INSPEKTOR DS. ADMINISTRACJI R82/1563-481/16 Włocławek oferta pracy TOWARZYSTWO UBEZPIECZEŃ WZAJEMNYCH TUW
Stanowisko: INSPEKTOR DS. ADMINISTRACJI R82/1563-481/16
Wynagrodzenie: od 1 850 PLN
Zakres obowiązków: prowadzenie archiwum; kompletowanie, rejestrowanie i właściwe udostępnianie zasobów archiwalnych; prowadzenie magazynu druków ścisłego zarachowania
Data publikacji: 2016-04-15
Lokalizacja: Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: TOWARZYSTWO UBEZPIECZEŃ WZAJEMNYCH TUW
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:WARSZAWSKA 17, 87-800 Włocławek, powiat: m. Włocławek, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
prowadzenie archiwum; kompletowanie, rejestrowanie i właściwe udostępnianie zasobów archiwalnych; prowadzenie magazynu druków ścisłego zarachowania
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR DS. ADMINISTRACJI R82/1563-481/16
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Włocławek
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Włocławek
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Włocławek
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik administracji*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.05.2016
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Technik administracji*
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykszt. min. średnie; znajomość pakietu MS Office; zdolności organizacyjne, umiejętność nawiązywania kontaktów, operatywność; obsługa komputera w środowisku Windows; umiejętność obsługi urządzeń biurowych; komunikatywność, skrupulatność, systematyczność; nastawienia na realizację zadań; dobra organizacja pracy; umiejętności pracy w zespole; uczciwość, rzetelność
Nazwa pracodawcy: TOWARZYSTWO UBEZPIECZEŃ WZAJEMNYCH TUW
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Włocławku
Adres pracodawcy:
WARSZAWSKA 17, 87-800 Włocławek, powiat: m. Włocławek, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Zgłoszenia zawierające list motywacyjny oraz CV prosimy przesyłać na adres email: oddz6030 (at) tuw.pl z dopiskiem w temacie: RekrutacjaUprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.W aplikacji prosimy o zamieszczenie następującej klauzuli:Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych - Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.)
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Włocławek
Gmina pracodawcy: Włocławek
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Włocławek
Ulica pracodawcy: WARSZAWSKA
Numer budynku pracodawcy: 17
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Włocławku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik administracji*
Data dodania oferty pracy: 15.04.2016
Oferta pracy ważna do: 14.05.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 15.04.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 15.04.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Nadzorowanie robót sanitarnych
"I.B.R." SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-03 - Zgierz (łódzkie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-12-08 - Warszawa (mazowieckie)
kompleksowa obsługa kelnerska, dbanie o wizerunek restauracji, koordynowanie prac współpracowników,kontrola zaopatrzenia, sporządzanie listy zakupów, prowadzenie dokumentacji kasowej
kontakt przez OHP - 2018-02-21 - Wrocław (dolnośląskie)
- udział w opracowywaniu programów i planówremontowych, - sporządzanie/weryfikacja kosztorysów robótremontowo-budowlanych, - nadzór nad realizacją prowadzonych pracremontowo-budowlanych, - dbanie o właściwy stan techniczny budynkówSpółdzielni, - prowadzenie książek obiektów budowlanych, - organizowanie i nadzór nad kontrolami i przeglądami technicznymi obiektów budowlanych, -prowadzenie korespondencji w sprawach technicznych, - inne, niezbędne do wykonywania powierzonych zadań.
