GŁÓWNY KSIĘGOWY Płock oferta pracy Spółdzielnia Pracy Usług Kominiarskich
Stanowisko: GŁÓWNY KSIĘGOWY
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: Prowadzenie pełnej księgowości.
Data publikacji: 2020-03-10
Lokalizacja: Płock (mazowieckie)
Pracodawca: Spółdzielnia Pracy Usług Kominiarskich
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Harcerza Antolka Gradowskiego 30, 09-402 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: Prowadzenie pełnej księgowości.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
wstępnie umowa o pracę na czas określony, następnie umowa o pracę na czas nieokreślonywymiar etatu do uzgodnienia
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: GŁÓWNY KSIĘGOWY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Płock
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Płock
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Płock
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: główny księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.04.2020
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Główny księgowy
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
średnie ogólnokształcące, ekonomiczne, kierunek: księgowość, finanse
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: certyfikat księgowy
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa Internetu
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa komputera
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0:
wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne, kierunek: księgowość, finanse
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 5
Nazwa pracodawcy: Spółdzielnia Pracy Usług Kominiarskich
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Miejski Urząd Pracy w Płocku
Adres pracodawcy:
Harcerza Antolka Gradowskiego 30, 09-402 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m. Płock
Gmina pracodawcy: Płock
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Płock
Ulica pracodawcy: Harcerza Antolka Gradowskiego
Numer budynku pracodawcy: 30
Profil działalności pracodawcy: usługi kominiarskie
Oferta zgłoszona przez: Miejski Urząd Pracy w Płocku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: główny księgowy
Data dodania oferty pracy: 10.03.2020
Oferta pracy ważna do: 09.04.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 10.03.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 10.03.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?3fa95d069c9f508242712e9d5d430068
Podobne oferty pracy
Prace pokojowej.
BUDIZOL SP.Z O.O. PROPERTY S.K.A. - 2016-01-21 - Rozewie (pomorskie)
Wyjazd w trasę na 1-2 dni i powrót LUB wyjazd w poniedziałek i powrót w piątek. W trasie możliwość postoju na płatnych, bezpiecznych parkingach.Samochód to Renault Midlum (firanka z windą) w wysokiej kabinie.
TRANS-WALTER Kamil Walter - 2019-06-13 - Zabrze (śląskie)
wydawanie posiłków
kontakt przez PUP - 2019-01-14 - Nowogrodziec (dolnośląskie)
pomoc przy gięciu i cięciu materiałów metalowych
kontakt przez PUP - 2016-08-02 - Piekary (małopolskie)
zarządzanie grupą 15 osób na pozycji specjalisty ds. należności finansowych, monitorowanie indywidualnych wyników osób na stanowisku specjalista ds. należności, odpowiedzialność za proces należności finansowych oraz bieżąca kolaboracja z działem finansów zlokalizowanym w Stanach Zjednoczonych, redystrybucja zadań związanych z procesem należności finansowych, kontakt z właściwymi organami/ instytucjami zewnętrznymi w tym z bankami, raportowanie wyników do osoby na stanowisku Menedżera Finansowego
kontakt przez PUP - 2017-05-31 - Kraków (małopolskie)
w/g stanowiska
Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowe "FILPEX" w Kielcach - 2016-10-12 - Kielce (świętokrzyskie)
h
kontakt przez PUP - 2018-01-24 - Jankowo (kujawsko-pomorskie)
Nadzór nad procesem technologicznym, zarządzanie podległym personelem. Praca w systemie 3-zmianowym w przedziale czasowym: 6-14, 14-22, 22-6. Zgłoszenia osobiste do pracodawcy.
