosków oraz korespondencji dla poszczególnych rodzajów świadczeń,przekazywanie na odpowiednie stanowiska merytoryczne akt sprawy.Warunki pracy:Praca biurowa wykonywana w systemie jednozmianowym, ośmiogodzinnym, w tym praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie. Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów).Budynek Placówki Terenowej w Toruniu nie jest przystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych ruchowo poruszających się na wózkach inwalidzkich.
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Bydgoszczy - 2017-03-09 - Toruń (kujawsko-pomorskie)

SPRZĄTACZKA - od 2 100 PLN

Sprzątanie obiektów w Kaliszu.
SPÓŁDZIELNIA PROSNA KALISZ - 2018-08-07 - Kalisz (wielkopolskie)

KASJER - SPRZEDAWCA - od 2 000 PLN

praca na stanowisku kasjer sprzedawca w chińskim markecie obsługa klientów polskich i chinskich, sporządzanie raportów sprzedaży obsługa kasy fiskalnej
kontakt przez PUP - 2015-12-02 - Warszawa (mazowieckie)

CIEŚLA K/M - od 1 000 PLN

jw.
kontakt przez PUP - 2015-12-01 - Warszawa (mazowieckie)

POMOC KUCHENNA - od 1 850 PLN

przygotowanie posiłków kuchni ukraińskiej
"ZAJAZD ROZDROŻE" S.C. KRZYSZTOF I JACEK HACZYKOWSKI - 2016-09-19 - Nieborów (łódzkie)

KASJER-SPRZEDAWCA - od 2 500 PLN

-OBSŁUGA KLIENTÓW,-WYKŁADANIE TOWARÓW ,-OBSŁUGA KASY FISKALNEJ,-PRACE PORZĄDKOWE.SZUKAMY PRACOWNIKÓW NA STANOWISKA KASJER-SPRZEDAWCA, PRACOWNIK HALI I MAGAZYNIER DO NOWO OTWIERANEGO HIPERMARKETU W STALOWEJ WOLI.NA APLIKACJI PROSIMY O DOPISANIE KLAUZULI: „WYRAŻAM ZGODĘ NA PRZETWARZANIE MOICH DANYCH OSOBOWYCH DLA POTRZEB NIEZBĘDNYCH DO REALIZACJI PROCESU REKRUTACJI (ZGODNIE Z USTAWĄ Z 29.08.1997 R. O OCHRONIE DANYCH OSOBOWYCH, DZ. U. NR 133, POZ. 833 Z PÓŹN. ZM.)".JEŻELI CV ZAWIERA ZDJĘCIE PROSIMY O ZAMIESZCZENIE KLAUZULI: „WYRAŻAM ZGODĘ NA PRZETWARZANIE MOICH DANYCH OSOBOWYCH WIZERUNKOWYCH DO BUDOWANIA POZYTYWNEGO WIZERUNKU ADMINISTRATORA W PRZESTRZENI PUBLICZNEJ I MEDIACH”. (ZGODNIE Z ART.6 UST.1 LIT. A OGÓLNEGO ROZPORZĄDZENIA O OCHRONIE DANYCH OSOBOWYCH Z DNIA 27 KWIETNIA 2016R.)
FRAC HANDEL SP. Z O. O. AUTO-MARKET S.K.A. - 2018-08-24 - Stalowa Wola (podkarpackie)

OPERATOR WÓZKA WIDŁOWEGO - od 13,7 PLN

umiejętność obsługi wózków widłowych
kontakt przez PUP - 2018-11-23 - Zdzieszowice (opolskie)

PAKOWACZ/PAKOWACZKA - od 2 100 PLN

Zabezpieczenie towaru na czas transportu
Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe ,,JAGDOR" Janusz Gierada - 2018-10-18 - Piskrzyn (świętokrzyskie)

MAGLARZ - od 13,7 PLN

Maglowanie bielizny.
Alex Personel Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2018-07-06 - Gdynia (pomorskie)