Spółdzielnia Mieszkaniowa Lokatorsko-Własnościowa "PRZYJAŹŃ" w Krzeszowicach - 2016-11-07 - Krzeszowice (małopolskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-03-18 - Warszawa (mazowieckie)
praca na terenie woj. podlaskiego + delegacje
ANATEX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-16 - Białystok (podlaskie)
W ZAWODZIE
"ZBYLBRUK" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-19 - Bobolice (dolnośląskie)
Obsługa kasy fisklanej
Kaufland - 2017-06-08 - Dzierżoniów (dolnośląskie)
w/g stanowiska
P.P.H.U. MICHAŁ PERZ - 2016-07-29 - Kielce (świętokrzyskie)
Wykształcenie: wyższe lub średnie; 5 lat doświadczenia zawodowego; uprawnienia budowlane; nadzór nad remontami budynków mieszkalnych; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
ZARZĄD BUDYNKÓW MIEJSKICH II TOW. BUD. SPOŁECZNEGO SP. Z O.O. - 2017-07-26 - Gliwice (śląskie)
sporządzanie listy płac, rozliczanie z ZUS, sporządzanie sprawozdań, wystawianie zaświadczeń
Samodzielny Publiczny Wielospecjalistyczny Zakład Opieki Zdrowotnej MSW w Bydgoszczy - 2016-03-02 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
przygotowywanie korespondencji do wysłania do Biura Obsługi Klienta, porządkowanie archiwum, prowadzenie rejestrów potwierdzeń i zawiadomień
kontakt przez PUP - 2017-05-08 - Suwałki (podlaskie)
Wykonywanie krajowego transportu drogowego rzeczy "solówką"
SPED - FARB BANAŚ, PANZ Sp.Jawna - 2017-07-21 - Lubzina (podkarpackie)
Obsługa linii produkcyjnej, dbanie o wysoką jakość wyrobów, pakowanie wyrobów i rejestracja w systemie komputerowym, transport wewnętrzny.
Plastica Sp.z o.o. - 2017-04-21 - Frydrychowo (kujawsko-pomorskie)
Udzielanie porad i prowadzenie dokumentacji; prowadzenie rozmów motywujących z pacjentami; prowadzenie edukacji i zajęć edukacyjnych; udzielanie informacji o instytucjach pomocy; przygotowywanie sprawozdań i prowadzenie statystyk.
kontakt przez PUP - 2016-10-06 - Częstochowa (śląskie)
Sporządzanie zamówień, obsługa klienta. Praca na umowę o pracę w Kołobrzegu w godz. 6-14, 15-23, również w soboty i niedziele.
ANGEL Angelika Sawicz (Sklep Żabka i Freshmarket) - 2018-07-26 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Wykonywanie zbrojenia. Praca w godzinach 7:00-15:00 na terenie kraju - pracodawca zapawnia zakwaterowanie. Wynagrodzenie 16 zł roboczo-godzinaWYMAGANIA: wykształcenie zawodowe, 6 miesięczne doświadczenie zawodowe, dyspozycyjnośćKONTAKT Z PRACODAWCĄ TELEF. 16 621 40 75 lub osobisty
SINEVIA Sp. z o.o. - 2016-12-22 - Jarosław (podkarpackie)
Główna księgowa podlega służbowo dyrektorowi, jest jego doradcą i pomocnikiem w realizacji polityki finansowej bursy i organizacji prcy administracji i księgowości.Ma obowiązek aktywnego uczestnictwa na rzecz doskonalenia systemu zarządzania i kierowania jednostką. Ma też obobwiązek doskonalenia organizacji działalności finansowej poprzez bieżące zaznajamianie się z przepisami dotyczącymi prowadzenia rachunkowości.Główna księgowa jest pracownikiem, któremu dyrektor powierza obowiązki i odpowiedzialność w zakresie:-prowadzenia rachunkowości jednostki-wykonywania dyspozycji środkami pieniężnymi-dokonywania wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym-dokonywania wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych
Zespół Placówek Bursa i Szkolne Schronisko Młodzieżowe w Szamotułach - 2015-12-15 - Szamotuły (wielkopolskie)
praca magazyniera
kontakt przez PUP - 2016-02-19 - Marciszów (dolnośląskie)