BROWARY ŁÓDZKIE S.A. - 2017-11-29 - Łódź (łódzkie)
wypisywanie i drukowanie polis, przygotowanie dokumentacji zdjęciowej, zdawanie raportu sprzedaży, zamawianie druków, utrzymanie porządku na stanowisku pracy
kontakt przez PUP - 2018-01-10 - Augustów (podlaskie)
służba wartownicza
ARESZT ŚLEDCZY W TARNOWSKICH GÓRACH - 2017-01-13 - Tarnowskie Góry (śląskie)
- prowadzenie pełnej księgowości spółki- prowadzenie ksiąg przychodów i rozchodów- kadry i płace; środki trwałe; rozliczanie czasu pracy maszyn i urządzeń
WEKTER Sp. z o.o. - 2016-09-12 - Polkowice (dolnośląskie)
Naprawa samochodów
Opony Auto Serwis Wiśniewski Marcin - 2018-02-27 - Koszalin (zachodniopomorskie)
prace związane z gospodarka leśna
Krzysztof Ogłuszka DREW-PIL Usługi Leśne Jaromierz - 2016-01-20 - Jaromierz (pomorskie)
Prowadzenie obsługi księgowej PKS w Łosicach Sp. z o.o. zgodnie z obowiązującymi przepisami; wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi Spółki; sprawowanie kontroli wewnetrznej w zakresie finansowo-księgowym; sporządzanie sprawozdań finansowych w zakresie wydatków, kosztów i dochodów, opracowywanie planów dochodów i wydatków, sprawozdań; prowadzenie nadzoru w realizacji spraw kadrowo-płacowych pracowników; nadzór nad obsługą programu PŁATNIK; prowadzenie ksiąg pomocniczych w zakresie środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych, zapewnienie terminowego ściągania należności, sprawowanie kontroli pod względem formalym, zapewnienie nalezytej ochrony wartości pieniężnych i mienia, opracowywanie projektów uchwał i przepisów wewnętrznych, prowadzenie nadzworu nad stosowaniem rzeczowego wykazu akt, prowadzenie rozliczeń inwentaryzacji składników majątku, nadzorowanie prawidłowego stosowania przepisów ustawy prawo zamówien publicznych, przygotowanie i realizacja umów cywilnoprawnych i ich obsługa księgowa, przygotowanie i realizacja wdrożenia RODO, prowadzenie korespondencji w zakresie spraw finansowych, przechowywanie i zabezpieczenie dokumentów finansowo-księgowych, przestrzeganie zasad dyscypliny finansów publicznych, sporządzenie planu finansowego, sprawdzanie raportów kasowych, prowadzenie pełnej ewidencji komputerowej wydatków i dochodów, sprawowanie kontroli zarządczej, opiniowanie projektów uchwał, współpraca z bankami i instytucjami finansowymi, organizowanie i kontrolowanie prawidłowego obiegu dokumentacji finansowo-księgowej, wykonywanie innych niewymienionych wyżej zadań, które z mocy prawa lub przepsów wewnętrznych należą do kompenetcji księgowego.
Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej w Łosicach Sp. z o.o. - 2018-02-14 - Łosice (mazowieckie)
Operator koparki i koparko - ładowarki. Praca przy robotach wodno-kanalizacyjnych, ziemnych, drogowych.Praca w delegacji.
Marek Franczak Zakład Robót Inżynieryjnych FRAKOP - 2019-02-01 - Sławno (łódzkie)
obsługa obrabiarek sterowanych numerycznie
MM-CAD Sp. z o.o. - 2017-01-23 - Sandomierz (świętokrzyskie)
Prowadzenie zajęć języka angielskiego dla dzieci w wieku przedszkolnym (3-6 letnich). Praca na umowę o prace na czas określony w Kołobrzegu.
Przedszkole Miejskie Nr 8 im. Jana Brzechwy - 2016-09-20 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Oferta stażu dla osób młodych (do 30 roku życia) pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy, zakwalifikowanych do II profilu pomocy (Projekt POWER).Wykształcenie: wyższe; obsługa komputera i urządzeń biurowych; zakres obowiązków: wykonywania prac kancelaryjno- biurowych i pomocniczych w sprawach prowadzonych przez prokuratorów, w szczególności: wykonywanie podstawowych czynności biurowych w sekretariacie, obsługa urządzeń biurowych, rejestrowanie i ekspedycja korespondencji, sporządzanie projektów pism, zakładanie akt, zapoznanie się z dokumentacją w poszczególnych działach, pomoc w porządkowaniu archiwum; jedna zmiana; miejsce wykonywania stażu: sekretariat, biuro podawcze, archiwum prokuratury Rejonowej Gliwice-Zachód
kontakt przez PUP - 2017-11-30 - Gliwice (śląskie)
1.Odpowiedzialność za prawidłową, rytmiczną i zgodną z obowiązującymi przepisami i zasadami realizację budżetu. 2.Prowadzenie rachunkowości jednostki zgodnie z obowiązującymi przepisami 3.Bieżące i prawidłowe prowadzenie księgowości.
Zespół Szkolno-Przedszkolny Nr 9 - 2019-02-06 - Bełchatów (łódzkie)
- wychodzenie z inicjatywą sprzedażową-nawiązywanie nowych kontaktów handlowych,- identyfikacja potrzeb klientów w tym, weryfikacja potrzeb, doprecyzowywanie oczekiwań i wymagań w odpowiedzi na zapytania,- promocja/informowanie o innych produktach, które mogą cieszyć się zainteresowaniem klienta (w ramach identyfikacji potrzeb),- przygotowanie wstępnych wycen oraz pełnych ofert,- stałe utrzymanie kontaktu z klientem na każdym etapie procesu sprzedażowego,- zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentacji handlowej,- przygotowywanie zestawień i analiz sprzedażowych,- udział w przygotowywaniu i realizacji akcji marketingowych,- koordynacja procesu zamówień,- kontrola rejestrów zamówień.