PRACOWNIK BIUROWY (RPO) - 997,4 PLN

obsługa sekretariatuprzyjmowanie i podział korespondecnjiwpisywanie pism do książki nadawczejwysyłanie korespondecnjiprzygotowanie korespondencji do wysłaniaprzestrzeganie obiegu dokumentówznakowanie pisma zgodnie z przepisami o biurowościobsługa interesantówprzyjmowanie interesantów i udzielanie informacjiodbieranie telefonów i przekazywanie infromacji dzwoniącymwysyłanie i odbieranie faksówsporządzanie oraz przygotowanie dokumentacjisporzadzanie pism i innych dokumentów przy wykorzystaniu programów komputerowychprzygotowywanie dokumentacji poprzez kserowanie oraz skanowanieorganizowanie planu dnia przełożonegonadzorowanie umówionych terminów spotkańodowływanie i ustalanie nowych terminów spotkańprowadzenie ewidencji, rejestrów i zestawieńprowadzenie rejestru skarg na czynności komornikaprowadzenie ewidencji KMOprowadzenie ewidencji materiałów biurowych firmywydawanie zakupionych artykułów biurowych
kontakt przez PUP - 2017-03-30 - Gdynia (pomorskie)

INSPEKTOR W DZIALE ADMINISTRACJI I WINDYKACJI - od 1 850 PLN

Rozpatrywanie odwołań od decyzji, rozpatrywanie skarg i wniosków, prowadzenie zbiorów aktów prawnych, prowadzenie korespondencji w ramach listów do obywateli, prowadzenie ewidencji skarg do WSA, wznawianie postępowania administracyjnego.
Powiatowy Urząd Pracy w Płocku - 2016-04-25 - Płock (mazowieckie)