obsługa kasy fiskalnej, sprzedaż karnetów, udzielanie informacji handlowych, dbanie o dobry wizerunek firmy
kontakt przez PUP - 2017-09-14 - Czeladź (śląskie)
-sporządzanie listy płac,-rejestrowanie osób do ubezpieczeń społecznych, zgłaszanie zmian oraz wyrejestrowywanie osób zwolnionych,-sporządzanie deklaracji do ZUS oraz elektroniczny przekaz danych,-sporządzanie korekt deklaracji rozliczeniowych oraz zgłoszeniowych,-sporządzanie sprawozdań z wynagrodzeń oraz sprawozdawaczości statystycznej,-prowadzenie kartoteki imiennej wynagrodzeń oraz kartoteki podatku dochodowego,-obliczanie podatku dochodowego od osób fizycznych, sporządzanie deklaracji do Urzędu Skarbowego pracowników zatrudnionych na podstawie umów o pracę oraz innych umów cywilno-prawnych,-sporządzanie RP-7 oraz dokumentacji emerytalno-rentowej pracowników,-kompletowanie dokumentów do ustalenia kapitału początkowego i przekazywanie do ZUS,-wystawianie zaświadczeń o wynagrodzeniu,-opracowywanie sprawozdań z realizacji funduszu płac,-planowanie funduszu płac;
URZĄD MIEJSKI w Obornikach - 2017-08-08 - Oborniki (wielkopolskie)
wg stanowiska
ZESPÓŁ SZKÓŁ OGÓLNOKSZTAŁCĄCYCH IM. B. CHROBREGO - 2016-06-02 - Gubin (lubuskie)
- Obliczanie i sporządzanie list wypłat wynagrodzeń pracowników i zleceniobiorców. Obliczanie i dokonywanie potrąceń z wynagrodzeń. Wystawianie zaświadczeń o osiągniętych dochodach. Sporządzanie raportów i deklaracji. Prowadzenie korespondencji w sprawach związanych z wynagrodzeniami.- Wynagrodzenie: od 2500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo umowa na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 7:00-15:00. Wymagania: wykształcenie wyższe. Co najmniej 3 letnie doświadczenie w obliczaniu i sporządzaniu list wypłat wynagrodzeń. Znajomość prawa pracy, umiejętność sporządzania wynagrodzeń ze stosunku pracy i umów cywilnoprawnych, znajomość przepisów w zakresie składek na ubezpieczenia społeczne, znajomość sposobu obliczania podatku dochodowego od osób fizycznych, obsługa MS Office. Kontakt e-mail: rekrutacja (at) gpw.katowice.pl
GÓRNOŚLĄSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO WODOCIĄGÓW SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-07-31 - Katowice (śląskie)
Pomoc kuchenna
kontakt przez PUP - 2016-07-18 - Rypin (kujawsko-pomorskie)
udział praktykanta w analizie dokumentacji dotyczącej uzgadniania projektów MPZP, opiniowania: projektów studium, decyzji ws. rekultywacji gruntów po działalności górniczej, decyzji w sprawach rekultywacji gruntów, decyzji zatwierdzających programy gospodarowania odpadami wydobywczymi, projektów planów ruchu i dodatków do planów ruchu zakładów górniczych w zakresie ochrony środowiska, udział w charakterze obserwatora w czynnościach podejmowanych w zakładach górniczych
Okręgowy Urząd Górniczy w Krakowie - 2018-03-05 - Kraków (małopolskie)
obsluga komputera, układanie planu pracy kierowców
kontakt przez PUP - 2016-06-02 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)
Pakowanie opakowań
TOP WOOD ECO PRODUCTS SP Z O O - 2016-07-12 - Staniątki (małopolskie)
montaż konstrukcji stalowych, wiercenie wiertnicą w betonie i w metalu, wbijanie kotw
kontakt przez PUP - 2017-05-08 - Skoczów (śląskie)
prace biurowe
kontakt przez PUP - 2016-07-12 - Ostrzeszów (wielkopolskie)
Wykonywanie prac pomocniczych powierzonych przez przełożonego, nauka pracy na magazynie
Quad/ GRAPHICS EUROPE Sp. z.o.o - 2016-05-06 - Wyszków (mazowieckie)