FAMEKS sp. z o. o. sp. k. - 2019-12-17 - Goleszów (śląskie)
Organizacja i prowadzenie rachunkowości jednostki, wykonywanie dyspozycji środkami finansowymi, dokonywanie kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym, dokonywanie kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych, sporządzanie sprawozdań statystycznych oraz o wydatkach strukturalnych, prowadzenie rozliczeń związanych z zatrudnieniem pracowników i sporządzanie dokumentacji rozliczeniowej z ZUS, sporządzanie dokumentacji rozliczeniowej z Urzędem Skarbowym, prowadzenie rozliczeń otrzymanych dotacji, rozliczanie inwestycji, rozliczanie inwentaryzacji, właściwe przechowywanie i zabezpieczanie dokumentacji wytworzonej na stanowisku pracy w sposób określony instrukcją kancelaryjną, archiwizacja dokumentacji, prowadzenie syntetycznej i analitycznej rachunkowości jednostki oraz sporządzanie sprawozdań budżetowych i finansowych w tym zakresie.
Środowiskowy Dom Samopomocy w Starych Święcicach - 2016-03-31 - Stare Święcice (mazowieckie)
Dostarczanie przesyłek kurierskich na terenie Szczecina. Praca w Przecławiu ul. Kasztanowa.
P.H.U. MAG-TRANS Magdalena Szewczyk - 2018-03-16 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Wykonywanie instalacji hydraulicznych w domach jednorodzinnych
Artur Górowski AG MONTER - 2019-05-24 - Wola Kurowska (małopolskie)
Prace biurowe
"BIMAJO" Agencja Pośrednictwa Ubezpieczeniowego, Józef Biernat - 2016-03-18 - Sucha Beskidzka (małopolskie)
Sprzedaż asortymentu znajdującego się w sklepie. Utrzymanie porządku w miejscu pracy. Przyjęcie i sprawdzenie towaru.
kontakt przez PUP - 2016-12-22 - Legnica (dolnośląskie)
1.prowadzenie obsługi finansowo-księgowej zgodnie z obowiązującymi przepisami,2.wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi z rachunku instytucji kultury,3.prowadzenie całości spraw związanych ze zobowiązaniami podatkowymi, ubezpieczeniami i płacami;4.nadzorowanie i realizowanie umów o pracę i umów cywilnoprawnych oraz prowadzenie ich obsługi księgowej,5.prowadzenie ewidencji księgowej wyposażenia , sprzętu oraz innych wartości rzeczowych , środków trwałych ich umarzania zgodnie z obowiązującymi przepisami,6.opracowanie dokumentów regulujących organizację i funkcjonowanie gospodarki finansowej instytucji,7.sporządzanie bilansu, rachunku zysku i strat, prowadzenie sprawozdawczości instytucji kultury,8.obsługa programów przeznaczonych do sporządzania, rozliczania i przesyłania drogą elektroniczną dokumentacji do ZUS i Urzędu Skarbowego,
Centrum Kultury i Czytelnictwa w Serocku - 2018-02-12 - Serock (mazowieckie)
Pomoc w porządkach w kuchni. Obieranie warzyw, mycie naczyń, krojenie warzyw.Dyspozycyjność w godzinach: 12-18.Ilość godzin miesięcznie: minimum 160 h/ m-cu (dziennie po 7 h + praca również w dni wolne).Proponowany okres zatrudnienia: 3 lata.Sala G
kontakt przez PUP - 2018-08-06 - Żerniki Wrocławskie (dolnośląskie)
ewidenacja, kontrola zakupów i sprzedaży, podatki PIT, CIT, VAT;zatrudnienie w wymiarze 1/2 etatu
PROTOMEX PUP Sp. z o.o. - 2016-02-17 - Ksawerów (łódzkie)
Międzynarodowa, prężnie rozwijająca się firma poszukuje kandydatów do pracy na stanowisku: Księgowej / Księgowego. Pracodawca oferuje narzędzia niezbędne do wykonywania powierzonych obowiązków, zatrudnienie w oparciu o umowę o pracą, możliwość rozwoju w strukturach firmy. Do obowiązków zatrudnionej osoby należeć będzie: ewidencja środków trwałych, księgowanie wyciągów bankowych, księgowanie faktur, prowadzenie ksiąg rachunkowych zgodnie z Ustawą o rachunkowości, księgowanie wynagrodzeń, sporządzanie deklaracji VAT, sporządzanie deklaracji GUS, współpraca przy tworzeniu sprawozdania finansowego, praca w godzinach 08:00-16:00
kontakt przez PUP - 2016-02-10 - Opole (opolskie)
Elektryk-AUTOMATYK
KACZOR Sp. z o.o. - 2016-09-26 - Środa Wielkopolska (wielkopolskie)