INSPEKTOR DS. REALIZACJI INWESTYCJI W WYDZIALE INWESTYCJI, INFRASTRUKTURY KOMUNALNEJ I OCHRONY ŚRODOWISKA - od 4 000 PLN

Zakres podstawowych zadań: 1) wydawanie decyzji administracyjnych;2) uzgadnianie projektów budowlanych inwestycji realizowanych na terenach zarządzanych przez Gminę Miasto Ustka;3) przygotowanie inwestycji do realizacji, w tym inwestycji finansowanych z funduszy europejskich;4) przygotowanie opisu inwestycji oraz treści i ustaleń uzyskanych decyzji administracyjnych co jest znaczącym wkładem w stworzenie każdego wniosku o dofinansowanie na działania inwestycyjne;5) realizacja zaplanowanych inwestycji, w tym inwestycji finansowanych z funduszy europejskich gdzie rozliczenie finansowe inwestycji wymusza stworzenie znacznie większej ilości dokumentów niż przy inwestycjach realizowanych tylko ze środków budżetu Miasta;6) bieżące analizy potrzeb inwestycyjnych miasta jak i przygotowywanie wstępnych założeń projektowych;7) analizy kosztowe planowanych do wykonania przyszłych inwestycji wraz z bieżącymi korektami kosztów inwestycji planowanych do współfinansowania w ramach funduszy UE (częste korekty przed złożeniem wniosku w celu dostosowania się do wymogów instytucji dofinansowującej);8) tworzenie dokumentacji przetargowej wraz z bieżącą analizą ryzyka przy jej tworzeniu dla każdej z inwestycji;9) nadzór nad realizację zlecanych inwestycji;10) dbanie o właściwe zorganizowanie procesu budowlanego inwestycji dla obiektów stanowiących własność Gminy, w szczególności przez:a) zapewnienie opracowania projektów oraz wykonania i odbiorów robót budowlanych przez osoby o odpowiednich kwalifikacjach;b) pozyskiwanie od innych organów, w procesach budowlanych, stosownych uzgodnień, pozwoleń lub opinii, zgodnie z obowiązującymi przepisami;c) zawiadamianie właściwych organów o zamierzonym terminie rozpoczęcia robót remontowo budowlanych oraz o zmianie kierownika budowy, inspektora nadzoru lub projektanta sprawującego nadzór;d) w przypadku braku obowiązku ustanawiania kierownika budowy przechowywanie dokumentów, stanowiących podstawę wykonania robót remontowo budowlanych, w tym certyfikatów, deklaracji zgodności i oświadczeń;e) w przypadku, jeżeli do wykonania prac przygotowawczych lub robót remontowo budowlanych niezbędne jest wejście na teren sąsiedniej nieruchomości, koordynowanie uzyskanej przez Wydział Gospodarki Nieruchomości w imieniu inwestora zgody właściciela na prowadzenie robót oraz ustalenie sposób, zakresu i terminu korzystania z nieruchomości oraz przedstawienie propozycji ewentualnych rekompensat z tego tytułu;f) sprawowanie w imieniu inwestora nadzoru nad właściwym, zgodnym z zawartymi umowami, wypełnianiem obowiązków przez pozostałych uczestników procesu remontowo-budowlanego;g) przygotowanie projektów umów oraz dokumentacji przetargowych w zakresie inwestycji, remontów a w przypadku zaistnienia takiej konieczności przygotowywanie projektów aneksów do zawartych umów, protokołów i uzgodnień;h) zawiadamianie właściwych organów o zakończeniu remontu, a w przypadku nałożenia takiego obowiązku występowanie z wnioskiem o uzyskanie pozwolenia na użytkowanie obiektu budowlanego;i) dokonywanie w imieniu inwestora odbioru do użytkowania obiektu budowlanego wraz z dokumentacją budowy i dokumentacją powykonawczą, a także wszystkich innych dokumentów i decyzji dotyczących obiektu, a w razie potrzeby instrukcji obsługi i eksploatacji obiektu: instalacji i urządzeń związanych z nim;j) przekazywanie w imieniu inwestora dokumentacji, o której mowa w pkt i) zarządcy obiektu, określając szczegółowo zakres obowiązków spoczywających na zarządcy, a dotyczących utrzymania przekazanego obiektu budowlanego;k) zlecanie kosztorysów inwestorskich związanych z realizacją zadań remontowych i innych nie wymagających pozwolenia na budowę;l) nadzorowanie i realizacja prac remontowych zawartych w planach;m) przygotowanie propozycji w zakresie wydatków budżetowych dotyczących zadań remontowych i inwestycyjnych Gminy;n) współpraca z projektantami w czasie realizacji inwestycji;o) udział w czynnościach odbiorowych zadań inwestycyjnych;p) ocena merytoryczna przy rozliczaniu finansowym zadań, w tym sprawdzanie prawidłowości wystawiania faktur z punktu widzenia podpisanych umów oraz ich zgodności z posiadanym budżetem;q) organizowanie i uczestnictwo w przeglądach gwarancyjnych. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku: Praca w siedzibie Urzędu Miasta, na II piętrze, budynek bez windy, z parteru na piętro podjazd dla osób niepełnosprawnych. Zatrudnienie na czas określony 6 m-cy z możliwością przedłużenia, w pełnym wymiarze czasu pracy, zgodnie z art. 16 i 19 ustawy o pracownikach samorządowych, w Referacie Inwestycji. Wysokość wynagrodzenia brutto miesięcznie: 4000 zł - wynagrodzenie zasadnicze oraz dodatek za staż pracy.
Urząd Miasta Ustka - 2018-10-03 - Ustka (pomorskie)

SPECJALISTA IT / WDROŻENIOWIEC - od 2 775 PLN

- WDROŻENIA ROZWIĄZAŃ TELEINFORMATYCZNYCH W ZAKRESIE INSTALACJI I KONFIGURACJI URZĄDZEŃ,- REALIZOWANIE ZLECEŃ INTERWENCYJNYCH U KLIENTÓW (IDENTYFIKOWANIE I ROZWIĄZYWANIE PROBLEMÓW),- STAŁA OBSŁUGA FIRM I INSTYTUCJI
VEGACOM S.A. - 2017-07-07 - Rzeszów (podkarpackie)

INSPEKTOR OZ ZŁOTÓW - od 2 100 PLN

obsługa sekretariatu w Oddziale Zewnętrznym w Złotowie
ZAKŁAD KARNY - 2018-06-01 - Złotów (wielkopolskie)

INSPEKTOR PRZYGOTOWANIA PRODUKCJI - 2 000 - 4 000 PLN

przygotowywanie zleceń, przetwarzanie przyjętych zleceń na karty pracy.
"LIGĘZA" Sp. z o.o. - 2016-08-16 - Rogoźnik (śląskie)

OBSŁUGA MASZYN PRODUKCYJNYCH - od 14,7 PLN

obsługa maszyn produkcyjnych tekstylia samochodowe, wzrokowa kontrola jakości pakowania
kontakt przez PUP - 2018-12-03 - Złotoryja (dolnośląskie)

KASJER - do 8,3 PLN

Wykształcenie: zawodowe lub średnie; doświadczenie w pracy na kasie, panelu dotykowym i obsłudze klienta; aktualna ks. do celów sanitarno-epidemiologicznych; zakres obowiązków: sprzedaż posiłków i towarów handlowych, dbanie o czystość i porządek na terenie restauracji; trzy zmiany; miejsce pracy: Gliwice - restauracja pracownicza Ever w Tenneco;
EVER GRUPA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-12-08 - Gliwice (śląskie)

NAUCZYCIEL PRZEDSZKOLA - od 2 200 PLN

Opieka i dydaktyka z dziećmi
Niepubliczne Przedszkole BAJKOWY DWOREK Robert Ziębakowski - 2017-11-07 - Międzyrzecz (lubuskie)

INSPEKTOR WOJEWÓDZKI W WYDZIALE POLITYKI SPOŁECZNEJ(NR 2425) - od 2 100 PLN

Główne obowiązki:- wykonywanie zadań nadzorczo-kontrolnych nad jednostkami samorządu terytorialnego w zakresie przyznawania i wypłacania świadczeń wychowawczych- kontrolowanie, przyznawanie i wypłacanie świadczeń rodzinnych, zasiłków dla opiekunów, zaliczek alimentacyjnych, świadczeń z funduszu alimentacyjnego oraz postępowania wobec dłużników alimentacyjnych- analizowanie, weryfikowanie i scalanie na poziomie województwa sprawozdań resortowych oraz jednorazowych sporządzonych przez jednostki samorządu terytorialnego z zadań z zakresu administracji rządowej- udzielanie na wniosek jednostek samorządu terytorialnego oraz indywidualnych klientów interpretacji przepisów prawa w zakresie uprawnień do świadczeń rodzinnych, zasiłków dla opiekunów, świadczeń z funduszu alimentacyjnego, świadczeń wychowawczych- sporządzanie projektów decyzji administracyjnych określających zaległość z tytułu dotacji z budżetu państwa nadmiernie pobranych lub wykorzystanych niezgodnie z przeznaczeniem Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej; obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, praca w terenie, krajowe wyjazdy służbowe, czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:stanowisko pracy zlokalizowane na 1 piętrze w pokoju biurowym (budynek C, wejście od ul. ks. S. Konarskiego 1-3, podjazd dla osób niepełnosprawnych, winda, toaleta dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech wielokondygnacyjnych budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2018-04-18 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

PIELĘGNIARKA - od 2 250 PLN

Szczegóły dostępne na stronie www.rckik.pl BIP zakładka praca: http://www.bip.rckik.pl/index.php?id=1531Miejsce pracy: siedziba Centrum, terenowe oddziały w Wodzisławiu Śląskim, w Rybniku i Jastrzębiu-Zdroju oraz ekipy wyjazdowe.
Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Raciborzu - 2019-01-07 - Racibórz (śląskie)

INSPEKTOR NADZORU DS. SANITARNYCH - od 4 000 PLN

Bieżące utrzymanie sprawności technicznej budynków i obiektów budowlanych, prowadzenie dokumentacji technicznej, obsługa zasobów mieszkalnych, przygotowanie zleceń przetargów. Praca w pon. śr. czw. w godz. 7-15, wt. w godz. 7-18, pt w godz. 7-12.
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA PIASKI NOWE W KRAKOWIE - 2019-01-22 - Kraków (małopolskie)

MAGAZYNIER/SPRZEDAWCA - od 2 000 PLN

Przyjmowanie dostaw towaru,konfekcjonowanie towaru,gospodarka magazynowa
kontakt przez PUP - 2017-08-18 - Wągrowiec (wielkopolskie)


Wybierz powiat